אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אומר יקר לי ✔הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
והפעם נדבר על נושא של לקוח שמבקש הנחה. ונסביר למה לקוח מבקש הנחה? ולמה לפעמים הלקוח לא רוצה שתתן לו הנחה? ולמה לפעמים אם תיתן ללקוח הנחה, הוא לא יקנה ממך? ואיך לתת הנחה ללקוח, אם החלטת לתת לו הנחה? ואיך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? ומה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? ואיך לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות? ועוד.

וניתן עוד נקודת מבט לגבי איך לתת הנחה ללקוח, דהיינו, איך להציג ללקוח את ההנחה שאתה נותן לו. ויש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, אבל הפעם ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה ואתה רוצה לתת לו את ההנחה, אז עליך לגרום ללקוח להבין שיש סיבה כלשהי שעומדת מאחורי זה שאתה נותן לו את ההנחה.

כי אם אתה נותן ללקוח הנחה סתם כך והלקוח לא מבין ולא חושב שיש סיבה מאחורי ההנחה, אז זה גורם ללקוח לחשוב שהמחיר שביקשת ממנו, הוא אקראי ולא מדויק.

ואני אסביר, ברמת העיקרון בן אדם רוצה לעשות עסקה טובה. ולפעמים מישהו מבקש הנחה כי אין לו כסף ולפעמים הלקוח מבקש הנחה, לא כי אין לו כסף, אלא כי הוא חושב שהוא יכול לעשות עסקה יותר טובה ולסגור על מחיר יותר זול.

וכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, לפעמים הוא מבקש את ההנחה, לא בגלל שהוא באמת רוצה לקבל הנחה, אלא בגלל שהוא רוצה להיות בטוח שהוא עושה עסקה טובה, דהיינו, להיות בטוח שאי אפשר לרכוש את המוצר הזה ביותר זול. דהיינו, שלפעמים הלקוח רוצה לדעת שאין אפשרות לקבל הנחה, כדי לדעת שהוא באמת רוכש את המוצר, במחיר הכי זול שניתן לרכוש אותו.

ואדרבה, אם תיתן ללקוח הנחה, זה יכול לגרום ללקוח להבין שהמחיר שנתת לו קודם, לא היה סופי. ואז זה יכול לגרום לו לחשוב, שאולי גם עכשיו אתה יכול לתת לו עוד הנחה נוספת. ודווקא בגלל זה הוא עשוי שלא לרכוש ממך. לעומת אם לא תיתן לו שום הנחה, שזה יכול לגרום לו להבין שזה המחיר האמיתי של המוצר.

כי הלקוח רוצה גם שהעסקה תהיה הוגנת. דהיינו, ללקוח אין בעיה שתרוויח כסף, על עלות הייצור שלך, אבל הלקוח לפעמים רוצה לדעת שאתה לא מרוויח עליו יותר מידי כסף. דהיינו, הלקוח רוצה להרגיש שהמחיר שהוא משלם לך, מגלם את עלות הייצור שלך ועוד רווח בסיסי כלשהו, שהוא חושב שמגיע לך.

והלקוח מניח, שאתה לא תיתן לו הנחה, שהיא תכניס אותך להפסד. ולכן הלקוח מניח שההנחה שאתה תיתן לו, היא תיעצר בעלות הייצור שלך + רווח בסיסי כלשהו. וכאשר אתה עוצר במחיר הכי זול, שם הלקוח משוכנע שהוא הגיע למחיר ההוגן בעיניו של העסקה, שבה הוא מוסיף כמה אחוזי רווח על עלות הייצור. אבל הוא לא ירצה שתרוויח הרבה כסף על חשבונו.

שזה בעצם אומר, שהרבה פעמים לקוח מבקש הנחה, כדי להיות בטוח שהעסקה הוגנת מבחינתו, כדי לרדת למחיר הנמוך ביותר שהוא יכול להשיג, גם כדי לעשות את העסקה הכי טובה מבחינתו וגם כי הוא רוצה להרגיש שאתה לא עושה עליו יותר מידי אחוזי רווח מבחינתו. והכל כמובן זה בסיפורים שהלקוח מספר לעצמו בראש של עצמו.

