אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כמה שהלקוח מוכן לשלם? ✔התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? עליית מחירים, למה מחירים עולים? העלאת שיעור המעמ, איך נקבע מחיר של מוצרים? איך נקבעים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? עליית מחירים, למה מחירים עולים? העלאת שיעור המעמ, איך נקבע מחיר של מוצרים? איך נקבעים מחירים? למה משהו עולה מחיר כלשהו? איך נקבע מחיר של מוצר? השפעת עלות הייצור על מחיר המוצר, למה מוצר עולה מחיר מסוים? למה משהו עולה כל כך יקר? תמחור מוצרים, תמחור שירותים, למה זה המחיר של המוצר? למה זה עולה ככה? איך משפיעה עלות הייצור על התמחור? כדאיות הייצור, איך לקבוע מחיר? להתווכח על מחיר, האם לבקש הנחה? למה המחיר עולה?
וכאן נסביר משהו עקרוני שצריכים להבין לגבי ההשפעה של עלות הייצור של מוצרים, על התמחור של המוצר ועל העלות של המוצר לצרכן. וצריכים להבין, שמצד האמת, אין קשר ישיר בין עלות הייצור לבין המחיר שהצרכן משלם. כי הצרכן תמיד ישלם, את המחיר הגבוה ביותר, שהמוכר חושב שהוא יכול לקבל מהצרכן. זה כעיקרון.

ואם לדוגמה הצרכן יכול לקבל את המוצר בחינם ולמכור לך אותו במשכנתא לכל החיים, הוא יעשה את זה. והמחיר האמיתי של המוצר, הוא נגזר מהיצע וביקוש, לפי כמה שאנשים יהיו מוכנים לשלם על המוצר, בהתאם לתנאי השוק.

כן יהיה נכון לומר, שעלות המוצר משפיעה על כמה שאפשר להרוויח מהמוצר. ואם יהיה מוצר שעולה X ואפשרי למכור אותו נניח פי 10, אז כנראה שיכנסו עוד מתחרים, שיהיו מוכנים למכור אותו בפחות מפי 10 ואז כנראה שהמחיר של המוצר ירד, בגלל התחרות של המוצר. אבל כעיקרון, המחיר נקבע לפי כמה שהלקוח מוכן לשלם.

הלקוח יהיה מוכן לשלם, גם לפי היצע וביקוש. והיצע וביקוש יהיו, גם לפי עלות המוצר. אבל המחיר נקבע, רק לפי כמה שהלקוח מוכן לשלם. זה בגדול.

כמו כן, עלות המוצר תשפיע על כדאיות הייצור. דהיינו, אם עולה לייצר מוצר עלות X וניתן לדוגמה למכור אותו רק בחצי X מסיבות שונות, כי לדוגמה אין לו ביקוש וכיו"ב, הרי שבמקרה כזה, עלות הייצור תשפיע על זה שכנראה לא ייצרו אותו. כי לא יהיה כדאי לייצר את המוצר. העלות לייצר את המוצר, לא מביאה רווח לייצרן ולכן הוא לא ייצר את המוצר. אבל המחיר עצמו, נקבע לפי מחיר השוק.

ונסביר שוב: המחיר שאתה משלם על מוצר, הוא תמיד יהיה הכי גבוה שאפשרי לקבל ממך. ואין לו קשר לכמה שעולה לייצר את המוצר. מה שכן, אם יעלה יותר לייצר את המוצר והלקוחות לא יסכימו לרכוש את המוצר במחיר יותר גבוה, אז יפסיקו לייצר את המוצר.

והרבה מאוד שירותים ומוצרים, לא מייצרים אותם, כי אין בהם מספיק רווח. והרבה מקומות לא משפרים את השירות, כי הם חושבים שהעלות שלהם לשיפור השירות, לא תביא להם רווח. כי הצרכן לא יהיה מוכן לשלם עוד פרמיה ותוספת מחיר, עבור שיפור השירות.

