אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לא רוצה לקבל ✔הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
והפעם נדבר על נושא של לקוח שמבקש הנחה. ונסביר למה לקוח מבקש הנחה? ולמה לפעמים הלקוח לא רוצה שתתן לו הנחה? ולמה לפעמים אם תיתן ללקוח הנחה, הוא לא יקנה ממך? ואיך לתת הנחה ללקוח, אם החלטת לתת לו הנחה? ואיך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? ומה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? ואיך לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות? ועוד.

וניתן עוד נקודת מבט לגבי איך לתת הנחה ללקוח, דהיינו, איך להציג ללקוח את ההנחה שאתה נותן לו. ויש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, אבל הפעם ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה ואתה רוצה לתת לו את ההנחה, אז עליך לגרום ללקוח להבין שיש סיבה כלשהי שעומדת מאחורי זה שאתה נותן לו את ההנחה.

כי אם אתה נותן ללקוח הנחה סתם כך והלקוח לא מבין ולא חושב שיש סיבה מאחורי ההנחה, אז זה גורם ללקוח לחשוב שהמחיר שביקשת ממנו, הוא אקראי ולא מדויק.

ואני אסביר, ברמת העיקרון בן אדם רוצה לעשות עסקה טובה. ולפעמים מישהו מבקש הנחה כי אין לו כסף ולפעמים הלקוח מבקש הנחה, לא כי אין לו כסף, אלא כי הוא חושב שהוא יכול לעשות עסקה יותר טובה ולסגור על מחיר יותר זול.

וכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, לפעמים הוא מבקש את ההנחה, לא בגלל שהוא באמת רוצה לקבל הנחה, אלא בגלל שהוא רוצה להיות בטוח שהוא עושה עסקה טובה, דהיינו, להיות בטוח שאי אפשר לרכוש את המוצר הזה ביותר זול. דהיינו, שלפעמים הלקוח רוצה לדעת שאין אפשרות לקבל הנחה, כדי לדעת שהוא באמת רוכש את המוצר, במחיר הכי זול שניתן לרכוש אותו.

ואדרבה, אם תיתן ללקוח הנחה, זה יכול לגרום ללקוח להבין שהמחיר שנתת לו קודם, לא היה סופי. ואז זה יכול לגרום לו לחשוב, שאולי גם עכשיו אתה יכול לתת לו עוד הנחה נוספת. ודווקא בגלל זה הוא עשוי שלא לרכוש ממך. לעומת אם לא תיתן לו שום הנחה, שזה יכול לגרום לו להבין שזה המחיר האמיתי של המוצר.

כי הלקוח רוצה גם שהעסקה תהיה הוגנת. דהיינו, ללקוח אין בעיה שתרוויח כסף, על עלות הייצור שלך, אבל הלקוח לפעמים רוצה לדעת שאתה לא מרוויח עליו יותר מידי כסף. דהיינו, הלקוח רוצה להרגיש שהמחיר שהוא משלם לך, מגלם את עלות הייצור שלך ועוד רווח בסיסי כלשהו, שהוא חושב שמגיע לך.

והלקוח מניח, שאתה לא תיתן לו הנחה, שהיא תכניס אותך להפסד. ולכן הלקוח מניח שההנחה שאתה תיתן לו, היא תיעצר בעלות הייצור שלך + רווח בסיסי כלשהו. וכאשר אתה עוצר במחיר הכי זול, שם הלקוח משוכנע שהוא הגיע למחיר ההוגן בעיניו של העסקה, שבה הוא מוסיף כמה אחוזי רווח על עלות הייצור. אבל הוא לא ירצה שתרוויח הרבה כסף על חשבונו.

שזה בעצם אומר, שהרבה פעמים לקוח מבקש הנחה, כדי להיות בטוח שהעסקה הוגנת מבחינתו, כדי לרדת למחיר הנמוך ביותר שהוא יכול להשיג, גם כדי לעשות את העסקה הכי טובה מבחינתו וגם כי הוא רוצה להרגיש שאתה לא עושה עליו יותר מידי אחוזי רווח מבחינתו. והכל כמובן זה בסיפורים שהלקוח מספר לעצמו בראש של עצמו.

