אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לא להתנשא ✔ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
איך לדבר עם העובדים בצורה שתגרום להם להקשיב לך?

הנושא של ניהול עובדים ואיך לגרום להם להקשיב לך הוא מרכזי בניהול מוצלח. אליעד כהן מסביר בצורה ברורה ומפורטת איך מנהל יכול להבטיח שהעובדים יקשיבו לו ברצון ולא מתוך כפייה. ישנם גורמים רבים המשפיעים על נכונות העובדים להקשיב ולבצע את ההנחיות של המנהל, אך אליעד כהן מתמקד במיוחד בדבר אחד מרכזי וחשוב במיוחד, שאותו המנהל חייב להימנע מלעשות - לדבר אל העובדים בצורה מתנשאת ומזלזלת.

למה אסור להתנשא על עובדים ומהן התוצאות של התנשאות?

אליעד כהן מדגים את חשיבות הכבוד לעובדים באמצעות דוגמה פשוטה וברורה. הוא מבקש מהמנהל לדמיין שהוא נותן הנחיות לעובד ובזמן שהוא מדבר, מישהו עומד לצד העובד ואומר לו: "אל תקשיב לו, אל תקשיב לו". ברור לכולם שזה מצב גרוע, שבו המנהל מאבד את הקשב של העובד. כך בדיוק מתרחש כאשר המנהל מאיים או מדבר בצורה לא מכובדת, מכיוון שבאותו רגע הוא עצמו בעצם יוצר אצל העובד תמריץ שלילי להקשיב.

כאשר המנהל אומר לעובד דברים כמו: "אם לא תעשה את מה שאני אומר, אני אפגע במשכורת שלך", הוא למעשה יוצר אצל העובד רצון להתנגד ולא להקשיב. המנהל, בלי לשים לב, הופך לאותו "קול שלילי" שמסית את העובד נגד ההנחיות שלו עצמו. כאשר העובדים מרגישים שמדברים אליהם מלמעלה, כאילו הם נחותים או קטנים, הם לא רק מאבדים מוטיבציה אלא אף מפתחים רגשות של שנאה וכעס כלפי המנהל. רגשות אלו פוגעים באיכות העבודה וביחסים בין העובד למנהל בטווח הארוך.

איך לדבר עם עובדים בצורה נכונה?

אליעד כהן מדגיש כי המפתח המרכזי ליצירת מוטיבציה ורצון אמיתי אצל העובדים להקשיב ולהצליח הוא פשוט - לדבר איתם בכבוד. כאשר המנהל מדבר עם העובד, עליו לדמיין שמדובר בחבר שלו, במישהו שהוא מעריך ומכבד. המנהל צריך לדבר באותה רמה שבה הוא היה רוצה שידברו אליו. דוגמה לכך היא לפנות אל העובד בצורה מנומסת וחברית, כמו: "בוקר טוב, מה שלומך? האם תוכל בבקשה לעשות כך וכך? האם זה אפשרי מבחינתך?".

אליעד מדגיש שהכוונה אינה ליצור מצב של אנרכיה או של "שוק", שבו אין למנהל שום סמכות או אחריות. בהחלט יכול להיות מצב שבו המנהל חייב להפעיל את סמכותו. במקרה של מחלוקת או אי - הסכמה, המנהל יכול להגיד בצורה מכובדת: "זו כרגע ההחלטה שלי ואני מבקש שתכבד אותה". כאן המנהל משתמש בסמכות שלו בצורה ברורה אך מכבדת. הוא לא משפיל את העובד, אלא מבקש בצורה ברורה ונעימה לכבד את החלטתו.

למה חשוב שעובדים יאהבו את המנהל ואת העסק?

אליעד כהן מסביר בפירוט רב את היתרון העצום שנובע מכך שהעובדים אוהבים ומכבדים את המנהל ואת העסק. עובד שאוהב את מקום העבודה שלו ואת המנהל שלו יפעל מתוך רצון פנימי וכנה לעזור ולתרום יותר לעסק. העובדים יגיעו לעבודה עם מוטיבציה גבוהה, עם חיוך ועם נכונות להשקיע, גם כאשר המשימות קשות או מאתגרות.