והמחירים יורדים, כאשר עלות הייצור יורדת, שאז שולי הרווח גדלים ואז יש יותר מתחרים ואז יש יותר היצע שהוא זה שמוריד את המחיר ולא עצם הורדת עלות הייצור.

אז שלא יעבדו עליכם, שהמחיר עולה כי העלות לייצר עולה. זאת לא כל האמת. המחיר עולה, כי אנשים מוכנים לשלם יותר. אנשים מוכנים לשלם יותר, כי הם חושבים שזה מוצדק, כי המחיר עלה. אבל באמת העיקרון, אם אנשים לא יהיו מוכנים לשלם יותר, למרות שהמחיר לייצר עלה, הרי שאו שהיצרן ירוויח פחות או שהוא יפסיק לייצר את המוצר.

וכמובן שיש כאן עוד עולם שלם, על תמחור ועל איך לתמחר וכולי.
עלות של מוצר המחיר גבוה העלאת המוצר יקר לי יקר להסביר משהו ויכוח התייקרות מחירים מוצר יקר מידי קביעת מחיר למה מחירים עולים איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איך לקבוע איך לקבוע מחיר איך משפיעה עלות הייצור איך משפיעה עלות הייצור על התמחור איך נקבע מחיר של מוצר איך נקבע מחיר של מוצרים איך נקבעים מחירים האם לבקש הנחה הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הנחה הנחות העלאת העלאת שיעור המעמ השפעת התייקרות מחירים התנגדות למחיר התנגדות מחיר ויכוח זה יקר לי יקר יקר לי יקר ללקוח כדאיות כדאיות הייצור לבקש לבקש הנחה להתווכח להתווכח על המחיר להתווכח על מחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה המחיר עולה למה זה המחיר של המוצר למה זה עולה ככה למה מוצר עולה מחיר מסוים למה מחירים מתייקרים למה מחירים עולים למה משהו עולה כל כך יקר למה משהו עולה מחיר כלשהו למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לקבוע לקבוע מחיר לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לתמחר מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר מוצר מחיר של מוצר מחיר של מוצרים מחירים מתייקרים מחירים עולים מס ערך מוסף מעמ מרגיש שהמוצר יקר משהו עולה כל כך יקר מתנגד למחיר נקבע מחיר של מוצר עלות עלות הייצור עלות ייצור עליית מחירים קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר שיעור המעמ תמחור תמחור מוצר תמחור מוצרים תמחור שירות תמחור שירותים
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
... הצרכים הזה, כדי לסגור עסקה עם הלקוח, או כדי לסנן את הלקוח החוצה, אם הוא לא מתאים להיות לקוח שלנו ממגוון סיבות. לדוגמה הלקוח צריך שהמוצר יעלה עד X, והשירות שלנו עולה 2X, אז נסנן את הלקוח החוצה. דהיינו, המחיר שהלקוח מוכן לשלם, הוא אחד מהצרכים של הלקוח וכולי. בכל מקרה, צריכים לעשות איתור צרכי הלקוח, גם לפני שהלקוח רוכש ...
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 1
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 1
...שמישהו לא רוצה לאכול פסטה כי הוא חושב שיש עליה הרבה קטשופ. גם כאן ניתן להפעיל את ארבע הדרכים: להקטין את כמות החסרונות: לומר לו יש רק מעט מאוד קטשופ, זו רק טיפת קטשופ. להקטין את הרצון להימנע מהחיסרון: להסביר לו שקטשופ זה בכלל לא רע, להפך, זה טעים ובריא. להגדיל את כמות היתרונות: לומר הפסטה טרייה ומיוחדת, ויש בה עוד רכיבים טעימים. להגדיל את עוצמת הרצון ביתרונות הקיימים: הפסטה היא בדיוק כמו שאתה אוהב והיא הדבר הכי טעים שתאכל היום. מה ההבדל בין שינוי...
