אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כמות הסיבות ✔NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
וכאן אבאר עוד נושא בתורת השכנוע ובסודות השכנוע. והנושא הוא, ההשפעה של כמות הנימוקים והסיבות שאתה נותן לטענה שלך, על רמת ההסכמה של השומע עם הטענה שלך. וגם, ההשפעה של מיקום הנימוקים שלך ביחס לטענה שלך, על כושר השכנוע שלך.

ואבאר גם, מה היתרונות והחסרונות שיש בהוספת סיבות ונימוקים לטענה שלך? וכמה סיבות להוסיף לטענה שלך? ובאיזה חלק של המשפט למקם את הסיבות לטענה שלך? ואיך באפשרותך לעשות מניפולציה שכאילו מחזקת רעיון כלשהו, כדי להחליש אותו? ועוד.

לדוגמה: באפשרותך לומר למישהו "אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי" וזהו בלי להוסיף שום דבר נוסף כנימוק למה שהוא יעשה את זה. ובאפשרותך גם לומר למישהו "בגלל סיבה כלשהי, אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי" או במבנה אחר "אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי, בגלל סיבה כלשהי" שבעצם אתה גם מנמק את הסיבה שבגללה אתה רוצה שהוא יעשה את הפעולה.

וכמובן שאפשר גם לנמק את מה שאתה אומר, עם כמה סיבות שונות ולא רק עם סיבה אחת. ואפשר גם להזכיר את הסיבות האלו, גם לפני וגם אחרי שאתה אומר את המסקנה שלך מהסיבות האלו. לדוגמה: "בגלל סיבה כלשהי, אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי", כאן הסיבה מגיעה לפני התוצאה. וכאן לעומת זאת "אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי, בגלל סיבה כלשהי", הסיבה מגיעה אחרי התוצאה. וכאן לדוגמה " בגלל סיבה כלשהי, אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי, כדי להשיג תוצאה כלשהי", שכאן הסיבה תוחמת משני הצדדים את התוצאה הרצויה.

והשאלה היא, כיצד והאם כמות הנימוקים והסיבות שאתה מביא לטענה שלך, כיצד היא משפיעה על יכולת השכנוע ועל כושר השכנוע שלך. וכיצד המיקום של הנימוקים שלך, ביחס לטענה המרכזית שלך, כיצד המיקום משפיע על כושר ויכולת השכנוע שלך.

וכדי להבין את העניין הזה לעומקו, לשם כך קודם כל יש להבין את המשמעות של הנימוקים של טענה כלשהי, ביחס לטענה כלשהי.

והרעיון הוא, שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו ברעיון כלשהו, מצד האמת, הדבר החשוב ביותר לך, הוא שהוא יסכים עם הרעיון שלך, גם אם הוא לא יבין בדיוק למה הוא מסכים עם הרעיון שלך. וחשוב לך למכור ללקוח את המוצר, יותר מאשר שהוא יבין למה הוא רוכש ממך את המוצר. וחשוב לך שהילד יאכל את ארוחת הצהריים, יותר מאשר שהוא יבין למה הוא צריך לאכול את ארוחת הצהריים.

וכאשר אתה מנמק ומסביר למישהו, למה לעשות כך או אחרת, המטרה האמיתית של זה שאתה אומר לו את הסיבות, היא רק כדי לוודא שהוא באמת ישתכנע לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. ואם היית יכול לדעת בוודאות של מאה אחוז, שהוא יעשה את מה שתגיד לו (גם לאורך זמן, אם זה חשוב לך), גם בלי שאתה צריך להתחיל להסביר לו למה הוא צריך לעשות כך או אחרת, בוודאי שהיית חוסך את המאמץ להסביר לו את הנימוקים למה שהוא יעשה כך או אחרת.

והרעיון הוא, שיש סיבה ויש תוצאה. ויש סיבות ויש תוצאה שנובעת מהן. והתוצאה הרצויה, היא מה שאתה רוצה שיקרה בסופו של דבר. וכאשר אתה לא יודע איך להשיג את התוצאה הזאת בצורה ישירה ומהירה, אז אתה צריך להתחיל לנמק לאדם את הסיבות שבגללן אתה רוצה שהוא יעשה כך או אחרת.

כך שבעצם את משפט שאומר "תאכל את האוכל שלך, כדי שתהיה בריא" או את המשפט שאומר "כדי שתצליח במבחן, תעשה שיעורי בית", את המשפטים האלו ניתן לפרק ל 2 חלקים של סיבה ושל תוצאה. כאשר התוצאה הרצויה היא שהילד יאכל ושיעשה שעורי בית. והסיבה המוצהרת לכך היא, כדי שהוא יהיה בריא וכדי שהוא יצליח במבחן.