לעומת זאת, עובד שמרגיש שהמנהל שלו מזלזל בו או מתייחס אליו כאל "עבד", יחפש הזדמנות להתמרד ולפגוע בעסק בדרכים עקיפות, בין אם במודע ובין אם לא במודע. עובד שמרגיש מושפל ומנוצל יפעל מתוך התנגדות, מרירות וכעס, מה שיפגע ביעילות, באיכות וביחסי העבודה הכלליים.

איך כבוד לעובדים משפר את התפוקה והמוטיבציה בעבודה?

אליעד כהן נותן דוגמה שבה עובד נמצא בבית ואשתו לא מכבדת אותו ומזלזלת בו. העובד מגיע לעבודה עם תחושה של השפלה וחוסר ערך עצמי. כאשר המנהל מדבר אליו יפה ובכבוד, אותו עובד מרגיש שיפור משמעותי בערך העצמי שלו, הוא מעריך יותר את עצמו ואת המנהל, וממילא רוצה לתרום יותר ולהצליח. בכך נוצרת אווירה של אמון, כבוד ושיתוף פעולה המגבירים את התפוקה והמוטיבציה במקום העבודה.

לסיכום - איך לגרום לעובדים שלך לרצות להקשיב לך?

אליעד כהן מסכם את דבריו ומדגיש באופן ברור: הדרך היעילה והטובה ביותר לגרום לעובדים שלך להקשיב לך היא להימנע לחלוטין מדיבור מתנשא ומשפיל, ולהקפיד על דיבור מכבד, מנומס וחברי. מנהל שיישם את ההמלצות האלו, יראה במהרה שיפור משמעותי ביחס של העובדים כלפיו, במוטיבציה שלהם, ובתוצאות העסקיות עצמן. על פי אליעד, ב - 99.9% מהמקרים, אם תדבר בכבוד לעובדים, הם יכבדו אותך בחזרה, יעבדו טוב יותר ויאהבו יותר את העסק.
אימון למנהלים, לדבר בכבוד אל העובדים, איך לא להתנשא על העובדים? איך לא ליצור תמריץ שלילי אצל העובדים? איך ליצור מוטיבציה לעובדים? איך ליצור תמריץ חיובי לעובדים? התנשאות על העובדים, עובדים לא עבדים, לדבר בכבוד לעובדים, איך לשכנע עובדים? אופי של מנהל טוב, לדבר יפה לעובדים, לכבד את העובדים
סובל מדימוי עצמי תמריץ שלילי להקשיב לרצות רק אותי עבודה דימוי עצמי הצלחה לא להתנשא רצון הערכה עצמית להתאהב בך אהבה איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים שלך איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך איך לדבר איך לדבר עם איך לדבר עם עובד איך לדבר עם עובדים איך ליצור איך ליצור מוטיבציה איך ליצור מוטיבציה אצל איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים המנהל הקשבה יועץ יעוץ יעוץ למנהלים כיצד ליצור מוטיבציה כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים לאהוב לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לגרום לגרום לעובד לגרום לעובד לרצות להקשיב לך לגרום לעובדים לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך לדבר לדבר עם לדבר עם עובד לדבר עם עובדים להקשיב להקשיב לך להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך ליצור ליצור מוטיבציה ליצור מוטיבציה אצל ליצור מוטיבציה אצל העובדים ליצור מוטיבציה אצל עובדים למנהלים לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לרצות לרצות אותי לרצות אותך לרצות להקשיב לרצות להקשיב לך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע עובד לשכנע עובדים מוטיבציה מוטיבציה אצל העובדים מוטיבציה אצל עובדים מוטיבציה ל מוטיבציה לעובדים מנהל מנהלים ניהול ניהול עובד ניהול עובדים סמכויות סמכויות המנהל עובד עובדים רצון
הערכה עצמית, אהבה עצמית, שנאה עצמית, כעס עצמי, האשמה עצמית, רגשות אשם, איך לא לכעוס על עצמי? איך לא להאשים את עצמי? איך לקבל את עצמי? גאווה, יהירות, איך לא להתגאות? איך לא לקנא באחרים? איך לא להעריץ אחרים? דימוי עצמי
