אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לעבוד במכירות - איך לאהוב לעבוד במכירות? איך ליהנות מעבודה במכירות? איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לעבוד במכירות - איך לאהוב לעבוד במכירות? איך ליהנות מעבודה במכירות? איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות?
אז כידוע, רוב האנשים שונאים לעבוד במכירות ממגוון רחב של סיבות. חלק מהסיבות הן, בגלל שאיש המכירות לא אוהב את המוצר שהוא מוכר. או בגלל שהוא מרגיש שהוא צריך לשקר לגבי המוצר. או בגלל שהוא לא אוהב לקבל לא מלקוחות ולא רוצה להתמודד עם התנגדויות לקוחות וכיו"ב. או בגלל שהאדם מרגיש רע שהוא גורם לאנשים שהוא מנסה למכור להם, מסיבות שונות כאלו ואחרות.

אז איך בעצם אפשרי ליהנות מעבודה במכירות? ויש לכך כל מיני תשובות. וכמובן, שכסף, זאת לא תשובה. דהיינו, זה שבד"כ אנשים לא מוכשרים, יכולים לעשות כסף מהיר יחסית במכירות, בלי ללמוד כלום, זאת כמובן לא תשובה, כי לאורך זמן בד"כ זה לא עובד.

אז איך בעצם לאהוב לעבוד במכירות? ומה המיינדסט שצריך להיות לאיש מכירות?

ויש בזה כל מיני היבטים וזוויות אבל ניתן כאן כמה נקודות מבט.

כדי להצליח למכור, צריכים לחשוב בדרך הבאה. אני איש המכירות, בא לעשות טוב לאדם שאני רוצה למכור לו. לא בגלל שהמוצר שלי מושלם, ולא בגלל שהמוצר שלי בהכרח יפתור ללקוח את כל הבעיות שלו בחיים שלו, אלא בגלל שיש במוצר שלי יתרונות כלשהם, שעבור הלקוח שלי יכולים לעשות לו טוב.

במילים אחרות, אל תחפש מוחלט ואל תנסה לעשות טוב באופן מוחלט ללקוח שלך. אלא בדוק האם ומה התועלת היחסית שיכולה להיות ללקוח שלך מרכישת המוצר.

כמו כן, אל תיכנס בנעלי הלקוח שלך ואל תעשה את החישובים שלו כאילו אתה הוא. אלא תשאיר לו לקבל את ההחלטה שלו. לדוגמה, אל תחשוב שאם המוצר שאתה מוכר לא מתאים לך, אז בהכרח שהוא לא יתאים ללקוח שלך. כי הלקוח שלך הוא אדם אחר ממך ויש לו את השיקולים שלו, את התקציב שלו וכולי, שהם לא שלך. וכל אחד יעשה את החישובים שלו.

בטוח נכון זה, שהמוצר שלך יכול לעשות טוב ללקוח שלך, במצבים מסויימים. ותשאיר ללקוח שלך להחליט את זה בעצמו, גם אם אתה עצמך לא היית רוכש את המוצר.

נקודת מבט נוספת היא, אל תנסה למכור ללקוח שלך את המוצר שלך. כן תנסה לעשות את המקסימום שאתה יכול כדי שהוא יקנה, אבל אל תנסה למכור לו.

דהיינו, אל תנסה בהכרח להגיע למכירה, כי זה עשוי בסיכוי גבוה להוריד לך את החשק ואת הרצון לעבוד במכירות, בגלל כל ההתנגדויות שתקבל בדרך. כן תנסה לעשות את המקסימום שלך שאתה יכול כדי שתהיה מכירה, במה שכן תלוי בך? מבחינת תסריט השיחה וכולי. וכאן אתה כן יכול לחוות המון הצלחות, גם אם תקבל לא מהלקוח, וגם אם לא תהיה עסקה. כי אתה כן מצליח לנהל את המשא והמתן בצורה מאוד טובה במה שכן תלוי בך.

במילים אחרות, אל תנסה למכור בכח. אל תמדוד את עצמך לפי כמות המכירות שביצעת. כן בכח תכריח את עצמך לנסות להשתפר בתהליך המכירה שלך. וכן תמדוד את עצמך, לפי ניתוח שלך את תהליכי המכירה שאתה מבצע, בעיקר בטיפול בהתנגדויות הלקוח מכל ההיבטים השונים, אבל לא לפי התוצאה של שיחת המכירה, כי היא לא בהכרח תלויה בך.

