אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להבין את צרכי הלקוח ✔טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
איך להבין את הצרכים של הלקוח לפני מכירה?

אליעד כהן מסביר כי כחלק מעקרונות המכירה, לפני שמתחילים להציע מוצר ללקוח, חשוב מאוד להבין את הצרכים והדרישות של הלקוח. לעיתים, אנשי מכירות עשויים להציע מוצר מבלי לדעת מה הלקוח באמת מחפש, דבר שעשוי להוביל לכישלון במכירה. דוגמה לכך היא מצב שבו איש מכירות מציע ללקוח וידאו טייפ מבלי להבין מה הצרכים האמיתיים שלו. הוידאו טייפ עצמו הוא המענה לשאלה או הרצון של הלקוח, אך אם איש המכירות לא יבין את השאלה או את הרצון של הלקוח, הוא עלול להציע לו את המוצר הלא נכון.

מהי הגישה הנכונה לפנות ללקוח?

הגישה הנכונה היא להתחיל בשיחה עם הלקוח, להבין את צרכיו ורצונותיו, ורק לאחר מכן להציע את המוצר בצורה שמתאימה לצרכים האישיים שלו. לכל מוצר יש אינסוף דרכים למכור אותו, אך הדרך המוצלחת ביותר היא זו שמתאימה ללקוח. במקרה שבו לא ברור מה הלקוח מחפש, יש לשאול אותו על צרכיו, ואז להציע את המוצר שמתאים לו ביותר.

מה גורם למכירה להרגיש קשה?

רבים מאנשי המכירות מרגישים שהמכירה קשה, בעיקר מכיוון שהם מרגישים שהם "מרמים" את הלקוח. זה קורה כשמטרת אנשי המכירות היא רק למכור, מבלי להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח. המיקוד צריך להיות בהבנת הלקוח וצרכיו, ולא בהצעת המוצר קודם כל. כאשר אנו מציעים מוצר לחבר, אנו קודם כל בודקים אם הוא באמת זקוק לו, ולא ממהרים להציע את המוצר מיד.

איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח?

אחת השאלות החשובות במכירה היא איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח. אליעד כהן מציין כי כדי לדעת אם המוצר אכן מתאים ללקוח, על איש המכירות להבין היטב את היתרונות של המוצר ואת האופן שבו הוא יכול לעזור ללקוח. אם איש המכירות לא מבין את היתרונות של המוצר, קשה לו למכור אותו בצורה אפקטיבית. אם הוא לא היה קונה את המוצר בעצמו, זה לא אומר שהמוצר לא טוב - מה שחשוב הוא האם המוצר יכול להועיל ללקוח.

איך למכור מוצרים שלא בהכרח מעניין את הלקוח?

ישנם מקרים שבהם הלקוח לא יודע בדיוק מה הוא רוצה. במקרה כזה, איש המכירות צריך להפעיל יצירתיות ולהתאים לו פתרון. הרבה פעמים הלקוח לא מבין את צרכיו, ולכן על איש המכירות להציג לו את המוצר בצורה שתגרום לו להבין שהוא זקוק לו. גם אם הלקוח לא יודע להגדיר את מה שהוא רוצה, חשוב להיות קשוב ולנסות להנחות אותו לעבר הפתרון המתאים.

האם יש דרכים לא הגיוניות למכור?

אליעד כהן מסביר שיש אינסוף דרכים למכור, אך לא כל הדרכים הגיוניות. הרבה פעמים ניתן...
איך להבין את הצרכים של הלקוח לפני מכירה?

כחלק מעקרונות המכירה, חשוב להבין את השאלה לפני שמספקים תשובה. אליעד מסביר שלפני שאנחנו פונים ללקוח ומציעים לו מוצר, עלינו להבין מה בדיוק הוא מחפש או זקוק לו. אם לא מבינים את הצרכים של הלקוח, ניתן להציע לו תשובה שלא תענה על הצרכים האמיתיים שלו.

לדוגמה, אם אתה מנסה למכור וידאו טייפ ללקוח מבלי להבין מה הוא באמת מחפש, תוכל לשלב מוצר שלא תואם לרצונו האמיתי, מה שיכול להוביל לכישלון במכירה. אם אתה מתחיל לשוחח עם הלקוח ומבין את הצרכים שלו, תוכל להציע לו את המוצר בצורה מדויקת הרבה יותר. כל מוצר הוא למעשה תשובה לשאלה, כאשר השאלה היא רצון הלקוח.

