אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ויכוחים, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חוסר הסכמה? איך לנהל ויכוח? איך למנוע מריבה? שאלת הבהרה, איך לשאול מה הבנת אותי? איך להתמודד עם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ויכוחים, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חוסר הסכמה? איך לנהל ויכוח? איך למנוע מריבה? שאלת הבהרה, איך לשאול מה הבנת אותי? איך להתמודד עם ויכוח? חוסר הבנה בויכוח, איך לגרום למישהו להבין אותך? ניהול דיונים, לנהל דיון
לגרום למישהו להבין אותך ניסיון למנוע מריבות לגרום לאישה אגו של האדם ניהול לגרום לגבר הבהרה התמודדות עם חוסר הסכמה לגרום לה להסכים איתך חוסר הבנה בויכוח איך לגרום איך לגרום לה להסכים איתך איך לגרום לו להסכים איתך איך לגרום למישהו להבין איך לגרום למישהו להבין אותך איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך להתמודד איך להתמודד עם ויכוח איך להתמודד עם חוסר איך להתמודד עם חוסר הסכמה איך למנוע איך למנוע מריבה איך למנוע מריבות איך לנהל איך לנהל ויכוח איך לשאול איך לשאול מה הבנת אותי איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך דיונים הבהרה הבנה הסכמה התמודדות התמודדות עם חוסר התמודדות עם חוסר הסכמה ויכוח ויכוחים חוסר הבנה חוסר הבנה בויכוח חוסר הסכמה כיצד לנהל לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה להסכים איתך לגרום לו להסכים איתך לגרום למישהו להבין לגרום למישהו להבין אותך לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך להבין להבין אותך להסכים להסכים איתך להתמודד להתמודד עם ויכוח להתמודד עם חוסר להתמודד עם חוסר הסכמה למנוע למנוע מריבה למנוע מריבות לנהל לנהל דיון לנהל דיונים לנהל ויכוח לנהל פגישה לנהל פגישות לשאול לשאול מה הבנת אותי לשאול שאלות לשכנע מישהו לשכנע מישהו להבין לשכנע מישהו להבין אותך לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך מאבק מה הבנת אותי מישהו להסכים איתך מנהל מריבה ניהול ניהול דיון ניהול דיונים ניהול פגישה ניהול פגישות שאלה שאלות שאלת הבהרה
איך לגרום לאנשים להבין אותך? איך להתבטא נכון? איך לבטא את עצמך נכון? שיפור יכולות הבעה בעל פה, הבעה בכתב, איך להתנסח נכון? איך לנסח נכון? איך לדבר נכון? תקשורת בין אישית, שימוש במטאפורות, שימוש במילים נרדפות, שימוש במשפטים מלאים
איך לגרום לאנשים להבין אותך? איך להתבטא נכון? איך לבטא את עצמך נכון? שיפור יכולות הבעה בעל פה, הבעה בכתב, איך להתנסח נכון? איך לנסח נכון? איך לדבר נכון? תקשורת בין אישית, שימוש במטאפורות, שימוש במילים נרדפות, שימוש במשפטים מלאים
איך לגרום לאנשים להבין אותך? איך להתבטא נכון? איך לבטא את עצמך נכון? שיפור יכולות הבעה בעל פה, הבעה בכתב, איך ... את יכולת ההבעה ולגרום לאנשים להבין אותך טוב יותר? כאשר אתה מדבר עם אנשים, לעיתים קרובות הם לא מבינים אותך כפי שהתכוונת. כדי ... ההבעה שלך ולגרום למאזינים להבין אותך באופן מיטבי, יש להתמקד בכמה עקרונות חשובים: שימוש במילים ברורות ומובנות: עליך ... ברור מההקשר מי הוא ה - הוא. הבהרה של רעיונות וחשיבות בהסבר מלא למשל, אם אתה אומר: אשתי בגדה בי ואז בגלל זה התגרשתי, ... שהמאזין לא יתבלבל בשום שלב. איך לגרום למישהו להבין אותך? איך להסביר את עצמך? איך לדבר ברור? שיפור יכולת ההבעה בעל פה ... את יכולת ההבעה ולגרום לאנשים להבין אותך טוב יותר? כאשר אתה מדבר עם אנשים, לעיתים קרובות הם לא מבינים אותך כפי שהתכוונת. כדי ... את הרעיון בצורה ברורה יותר. איך למנוע בלבול באמצעות שימוש נכון בכינויי גוף? כאשר אתה משתמש בכינויי גוף כמו הוא, היא, זה ... כוונתך. איך להקל על המאזין להבין אותך? כאשר אתה מספר סיפור או מסביר רעיון, ודא שהמשפטים שלך ברורים גם כאשר מאזינים להם ... ומפורש יותר, כך תימנע מבלבול, חוסר הבנה ושגיאות בפרשנות של דבריך. איך לגרום לאנשים להבין אותך? שיפור יכולת ההבעה בעל פה איך לבטא את עצמך נכון? תקשורת בין - אישית איך להתנסח נכון? תרתי משמע, איך לגרום למישהו להבין אותך? איך להסביר את עצמך? איך לדבר ברור? איך לדבר בצורה ברורה? ...
