אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פחד מכישלון בלימודים / חרדה מכישלון בלימודים / פחד להיכשל בלימודים / חרדת כישלון בלימודים - איך לטפל בפחד מכישלון בלימודים, מפחד להיכשל בלימודים, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨פחד מכישלון בלימודים / חרדה מכישלון בלימודים / פחד להיכשל בלימודים / חרדת כישלון בלימודים - איך לטפל בפחד מכישלון בלימודים, מפחד להיכשל בלימודים, איך להתמודד עם פחד לא להצליח בלימודים, לא רוצה להיכשל בלימודים, חושש מכישלון בלימודים, טיפול בלחץ מכישלון בלימודים, להתגבר על דאגה מכישלון בלימודים, לשלוט בלחץ בלימודים - הדרכה למטפלים / תיאור מקרה טיפולי @ פחד מכישלון / פחד להיכשל / חרדת כישלון - חלק 2
להלן מספר דוגמאות (בסדר אקראי) ומחשבות מפחידות שיש לאנשים שסובלים מפחד מכישלון בלימודים, עם הסבר איך להתמודד איתן:

חלק מהדוגמאות עוסקות בלמה אני חושב שיקרה הדבר הרע (סיכוי להיכשל בלימודים). וחלקן עוסקות בלמה אני לא רוצה שיקרה הדבר הרע (סיכון להיכשל בלימודים). ורצוי לשים לב להבדל שבין 2 סוגי המשפטים.


למה אני חושב שיש סיכוי שאכשל בלימודים?

סיכוי

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי עד עכשיו נכשלתי המון בלימודים.

סיכוי

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי אני תמיד נכשל בדברים.

סיכוי

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי הלימודים מאוד קשים ואני לא רוצה להיכשל בלימודים.

סיכוי

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי יש לי חרדת בחינות ואז לא אצליח במבחנים ואז אכשל בלימודים.


למה אני חושב שיש סיכון אם אכשל בלימודים?

סיכון

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי אם אכשל לא יאהבו אותי.

סיכון

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי אם אכשל בלימודים אשנא את עצמי.

סיכון

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי אם אכשל אז אהיה בטוח שלא יצא ממני כלום.


ולהלן שאלות לדוגמה שעל האדם לשאול את עצמו, כדי לטפל בפחד וכדי להתמודד עם הפחד מכישלון בלימודים.

והכל ע"פ הנוסחה שהסברתי במקומות אחרים (ניתוח סיבתיות), כאשר המוח חושב שמשהו הוא הסיבה של משהו אחר (התוצאה), יש 3 בדיקות שצריכים לבצע לבדוק האם זו אכן האמת.

1 - האם הסיבה מחייבת את התוצאה לקרות? אולי אפשרי שלמרות ואולי אפילו בגלל הסיבה תקרה דווקא תוצאה אחרת הפוכה ושונה?

2 - האם התוצאה היא אכן בגלל ורק בגלל הסיבה הזאת? אולי היא בגלל סיבה אחרת / נוספת / שונה? שאז צריך לבדוק את הסיבה האחרת / נוספת.

3 - מה הסיבה של הסיבה עצמה? האם הסיבה אכן קורית באמת באופן מדויק? האם ניתן למנוע / לשנות את הסיבה הזאת?


דוגמה למחשבה מפחידה / מחשבה מטרידה / מחשבה שלילית:

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי עד עכשיו נכשלתי המון בלימודים.

הנחות יסוד / אמונות מגבילות:

עד עכשיו נכשלתי המון בלימודים

זה שנכשלתי עד עכשיו המון בלימודים, זה אומר שזה יחזור על עצמו

אני לא רוצה להיכשל בלימודים, כי אני חושב שזה יעשה לי רע מסיבה כלשהי (שצריך לברר אותה)

מסקנה שיוצרת פחד וחרדה:

אני חושב שיש סיכוי שאכשל בלימודים + אני לא רוצה את זה, לכן אני מפחד להיכשל בלימודים.

