אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לא רוצה לרמות לקוח ✔טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
למה קשה לאיש מכירות למכור מוצר יקר?

אחת הבעיות המרכזיות שבהן נתקל איש מכירות היא התחושה שהוא מוכר מוצר יקר מדי ללקוח. התחושה הזאת נובעת מכך שהמוכר עצמו מאמין שהמוצר לא מצדיק את המחיר שנדרש עליו. אליעד כהן מסביר שאנשי מכירות מוצאים עצמם לעיתים קרובות במצבים שבהם הם מתבקשים למכור מוצר במחיר שנראה להם מוגזם. תחושה זו עשויה לנבוע משתי סיבות עיקריות:
  • המוכר הוא הבעלים של העסק ואינו יכול להוריד מחיר בשל עלויות גבוהות או מלאי יקר שקיים אצלו.
  • המוכר הוא שכיר ולא קובע את המחיר, לכן אין לו אפשרות להוזיל את המחיר למרות שהוא מרגיש שהמוצר יקר מדי.
אליעד מביא דוגמה מהתוכנית "יצאת צדיק", שבה מתקן מכונת כביסה גבה 500 שקלים על תיקון שכלל לא ביצע בפועל. כאשר נשאל למה לא ביקש מחיר גבוה יותר אם כבר החליט לרמות, ענה המתקן שהוא פשוט רצה את הסכום הזה וחשש שהלקוח יסרב לשלם אם יבקש יותר. הדוגמה מדגישה את הבעייתיות במצב שבו המוכר מרגיש לא נוח עם המחיר שהוא גובה.

כיצד התחושה של מחיר יקר מדי משפיעה על המכירה?

אליעד מדגיש שהבעיה העיקרית אינה הקושי לשכנע את הלקוח לשלם, אלא התחושה הפנימית של המוכר, שחש אשמה או אי - נוחות על כך שהוא מוכר במחיר גבוה. התחושה הזאת משפיעה על יכולתו למכור ועל ההתנהלות שלו מול הלקוח. למשל, מוכר מסגרת משקפיים שקונה אותה בעשרה שקלים ומוכר באלף שקלים, עלול להרגיש שהוא מרמה את הלקוח גם אם ישנן הוצאות שיווק, פרסום, ותחזוקה שמצדיקות את המחיר.

אליעד מסביר כי יש דרך אחרת להסתכל על המחיר: המוכר אינו מוכר רק את המוצר עצמו אלא את הערך שהלקוח מקבל מהשירות, מהנוחות, מהמהירות, ומהעובדה שאינו צריך להשקיע זמן נוסף בחיפושים. במילים אחרות, הלקוח משלם עבור תועלת ולא רק עבור המוצר הפיזי עצמו.

האם המחיר תלוי בעלות המוצר או במה שהלקוח מוכן לשלם?

אליעד מסביר שמחיר המוצר לא חייב להיות תלוי ישירות בעלות של המוצר או במחיר שוק שלו. במקום זאת, המחיר נקבע לפי התועלת שהלקוח מפיק ממנו. הוא נותן דוגמה קיצונית: מכירת מים במדבר במיליון דולר. לכאורה המחיר גבוה מאוד ביחס לעלות, אך מצד הלקוח במדבר, זה יכול להיות המחיר הנכון כי זה מה ששווה לו התועלת של המוצר באותו רגע. הוא מציין כי המחיר צריך להיות מבוסס על הערך שהלקוח רואה במוצר ולאו דווקא על המחיר המקורי שלו.

איך איש המכירות יכול להתמודד עם רגשות האשמה על המחיר?

