אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים /...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 9
X קרה בגלל Y. או בגלל Y קרה X. מה ההבדל שבין 2 צורות הביטוי האלו? לדוגמה: איחרתי בגלל הפקקים, מול המשפט, בגלל הפקקים איחרתי. מה ההבדל שבין 2 צורות הביטוי האלו?!

והתשובה היא, שאם אתה רוצה להסיר מעצמך אחריות, עדיף דווקא להקדים את הסיבה לתוצאה. ז"א אם ברצונך לומר שהתוצאה היא לא בגללך אלא בגלל דבר אחר, אז מראש עדיף להתנסח בצורה של "בגלל X סיבה כלשהי, קרה Y תוצאה כלשהי". ובכך בעצם אתה מעביר מראש את האחריות לסיבה X.

ולעומת זאת, אם ברצונך לשדר שאתה הסיבה של הדבר ושהדבר בגללך, גם אם הוא לדוגמה לא בגללך, עליך דווקא להקדים את התוצאה לסיבה. לדוגמה, במקום לומר "X לימד אותי איך לעשות את הדבר, והצלחתי לעשות אותו", במקום זה עליך לומר "הצלחתי לעשות את הדבר, בגלל ש X לימד אותי איך לעשות אותו".

וכמובן לגמרי, שאם אתה רוצה לקחת קרדיט על משהו, אתה לא חייב לציין את הסיבה לכך שהצלחת לעשות את הדבר. אלא באפשרותך לדוגמה לומר "הצלחתי לעשות את הדבר", בלי להוסיף שמישהו לימד אותך איך לעשות זאת. או לדוגמה, באפשרותך לציין את הסיבה של הדבר, אבל כדרך אגב, בלי שימוש במילת סיבה. ז"א במקום לומר "הצלחתי X בגלל Y", במקום זה תאמר "הצלחתי X, וגם Y". או בכל צורת ביטוי אחרת, שלא גורמת למשפט להישמע, כאילו יש סיבה אחרת שלא קשורה אליך, שהיא אחראית לתוצאה שלך.

אבל במידה ואתה חייב לציין את הסיבה שהדבר קרה, אז אם אתה רוצה להסיר אחריות, תציין קודם את הסיבה האחראית, ואח"כ את התוצאה שממילא משתמע שהיא באחריות הסיבה. ואם אתה רוצה לקבל קרדיט על הדבר, אז תציין את הסיבה אח"כ, כך שלפחות בהתחלת המשפט, זה ישמע שאתה אחראי לתוצאה שקרתה, וכאילו הקרדיט מגיע לך.

ויש לשים לב גם להבדל שבין "X קרה בגלל Y /בגלל Y קרה X" לבין צורת הניסוח "X קרה וגם קרה Y" וכיו"ב ניסוחים שונים. שצריך לשים לב, שניתן לומר את אותו המשפט בדיוק, אבל פעם אחת להשתמש במילה של סיבתיות, ופעם אחת לא להשתמש במילה של סיבתיות.

והרעיון הוא, שלפעמים אתה רוצה לציין את הסיבה (לפני / אחרי התוצאה), אבל אתה לא רוצה שישתמע שזאת הסיבה באופן מוחלט, אלא שתהיה תחושה שזאת הסיבה, אבל לא בצורה ברורה מידי. ואז במקרה כזה, ניתן לנסח את המשפט במבנה של סיבה ותוצאה, אבל במקום להשתמש במילה שמציינת סיבתיות בצורה ישירה, כגון "בגלל ש / מפני ש" וכיו"ב, במקום זה ניתן לציין את הסיבה בצורה של כאילו תוספת של עובדה אחת ליד עובדה אחרת.

כי לפעמים, אתה רוצה להאשים מישהו אחר, אבל לא רוצה שיראה שאתה מאשים אותו. או שאתה רוצה / חייב לתת קרדיט למישהו אחר, אבל אתה לא רוצה שהקרדיט יעבור אליו. ואז אתה יכול לציין את הסיבה, כתוספת על התוצאה, בלי להשתמש במילה של סיבתיות.


כאשר אתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, תנסה להשתמש בכמה שיותר אמיתות בעיני השומע ובכמה שיותר עובדות / טענות / הנחות יסוד וכיו"ב, שהשומע חושב שהן נכונות, בלי קשר לטענה המרכזית שאתה רוצה שהוא ישתכנע בה.