על המחשבה הזאת אפשרי וכדאי לשאול את השאלות הבאות:

שאלה 1

- האם זה שאני חושב שעד עכשיו נכשלתי המון בלימודים, האם זו היא אכן האמת כל האמת ואך ורק האמת? האם באמת עד עכשיו אך ורק נכשלתי המון בלימודים? האם אף פעם לא הצלחתי בלימודים, בשום תחום / בשום נושא / לא משנה כמה למדתי / לא משנה כמה התאמצתי? האם אכן זאת האמת כל האמת ואך ורק האמת? מי אמר שזאת האמת? אולי עד עכשיו תמיד הצלחתי בלימודים?

שאלה 2

- האם זה שאני חושב שעד עכשיו נכשלתי המון בלימודים, מחייב בהכרח את זה שאני אחשוב שזה יחזור על עצמו, שאני אכשל בלימודים גם בעתיד? אולי אפשרי שלמרות שעד עכשיו נכשלתי המון בלימודים, עדיין ואעפ"כ אפשרי שלא אכשל בלימודים בעתיד ושלא אפחד להיכשל בלימודים? ואולי אדרבה מהיבט מסוים ניתן לראות, שדווקא בגלל זה שאני חושב שעד עכשיו נכשלתי המון בלימודים, דווקא בגלל זה, זה יגרום לכך שלא אכשל בלימודים בעתיד, אלא דווקא יש יותר סיכוי שאצליח בלימודים ושלא אפחד להיכשל בלימודים? כי לדוגמה, אלמד יותר טוב / אדע איך לא ללמוד בצורה שגויה אלא בצורה יותר נכונה / אני מבין יותר טוב איך לומדים / אדע לנהל את הזמן יותר טוב / אשקיע יותר בלימודים / אתן לעצמי צ'אנס והזדמנות להצליח בלימודים וכיו"ב?

שאלה 3

- האם זה שאני מפחד שאני אכשל בלימודים, האם אני חושב שזה אך ורק בגלל זה שאני חושב שעד עכשיו נכשלתי המון בלימודים? או שמא אני חושב שאכשל ומפחד להיכשל, גם בגלל סיבות אחרות / נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי למנוע את זה שאני מפחד להיכשל בלימודים גם בעתיד?


דוגמה למחשבה מפחידה / מחשבה מטרידה / מחשבה שלילית:

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי אני תמיד נכשל בדברים.

הנחות יסוד / אמונות מגבילות:

אני תמיד נכשל בדברים

זה שאני תמיד נכשל בדברים, יגרום לכך שאכשל גם עכשיו

אני לא רוצה להיכשל בלימודים, כי אני חושב שזה יעשה לי רע מסיבה כלשהי (שצריך לברר אותה)

מסקנה שיוצרת פחד וחרדה:

אני חושב שיש סיכוי שאכשל בלימודים + אני לא רוצה את זה, לכן אני מפחד להיכשל בלימודים.

על המחשבה הזאת אפשרי וכדאי לשאול את השאלות הבאות:

שאלה 1

- האם זה שאני חושב שאני תמיד נכשל בדברים, האם זאת אכן האמת כל האמת ואך ורק האמת? האם באמת אני תמיד נכשל בדברים? האם אני נכשל בכל הדברים? האם אף פעם לא הצלחתי בשום דבר? האם אני נכשל בכל הדברים מכל הסוגים? האם אין שום דבר בעולם שאני יכול להצליח לעשות אותו בשום תחום בעולם? האם אני באמת אך ורק נכשל תמיד בדברים בכל זמן ובכל מקום? האם אני בטוח בזה במאה אחוז? ולמה אני לא רוצה להיכשל שוב? אז מה אם אכשל שוב? מי אמר שזה רע להיכשל שוב? אולי זה לא משנה אם אכשל שוב? אולי זה טוב שאכשל שוב?