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 2
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 2
...להבדל שבין מה שהוא חושב שקורה לבין מה שהוא חושב שהוא רוצה שיקרה. כלומר, תחושת הטוב או הרע לא תלויה ישירות במציאות עצמה, אלא במחשבות של האדם עליה. מה ההבדל בין המציאות לבין התפיסה שלנו? אליעד מסביר שהמציאות עצמה אינה הבעיה, אלא התפיסה שלנו היא זו שיוצרת לנו טוב או רע. הוא נותן דוגמה פשוטה: אם אדם מרגיש שחם לו, התחושה השלילית נוצרת כי הוא חושב שחם לו יותר ממה שהוא רוצה שיקרה. אליעד מדגיש כי לעיתים אין באמת הבדל בין המציאות למה שאנו חושבים עליה, אך...
עלות אלטרנטיבית, להרים כסף מהריצפה, עלות מול תועלת, מאמץ מול תשואה, יתרון מול חיסרון, ניתוח עלות תועלת, מאמץ להרוויח כסף, רווח מול הפסד, הוצאה אלטרנטיבית
עלות אלטרנטיבית, להרים כסף מהריצפה, עלות מול תועלת, מאמץ מול תשואה, יתרון מול חיסרון, ניתוח עלות תועלת, מאמץ להרוויח כסף, רווח מול הפסד, הוצאה אלטרנטיבית
עלות אלטרנטיבית, להרים כסף מהריצפה, עלות מול תועלת, מאמץ מול תשואה, יתרון מול חיסרון, ניתוח עלות תועלת, מאמץ להרוויח כסף, רווח מול הפסד, הוצאה אלטרנטיבית האם כדאי להרים כסף מהרצפה בכל מצב? אליעד כהן פותח בדיון בשאלה פשוטה לכאורה: האם אדם שרוצה כסף, ... כן, הרי אם האדם רוצה להגדיל את כמות הכסף שלו, ההיגיון מחייב אותו להרים כל מטבע או שטר שהוא מוצא. אך אליעד מסביר שהעניין אינו כה פשוט, ומכניס את המושגים עלות אלטרנטיבית, מאמץ מול תשואה וניתוח עלות - תועלת כדי לפרק את הסוגיה לעומקה. מהי עלות אלטרנטיבית וכיצד היא משפיעה על הבחירות שלנו? ההסבר של אליעד מתמקד במושג עלות אלטרנטיבית, שהוא מושג מרכזי בניתוח כלכלי של החלטות. העלות האלטרנטיבית היא בעצם המחיר או ההפסד האפשרי הנובע מכך שבחרת לעשות דבר מסוים ולא דבר אחר שיכולת לעשות בזמן ובמאמץ זהים. לדוגמה, אם אדם הולך ברחוב ורואה שטר של 100 שקל על הרצפה, האם ... יותר בפעולה אחרת, משתלמת יותר. למעשה, כל פעולה שאדם עושה, אפילו הקטנה ביותר, כרוכה בעלות אלטרנטיבית כלשהי. מהי הדוגמה של שודדים ומה המשמעות שלה בניתוח עלות - תועלת? אליעד נותן דוגמה מוחשית שבה אדם רואה כסף ברחוב, אבל לא מרים אותו כי יש שודדים שרודפים אחריו. המשמעות כאן היא ברורה: במצב כזה העלות של עצירה כדי ... המשמעות הרחבה יותר של דוגמה זו היא שכל פעולה שאנו עושים נמדדת ביחס לתועלת שהיא מביאה לנו, בניכוי העלות האלטרנטיבית והנזק האפשרי הנלווה אליה. האם קיימת עלות גם בקבלת כסף בחינם? עוד נקודה שאליעד מדגיש היא שגם פעולה שנראית חסרת עלות לחלוטין, כגון מישהו שפשוט נותן לך כסף ביד ללא מאמץ, עדיין עשויה להיות כרוכה בעלות מסוימת. העלות