איך הוספת והצגת סיבות שמובילות לתוצאה הרצויה, כיצד הן מחזקות / מחלישות את הרצון של האדם השני להשתכנע ולהסכים איתך.

ולכאורה נראה, שככל שתציג לאדם השני יותר סיבות למה שהוא יעשה כך או אחרת, כך זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יעשה כך או אחרת. וככל שיש יותר סיבות, כך לכאורה נראה שהתוצאה יותר מחויבת מתוך הסיבות האלו.

אך באמת, מי שהוא מספיק חכם, הוא יודע שלפעמים, כאשר אתה נותן סיבות ונימוקים לאיזה דבר, זה בעצם רק מחליש את הדבר שאתה רוצה לשכנע בו. ולמה? כי ברגע שאתה נותן סיבה למשהו, זה בעצם הופך אותו ממחויב לאפשרי ומאובייקטיבי לסובייקטיבי.

ז"א שיש שתי דרכים כיצד להסתכל על דבר כלשהו. אפשרות אחת היא, להסתכל על דבר כדבר שהוא חשוב בפני עצמו ושיש לו חשיבות קיום עצמאית בפני עצמו, בלי להיות תלוי בשום גורם אחר. אבל אפשר גם להסתכל על דבר ועל רעיון כלשהו, כעל דבר שהוא לא מחויב ולא מוכרח להיות קיים בפני עצמו, אלא הוא קיים רק כדי לשרת מטרות אחרות ורק בזכות זה שהוא משרת מטרות אחרות.

שזה בעצם אומר, שכאשר אתה אומר למישהו "אתה צריך לעשות דבר כלשהו", בלי לנמק לו למה הוא צריך לעשות זאת, אתה בעצם מציג לו את הרעיון שאומר שהוא צריך לעשות את הדבר הזה, כרעיון אובייקטיבי / כרעיון מחויב / כרעיון שעומד בפני עצמו ושיש לו קיום עצמאי, בלי שצריך לנמק אותו בצורה כלשהי.

אך לעומת זאת, כאשר אתה אומר למישהו "אתה צריך לעשות דבר כלשהו, משום ש... סיבות כלשהן", אתה בעצם אומר לו במסר סמוי, שהדבר לכשעצמו הוא לא מחויב ושבפני עצמו אין בו באמת צורך. אלא הוא קיים רק כדי להשיג תוצאה אחרת. ואתה בעצם מעביר מסר סמוי, שמדובר כאן ברעיון סובייקטיבי / רעיון אפשרי בלבד / רעיון שלא עומד בפני עצמו, אלא רק בזכות סיבות כלשהן.

וכאשר דבר כלשהו נועד להשיג מטרה אחרת, והוא בפני עצמו אין לו קיום עצמאי, זה בעצם גם מחליש את המוטיבציה של האדם להסכים עם אותו הרעיון, וגם בנוסף זה פותח פתח לשאלות בתת מודע של השומע, מהסוג של: האם באמת הסיבות האלו מוצדקות?! והאם באמת הסיבות האלו מחייבות את הביצוע של התוצאה הרצויה?! כי אולי יש דרך להשיג את אותן המטרות בדיוק, גם בדרך עקיפה?!

כך שבעצם בכך, שאתה מוסיף סיבות לנמק איזה רעיון, בכך בעצם אתה גם מעביר את המסר שאומר, שהרעיון לכשעצמו צריך חיזוק, ושהוא בפני עצמו הוא לא הכרחי.

אז איך תדע האם לנמק או לא לנמק את הדברים שלך? תשובה: לפי מה שאתה חושב שיש סיכוי גדול יותר שהוא ישתכנע במה שאתה רוצה לומר לו. אבל נימוקים והוספת סיבות, לפעמים, לא רק שהיא לא מחזקת את הטענה שלך, אלא לפעמים היא גם מחלישה את הטענה שלך.

ועכשיו, אחרי שהסברתי את המשמעות ואת ההשפעה על תת המודע, של הוספת סיבות מחזקות לטענה כלשהי, עכשיו אסביר, כיצד המיקום במשפט של הסיבות ביחס לטענה, כיצד הוא משפיע על יכולת השכנוע שלך. כי אפשר לומר "בגלל X תעשה Y" שהסיבה מגיעה לפני התוצאה. ואפשר גם לומר "תעשה Y בגלל X", שהסיבה מגיעה אחרי התוצאה. והשאלה היא, כיצד המיקום של הסיבה, משפיע על החוזק של התוצאה.