וכל זה אומר במילים אחרות, שכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, ללקוח יש כל מיני סיפורים בראש שלו, למה הוא מבקש הנחה ולא בהכרח שהלקוח רוצה באמת לקבל את ההנחה ולא בהכרח שבאמת אין לו כסף לשלם וכולי.

וגם אם אתה כבר נותן ללקוח הנחה, ללקוח יש בראש שלו סיפור על כמה הנחה נראה לו הגיוני שאתה תיתן לו. ואם ההנחה תהיה גדולה מידי, זה עלול לגרום ללקוח לא לרצות לבצע את העסקה בכלל. כי זה יגרום לו לחשוב שאתה מרוויח עליו הרבה מאוד כסף, כי אחרת איך זה שאתה מוכן לתת הנחה כ"כ גדולה מבחינתו. ואולי גם עכשיו אחרי ההנחה, אולי אפשרי לקבל עוד הנחה מאוד גדולה.

ועוד נוסיף ונעמיק, כאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה והחלטת לתת לו הנחה, אתה צריך לדעת איך לתת לו את ההנחה ואיך להציג את ההנחה ללקוח, כי חלק מהעסקה, זה הסיפור שיש ללקוח בראש שלו, לגבי ההנחה שאתה נותן לו. והצורה שאתה נותן הנחה ללקוח, יכולה להשפיע על הסיפור שאתה נותן ללקוח את ההנחה. ויכולה להשפיע על קיום העסקה.

וגם אם תיתן ללקוח את ההנחה שהוא ביקש, הוא יכול להרגיש רע מהצורה שנתת לו את ההנחה ואז להגיד לך שיש לו עוד ספקות ולא לבצע את העסקה. ולכן צריכים לדעת, איך לתת את ההנחה ללקוח.

אז כאן נסביר, שכאשר רוצים לתת ללקוח הנחה, אז במידה והחלטנו כמה הנחה לתת ללקוח, אז לגבי השאלה של איך לתת הנחה ללקוח, צריכים לדעת, שהלקוח צריך להבין שיש סיבה לכך שאתה נותן לו את ההנחה ושההנחה לא ניתנת לו סתם כך. כי הנחה בלי סיבה, גורמת לתמחור שלך, להיראות אקראי ולא רציני. כי אם המחיר משתנה סתם כך בלי סיבה ברורה, אז מראש המחיר שביקשת, כנראה שהוא לא היה רציני וכולי.

אז איך לתת הנחה ללקוח? תשובה: אז יכולות להיות לכך כל מיני אפשרויות וסיבות. והלקוח בכל מקרה יספר לעצמו בראש שלו, כל מיני סיפורים למה אתה נתת לו הנחה. אבל כדאי לך לגרום ללקוח להבין שהוא מקבל ממך הנחה, בתמורה לכך שהוא הלקוח נותן לך משהו, בתמורה להנחה הזאת.

לדוגמה, הלקוח מבקש הנחה, ואז אתה שואל את הלקוח, האם תרצה לרכוש עוד מוצר ולקבל הנחה על המוצר הנוסף? מה אתה אומר שתקדים את התשלום ובתמורה לכך אתן לך הנחה, בגלל שיפור תנאי התשלום? או שאולי בתמורה להנחה, אני רוצה לצלם את העבודה ולהשתמש בחומרי הצילום כחומרי שיווק לצורכי שיווק וכיו"ב?

דהיינו, תנסה לבקש מהלקוח משהו, בתמורה לכך שהוא רוצה הנחה. שהלקוח יתן לך משהו בתמורה לכך שהוא מקבל הנחה. והתמורה הכי טובה שהלקוח יכול לתת לך בתמורה להנחה, זה כמובן עוד כסף. דהיינו, הלקוח רוכש עוד מוצרים ועוד שירותים ועליהם הוא מקבל הנחה. כי ככה ההנחה הכי הגיונית ללקוח מבחינה מסחרית.