במקרה כזה יכולה להיות עצם קבלת הכסף, שאולי מלווה בתחושת מחויבות כלשהי, או בהשקעת זמן קצרה לעצירה ולהתייחסות לאותו אדם. אליעד מסביר שרק אם העלות היא אפס, כלומר, אין שום מחיר או מאמץ או הפסד אפשרי אחר בקבלת הכסף, האדם בוודאות אמור לקחת את הכסף. מהו ההבדל בין להרים כסף לבין לקבל כסף? אליעד גם מבהיר את ההבדל בין שתי פעולות ... אתה מרים כסף מהרצפה ישנו מאמץ פיזי או מנטלי שכרוך בפעולה, ואילו כאשר מישהו פשוט נותן לך כסף ביד, לכאורה יש פחות מאמץ. אולם גם בקבלת כסף ביד יכולה להיות עלות מסוימת, למשל תחושת מחויבות או אובדן הזדמנויות אחרות בזמן זה. מדוע השימוש במונח מהר משנה את החישוב? אליעד מוסיף ומסביר שהוספת מונח כמו מהר בשאלה האם כדאי ... האם באותו זמן מהיר, באותה מהירות תגובה ובאותו מאמץ בדיוק, הוא יכול להשיג דבר טוב יותר. לכן, אפילו מילים קטנות כאלו יכולות להשפיע דרמטית על הניתוח של עלות מול תועלת. סיכום ומסקנה מרכזית מהרצאתו של אליעד כהן: ההרצאה של אליעד כהן מלמדת בצורה מפורטת, עם דוגמאות מגוונות ומוחשיות, שההחלטה להרים כסף או לבצע פעולה ... שכרוכים בה. לא כל פעולה שנראית משתלמת על פניה אכן משתלמת בפועל, וההבנה של עיקרון העלות האלטרנטיבית יכולה לסייע לנו לקבל החלטות טובות ומודעות יותר. מהי עלות אלטרנטיבית? האם להרים כסף מהרצפה? ניתוח עלות תועלת מאמץ מול תשואה מתי לא כדאי להרים כסף? מה ההבדל בין להרים כסף ולקבל כסף? רווח מול הפסד בקבלת החלטות ...
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
... שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ... השאלה שהוצגה היא האם זה יעיל ומומלץ להכין רשימה כזו. עלות מול תועלת - האם כדאי להכין רשימה? אליעד מציין שאין תשובה חד - משמעית לשאלה זו. הוא מציע לשקול את העלות והתועלת של הכנת הרשימה. עלות הכנת הרשימה כוללת זמן, עצבים, ומאמץ, בעוד שהתועלת עשויה לכלול סדר ויכולת שליטה על ... שלה על פי הצורך. לא תמיד כדאי להכין רשימה, אך יש להבין את עלות הכנתה מול עלות לא הכנתה. לעיתים, הכנה מינימלית או אפילו עבודה על נושאים במהלך השיחה עצמה יכולה ... הכנה לשיחה חשובה הכנה לפגישה עם עובד ניהול שיחה ממוקדת עלות מול תועלת בשיחה איך לנהל שיחה יעילה עם עובד הכנה לפגישה, הכנה לשיחה חשובה, אימון ...
ללמוד מטעויות, למה לא ללמוד מטעויות? מתי ללמוד מטעויות? הדרכת מנהלים, אימון למנהלים, האם כדאי ללמוד מטעויות? סיכוי מול סיכון, עלות מול תועלת, סיכוי סיכון, עלות תועלת, ללמוד מכישלון, איך להצליח ולא לטעות? מניעת טעויות
ללמוד מטעויות, למה לא ללמוד מטעויות? מתי ללמוד מטעויות? הדרכת מנהלים, אימון למנהלים, האם כדאי ללמוד מטעויות? סיכוי מול סיכון, עלות מול תועלת, סיכוי סיכון, עלות תועלת, ללמוד מכישלון, איך להצליח ולא לטעות? מניעת טעויות