לדוגמה, בדוק, האם וכמה טוב לדעתך טיפלת בהתנגדויות המכירה של הלקוח? כמה עשית את איתור צרכי הלקוח? וכולי. תן לעצמך ציון על מה שכן תלוי בך ולא על מה שלא תלוי בך. תמדוד את עצמך על איכות השיחה שלך ולא על התוצאה של השיחה, שהיא לא בהכרח תלויה בך.

כמו כן, נסה להתייחס לכל תהליך המכירה כסוג של משחק מחשבתי. משחק מוחות, דילמת האסיר, שחמט של מכירה. כאשר יש כאן משחק חשיבה, שבו האדם בצד השני אמור להסביר לך למה לא לקנות ואתה אמור להסביר לו למה כן לקנות, סוג של משחק. שבו אתה יכול לנצח, גם אם הלקוח לא קנה.

כי אם הלקוח קנה או לא, זה לא תמיד תלוי בך מסיבות שונות...
להבין איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו הסברים דילמות אנרגיה דילמת האסיר איך לגרום ללקוח להעלות בחירה איך מרוויחים כסף להצליח למכור אהבה אוהב לעבוד במכירות איך לאהוב איך לאהוב למכור איך לאהוב לעבוד במכירות איך לאהוב עבודה במכירות איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לקנות איך להצליח איך להצליח לעבוד במכירות איך להתמודד איך להתמודד עם קושי איך להתמודד עם קושי למכור איך ליהנות איך ליהנות מעבודה איך ליהנות מעבודה במכירות איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו איך למכור מוצרים איך למכור עם אנרגיה איך למכור עם אנרגיה למכירות איך לעבוד איך לעבוד במכירות איך לעבוד במכירות בקלות איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוחות איש מכירות אמונה אני לא אוהב אנרגיה אנרגיה למכירות אנרגיות אנשי מכירות אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות בקלות הנאה הצלחה התמודדות התמודדות עם קושי לא אוהב לעבוד לא אוהב לעבוד במכירות לאהוב לאהוב למכור לאהוב לעבוד לאהוב לעבוד במכירות לאהוב עבודה במכירות לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוחות להצליח להצליח לעבוד במכירות להתמודד להתמודד עם קושי להתמודד עם קושי למכור ליהנות ליהנות מעבודה ליהנות מעבודה במכירות למה אני לא אוהב למה אני לא אוהב לעבוד במכירות למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות למה קשה למה קשה לעבוד במכירות למכור למכור מוצר למכור מוצר שאתה למכור מוצר שאתה לא מאמין בו למכור מוצרים למכור עם אנרגיה למכור עם אנרגיה למכירות לעבוד לעבוד במכירות לעבוד במכירות בקלות לקוח לקוחות לקנות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוחות מוטיבציה מוטיבציה לאנשי מכירות מוצר מיינדסט מיינדסט של איש מכירות מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות עבודה עבודה במכירות קושי קושי למכור קשה לעבוד במכירות קשיים שכנוע
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
... לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות למה כדאי לכל אחד ללמוד מכירות? אליעד כהן מסביר בהרצאתו מדוע חשוב שכל אדם ילמד את תחום המכירות, גם אם הוא אינו איש מכירות באופן רשמי. לדבריו, ידע במכירות הוא בעל חשיבות קריטית לחיים מכיוון שמכירה מתרחשת בכל רגע, לא רק במובן המסחרי אלא גם במובן של שכנוע עצמי ושל התמודדות עם המציאות. הוא מסביר כי איש מכירות הוא למעשה כל אדם שמנסה לשכנע אדם אחר או את עצמו במשהו. ההצלחה בחיים, ובפרט תחושת האושר של האדם, תלויה ביכולת שלו לשכנע את עצמו ברעיונות טובים כאשר עולות בו מחשבות שליליות. הוא מדגיש שזו מהות האושר - היכולת למכור לעצמך מחשבות חיוביות ולהתגבר על מחשבות שליליות. מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בהתנגדויות לקוח? אליעד כהן מסביר כי לב ליבה של מיומנות המכירה היא היכולת לזהות ולטפל בהתנגדויות של לקוחות. הוא מדגיש שהתנגדות אינה בעיה, אלא ההזדמנות המרכזית של איש המכירות להוכיח את יכולתו. טיפול בהתנגדויות לקוח מתבסס על זיהוי הנחות היסוד שמאחורי ההתנגדות של הלקוח, והיכולת להטיל בהן ספק באופן שישכנע את הלקוח. לדוגמה, כאשר לקוח אומר זה יקר לי, אליעד ממליץ לשאול שאלות שיחשפו מה עומד מאחורי הטענה הזו. חשוב לבדוק מה משמעות המילה יקר, למה בדיוק הלקוח מתכוון, והאם המחיר באמת גבוה ביחס לתועלת שהוא יקבל. אליעד מסביר כי רוב ההתנגדויות של הלקוחות מבוססות על הנחות לא בדוקות, וכאשר בודקים אותן לעומק, ניתן בקלות יחסית להפריך אותן ולהפוך אותן ל