כדי שאיש המכירות לא ירגיש אשמה על המחיר הגבוה, אליעד מציע לו לשנות את נקודת המבט שלו על מה שהוא מוכר ללקוח:
  • להבין שהלקוח מוכן לשלם את המחיר ולכן המחיר הוא לגיטימי.
  • לראות את התועלת הכוללת שהלקוח מקבל ולא רק את המוצר עצמו.
  • לשכנע את עצמו שהוא נותן ללקוח ערך מוסף שמצדיק את המחיר, אפילו אם ניתן לקנות את המוצר במקום אחר בזול יותר.
בנוסף, אליעד מדגיש שהקושי לראות לקוחות משלמים מחיר גבוה נובע מההשלכה העצמית של המוכר, כלומר, המוכר מדמיין שהוא עצמו הלקוח ולכן הוא מזדהה עם התחושה שהלקוח כביכול "נדפק". אם המוכר יבין שזה לגיטימי שמישהו ימכור לו במחיר גבוה ויראה בכך גם תועלת לעצמו, יהיה לו קל יותר למכור לאחרים במחיר גבוה.

איך צמחונות ואכילת בשר קשורים לבעיית המחיר היקר?

אליעד עושה השוואה בין הקושי של מוכר למכור מוצר יקר לבין קושי של אנשים טבעונים או צמחונים שמתנגדים לאכילת בשר בגלל הזדהות עם בעלי חיים. הצמחונים מניחים שהחיות סובלות מתוך השלכה עצמית, כלומר, הם מזדהים עם הסבל שלהן, כפי שאיש המכירות מזדהה עם התחושה של הלקוח...
עכשיו יש סיטואציה לצורך העניין שבן אדם הולך למכור מוצר, אוקי וקשה לו למכור את המוצר והסיבה שקשה לו למכור את המוצר זה כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי, המוכר חושב שהמוצר יקר מדי אז תגיד לו אז תוזיל את המחיר, אוקי ועכשיו יכול להיות שתי תשובות אפשריות תשובה אחת "אני לא יכול להוזיל את המחיר כי..." תשובה שניה הוא בכלל שכיר, בוא נסיים את הראשונה הוא לא יכול להוזיל את המחיר בגלל העלויות בגלל כאילו המחויבים שלו ועדיין הוא חושב שזה יקר מדי כי הלקוח יכול לקנות את זה במקום אחר יותר בזול או מה שזה לא יהיה והוא לא יכול להוזיל את המחיר הוא נתקע עם מלאי ישן והמלאי הישן עלה לו יקר והוא יש לו מחויבויות או מה שזה לא יהיה ותשובה שניה אפשר להגיד שהוא יכול להגיד "אני שכיר אני לא יכול להוזיל את המחיר" והוא עדיין צריך למכור מוצר שיקר.

השאלה היא זה מה עושים האם מחויב, איך המוכר יכול להתמודד עם זה שהוא חושב שהמוצר שהוא מוכר ללקוח יקר מדי זאת השאלה. זה מתחבר בהיבט כזה או אחר לתוכנית "יצאת צדיק או יצאת רשע" מכירים את התוכנית הזאת? יפה ששמה הרבה פעמים ביקשו הרבה כסף על משהו שהוא כביכול מעט כסף שווה כביכול מעט כסף, עכשיו ואז היה איזה בן אדם נגיד שהוא סיפר שהוא תיקן משהו למרות שהוא לא תיקן ואמרו לו "למה ביקשת 500 שקל למה לא ביקשת יותר?" עכשיו אם הוא היה רוצה לגנוב הוא לא היה גונב יותר מהיבט מסוים אז הוא אמר "לא אני חשבתי שמגיע לי 500 שקל אבל אם הייתי אומר לו מגיע לי 500 הוא היה אומר לא רוצה לתת לך אז אמרתי לו מראש איזה סיפור כדי שייתן לי את ה - 500" זה היה אחד מהם ההוא שתיקן את מכונת הכביסה אחד מהמתקנים. בכל מקרה השאלה היא זה בהנחה שבן אדם מרגיש רע.

ש: ההוא ששרף את החוט היה אחד ששרף עשה חבלה ממש.

אליעד: כן הוא רצה להפוך את זה למחויב, אוקי עכשיו השאלה עוד פעם מה יעשה איש המכירות שמרגיש שקשה לו למכור כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי נלך על המקרה הקלאסי שבמדובר בשכיר שאמרו לו תמכור מוצר והוא אומר המוצר יקר.