למה מכירה הופכת לקשה?

רבים מאנשי המכירות מרגישים שהמכירה קשה, שכן הם מרגישים שהם "מרמים" את הלקוח. תופעה זו נובעת מהגישה של אנשי המכירות שנכנסים לתהליך עם המטרה רק למכור, מבלי להבין את הצרכים של הלקוח. כאשר לא אכפת להם מהלקוח, הם לא מבינים את כוונותיו ורק מנסים לדחוף לו את המוצר, הם חשים שמדובר במרמה.

אליעד מציע שבמקום זאת, על אנשי המכירות להתמקד בהבנת הלקוח ולהציע לו את המוצר שיסייע לו. אם תסתכל על זה מנקודת מבט של חבר קרוב, תראה את המוצר כפתרון לצורך אמיתי של הלקוח. כשאתה מוכר לחבר, אתה לא ממהר להציע את המוצר, אלא קודם כל בודק אם זה באמת מתאים לו.

איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח?

שאלה נוספת שעולה היא כיצד אנשי מכירות יכולים לדעת אם המוצר שלהם מתאים ללקוח. אליעד מציע שזו שאלה שמחייבת בחינה פנימית של המוצר והבנת היתרונות שלו. אם אתה לא מבין את היתרונות של המוצר שלך, קשה לך למכור אותו. גם אם לא היית קונה את המוצר, עליך להאמין בכך שהוא טוב עבור הלקוח.

למשל, אם אתה מוכר תרופות, יכול להיות שאתה לא תשתמש בהן בעצמך, אך עבור אדם חולה, התרופה היא פתרון חשוב. זו השקפת עולם שיכולה להקל על אנשי המכירות, כי הם מבינים שהם לא "מרמים" את הלקוח, אלא מספקים לו מוצר שיכול להועיל לו.

איך למכור מוצרים שלא בהכרח מעניין את הלקוח?

יש מקרים שבהם הלקוח לא יודע בדיוק מה הוא מחפש. לעיתים הלקוח יכנס לחנות ויהיה פתאום רעב למשהו, אך לא ידע מה בדיוק הוא רוצה לאכול. במקרה כזה, אנשי המכירות צריכים להפעיל יצירתיות ולמצוא דרך להציע לו פתרון.

זה נכון במיוחד במקרים שבהם הלקוח לא מבין את צרכיו. אם תדע להציג לו את המוצר בדרך שיגרום לו להבין שהוא זקוק לו, תוכל להניע אותו לרכוש את המוצר. חשוב להיות קשוב לצרכים של הלקוח גם אם הוא לא יודע להגדיר אותם במדויק.

האם יש דרכים לא הגיוניות למכור?

אליעד מדגיש שיש אינסוף דרכים למכור מוצרים, אך לא כל הדרכים הגיוניות. הרבה פעמים ניתן למצוא דרכים לא הגיוניות למכור, אבל בדרך כלל הדרך הגיונית תוביל לתוצאה טובה יותר. לדוגמה, אם תנסה להמציא שיטות מכירה אקראיות שלא מתאימות למוצר או ללקוח...
פעם במקרה אם מישהו זוכר יש את הנושא שהסברתי הרבה מאוד פעמים לא לתת תשובה לפני שמבינים את השאלה, נכון בפרט אם אתה מחפש תשובה ואתה לא מוצא את התשובה אז תעשה סטופ רגע אחד תחזור לשאלה תבין את השאלה ואז תחפש תשובה, נכון ובחצי משפט אני אגיד שבסופו של דבר אם אתה מחפש תשובה מוחלטת לכל שאלה בעולם אין תשובה מוחלטת והדרך היחידה למצוא תשובה מוחלטת לשאלה זה על ידי זה שאתה נפטר מהשאלה כי אין תשובה מוחלטת אבל צריך להיפטר מהשאלה.

