אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כלכלה התנהגותית ✔כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
38:12כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
למה אנשים מעדיפים מוצרים בחינם למרות שיש מוצרים טובים יותר בתשלום?

אליעד כהן מסביר תופעה מוכרת מתחום הכלכלה ההתנהגותית דרך דוגמה מעניינת: נעשה סקר שבו הציעו לאנשים שתי אפשרויות של קפה - קפה איכותי יותר וקפה איכותי פחות. בשלב הראשון הציעו את הקפה הטוב ב - 2 שקלים ואת הקפה הפחות טוב בשקל אחד בלבד. אנשים רבים הסכימו לשלם את השקל הנוסף כדי לקבל מוצר איכותי יותר, כי עבורם הערך של הקפה הטוב הצדיק את ההשקעה הכספית.

בשלב הבא, הוצעו אותן האפשרויות, אך הפעם הקפה הפחות איכותי הוצע בחינם והקפה הטוב יותר במחיר של שקל אחד. באופן מפתיע, רוב האנשים בחרו דווקא בקפה החינמי הפחות איכותי, למרות שלפני כן היו מוכנים לשלם יותר עבור האיכות. אליעד מדגיש שהתוצאה הזו לכאורה לא הגיונית, שכן לפני רגע הם העריכו את הקפה הטוב בשווי גבוה יותר.

אליעד כהן מסביר שהסיבה האמיתית לכך שאנשים מעדיפים מוצר בחינם היא לא המחיר או החיסכון בכסף בלבד, אלא משהו עמוק יותר: התחושה הרגשית של "לקבל משהו בלי להתאמץ". כשאדם מקבל מוצר בחינם, הוא מקבל "אקסטרה" תחושה של זכייה, של ניצחון על המערכת ושל "מגיע לי". לדוגמה, אדם שעובד קשה במשך כל היום ושומע כל הזמן ביקורות ("אתה לא מספיק טוב", "אתה לא מתאמץ מספיק") מקבל במוצר החינמי סוג של פיצוי רגשי. התחושה הזו מקזזת את תחושת המאמץ והלחץ שהוא חווה לאורך היום. במילים אחרות, לא מדובר רק בכסף אלא בתועלת רגשית סמויה - זה כמו לקבל בונוס של תחושת ערך עצמי גבוהה יותר, של "מגיע לי משהו בלי מאמץ".

האם תמיד אנשים יעדיפו מוצרים בחינם על פני מוצרים בתשלום?

אליעד מדגיש שאין זה נכון לומר שאנשים תמיד מעדיפים מוצרים בחינם. הוא מסביר שזה תלוי מאוד בהקשר ובמשמעות שהאדם מייחס למושג "בחינם". לפעמים דווקא אנשים יעדיפו מוצר שעולה יותר כסף כדי לא להיחשב כמי ש"אוכל חינם". למשל, אם לאדם מסוים אמרו בעבר שהוא "אוכל חינם" והוא לא רוצה שיתפסו אותו כך, הוא יעדיף דווקא לשלם כדי לחזק את התדמית שלו כאדם עצמאי ולא תלותי. לכן ההחלטה לקחת מוצר בחינם או בתשלום אינה אוטומטית, אלא תלויה בגורמים רגשיים, חברתיים ואישיים רבים.

בנוסף, הוא מסביר שאנשים לפעמים יעדיפו לקנות מוצרים אפילו אם הם לא חינמיים, אם ההנחה נראית "גדולה מספיק", כגון הנחה של 90%. במקרה כזה, התועלת הרגשית שלהם היא בתחושה שניצלו הזדמנות מיוחדת, שהצליחו להשיג יתרון מיוחד, וכך התחושה הטובה היא זו שמכריעה את הכף ולא המחיר עצמו בלבד.

למה אנשים מעדיפים סבל קצר וחזק לעומת סבל ארוך וחלש?

אליעד כהן מציג סיפור נוסף, של אדם שעבר תאונה והיה צריך להסיר תחבושות בבית חולים. לאחיות הייתה דילמה האם להסיר את התחבושות במהירות ובכאב עז, או לאט יותר בכאב מתמשך אך קל יותר. אותו אדם גילה במחקר שאנשים העדיפו דווקא את הכאב המתמשך, כי באופן כללי אנשים יעדיפו כאב מתמשך וקל על כאב קצר וחזק.

אליעד מדגיש שגם כאן יש לקחת בחשבון את ההקשר והפרמטרים האישיים. יש אנשים שדווקא יעדיפו כאב קצר וחזק כדי לסיים עם זה מהר, ויש כאלה שיעדיפו כאב מתמשך כי הוא מרגיש פחות טראומטי. לכן, אין תשובה אחת מוחלטת, והדבר תלוי במרכיבים אישיים רבים.