שאלה 2

- האם זה שאני חושב שאני תמיד נכשל בדברים, מחייב אותי בהכרח לפחד מכישלון בלימודים? אולי אפשרי שלמרות שאני חושב שאני תמיד נכשל בדברים, עדיין ואעפ"כ לא אפחד להיכשל בלימודים? ואולי אדרבה דווקא בגלל זה שאני חושב שאני תמיד נכשל בדברים, אולי דווקא בגלל זה, אני לא אפחד להיכשל בלימודים? כגון לדוגמה שאשקיע יותר בלימודים כדי להצליח / שאנסה ללמוד להתמודד עם הפחד שלי מכישלון?

שאלה 3

- האם זה שאני מפחד להיכשל בלימודים, האם אני חושב שזה באמת רק בגלל זה שאני חושב שאני תמיד נכשל בדברים? או שמא יכול להיות שזה גם בגלל סיבות אחרות / נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי למנוע את זה שאפחד מכישלון בלימודים?


דוגמה למחשבה מפחידה / מחשבה מטרידה / מחשבה שלילית:

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי הלימודים מאוד קשים ואני לא רוצה להיכשל בלימודים.

הנחות יסוד / אמונות מגבילות:

הלימודים מאוד קשים

מאחר שהלימודים מאוד קשים, זה אומר שאכשל בלימודים

אני לא רוצה להיכשל בלימודים, כי אני חושב שזה יעשה לי רע מסיבה כלשהי (שצריך לברר אותה)

מסקנה שיוצרת פחד וחרדה:

אני חושב שיש סיכוי שאכשל בלימודים + אני לא רוצה את זה, לכן אני מפחד להיכשל בלימודים.

על המחשבה הזאת אפשרי וכדאי לשאול את השאלות הבאות:

שאלה 1

- האם זה שאני חושב שהלימודים מאוד קשים ואני לא רוצה להיכשל בלימודים, האם זאת אכן האמת כל האמת ואך ורק האמת? האם באמת הלימודים קשים? מי אמר שהם קשים? כמה הם קשים? האם אם רק קשים? האם הם קשים גם בהתחלה וגם אחרי ההתחלה? האם אין בהם דברים קלים? האם הכרחי שהם יהיו קשים? האם אין שום אפשרות לגרום להם להיות פחות קשים? האם בהכרח שאין שום אפשרות שהם לא יהיו קשים כמו שנראה לי? ונניח שהם יהיו קשים, האם זה מחייב את זה שאכשל בלימודים? האם אין אפשרות שאתמודד עם הלימודים הקשים? ונניח שאכשל בלימודים, בגלל שהם קשים. אז מה? מה רע להיכשל? ואולי יותר טוב שהלימודים קשים? האם זה שהלימודים קשים זה רק רע, אולי יש בזה גם משהו טוב?

שאלה 2

- האם זה שאני חושב שהלימודים מאוד קשים ואני לא רוצה להיכשל בלימודים, מחייב אותי בהכרח לפחד מכישלון בלימודים? אולי אפשרי שלמרות שאני חושב שהלימודים מאוד קשים ואני לא רוצה להיכשל בלימודים, עדיין ואעפ"כ לא אפחד להיכשל בלימודים? ואולי אדרבה דווקא בגלל זה שאני חושב שהלימודים מאוד קשים ואני לא רוצה להיכשל בלימודים, אולי דווקא בגלל זה, אני לא אפחד להיכשל בלימודים? כגון שאלמד להתמודד עם לימודים קשים / אלמד להתמודד עם אתגרים / אלמד להתמודד עם קשיים / אלמד לא לפחד מקשיים?

שאלה 3

- האם זה שאני מפחד להיכשל בלימודים, האם אני חושב שזה באמת רק בגלל זה שאני חושב שהלימודים מאוד קשים ואני לא רוצה להיכשל בלימודים? או שמא יכול להיות שזה גם בגלל סיבות אחרות / נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי למנוע את זה שאפחד מכישלון בלימודים?


דוגמה למחשבה מפחידה / מחשבה מטרידה / מחשבה שלילית:

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי יש לי חרדת בחינות ואז לא אצליח במבחנים ואז אכשל בלימודים.