בכל מקרה הנושא הזה מתחבר גם לעניין של מכירות, אוקי ואני אגיד בעוד משפט שכל מה שאני יודע בעניין של מכירות זה כמובן בגלל שאני יודע את החוקים הבסיסיים יותר שמכירות זה נגזר מהם, כן ולדוגמה כאן הנה לדוגמה בא נגיד ניקח את החוק הזה שאומר אל תיתן תשובה עד שתבין את השאלה איך החוק הזה נגיד קשור למכירות בצורה מאוד פשוטה כי הרבה מאוד פעמים אנשים מוכרים מוצר ללקוח בלי שהם יודעים מה הלקוח צריך. נגיד שאתה נגיד רוצה למכור ללקוח מה אתה רוצה למכור לו?

ש: וידאו טייפ.

אליעד: וידאו טייפ זה מה שהוא רוצה וידאו טייפ, עכשיו אז אפשרות אחת אומרת בוא נפנה ללקוח נגיד מכירה פרונטלית בא נגיד לו "שלום אדוני אני רוצה להציע לך וידאו טייפ" ולבלבל לו את המוח על הוידאו טייפ בעצם אתה נותן תשובה לשאלה בלי שהבנת את השאלה, מה זה אומר תשובה לשאלה כל רצון זה שאלה המוצר שלך הוא התשובה לשאלה שלו שאלה משאלה רצון יש לך שאלה התשובה ממלאת את השאלה, יש לו רצון הוידאו טייפ שלך אמור למלא לו את הרצון.

עכשיו אם אתה מתחיל ישר לעשות לו פרזנטציה על המוצר בלי שאתה יודע מה הוא רוצה בכלל מה הרצונות שלו מה המטרות שלו, מה הוא מחפש מה פה ומה שם אז אתה סתם מדבר לרוח.

ש: יש גישה כזאת יש גישות שאומרים לך "שלום אדוני מה אתה מחפש איזה מוצר אתה מחפש".

אליעד: ברור שיש גישה כזאת זה רק מסביר את המהות של הגישה הרעיון הוא לפני שאתה מתחיל את התהליך של המכירה קודם כל תדבר עם הבן אדם תראה מה הרצונות שלו מה הצרכים שלו מה הוא מחפש ולפי זה גם תדע איך למכור לו כי יש אינסוף דרכים למכור כל מוצר, יש הרבה מאוד דרכים למכור לו אמרתי אינסוף עכשיו החלפתי עם הרבה מאוד אבל יש הרבה מאוד דרכים למכור כל מוצר. מה האמת שיש אינסוף דרכים או הרבה מאוד דרכים?

ש: הרבה מאוד.

אליעד: בטוח שיש הרבה מאוד אולי יש אינסוף האמת היא שיש אינסוף דרכים למכור כל מוצר.

ש: השאלה מה ההגדרה שלך למכירה.

אליעד: השאלה מה ההגדרה של דרכים רק אלא מה שרוב הדרכים לא יהיו הגיוניות אז ביחס לדרכים ההגיוניות יש הרבה דרכים, אובייקטיבית יש אינסוף דרכים בפועל יש הרבה דרכים כי רוב הדרכים הן לא הגיוניות נניח נכון.

ש: איזה דרכים לא הגיוניות?

אליעד: לכשף אותו סתם לא משנה יש מלא דברים שאפשר לנסות למכור אבל זה דרכים לא הגיוניות יש אומנם אינסוף דרכים אבל רובן לא הגיוניות.

ש: איך יודעים גם אם נניח שאתה אומר לדוגמה אינסוף גם ההגיוניות כמה תספור כמה?

אליעד: לא משנה הרבה זה כבר יותר קטן אבל מה שאני בא להגיד שנייה, מה שאני בא להגיד אבל יש לך מוצר וידאו טייפ עכשיו איך נגיד אתה יכול למכור את הוידאו טייפ הזה אתה יכול למכור אותו בתור מוצר להנאה אתה יכול למכור אותו בתור מוצר לתיעוד, אתה יכול למכור אותו בתור מוצר שאם נגיד הוא ישתמש בו זה יוכל להעסיק את הילדים שלו אתה יכול למכור את המוצר הזה בכל מיני דרכים.