ז"א שעליך למצוא דרך, לשלב את הטענה שלך, שהשומע לא בטוח בה, בתוך ומוקפת ומבוססת על המון טענות אחרות ורעיונות אחרים, שהשומע חושב שהם נכונים. וככל שהשומע נמצא יותר בחוויה שבה הוא חושב שהפרטים שאתה מוסר לו הם אמת, כך מנגנון הבקרה שלו נחלש ונכבה, וקל לך יותר לשכנע אותו במה שאתה רוצה.


אם ברצונך לשדר אמינות מול השומע, תציין בפניו עובדות שהוא חושב שהן נכונות, אבל שהן ידועות רק לו. ז"א לא רק חשוב שתכניס את השומע לחוויה שבה הוא מסכים עם הדעות שלך, כדי שיהיה לך יותר קל לשכנע אותו להסכים לדעה העיקרית שלך שאתה רוצה לשכנע אותו, אלא החוכמה היא גם לדעת לקחת עובדות, שהשומע חושב שהן נכונות, אבל שאלו יהיו עובדות שרק השומע יודע עליהן / חושב שהן נכונות.

ז"א שאם אתה אומר למישהו, עכשיו בוקר והשמש זורחת בחוץ, אז למרות שהוא יאמר נכון על העובדות שלך, עדיין אתה לא רוכש את האמון שלו יותר מידי, כי הוא לא חווה בעוצמה חזקה את ההסכמה שלו איתך. כי מבחינתו, הוא היה מסכים גם עם כל אחד אחר שהיה אומר לו את העובדות האלו.

והרעיון הוא, שכדי לגרום למישהו להסכים איתך, עליך לגרום לו לחוות בצורה מאוד חזקה, את זה שהוא מסכים איתך. שהוא יחווה את ההסכמה איתך ושהוא מסכים איתך, בצורה מאוד חזקה. ואז יהיה קל יותר לגרום לו להסכים איתך, גם על דברים אחרים.

ואיך גורמים לזה לקרות? אז אם לדוגמה אתה מציין בפניו עובדות שרק הוא יכול לדעת אם הן נכונות או לא, אז לדוגמה הוא חווה בך משהו יותר אמין. כי הוא מבין שאתה לא סתם מציין בפניו עובדות שידועות לכל, אלא שאתה כנראה באמת איש אמת. כי אתה יודע משהו, שרק הוא יודע אותו. ואז ממילא אתה לא סתם מישהו שאומר דברי אמת רגילים, אלא אתה אדם מיוחד שאומר דברי אמת, שרק מי שיודע את האמת, רק הוא יודע אותם.

או לדוגמה, אם תציין עובדות / טענות / רעיונות, שהשומע יסכים איתך עליהן, אז גם כאן, אם תציין דעות שרק השומע חושב שהן נכונות, כגון לדוגמה דעות שהן לא בקונצנזוס וכיו"ב, אלא שהן דעות אישיות של השומע, אז במקרה כזה, השומע יחווה את ההסכמה שלו איתך, בצורה יותר חזקה.

כי בעצם הוא חווה, שהוא מסכים איתך, בניגוד לאנשים אחרים שהוא לא מסכים איתם, לגבי הדעות הספציפיות. או אם מדובר על עובדות שידועות רק לשומע, הוא בעצם חווה, שהוא מסכים איתך, יותר מאנשים אחרים, שלא יודעים את העובדות, ושאיתם לא בטוח שהוא היה מסכים.

ז"א שעליך לחדד אצל השומע, את התחושה ואת החוויה, שהוא מסכים איתך. שהוא לא סתם יסכים איתך, אלא שהוא ממש ירגיש את ההסכמה שלו איתך. שההסכמה לא תהיה בנאלית / מובנת מאליה / שגרתית וכיו"ב, אלא שהיא תהיה ייחודית עד כמה שאפשר. וזה גורם לשומע לתת בך אמון, גם על דברים אחרים.


לפעמים, כאשר אתה רוצה לטעון טענה מסוימת, היא תשמע יותר אמינה, אם לפני שתטען אותה, תסביר גם את העמדה המנוגדת לה. כך העמדה שתציג לאחר מכן, תשמע הרבה יותר אמינה / אובייקטיבית, שלוקחת בחשבון גם את הדעה המנוגדת.


לפעמים יש מצבים, שבהם השומע מסכים איתך, והוא חושב את מה שהיית רוצה שהוא יחשוב, כגון לדוגמה שהוא אומר שהוא מסכים איתך ומסביר את העמדה שלך, אבל אתה צריך לשים לב לכך, שלפעמים הוא מציג את העמדה שלך, בצורה שעלולה בהמשך לגרום לו להתנגד לה. ועליך לדעת לתקן אותו, למרות שהוא מסכים איתך.