... מטעויות? מתי ללמוד מטעויות? הדרכת מנהלים, אימון למנהלים, האם כדאי ללמוד מטעויות? סיכוי מול סיכון, עלות מול תועלת, סיכוי סיכון, עלות תועלת, ללמוד מכישלון, איך להצליח ולא לטעות? מניעת טעויות האם תמיד צריך ללמוד מטעויות? אנשים רבים נוטים להאמין שלמידה מטעויות היא תמיד הדרך ... מטעויות נובע מהעובדה הפשוטה שאנשים אינם שמחים כשהם טועים ואינם רוצים שהטעות תקרה שוב. מתוך כך עולה ההנחה שאם אדם לא רוצה לחוות שוב את הטעות, כדאי לו להשקיע זמן, אנרגיה ומשאבים כדי ללמוד ממנה ולהימנע מלחזור עליה בעתיד. אך למרות ההיגיון שבטענה זו, חשוב להבין שלמידה מטעויות אינה פעולה חינמית ויש לה מחיר ברור של זמן, אנרגיה ולעיתים גם עלות כספית ממשית. אליעד מציין שחקירת הטעות לעומק דורשת ניתוח מלא של מה שקרה: הבנת החשיבה שהובילה לטעות, ההנחות השגויות, והדרכים האפשריות למנוע את הטעות בעתיד. כל אלה דורשים השקעה משמעותית של משאבים. למה לפעמים עדיף לא ללמוד מטעויות? אליעד נותן מספר ... שנתי מדובר בנזק קטן, ולכן אם ינסה לחקור לעומק מדוע מאבד את אותן 10 אגורות ולמנוע זאת לחלוטין, ייתכן שהמחיר שישלם בזמן ובאנרגיה יהיה גבוה הרבה יותר מההפסד השנתי המזערי של כמה שקלים. דוגמה נוספת היא נזילה של טיפה אחת ביום: אם לתקן את הנזילה יעלה יותר ... שנים רבות, עדיף פשוט להתעלם ממנה ולא להשקיע מאמץ בלמידה או בתיקון. המסקנה מאלו היא שישנם מקרים בהם עלות מניעת הטעות גבוהה יותר מהעלות של הטעות עצמה. במקרים כאלה, עדיף לקבל את הטעות כמציאות ולא להשקיע משאבים מיותרים במניעתה. איך להחליט האם ללמוד ... מקרה הוא שונה, וכל מצב צריך להישקל לפי תנאיו המדויקים. ההחלטה חייבת להתקבל לפי ניתוח של סיכוי וסיכון, עלות מול תועלת. לפעמים נכון להשקיע את המשאבים בלמידה עמוקה כדי למנוע הישנות הטעות, ולפעמים דווקא עדיף להימנע מלהקדיש זמן יקר ללמידה, ולקבל את האפשרות שהטעות תחזור מדי פעם. העיקרון החשוב הוא שתהליך קבלת ההחלטה צריך להיות מודע ומבוסס על חישוב מושכל ולא על דעות ... שמאפשרת להבין מתי השקעה בלמידה מטעויות תוביל לשיפור אמיתי ולרווח משמעותי, ומתי היא רק תבזבז משאבים יקרים. הגישה המומלצת היא תמיד להעריך באופן ביקורתי את הנזק הפוטנציאלי של הטעות לעומת המחיר של למידה ממנה, ולהחליט בהתאם לנתוני הסיכון - סיכוי, עלות - תועלת. חשוב לזכור שהמטרה היא תמיד למקסם את התועלת הסופית, ולא להימנע אוטומטית מכל טעות אפשרית, מכיוון שלפעמים ההימנעות מטעות עשויה להיות יקרה ... ולא משתלמת. איך למנוע טעויות? האם כדאי ללמוד מכישלון? מהם עקרונות קבלת החלטות נכונה? כיצד לבצע ניתוח עלות - תועלת? איך