הערכה עצמית, אהבה עצמית, שנאה עצמית, כעס עצמי, האשמה עצמית, רגשות אשם, איך לא לכעוס על עצמי? איך לא להאשים את עצמי? איך לקבל את עצמי? גאווה, יהירות, איך לא להתגאות? איך לא לקנא באחרים? איך לא להעריץ אחרים? דימוי עצמי
... כך ולא אחרת? למה אני מרגיש כך ולא אחרת? למה עשיתי כך ולא אחרת? למה רציתי כך ולא אחרת? למה אני בחרתי כך ולא אחרת? איך לא להיות שחצן? איך לא להתנשא? התנשאות, יוהרה, שחצנות, אני אלוהים, אני כלום, של מי הרצון שלי? למה כך ולא אחרת? האם אני חייב או בוחר? האם יש לי בחירה חופשית? ...
רגשי נחיתות, תסביך נחיתות, חוסר הערכה עצמית, אחרים יותר טובים ממני, אני גרוע, אני לא מספיק טוב, אני דפוק, אני לא שווה, רגשות נחיתות, הרגשת נחיתות, תחושת נחיתות, רגשי עליונות, יוהרה, גאווה, שחצנות, חרדה חברתית, חוסר ביטחון עצמי
רגשי נחיתות, תסביך נחיתות, חוסר הערכה עצמית, אחרים יותר טובים ממני, אני גרוע, אני לא מספיק טוב, אני דפוק, אני לא שווה, רגשות נחיתות, הרגשת נחיתות, תחושת נחיתות, רגשי עליונות, יוהרה, גאווה, שחצנות, חרדה חברתית, חוסר ביטחון עצמי
... אני פחות טוב מאחרים, אני גרוע יותר מכולם, איך לא לשנוא את עצמי? איך לא להרגיש נחות? למה אני מרגיש נחות? איך לא להרגיש פחות טוב מאחרים? איך לא להרגיש שאני פחות מאחרים? איך לא להתנשא? התנשאות, תחושת עליונות, תחושת שחצנות, איך לא להיות שחצן? איך לא להיות יהיר? איך לא להתגאות? ...
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח? איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את ... במכירות וכיצד להימנע מהן? איך להפוך כל מכירה להצלחה? איך לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות? איך לגרום ללקוח לחשוף את הצרכים האמיתיים שלו? איך למכור נכון ללקוח ולהתאים לו את המוצר? הדבר החשוב ... במכירות וכיצד להימנע מהן? איך להפוך כל מכירה להצלחה? איך לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות? איך לגרום ללקוח לחשוף את הצרכים האמיתיים שלו? שלום לכולם הפעם אני רוצה להתייחס לנושא הבא והוא כפי ...
הורות / חינוך ילדים - איך לדבר עם הילד בשפה שלו? איך לחנך ילד קטן לחשיבה בוגרת?
... חינוך ילדים - איך לדבר עם הילד בשפה שלו? איך לחנך ילד קטן לחשיבה בוגרת? ובו יתבאר, ... של ילדים יותר בוגרים. אבל, הדבר הזה, הוא גם יוצר עימות, והוא גם לא תמיד עובד, והוא גם מיותר. כי יש דרך ממש פשוטה, לגרום לילד להתבגר ולחשוב ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
... פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון ... זה עונה על הצורך שלי? האם זה ישפר את חוויית השימוש שלי? האם זה משתלם לי? לכן, חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שהוא מבין, ולהתמקד בתועלות האישיות שיקבל מהמוצר, ולא בהסברים טכניים או ... הוא עושה, על איש המכירות להתמקד במהות - כלומר, כיצד המוצר משפר את חייו של הלקוח. איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו? כאשר מציגים מוצר, חשוב לדבר בשפה שהלקוח מבין ומתחבר אליה. ...
אמנות השיחה, איך מנהלים שיחה? לפתח שיחה, איך לדבר עם אנשים? איך מנהלים שיחת חולין? לנהל שיחה מעניינת, שיחה עם בחורה, שיחה עם גבר, נושאי שיחה בדייט, כישורי ניהול שיחה, סמול טוק
