אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פחד מכישלון בלימודים / חרדה מכישלון בלימודים / פחד להיכשל בלימודים / חרדת כישלון בלימודים - איך לטפל בפחד מכישלון בלימודים, מפחד להיכשל בלימודים, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨פחד מכישלון בלימודים / חרדה מכישלון בלימודים / פחד להיכשל בלימודים / חרדת כישלון בלימודים - איך לטפל בפחד מכישלון בלימודים, מפחד להיכשל בלימודים, איך להתמודד עם פחד לא להצליח בלימודים, לא רוצה להיכשל בלימודים, חושש מכישלון בלימודים, טיפול בלחץ מכישלון בלימודים, להתגבר על דאגה מכישלון בלימודים, לשלוט בלחץ בלימודים - הדרכה למטפלים / תיאור מקרה טיפולי @ פחד מכישלון / פחד להיכשל / חרדת כישלון - חלק 2
להלן מספר דוגמאות (בסדר אקראי) ומחשבות מפחידות שיש לאנשים שסובלים מפחד מכישלון בלימודים, עם הסבר איך להתמודד איתן:

חלק מהדוגמאות עוסקות בלמה אני חושב שיקרה הדבר הרע (סיכוי להיכשל בלימודים). וחלקן עוסקות בלמה אני לא רוצה שיקרה הדבר הרע (סיכון להיכשל בלימודים). ורצוי לשים לב להבדל שבין 2 סוגי המשפטים.


למה אני חושב שיש סיכוי שאכשל בלימודים?

סיכוי

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי עד עכשיו נכשלתי המון בלימודים.

סיכוי

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי אני תמיד נכשל בדברים.

סיכוי

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי הלימודים מאוד קשים ואני לא רוצה להיכשל בלימודים.

סיכוי

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי יש לי חרדת בחינות ואז לא אצליח במבחנים ואז אכשל בלימודים.


למה אני חושב שיש סיכון אם אכשל בלימודים?

סיכון

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי אם אכשל לא יאהבו אותי.

סיכון

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי אם אכשל בלימודים אשנא את עצמי.

סיכון

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי אם אכשל אז אהיה בטוח שלא יצא ממני כלום.


ולהלן שאלות לדוגמה שעל האדם לשאול את עצמו, כדי לטפל בפחד וכדי להתמודד עם הפחד מכישלון בלימודים.

והכל ע"פ הנוסחה שהסברתי במקומות אחרים (ניתוח סיבתיות), כאשר המוח חושב שמשהו הוא הסיבה של משהו אחר (התוצאה), יש 3 בדיקות שצריכים לבצע לבדוק האם זו אכן האמת.

1 - האם הסיבה מחייבת את התוצאה לקרות? אולי אפשרי שלמרות ואולי אפילו בגלל הסיבה תקרה דווקא תוצאה אחרת הפוכה ושונה?

2 - האם התוצאה היא אכן בגלל ורק בגלל הסיבה הזאת? אולי היא בגלל סיבה אחרת / נוספת / שונה? שאז צריך לבדוק את הסיבה האחרת / נוספת.

3 - מה הסיבה של הסיבה עצמה? האם הסיבה אכן קורית באמת באופן מדויק? האם ניתן למנוע / לשנות את הסיבה הזאת?


דוגמה למחשבה מפחידה / מחשבה מטרידה / מחשבה שלילית:

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי עד עכשיו נכשלתי המון בלימודים.

הנחות יסוד / אמונות מגבילות:

עד עכשיו נכשלתי המון בלימודים

זה שנכשלתי עד עכשיו המון בלימודים, זה אומר שזה יחזור על עצמו

אני לא רוצה להיכשל בלימודים, כי אני חושב שזה יעשה לי רע מסיבה כלשהי (שצריך לברר אותה)

מסקנה שיוצרת פחד וחרדה:

אני חושב שיש סיכוי שאכשל בלימודים + אני לא רוצה את זה, לכן אני מפחד להיכשל בלימודים.

על המחשבה הזאת אפשרי וכדאי לשאול את השאלות הבאות:

שאלה 1

- האם זה שאני חושב שעד עכשיו נכשלתי המון בלימודים, האם זו היא אכן האמת כל האמת ואך ורק האמת? האם באמת עד עכשיו אך ורק נכשלתי המון בלימודים? האם אף פעם לא הצלחתי בלימודים, בשום תחום / בשום נושא / לא משנה כמה למדתי / לא משנה כמה התאמצתי? האם אכן זאת האמת כל האמת ואך ורק האמת? מי אמר שזאת האמת? אולי עד עכשיו תמיד הצלחתי בלימודים?