להצליח ולצמצם טעויות? האם תמיד נכון ללמוד מטעויות? כאשר אנשים עושים טעויות, הם לרוב מרגישים תסכול או אכזבה, כי באופן טבעי אף אחד לא נהנה לטעות. מכאן מגיעה ההנחה המקובלת שכדאי ללמוד מטעויות, במטרה להימנע מלחזור עליהן בעתיד. אולם אליעד כהן מעלה נקודה חשובה ופחות מוכרת - לא תמיד נכון ללמוד מטעויות, ולפעמים ... הטעות או בניסיון להימנע ממנה בעתיד. מה העלות של למידה מטעויות? אליעד כהן מדגיש שללמידה מטעויות יש עלות משמעותית: עלות של זמן, אנרגיה, ולעיתים אף עלויות כספיות. כאשר אדם עושה טעות ומחליט ללמוד ממנה, המשמעות היא שהוא צריך לנתח לעומק את כל הפרטים סביב הטעות - להבין מה הייתה החשיבה שהובילה אליה, מה היו הנחות היסוד המוטעות, ואיך אפשר למנוע את הטעות בעתיד. אליעד נותן דוגמה פשוטה וברורה לכך: אדם שנוסע בכביש ועושה תאונה. כדי ללמוד מהטעות, הוא חייב לבדוק ... דומה היא של נזילה קטנה, טיפה אחת ביום. אף שברור שנזילה זו גורמת לאובדן מים, לפעמים התיקון שלה יהיה יקר הרבה יותר מהנזק המצטבר לאורך שנים רבות. במצבים כאלה, אליעד מסביר שלמידה מהטעות אינה משתלמת כלל, ולפעמים עדיף לספוג את הטעות שוב ושוב מאשר להשקיע ... כלומר, האם מספיק לפתור רק חלק מהבעיה? באמצעות השאלות הללו, האדם יכול לקבל החלטה מושכלת ומדויקת לגבי כדאיות ההשקעה בלמידה מהטעות. האם תמיד חייבים לתקן טעויות ב - 100%? עוד נקודה שאליעד מדגיש היא שלפעמים הפתרון האידיאלי, שמונע את הטעות באופן מוחלט, עלול להיות יקר ולא משתלם. במקרים כאלה כדאי לשקול פתרון חלקי, כלומר, להשקיע פחות מאמץ ולהקטין את הטעות משמעותית, גם אם לא באופן מלא. לדוגמה, אם הפחתת הנזק ב - ... להמשיך הלאה? רבים מאמינים שלמידה מטעויות היא הדרך להימנע מחזרה על כישלונות, אך האם זה תמיד נכון? מה המחיר של למידה מטעויות? כדי ללמוד מטעות, יש צורך לנתח את הסיבה להתרחשותה. יש לבדוק מה הייתה החשיבה לפני הטעות, אילו הנחות יסוד היו מוטעות, ומה ניתן לעשות כדי למנוע את הישנות המקרה. תהליך זה מצריך משאבים - זמן, אנרגיה ולעיתים אף עלות כספית. אך לא תמיד המחיר הזה משתלם. מתי לא כדאי ללמוד מטעויות? ישנם מקרים בהם העלות של למידה מהטעות גבוהה מהנזק של הישנותה. לדוגמה, אם אדם מאבד מדי יום 10 אגורות, הרי ... אותה משמעותית. סיכום: האם ללמוד מטעויות או לא? בסופו של דבר, ההחלטה תלויה באיזון שבין סיכון לסיכוי, עלות ותועלת. אין תשובה חד משמעית - כל מקרה צריך להיבחן לגופו. לעיתים נכון להשקיע משאבים בלמידה כדי למנוע טעויות חמורות בעתיד, ולעיתים עדיף לקבל את ... חשובות יותר. איך למנוע טעויות? האם כדאי ללמוד מכישלון? מהם עקרונות קבלת החלטות נכונה? כיצד לבצע ניתוח עלות - תועלת? איך להצליח ולצמצם טעויות? ...