וכל זה אומר במילים אחרות, שכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, ללקוח יש כל מיני סיפורים בראש שלו, למה הוא מבקש הנחה ולא בהכרח שהלקוח רוצה באמת לקבל את ההנחה ולא בהכרח שבאמת אין לו כסף לשלם וכולי.

וגם אם אתה כבר נותן ללקוח הנחה, ללקוח יש בראש שלו סיפור על כמה הנחה נראה לו הגיוני שאתה תיתן לו. ואם ההנחה תהיה גדולה מידי, זה עלול לגרום ללקוח לא לרצות לבצע את העסקה בכלל. כי זה יגרום לו לחשוב שאתה מרוויח עליו הרבה מאוד כסף, כי אחרת איך זה שאתה מוכן לתת הנחה כ"כ גדולה מבחינתו. ואולי גם עכשיו אחרי ההנחה, אולי אפשרי לקבל עוד הנחה מאוד גדולה.

ועוד נוסיף ונעמיק, כאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה והחלטת לתת לו הנחה, אתה צריך לדעת איך לתת לו את ההנחה ואיך להציג את ההנחה ללקוח, כי חלק מהעסקה, זה הסיפור שיש ללקוח בראש שלו, לגבי ההנחה שאתה נותן לו. והצורה שאתה נותן הנחה ללקוח, יכולה להשפיע על הסיפור שאתה נותן ללקוח את ההנחה. ויכולה להשפיע על קיום העסקה.

וגם אם תיתן ללקוח את ההנחה שהוא ביקש, הוא יכול להרגיש רע מהצורה שנתת לו את ההנחה ואז להגיד לך שיש לו עוד ספקות ולא לבצע את העסקה. ולכן צריכים לדעת, איך לתת את ההנחה ללקוח.

אז כאן נסביר, שכאשר רוצים לתת ללקוח הנחה, אז במידה והחלטנו כמה הנחה לתת ללקוח, אז לגבי השאלה של איך לתת הנחה ללקוח, צריכים לדעת, שהלקוח צריך להבין שיש סיבה לכך שאתה נותן לו את ההנחה ושההנחה לא ניתנת לו סתם כך. כי הנחה בלי סיבה, גורמת לתמחור שלך, להיראות אקראי ולא רציני. כי אם המחיר משתנה סתם כך בלי סיבה ברורה, אז מראש המחיר שביקשת, כנראה שהוא לא היה רציני וכולי.

אז איך לתת הנחה ללקוח? תשובה: אז יכולות להיות לכך כל מיני אפשרויות וסיבות. והלקוח בכל מקרה יספר לעצמו בראש שלו, כל מיני סיפורים למה אתה נתת לו הנחה. אבל כדאי לך לגרום ללקוח להבין שהוא מקבל ממך הנחה, בתמורה לכך שהוא הלקוח נותן לך משהו, בתמורה להנחה הזאת.

לדוגמא, הלקוח מבקש הנחה, ואז אתה שואל את הלקוח, האם תרצה לרכוש עוד מוצר ולקבל הנחה על המוצר הנוסף? מה אתה אומר שתקדים את התשלום ובתמורה לכך אתן לך הנחה, בגלל שיפור תנאי התשלום? או שאולי בתמורה להנחה, אני רוצה לצלם את העבודה ולהשתמש בחומרי הצילום כחומרי שיווק לצורכי שיווק וכיו"ב?

דהיינו, תנסה לבקש מהלקוח משהו, בתמורה לכך שהוא רוצה הנחה. שהלקוח יתן לך משהו בתמורה לכך שהוא מקבל הנחה. והתמורה הכי טובה שהלקוח יכול לתת לך בתמורה להנחה, זה כמובן עוד כסף. דהיינו, הלקוח רוכש עוד מוצרים ועוד שירותים ועליהם הוא מקבל הנחה. כי ככה ההנחה הכי הגיונית ללקוח מבחינה מסחרית.

כי ככל שהרכישה יותר גדולה, אז בדרך כלל העלות השולית של הייצור יורדת, דהיינו, העלות לייצר את יחידת הייצור האחרונה, בדרך כלל היא יורדת. ולכן הגיוני לתת הנחה על יותר יחידות, מאשר על היחידה הראשונה וכולי. ולכן הסיבה הכי טובה לתת ללקוח הנחה, היא אם הוא מגדיל את הרכישה שלו.