שאלה 2

- האם זה שאני חושב שעד עכשיו נכשלתי המון בלימודים, מחייב בהכרח את זה שאני אחשוב שזה יחזור על עצמו, שאני אכשל בלימודים גם בעתיד? אולי אפשרי שלמרות שעד עכשיו נכשלתי המון בלימודים, עדיין ואעפ"כ אפשרי שלא אכשל בלימודים בעתיד ושלא אפחד להיכשל בלימודים? ואולי אדרבה מהיבט מסוים ניתן לראות, שדווקא בגלל זה שאני חושב שעד עכשיו נכשלתי המון בלימודים, דווקא בגלל זה, זה יגרום לכך שלא אכשל בלימודים בעתיד, אלא דווקא יש יותר סיכוי שאצליח בלימודים ושלא אפחד להיכשל בלימודים? כי לדוגמה, אלמד יותר טוב / אדע איך לא ללמוד בצורה שגויה אלא בצורה יותר נכונה / אני מבין יותר טוב איך לומדים / אדע לנהל את הזמן יותר טוב / אשקיע יותר בלימודים / אתן לעצמי צ'אנס והזדמנות להצליח בלימודים וכיו"ב?

שאלה 3

- האם זה שאני מפחד שאני אכשל בלימודים, האם אני חושב שזה אך ורק בגלל זה שאני חושב שעד עכשיו נכשלתי המון בלימודים? או שמא אני חושב שאכשל ומפחד להיכשל, גם בגלל סיבות אחרות / נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי למנוע את זה שאני מפחד להיכשל בלימודים גם בעתיד?


דוגמה למחשבה מפחידה / מחשבה מטרידה / מחשבה שלילית:

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי אני תמיד נכשל בדברים.

הנחות יסוד / אמונות מגבילות:

אני תמיד נכשל בדברים

זה שאני תמיד נכשל בדברים, יגרום לכך שאכשל גם עכשיו

אני לא רוצה להיכשל בלימודים, כי אני חושב שזה יעשה לי רע מסיבה כלשהי (שצריך לברר אותה)

מסקנה שיוצרת פחד וחרדה:

אני חושב שיש סיכוי שאכשל בלימודים + אני לא רוצה את זה, לכן אני מפחד להיכשל בלימודים.

על המחשבה הזאת אפשרי וכדאי לשאול את השאלות הבאות:

שאלה 1

- האם זה שאני חושב שאני תמיד נכשל בדברים, האם זאת אכן האמת כל האמת ואך ורק האמת? האם באמת אני תמיד נכשל בדברים? האם אני נכשל בכל הדברים? האם אף פעם לא הצלחתי בשום דבר? האם אני נכשל בכל הדברים מכל הסוגים? האם אין שום דבר בעולם שאני יכול להצליח לעשות אותו בשום תחום בעולם? האם אני באמת אך ורק נכשל תמיד בדברים בכל זמן ובכל מקום? האם אני בטוח בזה במאה אחוז? ולמה אני לא רוצה להיכשל שוב? אז מה אם אכשל שוב? מי אמר שזה רע להיכשל שוב? אולי זה לא משנה אם אכשל שוב? אולי זה טוב שאכשל שוב?

שאלה 2

- האם זה שאני חושב שאני תמיד נכשל בדברים, מחייב אותי בהכרח לפחד מכישלון בלימודים? אולי אפשרי שלמרות שאני חושב שאני תמיד נכשל בדברים, עדיין ואעפ"כ לא אפחד להיכשל בלימודים? ואולי אדרבה דווקא בגלל זה שאני חושב שאני תמיד נכשל בדברים, אולי דווקא בגלל זה, אני לא אפחד להיכשל בלימודים? כגון לדוגמה שאשקיע יותר בלימודים כדי להצליח / שאנסה ללמוד להתמודד עם הפחד שלי מכישלון?

שאלה 3

- האם זה שאני מפחד להיכשל בלימודים, האם אני חושב שזה באמת רק בגלל זה שאני חושב שאני תמיד נכשל בדברים? או שמא יכול להיות שזה גם בגלל סיבות אחרות / נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי למנוע את זה שאפחד מכישלון בלימודים?


דוגמה למחשבה מפחידה / מחשבה מטרידה / מחשבה שלילית:

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי הלימודים מאוד קשים ואני לא רוצה להיכשל בלימודים.