כי ככל שהרכישה יותר גדולה, אז בדרך כלל העלות השולית של הייצור יורדת, דהיינו, העלות לייצר את יחידת הייצור האחרונה, בדרך כלל היא יורדת. ולכן הגיוני לתת הנחה על יותר יחידות, מאשר על היחידה הראשונה וכולי. ולכן הסיבה הכי טובה לתת ללקוח הנחה, היא אם הוא מגדיל את הרכישה שלו.

או אפשרות נוספת לדוגמה, היא, לתת ללקוח הנחה, על הרכישות הבאות שלו. דהיינו, במקום לתת הנחה עכשיו, אז לתת ללקוח הנחה עתידית על הרכישות העתידיות שלו. לדוגמה, הרכישה החמישית שלך, תהיה בחינם. במידה והלקוח לא צריך כרגע עוד יחידות של המוצר.

אפשרות נוספת לתת הנחה ללקוח, היא לא באמצעות זה שהלקוח רוכש עוד מוצרים, אלא באמצעות זה שאתה מספק ללקוח עוד מוצרים, במקום לתת לו הנחה. דהיינו, שבמקום לתת ללקוח הנחה בכסף, אתה נותן ללקוח עוד מוצר, בחינם. ומבחינת הלקוח נתת לו הנחה ומבחינתך נשארת עם אחוזי רווח יותר גדולים.