ש: צריך לשכנע את הקונה שזה מחיר טוב.

אליעד: אין לו בעיה לשכנע שזה מחיר טוב הוא מרגיש רע מזה שהוא מוכר מוצר יקר מדי ללקוח, הבנת הלקוח אין לו בעיה לשלם הבעיה היא במוכר שמרגיש רע מזה שהוא מוכר מוצר יקר מדי.

ש: אז שיגדיל את היתרונות של המוצר הזה בפני עצמו ואז.

אליעד: ולמה הוא חושב יקר מדי? כי הוא אומר הוא יכול לקנות את זה שם יותר בזול, מה זה קשור שהוא יגדיל את היתרונות?

ש: לא שיש במוצר הזה משהו, אתה נותן איזה שירות יותר טוב מסוים.

אליעד: אין והוא לא נותן שירות יותר טוב הוא נותן שירות יותר גרוע.

ש: אז קודם כל שמחויב שאם המוצר יקר מדי לדעתו הוא לא יכול למכור אותו הוא רע לו מזה בא נבדוק את המחויב הזה בוא נשלול אותו יותר מזה.

אליעד: יפה נכון אז בא נשאל אותו למה אתה לא רוצה למכור מוצר, עכשיו דרך אגב הרבה אנשים לדוגמה לא מרוויחים כסף כי הם לא רוצים לבקש מחיר "יקר מדי" זה תמיד סובב סביב "היקר מדי", מרגיש לא בנוח לבקש מחיר יקר מדי ואז אם הוא שומע מישהו שמבקש על אותו מוצר אפילו פחות טוב מחיר יותר יקר הוא אומר הוא גנב הוא רמאי או מה שזה לא יהיה.

ש: אתה אומר הוא לא נותן שירות יותר טוב?

אליעד: לא בהנחה נגיד שזה אותו דבר, יש בעיה לאנשים לבקש כסף כי היקר יש את הקטע של היקר מדי נגיד אתה קונה בשקל, נגיד אתה קונה משהו בשקל אני אתן לכם דוגמה נגיד בן אדם קונה מסגרת למשקפיו עלה לו עשרה שקלים הוא מוכר את זה באלף שקל יקר מדי, נכון יש חנויות כאלה ואז אחר כך הוא עושה לך פרסומת "משקפיים זה מוצר צריכה בסיסי אני אתן לך אותו ב - 70% הנחה" ואז אתה אומר "רגע אם הוא חושב שזה מוצר צריכה בסיסי למה רק עכשיו הוא עושה את זה ב - 70% הנחה? זאת אומרת שלפני ה - 70% הנחה הוא דפק אותי" הרי אם הוא היה אומר משקפיים זה מוצר בסיסי אז כל הזמן זה זול.

ש: אבל הוא הפך את זה עכשיו לבסיסי.

אליעד: רק עכשיו זה נהיה בסיסי.

ש: זה שהוא הוריד את ה - 70% זה נהפך לבסיסי.

אליעד: אבל הוא לא אומר מעכשיו 70% הנחה על כל החנות לנצח, הוא אומר "לא, עכשיו יש מבצע זה מוצר צריכה בסיסי" ובשאר השנה אז מה הרווחת עליה עוד 70% אבל זה מוצר צריכה בסיסי.

ש: למי אולי בשבילו זה בסיסי.

אליעד: לא בפרסומת זה כאילו לכאן או לכאן, אוקי בכל מקרה נגיד הוא קנה את המסגרת בעשרה שקלים מכר אותה באלף שקל אלפיים שקל ונגיד שיש לו עלויות תפעול מאה שקל, בסדר אז הוא מכר באלף שקל עכשיו השאלה היא מבחינה מצפונית רגשית בן אדם אומר "אני לא יכול למכור כזה דבר אני יודע שאנחנו קונים את זה בעשרה שקלים, מה אני מוכר לו את זה" אז אפשר להגיד לו שיש עלויות ופה ושם ועלויות פרסום אתה מראש עושה את זה יקר ואז אתה צריך לחסות את עלויות הפרסום אז אתה צריך למכור את זה ביקר. בכל מקרה השאלה היא איך בן אדם יכול למכור ביוקר ולהרגיש עם זה בנוח מה אתה אומר?