הנחות יסוד / אמונות מגבילות:

הלימודים מאוד קשים

מאחר שהלימודים מאוד קשים, זה אומר שאכשל בלימודים

אני לא רוצה להיכשל בלימודים, כי אני חושב שזה יעשה לי רע מסיבה כלשהי (שצריך לברר אותה)

מסקנה שיוצרת פחד וחרדה:

אני חושב שיש סיכוי שאכשל בלימודים + אני לא רוצה את זה, לכן אני מפחד להיכשל בלימודים.

על המחשבה הזאת אפשרי וכדאי לשאול את השאלות הבאות:

שאלה 1

- האם זה שאני חושב שהלימודים מאוד קשים ואני לא רוצה להיכשל בלימודים, האם זאת אכן האמת כל האמת ואך ורק האמת? האם באמת הלימודים קשים? מי אמר שהם קשים? כמה הם קשים? האם אם רק קשים? האם הם קשים גם בהתחלה וגם אחרי ההתחלה? האם אין בהם דברים קלים? האם הכרחי שהם יהיו קשים? האם אין שום אפשרות לגרום להם להיות פחות קשים? האם בהכרח שאין שום אפשרות שהם לא יהיו קשים כמו שנראה לי? ונניח שהם יהיו קשים, האם זה מחייב את זה שאכשל בלימודים? האם אין אפשרות שאתמודד עם הלימודים הקשים? ונניח שאכשל בלימודים, בגלל שהם קשים. אז מה? מה רע להיכשל? ואולי יותר טוב שהלימודים קשים? האם זה שהלימודים קשים זה רק רע, אולי יש בזה גם משהו טוב?

שאלה 2

- האם זה שאני חושב שהלימודים מאוד קשים ואני לא רוצה להיכשל בלימודים, מחייב אותי בהכרח לפחד מכישלון בלימודים? אולי אפשרי שלמרות שאני חושב שהלימודים מאוד קשים ואני לא רוצה להיכשל בלימודים, עדיין ואעפ"כ לא אפחד להיכשל בלימודים? ואולי אדרבה דווקא בגלל זה שאני חושב שהלימודים מאוד קשים ואני לא רוצה להיכשל בלימודים, אולי דווקא בגלל זה, אני לא אפחד להיכשל בלימודים? כגון שאלמד להתמודד עם לימודים קשים / אלמד להתמודד עם אתגרים / אלמד להתמודד עם קשיים / אלמד לא לפחד מקשיים?

שאלה 3

- האם זה שאני מפחד להיכשל בלימודים, האם אני חושב שזה באמת רק בגלל זה שאני חושב שהלימודים מאוד קשים ואני לא רוצה להיכשל בלימודים? או שמא יכול להיות שזה גם בגלל סיבות אחרות / נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי למנוע את זה שאפחד מכישלון בלימודים?


דוגמה למחשבה מפחידה / מחשבה מטרידה / מחשבה שלילית:

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי יש לי חרדת בחינות ואז לא אצליח במבחנים ואז אכשל בלימודים.

הנחות יסוד / אמונות מגבילות:

יש לי חרדת בחינות

מאחר שיש לי חרדת בחינות, לא אצליח במבחנים

אם לא אצליח במבחנים, לא אצליח בלימודים

אני לא רוצה להיכשל בלימודים, כי אני חושב שזה יעשה לי רע מסיבה כלשהי (שצריך לברר אותה)

מסקנה שיוצרת פחד וחרדה:

אני חושב שיש סיכוי שאכשל בלימודים + אני לא רוצה את זה, לכן אני מפחד להיכשל בלימודים.

על המחשבה הזאת אפשרי וכדאי לשאול את השאלות הבאות:

או שמא יכול להיות שזה גם בגלל סיבות אחרות / נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי למנוע את זה שאפחד מכישלון בלימודים?

שאלה 1

- האם זה שאני חושב שיש לי חרדת בחינות ואז לא אצליח במבחנים ואז אכשל בלימודים, האם זאת אכן האמת כל האמת ואך ורק האמת? האם באמת יש לי חרדת בחינות? האם הכרחי שאפחד בבחינות? האם אין שום דבר שאפשר לעשות נגד חרדת הבחינות? למה יש לי חרדת בחינות? האם אני מוכרח לפחד ממבחנים? ונניח שיש לי חרדת בחינות, האם זה מחייב את זה שאכשל במבחן? האם אין שום אפשרות לעבור את המבחן, למרות שיש לי חרדת בחינות? ונניח שאכשל במבחן, אז מה? האם הכרחי שאצליח? ואולי זה שיש לי חרדת בחינות, זה בכלל טוב? האם זה באמת אך ורק רע ללא טיפה אחת של טוב?

