אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הדרכת הורים, הילד לא רוצה לדבר, הילד מסתגר, הילד לא מדבר עם אף אחד, איך לגרום לילד לדבר? איך להיות חבר של הילד? למה הילד לא רוצה לדבר איתי? איך להתחבר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:03הדרכת הורים, הילד לא רוצה לדבר, הילד מסתגר, הילד לא מדבר עם אף אחד, איך לגרום לילד לדבר? איך להיות חבר של הילד? למה הילד לא רוצה לדבר איתי? איך להתחבר לילד? איך להתקרב לילד? איך לטפל בילד? בעיות בחינוך ילדים
למה הילד לא רוצה לדבר דווקא עם ההורים?

הורים רבים מתמודדים עם תופעה שבה הילד מסרב לשוחח איתם. אליעד כהן מסביר שהבעיה אינה בהכרח חוסר רצון כללי לשתף, אלא שהילד פשוט לא רוצה לדבר עם ההורים ספציפית. לדוגמה, כשחבר שואל את הילד "איך היה בבית הספר?" הוא עונה באופן חופשי, אך כאשר ההורה שואל בדיוק אותה שאלה, הילד אינו מגיב. כלומר, לילד אין קושי בדיבור עצמו אלא בדיבור עם ההורה, כיוון שהוא מרגיש שההורה שופט אותו או מעוניין לשנות אותו.

מה גורם לילד להרגיש שההורים מבקרים אותו?

אליעד מסביר שההורים לעיתים קרובות מעבירים לילד תחושה של ביקורתיות, גם אם הם לא אומרים זאת במפורש. לדוגמה, כאשר ההורה מנסה לברר את מצב הילד או לעזור לו, הילד שומע בכך ניסיון "לתקן" אותו. ההורה נתפס על ידי הילד כאילו הוא מנסה לשנות משהו בו, כי הטון, הגישה, וצורת השיחה של ההורה משדרים שהילד "בעייתי" או "צריך טיפול". הילד קולט זאת היטב ולכן נסגר ואינו מעוניין לשתף פעולה.

מדוע תחושת הערך העצמי של ההורה משפיעה על הילד?

אליעד כהן מבהיר שתפיסת הערך העצמי של ההורה משפיעה מאוד על הקשר עם הילד. כאשר ההורה אינו מרוצה מעצמו, הוא נוטה לראות בילד שלו את הגורם לאי שביעות הרצון העצמית שלו. לדוגמה, אם הילד אינו מצליח בלימודים, ההורה עלול להרגיש כישלון כהורה ואדם. תחושה זו מתורגמת ללחץ וביקורת שהילד חווה, ולכן הוא מתרחק ומעדיף לא לשתף פעולה עם ההורה.

איך אהבה עצמית של ההורה מסייעת לילד להיפתח?

אליעד מדגיש כי הבסיס לפתיחות של הילד הוא אהבה עצמית ללא תנאי של ההורה כלפי עצמו. כאשר ההורה מקבל את עצמו ואת המציאות כפי שהיא, מבלי לתלות את הערך העצמי שלו בהצלחות או בכישלונות של הילד, הוא מצליח לאהוב גם את הילד בצורה מלאה וללא תנאים. כך הילד חש אהוב באמת, ללא תחושת לחץ או צורך "להיות בסדר", והוא ירגיש מספיק בטוח כדי לשתף פעולה ולתקשר.

מדוע הילד נמנע ממפגש משותף עם ההורה?

במקרים רבים הילד ממש לא מעוניין להשתתף בפעילויות משותפות עם ההורה, כמו צפייה בטלוויזיה או משחק כדורגל. אליעד כהן מסביר שהסיבה היא מתח וחשש מביקורת שהילד חווה כשהוא במחיצת ההורה. הילד מזהה שכל מפגש או שיחה הופכים במהרה למקום שבו הוא נתון לשיפוט ולחץ לשינוי. כתוצאה מכך הוא בוחר להתרחק כדי להימנע מהתחושות הקשות הללו.

האם טיפול חיצוני יפתור את בעיית חוסר התקשורת?

לעיתים הורים מציעים לילד טיפול מקצועי, אבל אליעד מסביר שזה לא תמיד עוזר כאשר הילד מסרב לשתף פעולה. אם הילד מרגיש שהטיפול נועד "לתקן" אותו, הוא ידחה זאת. הפתרון הוא להעניק לילד תחושת אהבה וקבלה ללא תנאי בבית, ורק אז הוא עשוי להיפתח לרעיון הטיפול.

מה לעשות כשהילד לא רוצה לדבר עם אף אחד?

גם כשנראה שהילד אינו רוצה לדבר עם אף אדם, אליעד מציין שתמיד יש גורם כלשהו או מישהו שאיתו הילד מרגיש בנוח - למשל, מחשב, טלוויזיה או חיית מחמד. הסיבה לכך היא שהילד אינו חש שיפוט מצידם. ככל שההורה מצליח לאהוב את עצמו יותר ללא תנאי, כך הוא יהיה מסוגל להעניק תחושת קבלה מוחלטת לילד, ויאפשר לו לחוש בנוח להיפתח גם בפניו.

איך נראית אהבה ללא תנאים כלפי הילד?

אהבה ללא תנאי כלפי הילד פירושה לקבל אותו בדיוק כפי שהוא, ללא כל רצון לשנות או לתקן אותו. אליעד מדגים זאת באמצעות גישה שלפיה ההורה אינו מתאכזב או כועס על הילד אם הוא אינו עומד בציפיות מסוימות. ההורה מעביר לילד תחושת רוגע וביטחון, ומאפשר לילד להרגיש שיש לו בסיס יציב של קבלה, דבר שמעודד את הילד לבטוח בהורה ולהיפתח אליו.

איך גורמים לילד להבין שהוא אינו "דפוק"?