איך לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות? איך לשכנע את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? בעיית תקשורת עם הלקוח, חוסר הבנה מול הלקוח, להסביר את עצמך ללקוח, לגרום ללקוח להבין אותך, להבין את הלקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך למכור למרות שקשה? מוטיבציה למכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות
... את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? בעיית תקשורת עם הלקוח, חוסר הבנה מול הלקוח, להסביר את עצמך ללקוח, לגרום ללקוח להבין אותך, להבין את הלקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? איך ... סוגר עסקה מסיבות שונות וכיוב, הרי שבמקרה כזה זה אומר את הדבר הבא: והוא, שעליך ללמוד לגרום ללקוח להבין אותך ועליך ללמוד להסביר ללקוח את מה שאתה רוצה ... אם כן, זה אומר שיש פער של מידע מול הלקוח, פער של הסבר מול הלקוח, בעיית תקשורת עם הלקוח, בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח. שאת הבעיות האלו אפשרי וכדאי ...
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
... לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם ... טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר ... אתה בדמות של איש מקצוע, הרי שאתה מדבר בשפה מקצועית. אבל מצד שני כאשר אתה מדבר בשפה מקצועית שהלקוח לא מבין אותה, הרי שזה יכול לגרום לתחושת ריחוק מול הלקוח ולגרום לו לא להבין אותך וכתוצאה מכך דווקא לא לסמוך עליך. ...
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים? איך לנהל משא ומתן ולנהל התנגדויות בשיווק? כאשר ננהל משא ומתן עם לקוחות או אנשים, ... התנגדות. השיטה המוצגת מציעה שלב של הכלה, שבו הכוונה היא להכיר ולהבין את ההתנגדות מבלי להילחם בה ולהפוך אותה לאויב. התנגדות לא בהכרח אומרת סוף הדרך, אלא אם תתנהל בצורה חכמה, תוכל להמשיך ... הלקוח כמשהו שמסיים את המשא ומתן, לעיתים התמודדות נכונה עם התנגדות היא דווקא להבין את הסיבה שמאחורי הסירוב ולהכיר אותה. כאשר אדם נמצא במצב רוח חיובי ופתוח להסכמה, יש סיכוי גבוה יותר שהוא ... או השירות. סיכום חשוב מהשיטה העקרון המרכזי שמסביר אליעד כהן הוא שכאשר אנו פוגשים התנגדות, כדאי להבין שהיא לא בהכרח סוף הדרך, אלא חלק מהתהליך. גישה חכמה היא למנוע שהתנגדות תסגור את הדלת למכירה עתידית על ידי הצעת סיבות חלופיות שיסייעו להקל על הלקוח להרגיש נוח יותר עם סירובו, ועדיין לא להפסיק את המשא ומתן. איך לנהל משא ומתן? הכלה של התנגדות בשיווק? ניהול משא ומתן עם התנגדויות כיצד להפוך סירוב להזדמנות מכירה? תכנון מראש להתמודדויות עם התנגדויות איך כדאי לגשת לטיפול בהתנגדויות של לקוחות כבר בשלב המשא ומתן? הטקסט מסביר שעל אף הרצון למנוע התנגדויות, לא תמיד מדובר בפתרון שחור או לבן שבו יש רק הצלחה או כישלון. לעיתים, ההתנגדות עצמה אינה מחסלת את העסקה לגמרי, וחשוב לדעת להכיל את ההתנגדות ולהבין שהמטרה היא להמשיך ולנהל משא ומתן על מנת למכור מוצרים ... תהיה פחות חזקה ופחות פוגעת. במצב כזה, אפשר לשמור