שאלה 2

- האם זה שאני חושב שיש לי חרדת בחינות ואז לא אצליח במבחנים ואז אכשל בלימודים, מחייב אותי בהכרח לפחד מכישלון בלימודים? אולי אפשרי שלמרות שאני חושב שיש לי חרדת בחינות ואז לא אצליח במבחנים ואז אכשל בלימודים, עדיין ואעפ"כ לא אפחד להיכשל בלימודים? ואולי אדרבה דווקא בגלל זה שאני חושב שיש לי חרדת בחינות ואז לא אצליח במבחנים ואז אכשל בלימודים, אולי דווקא בגלל זה, אני לא אפחד להיכשל בלימודים? כגון שאלמד להתמודד עם חרדת הבחינות שיש לי / שאלמד לא לפחד מבחינות / שאלמד לאהוב את עצמי, גם אם אכשל?

שאלה 3

- האם זה שאני מפחד להיכשל בלימודים, האם אני חושב שזה באמת רק בגלל זה שאני חושב שיש לי חרדת בחינות ואז לא אצליח במבחנים ואז אכשל בלימודים?


דוגמה למחשבה מפחידה / מחשבה מטרידה / מחשבה שלילית:

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי אם אכשל לא יאהבו אותי.

הנחות יסוד / אמונות מגבילות:

אם אכשל בלימודים לא יאהבו אותי

אני רוצה שיאהבו אותי ואני לא רוצה שלא יאהבו אותי

אם לא יאהבו אותי יהיה לי רע

אני חושב שיש אפשרות שאכשל בלימודים (צריך לבדוק את הסיכוי האמיתי לכך)

מסקנה שיוצרת פחד וחרדה:

אני מפחד להיכשל בלימודים, כדי לא להרגיש רע מכך שלא יאהבו אותי

על המחשבה הזאת אפשרי וכדאי לשאול את השאלות הבאות:

שאלה 1

- האם זה שאני חושב שאם אכשל לא יאהבו אותי + שאני רוצה שיאהבו אותי, האם זאת אכן האמת כל האמת ואך ורק האמת? האם באמת לא יאהבו אותי בכלל? מי לא יאהב אותי? כמה לא יאהב אותי? אולי יאהבו אותי יותר? איך אני יודע שלא יאהבו אותי? אולי יאהבו אותי בלי תנאים? אולי יתמכו בי יותר? אולי זה יגרום לאנשים ללמוד לאהוב אותי באמת? והאם אני באמת רוצה שיאהבו אותי? האם אני חייב לרצות שיאהבו אותי? אז מה אם לא יאהבו אותי? אז מה אם יאהבו אותי פחות? אז מה אם ישנאו אותי? האם אני מוכרח לרצות שכולם יאהבו אותי? האם באמת הם אוהבים אותי כרגע כפי שאני? האם אני בכלל מרוצה מאיך שהם אוהבים אותי עכשיו? האם הם באמת אוהבים אותי? מה אני צריך את האהבה הזאת? האם אני חייב / כל כך חייב את האהבה הזאת?