אליעד מסביר כי כאשר ילד מרגיש "דפוק", אין תועלת להתווכח איתו באופן ישיר. במקום זאת, על ההורה לפתח אהבה וקבלה עצמית עמוקה עד כדי כך שזה ישתקף בשפת הגוף, בדיבור ובהתנהלות הכללית שלו מול הילד. הילד חש באופן פנימי אם ההורה באמת ובתמים לא רואה בו "בעיה", מה שיוביל בהדרגה לפתיחות ולביטחון עצמי מוגבר מצד הילד.

למה חשוב שההורה ישפר קודם כל את יחסו לעצמו?

כשהורה מתהלך בתחושת חוסר ערך עצמי, הוא מטיל על סביבתו, כולל על הילד שלו, את התסכול שהוא חווה. כאשר ההורה לומד למצוא שלווה פנימית ואהבה עצמית, הוא מפסיק לראות בילד "בעיה". הילד בתגובה מרגיש את השינוי ומתחיל להתקרב, מאחר שהקשר הופך להיות חיובי ונעים יותר.

מהי התועלת בקשר משוחרר וחופשי עם הילד?

אליעד מדגיש שקשר משוחרר מלחץ או ביקורת מאפשר לילד להיפתח ולשתף יותר. ההורה כבר אינו נתפס על ידי הילד כ"אויב" או "חוקר", אלא הופך לידיד אמיתי שניתן לסמוך עליו ולשתף אותו בכל דבר. מטרת העל של הדרכת הורים, לפי אליעד, היא ליצור קשר בריא ואמיתי שבו הילד מרגיש מוערך ונאהב ללא תנאים, וכך אפשר להתמודד יחד עם כל קושי בחינוך הילדים.
איך מזהים שהילד לא רוצה לדבר דווקא עם ההורים ולא עם כולם?

לעיתים הורים מרגישים שהילד כלל לא רוצה לשתף, אבל בפועל הוא כן מדבר עם חבריו. כשחבר שואל אותו "איך היה בבית הספר?" הוא עונה בחופשיות, בעוד שלהורה הוא לא עונה. המשמעות היא שהקושי אינו עצם הדיבור, אלא הדיבור עם ההורים דווקא. הילד מרגיש שקיימת ציפייה או ביקורת מצד ההורים, ולכן מעדיף להתרחק ולהסתגר.

למה הילד חושב שההורים מבקרים אותו?

כשהורים באים לשוחח עם הילד כדי "לברר מה מצבו" או "לעזור לו, " הילד שומע בין השורות כוונה לתקן אותו, לשנות אותו או להוביל אותו לאן שהוא לא רוצה. הוא מרגיש שהורה מסתכל עליו כאילו הוא בעייתי או "צריך טיפול." גם אם ההורים לא אומרים זאת מפורשות, הטון והגישה משדרים זאת. הילד קולט את התחושה הזו ונסוג.

איך תפיסת ההורה את עצמו גורמת לילד להתרחק?

לעיתים הורה אינו מרוצה מעצמו וחווה חוסר ביטחון או כישלון אישי כשהילד "לא לומד מספיק טוב" או "לא מתפקד כמו שצריך." כאשר ההורה קושר את הערך העצמי שלו להתנהגות הילד, נוצר מצב שההורה משדר לחץ וביקורת כלפי הילד. הילד חש אשמה או שיפוט, ולכן מעדיף שלא לשתף.

איך אהבה עצמית של ההורה עוזרת לילד לדבר?

בבסיס, כדי שהילד ייפתח לדיבור, חשוב שההורה יקבל את עצמו בלי תנאים. כשאדם אוהב את עצמו באמת, הוא לא תולה את הערך שלו במצב של הילד. כך גם קל לו יותר לאהוב את הילד בלי שום תנאי. ברגע שהילד מרגיש שאוהבים אותו בדיוק כפי שהוא, ללא לחץ וללא ניסיון "לתקן" אותו, הוא נרגע ומוכן לתקשר.

למה הילד נמנע מכל מפגש משותף עם ההורה?

במצבים בהם הילד ממש לא מעוניין בנוכחות ההורה - לא בכדורגל, לא בצפייה בטלוויזיה ולא בכל פעילות אחרת - הסיבה היא שהוא מזהה מתח ופחד מביקורת. הוא מרגיש שכל פעולה או שיחה הופכת מהר מאוד לשיפוט או ניסיון לשנות אותו. לכן, הוא מעדיף להתרחק כדי לא להיפגע.

האם טיפול חיצוני פותר את הבעיה כשאין שיתוף פעולה מהילד?

יש הורים שמציעים לילד "ללכת לטיפול" אבל הילד מסרב גם לכך. ברגע שהילד מרגיש שהטיפול נועד לתקן אותו או לשנות אותו, הוא לא רוצה לשתף פעולה. מה שהוא באמת צריך הוא להרגיש אהבה והבנה ללא תנאי, קודם כל מהבית, כך שירגיש בנוח להיפתח גם לאנשי טיפול, אם יחליט בכך.

מה עושים כשהילד לא רוצה לדבר עם אף אחד בכלל?

גם במצב בו הילד נמנע מכל אדם או מסגרת, שורש הבעיה זהה: הוא חושב שלא אוהבים אותו כמו שהוא, ומפחד להיתקל בביקורת. אולם תמיד יש משהו או מישהו שהילד מתקשר איתו - אולי בעל חיים, מחשב, או סדרת טלוויזיה. הילד בוחר במקומות בהם אינו מרגיש שיפוט או ציפייה. לכן, ככל שההורה לומד לאהוב את עצמו ללא תנאי, כך הוא מביא לקשר עם הילד אווירה מקבלת באמת, והילד עשוי להיפתח גם כלפי ההורה.

איך נראית אהבה ללא תנאים כלפי הילד?