אמנות השיחה, איך מנהלים שיחה? לפתח שיחה, איך לדבר עם אנשים? איך מנהלים שיחת חולין? לנהל שיחה מעניינת, שיחה עם בחורה, שיחה עם גבר, נושאי שיחה בדייט, כישורי ניהול שיחה, סמול טוק
... השיחה, איך מנהלים שיחה? לפתח שיחה, איך לדבר עם אנשים? איך מנהלים שיחת חולין? לנהל שיחה מעניינת, שיחה עם בחורה, שיחה עם גבר, נושאי שיחה בדייט, כישורי ניהול שיחה, סמול טוק איך לפתח שיחה מעניינת בצורה טבעית? כדי לפתח שיחה עם אנשים באופן טבעי, אליעד מסביר שצריך להכיר קודם כל את החוקיות של השיחה. פיתוח שיחה זה לא סתם תתחיל לדבר, אלא מדובר במיומנות שניתן לפרק לשלבים ברורים. הוא מדגים זאת באמצעות מצב שבו ילדה יוצאת לדייט ומפחדת שלא יהיה לה על מה לדבר עם הבחור, ואמא שלה מציעה לה להתחיל לדבר על מזג האוויר כי זה נושא כללי ורוב האנשים מתעניינים בו. למה נושא כללי לא תמיד מספיק לפיתוח שיחה? ... לפתוח נתיבים חדשים בשיחה על בסיס התגובה שלה, אפילו אם היא לא ממש משתפת פעולה. אילו תרגילים אפשר לעשות כדי לפתח מיומנות של שיחה? כדי לשפר את מיומנויות ניהול השיחה, אליעד מציע שני תרגילים מעשיים וברורים: תרגיל ראשון: לקחת מילים אקראיות ולכתוב להן אסוציאציות רבות ככל האפשר. לדוגמה, אם לוקחים את ... האדם השני רוצה לדבר. אליעד מסביר שיש סימנים פשוטים: אדם מרחיב על נושאים שמעניינים אותו ומצמצם על כאלה שלא מעניינים אותו. לדוגמה, אם מישהו אומר אני עובד ולומד באוניברסיטה, ואם הוא אומר רק עובד במילה אחת ולומד בכמה מילים, אז סביר להניח שנושא הלימודים מעניין אותו יותר. מי שמנהל שיחה בצורה נכונה, יבחר לשאול על הלימודים ולא על העבודה. איך להעביר מנושא לנושא בשיחה? עוד מיומנות שאליעד מציג היא היכולת להעביר מנושא לנושא לפי מטרת השיחה. הוא נותן דוגמה ברורה: אם רוצים לדעת את השם של אמא של האדם השני, צריך לבנות דרך עדינה להגיע לזה. אם האדם השני אומר אתמול אחרי העבודה הלכתי לשתות בירה, צריך לחשוב איזה נושא מבין השניים - עבודה או בירה - יקרב אותנו מהר יותר לדבר על אמו. למשל, העבודה יותר קשורה לנושאים משפחתיים ולשמות מאשר הבירה. איך לתרגל אסוציאציות ושאלות באופן עצמאי? למי שרוצה לשפר את יכולת ניהול השיחה, אליעד מציע לקחת מילים ממילון או מהטלוויזיה, ולכתוב אסוציאציות עליהן. זהו תרגול שיכול להיעשות לבד בבית במשך כמה ימים. התרגול מפתח ... השיחה לטבעית. לדבריו, ברגע שהאסוציאציות והשאלות הופכות לאוטומטיות, אדם כבר לא צריך לחשוש שלא יהיה לו מה להגיד בדייט, בשיחת חולין או בפגישה חברתית. איך לנהל שיחה מעניינת? כיצד לפתח שיחת חולין? נושאי שיחה לדייט איך לדבר עם אנשים חדשים? כישורי סמול טוק איך לאלתר בשיחה? מה עושים כשאין על מה לדבר? עכשיו השאלה היא כזאת אוקי בא נראה מה תענו נגיד שמישהו ... לדבר על הנושא הזה הוא העלה את הנושא הזה נגיד בקצרה. אז לפעמים אפשר להגיד אוקי למה נגיד לדוגמא נגיד שואלים מישהו מה אתה עושה בחיים אז נגיד הוא אומר אני עובד ולומד באוניברסיטה זה וזה על המילה עובד הוא אמר מילה אחת על המילה לומד הוא אמר שלוש מילים אז אולי הוא רוצה לפרט על הלומד אולי הוא לא רוצה לפרט על העובד, עכשיו מי שפיקח שם לב לזה והוא יודע לאיפה לנתב את השיחה בוא ננתב את השיחה ללומד לא לעובד מישהו שהוא טיפש אז הרבה פעמים הוא יגיד טוב הוא אמר לי שהוא עובד במילה אחת ושהוא לומד בחמש מילים בוא נחקור אותו על העובד אבל אם הוא היה כל כך רוצה לדבר על העובד הוא