שאלה 2

- האם זה שאני חושב שאם אכשל לא יאהבו אותי, מחייב אותי בהכרח לפחד להיכשל בלימודים? אולי אפשרי שלמרות שאני חושב שאם אכשל לא יאהבו אותי, עדיין ואעפ"כ אפשרי שלא אפחד...
חרדה ממבחנים פחד לא להצליח בלימודים אולי זה טוב צריך לבדוק להתמודד עם חרדות עולם תיאור מקרה להבדיל מאה אחוז אמונות לאהוב את עצמי בלי תנאים איך להתמודד איך להתמודד עם חרדה איך להתמודד עם חרדות איך להתמודד עם פחד איך להתמודד עם פחד לא להצליח איך להתמודד עם פחד לא להצליח בלימודים איך להתמודד עם פחדים איך לטפל איך לטפל בחרדה איך לטפל בחרדות איך לטפל בפחד איך לטפל בפחד מכישלון איך לטפל בפחד מכישלון בלימודים איך לטפל בפחדים דאגה דאגה מכישלון בלימודים דאגות הדרכה הדרכה למטפלים הצלחה הצלחה בלימוד הצלחה בלימודים התמודדות התמודדות עם פחד התמודדות עם פחדים חושש חושש מכישלון חושש מכישלון בלימודים חרדה חרדה מכישלון חרדות חרדת כישלון חשש חששות טיפול טיפול בלחץ טיפול בלחץ מכישלון טיפול בלחץ מכישלון בלימודים טיפולי טיפולים כיצד להתמודד עם פחדים כישלון כישלון בלימודים כישלונות לא להצליח לא רוצה להיכשל לא רוצה להיכשל בלימודים להיכשל להיכשל בלימודים להצליח להצליח בלימוד להצליח בלימודים להתגבר להתגבר על דאגה להתגבר על דאגה מכישלון בלימודים להתמודד להתמודד עם פחד להתמודד עם פחד לא להצליח להתמודד עם פחד לא להצליח בלימודים להתמודד עם פחדים לחץ לחץ בלימודים לחץ מכישלון לחץ מכישלון בלימודים לחשוש לטפל לטפל בחרדת כישלון לטפל בפחד לטפל בפחד מכישלון לטפל בפחד מכישלון בלימודים לטפל בפחדים לימוד לימודים לימודים טיפול למידה לשלוט לשלוט בלחץ לשלוט בלחץ בלימודים מטופל מטופלים מטפל מטפלים מקרה טיפולי פחד פחד לא להצליח פחד לא להצליח בלימודים פחד להיכשל פחד להיכשל בלימודים פחד מכישלון פחד מכישלון בלימודים פחד מכישלונות פחדים רצון תיאור מקרה תיאור מקרה טיפולי
חרדת בחינות / פחד בחינות - איך לטפל בחרדה ממבחנים? איך להתמודד עם חרדות לפני בחינות ועם פחד ממבחנים? מה לעשות עם פחד לפני מבחנים ופחד מבחינות? למה יש חרדות לפני מבחן וחרדת מבחנים? איך להירגע לפני מבחן? איך מתמודדים עם לחץ לפני מבחן? איך נרגעים לפני מבחן? הורדת לחץ לפני מבחן, טיפול בלחץ לפני מבחן, מה עושים יום לפני מבחן? הדרכה למטפלים, הדרכה למאמנים - חלק 3
...האלו שהוזכרו, מוגבלות ביכולת שלהן לעזור לאדם להתמודד עם הפחד שלו מהבחינות. ואף אחת מהן, לא באמת מטפלת בשורש של הבעיה, שזו כמובן צורת החשיבה של הבן אדם, שצריך לשנות אותה ולא לנסות לטפל רק בסימפטומים של חרדת המבחנים. וכמובן שחלקן גם יוצרות תלות לא תמיד עוזרות לא תמיד עובדות יש להן חסרונות אחרים, גם כאשר השיטות האלו עובדות לפעמים לחלק מהאנשים. אז איך לא להילחץ לפני מבחן באמת? והדרך הטובה ביותר, כמו תמיד, היא להיצמד לאמת. דהיינו, להבין את כל האמת על...
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
... יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות איך להבין את ... מבלי לדעת מה הלקוח באמת מחפש, דבר שעשוי להוביל לכישלון במכירה. דוגמה לכך היא מצב שבו איש מכירות מציע ללקוח וידאו טייפ מבלי להבין מה הצרכים האמיתיים שלו. ... מוצר שלא תואם לרצונו האמיתי, מה שיכול להוביל לכישלון במכירה. אם אתה מתחיל לשוחח עם הלקוח ומבין את הצרכים שלו, תוכל להציע לו את המוצר בצורה מדויקת הרבה ... המחירים. אליעד: בדיוק לכן שמה אתה תצטרך נגיד יותר הדרכה כי אתה גם פחות יודע להבדיל בין המוצרים למרות זאת נגיד בבגדים זה עניין של טעם והוא פחות יכול להגיד לך ...
הדרכת מורים, איך ללמד תלמידים? איך להסביר משהו? איך ללמד גיאומטריה? איך ללמד מתמטיקה? טיפים למורים, טיפים למחנכים, הדרכת הורים, לקויות למידה, הדרכה למורים, הדרכה להורים