אהבה ללא תנאים פירושה לקבל את הילד בדיוק כמו שהוא, מבלי לנסות לשנותו. ההורה אינו כועס ואינו מרגיש כישלון כשהילד אינו עומד בציפיות חברתיות או לימודיות. במקום זאת, ההורה מבין שזה הילד, וכך ההורה מסוגל לשדר לילד רוגע ואמון. הילד, בתמורה, חש שיש לו רשת ביטחון ומתחיל לבטוח באדם שמולו.

איך גורמים לילד להרגיש שהוא לא דפוק?

אם הילד חושב על עצמו "אני דפוק" או "כולם חושבים שאני דפוק, " אין טעם להתווכח איתו ישירות או להוכיח לו אחרת בכוח. יש צורך בגישה עמוקה יותר: אם ההורה עצמו באמת מאמין שהילד אינו דפוק (ואם ההורה באמת אוהב את עצמו ואת המציאות ללא תנאים), אז הדבר ישתקף בדיבור, בשפת הגוף ובכל מפגש משותף. הילד ירגיש שהוא באמת מקובל. בעזרת העמקת הקשר באופן הדרגתי, הילד ילמד לבטוח בהורה ולהיפתח.

למה חשוב קודם כל לשפר את היחס של ההורה לעצמו?

כשאדם מתהלך עם תחושת חוסר ערך עצמי, הוא צפוי "להפיל" את התסכול על סביבתו, כולל על ילדו. בהרגשתו, הילד "מקלקל" לו את ההצלחה או את הדימוי האישי. אך מרגע שההורה עצמו לומד למצוא שלווה וחיבור פנימי, הוא כבר לא רואה בילד "בעיה" שמשפיעה על ערכו העצמי. ילד שחש בהורה שלווה פנימית ואהבה כנה, ירצה מטבעו להתקרב.

מהי התועלת בקשר חופשי ומשוחרר עם הילד?

כאשר הילד מרגיש ביטחון בכך שההורה לא בא "לשפוט, " "ללחוץ" או "לבקר, " הוא יתחיל לדבר ולשתף. ההורה יהפוך בהדרגה לאדם שהילד מרגיש בנוח לפרוק אצלו כל מה שעובר עליו. במקום להרגיש שההורה הוא "אויב" או "חוקר, " הוא יראה בו ידיד אמת. זו המטרה החשובה ביותר בהדרכת הורים: לבנות מערכת יחסים קרובה, שבה הילד מרגיש מוערך, ואפשר לטפל יחד בבעיות בחינוך הילדים.
היו היה הורים ולהורים היה ילד והילד היה בעיניהם בעייתי בעיניהם זאת אומרת שאלו את הילד מה שלומך אמר הכל טוב שאלו את ההורים מה שלום הילד אמרו "תקשיב מצבו גרוע" עד כאן הבנו הבנו, בקיצור ההורים מבחינתם חשבו שהילד בעייתי יש לו בעיות חברתיות רגשיות מה שזה לא יהיה מפה לשם משם לפה ההורים רצו לעזור לילד רצו לעזור לו, באו לילד שאלו אותו "מה שלומך מה קרה מה קורה איתך בבית הספר" לא מעוניין לדבר לא מעוניין לשתף לא מעוניין לדבר איתם לא מעוניין לשתף אותם מה לעשות איך לפרוץ את זה.

אז איך בודקים את זה איך ניגשים לזה ההורים אומרים אני בא לשאול את הילד איך היה לך בבית הספר היום מה עשית הוא לא מוכן לדבר איתי, איך לפרוץ את זה הוא לא מוכן לדבר על שום נושא בכלל הוא לא רוצה לדבר על שום דבר הוא לא מוכן לשתף פעולה.

ש: להציע לו לעשות מה שהוא אוהב.

אליעד: הוא לא רוצה לעשות שום דבר איתך הוא לא רוצה לדבר איתך לא רוצה לראות אותך.

ש: לשים אותו בטיפול.

אליעד: הוא לא רוצה ללכת לטיפול.

ש: מה אין לו איזה משהו שהוא אוהב שהוא רוצה לעשות.

אליעד: לא הוא לא רוצה איתך לעשות שום דבר הוא משחק כדורגל איך שאתה בא להצטרף הוא אומר לך "אני לא רוצה לא בא לי לשחק כדורגל" הוא אוהב לראות טלוויזיה אתה בא לשבת לידו הוא אומר "אני רוצה ללכת לחבר" הוא לא רוצה להיות במחיצתך.

ש: כי הוא חושב עוד פעם על התנאים.

אליעד: רגע לא איך ניגשים לזה שנייה תנשמו, קודם כל שאלה ראשונה האבא אומר "הוא לא רוצה לדבר איתי אין אני שואל אותו הוא לא עונה לי, אוקי תגיד לי אם חבר שלו היה אומר לו בא לך להיפגש הוא היה אומר לו כן? כן, ואם חבר שלו היה אומר לו תגיד לי מה איך היה לך בבית הספר היום הוא היה עונה לו? היה עונה לו" זאת אומרת שקודם כל הוא לא רוצה לדבר איתך זה לא שהוא לא רוצה לדבר הוא לא רוצה לדבר איתך זה לא שהוא לא רוצה לשחק הוא לא רוצה לשחק איתך דווקא אתה, למה דווקא איתך כי כשהוא משחק איתך הוא שומע בצלילים את כל המחשבות השליליות שאתה חושב עליו שהוא דפוק שהוא בעייתי שהוא צריך טיפול זה מה שהוא שומע באוזן.