עכשיו איך אתה אמור לעשות פרזנטציה למוצר, תשובה לפי הצרכים של הבן אדם עכשיו אם אתה נותן תשובה לפני שהבנת את השאלה אתה מאלה שישר דחוף לך למכור אז אתה בדרך כלל דופק את המכירה אבל אם אתה אומר "אני לא רוצה למכור אני רוצה להבין את הבן אדם" יש בזה עוד פרספקטיבה בדרך כלל אנשים לא אוהבים למכור ואחת הסיבות המרכזיות שאנשים לא אוהבים למכור זה גם בגלל שהם מרגישים שזה קשה ולמה זה קשה זה קשה מכמה סיבות.

סיבה ראשונה אחת הסיבות הכי נפוצות כי הם מרגישים שהם מרמים את הלקוח ולמה הם מרגישים שהם מרמים את הלקוח כי הלקוח לא מעניין אותם מה שמעניין אותם זה למכור הלקוח בכלל כאילו אם הוא היה יכול לתת להם את הכסף וללכת זה היה עדיף, זאת אומרת הלקוח לא מעניין אותם מלכתחילה ואז הם מרגישים שהם מרמים אותו ולא בא להם להרגיש שהם רמאים ולכן הם לא אוהבים למכור אבל זה הכל מתחיל מזה שהם ישר מנסים למכור לו הם לא מנסים להבין אותו.

אם לדוגמה נגיד היית מנסה למכור את הוידאו טייפ הזה לחבר שלך ואתה לא רוצה ממנו כסף אתה רוצה שיהיה לו טוב ואתה רוצה להציע לו מה היית אומר לו היית אומר לו "תגיד לי אתה צריך וידאו טייפ" הוא אומר לך "מה זה וידאו טייפ" אתה אומר לו "תגיד לי מה קורה איתך פה ופה" מנסה לדובב לראות אם זה באמת מתאים לו או לא מתאים לו, בסוף לוקח על זה איזה מחיר נניח אבל אם נגיד היית מוכר לחבר שלך את המוצר אין מצב שהיית ישר עושה לו פרזנטציה קודם כל היית מברר מה הוא צריך ואז מוכר לו.

הבעיה היא שיש פה עוד בעיה שמסתעפת מהעניין שאנשים מוכרים מוצר ובכלל לא מבינים במה המוצר שלהם טוב אם בן אדם בודק את האמת והוא רואה שמצד האמת המוצר שלו מביא תועלת לבן אדם אז יותר קל לו למכור את המוצר ויש בזה עוד פרספקטיבה שהרבה פעמים בן אדם אומר "כן אבל אני לא הייתי קונה את המוצר הזה למה שאני אמכור אותו", עכשיו אתה לא היית קונה את המוצר הזה זה כמו שרופא יגיד "למה שאני" סליחה רופא זאת דוגמה לא טובה כמו שבן אדם בריא לא ימכור תרופות כי הוא יגיד "אני לא הייתי קונה תרופות" נכון אבל אם היית חולה גם אתה היית קונה תרופות.

הרבה פעמים בן אדם אומר "אני לא הייתי קונה את המוצר הזה כי אני חושב נגיד שהוא מיותר" נכון אבל עבורו זה טוב השאלה אם אתה היית הוא האם היית חושב שהמוצר הזה טוב זאת השאלה האם אתה חושב שהוא מביא תועלת לבן אדם הקונה. עכשיו אם אתה מתמקד בזה אז אתה מברר את הצרכים של הבן אדם הקונה וביחס לזה אתה מוכר לו את המוצר ולכן אני חוזר ואומר לא לתת תשובה עד שלא מבינים את השאלה תבדוק מה הוא צריך לפי זה תמכור לו לא ישר למכור לו, לפעמים אתה לא יכול להבין מה הוא צריך אתה ישר צריך להתחיל למכור לו אז תתחיל למכור לו ותנסה תוך כדי להבין מה הוא צריך או לדוגמה נדבר באופן גנרי שיכול להתאים להרבה סיטואציות נגיד.

או לדוגמה אתה בטוח שהוא בכלל צריך את המוצר ואז עדיף שתתחיל למכור לו את זה כי אם אתה תשאל אותו מה הוא צריך אתה בטוח שהוא לא צריך, המטרה שלך זה למכור לו ולרמות אותו כי הוא לא צריך אבל בהנחה שהמטרה שלך זה לא לרמות אותו תשאל אותו מה הוא צריך. מה אתה רוצה להגיד?