עלות אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים
עלות אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים
עלות אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים מהי עלות אלטרנטיבית וכיצד היא משפיעה על החלטות פיננסיות? ההחלטה האם למכור מנייה או להשקיע במקום אחר כרוכה בהבנה מעמיקה של עלות אלטרנטיבית. רעיון זה מתאר את ההפסד האפשרי של ההזדמנויות האחרות שנפספסות כאשר בוחרים אפשרות אחת. אליעד מציין כי ישנם מקרים שבהם למרות שמנייה צפויה לעלות ב - 100%, ייתכן שעדיף למכור אותה, אפילו במחיר הפסד, ולהשקיע במקום אחר עם פוטנציאל רווח גבוה יותר. האם כדאי למכור מנייה שמובטחת להניב רווח? הדיון מתחיל בשאלה ... עסקה טובה לטובת מצוינות העיקרון שמוביל את המחשבה הכלכלית כאן הוא שוויתור על עסקאות טובות לטובת עסקאות מצוינות עשוי להיות הדרך הנכונה. אליעד מדגים זאת בעסקאות בהן יש לך מוצר שאתה יכול למכור במחיר מסוים, אך קיימת הזדמנות למכור אותו במחיר נמוך יותר לטובת השקעה שתניב רווח גבוה יותר בעתיד. ההשפעה של זמן ומאמץ על ההחלטות עוד נקודה חשוב היא הבדיקה האם כדאי ... מתברר מאוחר יותר שהמנייה תעלה ב - 1000%, האם עדיין הגיוני למכור אותה? והתשובה היא שכן, במקרים מסוימים, זה יכול להיות הדבר הנכון לעשות. אפילו, ייתכן שכדאי למכור אותה במחיר הפסד. למה? כי תמיד קיימת אפשרות שיש מנייה אחרת שתעלה אפילו יותר, למשל ב - 10,000%, ובמצב כזה, ההחלטה הכלכלית הרציונלית ... שואפים לבצע עסקאות טובות, אך בכך הם עלולים להחמיץ עסקאות מצוינות. לפעמים, הרצון להרוויח כמה שיותר מכל עסקה מסוימת גורם להפסד הזדמנויות טובות יותר. לדוגמה, נניח שיש לך מוצר שאתה יכול למכור במחיר של 10 שקלים, אך קיימת אפשרות אחרת: למכור אותו ב - 5 שקלים עכשיו ולהשקיע את ההכנסות בעסקה שתניב רווחים גבוהים יותר ... מנייה שמבטיחה תשואה מסוימת, כדאי תמיד לבחון האם קיים אפיק השקעה נוסף שמציע תשואה גבוהה יותר. לפעמים, כדאי אפילו למכור מנייה בהפסד כדי לנצל הזדמנות טובה יותר במקום אחר. השפעת המאמץ והזמן על ההחלטה מעבר להשוואה בין עסקאות שונות, יש להתחשב גם בעלות הזמן והמאמץ. נניח שאתה יכול למכור מוצר מסוים במחיר גבוה יותר, אך הדבר ידרוש זמן ומשאבים רבים יותר. האם זה באמת שווה את זה? אולי עדיף לסגור עסקה מהירה ברווח קטן ... טוב בטווח הקצר. השקעות חכמות ניהול סיכונים פיננסיים תכנון אסטרטגי הבדל בין מיקרו למקרו בכלכלה כיצד להימנע מהפסד הזדמנויות חשיבה במאקרו, חשיבה במיקרו, האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? איך לא להפסיד עסקאות טובות? העסקה הטובה ביותר, אלטרנטיבה יותר טובה לכסף, חשיבה דרך המיקרו, חשיבה דרך המאקרו, ...