למרות שאתה לא אומר לו את זה אבל הצורה שאתה שואל אותו איך היה בבית הספר זה לא כמו חבר ששואל אותו איך היה לך בבית הספר, אותו יום אותה שעה אם עכשיו חבר שלו יגיד לו איך היה לך בבית הספר הוא יענה לו לך הוא לא יענה זאת אומרת יש בעיה באיך שאתה שואל אותו. עכשיו מה פשר העניין פשר העניין הוא שכשחבר שלו שואל אותו איך היה לך בבית הספר הוא לא מצפה ממנו לכלום הוא באמת התעניין הוא אומר "ואיך היה לך בבית הספר" סתם מדבר איתו כשאתה שואל אותו איך היה לך בבית הספר אתה שואל אותו מתוך ציפייה אתה מאוכזב ממנו אתה מתוסכל ממנו ואתה לא באמת אוהב אותו, אתה שואל אותו איך היה בבית הספר כדי להוביל אותו איפשהו כדי לשנות אותו או כדי לתקן אותו מה שבעבר עשית את זה ולכן הוא חושב שזה מה שאתה זומם היום.

עכשיו זה ממה נובע מזה שאתה לא אוהב את עצמך בלי תנאים אתה בן אדם ואתה לא אוהב את עצמך בגלל הילד שלך אתה אומר "אם הילד שלי לא מספיק לומד טוב אז אני אבא לא טוב אם הילד שלי לא לומד טוב אני כישלון, אם הילדה שלי לא ככה וככה אז אני ככה וככה" אתה קודם כל לא אוהב את עצמך אחר כך אתה מאשים אותו בזה שאתה מרגיש רע עם עצמך שאתה לא אוהב את עצמך ואז מי האויב שלך הוא כי זה שהוא לא לומד זה עושה לך רע נכון זה לא אתה בעייתי הוא בעייתי.

זאת אומרת שכשאתה קם בבוקר ואתה שואל את עצמך האם אני מרוצה מהחיים או לא והמוח אומר לך "לא כי הילד שלי לא לומד בבית הספר" בעצם אתה שונא את עצמך אתה כועס על עצמך אתה בביקורת על עצמך ואז אתה בביקורת על עצמך אז מי אשם בזה הוא כי הוא לא למד בגלל שהוא לא למד אתה שונא אותו בגלל שאתה שונא אותו הוא חווה את זה כביקורת שלך והוא לא רוצה לדבר איתך.

ולכן אתה צריך בתור התחלה למצוא את הדרך לאהוב את עצמך קודם כל אתה צריך לאהוב את עצמך, אתה צריך למצוא את הדרך שגם אם הילד שלך יהיה לא יעבוד לא זה לא כלום אתה אוהב אותו לא תצליח בעיה שלך זה מה יש לך לטיפול איך אתה יכול לאהוב את עצמך, אחרי שאתה אוהב את עצמך עכשיו אתה יכול לאהוב אותו קודם כל תאהב אותו בלי תנאים עכשיו תנסה להיות חבר שלו אבל באמת תנסה להיות חבר שלו חבר שלו כמו חבר לא חבר כמו מישהו שמנסה להעביר ביקורת כשאתה מדבר איתו אתה באמת חווה שאתה חבר שלו או שאתה חבר שלו בשביל משהו.

הבנו בן אדם רוצה לקבל אהבה אבל הוא לא רוצה בתמורה לתת זאת אומרת הוא לא רוצה להרגיש שהוא מחויב, הילד מאוד רוצה שתאהב אותו עד לרמה שהוא מרגיש שהוא צריך לשלם יותר ממה שהוא רוצה לתת זה העניין ולכן אם הילד שלך לא רוצה לדבר איתך רוב הסיכויים זה כי הוא לא רוצה לדבר איתך.

עכשיו מה קורה אם הילד לא רוצה לדבר עם אף אחד התשובה היא בדיוק את אותה תשובה זה לא שהוא לא רוצה לדבר עם אף אחד הוא לא רוצה לדבר עם אנשים כי הוא חושב שהם ישפטו אותו שהם לא יאהבו אותו, גם ההוא שלא רצה לדבר עם אף אחד רצה לדבר עם החתול למה כי הוא רצה לדבר עם המחשב רצה לדבר עם הטלוויזיה למה הכוונה היא אינטראקציה כי הוא אומר "היא אוהבת אותי איך שאני הטלוויזיה היא משעשעת אותי היא לא מבקשת כלום מתאים לי" זאת אומרת יש ישויות שהוא כן אוהב אותן.

עכשיו ככל שאתה תאהב את עצמך יותר בלי תנאים יהיה לך יותר קל לאהוב מישהו אחר בלי תנאים ויהיה לך יותר קל לתקשר איתו כי אתה תוכל לתת לו את מה שהוא רוצה, אם חושב שהוא דפוק ואז הוא לא מוכן לדבר עם אף אחד כי הוא חושב שהם חושבים שהוא דפוק אז אם אתה תאהב את עצמך בצורה אינסופית באופן יחסי אז אתה תהיה מסוגל ממש לאהוב אותו בלי תנאים ואז אתה תוכל לגרום שאיתך הוא ירגיש שהוא לא דפוק.

זאת אומרת למרות שעם כל האנשים בעולם הוא ירגיש שהוא דפוק איתך הוא ירגיש שהוא לא דפוק ולמרות שעם כל האנשים הוא יפחד לדבר אפילו להגיד להם שלום כי הוא אומר הם חושבים שאני דפוק מרוב שאתה אוהב אותו הוא ירגיש שאתה לא באמת חושב שהוא דפוק אתה חושב שהוא לא דפוק והוא ידבר איתך אבל זה תלוי בכמה אתה באמת תחשוב שהוא לא דפוק, אתה צריך להיות בטוח שהוא לא דפוק יותר ממה שהוא בטוח שהוא דפוק עד כדי כך שכשהוא ידבר איתך הוא לא יוכל הוא יהיה בטוח שהוא לא דפוק וזה איך אפשרי שאתה ממש אוהב אותו וזה איך אפשרי שאתה ממש אוהב את המציאות באופן כללי או משהו כזה.