או אפשרות נוספת לדוגמא, היא, לתת ללקוח הנחה, על הרכישות הבאות שלו. דהיינו, במקום לתת הנחה עכשיו, אז לתת ללקוח הנחה עתידית על הרכישות העתידיות שלו. לדוגמא, הרכישה החמישית שלך, תהיה בחינם. במידה והלקוח לא צריך כרגע עוד יחידות של המוצר.

אפשרות נוספת לתת הנחה ללקוח, היא לא באמצעות זה שהלקוח רוכש עוד מוצרים, אלא באמצעות זה שאתה מספק ללקוח עוד מוצרים, במקום לתת לו הנחה. דהיינו, שבמקום לתת ללקוח הנחה בכסף, אתה נותן ללקוח עוד מוצר, בחינם. ומבחינת הלקוח נתת לו הנחה ומבחינתך נשארת עם אחוזי רווח יותר גדולים.

במילים אחרות, אם הלקוח לא רוצה לרכוש עוד מוצר בתמורה להנחה, אז תיתן לו עוד מוצר בחינם, במקום לתת לו הנחה. אם הלקוח לא רוצה להוסיף עוד כסף, אז תיתן לו עוד מוצר ושירות, בעלות 0 דהיינו, בחינם. דהיינו...
עלות הייצור ייצור הכנסה לגרום לה לא לרצות אפשרי לענות ללקוח מחיר יקר איך לעשות הרבה כסף הוא חושב חומרי שיווק שיפור תנאי תשלום אומר יקר לי איך למכור איך למכור בלי לתת הנחה איך למכור ל איך למכור ללקוח איך למכור ללקוח את ההנחה איך למכור ללקוחות איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איך לענות איך לענות ל איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח שמבקש איך לענות ללקוח שמבקש הנחה איך לתת הנחה איך לתת הנחה בלי לתת הנחה איך לתת הנחה ללקוח איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף אמת האם לתת הנחה האם לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה ללקוחות הדרך הדרך הכי טובה הדרכת הדרכת מכירות הורדת מחירים הכי טוב הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הנחה הנחה ללקוח הנחה ללקוחות התנגדות התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי טעויות טעויות ב טעויות בלתת הנחה ללקוח יקר יקר לי יקר ללקוח כסף לא לתת הנחה לא לתת הנחה ללקוח לא לתת הנחה ללקוחות לא רוצה לא רוצה לקבל להוריד את המחיר להוריד מחיר להפסיד להפסיד כסף להתווכח על המחיר למה באמת למה באמת לקוח מבקש הנחה למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה לא לתת הנחה למה לא לתת הנחה ללקוח למה לא לתת הנחה ללקוחות למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה למכור למכור בלי לתת הנחה למכור ללקוח למכור ללקוח את למכור ללקוח את ההנחה למכור ללקוחות למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לענות לענות ל לענות ללקוח לענות ללקוח שמבקש לענות ללקוח שמבקש הנחה לקבוע מחיר לקבל הנחה לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח לא רוצה לקוח לא רוצה לקבל הנחה לקוח מבקש הנחה לקוח מתנגד למחיר לקוח שאומר יקר לי לקוח שמבקש הנחה לקוחות לתמחר לתת לתת הנחה לתת הנחה בלי לתת הנחה לתת הנחה ללקוח לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף לתת הנחה ללקוחות לתת סיבה לתת סיבה להנחה ללקוח מה הדרך הכי טובה מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירות מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר סיבה סיבות קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר רוצה רוצה לקבל רוצה לקבל הנחה רצון שיטות שיטות איך לתת הנחה שיטות איך לתת הנחה ללקוח תמחור
ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP
ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP
... העלאה מה עושים. ש: אתה יכול להגיד לו שבזה שאתה לא מתכוון לתת לי העלאה אתה תפסיד הרבה יותר. אליעד: אין בעיה ואתה יודע שתכף הולך להגיד לך אדוני אין העלאה ואתה לא רוצה לקבל את התשובה הזאת מה אתה עושה? ש: זה מה שאני אומר אני אומר לו. אליעד: אין בעיה כבר אמרת לו את זה והוא כבר קיבל והוא שמע ואתה כבר מבין שהוא עומד להגיד לך ... אין לך מה להפסיד את הלא כבר קיבלת. זאת אומרת הוא עכשיו הולך להגיד לך אני רוצה לעשות הפוך על שאתה רוצה כאילו אם אתה קולט בשלב משא ומתן שאתה הולך לקבל תשובה שאתה לא רוצה לקבל אותה ואין לך מה לעשות אז תבקש לדחות את התשובה אל תבקש לקבל את התשובה עכשיו ואז אתה מגדיל את הסיכוי שאולי בעוד כמה ימים תקבל תשובה אחרת שונה מהתשובה שאתה חושב שאתה הולך לקבל עכשיו שאתה לא רוצה לקבל אותה. הבנת? ש: הבנתי כן אבל השאלה אם זה באמת מגדיל את הסיכוי. אליעד: כן עכשיו יש לך זמן זמן חשיבה. ש: גם אני נותן לו את הזמן הזה אני אומר לו כעת אני ...
שנאה או אהבה, שנאה טובה, אהבה רעה, איך שנאה עושה טוב? איך ללמוד לשנוא? איך להשתמש בשנאה? את מי לשנוא, מתי לשנוא? לשנוא את עצמך, אהבה עצמית, לא לאהוב את עצמך, הערכה עצמית
שנאה או אהבה, שנאה טובה, אהבה רעה, איך שנאה עושה טוב? איך ללמוד לשנוא? איך להשתמש בשנאה? את מי לשנוא, מתי לשנוא? לשנוא את עצמך, אהבה עצמית, לא לאהוב את עצמך, הערכה עצמית
... טוב. ש: למשל אפשר לשנוא את זה שאני לא רוצה לקבל את המציאות איך שהיא, לא רוצה לקבל את הדבר איך שהוא. אליעד: אז את מה אתה שונא אתה שונא את הדבר שעושה לך רע, לא הבנתי תן דוגמא ... ש: לשנוא את התחושה את הרצון שלי שלא רוצה לקבל את המציאות, שהוא אומר לא אני רוצה את המציאות בצורה אחרת. אליעד: אתה כבר שונא אותו כי הוא ...
כבוד עצמי, כבוד האדם, חוסר הערכה עצמית, לרצות לקבל כבוד, רצונו של אדם כבודו, ענווה, גאווה, שחצנות, יהירות, ביטחון עצמי, ערך עצמי, להתגאות, הרודף אחרי הכבוד, רצונו של אדם זהו כבודו
כבוד עצמי, כבוד האדם, חוסר הערכה עצמית, לרצות לקבל כבוד, רצונו של אדם כבודו, ענווה, גאווה, שחצנות, יהירות, ביטחון עצמי, ערך עצמי, להתגאות, הרודף אחרי הכבוד, רצונו של אדם זהו כבודו
... שאתה מיוחד באופן כלשהו. ענווה אמיתית משמעה שהאדם מסוגל להכיר בערך של עצמו מבלי שהדבר ינפח את האגו שלו. מה הסיבה העמוקה שבגללה האדם רוצה וגם לא רוצה לקבל כבוד? אליעד מגלה את השורש העמוק לכך שהאדם גם רוצה וגם לא רוצה לקבל כבוד. מצד אחד, האדם רוצה להרגיש קיים ובעל ערך, ולכן הוא ...
התאמת החוויה להבנה, למות ברעב, סיבת הרצון, למה האדם לא רוצה לסבול, DNA, למה לא לקבל את המציאות
התאמת החוויה להבנה, למות ברעב, סיבת הרצון, למה האדם לא רוצה לסבול, DNA, למה לא לקבל את המציאות
... לפגישה ואומר לעצמו שהוא מקבל את המצב, אך בפנים הוא עדיין כועס ומתוסכל מכך שהוא מאחר. הבעיה האמיתית היא שהאדם לא מודה באמת, שהוא עצמו לא רוצה לקבל את המצב. כל עוד האדם לא יהיה כנה לגמרי עם עצמו ויודה שהוא ...
התמודדות עם דחייה, לדעת לקבל לא, לקבל סירוב, פחד מדחייה, פגיעה מדחייה, פגיעה מסירוב, לקבל דחייה, להרגיש לא מושלם, דחייה חברתית, התמודדות עם געגוע, פרידה מהאקסית, לשכוח את האקסית