הנחות יסוד / אמונות מגבילות:

יש לי חרדת בחינות

מאחר שיש לי חרדת בחינות, לא אצליח במבחנים

אם לא אצליח במבחנים, לא אצליח בלימודים

אני לא רוצה להיכשל בלימודים, כי אני חושב שזה יעשה לי רע מסיבה כלשהי (שצריך לברר אותה)

מסקנה שיוצרת פחד וחרדה:

אני חושב שיש סיכוי שאכשל בלימודים + אני לא רוצה את זה, לכן אני מפחד להיכשל בלימודים.

על המחשבה הזאת אפשרי וכדאי לשאול את השאלות הבאות:

או שמא יכול להיות שזה גם בגלל סיבות אחרות / נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי למנוע את זה שאפחד מכישלון בלימודים?

שאלה 1

- האם זה שאני חושב שיש לי חרדת בחינות ואז לא אצליח במבחנים ואז אכשל בלימודים, האם זאת אכן האמת כל האמת ואך ורק האמת? האם באמת יש לי חרדת בחינות? האם הכרחי שאפחד בבחינות? האם אין שום דבר שאפשר לעשות נגד חרדת הבחינות? למה יש לי חרדת בחינות? האם אני מוכרח לפחד ממבחנים? ונניח שיש לי חרדת בחינות, האם זה מחייב את זה שאכשל במבחן? האם אין שום אפשרות לעבור את המבחן, למרות שיש לי חרדת בחינות? ונניח שאכשל במבחן, אז מה? האם הכרחי שאצליח? ואולי זה שיש לי חרדת בחינות, זה בכלל טוב? האם זה באמת אך ורק רע ללא טיפה אחת של טוב?

שאלה 2

- האם זה שאני חושב שיש לי חרדת בחינות ואז לא אצליח במבחנים ואז אכשל בלימודים, מחייב אותי בהכרח לפחד מכישלון בלימודים? אולי אפשרי שלמרות שאני חושב שיש לי חרדת בחינות ואז לא אצליח במבחנים ואז אכשל בלימודים, עדיין ואעפ"כ לא אפחד להיכשל בלימודים? ואולי אדרבה דווקא בגלל זה שאני חושב שיש לי חרדת בחינות ואז לא אצליח במבחנים ואז אכשל בלימודים, אולי דווקא בגלל זה, אני לא אפחד להיכשל בלימודים? כגון שאלמד להתמודד עם חרדת הבחינות שיש לי / שאלמד לא לפחד מבחינות / שאלמד לאהוב את עצמי, גם אם אכשל?

שאלה 3

- האם זה שאני מפחד להיכשל בלימודים, האם אני חושב שזה באמת רק בגלל זה שאני חושב שיש לי חרדת בחינות ואז לא אצליח במבחנים ואז אכשל בלימודים?


דוגמה למחשבה מפחידה / מחשבה מטרידה / מחשבה שלילית:

אני מפחד להיכשל בלימודים, כי אם אכשל לא יאהבו אותי.

הנחות יסוד / אמונות מגבילות:

אם אכשל בלימודים לא יאהבו אותי

אני רוצה שיאהבו אותי ואני לא רוצה שלא יאהבו אותי

אם לא יאהבו אותי יהיה לי רע

אני חושב שיש אפשרות שאכשל בלימודים (צריך לבדוק את הסיכוי האמיתי לכך)

מסקנה שיוצרת פחד וחרדה:

אני מפחד להיכשל בלימודים, כדי לא להרגיש רע מכך שלא יאהבו אותי

על המחשבה הזאת אפשרי וכדאי לשאול את השאלות הבאות:

שאלה 1

- האם זה שאני חושב שאם אכשל לא יאהבו אותי + שאני רוצה שיאהבו אותי, האם זאת אכן האמת כל האמת ואך ורק האמת? האם באמת לא יאהבו אותי בכלל? מי לא יאהב אותי? כמה לא יאהב אותי? אולי יאהבו אותי יותר? איך אני יודע שלא יאהבו אותי? אולי יאהבו אותי בלי תנאים? אולי יתמכו בי יותר? אולי זה יגרום לאנשים ללמוד לאהוב אותי באמת? והאם אני באמת רוצה שיאהבו אותי? האם אני חייב לרצות שיאהבו אותי? אז מה אם לא יאהבו אותי? אז מה אם יאהבו אותי פחות? אז מה אם ישנאו אותי? האם אני מוכרח לרצות שכולם יאהבו אותי? האם באמת הם אוהבים אותי כרגע כפי שאני? האם אני בכלל מרוצה מאיך שהם אוהבים אותי עכשיו? האם הם באמת אוהבים אותי? מה אני צריך את האהבה הזאת? האם אני חייב / כל כך חייב את האהבה הזאת?

שאלה 2

- האם זה שאני חושב שאם אכשל לא יאהבו אותי, מחייב אותי בהכרח לפחד להיכשל בלימודים? אולי אפשרי שלמרות שאני חושב שאם אכשל לא יאהבו אותי, עדיין ואעפ"כ אפשרי שלא אפחד...
מבחן לא אוהבים אותי להתמודד לפרק את הפחד סיבה של משהו נוסחאות האם באמת אוהבים אותי בשביל מה לשאול שאלות הסיכוי להיכשל טיפול לחשוב שלילי איך להצליח איך להצליח בלימודים איך להתגבר איך להתמודד איך להתמודד עם חרדה איך להתמודד עם חרדות איך להתמודד עם פחד איך להתמודד עם פחד לא להצליח איך להתמודד עם פחד לא להצליח בלימודים איך להתמודד עם פחדים איך לטפל איך לטפל בפחד איך לטפל בפחד מכישלון איך לטפל בפחד מכישלון בלימודים איך לטפל בפחדים איך לשלוט דאגה דאגה מכישלון בלימודים דאגות האם לטפל בפחד הדרכה הדרכה למטפלים הצלחה הצלחה בלימוד הצלחה בלימודים התמודדות התמודדות עם חרדה התמודדות עם חרדות התמודדות עם פחד התמודדות עם פחדים חושש חושש מכישלון חושש מכישלון בלימודים חרדה חרדה מכישלון חרדות חרדת כישלון חשש חששות טיפול טיפול בלחץ טיפול בלחץ מכישלון טיפול בלחץ מכישלון בלימודים טיפולי טיפולים כישלון כישלון בלימודים כישלונות לא רוצה להיכשל לא רוצה להיכשל בלימודים להיכשל להיכשל בלימודים להצליח להצליח בלימוד להצליח בלימודים להתגבר להתגבר על דאגה להתגבר על דאגה מכישלון בלימודים להתמודד להתמודד עם חרדה להתמודד עם חרדות להתמודד עם פחד להתמודד עם פחד לא להצליח להתמודד עם פחד לא להצליח בלימודים להתמודד עם פחדים לחץ לחץ בלימודים לחץ מכישלון לחץ מכישלון בלימודים לחשוש לטפל לטפל בחרדת כישלון לטפל בפחד לטפל בפחד מכישלון לטפל בפחד מכישלון בלימודים לטפל בפחדים לימוד לימודים לימודים טיפול למידה לשלוט לשלוט בלחץ לשלוט בלחץ בלימודים מטופל מטופלים מטפל מטפלים מקרה טיפולי פחד פחד לא להצליח פחד לא להצליח בלימודים פחד להיכשל פחד להיכשל בלימודים פחד מכישלון פחד מכישלון בלימודים פחד מכישלונות פחדים רצון תיאור מקרה תיאור מקרה טיפולי