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים מדוע אנשי מכירות מתקשים לבצע שיחות יוצאות? אליעד כהן מסביר שיש שני סוגים של מכירות: שיחות נכנסות ושיחות יוצאות. בשיחות נכנסות הלקוח מגיע אליך מיוזמתו עם רצון לרכוש מוצר, מה שמקל מאוד על תהליך המכירה, משום שהלקוח כבר מעוניין ויש לו צורך מוגדר מראש. לעומת זאת, בשיחות יוצאות, המוכר הוא זה שפונה ללקוח פוטנציאלי, שבמקרים רבים כלל אינו מעוניין או לא מודע לכך שיש לו צורך במוצר. הקושי המרכזי בשיחות יוצאות הוא שהמוכר מרגיש תלוי בלקוח, מכיוון שהוא נדרש לשכנע אדם שאין לו חיסרון ברור או מוגדר. כדי להצליח בשיחות יוצאות, על המוכר לייצר בעצמו את תחושת החיסרון אצל הלקוח. תהליך זה מורכב וקשה יותר מבחינה נפשית מאשר למכור למישהו שכבר מביע עניין. מהי הסיבה העמוקה לחשש של אנשים לבצע שיחות יוצאות? אליעד טוען שהקושי העמוק יותר של אנשים לבצע שיחות יוצאות קשור באופן הדוק לתחושת חוסר ... האושר הפוטנציאלי שלו. בשיחות יוצאות, המוכר ניצב מול משימה שנתפסת אצלו כבלתי אפשרית - למכור לאדם שלא מעוניין. כאשר המוכר חושש שאינו יכול להצליח, הוא בעצם מתחבר לתחושת הכישלון הפנימית שלו, וזו הסיבה המרכזית שהוא נמנע מלבצע שיחות יוצאות. מה הקשר בין תחושת האושר ובין היכולת לבצע פעולות בלתי אפשריות לכאורה? ... לפעולות יותר ויותר מורכבות. כיצד ניתן להצליח בשיחות יוצאות ולהתגבר על ההתנגדויות של הלקוחות? אליעד מציע למוכרים גישה פרקטית להתמודדות עם שיחות יוצאות. הוא אומר שהמוכר חייב להתמקד במה שה
מוטיבציה לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר? איך לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר? טבלת יעדי מכירה, תכנון יעדי מכירות, איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל מנהלים?
מוטיבציה לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר? איך לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר? טבלת יעדי מכירה, תכנון יעדי מכירות, איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל מנהלים?
מוטיבציה לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר? איך לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר? טבלת יעדי מכירה, תכנון יעדי מכירות, איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל מנהלים? מהי הטעות הגדולה ביותר בהצבת יעדי מכירות? אחת הטעויות המרכזיות שאליעד כהן מדבר עליה, היא הצבת יעדי מכירות בצורה שגורמת לאנשי המכירות לאבד מוטיבציה למכור כמה שיותר. הוא מתאר מקרה נפוץ שבו ... של יעדים ובונוסים, כך שאיש המכירות מקבל תמריצים רק אם הוא מגיע לסכום מסוים של מכירות, למשל: אם תמכור עד 5,000 שקל תקבל בונוס של 1,000 שקל, ואם תגיע ל - ... שקל. מה שקורה בפועל הוא שאיש המכירות שהגיע כבר ל - 5,000 שקל, חושב לעצמו שאין סיכוי ממשי להגיע ליעד הבא, ואז מאבד מוטיבציה לנסות למכור יותר. לדוגמה, אם העובד מכר 5,000 שקל וצריך למכור כפול כדי לקבל בונוס נוסף, הוא עלול לחשוב שאין טעם ... אפשרי. כך, במקום לנסות למכור עוד, הוא נעצר או מפחית מאמץ. איך להציב יעדי מכירות שיגבירו מוטיבציה אצל העובדים? אליעד כהן מדגיש שוב ושוב כי הצבת יעדי המכירות חייבת להתבצע באופן שהעובד תמיד יהיה בעל אינטרס ומוטיבציה מקסימלית למכור יותר. המשמעות היא שבכל נקודה, בין אם מדובר בתחילת הטבלה או בסופה, העובד חייב לקבל תגמול כלשהו על כל שקל נוסף שהוא