ש: רציתי להגיד עוד שני דברים שאפשר לחשוב עליהם אחד זה שכשאתה מוכר משהו למישהו אם הוא מוכן לשלם אתה מוכר לו לפי כמה שהוא מוכן לשלם זה אחד.

אליעד: אבל אתה מרמה אותו.

ש: אני לא מרמה אותו, רגע שנייה המכירות הם לא הולכות לפי כמה באמת עולה המוצר וכמה ערכים של זה אלא לפי כמה בן אדם משלם.

אליעד: למה לא מה זה נראה לך הגיוני למכור למישהו מים במדבר במיליון דולר כוס מים?

ש: לא אבל נראה לי שאם המים אני מוכר אותם לאסקימוסים במיליון דולר והוא מוכן לשלם אז זה בסדר יש לו אפשריות לא לקנות.

אליעד: לא, במדבר עכשיו אתה מנצל את זה שהוא במדבר אתה מוכר לו במיליון דולר כוס מים.

ש: כן זה בסדר, למה משום ש...

אליעד: ואם זה יהיה שני מיליון?

ש: גם הכל בסדר אם הוא משלם זה הכל בסדר.

אליעד: אני חשבתי להגיד זה לא בסדר צריך לקחת יותר.

ש: רגע עוד משהו שרציתי להגיד מה שמקודם אמרנו.

אליעד: כן או יכול לקחת יותר.

ש: שאתה לא מוכר לו את המוצר ספציפי שכמה הוא עולה והעלויות שלו אלא אתה מוכר לו את מה שזה נותן לו מה שזה ממלא לו ומה שממלא לו בשבילו באותו רגע זה שווה את המחיר הזה ולכן זה לא משנה.

אליעד: מה שאמרת זה נכון שתי התשובות הן אותה תשובה בערך, מה אתה רוצה להגיד?

ש: רציתי להוסיף לתשובה שלו שאת החוויה שהיא לא רק באותו רגע אלא גם אחרי זה.

אליעד: מה שהלקוח מקבל?

ש: כן.

אליעד: בוא אבל ננתח את זה בצורה ישרה, מה אתה רוצה להגיד?

ש: שגם בכלל כשאתה רוצה למכור משהו יקר אתה יכול לשכנע את עצמך שבכלל שאתה עושה לו טובה שאתה דופק אותו היום בקטן כי ככה הוא יטיל ספק בעתיד ולא יידפק בגדול כי עדיף לו לאכול את ה - 200 שקל שלך אקסטרה.

אליעד: אם זה אלפיים שקל?

ש: אלפיים.

אליעד: אם זה מאתיים אלף?

ש: שלא יחטוף אותה בדירה אחר כך בעוד מאתיים אלף.

אליעד: ואם דופק אותו בדירה?

ש: אם הוא כזה טיפש שילמד בסוף להיות חכם.

אליעד: אם אתה דופק אותו בדירה אתה אומר בוא נדפוק אותו נגנוב אותו נשדוד אותו כדי שלא ליצר הרע לעבוד עליו בגדול. אוקי בא נראה מה המחויב לנו, אוקי מה הבן אדם אומר? בן אדם אומר שהוא מרגיש רע קשה לו למכור "למה אתה לא מוכר? אני רגיש שהמוצר יקר מדי", מה אנחנו יודעים שאם מישהו קשה לו לעשות משהו מה זה אומר? שהוא חושב שזה עושה לו יותר רע מטוב. עכשיו בא נשאל את עצמו למה כשהוא מוכר ללקוח ביותר יקר למה זה עושה למוכר יותר רע מטוב, מה ההיגיון בזה למה זה עושה לו יותר רע? לדוגמה "אני מרגיש שאני מרמה אותו", "אז מה אם אתה מרמה אותו מה הבעיה למה זה עושה לך רע?".