על אווירה טובה ולהגדיל את הסיכוי שהלקוח יסכים בהמשך למוצרים אחרים או למכירה חוזרת. אם לקוח שרוי במצב רוח של הסכמה, יש יותר סיכוי למכור לו ... יתכן שזהו בכלל תירוץ חיצוני. במצבים כאלה, אפשר להשתמש בטריק של שתילת סיבה משתנה לסירוב, כדי שלא לעורר התנגדות קבועה שעלולה להשפיע לרעה על הצעות עתידיות. איך למנוע התנגדויות בשלב מוקדם ניהול משא ומתן יעיל גישה חיובית לשכנוע לקוחות טקטיקות לשכנוע בסיטואציות מורכבות שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה ועוד דרך איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות, התנגדויות של אנשים. מנהלים משא ומתן עם מישהו ורואים שהולכת לבוא התנגדות. מה צריך לעשות במקרה כזה? אז בטיפול בהתנגדויות יש בעצם את הרעיון של איך למנוע את ההתנגדות אבל יש מצבים שבהם לא מדובר בשחור ולבן, זאת אומרת זה לא שאם הבנאדם יתנגד הלכה העסקה ואז אנחנו חייבים בכל הכוח לגרום לו לא להתנגד. יש מצבים שבהם טיפול ... ההתנגדות. להכיל, לקבל את ההתנגדות ולהמשיך משא ומתן בניסיון נוסף למכור מוצר נוסף או משהו נוסף. זאת אומרת, לפעמים הלקוח אומר לא ולא תמיד טיפול בהתנגדות זה איך לגרום לו להגיד כן. לפעמים טיפול בהתנגדות זה בעצם איך לגרום לזה שכשהוא אומר לנו לא זה לא ידפוק את זה שאנחנו תיכף רוצים למכור לו משהו אחר או מנסים למכור לו משהו אחר. כי כפי שכבר הסברתי, בנאדם שהוא נמצא בתחושה באנרגיה, תחושה שהוא אומר כן, תחושה של הסכמה. יש סיכוי שאני אמכור לו ... שאתה לא מסכים אתנו מסיבה מסוימת. עכשיו, בהנחה שלא עשינו את זה מראש, מה החיסרון בלעשות את זה מראש? אנחנו בעצם מראש כבר דוחפים לו לראש מחשבה: אולי כדאי לך לא להסכים אתנו, אנחנו בעצם מעלים את ...
סודות המציאות, סודות החיים, סוד המחלוקת, למה אנשים רבים? חוסר הסכמה, לכבד את המחלוקת, מחלוקת מתנה, איך להבין את המציאות? בעיות בחינוך ילדים, בעיות בזוגיות, השכל של המחלוקת
סודות המציאות, סודות החיים, סוד המחלוקת, למה אנשים רבים? חוסר הסכמה, לכבד את המחלוקת, מחלוקת מתנה, איך להבין את המציאות? בעיות בחינוך ילדים, בעיות בזוגיות, השכל של המחלוקת
... המציאות, סודות החיים, סוד המחלוקת, למה אנשים רבים? חוסר הסכמה, לכבד את המחלוקת, מחלוקת מתנה, איך להבין את המציאות? בעיות בחינוך ילדים, בעיות בזוגיות, השכל של המחלוקת מהם סודות המציאות והחיים? ההרצאה עוסקת בנושאים עמוקים כמו סודות החיים, סוד המחלוקת, כיצד להבין את המציאות ומהם מקורות חוסר ההסכמה בין בני אדם. אליעד מסביר שהמחלוקות הן חלק אינהרנטי מהמציאות ומסביר כיצד ניתן להתבונן בהן בצורה חיובית, כאילו הן מתנה. הוא מציין כי כל דבר בחיים, כולל חוויות כמו בעיות בזוגיות ובחינוך ילדים, נובעות לעיתים מתוך תפיסות שונות ושיקול דעת המתממשים במחלוקות. מהו סוד המחלוקת? אליעד מציין כי המחלוקות הן לא דבר שלילי, אלא להיפך - הן מקור לתהליך פנימי של חיפוש הבנה. הוא מתאר את המחלוקות כמשהו שמאפשר לאדם להבין את עצמו ואת הסובלים ממנו בצורה עמוקה יותר. הוא מציין את הצורך להחיל על המחלוקות את הכבוד הראוי, במקום להימנע מהן או