במילים אחרות, אם הלקוח לא רוצה לרכוש עוד מוצר בתמורה להנחה, אז תיתן לו עוד מוצר בחינם, במקום לתת לו הנחה. אם הלקוח לא רוצה להוסיף עוד כסף, אז תיתן לו עוד מוצר ושירות, בעלות 0 דהיינו, בחינם. דהיינו...
ווינר מוצרים יקרים מתי לקוח מבקש הנחה בשביל מה לשאול שאלות לקבל כמה הנחה לתת ללקוח לשכנע לקוח קביעת מחיר איך לגרום לגבר לקוח שאומר יקר לי לקוחות אומר יקר לי איך לא לתת הנחה איך לא לתת הנחה ללקוח איך לא לתת הנחה ללקוחות איך להוריד את המחיר איך להוריד מחיר איך למכור איך למכור בלי לתת הנחה איך למכור ללקוח איך למכור ללקוח את ההנחה איך למכור ללקוחות איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים יקרים איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח שמבקש הנחה איך לקבוע מחיר איך לקבל הנחה איך לתמחר איך לתת הנחה איך לתת הנחה בלי לתת הנחה איך לתת הנחה ללקוח איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף אמת אנשים מצליחנים האם המוצר יקר האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי האם להוריד מחיר האם לתת הנחה האם לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה ללקוחות האם לתת סיבה האם לתת סיבות הדרך הכי טובה הדרכת מכירות הורדת מחירים הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הנחה הנחה ללקוח הנחה ללקוחות הנחות התנגדות התנגדות למחיר התנגדות מחיר ווינר ווינריות ווינרים זה יקר לי טעויות טעויות בלתת הנחה ללקוח טעות יקר יקר לי יקר ללקוח כסף להוריד את המחיר להוריד מחיר להפסיד להפסיד כסף להתווכח על המחיר לוזר לוזריות לוזרים לטעות למה באמת לקוח מבקש הנחה למה הלקוח לא רוצה למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה לא לתת הנחה למה לא לתת הנחה ללקוח למה לא לתת הנחה ללקוחות למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה למה לקוח מבקש הנחה למה לתת הנחה ללקוח למה מוצר יקר למכור למכור בלי לתת הנחה למכור ללקוח למכור ללקוח את ההנחה למכור ללקוחות למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לענות לענות ללקוח לענות ללקוח שמבקש הנחה לקבוע מחיר לקבל לקבל הנחה לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח לא רוצה לקוח לא רוצה לקבל הנחה לקוח מבקש הנחה לקוח מתנגד למחיר לקוח שאומר יקר לי לקוח שמבקש הנחה לקוחות לתמחר לתת הנחה לתת הנחה בלי לתת הנחה לתת הנחה ללקוח לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף לתת הנחה ללקוחות לתת סיבה לתת סיבה להנחה ללקוח לתת סיבות מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח מה לענות ללקוח מה לענות ללקוח שמבקש הנחה מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירות מפסידן מפסידנות מפסידנים מצליחן מצליחנות מצליחנים מרגיש שהמוצר יקר מתי לא לתת הנחה מתי לא לתת הנחה ללקוח מתי למכור ללקוח מתי לקוח מבקש הנחה מתי לתת הנחה מתי לתת הנחה ללקוח מתנגד למחיר סיבה סיבות קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר רוצה לקבל הנחה רצון שיטות שיטות איך לתת הנחה שיטות איך לתת הנחה ללקוח תמחור
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
... איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות כאשר לקוח אומר יקר לי? כאשר לקוח טוען שהמוצר יקר לו, הדבר החשוב ביותר הוא לא למהר לענות או לנסות לשכנע אותו מיד. תחילה, חשוב מאוד להבין למה בדיוק הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי. הביטוי יקר לי הוא ביטוי כללי מאוד ויש לו מספר רב של פירושים אפשריים: ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ... את היתרונות של מוצר? איך לקוחות מחליטים על רכישה? איך למכור בלי לתת הנחות? איך להתמודד עם טענת לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולתת תשובה מידית. לפני