הוא מציע שהפתרון הטוב ביותר הוא לשאול את האדם מה הוא מעדיף, כי כאשר האדם בוחר, הוא מרגיש שהוא שולט במצב, וזה מקטין עבורו את הכאב הרגשי ואת תחושת חוסר האונים.

איך להתמודד עם החלטות קשות מבלי לפגוע באחרים?

אליעד משתמש בדוגמה מתכנית "הישרדות", בה אדם נאלץ להדיח מישהו אחר מהמשחק. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת מבלי לפגוע ברגשות האחרים היא להציג את ההחלטה כאילו היא מקרית, למשל על ידי הטלת מטבע או בחירת מספר באופן אקראי. כשמישהו חושב שהבחירה נעשתה באקראי, הוא פחות נפגע ברמה האישית, כי הוא מבין שאין כאן פגיעה מכוונת נגדו. הטכניקה הזו יכולה לעזור גם בתחומים אחרים בחיים, כמו בתחום הרפואי או בתחום העבודה, שבהם צריך לקבל החלטות לא פשוטות שיכולות לפגוע ברגשות הזולת.

למה מדענים לא שואלים "למה" ומפספסים את ההבנה האמיתית של התופעות?

אליעד כהן מסביר שבעיה נפוצה במחקרים מדעיים ובכלכלה התנהגותית היא שהחוקרים מתמקדים בתופעות ולא שואלים "למה" התופעות האלה מתרחשות. כשחוקרים רק תופעה בלי לשאול "למה", הם מקבלים תשובות שטחיות ולא מדויקות. לעומת זאת, אם החוקרים היו שואלים "למה", הם היו מגלים גורמים עמוקים וסיבתיים יותר. לדוגמה, אם היו שואלים למה אנשים אוהבים מוצרים בחינם, הם היו מבינים את הגורמים הרגשיים והחברתיים מאחורי ההתנהגות הזו, ולא רק את התוצאה הסופית. הוא מדגיש שחקירת ה"למה" היא זו שמאפשרת להבין לעומק ולהימנע משגיאות והנחות שגויות.