ש: כאילו אתה לא רוצה שירמו אותך גם.

אליעד: יפה כי יש את ההשלכה העצמית לכן מה זה אומר השלכה עצמית, למה נגיד אנשים טבעונים או חלק מהטבעוניים טבעוניים / צמחוניים נגיד נגד אכילת בשר? כי הם מדמיינים כאילו אוכלים אותם לצורך העניין, עכשיו ופה יש כמה היבטים היבט אחד יכול להיות שאם היית פרה לא היה אכפת לך שאוכלים אותך הרי אתה לא יודע מה הפרה מרגישה בדיוק רק סוג של האנשה שאתה עושה לפרה אתה מאניש אותה נותן לה תכונות, אתה מניח שהיא מפחדת מהמוות אתה מניח שהיא וכו' ואז אתה מלביש את זה, אבל זה היבט אחד היבט שני הדרך הכי טובה להתמודד עם צמחוני או טבעוני שאומר "תראה איך אתה מתעלל בבעלי חיים" להגיד לו "לא רק שלא אכפת לי שמתעללים בבעלי החיים גם אותך אם צריך גם אם היה חוקי גם אותך אני אוכל".

ש: רגע למה זאת דרך יותר טובה תסביר.

אליעד: כי זה כאילו לשלול, הרי מה המחויב שלו? הוא אומר לך "תראה מה לא אכפת לך, מה לא היית רוצה שיתעללו בבני אדם נכון אז למה מתעלל בבעלי החיים?" אתה אומר "אין לי בעיה בכלל גם בני אדם בך אני גם אותך עשים על המנגל אם זה היה חוקי" ומהיבט מסוים גם כן נכון, יש איזה היבט שאומר אם אתה לא מסוגל לשחוט את הפרה אל תאכל אותה, בסדר אז מסוגל לשחוט את הפרה מסוגל ליותר מזה אבל עדיין רק אוכל את הפרה מהסופר. עכשיו אז בא נחזור להיבט של הנושא בן אדם מרגיש רע למה הוא מרגיש רע? כי הוא כאילו כשהוא כביכול דופק את הלקוח בחוויה שלו דופק את הלקוח אז הוא מרגיש כאילו דופקים אותו וזה עושה לו רע, הוא מרגיש שהוא מרמה את הלקוח ומרגיש שמרמים אותו ואז זה עושה לו רע כי כשהוא עושה כאילו על הלקוח הוא מרגיש שקורה לו רע תוך כדי.

אוקי עכשיו קודם כל יש פה כמה עניינים קודם כל היבט אחד שהאם באמת כשמישהו מוכר לך ביותר יקר ממה שאתה יכול, נגיד לדוגמה קנית מוצר באלף שקל בדקת אלף שקל ואז איך שקנית אותו באלף שקל אתה רואה בחנות ליד 500 שקל, קרה כזה דבר? קרה כזה דבר ואתה עוד חשבת שדפקת את ההוא שמוכר באלפיים ואז התברר לך שבכלל ההוא שמוכר באלפיים הוא בכלל זה אותו חנות של האלף והוא עשה את החנות של האלפיים בשביל שתקנה באלף, וההוא דפק אותך ומישהו אחר דפק יכולת לקנות ב - 500. עכשיו השאלה היא איך הבן אדם מכיל את זה על עצמו האם מחויב שזה רע מול עצמו, ברגע שבן אדם קנה מוצר נגיד באלף ומתברר לו שהוא יכול היה לקנות את זה ב - 500, מתברר שבכלל היה לו את זה בבית בחינם מתברר שהוא בכלל היה יכול להשיג את מדוד שלו בחינם.

ש: זה כמו שלמשל עם פלאפונים אם היה מחכה עוד חודשיים היה יורד.