שמגיבים, יש להבין את המשמעות של דבריו. הביטוי יקר לי הוא כללי ויכול ... לכן, השלב הראשון הוא לברר למה בדיוק הלקוח מתכוון. שלב ראשון: להבין את המשמעות של יקר לי כאשר הלקוח אומר יקר לי, השאלה המיידית שצריך לשאול אותו היא: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? זאת מכיוון שיקר לי הוא מושג ... הנחה מתוך הרגל או רצון להרגיש שהוא קיבל עסקה טובה. ברוב המקרים, כאשר שואלים לקוח למה הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי, הוא פשוט יחליף את המילים ויגיד זה עולה הרבה כסף, אך תשובה כזו אינה מספקת מידע נוסף. לכן, יש ... מניעיו האמיתיים. אם הלקוח עדיין לא משתף פעולה, יש להמשיך ולשאול שאלות מכוונות עד שמגיעים לאמת. סיכום כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולנסות לשכנע אותו. יש להבין תחילה למה הוא מתכוון, לברר מהי ההתנגדות האמיתית שלו, ולשנות את המיקוד ... אליעד: ביחס למחירים בעולם מה זה זה. ש: לא השאלה איזו תועלת זה נותן לך. אליעד: עוד פעם מישהו אומר יקר לי מה אינסטינקטיבית אתה צריך לעשות. ש: אולי להכיל אותו. אליעד: נכון זה יקר אני מסכים שזה יקר מה לעשות רגע ומה הרפלקס הוא אומר יקר לי. ש: למה אתה מצפה?. אליעד: מצפה למחיר אחר. ש: ולאיזה מוצר אתה מצפה? אליעד: לאותו מוצר במחיר אחר, למה ... בעלילה מאוד פשוט אנחנו לא נותנים תשובה לשאלה עד שלא הבנו את השאלה לא הבנו את השאלה, עכשיו כשהוא אומר יקר לי למה אתה חושב שהוא מתכוון מה הוא מתכוון להגיד עכשיו תסתכלו עכשיו אני שאלתי למה הוא מתכוון להגיד כשהוא ... לו תשובה עד שאנחנו לא מבינים למה הוא מתכוון, עוד פעם אם אנחנו יודעים למה הוא מתכוון אם הוא אומר יקר לי ואנחנו יודעים למה הוא מתכוון זה נושא אחר בהנחה שהוא אומר יקר לי ואנחנו לא יודעים למה הוא מתכוון קודם כל נשאל אותו למה אתה מתכוון, עכשיו רוב הסיכויים אוקי אני מבין ... יקר למה אתה מתכוון עכשיו רוב הסיכויים או חמישים אחוז נגיד סיכוי שאם תשאל מישהו למה אתה מתכוון שאתה אומר יקר לי הוא פשוט יקח את המילה יקר לי ויתן לה מילה נרדפת הוא יגיד שזה עולה הרבה כסף שבעצם הוא ... שאנחנו צריכים לעשות זה שהוא יוסיף מידע על ה - יקר לי מה זאת אומרת יקר לי בן אדם שאומר יקר לי יכול להיות שהוא אומר יקר לי מהרבה סיבות יכול להיות כשהוא אומר יקר לי הוא מתכוון להגיד אני חושב שאני יכול להשיג את אותו מוצר ביותר זול במקום אחר יכול להיות שהוא מתכוון להגיד יקר לי אני חושב שזה לא שווה את הכסף יכו להיות כשהוא אומר יקר לי כי הוא לא מכיר את כל היתרונות של המוצר יכול להיות שהוא אומר יקר לי כי אין לו מימון עכשיו, יכול להיות שהוא אומר יקר לי כי הוא רוצה לקחת הלוואה יכול להיות שהוא אומר יקר לי מהרבה סיבות יכול להיות יקר לי אני לא יודע מה זה יקר לי. למה אתה מתכוון כשאתה אומר יקר לי ואז אנחנו צריכים לגרור אותו למשהו ואז נגיד הוא יגיד תראה אין לי את הכסף כרגע, אוקי ואם היה ... אז אולי אנחנו יכולים לתת לו מימון הלוואה דחוי צקים אשראי משהו אולי ניתן לו הלוואה, אם נגיד הוא אומר יקר לי למה מה זאת אומרת יקר לי? אתה יודע אני יכול שם לקנות את זה יותר זול, באמת בא נבדוק ... יותר זול האם באמת זאת האמת האם יש יתרונות שאתה קונה את זה פה ולא שם ואז נגיד הוא אומר יקר לי תקשיב אני לא חושב שזה שווה אני חושב שזה שווה פחות, אוקי בא נראה אם הוא יודע מה יש ... אם זה המצב אז נגיד לו תקנה אז מה יקר לך סבבה בא תיקח לא אבל. ש: לפעמים הוא אומר יקר לי כי ההנחה כאילו אני רוצה להשיג הנחה. אליעד: ויש בן אדם שנגיד אומר יקר לי כי הוא רוצה לקבל הנחה במובן הרגשי הוא אומר אני חשוב לי לקבל הנחה כדי לדעת שקיבלתי הנחה, עכשיו בכל מקרה כשבן אדם אומר יקר לי צריך לשאול אותו למה אתה מתכוון זאת התשובה, עכשיו עוד פעם אם אתה יודע למה הוא מתכוון זה משהו ... אחרים כי אם זאת הייתה תרופה