ש: אם לדבר להרבה אנשים.

אליעד: אז אתה תדבר באופן גנרי כללי.

ש: אז אני אבין מה הם רוצים?

אליעד: אתה שואל אותם לדוגמה תחשוב שזה לקוח אחד ואתה צריך למכור לו את זה עדיין זה אותו דבר. הבנו כי בפועל כן מה אתה אומר?

ש: רציתי להגיד גם שלפעמים יש את האזור נניח שבן אדם נמצא שהוא יודע הוא בא והוא סגור על מה הוא רוצה לפחות ברמה הבסיסית ויש כאלה לדוגמה שלא יודעים מה הם רוצים ולפעמים דווקא אפילו להסתכל על העניין הזה של האוכל לדוגמה בן אדם לא יודע מה הוא רוצה לאכול בא לו הוא מרגיש שהוא רעב באופן אתה יודע פחות מוגדר ואז מישהו בא ודוחף לו את המוגדר הזה וזה דווקא לא מסתדר יותר טוב.

אליעד: עוד פעם.

ש: אני אומר שלפעמים אם בן אדם באמת סגור ככל שהבן אדם יותר סגור ומוגדר לו יותר מה הוא רוצה אז פחות הכפייה שתבוא עם איזה משהו מבחוץ היא תהיה בעייתית יותר ואולי זה לא ימכור טוב.

אליעד: אם היא לא תתאים להגדרה שלו.

ש: כן כמובן אבל אם לדוגמה הבן אדם נכנס לדוגמה לאיזה מקום והוא בא לו אפילו סתם לקנות או משהו כזה אז לפעמים הדחיפה הזאתי של המצגת הזאתי דווקא היא זה מה שהוא מחפש באותו רגע שמישהו ימכור לו איזה משהו שלא יחפש, כאילו בגלל שהוא לא במוגדר אז דווקא המצגת הזאתי תחזק לו "כן את זה אני רוצה".

אליעד: כן זה מה שאמרתי אם בן אדם נגיד אין לו שום רצון אז אם תשאל אותו מה אתה רוצה הוא לא יביא שום output אז הוא רוצה שתיצור לו נגיד איזה רצון נניח אבל למרות שזה נראה פשוט זה לא יאומן כי יסופר אבל זה לא ככה יש אנשים שלא עושים את זה, יש אנשי מכירות שהם נגיד באים למכור מוצר והם מתחילים לספר לך על המוצר לפני שהם הבינו מה אתה מחפש, בא נגיד הם פחות הם אפילו נגיד שהם ישאלו אותך מה אתה מחפש אבל הם "טוב הנה שאלתי אותו מה הוא מחפש בוא נמכור לו" מה בוא נמכור לו אתה יכול למכור את זה במאה דרכים אם תבין עוד קצת מה אני מחפש או מה הלקוח מחפש אתה יכול למכור את זה פי מאה יותר טוב.

ש: זה נכון זה יותר אינפורמציה יש איזה משהו שאולי קשור אני לדוגמה לאחרונה הייתי בחנויות והרגשתי שהמוכרת כשהיא באה אלי היא שואלת אותי שאלות זה כאילו גורם לי יותר רצון לברוח מהחנות.

אליעד: השאלה מה האמת.

ש: האמת היא שזה לא תמיד יהיה ככה.

אליעד: באת לחנות כדי לקנות או סתם להסתכל?

ש: באתי לחנות כי אם אני אמצא משהו שמוצא חן בעיני אני אקנה כן אין לי בעיה אבל לפעמים הנוכחות שלהם.

אליעד: אבל מה האמת כי כנראה היה שלב שאתה הרגשת שאתה מעדיף לחפש לבד ואחר כך לשאול.

ש: נכון.

אליעד: אוקי סבבה.

ש: לפעמים אני אומר ההיצמדות.

אליעד: אני אסביר לך למה זה מסיבה אחרת לדעתי כי אתה מניח, נגיד שנכנסת איזו חנות זאת הייתה?

ש: בגדים אני יודע.

אליעד: לא הגיוני שזה בגדים.

ש: למה?