לדוגמה, נניח שאתה אומר למישהו, כדאי לך לעשות X. כאשר בפועל היית שמח שהוא יחשוב שהוא חייב לעשות X. אבל לצורך העניין, כדי לא ליצור אצלו התנגדות, אתה אומר לו שכדאי לו לעשות X, כדי שהוא לא ירגיש שהוא חייב ויתנגד לזה. אז לפעמים השומע מסכים איתך, ואומר לך שהוא מבין שהוא חייב לעשות X. ולכאורה, הוא מסכים איתך, בדיוק כפי מה שרצית שהוא יחשוב.

אלא, שזאת מלכודת שנופלים בה הרבה אנשים שלא מומחים לשכנוע. כי לפעמים עליך לדעת, שלמרות שמשאלת הלב שלך התמלאה, הרי שקיימת סכנה שמא היא תתנפץ ברגע הבא. ז"א שלמרות שהשומע מסכים איתך שהוא חייב לעשות X, כפי שהיית רוצה שהוא יחשוב, הרי שאם הוא חושב שהוא חייב לעשות X, הרי שלמרות שהוא מסכים לכך כרגע, הוא יכול להתנגד לכך ברגע הבא, משום שהוא "לא הבין אותך נכון".

ולכן במקרה כזה לדוגמה, למרות שהשומע מסכים עם מה שהיית רוצה שהוא יחשוב, עדיין עליך לתקן אותו, שהוא יחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב בשלב הראשון, דהיינו, שרק כדאי לו לעשות X ושהוא לא חייב לעשות X. כדי שעל ידי זה, המחשבה תוכל להישאר אצלו לאורך זמן.