הדרכת מורים, איך ללמד תלמידים? איך להסביר משהו? איך ללמד גיאומטריה? איך ללמד מתמטיקה? טיפים למורים, טיפים למחנכים, הדרכת הורים, לקויות למידה, הדרכה למורים, הדרכה להורים
... איך להסביר משהו? איך ללמד גיאומטריה? איך ללמד מתמטיקה? טיפים למורים, טיפים למחנכים, הדרכת הורים, לקויות למידה, הדרכה למורים, הדרכה להורים מהי הדרך הטובה ביותר ללמד וללמוד? ההרצאה עוסקת בשיטות יעילות ללימוד, במיוחד בהוראת מתמטיקה וגיאומטריה, תוך התמקדות בהבנת תהליכים סיבתיים בהוראה. המרצה מציין את השאלה החשובה: האם אנחנו יודעים להסביר את מה שאנחנו ... של התלמיד ולבנות את הסברים שיתאימו לרמתו, תוך קפיצה מבעיה לבעיה והבאת דוגמאות תואמות. איך ללמד מתמטיקה? טיפים ללימוד גיאומטריה? איך להסביר חומר לתלמידים? הדרכת מורים במתמטיקה הבנת יסודות מתמטיים ...
הדרכת מורים, הדרכה למורה מתחיל, איך ללמד תלמידים? פחד ללמד, חרדה ללמד, שיעור ראשון, פעם ראשונה, תלמידים לא מקשיבים, מרגישה כישלון, פחד להיכשל, הדרכה למורים מתחילים
הדרכת מורים, הדרכה למורה מתחיל, איך ללמד תלמידים? פחד ללמד, חרדה ללמד, שיעור ראשון, פעם ראשונה, תלמידים לא מקשיבים, מרגישה כישלון, פחד להיכשל, הדרכה למורים מתחילים
... מורים, הדרכה למורה מתחיל, איך ללמד תלמידים? פחד ללמד, חרדה ללמד, שיעור ראשון, פעם ראשונה, תלמידים לא מקשיבים, מרגישה כישלון, פחד להיכשל, הדרכה למורים מתחילים איך להתמודד עם פחד וחרדה בשיעור ראשון כשלמדתי מורים חדשים? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בסיפור אישי שקשור לשיעור הראשון של מורה שניצבה מול תלמידים ... את הכיתה. במהלך השיעור התלמידים השתוללו, קפצו על השולחנות והיה כאוס מוחלט. המורה הרגישה תחושת כישלון ורצתה לברוח. השיחה נעה סביב הפחדים שמלוים את המורה במהלך השיעור הראשון, כמו תחושת חרדה מכישלון, פחד לא להצליח והדאגה שמא התלמידים לא יקשיבו. אליעד עוזר למורה להבין את מהלך השיעור תוך כדי חקירה של העובדות. הוא ממליץ לה לשאול את עצמה מה האמת? - האם מדובר במצב אמיתי של כישלון, או שמא זו תחושת חרדה שנוצרת מהלחץ הפנימי שלה. בעזרת שאלות כמו מה הסיכוי שזה יקרה שוב? המורה מתחילה להבין את רמת הסיכון של האירועים, ולאט לאט עובר את תחושת הלחץ שמלווה אותה. בהמשך אליעד מסביר שהכיתה היא לא המקום שבו תמיד יש שליטה מלאה, ואין צורך להילחץ כל פעם שדברים לא מתנהלים לפי הציפיות. הוא מדגיש את הצורך להבין שלפעמים צריך לשחרר את הלחץ הפנימי ולהתמקד בתהליך, ולא בתוצאה המיידית. אליעד מדבר על כיצד להתמקד במטרה הבסיסית - להעביר את החומר - וכיצד לא להיתפס לכל ... ולכן חשוב להתמקד במטרות קטנות ולהבין שזהו תהליך מתמשך. לסיום, אליעד מציע למורה להבין שלפעמים כישלון לא בהכרח אומר שהיא לא מצליחה, אלא רק שהדברים לא מתנהלים כמצופה. על המורה להבין שאין צורך להילחץ כל פעם שמישהו לא מקשיב, ושעליה להיות גמישה יותר בתפיסת הדרך שבה השיעור מתנהל. מה לעשות בשיעור הראשון? כיצד להתמודד עם פחד וחרדה בתור מורה? איך להוריד את רמת הלחץ בשיעור הראשון? איך לעמוד מול כיתה עם התלמידים? מהי הדרך להתמודד עם בלגן בכיתה? ...
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
... מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים ... כיוונים עיקריים: יצירת עניין וחוויה חיובית - יש לגרום לילדים להבין שיקבלו תועלת והנאה מההקשבה. שימוש מושכל בענישה - להפוך את הענישה למינימלית אך אפקטיבית, כך שילדים יקשיבו מתוך חשש מעונש, אך בלי להפחיד אותם יותר מדי. לדוגמה, במקום לאיים בעונש חמור ודרמטי כמו צעקות קיצוניות, אפשר להוריד את הווליום של האיום ולראות ...