מצילת חיים הוא היה מביא את הכסף נכון היה מצליח להשיג אותו, כשלקוח אומר יקר לי אם עכשיו היו אומרים לו חייך תלויים בזה הוא היה מוצא כסף כן זאת אומרת שהוא חושב שזה לא ... לו הנחה לא לא זה מה יש הוא ימות ולא תקבל את הכסף. ש: בעצם כשהוא אומר הנחה זה אומר יקר לי. אליעד: אני מה שאני ציפיתי שברפלקס שלך כשמישהו אומר יקר לי תשאל אותו למה אתה מתכוון. ש: קודם כל אני דבר ראשון שאמרתי זה למה אתה מתכוון. אליעד: אבל נכון ... מישהו אומר תקשיב זה גבוהה מדי נמוך מדי רחב צר מבין מה הוא אמר אמר יקר לי מה זה אומר יקר לי באיזה מובן באיזה הקשר יקר לי ביחס לתועלות יקר לי ביחס לאלטרנטיבות יקר לי ביחס לתקציב שלי מה זה אומר יקר לי איזה יקר לי מי יקר לי. ש: איך אנחנו לוקחים את זה פנימי יותר? אליעד: לא לוקחים מאוד פשוט ... לא עונה זה הכל זה מה שהיית צריך, אתה יודע למה הוא התכוון לא אז מה אתה עונה הוא אומר יקר לי אוקי הבנתי שיקר לי מה זה אומר אבל למה הוא אמר את זה אתה צריך ברפלקס להגיד מה האמת. ...
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות ... לזה. בסדר אז בהנחה שהוא מתכוון יקר לי בקטע הכספי מה האפשרויות, השאלה שלי מה שאני חותר זה כשמישהו אומר יקר לי מה האפשרויות שמסתתרות מאחורי ה - יקר לי ואני גם אתן דוגמה נגיד שהוא אומר יקר לי והוא בכלל מתכוון להגיד משהו אחר סבבה אבל אם נגיד הוא אומר תקשיב זה יקר לי אבל אם יעלה ... בעצם אומר שיקר לו מה האפשרויות שיש מאחורי ה - יקר לי הזה מה אתה אומר? ש: אם הוא אומר יקר לי ואני לא קונה זה סימן שהוא רואה יותר חסרונות מיתרונות. אליעד: אתה שמעת מה אני אמרתי מה אמרתי? אם ... פירוש אחד שיכול להיות זה שיש לו. אליעד: לא בהנחה שיש לו מאה ואתה רואה את המאה ועדיין כשהוא אומר יקר לי שני פירושים. ש: עכשיו מה המחיר של הקנייה כמה עולה? אליעד: 12 הוא אומר לך תן לי ב - ... לי למה הוא התכוון? ש: שהוא לא ממש רוצה את המוצר. אליעד: לא יודע מה שתי האפשרויות שכשהבן אדם אומר יקר לי למה הוא מתכוון שתי אפשרויות. ש: אני רוצה להרוויח יותר. אליעד: או אני רוצה להפסיד פחות כן זה ההפך ... אליעד: מה? ש: כמה אני מוכן לשלם. אליעד: מה כמה אני מוכן לשלם? ש: הוא שואל את עצמו כשהוא אומר יקר לי הוא רוצה לומר במילים אחרות אני התועלת שאני אקבל מהמוצר הזה. אליעד: שווה לי רק עשרה שקלים. ש: רק ... מוצר במקום אחר בעשרה שקלים אז הוא רוצה לקנות את זה בעשרה שקלים. אליעד: אוקי אז אפשרות אחת כשהוא אומר יקר לי הוא מתכוון להגיד אני יכול להשיג את אותו מוצר שם בעשרה שקלים, אפשרות שנייה כשהוא אומר יקר לי למה הוא מתכוון? ש: הוא אומר אני צריך לקנות עוד מוצרים נוספים ואם אני לוקח את זה בעשרה שקלים. ... קטע של אגו בסדר. אתה. ש: הוא רוצה שתחשוב שיקר לו ולא באמת יקר לו. אליעד: לא בהנחה שהוא אומר יקר לי ואם לא הוא לא קונה, לא תחשוב בפועל הוא לא קונה למה שהוא ירצה שתחשוב שיקר לו סתם לשגע ... או שאם הוא יקנה יהיה יותר רע מטוב. טוב בפשוט התשובה היא פשוטה יש שתי אפשרויות למה הבן אדם אומר יקר לי אפשרות אחת כשהוא אומר יקר לי כי הוא חושב שאת אותו מוצר בדיוק הוא יכול לקנות במקום אחר ביותר זול, אפשרות שנייה כשהוא אומר יקר לי כי הוא לא יודע מה נתת לו במוצר. הוא אומר המוצר הזה יקר לי יש יקר לי ביחס לזה ... מבין מה אתה נותן לי אבל את אותה תועלת בדיוק אני יכול להשיג שם בחצי מחיר אפשרות נוספת כשהוא אומר יקר לי היא לא בגלל שהוא אומר אני יכול להשיג את זה שם בחצי מחיר או שהוא אומר זה לא שווה ... לא ידע מה המוצר הזה בכלל הוא לא הבין מה. ש: הוא לא רואה את התועלות. אליעד: נכון וכשהוא אומר יקר לי הוא מתכוון ביחס לתועלות שהוא מכיר ולכן כלקוח אמר לך זה יקר לי. ש: זה משפיע על מידת הטוב שיצא לו מהמוצר. אליעד: על מה שהוא חושב שיצא לו מהמוצר אתה מבין ולכן כשלקוח אומר יקר לי קודם כל צריך להבין מה אומר ה - יקר לי אתה בכלל מבין מה המוצר קודם כל נראה שהוא ... ואין לו בעיה בהנחה שבאמת זאת בעיה כספית, צריך לבדוק האם בכלל הוא מבין מה המוצר יכול להיות שהוא אומר יקר לי כי הוא לא מבין למה זה יותר טוב מהשכן גם זאת אופציה. ש: כן אבל אמרנו את זה בהנחה ...