היה אומר אני עובד בחברה זה וזה בתור זה וזה למה הוא לא אמר את זה. אז עוד פעם קודם כל הלוגיקה של פיתוח שיחה זה לקחת מה שהבן אדם אמר לקחת את המשפטים ועליהם ... תסתכלי דבר ראשון צריך אסוציאציות למה בן אדם שהמוח שלו על המילה x נגיד בית אין לו אסוציאציות אז הוא לא יכול לפתח שיחה קודם כל צריך כי המחשבה גם ככה עובדת איך עובדת המחשבה מהאסוציאציות בן אדם רואה בית ישר קופץ לו משהו שקשור לבית הוא רואה זה קשור לזה אוקי קודם כל תביא לי עשר אסוציאציות למילים סתם קח ... גם בן אדם ששואלים אותו שאלות הוא גם לא תמיד יתן בלילה לבד ישבתי הוא פתאום יפתח עוד משפט הוא פתאום יזרוק עוד מילה אתמול בלילה בדיוק אחרי שסיימתי את העבודה, וואלה מה אתה עובד ממש אחרי שסיימת את העבודה לא היית עייף מה
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
... לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית איך מפתחים שיחה בצורה נעימה וזורמת? כדי לפתח שיחה נעימה וזורמת, צריך קודם כל להבין את העיקרון הבסיסי ... שיחה זורמת? מיומנויות תקשורת בין אישית איך לזהות על מה לדבר בשיחה? איך ליצור אווירה נעימה בשיחה? איך לעזור לאנשים להיפתח בשיחה? עכשיו הנושא הוא כזה מבחינת פיתוח שיחה, אוקי אז השאלה היא כזאת איך לפתח שיחה בצורה שתהיה ...
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
... הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד? איך נכון לפנות למוכר כשמבקשים הנחה? כאשר אדם רוצה לקנות מוצר ומבקש הנחה, ישנן שתי דרכים עיקריות בהן הוא יכול לגשת לנושא, כאשר לכל אחת מהן השפעה שונה לחלוטין על המוכר ... או אילוצים כספיים אחרים), ולא משום שהוא מאמין שהמוצר אינו שווה את מחירו המקורי. כך, המוכר יהיה הרבה יותר פתוח למשא ומתן ולקונה יהיה סיכוי טוב יותר לקבל הנחה. איך לבקש הנחה ממוכר? איך לדבר עם מוכר בצורה מכובדת? איך נכון להתמקח על המחיר? האם כל המוצרים זהים לחלוטין? למה מוכר מסרב למכור לי מוצר? האם לשלוח לקוח לחנות אחרת? יש מישהו שאומר שלום אני רוצה את ...
איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו?
איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו?
... לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע ... ובכך יוצר עליה לחץ לתת תשובה. אך אם הוא ישאל אותה ידוע לך אם מוכרים חמץ בפסח? הוא מאפשר לה לענות שהיא לא יודעת בצורה הרבה יותר נינוחה. זוהי דרך טובה יותר לנהל תקשורת בין אישית כי היא לוקחת בחשבון ... אי - נוחות או להפעיל לחץ פסיכולוגי, אפשר להשתמש בשאלות שמניחות מראש שהצד השני אמור לדעת את התשובה, כך שהוא ירגיש לא בנוח להודות שאינו יודע. למשל, לשאול עובד שאמור להיות מעודכן מה קורה עם יוסי? ... מתרחשת כאשר האדם השני מרגיש נוח להיות אמיתי ולהביע חוסר ידיעה בלי לחשוש מכך שישפטו אותו או ילחצו עליו לתת תשובה לא מדויקת. איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לשפר תקשורת בין אישית? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לא להתנשא, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לא להתנשא, איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לביטחון עצמי, מאמן אישי קריירה, מאמן אישי לאורח חיים בריא בתחום לא להתנשא - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 07:26:54 - wesi1