ניתוח תהליך, איך להיות ראפר? הדרכת מורים, הדרכת הורים, הדרכת מחנכים, כתיבת ראפ, מילים לשיר ראפ, מילים לפריסטייל, רוצה להיות ראפר, הדרכה להורים, להיות אמן ראפ, להיות אמן היפ הופ
ניתוח תהליך, איך להיות ראפר? הדרכת מורים, הדרכת הורים, הדרכת מחנכים, כתיבת ראפ, מילים לשיר ראפ, מילים לפריסטייל, רוצה להיות ראפר, הדרכה להורים, להיות אמן ראפ, להיות אמן היפ הופ
... כתיבת ראפ, מילים לשיר ראפ, מילים לפריסטייל, רוצה להיות ראפר, הדרכה להורים, להיות אמן ראפ, להיות אמן היפ הופ איך להפוך לראפר מקצועי ומה התהליך שצריך לעבור? אליעד כהן מציג בהרצאה תהליך מפורט כיצד אפשר ... רק להמציא מילים או לחרוז חרוזים, אלא זו יכולת מורכבת שמצריכה לימוד של כמה תחומים בנפרד. הוא נותן דוגמה פשוטה: אם מישהו לא יודע לדבר עברית, ברור שלא יוכל לכתוב שיר ראפ בעברית. מכאן, קודם כול, אדם צריך לשלוט בשפה, במילים שלה ובדקדוק הבסיסי. אליעד מדגים תרגיל מעשי שיעזור לכל מי שמעוניין להיות ראפר להתקדם לשלב הבא: תחילה, יש לקחת מילה פשוטה ... דרך פירוק תהליכים גדולים לתת - תהליכים קטנים, עד שהאדם מצליח לשלוט בכל אחד מהחלקים בנפרד. איך להיות ראפר מקצועי? איך לכתוב שיר ראפ? כיצד לפתח מיומנות אלתור בפריסטייל? איך מתמודדים עם חרדת קהל ופחד במה? ...
הדרכת מורי נהיגה, הדרכת מורים, ללמוד חניה לאחור, ללמוד לחנות ברוורס, איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה, איך לחנות בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות? איך חונים בניצב? הדרכה למורים, ניתוח תהליך
הדרכת מורי נהיגה, הדרכת מורים, ללמוד חניה לאחור, ללמוד לחנות ברוורס, איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה, איך לחנות בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות? איך חונים בניצב? הדרכה למורים, ניתוח תהליך
... לחנות בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות? איך חונים בניצב? הדרכה למורים, ניתוח תהליך איך ללמד תלמיד לחנות ברוורס בין שתי מכוניות? אליעד כהן מסביר כיצד ללמד תלמיד לחנות ברוורס, כאשר המטרה היא לא רק ... כך שהתלמיד באמת יבין ויפנים את התהליך? מהו השלב הראשון ללימוד חניה ברוורס? לדברי אליעד כהן, השלב הראשון הוא לבדוק תחילה אם הרכב בכלל יכול להיכנס למקום החניה. לא מדובר רק בהערכה ויזואלית, אלא גם ... נוסעים אחורה ישר, בלי שום סיבוך נוסף. אם התלמיד אינו יודע לשלוט ברכב בנסיעה לאחור בצורה מדויקת, לא יהיה לו סיכוי טוב להצליח בחניה עצמה. לאחר שהתלמיד שולט היטב בנסיעה ישרה לאחור, ניתן להתחיל ללמד ... הכניסה למקום החניה. לכן, התלמיד חייב קודם כל להבין לעומק ולשלוט באופן מוחלט בכל אחת מהפעולות האלה בנפרד, לפני שמנסים לשלב אותן ביחד. כאשר התלמיד שולט בכל מרכיב בנפרד, הוא לא יצטרך להסתבך עם יותר מדי ... לנהיגה עלול לקחת תלמיד ישירות לחניה צפופה בלב תל אביב, תחת לחץ וצפצופים , ומסביר כי הגישה הזו אינה אפקטיבית כי התלמיד לא יספיק להבין לעומק את הפעולות שהוא מבצע. מה המורים לנהיגה יכולים להרוויח מגישה ... פחות זמן, ויוביל לתוצאות טובות יותר בטווח הארוך. כיצד דוגמת לימוד ראפ מתקשרת לנושא החניה? אליעד נותן גם דוגמה נוספת מתחום אחר - אדם שרוצה ללמוד להיות אומן ראפ ומבקש לדעת לאלתר מילים באופן מיידי, לפי ... לאלתור חופשי מורכב. העיקרון הוא זהה לחניה ברוורס - קודם כל לשלוט בכל רכיב בנפרד, ורק לאחר מכן לבצע את כל התהליך ביחד. מסקנה מרכזית להדרכת מורים לנהיגה בלימוד חניה ברוורס: אליעד כהן מדגיש כי הדרך היעילה ביותר ללמד חניה ברוורס היא לפרק את הפעולות המורכבות לשלבים פשוטים, ללמד כל פעולה בנפרד, ... זאת במצבי אמת בקלות. איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה לימוד חניה ברוורס איך מלמדים חניה לאחור? שיטות ללימוד נהיגה ...