להתרחק מהן. אליעד מדבר על איך כשיש מחלוקות, הן למעשה עשויות להוביל להתפתחות פנימית ולגילוי דברים חדשים על המציאות. כיצד המחלוקות עוזרות לנו להבין את המציאות? לדבריו, כל מחלוקת שמתרקמת בין שני אנשים יכולה לשמש כמצפן להבנת השורש העמוק יותר של התופעה, שמוביל למודעות גבוהה יותר. כדי להגיע להבנה הזו, אליעד טוען שצריך להיות מודע לאי ההסכמה ולהתבונן בה לא רק מההיבט החיצוני שלה אלא גם מבלי להבין את השכל שמאחוריה. הוא מביא דוגמאות, כמו מחלוקות שיכולות להתעורר בזוגיות או במשפחה, ומדבר על איך כל מחלוקת כזו יכולה להביא אותנו לשאול שאלות מהותיות על החיים. מה הכוונה להתעמק במחלוקת? אליעד מציין שאם נבין מהות המחלוקת ולא נתמקד בתוצאה החיצונית שלה, נוכל להגיע להבנה פנימית יותר. לדוגמה, במחלוקות משפחתיות או זוגיות, במקום להתעקש על פתרונות שטחיים, יש לשאול למה הוא או היא אומרים את מה שהם אומרים? ולהתבונן לא רק במילים אלא גם בשורש הרגשי או מחשבתי שמאחורי כל טענה. מחלוקות אלו לא נועדו להיות רק תהליך של תוצאה אלא הם מעוררות שאלות שמובילות אותנו להתמודדות עם עצמנו. כיצד המחלוקות קשורות לבעיות חינוך ויחסים? ההרצאה עוסקת גם בהקשר של חינוך ילדים ובעיות זוגיות, ואליעד מדבר על איך כל מחלוקת בין בני זוג או הורים וילדים יכולה להיות תהליך של חקירה פנימית להבנה עמוקה יותר של עצמנו ושל הצד השני. הוא מדגיש את החשיבות של להיות פתוחים לדעות אחרות, גם אם הן מעוררות מחלוקות, כי המחלוקת היא הדרך ללמוד ולהתפתח. הוא מציין כי אם אנו מתמקדים רק בניצחון ובצדק, אנו מפספסים את ההזדמנות להבין את עצמנו ואת הזולת. האם המחלוקות הן באמת מתנה? אליעד מסביר כי המחלוקות הן הדרך להבין את עצמנו ולהתקרב להבנה של המציאות. הוא מציין שהמחלוקות עצמן מצביעות על המקומות שבהם אנו צריכים ללמוד ולצמוח. בכך, המחלוקות מהוות לא רק אתגר אלא גם הזדמנות להתפתחות רוחנית ומחשבתית. הסוד כאן הוא לא להימנע מ
הסכמה / חוסר הסכמה - למי לא חשוב שיסכימו איתו? מי רוצה שלא יסכימו איתו?
הסכמה חוסר הסכמה - למי לא חשוב שיסכימו איתו? מי רוצה שלא יסכימו איתו? הסכמה. לאדם חשוב שיסכימו איתו. ולמה? תשובה: האדם רוצה להרגיש טוב. וכדי להרגיש טוב צריך להישען על משהו יציב. והדבר היציב היחיד הוא האמת. וכדי להרגיש טוב לשם כך על האדם ... כל הדעות שבעולם. ואדם כזה שרואה את האמת האחת שיש בתוך כל דבר, הוא לא זקוק שיסכימו איתו. מאחר שאי אפשר שלא להסכים איתו. ואדם כזה שיודע את האמת האחת, לא רק שהוא לא צריך שיסכימו איתו, מאחר שכולם כבר מסכימים איתו כנל, אלא שהוא רוצה שלא יסכימו איתו, כדי שהחיים יהיו יותר ... כולם ירצו את אותו הדבר, ואז לא יהיו בעולם רצונות שונים, ולא יהיה קיום לעולם. וכל היופי של העולם, הוא אי ההסכמה שיש בו. כי על ידי זה שיש רצונות מנוגדים בעולם, על ידי זה יש שינויים בעולם, שזה כמובן כל היופי. ומהיופי הזה של המחלוקת, מהיופי הזה יכול ליהנות רק מי שרואה את ההתלבשות של האמת האחת בכל דבר. כי כל זמן שהאדם מפחד להפסיד במשחק, הרי שהוא לא יכול ליהנות מהמשחק. אך כאשר האדם מגיע לנקודת ...