חרדת בחינות / פחד בחינות - איך לטפל בחרדה ממבחנים? איך להתמודד עם חרדות לפני בחינות ועם פחד ממבחנים? מה לעשות עם פחד לפני מבחנים ופחד מבחינות? למה יש חרדות לפני מבחן וחרדת מבחנים? איך להירגע לפני מבחן? איך מתמודדים עם לחץ לפני מבחן? איך נרגעים לפני מבחן? הורדת לחץ לפני מבחן, טיפול בלחץ לפני מבחן, מה עושים יום לפני מבחן? הדרכה למטפלים, הדרכה למאמנים - חלק 3
.../ מחשבה מטרידה / מחשבה שלילית: אני מפחד להיכשל במבחן, כי אני חושב שלא למדתי מספיק טוב למבחן. הנחות יסוד / אמונות מגבילות: לא למדתי מספיק טוב למבחן מאחר שלא למדתי מספיק טוב למבחן אכשל במבחן אני לא רוצה להיכשל בבחינה, כי אני חושב שזה יעשה לי רע מסיבה כלשהי (שצריך לברר אותה) מסקנה שיוצרת פחד וחרדה: אני חושב שיש סיכוי שאכשל בבחינה + אני לא רוצה את זה, לכן אני מפחד להיכשל בבחינה. על המחשבה הזאת אפשרי וכדאי לשאול את השאלות הבאות: שאלה 1 - האם זה שאני חושב שלא למדתי מספיק טוב למבחן ושמשום כך אכשל במבחן...
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
...האם המוצר יכול להועיל ללקוח. איך למכור מוצרים שלא בהכרח מעניין את הלקוח? ישנם מקרים שבהם הלקוח לא יודע בדיוק מה הוא רוצה. במקרה כזה, איש המכירות צריך להפעיל יצירתיות ולהתאים לו פתרון. הרבה פעמים הלקוח לא מבין את צרכיו, ולכן על איש המכירות להציג לו את המוצר בצורה שתגרום לו להבין שהוא זקוק לו. גם אם הלקוח לא יודע להגדיר את מה שהוא רוצה, חשוב להיות קשוב ולנסות להנחות אותו לעבר הפתרון המתאים. האם יש דרכים לא הגיוניות למכור? אליעד כהן מסביר שיש אינסוף דרכים למכור, אך לא כל הדרכים הגיוניות. הרבה פעמים...
הדרכת מורים, איך ללמד תלמידים? איך להסביר משהו? איך ללמד גיאומטריה? איך ללמד מתמטיקה? טיפים למורים, טיפים למחנכים, הדרכת הורים, לקויות למידה, הדרכה למורים, הדרכה להורים
הדרכת מורים, איך ללמד תלמידים? איך להסביר משהו? איך ללמד גיאומטריה? איך ללמד מתמטיקה? טיפים למורים, טיפים למחנכים, הדרכת הורים, לקויות למידה, הדרכה למורים, הדרכה להורים
...טובה? ההוראה לא צריכה להסתפק בהסברת הנושא בלבד. חשוב שגם התלמידים יבינו את הסיבה מאחורי כל פעולה שהם עושים. ברגע שהתלמיד מבין למה הוא עושה משהו, הוא יוכל להתמודד עם בעיות חדשות בקלות רבה יותר. לכן, כשמורים מסבירים על משולש, הם צריכים לוודא שהתלמיד מבין את המהות של הצלעות והזוויות ולא רק את הדרך בה יש לפתור את הבעיה. מה עושים כשהתלמיד לא מבין את החוק הבסיסי? ההסבר האינטואיטיבי בלבד לא תמיד מספיק. על המורה לוודא שהתלמיד מבין את החוק הבסיסי בצורה מאוד ברורה. אליעד מציע להשתמש בהסברים נוספים ובדוגמאות...
הדרכת מורים, הדרכה למורה מתחיל, איך ללמד תלמידים? פחד ללמד, חרדה ללמד, שיעור ראשון, פעם ראשונה, תלמידים לא מקשיבים, מרגישה כישלון, פחד להיכשל, הדרכה למורים מתחילים
הדרכת מורים, הדרכה למורה מתחיל, איך ללמד תלמידים? פחד ללמד, חרדה ללמד, שיעור ראשון, פעם ראשונה, תלמידים לא מקשיבים, מרגישה כישלון, פחד להיכשל, הדרכה למורים מתחילים