כי אם אתה לא ממש אוהב את המציאות אז אתה לא ממש אוהב אותו ואז אם הוא עצמו בן אדם שיש לו בעיות רגשיות נגיד והוא חושב שהוא דפוק בלי קשר אליך ואתה גם חושב שהוא דפוק בלי קשר אליו כי אתה חושב שאתה דפוק בגללו וגם בלי קשר אליו, אתה חושב שאתה דפוק בלי קשר אליו ואתה חושב שאתה דפוק גם בגללו והוא חושב שהוא דפוק גם בלי קשר אליך אז הוא חושב שהוא דפוק גם בגללך ואז הוא לא רוצה לדבר איתך ואז נוצר יחסי איבה אבל אם אתה חושב שהכל מושלם בלי קשר לשום דבר ואתה חושב שהוא מושלם בלי קשר לשום דבר אז כשאתה מדבר איתו יש יותר סיכוי שתצליח לגרום לו להבין שהוא מושלם ואז הוא ידבר איתך. הבנו?
הצלחה בלימוד הגברת הביטחון העצמי לאהוב את עצמי בלי תנאים להיות חבר של הילד קבלה בלי תנאים לשנוא את עצמי חוסר רצון רוצה ללכת לחברים ביטחון עצמי בחיים הדרכת הורים טון הדיבור איך לגרום לילד איך לגרום לילד לדבר איך לגרום לילדים איך להיות חבר איך להיות חבר של הילד איך להתחבר לילד איך להתקרב לילד איך לטפל איך לטפל בילד איך לטפל בילדים איך לשכנע את הילד איך לשכנע ילד איך לשכנע ילדים בעיות בחינוך בעיות בחינוך ילדים הדרכה להורים הדרכת הורים הורה הורות הורים הילד לא מדבר הילד לא מדבר עם אף אחד הילד לא רוצה לדבר הילד לא רוצה לדבר איתי הילד מסתגר התחברות חבר של הילד חינוך חינוך ילדים טיפול טיפולים ילד ילד לא רוצה ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לא מדבר עם אף אחד לא רוצה לדבר לא רוצה לדבר איתי לגרום לילד לגרום לילד לדבר לגרום לילדים להיות חבר להיות חבר של הילד להיות חברים להתחבר להתחבר לילד להתקרב להתקרב לילד לחנך לחנך ילדים לטפל לטפל בילד לטפל בילדים למה הילד לא רוצה למה הילד לא רוצה לדבר איתי לשכנע את הילד לשכנע ילד לשכנע ילדים מחנך מחנכים מטופל מטופלים מטפל רוצה לדבר רוצה לדבר איתי רצון
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 6
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 6 וכאשר המורה רוצה ללמד את התלמיד איזה דבר, שלב ראשון על המורה לנסות להבין, מה בעצם הוא ... אחרי שהמורה מבין, שהוא לא מעביר כאן ידע יבש ומשעמם, אלא הוא עושה כאן משהו אחר לגמרי. שהוא, להקנות לילדים שכל כלשהו, שבאמצעותו הם יהיו יכולים לחיות טוב יותר, עכשיו, יותר קל למורה, גם להתעניין באופן אישי במה שהוא ... יבין בצורה פשוטה, כיצד באמת הדבר שאותו הוא לומד, כיצד זה מביא לו תועלת מעשית בחיים שלו, הרי שממילא, הילד שהוא מאוד אוהב ללמוד מטבעו, ממילא, הוא יתעניין בלימודים. ונוסיף: ידוע הדבר, שכל הנל, זה לא קל לביצוע. כי השינוי המרכזי, הוא בצד של המורים, ולא בצד של התלמידים. כי התלמידים, הם בסדר גמור. וכאשר יש לילד הפרעות קשב וריכוז / בעיות התנהגות בלימודים וכיוב, ואומרים שהילד סובל מהפרעת קשב וריכוז, הרי שמה שזה באמת אומר, זה: שהמורה סובל, מכך שהוא עצמו כמורה, משועמם ממה שהוא ... את זה כלפי חוץ, גם אם זה באופן בלתי מודע. וממילא, גם הילד, לא מתעניין בחומר הנלמד. והפתרון לבעיית חינוך הילדים, היא בכך, שהמורים עצמם יעברו שינוי פנימי. ושהמורה, לא יסתכל על עצמו, כעל מי שמעביר מידע טכני יבש חסר ... והמורה עצמו, לא מספיק שהוא יחליט שהוא מפסיק להתייחס לעצמו, כאל מישהו שמעביר מידע טכני. אלא, הוא באמת צריך להתחבר רגשית ושכלית, לדבר שאותו הוא מלמד. והמורה עצמו, שרוצה שהתלמידים שלו יתעניינו במה שהוא מלמד, קודם כל, הוא עצמו ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 5
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 5 וכאשר אנחנו אומרים, שהמורה צריך לנסות להבין, איזו תועלת מביאים הלימודים לו עצמו, הכוונה היא, כיצד הלימודים ... לוח הכפל. שהאדם לומד את כל הכפולות של המספרים. וברמה הזאת וכיוב, האדם אכן באמת משתמש במידע הזה, גם כילד וגם כאדם בוגר. אבל עיקר לימודי המתמטיקה וגם לימודי הגיאומטריה וכיוב, מה שהאדם באמת לומד, זה לא איך לחשב ... שטחו של העיגול. וכל דבר ודבר, יש סיבה, מדוע הוא כך ולא אחרת. וכאשר המורה חושב שהוא מלמד את הילדים את הנוסחה, איך לחשב את שטח המעגל, הרי שזה אכן באמת משעמם. כי זה לא באמת מעניין אף אחד, המידע של: איך לחשב שטח של מעגל. אבל, אם המורה הוא חכם אמיתי, אז כאשר הוא מלמד את הילדים איך לחשב שטח של מעגל, אז במקום להתייחס לעצמו, כאל מישהו שמעביר מידע משעמם, לילדים חפים מפשע, הרי שהמורה יכול במקום זה, לנסות ללמד את עצמו ואת התלמידים, את התהליך המחשבתי, שהביא לכך שנוצרה ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 4