חוסר הסכמה בזוגיות, על מה חייבים להסכים בזוגיות טובה? על מה צריך להסכים בזוגיות מוצלחת? קונפליקטים בזוגיות, מריבות בזוגיות, האם חייבים להסכים בזוגיות? פשרות בזוגיות, על טעם וריח אין מה להתווכח, על טעם ועל ריח אין להתווכח
חוסר הסכמה בזוגיות, על מה חייבים להסכים בזוגיות טובה? על מה צריך להסכים בזוגיות מוצלחת? קונפליקטים בזוגיות, מריבות בזוגיות, האם חייבים להסכים בזוגיות? פשרות בזוגיות, על טעם וריח אין מה להתווכח, על טעם ועל ריח אין להתווכח
חוסר הסכמה בזוגיות, על מה חייבים להסכים בזוגיות טובה? על מה צריך להסכים בזוגיות מוצלחת? קונפליקטים בזוגיות, מריבות בזוגיות, האם חייבים להסכים בזוגיות? פשרות בזוגיות, על טעם וריח אין מה להתווכח , על טעם ועל ריח אין להתווכח האם חייבים להסכים על הכל בזוגיות טובה? הרבה אנשים מאמינים שבזוגיות טובה ומוצלחת שני בני הזוג לא חייבים להסכים על הכל. לכאורה, התפיסה המקובלת היא שאפשר לנהל קשר זוגי חזק גם עם חילוקי דעות ואי - הסכמות, שהרי אין אדם שמסכים באופן מוחלט עם אדם אחר בכל דבר. עם זאת, אליעד ... והשני מעדיף אוכל ללא תבלינים. במקרים כאלה, מדובר על עניין אישי שאינו מבוסס על היגיון אובייקטיבי. אי - הסכמה כזו לא פוגעת בזוגיות טובה, כי היא לא מצביעה על כך שאחד מבני הזוג אינו מחובר למציאות. אנשים יכולים לחיות בשלווה זה לצד זה גם אם הם לא מסכימים בנושאים אלו, מפני שאין לכך השלכה על האמת או על המציאות האובייקטיבית. מתי חוסר הסכמה הופך לבעיה בזוגיות? לעומת זאת, אליעד מסביר שישנם תחומים בהם אי - הסכמה היא בעייתית מאוד ואף עלולה להוביל למשבר זוגי עמוק. התחומים האלה הם נושאים של עובדות אובייקטיביות, דברים שאינם ... עובדה אובייקטיבית. אם אחד מבני הזוג יתעקש שהם גרים בירושלים, והשני ימשיך לומר שהם בתל אביב, הרי שמדובר בחוסר הסכמה על דבר שהוא אמת מוחלטת ואובייקטיבית. במצב כזה, לפחות אחד מבני הזוג לא נצמד לאמת ולמציאות, וזה עלול להעיד על בעיה עמוקה ביחס למציאות ולהיגיון. אליעד מסביר שהבעיה האמיתית בחוסר הסכמה על עובדות אובייקטיביות היא שזה פותח פתח לבעיות גדולות יותר בקשר, משום שברגע שאחד מבני הזוג (או שניהם) לא מחויבים לאמת, קשה מאוד לנהל תקשורת בריאה ואמון הדדי. מצב כזה יוצר אי - ודאות מתמדת, חשדנות, וויכוחים מיותרים. הוא מדגיש שגם אם בני הזוג יסכימו על משהו שהוא לא נכון, עדיין ייתכן שתהיה ביניהם זוגיות טובה, משום שלפחות יש ביניהם תיאום והסכמה על תפיסת המציאות, אך ברגע שיש ויכוח על עובדות אובייקטיביות - כאן מתחילה הבעיה האמיתית. למה חשוב להסכים על נושאים של היגיון? בנוסף לעובדות אובייקטיביות, יש גם נושאים שהם עניין של היגיון פשוט. מדובר בנושאים שהם לא ... בנושאים של היגיון ברור, הדבר מצביע על כך שלפחות אחד מהם אינו נצמד לעקרונות חשיבה נכונים, ובכך נפתח פתח למחלוקות עמוקות יותר. למשל, אם בני הזוג לא מצליחים להסכים על כך שאם יורד גשם בחוץ אז הכביש רטוב, כלומר, הם מתווכחים על דבר ברור ומוחלט מבחינה לוגית, אז ישנה בעיה רצינית שעלולה להתפתח לחוסר אמון, חוסר יציבות ומשברים בזוגיות. איך לבנות זוגיות מוצלחת ללא הסכמה מלאה? לכן, לפי אליעד כהן, זוגיות מוצלחת לא מחייבת הסכמה על הכל, אבל היא בהחלט מחייבת