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
... ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין? האם לתת הנחה ללקוח באמת משתלם? כאשר עוסקים ... שהמוצר או השירות לא באמת שווה את המחיר שמבקשים עליו. הסיבה השלישית היא המשמעותית ביותר. לעיתים קרובות, כאשר הלקוח אומר יקר לי, הוא לא בהכרח מתכוון שאין לו כסף, אלא הוא חושב שהמוצר אינו מצדיק את המחיר שנדרש עבורו. מה המשמעות ... היה להתעקש על השכר ולהוכיח את המקצועיות שלו במקום להוריד את המחיר. איך להתמודד נכון עם התנגדות של לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר שהמוצר יקר, אפשר להציע לו לבחון את איכות המוצר, את השירות שנלווה אליו, ואת היתרונות שהוא ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש ...
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
... התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן ...
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? ... אליעד כהן מסביר שאין באמת מושג כזה מוצר יקר באופן מוחלט. המושג יקר הוא תמיד יחסי לאדם ספציפי. כשלקוח אומר יקר לי, זה אומר שביחס למצבו הכלכלי, סדרי העדיפויות שלו, או האפשרויות והאלטרנטיבות שיש לו, הוא חושב שהמוצר עולה יותר ממה ... אם זה יקר או לא, כי זה לעולם לא תלוי באיש המכירות, אלא רק בתפיסת הלקוח. איך להתמודד כשלקוח אומר יקר לי? כשלקוח אומר יקר לי, הגישה המומלצת על ידי אליעד כהן היא להעביר את נטל ההוכחה ללקוח עצמו. במקום שאיש המכירות יסביר ללקוח מדוע ... פנימיים ולשפר את יכולתו להצליח במכירות ולהרוויח כסף. מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה לא לתת הנחה ללקוח? האם המחיר גבוה מדי? איך להצליח במכירות? למה אני פוחד להרוויח כסף? אוקי עכשיו נגיד שמישהו אומר, יש מוכר המוכר בא למכור את המוצר והלקוח אומר יקר לי עכשיו מה עושים עם זה, עכשיו השאלה היא מה האמת קודם כל מה זה נקרא המוצר יקר מה אתה ...
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
... שתשימו לב, שמי שלא יודע לעשות את זה נכון, עוד יכול לדפוק את עצמו קצת, גם, למה? נגיד שהבנאדם אומר: יקר לי 100 שקל, נגיד אומרים לו: המוצר עולה 100 שקל, אומר יקר לי 100 שקל, אין לי 100 שקל. עכשיו, מה אנחנו יודעים? שנגיד יש לו 20 שקלים בכיס ואנחנו אומרים לו ...
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
... מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים למה למכור כמה מוצרים במקום מוצר אחד? כאשר מוכרים מוצר ללקוח, המטרה המרכזית של כל עסק היא ... להפסיד אף לקוח וכדי למקסם את הרווחים, כדאי תמיד שיהיו לנו מספר מוצרים או שירותים להציע. מה עושים כשהלקוח אומר יקר לי ומבקש הנחה? ניקח לדוגמה מצב שבו אנחנו מוכרים ללקוח רכב, והלקוח אומר שהמחיר גבוה מדי עבורו. במצב כזה, האינסטינקט ... שלא כדאי למכור רק מוצר אחד בעסק, היא שכל מצב מוביל לפגיעה ברווחים: אם יש רק מוצר אחד והלקוח אומר יקר לי, אנחנו חייבים לתת הנחה כדי למכור, וכך נפסיד חלק מהרווח. אם הלקוח אומר המחיר טוב לי והוא מוכן לשלם, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אומר יקר לי, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: אומר יקר לי, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג מומלץ, מורה רוחני, מאמן אישי לקריירה בתחום אומר יקר לי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5000 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 20:10:52 - wesi1