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות איך להעלות מוטיבציה ולהגדיר מדדי הצלחה? בכדי להבין כיצד להעלות מוטיבציה, אליעד כהן מסביר שגורם מרכזי להצלחת תהליך זה הוא היכולת לזהות את ההתקדמות. אם לאדם יש אינדיקציה ברורה להראות שהוא מתקדם בדרך למטרה שלו, הדבר יגביר את המוטיבציה להמשיך. כאשר אדם לא יודע אם הוא מתקדם, הוא עשוי להרגיש כאילו הוא לא עושה שום דבר, גם אם בפועל יש התקדמות. חשוב מאוד להבין את ... התקדמות אמיתית, מה שמעורר רצון להמשיך ולשאוף למטרה. מהי אינדיקציה להתקדמות וכיצד היא משפיעה על המוטיבציה? בזמן שמישהו מציב לעצמו מטרה, הוא רוצה לדעת כל הזמן האם הוא באמת מתקדם אליה או לא. אם אין לו אינדיקציה ברורה, הוא עשוי לחשוב ... הוא עשוי להרגיש שהוא דורך במקום - מצב שעשוי להוביל אותו לוותר על מאמציו. אחת הדרכים להעלות את המוטיבציה היא על ידי מתן אינדיקציה ברורה של התקדמות, שתספק לאדם תחושת סיפוק. עם זאת, ישנם סיכונים בכך, משום שלפעמים כאשר אדם מקבל אינדיקציה, הוא עלול לגלות שההתקדמות אינה כפי שחשב. כך, כשהוא נחשף לאמת, הוא עלול לאבד את המוטיבציה. אם הוא היה בטוח שהוא מתקדם, רק כי לא היה לו אינדיקציה, ופתאום הוא מגלה שהוא לא מתקדם כפי שחשב, זה עשוי להוביל לתסכול ולירידה במוטיבציה. כיצד להשתמש באינדיקציה כדי להעלות מוטיבציה? אליעד מציין שהשימוש באינדיקציה להתקדמות יכול להועיל אם עושים זאת בצורה חכמה: בזמן אמת - אם האינדיקציה לא מעודכנת בזמן אמת, האדם לא יראה את ההתקדמות שלו בזמן המתאים, מה שיכול להוריד את המוטיבציה. במרחקים קצרים - אינדיקציה שעדכונה מרוחק מדי עלולה לגרום לאדם להרגיש שהוא לא מתקדם בכלל, גם אם יש התקדמות ממשית. מותאמת ... שהוא לא מתקדם כשבפועל הוא כן, או להרגיש שהוא מתקדם כאשר הוא לא. לסיכום אם רוצים להעלות את המוטיבציה, יש לתת לאדם אינדיקציה ברורה על התקדמותו. עם זאת, חשוב לוודא שהאינדיקציה תהיה עדכנית, מדויקת ומוגשת בזמנים קצרים, כדי שהיא לא תיצור אשליה או תסכול. איך להעלות מוטיבציה? איך לזהות התקדמות אמיתית? איך להתמודד עם חוסר מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לשמור על מוטיבציה לאורך זמן? איך ליצור מוטיבציה? כדי להבין איך ליצור מוטיבציה, חשוב להבין שאחד הגורמים המרכזיים שמשפיעים עליה, לטוב ולרע, הוא האינדיקציה להתקדמות - כלומר, האם האדם רואה שהוא מתקדם בדרך ... החשיבות של אינדיקציה להתקדמות כאשר אדם מציב לעצמו מטרה, אחד הדברים המשפיעים על השאלה אם תהיה לו מוטיבציה להמשיך הוא האם יש לו אינדיקציה ברורה שמראה לו את ההתקדמות שלו. לדוגמה, נניח שאדם יוצא למסע ארוך. אם אין לו שום דרך לדעת אם הוא מתקדם, הוא עלול לאבד את המוטיבציה שלו, אפילו אם בפועל הוא כן מתקדם. זה קורה מפני שהוא מרגיש שהוא דורך במקום, גם אם המציאות שונה מכך. כלומר, גם אם יש לו ... ההרגשה הסובייקטיבית של חוסר התקדמות עלולה לגרום לו להפסיק את מאמציו. איך אינדיקציה עוזרת למוטיבציה? הרבה פעמים, כדי להעלות את המוטיבציה של אדם, צריך לספק לו אינדיקציה ברורה ומוחשית לגבי ההתקדמות שלו. ברגע שאדם רואה שהוא מתקדם, הדבר מעניק לו דחף להמשיך ולהתאמץ. ... מפני שלא הייתה לו אינדיקציה שמראה את ההתקדמות (או היעדרה), ברגע שהוא נחשף לאמת הוא עלול לאבד את המוטיבציה לחלוטין. כלומר, אם אדם חשב בטעות שהוא מתקדם, רק כי לא הייתה לו דרך לבדוק זאת, וברגע שהוא רואה את התמונה האמיתית הוא מבין ... - זה עלול לגרום לו להפסיק את מאמציו. איך להשתמש נכון באינדיקציה להתקדמות? לכן, אם למישהו חסרה מוטיבציה, אחת הדרכים להעלות אותה היא לספק לו אינדיקציה ברורה להתקדמות. עם זאת, חשוב לוודא שהאינדיקציה תהיה: בזמן אמת - אם האינדיקציה ...