הסכמה מלאה על כל מה שקשור להיגיון ועובדות אובייקטיביות. בני זוג צריכים לשאוף להסכמה מלאה בתחומים האלה, משום שזו התשתית הבסיסית לזוגיות בריאה. על הדברים הסובייקטיביים, לעומת זאת, בהחלט אפשר שלא להסכים, משום שזה לא מערער את התשתית המשותפת והיציבה של הקשר. בסיכומו של דבר, המפתח לזוגיות טובה הוא בהבנה שעל ענייני טעם וריח אין צורך להתווכח ואפשר לחיות בשלום גם עם חילוקי דעות, אבל על דברים שקשורים למציאות ולהיגיון חייבת להיות הסכמה מלאה ומוחלטת. זוגיות יציבה ובריאה דורשת
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
... תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול ... אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא ... ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה. לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא ...
מערכות יחסים, נתינה, קבלה, לעזור למישהו, כפיות טובה, לתת על מנת לקבל, למנוע מריבות, להגדיר דברים, לדבר בצורה ברורה
מערכות יחסים, נתינה, קבלה, לעזור למישהו, כפיות טובה, לתת על מנת לקבל, למנוע מריבות, להגדיר דברים, לדבר בצורה ברורה
... יחסים, נתינה, קבלה, לעזור למישהו, כפיות טובה, לתת על מנת לקבל, למנוע מריבות, להגדיר דברים, לדבר בצורה ברורה למה אנשים נותנים משהו ולא תמיד יוצא להם טוב מזה? לפעמים אתה ... הנתינה שלך נתפסת אצלו כמעשה שמגיע לך לשלם עליו. מה אפשר לעשות כדי למנוע מצב שבו מישהו יגיד לך שאתה חייב לו? אליעד כהן מסביר שצריך לשים לב איך ומתי לתת משהו לאחר. דוגמה ... של הנתינה. האם כדאי להגדיר את החיסרון לפני שנותנים למישהו משהו? כדי למנוע מצב שבו האדם המקבל מרגיש שאתה חייב לו, חשוב להגדיר מראש ולתמלל באופן ברור את החיסרון של אותו אדם ... יוכל לטעון בעתיד שאתה חייב לו משהו על כך שהוא קיבל ממך. איך אפשר למנוע מריבות ואי הבנות במערכות יחסים? אליעד כהן מציין כי הבסיס למניעת מריבות ואי הבנות הוא להגדיר בצורה ברורה מה כל אחד רוצה, למה הוא עושה משהו ומה המשמעות של המעשים שלו. ככל שההגדרות יהיו ברורות יותר, כך יהיו פחות מריבות, כי לא ייווצר מצב שבו אדם אחד חושב שנתן, והשני מרגיש שהוא עשה טובה בעצם הקבלה. למה לא כדאי לתת ... על האיזון ביחסים ומונעת מהאדם המקבל להרגיש שאתה חייב לו משהו. איך למנוע כפיות טובה? מה עושים כדי שלא ינצלו אותך? איך לתת בלי להרגיש חייבים? כיצד להגדיר דברים במערכת יחסים? ... חשוב לדבר בצורה ברורה? האם לתת משהו בלי לקבל בתמורה? איך להימנע ממריבות בין אנשים? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ויכוחים, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חוסר הסכמה? איך לנהל ויכוח? איך למנוע מריבה? שאלת הבהרה, איך לשאול מה הבנת אותי? איך להתמודד עם ויכוח? חוסר הבנה בויכוח, איך לגרום למישהו להבין אותך? ניהול דיונים, לנהל דיון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לגרום לו, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לגרום לו, איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למנהלים, מאמן אישי קואצ'ינג, תמיכה נפשית בנושא לגרום לו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 22:21:44 - wesi1