אליעד: נכון אם היית מחכה עוד חודשיים עוד יומיים והיה מבצע נגיד או אם היית מחפש יותר בבית היית רואה שיש לך את זה בכלל, היית רואה שאתה לא צריך את זה בכלל, האם מחויב שהבן אדם ירגיש מזה רע מול עצמו כקונה?

ש: לא.

אליעד: למה לא?

ש: כי אם הוא יכול להגיד לעצמו טוב הפעם קניתי, יופי פעם הבאה אני אעשה סקר.

אליעד: לא אבל בפעם הזאת אבל דפקו אותך רימו אותך, איך אתה יכול לא להרגיש רע מזה שכביכול דפקו אותך כרגע?

ש: כי אני אגיד לעצמי עכשיו אני מרגיש רע אבל אני יודע.

אליעד: לא איך אנחנו יכולים שעכשיו לא תרגיש רע?

ש: בן אדם באותה שנייה עושה "אוקי הרגשתי רע" אחרי שנייה אומר "טוב מאוד שהרגשתי רע".

אליעד: לא אבל אנחנו רוצים לנטרל את זה, אם הבן אדם חושב שרע לו הוא לא ירצה לעשות רע לשני אנחנו מנסים, מה שאני מנסה כרגע לעשות זה לגרום לכך שאם אתה שיעשו את זה לך אתה לא תחשוב שזה רע או האם מחויב שאתה תחשוב שזה רע אם אתה תגיד "לא גם אם עושים את זה לי אני יכול לראות בזה דבר טוב", אוקי אז אתה יכול לראות דבר טוב בזה שאתה עושה את זה מול הלקוח.

ש: השאלה שלך בעצם איך אני כקונה לא ארגיש רע באותו רגע.

אליעד: עובדתית קנית מוצר מאה שקל אלף שקל הלכת לבית ראית מוכרים את זה במאה שקל, בין אם מוכרים את זה מחיר קבוע מאה שקל ובין אם זה מבצע מאה שקל ובין אם זה לא יודע מה, אז מה קופץ לך לראש? למה לא קניתי ליד הבית, יפה ואז רע לך אז מה עושים מה עושים אם רע לך מזה מה עושים? אתה שואל את עצמך "למה באמת לא קניתי ליד הבית אז למה לא קניתי ליד הבית? כי לא היה לי כוח לבדוק כי לא היה לי כוח לחפש, כי לא רציתי לשאול", יפה ל - "לא רציתי לשאול" יש מחיר אתה שילמת את מחיר המוצר פלוס על ה - "לא רציתי לשאול" לזה שאתה חוסך מעצמך לשאול יש לזה מחיר למה כי אם כל פעם שאתה קונה מוצר אתה תעשה סקר שוק יומיים אתה אומנם תקנה יותר בזול כנראה אבל מצד שני אתה בזבזת יומיים בשביל לקנות.

יש עלות העלות של זה שאתה נכנס עושה שלוש דקות בוחר מאיפה לקנות, נכנס לחנות הראשונה וקונה יש לזה עלות אבל אתה קיבלת תועלת על זה, זה לא רק נזק נגרם לך גם תועלת גם תועלת, אוקי התועלת היא בזה שחסכת כאב ראש חסכת פה חסכת שם. ולכן אם בן אדם מבין את זה מול עצמו אומר "מה האמת?" אתה יכול להגיד "פעם הבאה "אני לא מעוניין בתועלת הזאת" או "ראיתי שלא שווה לי את התועלת הזאת אני אבדוק עוד" אבל עובדתית קיבלת את זה במחיר יותר יקר אבל קיבלת משהו בתמורה קיבלת את החיסכון במאמץ ללכת לצד השני של הקניון ככה זה עובד. עכשיו אם מסתכלים על זה מהזווית הזאת ואז מה נשאלת השאלה האם כשקנית את זה זה היה שווה לך את הכסף או לא, וזאת השאלה.