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
... פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות מהם הקשיים במכירת מוצר לא מושלם ואיך ניתן להתמודד איתם? כשמדובר במכירת מוצר, אחת הבעיות המרכזיות שעולות היא כאשר המוכר חושב שהמוצר שהוא מציע לא מושלם. אליעד דיבר על הדילמה של אנשי מכירות שמתקשים למכור מוצרים שאינם מושלמים, גם כאשר הם מאמינים במוצר עצמו . הסיבה לכך היא שהמוכר, מתוך תפיסתו, רואה את המוצר כלא מושלם, ומזה נגזרת תחושת המבוכה והקושי למכור אותו. הבעיה המרכזית היא שברגע שמישהו מוכן לקבל כסף על מוצר, הוא מרגיש מחויבות כלפי הלקוח שהמוצר יהיה מושלם. לעומת זאת, אם הוא היה נותן את המוצר בחינם, הוא לא היה מרגיש את אותה תחושת מחויבות ולא היה חש כל בעיה במכירה. אליעד מסביר כי זו בעיה של פרפקציוניזם - אדם לא רוצה למכור מוצר שהוא לא שלם איתו. כיצד להתמודד עם פרפקציוניזם שמונע מכירה של מוצרים? הדבר הראשון שצריך לעשות, לפי אליעד, הוא לשאול את עצמנו מה הבעיה עם המוצר. אדם שמתקשה למכור את המוצר בגלל שהוא לא מושלם, צריך להבין שאין קשר בין המוצר לבין המוכרות עצמה. אפילו אם המוצר לא מושלם, הוא עדיין יכול לספק ערך ללקוח. אליעד מביא דוגמה ממערכות תוכנה כמו ...
הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור
הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור
... להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור מה הסוד להצלחה במכירות? ההצלחה במכירות תלויה במידה רבה בהבנת פרדוקסים פנימיים שמלווים את המקצוע. אליעד מסביר את האתגרים הנפשיים והרגשיים שמלווים את אנשי המכירות, במיוחד אנשים שפוחדים מהמכירה, מרגישים רע כשהם מוכרים, או לא אוהבים את התחום. הוא מתאר את תהליך המכירה כמשהו שנמצא במרכז של תחושת חיסרון, שבו המוכר מתמודד עם דחיות וכישלונות באופן יום - יומי, וההצלחה תלויה ביכולת להתמודד עם תחושת החיסרון הזאת. במהלך ההרצאה, אליעד מתאר את הקשיים הרגשיים שמגיעים עם תחום המכירות. הוא טוען שהמכירה היא מקצוע שלא כולם אוהבים לעשותו, אך הוא אחד המקצועות הרווחיים ביותר, כי אם אדם יודע למכור, הוא יכול להרוויח כל סכום שהוא רוצה. הבעיה היא שבמהלך המכירה, המוכר חייב להתמודד עם רגשות של חיסרון ושל אין לי - תחושה של צורך לקבל משהו בתמורה. למה אנשים קשה להם למכור? המכירה, לפי אליעד, קשה לאנשים בעיקר כי היא מערבת חיסרון פנימי. כשאתה מוכר, אתה בעצם מבקש משהו בתמורה - כסף, תמורה כלשהי, וזה מצב של חיסרון. אליעד מסביר שאם אדם היה אלוהים, הוא לא היה צריך למכור, כי הוא לא היה צריך שום דבר. המוכר, לעומת זאת, תמיד מרגיש את הצורך בתמורה, וזה יוצר תחושת דחייה ותחושת שקר פנימית. הכישלונות והמילחמות הפנימיות הללו משדרות חשש ובלבול, ולכן הרבה אנשים מפחדים למכור. מהו פרדוקס המכירה? המכירה היא מקצוע שבו ההצלחה תלויה ישירות בתוצאות. אם
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
... מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי? מהם הגורמים לחרדת מכירה ואיך להתמודד איתם? בעיות רבות צצות כאשר אדם מנסה למכור מוצר או שירות, במיוחד כאשר הוא לא מרגיש שהוא מספק את המוצר או השירות המושלם שדמיין לעצמו. קיימת דינמיקה פנימית בין הרצון לשפר את המוצר או את היכולות האישיות לבין הצורך להרגיש ביטחון עצמי במכירה. למה קשה לי למכור את עצמי? מכירת שירותים או מוצרים יכולה להיתקל בקשיים, במיוחד כאשר המוכר או המוצר לא עומדים בציפיות האישיות של המוכר. לדוגמה, מאמן כושר שמרגיש שהוא לא מספיק טוב או מטפל רגשי שעדיין לא הגיע לרמה המיוחלת של מקצועיות. התמודדות עם חרדת מכירה נובעת פעמים רבות מהמחשבה שמישהו אחר יכול לבצע את העבודה טוב יותר, מה שמוביל להרגשה של חוסר ערך אישי או מקצועי. כאשר אדם מרגיש שהוא לא מספק את השירות ברמה הגבוהה ביותר שהוא שואף אליה, נוצר תחושת חוסר ביטחון, במיוחד כאשר מדובר במכירה או בהגשה של מוצר ללקוח. איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור? הרצון הטבעי להשתפר הוא חיובי, אך הוא גם יכול ליצור קונפליקט פנימי. לדוגמה, אדם שעובד על פיתוח מוצר חדש או שירות רואה את הפער בין מה שהוא רצה להיות לבין מה שהוא מציע בפועל. ככל שהאדם משווה את המצב הקיים עם המצב האידיאלי שהוא שואף אליו, הוא מתחיל לראות את חסרונותיו או את החסרונות במוצר, וכך נוצר קושי בהצגת המוצר או השירות ללקוח. המוכר מפחד שהלקוח יראה את החסרונות שמפריעים לו. מהי השוואה בין המצוי לרצוי וכיצד ...
4 אפשרויות לטיפול במצב שאין מכירות, מה לעשות אם אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח למכור? לשנות את תהליך המכירה, לשנות את המוצר, לשנות את התמחור, לשנות את הלקוחות, לפגוש עוד לקוחות, לחפש לקוחות חדשים, איך להתמודד עם מצב של קושי למכור? אין מכירות מה לעשות, אני לא מוכר מה לעשות, איך להתמודד עם מצב שאין מכירות? איך להתמודד עם מצב שאני לא מצליח למכור? מה אפשרי לעשות כשאין מכירות? כשלים בתהליך מכירה, חוק המספרים הגדולים, למה אין מכירות?
... אפשרויות לטיפול במצב שאין מכירות, מה לעשות אם אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח למכור? לשנות את תהליך המכירה, לשנות את המוצר, לשנות את התמחור, לשנות את הלקוחות, לפגוש עוד לקוחות, לחפש לקוחות חדשים, איך להתמודד עם מצב של קושי למכור? אין מכירות מה לעשות, אני לא מוכר מה לעשות, איך להתמודד עם מצב שאין מכירות? איך להתמודד עם מצב שאני לא מצליח למכור? מה אפשרי לעשות כשאין מכירות? כשלים בתהליך מכירה, חוק המספרים הגדולים, למה אין מכירות? וכאן נסביר מהן 4 האפשרויות העומדות לרשותך, אם אתה מנסה למכור ללקוחות את המוצר או השירות שלך, אבל למרות המאמצים שלך אתה לא מצליח למכור ללקוחות את המוצר. דהיינו, מקרה שבו מישהו מנסה למכור מוצר או שירות כלשהו, אבל למרות שהוא מנסה למכור, הוא לא מצליח למכור את המוצר ללקוחות, מהן האפשרויות העומדות לרשותו? ברמה ... והתשובה היא כזו, אם אתה לא מצליח למכור ללקוחות, להלן 4 האפשרויות שלך: אפשרות 1 - לשפר את תהליך המכירה אפשרות 2 - לשנות את המוצר אפשרות 3 - לשנות את המחיר אפשרות 3 - לחפש לקוחות חדשים ואני אסביר אם אתה רוצה למכור ללקוחות מוצר כלשהו ואתה לא מצליח, אפשרות 1 היא, שיש לך כשל בתהליך ...