לקנות בזול למכור ביוקר - איך לעשות כסף? איך להיות עשיר? רווח מול הכנסה? איך להרוויח כסף? איך להכניס כסף? דרופשיפינג, תוכנית שותפים, כסף קל באינטרנט, עלות גולמית, עלות תפעול, רווח גולמי, רווח תפעולי, שיטות לעשות כסף באינטרנט, שולי רווח, מבוא לכלכלה, שיעור בכלכלה, רווח שולי
... בזול למכור ביוקר - איך לעשות כסף? איך להיות עשיר? רווח מול הכנסה? איך להרוויח כסף? איך להכניס כסף? דרופשיפינג, תוכנית שותפים, כסף קל באינטרנט, עלות גולמית, עלות תפעול, רווח גולמי, רווח תפעולי, שיטות לעשות כסף באינטרנט, שולי רווח, מבוא לכלכלה, שיעור בכלכלה, רווח שולי הדרך ... שלקנות בזול ולמכור ביוקר יכול לגרום לך להרוויח כסף, אבל צריכים תמיד לשאול, כמה עולה לקנות בזול ולמכור ביוקר. כי צריך להפריד בין העלות הגולמית של המוצר? דהיינו, העלות של חומר הגלם עצמו, שהיא יכולה להיות מאוד זולה, לבין עלות התפעול, דהיינו, העלות לתפעל את כל התהליך העסקי. דהיינו, כמה עולה לך לקנות את המוצר בזול, וכמה עולה לך למכור אותו ביוקר. לדוגמה, הוצאות רכש כאלו ואחרות והוצאות שיווק מכירה ושירות כאלו ואחרות. שלפעמים עלות התפעול ביחד עם העלות הגולמית, ביחד לא משאירות רווח כלשהו. כי אומנם יש רווח גולמי, דהיינו, רווח ביחס לעלות חומר ... מישהו וגם הוא יקנה בזול וימכור ביוקר, אבל הוא אפילו ימכור קצת יותר בזול ממך, כי הוא רוצה שיקנו ממנו ולא ממך והוא מוכן להרוויח קצת פחות ממך. אז אם המוצר ככ רווחי, אז למה שלא יבואו מתחרים שיסחרו באותו המוצר, עם שולי רווח יותר נמוכים? ואז ממילא המוצר שלך כבר לא ככ רווחי לאורך זמן. או שאולי אתה תוציא הרבה כסף כדי לשווק את המוצר שלך שאתה רוכש בזול ומנסה למכור ביוקר, אז איך תרוויח... בקיצור, בדכ אין קיצורי דרך... ...
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
... מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר? וכאן נסביר תוך כמה זמן לתת הצעת מחיר ללקוח? והאם חשוב לתת ללקוח הצעת מחיר כתובה? ומתי חשוב לפרט כמה שיותר את הצעת המחיר ללקוח? וברגע שלקוח מבקש ממך לקבל הצעת מחיר, האם להגיב ללקוח מיד? האם לתת ללקוח את הצעת המחיר אחרי זמן מסוים? וכמה זמן להשקיע בהכנת הצעת מחיר ללקוח? ועוד. אז ברמת העיקרון צריכים להבין את הדבר הבא, והוא שיש שירותים ומוצרים שלא באמת צריכים עבורם הצעת מחיר. לדוגמה מוצר מדף בסופר, לדוגמה במבה. שיש עליה תווית של מחיר, בהתאם לחוק סימון מוצרים חוק הגנת הצרכן וכולי. דהיינו, אפשרי לומר שהמדבקה שמודבקת על המוצר, היא הצעת המחיר לרכישת
בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
... תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר וכאן נשיב לשאלה האם ואיך לבקש תשלום מלקוח, על עצם זה שמוציאים לו הצעת מחיר? ואני אסביר את השאלה: ברמת העיקרון, יש מוצרים שהמחיר שלהם ידוע וברור מראש ודי פשוט לתת אותו ללקוח. לדוגמה, מוצר מדף שעולה ללקוח X כסף. אבל לפעמים השירות המוצר שנותנים ללקוח, כדי לומר ללקוח כמה המוצר יעלה לו
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? עליית מחירים, למה מחירים עולים? העלאת שיעור המעמ, איך נקבע מחיר של מוצרים? איך נקבעים מחירים? למה משהו עולה מחיר כלשהו? איך נקבע מחיר של מוצר? השפעת עלות הייצור על מחיר המוצר, למה מוצר עולה מחיר מסוים? למה משהו עולה כל כך יקר? תמחור מוצרים, תמחור שירותים, למה זה המחיר של המוצר? למה זה עולה ככה? איך משפיעה עלות הייצור על התמחור? כדאיות הייצור, איך לקבוע מחיר? להתווכח על מחיר, האם לבקש הנחה? למה המחיר עולה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: כמה שהלקוח מוכן לשלם?, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כמה שהלקוח מוכן לשלם?, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, מאמן אישי לירידה במשקל, מטפל בתחום כמה שהלקוח מוכן לשלם - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5781 שניות - עכשיו 04_08_2025 השעה 14:43:50 - wesi1