ולמרות שנראה לכאורה, שאתה מחליש את ההסכמה שלו איתך, הרי שבפועל אתה מחזק את ההסכמה שלו איתך לאורך זמן. וצריך לדעת מתי להחליש את...
אמון אין סתירה רוצה לשכנע איך לעשות זאת קל לשכנע אדם צריך לחזק אפשרי אחריות אישית סיבתיות לתת מחמאה nlp nlp טכניקות איך לנהל איך לנהל שיחה איך לנהל שיחה משכנעת איך לתקשר עם אנשים איך לתת מחמאה איך לתת מחמאות איך מנהלים שיחה אמון אמונה דיבייט דיבייטינג העברת מסר העברת מסרים טכניקות טכניקות שכנוע יכולות יכולת יכולת רטורית יצירת אמון כיצד לנהל להחמיא להעביר מסרים לנהל לנהל שיחה לנהל שיחה משכנעת לפרגן לפתח שיחה לשכנע לתקשר לתקשר עם אנשים לתת לתת מחמאה לתת מחמאות מחמאה מחמאות מנהל מנהלים מסרים משכנע נאמנות ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות נלפ פיתוח שיחה רטוריקה רכישת אמון שיחה שיחה טובה שיחה משכנעת שכנוע
חלק 1
...לפעולת ההסחה שמבצע הצד השני. ולפעמים זה כרוך בכך, שאתה צריך גם לשדר שאתה מסכים עם דברים לא הגיוניים ושאינם יכולים להיות אפילו לא ברמה הלוגית. כגון כל מיני רעיונות פרדוקסאליים או רעיונות עם סתירות פנימיות. ועליך לדעת לזהות את המהות של השיחה, ולדעת לא להתעקש על מה שלא צריך להתעקש, כדי שתוכל להמשיך את השיחה, אל המטרה המרכזית שלה. כאשר אתה מדבר עם מישהו, באפשרותך לשנות את קצב הדיבור (אינטונציה) שלך, לצורך העברת המסרים השונים. לדוגמה, כאשר אתה רוצה שהשומע...
חלק 2
...שלא יסכימו איתה, תציג אותה בצורה אפשרית שמכבדת את זכות הבחירה של השומע, לבחור אם להיענות לבקשתך או לא. נניח שמישהו אומר על עצמו דבר רע, ואתה יודע שהוא מגזים בצורה שהוא אומר את זה, תשאל אותו שאלה, שתגרום לו לא להגזים בדבר הרע שהוא אומר על עצמו. נניח שמישהו אומר, אני תמיד נכשל בכל המבחנים שאני עושה. ונניח שאתה יודע שזה לא נכון, אז תשאל אותו, מה? באמת?! בכל המבחנים?!. כאשר בעצם אתה גורם לו לענות לך תשובה שתגרום לו להרגיש יותר בנוח עם עצמו. כמובן שלפעמים...
חלק 3
...איתו בצורה שהיא יותר כללית ופחות פרטית. כאשר ברצונך לגרום למישהו לעשות משהו, עליך לגרום לו לחשוב, שהוא שולט במצב ושיש בידו את היכולת לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. ולכן בפועל זה אומר, שעליך ליצור אצל השומע, את התחושה ואת החוויה, שיש לו בחירה חופשית לעשות כך או אחרת, ושהמצב הקיים, הוא תלוי בו ולא בכוח חיצוני לו. לדוגמה, נניח שמישהו מספר לך שיש מישהו שמכעיס אותו בעבודה, וברצונך לגרום לו לא לכעוס עליו. אז כאן לדוגמה עליך לשים לב להבדל שקיים בין המציאות...
חלק 4
...במסר שלה. לדוגמה דרך אגב, המוצר הזה הוא גם הכי בטיחותי שאתה מכיר. כאשר המילים דרך אגב, יוצרות אצל השומע את התחושה, שכאילו אתה מספר לו את הסיפור לפי תומך ולא כדי לשכנע אותו. או במילים אחרות, הדרך אגב וביטויים כיוב, מסתירים את הסיבה שבגללה אתה אומר את המסר, וגורמים לשומע לא להתמקד באמיתות המידע, שהוא היה מתמקד בו, אם הוא היה רואה ומבין את הסיבה האמיתית, שבגללה אתה מעביר לו את המידע הזה, שהיא כדי לשכנע אותו. שימוש בשם הפרטי של האדם, יוצר אצל האדם תחושה...
חלק 5
...הזאת, כי היא קרובה לאמת מבחינתו, ועדיין היא מוצגת בצורה יותר עדינה גם אם פחות מדויקת. כי לפעמים, קל יותר לבחור תשובה דומה לאמת, מאשר את האמת עצמה שמרגישה לשומע לא מספיק בנוח. אם אתה רואה מרגיש שלמישהו לא נוח לדבר איתך בצורה ישירה על משהו, תעביר לו את המסר תשדר לו שהוא יכול להרגיש בנוח לדבר בצורה עקיפה ומרומזת על מה שהוא רוצה, ושגם תשובה בצורה עקיפה ומרומזת טובה לך. כך הוא ירגיש יותר בנוח לבטא את עצמו. אם אתה שואל מישהו שאלה מוגדרת, והוא מתקשה לענות...
חלק 6
...די חכם, במקרה שאתה רוצה להחמיא לשומע, אבל חושש שהוא יחשוד ולא יקבל בצורה טובה את המחמאה הזאת, מסיבה כלשהי. ואם אתה רואה שהוא עדיין מסתייג קצת מהמחמאה הזאת, כגון לדוגמה שהוא לא רגיל לשמוע מחמאה כזאת, אז באפשרותך להסתייג ולומר לדוגמה אתה אדם די חכם בעיני לפחות. כך שזה יראה כאילו סובייקטיבי ולא מחייב. אם אתה אומר מחמאה חזקה מידי, לפעמים קשה לשומע להסכים איתה. אז אם אתה אומר את המחמאה הזאת בצורה סובייקטיבית, אז מצד אחד זה מקטין את המחמאה, אבל מצד שני...
חלק 7