והתשובה לכך היא, שמהיבט מסוים, כאשר אתה אומר למישהו "בגלל סיבה כלשהי, תעשה דבר כלשהו", אז ברגע שהאדם שומע את התחלת המשפט שאומרת "בגלל סיבה כלשהי", בכך אוטומטית תת המודע של האדם שומע גם את המסר שאומר לו:

"הדבר הבא שאני הולך לומר לך, הוא לא באמת חשוב בפני עצמו, ואין באמת סיבה שתעשה אותו בפני עצמו, ואתה עצמך לא היית עושה אותו בפני עצמו בלי סיבה, ולכן אני עכשיו הולך לומר לך סיבה כלשהי, כדי שתעשה משהו שלא היית עושה אותו בלי הסיבה הזאת. ומאוד יכול להיות שהסיבה הזאת היא סתם תירוץ, ואולי גם הסיבה הזאת בכלל לא הכרחית בפני עצמה, ואולי גם אפשר להשיג את הסיבה הזאת בדרך אחרת, אבל אעפ"כ תכף אומר לך סיבה כלשהי, כדי לגרום לך לעשות דבר כלשהו, שאם היו אומרים לך אותו בפני עצמו, לא היית עושה אותו". ואת כל המסר הזה, ואת כל המשמעות הנרחבת שלו, כל זה רץ בתת המודע של האדם, כאשר הוא שומע משפט שמתחיל בנימוק כלשהו, לפני הטענה.

ובו זמנית ומצד שני, כאשר התת מודע שומע את הנימוק לפני הטענה, הוא שומע גם את המסר שאומר לו: תכף אתה הולך לשמוע רעיון כלשהו, שהוא לא רק שהוא נכון בפני עצמו, אלא יש גם המון סיבות נוספות למה שאתה צריך להסכים איתו. ושאל תחשוב שהרעיון שתכף יציגו בפניך, שהוא סתם רעיון שעומד רק בפני עצמו, אלא שתדע שהוא גם רעיון שמשרת המון מטרות נוספות ואחרות, והוא רעיון מאוד חשוב, שכדאי לך להסכים איתו.

דהיינו, תת המודע של האדם, מסרים סותרים בו זמנית, כאשר הוא שומע משפט שמתחיל בנימוק לפני שהולך להגיע הטענה שלאחריו.

ולעומת זאת, כאשר תת המודע של האדם שומע משפט שמתחיל ב"אתה צריך לעשות X, בגלל סיבה כלשהי", אז כאשר תת המודע של האדם שומע את התחלת המשפט שאומרת לו שהוא צריך לעשות X, הוא בעצם מקבל גם מסר נוסף לתת המודע, מסר שאומר: הדבר הזה הוא מספיק חשוב, שאתה צריך לעשות אותו, גם בלי שום קשר לשום דבר אחר בעולם. ואין לך שום זכות / צורך לברר למה אתה צריך לעשות אותו, כי צריך לעשות אותו בלי שום נימוק כלשהו. ואתה צריך לעשות את הדבר, בלי שום נימוקים ובלי שום סיבות כלשהן וזהו.