אליעד:...
רוצה להגיד מהם הצרכים של הלקוח הצעת עזרה לשדר למה אתה לא רוצה טיפים לאנשי מכירות איך למכור מוצרים להבדיל מה מתאים לך כדורים מה הלקוח צריך איך להיות איש מכירות איך להיות איש מכירות מצליח איך להצליח בתור איש מכירות איך למכור איך למכור יותר איש מכירות איש מכירות מצליח אנשי מכירות בתור איש מכירות הדרכה הדרכה לאנשי מכירות הצלחה הצלחה בתור איש מכירות טיפים טיפים לאיש מכירות טיפים לאנשי מכירות טעויות טעויות במכירות טעות יועץ יעוץ יעוץ לאנשי מכירות להיות איש מכירות להיות איש מכירות מצליח להצליח להצליח בתור איש מכירות לטעות למכור למכור יותר מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות פשוט למכור קושי קשיים
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
... את הקונה. אם הקונה והאיש המכירות יהיו שניהם מודעים להבחנה הזו, העסקאות תהיינה מוצלחות יותר עבור שני הצדדים. איך להבין את צרכי הלקוח? איך לשפר את יכולת המכירה? מכירת מוצר בהתאם לצורכי הלקוח מהות הצורך מול צורת ההגשה איך לשכנע לקוח לקנות? ... שאנשי מכירות עושים וכיצד למכור נכון? הטעות השכיחה של אנשי מכירות היא שהם מנסים למכור את המוצר שלהם מבלי להבין את צרכי הלקוח. זה לא מספיק למכור מוצר - המוכר צריך להבין את הצרכים הפנימיים של הלקוח ולמלא אותם. המוכר צריך להסתכל ... המוכר להבין את המהות של הרצון של הלקוח ולהתמקד במילוי הצורך הפנימי, ולא להיתקע בהסברים על המוצר בלבד. איך להבין את צרכי הלקוח איך לשפר את יכולת המכירה מכירת מוצר בהתאם לצורכי הלקוח מהות הצורך מול צורת ההגשה איך לשכנע לקוח לקנות ...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
... איך לזהות את צרכי הלקוח מבלי להרגיש חוסר אמון? בהרצאה זו אליעד כהן מדבר על הדרך בה מוכרים יכולים להבין את צרכי הלקוח ולהתאים את המוצר או השירות שמוצע לו בצורה שלא תיצור תחושת זרות. הנושא המרכזי הוא הבנת הצרכים של הלקוח ... קרבה ואמון, ויהיה יותר נוטה לרכוש את המוצר. איך למכור ללקוח בצורה אמינה מהי שיחה אפקטיבית עם לקוח איך להבין את צרכי הלקוח מה לעשות אם הלקוח לא יודע מה הוא רוצה איך ליצור כימיה עם הלקוח איך לזהות את צרכי הלקוח ... מדי שאלות, זה יכול ליצור תחושת קרבה ואמון. איך למכור ללקוח בצורה אמינה מהי שיחה אפקטיבית עם לקוח איך להבין את צרכי הלקוח מה לעשות אם הלקוח לא יודע מה הוא רוצה איך ליצור כימיה עם הלקוח שלום לכולם, הפעם אני רוצה ...
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
... בלי לקנות. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא אי הבנה של המוכר את מה שהלקוח באמת רוצה. המוכר בטוח שהוא מבין את צרכי הלקוח, אך מתברר שבפועל הוא פירש באופן שגוי את דבריו. מדוע חשוב להבחין בין עובדות לבין פירושים במהלך תהליך המכירה? ...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... לכך, זה הביטחון העצמי של מתאם הפגישות, שהוא בטעות חושב שהוא באמת מבין את הלקוח מספיק טוב בטלפון, שהוא מבין את צרכי הלקוח מספיק טוב בטלפון ושהוא באמת יודע לספק ללקוח בטלפון את מלא המידע המלא שהלקוח יכול לקבל לגבי המוצר שאותו ...
איך להיות איש מכירות יותר טוב? איך לענות את התשובות הנכונות? איך להשתפר בתור איש מכירות? איך להצליח כאיש מכירות? הדרכת אנשי מכירות. שינוי הסטייט אוף מיינד. איך להצליח בתור איש מכירות?