...ואז השומע מתמקד בלשאול את עצמו, האם באמת אי אפשר לעוף באוויר? והתשובה שמתקבלת אצלו היא שאכן אי אפשר לעוף באוויר, ואז הוא נכנס לחוויה של דבר שאינו אפשרי. ומכאן הרבה יותר קל לו להאמין, שאכן גם לא אפשרי לעשות את הדבר הראשון. כי הוא כבר בתחושה של הדבר שאינו אפשרי. והרעיון הוא, שאם תביא דימוי שבו השומע יחשוב שאתה בטוח צודק, זה יגרום לו יותר לחשוב שאתה צודק באופן כללי. ובפרט אם תביא לו דימוי, שיצור אצלו את התחושה שאתה רוצה שהוא ירגיש לגבי הדבר הראשון שעליו...
חלק 8
... אותך. והביטחון העצמי שתשדר, הוא דווקא יגרום לך להיראות יותר אמין. נניח לדוגמה שאתה מציג עובדה. יש אפשרות להציג אותה כעובדה מוחלטת, ובכך לשדר אמינות. אבל בכך גם אתה עלול להחשיד את עצמך . ולפעמים, אם דווקא תציג את העובדה כעובדה נכונה, אבל תראה סימן היסוס קל, שאולי אתה דווקא טועה בהצגת ...
איך להגיע להבנה? איך להגיע להסכמה? איך לנהל שיחה נכון? איך להבין אנשים? איך לשוחח נכון? איך לפתור קונפליקטים? איך להימנע מקונפליקט? גישור בין אנשים, לגשר בין אנשים
איך להגיע להבנה? איך להגיע להסכמה? איך לנהל שיחה נכון? איך להבין אנשים? איך לשוחח נכון? איך לפתור קונפליקטים? איך להימנע מקונפליקט? גישור בין אנשים, לגשר בין אנשים
... להגיע להבנה? איך להגיע להסכמה? איך לנהל שיחה נכון? איך להבין אנשים? איך לשוחח נכון? איך לפתור קונפליקטים? איך להימנע מקונפליקט? גישור בין אנשים, לגשר בין אנשים איך לנהל שיחה נכונה ולהגיע להבנה בין אנשים? ההרצאה עוסקת בטכניקות ניהול שיחה, פתרון קונפליקטים והבנה בין אנשים, תוך דגש על הדרך בה ניתן לנהל דיאלוג בצורה שמובילה להסכמה והבנה הדדית. אחת השאלות המרכזיות שהועלו במהלך השיחה היא כיצד לנהל שיחה בצורה אפקטיבית, איך להימנע מקונפליקטים ולהגיע להבנה בין הצדדים. מהו הקונפליקט שבין שתי נקודות המבט? המרצה מסביר שמרבית הקונפליקטים בין אנשים נובעים מהבנת עולם ... אנשים מדברים על משהו פשוט, אחד מהם יכול לראות את המצב בצורה שונה לחלוטין מהאחר. דוגמה שניתנה היתה שיחה על קיר: אחד ראה את הקיר כקיר רגיל בעוד השני ראה אותו כמשהו שונה. המטרה בשיחה כזו היא לא לשכנע את הצד השני, אלא להבין את נקודת המבט של האחר. איך נוכל להגיע להבנה מבלי להיכנס ... בצורה שתמנע חיכוכים? לפי אליעד, בעת ניהול שיחה יש לשים דגש על הבנת המילים בהן הצדדים משתמשים. לדוגמה, אם אדם אומר שכואב לו, תפקידו של המקשיב הוא לא להניח שהבין מה הכוונה באופן אוטומטי, אלא לוודא ששני הצדדים ... כאן אליעד מציין שלעתים יש לנו את היכולת לשנות את הדרך בה אנו חווים תחושות, אך השינוי הזה דורש עבודה פנימית והתבוננות מחודשת על האופן בו אנו מגדירים את התחושות שלנו. איך אפשר להימנע מקונפליקטים על ידי התמקדות במילים ... בה אנשים חווים את העולם, אליעד מציע טכניקה בה במהלך שיחה עם מישהו, יש לוודא ששני הצדדים מבינים את המילים והביטויים באופן זהה. לעיתים, השוני בהבנה של מילה אחת יכול להוביל לויכוחים ארוכים ומיותרים, בעוד שבדיקת המשמעות המדויקת של כל מילה יכולה לסייע בפתרון המחלוקות. מהו פתרון פשוט שמוביל להסכמה? ההמלצה הכללית שניתנה בהרצאה היא שכאשר מגיעים ...
איך לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה?
איך לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה?
... לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה? איך לגלות מידע ... עליה, היו גורמים לכם להיות בטוחים יותר שהיא בגדה. לדוגמה, אם הייתם יודעים שהיא אינה נאמנה לערכים של נאמנות או שהיא מוכנה לשקר, היה סביר יותר שהיא בגדה. השלב הבא הוא לנסות לברר את הדברים האלה עליה, אך לא בצורה ישירה אלא דרך שאלות עקיפות ודוגמאות כלליות. למשל, אפשר לפתוח בשיחה כללית על נאמנות, על אנשים שבוגדים במצבים של משבר, או על יחס לשקרים, ומתוך תגובותיה להסיק על דפוסי החשיבה שלה בנושאים האלה. ... גם על אחרים. איך לגלות שקרים? איך לדעת אם בוגדים בי? איך להשיג מידע מאנשים? מיומנויות שיחה וחקירה איך לדובב אדם בלי שישים לב? איך להבין מה אנשים חושבים באמת? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 9
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להחשיד את עצמך, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להחשיד את עצמך, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי טלפוני, מאמן לחיים, טיפול הוליסטי בנושא להחשיד את עצמך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3911 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 01:27:31 - wesi1