ומצד שני כאשר האדם שומע את הטענה לפני הנימוק שלה, דהיינו, כאשר הוא שומע "אתה צריך לעשות X" לפני שהוא שומע את המשך המשפט "בגלל Y" הוא גם שומע את המסר שאומר לו: אתה כרגע שומע משהו שאתה צריך להאמין לו, ושאין לו שום סיבות, ושאו שהוא באמת ממש חשוב, או שהוא כולו סתם...
צריך להאמין מניפולציות כושר סיבה מוכרח פעולה מהר מאוד ביצוע יתרונות וחסרונות יתרון וחיסרון תירוצים nlp nlp למתקדמים איך ליצור איך ליצור הסכמה איך לשכנע הסכמה התקדמות טענה טענות יכולות יכולת יכולת שכנוע כושר כושר שכנוע כמות הסיבות להסכים לימוד לימוד nlp ליצור ליצור הסכמה למידה למתקדמים לשכנע מיקום של נימוקים נימוקים נלפ סיבה סיבה ותוצאה סיבות שכנוע תוצאות
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
... בגדול שואלים את עצמנו איזה סיבות יהיה לו לקנות את המוצר, איזה סיבות יהיה לו לא לקנות את המוצר? ומנסים להגדיל את כמות הסיבות שיש לו לקנות את המוצר יותר מאשר כמות הסיבות שהוא לא ירצה לקנות את המוצר, כי העסקה מתבצעת כשלקוח חושב שיש יותר יתרונות מחסרונות במוצר. אותו דבר בדיוק, אותה שיטה בדיוק מי שקשה לו ...
התאמה זוגית, למצוא את האחד, איך בוחרים בן זוג? איך לדעת מי מתאים לך? האם מישהו מתאים לי? התאהבות בלי סיבה, קליק ראשוני, קשה למצוא זוגיות, קשה למצוא אהבה, איך מתאהבים? למה אוהבים? מציאת זוגיות
התאמה זוגית, למצוא את האחד, איך בוחרים בן זוג? איך לדעת מי מתאים לך? האם מישהו מתאים לי? התאהבות בלי סיבה, קליק ראשוני, קשה למצוא זוגיות, קשה למצוא אהבה, איך מתאהבים? למה אוהבים? מציאת זוגיות
... להגיד לא אני לא רוצה אני כן רוצה לא רוצה. ולכן זה עובד ככה מהצד שההתאמה הזוגית היא סיבתית מהצד הזה זה קשה למצוא בת זוג או בן זוג זה תלוי בכמות הסיבות שאתה מחפש כמות התנאים שאתה מחפש בבן או בת הזוג בזה זה תלוי ומההיבט הזה זה קשה אבל יש גם את ההיבט שזה אקראי בכלל ובהיבט של ...
השמנה ושומן, האם שומן משמין? מה הקשר שבין שומן להשמנה? דיאטה דלת שומן, דיאטה דלת פחמימות, איך לא להשמין? מה הדיאטה הכי טובה? גירעון קלורי, עודף קלורי, איך לשרוף שומן? האם קלוריה היא קלוריה? מאזן קלוריות חיובי, מאזן קלוריות שלילי
השמנה ושומן, האם שומן משמין? מה הקשר שבין שומן להשמנה? דיאטה דלת שומן, דיאטה דלת פחמימות, איך לא להשמין? מה הדיאטה הכי טובה? גירעון קלורי, עודף קלורי, איך לשרוף שומן? האם קלוריה היא קלוריה? מאזן קלוריות חיובי, מאזן קלוריות שלילי
... הבנה מעמיקה של ההשפעות האלה תאפשר לנו לקבל החלטות מדויקות וטובות יותר, במקום להיצמד לכללים פשטניים כמו פחות שומן או פחות פחמימות. הוא גם מציע לקחת בחשבון גורמים נוספים, כגון: כמות הסיבים התזונתיים במזון. רמת דחיסות הקלוריות (הבדל בין חסה לשומן למשל). כמות הנוזלים במזון. אופן ההשפעה של המזון על האנרגיה ...
חזרה על טעויות / לימוד מהניסיון - איך לא לחזור על טעויות? איך ללמוד מהניסיון?
... על טעויות לימוד מהניסיון - איך לא לחזור על טעויות? איך ללמוד מהניסיון? לחזור על טעויות. איך לא לחזור על טעויות? הדרך היחידה של האדם להימנע ... לנתח עם עצמו את האירוע ולנסות לחקור את השורש ואת הסיבה הראשונה שדחפה את רצף האירועים למה שהוא היה. רק כאשר האדם מבין ברמת המודעות שלו את הסיבה האמיתית שבגללה האירוע אירוע, רק אז הוא יכול לדעת שהטעות לא תחזור על עצמה. הדרך לחקור את האירוע ולאתר את השורש, היא על ידי שאלת ...
לימוד מניסיון / חזרה על טעויות - איך ללמוד מהניסיון? איך לא לחזור על טעויות?