לסיכום, אליעד כהן מציג הסברים מעמיקים ומפורטים לתופעות מתחום הכלכלה ההתנהגותית והפסיכולוגיה של הצרכנים, ומראה שהבנת ההקשר הרגשי והחברתי מאחורי קבלת ההחלטות היא המפתח להבנה אמיתית של ההתנהגות האנושית.
להחליט רגשות של אחרים מה זה ערך עצמי יתרון אוטומט פסיכולוגים כלכלה החלטות קשות הרגשה כמה להתאמץ השקעה כספית אהבה איך להחליט איך לקבל החלטה איך לקבל החלטות איך לשכנע איך לשכנע אנשים בחינם דן אריאלי החלטה החלטות החלטיות המדע הפילוסופיה של המדע התנהגות התנהגות צרכנים חינם חשיבה מדעית יהדות תורה מצוות אלוהים כלכלה כלכלה התנהגותית להחליט לפי מה להחליט לקבל החלטה לקבל החלטות לשכנע לשכנע אנשים מדע מחקרי שוק מחקרים משחק משחקים סבל סבל מתמשך סבל מתמשך וחלש סבל קצר סבל קצר וחזק פילוסופיה פילוסופיה של המדע פסיכולוג פסיכולוגיה פסיכולוגיות פסיכולוגים צרכנות קבלת החלטה קבלת החלטות רצון שכנוע תורה תורת המשחקים
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
... תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות? בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים ...
אבולוציה, תורת האבולוציה, מדע, לוגיקה, הוכחה מדעית, בחירה חופשית, פילוסופיה של המדע, פילוסופיה מדעית, הוכחות מדעיות, איך נוצר האדם? מאיפה בא האדם? משמעות החיים, אדם או רובוט
אבולוציה, תורת האבולוציה, מדע, לוגיקה, הוכחה מדעית, בחירה חופשית, פילוסופיה של המדע, פילוסופיה מדעית, הוכחות מדעיות, איך נוצר האדם? מאיפה בא האדם? משמעות החיים, אדם או רובוט
...המציאות, על האדם לנסות לבסס את תפיסתו על טיעונים לוגיים, פנימיים, שאינם תלויים בתצפיות או בזיכרונות, משום שאלה תמיד יכולים להיות מוטעים או חלקיים. האם ניתן להגיע לידע מוחלט? אליעד מדגיש שאין שום מידע חיצוני שיכול לתת ודאות מוחלטת, כי כל המידע שמתקבל דרך החושים או המדע יכול להיות מוטעה. הוא מציג את הדוגמה של אנשים הסובלים מכאבי פנטום כדי להדגים כיצד החושים יכולים לתת מידע מוטעה, שאינו תואם את המציאות האמיתית. לכן הוא ממליץ לבסס את תפיסת המציאות כמה שפחות על מידע חושי ויותר על הלוגיקה הפנימית, שאינה...
סודות המוח האנושי, זמן ומקום, איך עובד הזיכרון האנושי? פיזיקה, הפילוסופיה של המדע, מרחב הזמן, מרחב המקום, חלומות ושינה, איך המוח זוכר? תחושת הזמן, לחיות את הרגע, כוחו של הרגע הזה
סודות המוח האנושי, זמן ומקום, איך עובד הזיכרון האנושי? פיזיקה, הפילוסופיה של המדע, מרחב הזמן, מרחב המקום, חלומות ושינה, איך המוח זוכר? תחושת הזמן, לחיות את הרגע, כוחו של הרגע הזה
...והקביעות החברתיות שאנחנו מציבים לעצמנו. המשמעות שהאדם נותן לזמן היא זו שמחוללת את השפעת הזמן על תחושת החיים והמציאות. איך הזמן קשור לתפיסת הזהות שלנו? במהלך ההרצאה, אליעד נכנס לתיאור מעמיק של האני האנושי. הוא מדבר על האני ועל איך תחושת הזמן משפיעה על תחושת הזהות שלנו. לדוגמה, הוא מציין כי הדרך בה אנחנו תופסים את האני קשורה ישירות לזיכרונות שלנו, ולתחושת העתיד. המוח האנושי משחק עם המידע הזה כדי ליצור את התחושות שלנו. אם האדם היה נאלץ לשכוח את כל עברו, הוא היה מתקשה להרגיש את עצמו כאני שמקיים את ההווה...
התנהגות כלכלית, התנהגות צרכנית, כלכלת המשפחה, כסף, חיסכון כספי, הלוואה כספית, לחסוך כסף, לקחת הלוואה, הלוואה מול חיסכון, ריביות בבנק, איך עובדים בנקים? פיקדון כספי, להפקיד כסף בבנק, לקחת הלוואה מהבנק, חיסכון והלוואה במקביל, צרכנות
התנהגות כלכלית, התנהגות צרכנית, כלכלת המשפחה, כסף, חיסכון כספי, הלוואה כספית, לחסוך כסף, לקחת הלוואה, הלוואה מול חיסכון, ריביות בבנק, איך עובדים בנקים? פיקדון כספי, להפקיד כסף בבנק, לקחת הלוואה מהבנק, חיסכון והלוואה במקביל, צרכנות
...היא שכשמחברים את סכום החיסכון ואת סכום ההלוואה, בפועל הם בתקו או אפילו בהפסד, כי הריבית לרעתם. ההרגשה הטובה היא אשליה שמטשטשת את העובדה שהם לא באמת צוברים נכסים נטו. המשך פירוט והסבר נוסף שאלות ותשובות בסגנון דיאלוג למיקוד הרעיונות: שאלה: אם יש לי גם חיסכון וגם הלוואה, מה בדיוק ההפסד הכלכלי שלי? תשובה: ההפסד הוא בפער בין הריבית הנמוכה שאני מקבל על החיסכון לריבית הגבוהה שאני משלם על ההלוואה. זה יכול להגיע לאחוזים רבים, ובסופו של דבר אני מוציא יותר ממה שאני מכניס. שאלה: האם בכל מקרה הפער בריביות כל...
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