התמודדות עם דחייה, לדעת לקבל לא, לקבל סירוב, פחד מדחייה, פגיעה מדחייה, פגיעה מסירוב, לקבל דחייה, להרגיש לא מושלם, דחייה חברתית, התמודדות עם געגוע, פרידה מהאקסית, לשכוח את האקסית
... אליעד: ובפועל? ש: זה מראה לך את החסרונות שלך. אליעד: אוקי אז קודם כל כולם אמרו תשובות נכונות, הסיבה שקשה לאנשים לקבל לא נגיד שמישהו מעלה איזה רעיון ההוא אומר לא רוצה לקבל את הרעיון שלך סתם זה בקטנה, אבל אני אומר בעיקרון נגיד שאת רוצה מישהו והוא אומר לך לא נניח, המהות של הדבר יש פה שכל יותר גדול תקשיבו אני מסביר את ...
קונפליקט בעבודה, עומס בעבודה, משימות בעבודה, סופרמן בעבודה, בעיות בעבודה, התמודדות בעבודה, קושי בעבודה, בעיות בקריירה, בעיות מול הבוס, התנהלות בעבודה, דילמה בעבודה
קונפליקט בעבודה, עומס בעבודה, משימות בעבודה, סופרמן בעבודה, בעיות בעבודה, התמודדות בעבודה, קושי בעבודה, בעיות בקריירה, בעיות מול הבוס, התנהלות בעבודה, דילמה בעבודה
... סופרמן בעבודה? אליעד מסביר את הדרך לצאת מהפרדוקס: להציב גבולות ברורים: להחליט מראש אילו משימות הן מעבר ליכולות שלך ולהקפיד לא לקחת אותן. להתרגל לסרב למשימות שברור לך שאינך יכול לעמוד בהן או שאתה לא רוצה לקבל אותן. להסביר בצורה ברורה לסביבה שלך את מגבלותיך ולהיות עקבי בכך. ...
איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
... במצבים שונים השיטה הזו שימושית בהרבה מאוד מצבים, כולל מצבים יומיומיים: אם מישהו אומר אני לא רוצה לקבל ייעוץ כי אין לי בעיות, התשובה תהיה בדיוק ...
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
... יפה אז זאת אומרת כשמגיעים לנושא נגיד כשהוא אומר רע לי ומסבירים לו שלא רע לו אז הוא מתפרץ, אני סתם אמרתי כי זה ברור שהוא לא יגיד את זה המהות זה לא מה שהוא אומר המהות זה שהוא לא רוצה לקבל את מה שאומרים לו. ש: כן אם קרה משהו כאילו קרה או שלא נכון לעשות ככה. אליעד: אז מה הדרכים אז אולי לדוגמא במקום במדורג אם אתה נגיד רוצה ...
סבל בגלל האמת, מריבות בגלל התקרבות לאמת, מריבות עם אנשים, חיה ותן לחיות, היצמדות לאמת יחסית, אנשים שלא מקבלים את האמת, אנשים שלא אוהבים את האמת
סבל בגלל האמת, מריבות בגלל התקרבות לאמת, מריבות עם אנשים, חיה ותן לחיות, היצמדות לאמת יחסית, אנשים שלא מקבלים את האמת, אנשים שלא אוהבים את האמת
... נוצרים בגלל חצי האמת שהוא אוחז בה. האם סבל תמיד קשור להתקרבות לאמת? לפי אליעד, יש אנשים שמתרצים את הסבל שלהם בטענה שהם אנשי אמת והסביבה לא רוצה לקבל אותם. הוא מציין שזה לפעמים רק תירוץ כדי להצדיק מדוע אחרים לא אוהבים אותם. אדם כזה אומר לעצמו אני התקרבתי לאמת, הסביבה לא רוצה לראות את האמת ולכן היא שונאת אותי. אבל למעשה, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לא רוצה לקבל, איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לא רוצה לקבל, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי מומלץ, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, מאמן משפחתי בתחום לא רוצה לקבל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5156 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 08:33:24 - wesi1