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 4 והתשובה היא, כי כדי להבין, כיצד כל לימוד כלשהו, כיצד הוא יוצר הנאה אצל הילד, לפני כן, על ההורה לנסות להבין מול עצמו, כיצד החומר הנלמד, כיצד הוא יוצר הנאה כלשהי ותועלת כלשהי בעולם האמיתי. וניקח לדוגמה, את ... לשם כך, הילד צריך להבין בצורה כלשהי, כיצד לימודי ההיסטוריה, עוזרים לו בחיים האישיים שלו כילד. וכדי שזה יקרה, ההורה, צריך למצוא את התשובה לשאלה הזאת. וכדי שזה יקרה, לשם כך, על ההורה, לנסות להבין מול עצמו, כיצד באמת לימודי ההיסטוריה, מביאים לאדם כלשהו, תועלת כלשהי. ובשלב הראשון, על ההורה והמורה, לשכוח לרגע אחד את הילד. ועל המורה לנסות להתבונן היטב ולשאול את עצמו את השאלה הבאה: מה באמת, ... הילד, שכל אחד ידבר איך שבא לו, כל זמן שכל אחד מבין את השני. וממילא, המורה לעולם לא יצליח לגרום לילד להבין שלימודי הדקדוק יביאו לו תועלת אמיתית. אאכ המורה יעשה שטיפת מוח לתלמיד, כמה זה חשוב לדבר נכון דקדוקית. ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3 והתשובה לשאלה היא, כי כדי לגרום לילד להתעניין בלימודים, לשם כך צריך בצורה כלשהי, לגרום ללימודים, לתת לילד הנאה כלשהי. וההנאה, לא צריכה להיות כתגמול על ... שיצור אצלו הנאה. והילד לומד את כל הלימוד שלו, תוך כדי זה שהוא מנסה ליצור אצלו הנאה. כך, שכדי לגרום לילד לאהוב את הלימודים, להשקיע בהם, וממילא להצליח בהם ובמבחנים וכיוב, לשם כך צריך לגרום בצורה כלשהי לילד, ליהנות מהלימודים ... ליצור אצלו הנאה. אלא, שאם ההורה עצמו, חושב שהלימודים האלו, לא ברי שימוש בעולם האמיתי, אז כיצד הוא יכול לשכנע את הילד ליהנות מהלימודים?! כי הילד רוצה, הנאה מיידית. והילד רוצה לדעת, שבאופן מיידי, הלימודים שלו יביאו לו הנאה כלשהי, מעצם ... שהוא עצמו מלמד, אז כיצד בדיוק אפשר לצפות מהילד, שיתעניין במה שהוא לומד?! ואף על פי כן, יש דרך לגרום לילד להתעניין בלימודים. והיא, על ידי זה שהילד יבין, כיצד הלימודים האלו מביאים לו תועלת ממשית ומיידית, בחיים האמיתיים שלו ... לשם כך קודם לכן, זה שרוצה להסביר, עליו בעצמו להבין, את מה שהוא רוצה להסביר. ומי שרוצה בצורה כלשהי, לגרום לילד שלו להבין, שהוא יכול להפיק תועלת ממשית מלימודי ההיסטוריה לדוגמה, הרי שקודם לכן, עליו כהורה להבין, כיצד באמת הלימודים ... התלמיד לומד כל מיני מקצועות, מה שהוא באמת מפיק מכך, זה את השיפור של היכולות האישיות שלו. ומי שרוצה לגרום לילד לאהוב את הלימודים, עליו להתבונן עם עצמו היטב היטב, ולנסות להבין, כיצד ובאיזו דרך, הלימודים האלו יכולים לגרום לילד, ליהנות טוב יותר בחיים שלו כילד. ורק אחרי שההורה והמורה מבינים, כיצד הלימודים האלו באמת עוזרים לילד, רק אז ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2 ולכן גם לדוגמה, ילדים לא מתעניינים בלימודי היסטוריה וכיוב. משום, שלימודי ההיסטוריה, הם לימודים על אירועים שכבר ... לא יעשה שום דבר, שלא מוביל אותו אל הנאה כלשהי. ורוב הילדים שלומדים, הם לומדים רק בגלל שהם מפחדים מההורים ומהמורים שלהם. והילד לומד למבחנים, רק כדי שלא ישגעו אותו ההורים והמורים. והדבר האחרון שמעניין את הילד, זה רוב הדברים שהוא לומד. שהם לא מייצרים לילד, שום תועלת. והילד לומד את הלימודים שלו, רק כדי צרכו. דהיינו, הילד לומד, רק כדי שהוא לא יסבול מההורים שלו. ועבור הילד, העלות והרע שהוא סובל מהלימודים, היא קטנה יותר, מהרע שהוא יסבול מההורים שלו, אם הוא לא ילמד. ולכן הוא לומד את מה שלא גורם לו להנאה, כדי לסבול כמה שפחות, ממה ... של בית הספר, אין בהם כמעט שום תועלת. והשימוש העיקרי של בית הספר, הוא מעין בייביסיטר (שמרטף) לילדים, עד שההורים יחזרו מהעבודה. כי מצד האמת, איזה הורה יכול לומר שמתישהו, הוא השתמש בחייו הבוגרים, בלימודים שלו בבית הספר. ורוב הלימודים בבית הספר, הם מיותרים, גם עבור ... הוא משתעמם מהלימודים, וממילא הוא לא אוהב את הלימודים של בית הספר. ועכשיו השאלה הנשאלת היא: אז מה הפתרון? ואיך לגרום לילד להתעניין בלימודים? ולאהוב את הלימודים? ולהצליח בלימודים וכולי?