דפוסי חשיבה, mindset, התפתחות אישית, סודות המנטורים הגדולים בעולם, State of Mind, מיינדסט, העצמה אישית, שינוי חשיבה, שינוי התנהגותי, שינוי דפוסי חשיבה, העצמה נפשית, לשנות את החשיבה, שינוי צורת חשיבה, סטייט אוף מיינד
דפוסי חשיבה, mindset, התפתחות אישית, סודות המנטורים הגדולים בעולם, State of Mind, מיינדסט, העצמה אישית, שינוי חשיבה, שינוי התנהגותי, שינוי דפוסי חשיבה, העצמה נפשית, לשנות את החשיבה, שינוי צורת חשיבה, סטייט אוף מיינד
... State of Mind, מיינדסט, העצמה אישית, שינוי חשיבה, שינוי התנהגותי, שינוי דפוסי חשיבה, העצמה נפשית, לשנות את החשיבה, שינוי צורת חשיבה, סטייט אוף מיינד מה ... גורו לעסקים ידבר על הצלחה עסקית, גורו לזוגיות יעסוק בשיפור היחסים, ומומחה לאמנויות לחימה ידגים טכניקות פיזיות. אולם בפועל, כשבוחנים את המנטורים המובילים באמת ... המנטלי שנדרש על מנת להצליח באמת באותו תחום. כלומר, מעבר לידע המעשי והמקצועי שהם מעבירים, הם תמיד מתמקדים גם במרכיב החשיבתי, הפסיכולוגי והנפשי. מדוע המנטורים ... לכך פשוטה וברורה. הצלחה אמיתית בכל תחום תלויה בעיקר בדרך שבה האדם חושב. ה - State of Mind (מצב התודעה) של האדם משפיע על כל פעולה וכל החלטה שהוא מקבל. לא ... של פעולות קנייה ומכירה, והחלק המנטלי - כיצד לחשוב בצורה נכונה במהלך הפעולות האלה. באותו אופן, גורו לאומנויות לחימה ידגיש לא רק את הטכניקות הפיזיות, אלא גם ... מה באמת קובע את ההצלחה: הפעולות או החשיבה? אליעד מסביר כי לא הפעולות עצמן הן הדבר המרכזי שקובע הצלחה או כישלון. הדבר הקריטי באמת הוא המחשבה שלך תוך כדי הפעולה. התפיסה שלך, האופן שבו אתה מפרש את הדברים, והמחשבות שיש לך בראש במהלך ... הם אלו שקובעים את ההצלחה הסופית. אם אדם חושב נכון, הוא ימצא לבד את הדרך הנכונה לפעול וימשוך אליו הצלחות נוספות. לעומת זאת, אם החשיבה שלו שגויה, גם אם ינסה ... יצליח לאורך זמן, וההצלחה תמיד תישאר מחוץ להישג ידו. כיצד לשנות את ה - State of Mind ולהגיע להצלחה בכל תחום? הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש היא שצריך קודם כל להתמקד בשינוי החשיבה. שינוי החשיבה הוא דבר גנרי וכללי שמתאים לכל תחום ותחום ... שוב ושוב שהבסיס להצלחה הוא לא רק פעולות נכונות, אלא קודם כל מחשבה נכונה. זה אומר שברגע שהאדם יצליח לתקן את דפוסי החשיבה שלו, הוא ישיג הצלחות עקביות בכל ... מעשי: אם אתם רוצים להצליח, אל תנסו להתמקד רק במה לעשות, אלא בעיקר באיך אתם חושבים ובתיקון החשיבה עצמה. שינוי הרגלים בתת מודע מוטיבציה לשנות דפוסי חשיבה מוטיבציה לשינוי הרגלי חשיבה איך אתה חושב? תיקון החשיבה צורת החשיבה מנטורים מקצועיים שינוי הרגלים בתת מודע, מוטיבציה לשנות דפוסי חשיבה, מוטיבציה לשנות הרגלי חשיבה, מוטיבציה לשינוי דפוסי חשיבה, מוטיבציה לשינוי הרגלי חשיבה, שינוי תת המודע, איך אתה חושב? תיקון המחשבה, תיקון החשיבה, צורת החשיבה, מנטורים מקצועיים ...
כסף - מיינדסט לכסף, 2 שיטות להיות עשיר, 2 שיטות לעשות הרבה כסף, במה כדאי לי לעבוד? בחירת הזדמנות עסקית, איך לבחור מקום עבודה? שיקולים בבחירת מקום עבודה, איך להיות מסוגל לעשות הרבה כסף? איך להתעשר? איפה להשקיע את הכסף שלך? הגדלת יכולת ההשתכרות שלך, שיפור היכולת לעשות כסף, להשקיע כסף בבורסה, להשקיע בשוק ההון, הכנסה פאסיבית, בחירת מקום עבודה, בחירת מסלול קריירה, אוטומציה ושוק העבודה, מקצועות העתיד, פחד מפיטורים, איך להתכונן לברבור שחור?