...בצורה הרבה יותר אפקטיבית ולהתאים את הצעת המוצר למידותיו של הקונה. מנגד, האינטרס של הקונה הוא לחשוף כמה שפחות מידע בתחילת התהליך. ככל שהקונה שואל שאלות פתוחות ומאפשר למוכר לדבר יותר על המוצר, כך הוא יקבל מידע יותר אובייקטיבי ולא מותאם אישית למה שהוא אמר. לדוגמה, אם הקונה שואל את המוכר מה אתה יכול לספר לי על המוצר הזה? לפני שהוא מתחיל לדבר על צרכיו האישיים, הוא יקבל תמונה רחבה ומדויקת יותר של המוצר. מה קורה בראיון עבודה? גם בראיון עבודה, הדינמיקה בין המראיין למרואיין דומה. על המראיין להציג את הצרכים...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
...ולכל סוג תיתן מחיר שונה, או אפילו לדוגמה לאותו סוג של עגבניות, תחליט שעגבניות בצבע כלשהו או בצורה כלשהי, יש להם מחיר שונה, יותר זול ויותר יקר, אז אם תעשה את זה, תוכל לראות מה הלקוחות שלך רוכשים ממך ובהתאם לזה תוכל להעריך מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אם כאשר יש לך כמה מוצרים במחירים שונים, רוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצרים הזולים, היותר זולים, רק את הזולים וכולי, הרי שזה אומר שהלקוחות הנוכחיים שלך, מחפשים כנראה את המוצר הכי זול. ולכן אם תעלה את המחיר, כנראה שתאבד לקוחות. אבל אם תראה שרוב הלקוחות...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
...המחשבה הזאת מקצין אותה, מביא אותה לאבסורד, מכניס אותו לצמצום, מנטרל את ההפך ואז הוא צריך ללכת להפך, ואז יש לו את האיזון. אני אומר לבן אדם תקשיב אתה 24 שעות מחויב לרצון שלך ואתה לא יכול לעשות הפוך וכו אז הוא מתחיל להילחץ, הוא אומר מה פתאום, רגע רגע, אני רוצה להשתחרר ואז בעצם הוא מתחיל לחשוב על איך הוא יכול להתנגד לרצון של עצמו. עכשיו האסטרטגיה היא לקחת את המחויב שלו, עכשיו אני יודע שהוא לא רוצה את כל המחויב, הוא כאילו לוקח גם וגם ומציג אותו כמחויב אז אני זורע, עכשיו אם אני אגיד לו את הגם השני הוא...
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
...זו שיטת שכנוע, לטיפוסים שרוצים שיכבדו אותם ושיאמרו להם שהם צודקים, גם כאשר הם עצמם מבינים שהם טועים. ולפעמים אפילו האדם מוכן שתעשה אחרת ממה שהוא אומר שהוא רוצה שתעשה, ובתנאי שתאמר לו שאתה באמת חושב שהוא צודק, ושאתה אכן צריך לעשות מה שהוא רוצה שתעשה. ואחכ מבחינתו שבפועל תעשה אחרת מדבריו, אבל שזה לא יהיה בצורה פורמאלית, כי זה יפגע לו בדימוי העצמי שלו וכיוב. ויש כאן עוד היבט נוסף, והוא, שברגע שאתה מסכים לגמרי עם הדעה של היריב שלך, אז זה גורם לו להזדהות רגשית איתך, ואז כאשר הוא מסתכל עליך, הוא בעצם...
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
...למחויבות. כיצד ניתן לשלב את טכניקות השכנוע כדי לגרום לאנשים לחשוב אחרת? כחלק מהסבר על מניפולציות שיכולות להוביל לשינוי עמדות, אליעד מסביר כיצד ניתן לקחת כל משפט של אדם ולהפוך אותו בעזרת מילים נבחרות כדי להוביל אותו למחשבה שונה. לדוגמה, במקום לומר אני חושב ש..., יש להשתמש במילים חזקות יותר שיגרמו לאדם להרגיש בטוח במחשבה שתציג בפניו. כל מילה שנאמרת מסמלת כוח או חולשה, תלוי באופן שבו היא נאמרת ובכיצד משתמשים בה. כיצד טכניקות שכנוע מתקיימות במציאות? בהמשך להרצאה, אליעד מדבר על השימוש במילים מתוך הבחירה...
שיטה לקבלת החלטה, נוסחה לקבלת החלטה, תורת המשחקים, תהליך קבלת החלטה, מחקר קבלת החלטה, כשלים בקבלת החלטה, מודל לקבלת החלטה, אלגוריתם לקבלת החלטה, פסיכולוגיה קוגניטיבית
שיטה לקבלת החלטה, נוסחה לקבלת החלטה, תורת המשחקים, תהליך קבלת החלטה, מחקר קבלת החלטה, כשלים בקבלת החלטה, מודל לקבלת החלטה, אלגוריתם לקבלת החלטה, פסיכולוגיה קוגניטיבית
...ירשום רשימה שבה יציין את מה שהוא רוצה בחיים: בריאות, זוגיות, כסף, הצלחה, ועוד. הוא טוען שעל האדם לקבוע באופן כללי מה הוא מעדיף. למשל, האם הוא מעדיף זוגיות או הצלחה כספית. כאשר הדברים נכתבים, קל יותר לראות מה באמת חשוב לנו ולהתמקד במטרה המרכזית. כיצד נוודא שההחלטה שלנו מבוססת על שיקולים נכונים? כדי לוודא שההחלטה שנקבל תביא אותנו אל התוצאה הרצויה, יש לבחון את שני הצדדים של כל דילמה בצורה מדוקדקת. לדוגמה, אליעד מציין כיצד ניתן להתמודד עם התלבטות לגבי האם לעבור דירה או לא. במקרה כזה, אליעד ממליץ לבדוק...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: כלכלה התנהגותית, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כלכלה התנהגותית, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי טלפוני, מאמן אישי לפרישה, אימון אישי לביטחון עצמי בנושאי כלכלה התנהגותית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.0156 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 07:44:28 - wesi1