אם אתה אומר "כשקניתי את זה לא היה שווה לי הכסף" אז למה קנית? אתה אומר...
צמחוני הגיוני החלטיות הלקוח מתנגד למחיר בפרסום פרסומת פחד למה כואב עלות מוצר יכולות קוגניטיביות בשביל מה לשאול שאלות איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לרמות את הלקוח איך לרמות לקוח איש מכירות אכילת בשר אנשי מכירות בעל חיים בעלי חיים האם המוצר יקר האם המוצר יקר ללקוח האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התאכזרות התאכזרות לבעלי חיים התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי חיות טבעונות טיפים טיפים לאנשי מכירות יקר יקר לי יקר ללקוח לא רוצה לרמות לא רוצה לרמות את הלקוח לא רוצה לרמות לקוח לאכול בשר להרגיש רע להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר יקר ללקוח למה המוצר כל כך יקר למה מוצר יקר למכור למכור את המוצר למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לרמות לרמות את הלקוח לרמות לקוח לרמות לקוחות מוצר מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מרגיש רע מרגיש רע למכור מרגיש שהמוצר יקר מרמה מתנגד למחיר צמחונות צמחונים קושי קרניבורים קשה למכור מוצר יקר קשיים רמאות רמאי רמאים רצון
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
...ללקוח אפשרות להשיג בדיוק את אותה התועלת במקום אחר, במחיר נמוך יותר ובאותו מאמץ בדיוק. לזכור שלקוחות שונים מעריכים את המחיר בצורה שונה, ולהתאים את הגישה לכל לקוח בנפרד. להפנים את העובדה שיש לקוחות שלא יקנו מוצר דווקא כי הוא זול מדי, ולכן המחיר הגבוה לפעמים אף מוסיף למכירה. הנקודה המרכזית שאליעד כהן מדגיש שוב ושוב היא שבסופו של דבר, הדבר היחיד שחשוב הוא השאלה: האם הלקוח מקבל תמורה הולמת ביחס למחיר שהוא משלם? כל עוד התשובה לכך היא חיובית, איש המכירות יכול להיות רגוע ולמכור את המוצר בלב שלם. האם מוצר...
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
...לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות מה הכוונה כשלקוח אומר זה יקר לי? במהלך ההדרכה, נדרש להבין את המהות של ההתנגדות של לקוח כאשר הוא אומר זה יקר לי. ההתנגדות הזו עשויה להסתיר מספר אפשרויות שיכולות לשמש כמפתח להבין את עמדת הלקוח ולסייע למכור את המוצר או השירות בצורה יעילה יותר. כאשר לקוח אומר זה יקר לי, יש להניח שמדובר בעיקר בהיבט הכספי. יש כמה אפשרויות לכך: הלקוח לא מעוניין לרכוש את המוצר בכלל. הלקוח רואה...
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
...שהמוצר שווה את הסכום הזה. כלומר, הבעיה האמיתית היא שהלקוח לא רואה מספיק ערך או תועלת במוצר ביחס למחיר המבוקש. אם הלקוח היה מאמין שהמוצר נותן לו ערך רב יותר מהכסף שהוא משלם, הוא היה מוכן לשלם אפילו מחיר גבוה. מנקודת מבט זו, הבעיה היא בערך הנתפס של המוצר ולא במחיר עצמו. האם נכון לומר שמחיר הוא תמיד רק תירוץ? לפי אליעד, לא נכון להכליל באופן גורף. אף על פי שהרבה פעמים הלקוח משתמש במחיר כתירוץ כדי לא להודות שהוא פשוט לא מוצא מספיק ערך במוצר, עדיין קיימים מקרים שבהם הלקוח באמת מוגבל כלכלית או לא רואה...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