... - מיינדסט לכסף, 2 שיטות להיות עשיר, 2 שיטות לעשות הרבה כסף, במה כדאי לי לעבוד? בחירת הזדמנות עסקית, איך לבחור מקום עבודה? שיקולים בבחירת מקום עבודה, איך להיות מסוגל לעשות הרבה כסף? איך להתעשר? איפה להשקיע את הכסף שלך? הגדלת יכולת ההשתכרות שלך, שיפור היכולת לעשות כסף, להשקיע כסף בבורסה, להשקיע בשוק ההון, הכנסה פאסיבית, בחירת מקום עבודה, בחירת מסלול קריירה, אוטומציה ושוק העבודה, מקצועות העתיד, פחד מפיטורים, איך להתכונן לברבור שחור? וכאן ניתן נקודת מבט למי שרוצה לעשות ... שבפועל האדם עושה פעולות שתכליתן לגרום לכך שיהיה לו יותר כסף באמצעות ביצוע הפעולה שהוא עושה. לדוגמה בן אדם שהולך לעבוד, יהיה לו יותר כסף בזכות העבודה. או לדוגמה בן אדם שמחפש את העבודה שבה הוא ירוויח הכי הרבה כסף, בן אדם כזה עושה את זה, כדי להגדיל את כמות הכסף שיש לו. או ... בטוח שיש לאותו משקיע בבורסה, את היכולת לעשות הרבה כסף, כרגע, כשאין לו כסף. וניתן דוגמה נוספת. נניח שני אנשים, אחד עובד במשכורת חודשית של 30 אלף כל חודש, בתור סבל שמעביר דירות. האדם השני לעומתו, עובד במשכורת חודשית של 15 אלף בחודש, בתור מתכנת מחשבים מתחיל. עכשיו, נניח שאחרי שנה של עבודה, פיטרו את שניהם, ונניח שעכשיו שניהם מחפשים עבודה. עכשיו נשאל, מי היכולת שלו לעשות כסף, גדלה במהלך שנת העבודה שלו? תשובה: של המתכנת מתחיל. כי במהלך השנה הוא כנראה למד דברים חדשים וכיום השווי שלו בשוק העבודה, גדול משל אותו אדם שעבד בתור מעביר דירות, שכרגע אולי כבר בכלל לא צריך אותו, כי הוא התבגר, או כי כבר חלק משוק העבודה שלו, עבר לאוטומציה ממוחשבת כלשהי וכיוב. במילים אחרות, יש מיינדסט לכסף שאומר, במקום להתמקד בכמה כסף יש לך, תתמקד בכמה כסף אתה מסוגל לעשות בכמה שפחות מאמץ. דהיינו, ... כסף כבן אדם, בלי קשר לכמה כסף שהיא תכניס לך או תפסיד לך בפועל. דהיינו, נניח לדוגמה שיש לך כמה אפשרויות בחירה, היכן לעבוד. שאל את עצמך, באיזה מקום היכולת שלך לעשות יותר כסף לשעה, היכולת שלך לעשות כסף חודשי, לעשות כסף בכמה שפחות מאמץ, באיזה מקום עבודה היכולת הזאת שלך תגדל? היכן ובאיזה מקום עבודה, השווי שלך בשוק, יגדל? באיזה מסלול קריירה בעוד כמה שנים תוכל להרוויח בשעה, מה שמישהו אחר מרוויח בחודש עבודה שלם? כי אם אתה רוצה להגדיל את ההון שלך ולעשות יותר כסף, מומלץ לך לא רק לחשוב על איך כרגע ... יכול לעשות אותו, בסוף הרובוט יעשה אותו במקום הבן אדם. וזה רק עניין של זמן, עד שיותר ויותר אנשים יאבדו את מקומות העבודה שלהם, לטובות רובוטים ומחשבים. וזה תלוי בעד כמה העבודה שלך קשה לביצוע, באמצעות רובוט. וככל שיותר קל להסביר למחשב מה אתה עושה וככל שהעבודה שלך פחות מורכבת, ככה גדל הסיכוי שלך לאבד את העבודה שלך לטובת רובוט, שאין לו טעויות אנוש ושהוא לא לוקח חופשת מחלה ושהוא עובד 24 שעות ביום בלי להתעייף. ובעתיד תהיה עבודה, רק למי שהוא יותר חכם מהמחשב. דהיינו, רק מי שעוסק בלגרום למחשבים להחליף בני אדם, רק לו תהיה עבודה. כי כל מקצועות העתיד, יעסקו באיך הרובוטים והמחשבים יכולים להחליף את בני האדם. וככל שתהיה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לעבוד במכירות - איך לאהוב לעבוד במכירות? איך ליהנות מעבודה במכירות? איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לגרום ללקוח, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח, איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל הוליסטי, הדרכה, מאמן לזוגיות בנושאי לגרום ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 23:40:27 - wesi1