לימוד מניסיון חזרה על טעויות - איך ללמוד מהניסיון? איך לא לחזור על טעויות? לימוד מהנסיון מאפשר לאדם לא לחזור על טעויות. הדרך הטובה ... תמיד על השכל ועל ההיגיון שיש בכל דבר. ללמוד מנסיון = להבין את ההיגיון שיצר את האירוע הקודם ולימוד ממנו. ללמוד מנסיון = לחקור ולהבין את הסיבות שיצרו ... מהן את המסקנות המתבקשות. ללמוד מהנסיון = להסתכל על הפנימיות = להתבונן = לחפש את המהות ואת הסיבה האמיתית שבגללה האירוע התרחש. לא ללמוד מהנסיון = ... לנתח את ההתנהגות של אנשים אחרים = להבין את דפוסי החשיבה וצורת החשיבה של אותם אנשים שהובילה אל התוצאות . ללמוד מנסיון = לא להתפשר על חוסר הבנה מלאה של מדוע הדברים קרו כפי שקרו = להתעקש להבין את הסיבה האמיתית שבגללה הדברים קרו = להבין את השכל של המציאות = לחיות טוב. על האדם תמיד לחקור את הסיבה שבגללה הדברים קרו. ולא לעצור שם אלא לחקור את הסיבות של הסיבות עצמן, עד שהאדם מבין מהי הסיבה האמיתית שאחראית למה שקרה. ככל שהאדם מבין טוב יותר את הסיבה ואת השכל וההיגיון שגורם לדברים להיות כפי שהם, כך ...
לימוד - מה עושים כאשר לא מסכימים עם מה שקוראים?
לימוד - מה עושים כאשר לא מסכימים עם מה שקוראים? לימוד. מה לעשות כאשר אינך מבין מסכים עם מה שאתה קורא? תשובה: חפש תמיד את נקודת האמת ...
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 14 - האם לכל שעון יש שען ולכל נברא בורא? - הפרכת טיעון השעון והשען, הפרכת טיעון השען והשעון, תכנון תבוני, יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
... האדם שולל את האפשרות שהכל נוצר מעצמו במקרה ושולל גם את האפשרות שהכל קיים כל הזמן, מכך שהאדם עושה אנלוגיה לשעון שולחן וכולי. וכאן יש לשים לב לדבר הבא: הסיבה שהאדם מניח כי לכל שעון יש שען, היא אך ורק הרגל מחשבתי בלבד. לאדם נדמה כי לכל שעון יש שען, רק ... שעון יש שען. נשיב: בהחלט לא! ייקח המון זמן לשטוף את המוח לאיש הזה, כדי לשנות את צורת המחשבה שלו, וכדי לגרום לו להבין כי לשעון יש שען. רק אחרי תקופת לימוד ממושכת יבין האדם, כי השעונים שהוא מצא ביער, לא גדלו שם מהטבע, אלא מישהו הביא אותם לשם וכי הם ... רק בכדור הארץ שבו לא צומחים השעונים על עצים, רק כאן האדם הצליח ליצור שעונים שדומים לשעונים (אולי הטובים יותר) שצומחים על העצים במקומות אחרים. נסכם: הסיבה לכך שנדמה לאדם שלכל שעון יש שען וכולי, היא לא יותר מאשר הרגל מחשבתי בלבד. מצד המציאות עצמה הכל ...
הפכים זהים. מהי האמת הבלתי תלויה? מהי מהותה של המציאות כולה? חלק 3
... מהי מהותה של המציאות כולה? חלק 3 תוספות: האמת הבלתי תלויה = האמת הטובה = התמונה המלאה = השכל של המציאות = המהות של המציאות = אלוהים = הקדוש ברוך הוא = השם יתברך = הבורא = הסיבה של כל הסיבות = הסיבה הראשונה = הרצון של כל הרצונות = הרצון הראשון = השורש של כל המציאות = השורש של כל המחשבות דעות רגשות וכולי = האין סוף = הידיעה ... צרות צרה = מלשון צורה ומלשון צר ההפך של רחב = הצמצום של המהות אל הצורה הצרה ושאינה אין סופית = צרות. להתפלל תפילה = דבקות וחיבור של האדם בשורש של המציאות הבורא. ללמוד תורה לימוד תורה = כאשר האדם מקשר כל דבר לשורש שלו שהוא הבורא = כאשר האדם רואה את החוכמה של האין סוף שיש בכל דבר = תורה = חיבור הבורא לבריאה. ...
מעשה מרכבה, ארבעה נכנסו לפרדס, לימוד קבלה, מעשה בראשית - מה מהות העניין?
מעשה מרכבה, ארבעה נכנסו לפרדס, לימוד קבלה, מעשה בראשית - מה מהות העניין?
... מרכבה, ארבעה נכנסו לפרדס, לימוד קבלה, מעשה בראשית - מה מהות העניין? מהי המשמעות של ארבעה נכנסו לפרדס ומעשה מרכבה? ... כי למה האדם חושב שיש לו בחירה? תשובה: כי הוא לא שואל: מי ברא את הבחירה? מי ברא את הרצון? מי עכשיו בורא את הרצון? וזה עמקויות. ומי שלא חוקר מה הסיבה, מי הבורא, ומי ברא את הרצון של אלוהים, כי אם לא תדע את אלוהים לא תבין לעולם איך ...
ללמוד על עצמך, דרך הלימוד של העולם
... על עצמך, דרך הלימוד של העולם ובו יתבאר, כי בכל פעם שהאדם לומד איזה דבר כלשהו בעולם, הוא בעצם לומד להכיר את עצמו. והעניין ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: כמות הסיבות, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כמות הסיבות, איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בסקייפ, ייעוץ נפשי מומלץ, מגשר בנושאי כמות הסיבות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3584 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 03:58:19 - wesi1