...על לשקר את הלקוח ולרמות אותו במידע שגוי לגבי המוצר. אבל כן ניתן כאן את כיוון החשיבה הבא. והוא שכאיש מכירות, עליך לזכור שהלקוח קונה ממך את המוצר, משום שהוא חושב שרכישת המוצר תעשה לו, יותר טוב מאשר רע, ביחס לשאר האלטרנטיבות שלו כלקוח. דהיינו, לקוח לא קונה מוצר, שאתה חושב שהוא טוב. לקוח קונה מוצר שהוא חושב שהוא טוב. לקוח לא קונה מוצר שאתה היית קונה עבורך, אלא לקוח קונה מוצר, שהוא חושב שיעשה לו טוב עבורו, מנקודת המבט שלו כלקוח. וזה נכון שאם תאמין במוצר, אולי יהיה לך יותר קל להסביר ללקוח למה המוצר טוב...
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
...שלא מחויב למכור ללקוח רק מוצר שהוא אומר שהוא צריך / רוצה אותו. כי הרצון והצורך יכולים להיווצר עם השימוש של הלקוח במוצר. או יכולים להיווצר אצל הלקוח, בעתיד. ובאפשרותך להתמקד בתועלת היחסית שהלקוח מקבל מהמוצר, גם אם הלקוח לא רוצה / צריך אותה במאת האחוזים. בנוסף עליך לזכור, כי הלקוח גם לא באמת לא רוצה / לא צריך את המוצר. דהיינו, גם אם הלקוח אומר שהוא לא רוצה ולא צריך את המוצר, מצד האמת, זה אף פעם לא נכון במאה אחוז. כי האדם אף פעם לא באמת לא רוצה / רוצה משהו, במאת האחוזים. כי בכל דבר יש יתרון וטוב כלשהו...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
...להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
...מהמוצר הזה, אין לי כסף למוצר הזה, אני אקנה את המוצר הזה מחר, אני צריך לברר עוד מידע על המוצר הזה, אני לא אוהב את המוצר הזה, ועוד. אז באופן כללי, השאלה הראשונה שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם אני הייתי חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה הלקוח חושב כך? ואיך אני כן יכול להסביר זאת גם ללקוח? ואם כן, שגם אתה היית חושב כמו הלקוח, האם אתה עצמך חייב לחשוב כך? ואו שתלמד לשנות את החשיבה שלך על המוצר שאתה מוכר, או שתלך למכור מוצר אחר. ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
...את המילה יקר לי ויתן לה מילה נרדפת הוא יגיד שזה עולה הרבה כסף שבעצם הוא לא הוסיף לנו שום מידע. אבל מה שאנחנו צריכים לעשות זה שהוא יוסיף מידע על ה - יקר לי מה זאת אומרת יקר לי בן אדם שאומר יקר לי יכול להיות שהוא אומר יקר לי מהרבה סיבות יכול להיות כשהוא אומר יקר לי הוא מתכוון להגיד אני חושב שאני יכול להשיג את אותו מוצר ביותר זול במקום אחר יכול להיות שהוא מתכוון להגיד יקר לי אני חושב שזה לא שווה את הכסף יכו להיות כשהוא אומר יקר לי כי הוא לא מכיר את כל היתרונות של המוצר יכול להיות שהוא אומר יקר לי כי...
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
...שווה, אלא מכוונת את הלקוח עצמו להתמודד עם הטענה שהוא העלה. האם תמיד נכון לתת הנחה ללקוח שטוען שהמוצר יקר? אליעד כהן מסביר שלא תמיד נכון לתת הנחה, ולפעמים דווקא מתן הנחה גדולה מדי יכול לגרום ללקוח לא לקנות. כאשר נותנים ללקוח הנחה מוגזמת או לא הגיונית, הלקוח עשוי לחשוב שמלכתחילה ניסו לגנוב אותו או לרמות אותו. למשל, אם איש המכירות ביקש 100 ועכשיו מבקש רק 50, הלקוח יכול לתהות האם בתחילה ניסה להרוויח עליו באופן לא הגון, ולכן עלול להימנע מרכישה בכלל. באופן דומה, אם מוצר מתומחר נמוך מדי, הלקוח עלול לחשוב...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לא רוצה לרמות לקוח, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לא רוצה לרמות לקוח, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מגשר, אימון אישי לביטחון עצמי, מאמן אישי למנהלים בנושאי לא רוצה לרמות לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5156 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 03:34:59 - wesi1