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1 ובו יתבאר העניין של חינוך ילדים / בעיות התנהגות אצל ילדים / הפרעות קשב וריכוז של ילדים. ויתבאר, למה ילדים לא אוהבים ללמוד? ואיך אפשר לגרום לילד לאהוב את הלימודים? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי אחת מהשאלות הנפוצות ביותר בחינוך ילדים, היא, כיצד לגרום לילד לאהוב את הלימודים? כי נראה, שילדים, לא ממש אוהבים ללמוד בבית הספר. ואף על פי כן, צריך ללמוד בבית הספר. והשאלה הנשאלת היא, למה בעצם ילדים לא אוהבים ללמוד? ואיך בעצם אפשר לגרום לילד לאהוב את הלימודים, בבית הספר? ומי שיתבונן היטב בעניין יראה, כיצד מצד האמת, זו טעות לומר שילד לא אוהב ... ולימודים זה ככ כיף עבורו, אז מדוע בעצם, ילדים לא אוהבים את הלימודים של בית הספר? והתשובה שניתן כאן, לאיך לגרום לילד לאהוב את הלימודים, היא בעצם תשובה לעוד שאלה, ששייכת גם לעולמם של המבוגרים. כי גם המבוגרים, צריכים לפעמים ללמוד דברים חדשים. ולא תמיד מתחשק לאדם ללמוד דברים חדשים. והשיטה של איך לגרום לילד לאהוב את הלימודים, היא טובה, גם כדי לגרום לאדם מבוגר, לאהוב ללמוד דברים חדשים? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי ...
איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו לדבר איתך בכנות? איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת
... איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת וכאן אבאר, למה אנשים משקרים? ... בבגידה, לגרום לעובד להודות בגניבה, לגרום לבעל עסק להודות שהוא רימה אותך, לגרום לבעל מקצוע להודות שהוא עקץ אותך, לגרום לילד להודות שהוא התחיל מריבה, לגרום לילד לא לשקר באופן כללי, לגרום לכל בן אדם בעולם, להודות באשמה, להודות בטעות, להודות בכל דבר שלילי שקרה. שבאופן ...
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק ... לאדם את מה שהוא אמר, בצורה מוקצנת, ובצורה שהוא עצמו לא ירצה להזדהות איתה. כמו ילדים, שרוצים לשכנע את ההורים שלהם לקנות להם משהו. וההורים מסרבים. שאז לפעמים השיטה של הילד לשכנע את ההורים שלו לקנות לו את אותו הדבר, היא על ידי זה שהוא מקצין את מה שההורה שלו אמר לו. כגון לדוגמה שהילד אומר להורה שלו, אתה לא אוהב אותי / לא אכפת לך ממני, וכיוב משפטים שונים, שהם בעצם הקצנה של הרעיון המקורי. ואז ההורה שלא רוצה להזדהות עם מה שאמרו עליו, אז הרבה פעמים הוא נכנע והוא הולך וקונה לילד את מה שהילד ביקש. או לדוגמה ילד שלא רוצה לאכול ארוחת ערב. שאז לפעמים ההורה מקצין את מה שהילד אמר, וההורה הופך את המשפט של אני לא רוצה לאכול ארוחת ערב למשפט כמו אני ...
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית
... רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית איך ליהנות מכל פעולה, אפילו משטיפת כלים? כדי ליהנות מכל פעולה בחיים, גם אלו הנראות לנו שגרתיות ... מוחלטת עם המציאות כפי שהיא. גם זו סוג של הנאה עמוקה, כי היא מאפשרת מנוחה נפשית מוחלטת. כיצד להצליח לגרום לילד להכין שיעורי בית? אליעד מסביר שהילד מסרב לשיעורים כי זה פוגע בתחושת העצמאות והבחירה שלו - מבחינתו זה סוג ... מפעולות מאוד פשוטות על ידי התבוננות יצירתית, וגם מפעולות מורכבות על ידי פישוט או שחרור. איך ליהנות משטיפת כלים? למה הילד לא רוצה לעשות שיעורי בית? איך ליהנות משיחה עם בת הזוג? איך ליהנות מפעולות משעממות? מה הקשר בין שכל לבין הנאה? ... אותה מחשבה שעה שלמה. יש מחשבה שאתה לא אוהב אותה, ואתה צריך לחשוב אותה שעה שלמה. לדוגמה, שאתה צריך לשכנע את הילד שלך לעשות משהו, ואתה לא אוהב את המחשבה הזאת אפילו לרגע אחד, למה? כי יש בה קונפליקט. ואם אתה ... שאתה לא מבין אותו, אז אתה משתעמם ממנו. זה אומר, שלשטוף כלים לא מעניין אותך, כי אין שם שכל, ולגרום לילד להכין שיעורי בית, זה משעמם אותך כי יש שם יותר מדי שכל, יש שם שכל כל כך גדול שאתה ... לא חושב ואז זה משעמם אותך. אך האיזון הוא, להצליח שאת הדבר הקשה להפוך לקל, שזה אומר שלנסות לחשוב איך לגרום לילד להכין שיעורים ובאותו כוח למצוא שכל בשטיפת כלים. כאשר אתה מגדיל את היכולת השכלית שלך, את האין שכל אתה ... כדי שהוא יאהב את השיעורים? עד שתבין. השאלות שאתה שואל על השכל הפשוט והשאלות שאתה שואל על השכל המורכב, מחברים את הדבר אליך. אז מה עושים אם אתה שואל שאלות ולא מצליח להפיק שכל חדש. שכל זה יצירת הפרדה ... ואם תהיה רק יש, גם לא תהנה כי אתה מתחיל לסבול מחוויית הצמצום, ולכן זה גם וגם. אתה יודע למה הילד לא רוצה להכין שיעורי בית? אחת הסיבות כי זה גורם לו להיעלם, הוא מרגיש שהוא חסר בחירה חופשית, זה משפיל אותו ... והשיעורים משעממים אותו וזאת כמו חוויית מוות / אין, כבר מגיל קטן הוא לא רוצה למות. אז איך מצליחים לגרום לילד להכין שיעורים, אחד - לעניין אותו בשיעורי בית, והשני - שמסבירים לו את הצד של האין, שבחיים הוא צריך ... ולא רוצה לשאול כלום. יש שתי מטרות בלימוד עם הילד, האחד שעושים דברים גם כשלא רוצים, ודבר נוסף שצריך לגרום לילד ליהנות מעצם הלימוד עצמו.