... מסוימת. והצורה הזאת הרבה פעמים קשה רגשית לאיש המכירות. לדוגמה, איש מכירות שרגיל להגיב ולהיות תגובתי, במקום לשאול שאלות ולהבין את צרכי הלקוח. או לדוגמה איש מכירות שלא רוצה להרגיש שהוא נודניק או חופר ללקוח. או איש מכירות שמרגיש שהוא עושה רע ...
הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים?
... כמה הוא יודע לעשות איתור צרכי הלקוח ולטפל בהתנגדויות. כי איש מכירות רע, ינסה למכור את המוצר בלי שהוא מבין את צרכי הלקוח. והוא ינסה לטפל בהתנגדות מכירה של הלקוח, בלי שהוא מבין לעומק את ההתנגדות של הלקוח. ולכן, בסימולציה של ראיון ...
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
... של לקוח וכאן נסביר איך לענות ללקוח ששואל שאלות בתהליך מכירה. כי מצד אחד אנחנו רוצים לעשות בירור צרכים ולהבין את צרכי הלקוח, לפני שאנחנו נותנים ללקוח תשובה, אבל מצד שני לפעמים הלקוח שואל שאלה והלקוח מצפה לתשובה, לפני שיש אפשרות לעשות ...
איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו לדבר איתך בכנות? איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת
...שרוצים להסיק. או באמצעות זה שמנהלים איתו שיחה על משהו אחר, שהוא מרגיש איתו בנוח. ותוך כדי זה שואלים אותו כבדרך אגב, לגבי הנושא שרוצים וכיוב. ועוד אוסיף, כי לפעמים האדם לא מספר את האמת (גם לעצמו), בגלל שהוא עצמו, לא מסוגל לקבל את עצמו, כפי מה שהוא ללא תנאי. ולכן, לפעמים האדם מדחיק דברים מסוימים גם מעצמו, וכל שכן מאחרים. לא רק בגלל מה שהוא חושב שאתה תחשוב עליו אם הוא יספר לך את האמת, אלא גם בגלל מה שהוא חושב שהוא יחשוב על עצמו, אם הוא יספר את האמת, אפילו לעצמו. שאז נוצר מנגנון של הדחקה והתכחשות. וגם...
הלקאה עצמית / דיכוי עצמי. איך להתגבר על דיכוי עצמי דיכאון ועצבות, בעקבות טעות?
...הסיבה היחידה שבגללה האדם נופל לעצבות בגלל טעויות, היא רק משום שהוא לא מבין את עצמו באמת. היינו האדם אינו מבין את ההיגיון במה שהוא עשה ומשום כך הוא מלקה את עצמו. אם היה האדם מבין את ההיגיון במה שהוא עשה, הרי שהוא לא היה מלקה את עצמו ולא היה כועס על עצמו. כדי להימנע מהלקאה עצמית ומעצבות בעקבות טעויות, על האדם לחקור את השורש של הטעות ולהבין מדוע היא נוצרה. כאשר האדם מבין את הסיבה האמיתית שבגללה הטעות נוצרה, על ידי זה הוא מסוגל להתקדם קדימה אל מציאות טובה יותר. ברמה המעשית: במקום להלקות את עצמך ובמקום...
חזרה על טעויות / לימוד מהניסיון - איך לא לחזור על טעויות? איך ללמוד מהניסיון?
...עצמו את האירוע ולנסות לחקור את השורש ואת הסיבה הראשונה שדחפה את רצף האירועים למה שהוא היה. רק כאשר האדם מבין ברמת המודעות שלו את הסיבה האמיתית שבגללה האירוע אירוע, רק אז הוא יכול לדעת שהטעות לא תחזור על עצמה. הדרך לחקור את האירוע ולאתר את השורש, היא על ידי שאלת שאלות. היינו על האדם לשאול ולחקור על כל דבר, מדוע לא קרה אחרת, מדוע לא התרחש ההפך? מה אילץ את המציאות להיות כפי שהיא? מהו אותו גורם שגורם לדברים להיות כפי שהם? רק כאשר האדם מאתר את אותו הגורם האמיתי, רק אז באפשרותו לוודא כי הטעות לא תחזור...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להבין את צרכי הלקוח, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להבין את צרכי הלקוח, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל הוליסטי, מאמן אישי למתבגרים, קואצ'ר מומלץ בתחום להבין את צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 03_09_2025 השעה 02:09:21 - wesi1