ילד בדיכאון, ילד לא רוצה לחיות, ילד רוצה להתאבד, הדרכה להורים, איך לטפל בילד? למה לחיות? אין חשק לחיות, בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? משמעות החיים, סיבות לחיות, אין רצון לחיות, התאבדות ילדים
ילד בדיכאון, ילד לא רוצה לחיות, ילד רוצה להתאבד, הדרכה להורים, איך לטפל בילד? למה לחיות? אין חשק לחיות, בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? משמעות החיים, סיבות לחיות, אין רצון לחיות, התאבדות ילדים
... בדיכאון, ילד לא רוצה לחיות, ילד רוצה להתאבד, הדרכה להורים, איך לטפל בילד? למה לחיות? אין חשק ... בדיכאון, לא רוצה לחיות ואף מביע רצון להתאבד, זה מעורר בהורים פחד, לחץ ותחושת חוסר אונים. לפי אליעד ... שחווה תאונה ונפצע, אם ההורים יצליחו להבין ולתקשר לילד שאין צורך לחשוש מהתגובות של החברה, ושהאירוע ... לומד מכך שיש לו שליטה על הפרשנות שהוא נותן למציאות, וכך הוא יכול להתגבר על הדיכאון ולחזור לשמחת חיים. ... והוא סובל מכך שאינו מצליח לממש את הרצונות שלו. אליעד מסביר שהדרך להתגבר על דיכאון היא לגלות בבירור מה ... המציאות באופן שיקל על סבלו, ובעיקר להימנע מלהעביר אליו את החרדות והדאגות שלהם עצמם. למה הילד שלי ...
הדרכה להורים, איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לא לצעוק? לגרום לילד להתנהג בצורה בוגרת, לחנך ילד נכון, איך להעיר לילד? איך לגרום לילד לחשוב? איך לגרום לילד להירגע? בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים
הדרכה להורים, איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לא לצעוק? לגרום לילד להתנהג בצורה בוגרת, לחנך ילד נכון, איך להעיר לילד? איך לגרום לילד לחשוב? איך לגרום לילד להירגע? בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים
הדרכה להורים, איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לא לצעוק? לגרום לילד להתנהג בצורה בוגרת, לחנך ילד נכון, איך להעיר לילד? איך לגרום לילד לחשוב? איך לגרום לילד להירגע? ... אותו להבנה עצמית ולהרגעה. מהי הדרך הנכונה להעיר לילד ולהרגיע אותו במצבי לחץ? אליעד כהן מסביר שכאשר הילד מתלונן או מתעצבן, התגובה האוטומטית של ההורה היא לרוב לפסול את תלונתו או לבטל אותה. למשל, כשהילדה אומרת הפסטה נגעה בקטשופ וזה ... לה בנפרד, מה בדיוק מפריע לה בשילוב? המטרה של שאלות אלו היא להוריד את הלחץ ולהוביל אותה להבנה שאין באמת בעיה גדולה כפי שהיא מרגישה. מה החשיבות של ניתוח הנחות יסוד מול ילדים? אליעד כהן מדגיש שכאשר הילד מגיב בצעקה או בכעס, ישנן הנחות ... לחשיבה בוגרת איך ללמד ילד להטיל ספק? איך להעיר לילדים בצורה נכונה? הדרכה להורים לילדים עם בעיות התנהגות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פחד מכישלון בלימודים / חרדה מכישלון בלימודים / פחד להיכשל בלימודים / חרדת כישלון בלימודים - איך לטפל בפחד מכישלון בלימודים, מפחד להיכשל בלימודים, איך להתמודד עם פחד לא להצליח בלימודים, לא רוצה להיכשל בלימודים, חושש מכישלון בלימודים, טיפול בלחץ מכישלון בלימודים, להתגבר על דאגה מכישלון בלימודים, לשלוט בלחץ בלימודים - הדרכה למטפלים / תיאור מקרה טיפולי @ פחד מכישלון / פחד להיכשל / חרדת כישלון - חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: להצליח לקיים יחסי מין, למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להצליח לקיים יחסי מין, איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזייה, מאמן לזוגיות, מאמן לחיים בנושאי להצליח לקיים יחסי מין - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 7.1409 שניות - עכשיו 27_06_2025 השעה 00:37:21 - wesi1