חינוך ילדים, איך לגרום לילד? לסדר את החדר, חדר מבולגן, הפרעות סדר וארגון אצל ילדים, מודעות לסדר, NLP, איך לשכנע ילד לסדר? איך לחנך ילד מבולגן? פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה של הילד
חינוך ילדים, איך לגרום לילד? לסדר את החדר, חדר מבולגן, הפרעות סדר וארגון אצל ילדים, מודעות לסדר, NLP, איך לשכנע ילד לסדר? איך לחנך ילד מבולגן? פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה של הילד
חינוך ילדים, איך לגרום לילד? לסדר את החדר, חדר מבולגן, הפרעות סדר וארגון אצל ילדים, מודעות לסדר, NLP, איך לשכנע ילד לסדר? איך לחנך ילד מבולגן? פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה של הילד איך לשכנע ילד לסדר את החדר בלי לגרום למאבקי כוח? כדי לגרום לילד לסדר את החדר, חשוב קודם כל להבין את נקודת המבט שלו ולשאול את עצמנו האם באמת הילד חייב לסדר ... שזה מחזק את תחושת הכוח והשליטה שלו, במיוחד אם הוא מרגיש שההורים מנסים להשליט עליו כוח בצורה שרירותית. איך להתמודד עם ילד שלא רוצה לסדר? אליעד מסביר שהגישה הנכונה לשכנע ילד לסדר את החדר צריכה להיות מתוך שיחה פתוחה, ולא מתוך כפייה או איומים. הוא נותן דוגמה לגישה שבה ההורה ... המטרה כאן היא להסביר את העניין באופן הגיוני, כדי שהילד יבין שיש היגיון בסידור, ולא מדובר סתם ברצון לשליטה. איך לשכנע ילד לסדר את החדר מתוך כבוד והבנה? אליעד מדגיש שכדי לשכנע ילד לסדר את החדר, יש להשתמש בגישה של שיחה פתוחה ולא של כפייה. לדוגמה, אפשר לשאול את הילד למה הוא ... יבין שהדרישה שלו מגיעה ממקום של שליטה, הוא יוכל לשנות את הגישה לילד ולבנות תקשורת טובה יותר. איך אפשר לגרום לילד לסדר מתוך רצונו האישי? הדרך הטובה ביותר, לפי אליעד, היא לגרום לילד לרצות לסדר על ידי הבנה והדדיות. כשההורה מסביר לילד שהוא מבין את הקושי ואת חוסר החשק שלו, אבל גם ... עונשים ואיומים. ההורה צריך להיות מוכן להקשיב, להבין ולשוחח עם הילד בכנות, כדי להגיע להסכמה ולשיתוף פעולה לאורך זמן. איך לשכנע ילד לסדר את החדר? ילד מסרב לסדר את החדר פסיכולוגיה התפתחותית איך לחנך ילד מבולגן? שיטות לחינוך ילדים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת הורים, הילד לא רוצה לדבר, הילד מסתגר, הילד לא מדבר עם אף אחד, איך לגרום לילד לדבר? איך להיות חבר של הילד? למה הילד לא רוצה לדבר איתי? איך להתחבר לילד? איך להתקרב לילד? איך לטפל בילד? בעיות בחינוך ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להעניק לילדים, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להעניק לילדים, איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להתכונן לאסון? ליקוטי מוהרן חא נא ריבית על מינוס לזכות בלוטו הצדדים של המטבע אהוד אולמרט פחד מנשים פחד מכישלון טוב איך לטפל בבניית ביטחון עצמי? איך לא לשנוא את עצמך? איך לקבל אהבה בלי תנאים? אני באמת אוהבת אותו מאושר בלי חברים עצבות בלי סיבה לכל אחד מתאים להיות בזוגיות איך להיפרד מבחורה בלי לפגוע בה? החלטה שקולה טוב להחליט התמודדות עם כאבים פיזיים איך להתמודד עם רגשות רעים? למה קשה לך להתמיד? הצלחה אוטומטית מאמצי שכנוע להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט הילד משתמש במריחואנה ילדה חוזרת בתשובה שקרים של מורים רוחניים דימוי עצמי רוחני תסמונת ביפולרית מפחד שיגלו שאני לוקח כדורים פסיכיאטרים האם להיות ידיד של האקסית? לשכנע אקסים לרצות אותך איך לפתח את הקשר שריר מחשבה? חסרונות טווח תנועה חלקי יאוש אלוהי למה אלוהים עושה רע לצדיקים וטוב לרשעים? המבחן של ההארה הרוחנית שריר מוארך האם הבנת את הספר להיות אלוהים? להיות אלוהים וישויות בחלום פרויקט נדלן הכנסות עתידיות משמעות החיים כמשחק מטרת החיים בימות המשיח להתמודד עם מיתוג שלילי בגוגל ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק האם יש חופש בחירה? בחירה חופשית בתהליך טיפולי הוכחות לקיום הבורא כל העולם כולו עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן משפחתי, קואצינג מומלץ, מאמן אישי לביטחון עצמי בנושא להעניק לילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0625 שניות - עכשיו 09_10_2025 השעה 04:42:08 - wesi1