...מסביר שהציפיות הגבוהות מדי מהשיעור הראשון גורמות לבעיות רבות במורים חדשים, ולכן חשוב להתמקד במטרות קטנות ולהבין שזהו תהליך מתמשך. לסיום, אליעד מציע למורה להבין שלפעמים כישלון לא בהכרח אומר שהיא לא מצליחה, אלא רק שהדברים לא מתנהלים כמצופה. על המורה להבין שאין צורך להילחץ כל פעם שמישהו לא מקשיב, ושעליה להיות גמישה יותר בתפיסת הדרך שבה השיעור מתנהל. מה לעשות בשיעור הראשון? כיצד להתמודד עם פחד וחרדה בתור מורה? איך להוריד את רמת הלחץ בשיעור הראשון? איך לעמוד מול כיתה עם התלמידים? מהי הדרך להתמודד עם...
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
...והכיף, אך לעתים לא ניתן לוותר לחלוטין על מסגרת של כללים ברורים עם השלכות. איך לייצר קשב והתעניינות בכיתה התמודדות עם רעש והפרעות של תלמידים שיטות חינוך מבוססות הקשבה וכבוד השימוש בסנקציות מול גישה חיובית ש: איך אני יכולה לגרום לילדים בכיתה שיקשיבו לי בלי להפעיל סנקציות ולצעוק עליהם ולהפחיד אותם שזה מה שרוב המורים עושים. אליעד: התשובה פשוטה הם לא מקשיבים הם חרשים כאילו להקשיב להם כי הם כאילו לא שומעים אותך? ש: הם לא חרשים אבל מרוב הצעקות של עצמם הם לא שומעים אותי. אליעד: לא הבנתי יש להם בעיה שהם...
ניתוח תהליך, איך להיות ראפר? הדרכת מורים, הדרכת הורים, הדרכת מחנכים, כתיבת ראפ, מילים לשיר ראפ, מילים לפריסטייל, רוצה להיות ראפר, הדרכה להורים, להיות אמן ראפ, להיות אמן היפ הופ
ניתוח תהליך, איך להיות ראפר? הדרכת מורים, הדרכת הורים, הדרכת מחנכים, כתיבת ראפ, מילים לשיר ראפ, מילים לפריסטייל, רוצה להיות ראפר, הדרכה להורים, להיות אמן ראפ, להיות אמן היפ הופ
...של כמה תחומים בנפרד. הוא נותן דוגמה פשוטה: אם מישהו לא יודע לדבר עברית, ברור שלא יוכל לכתוב שיר ראפ בעברית. מכאן, קודם כול, אדם צריך לשלוט בשפה, במילים שלה ובדקדוק הבסיסי. אליעד מדגים תרגיל מעשי שיעזור לכל מי שמעוניין להיות ראפר להתקדם לשלב הבא: תחילה, יש לקחת מילה פשוטה או אובייקט אקראי, כמו למשל כפית. בשלב הראשון יש לכתוב על אותו אובייקט כמה משפטים, בלי קשר לאיכות או לחריזה. לדוגמה: הכפית שלי גדולה כמו פיל, אפילו אם זו אמירה דמיונית או חסרת היגיון. המטרה כאן היא פשוט ללמוד לייצר משפטים בסיסיים...
הדרכת מורי נהיגה, הדרכת מורים, ללמוד חניה לאחור, ללמוד לחנות ברוורס, איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה, איך לחנות בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות? איך חונים בניצב? הדרכה למורים, ניתוח תהליך
הדרכת מורי נהיגה, הדרכת מורים, ללמוד חניה לאחור, ללמוד לחנות ברוורס, איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה, איך לחנות בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות? איך חונים בניצב? הדרכה למורים, ניתוח תהליך
...ולבקש מהתלמיד לבצע נסיעה לאחור קרוב אליו בלי לפגוע בו. כשהוא מצליח את זה, מוסיפים עוד פח או אלמנט נוסף שמייצג מכשול נוסף, כדי להעלות את רמת האתגר בצורה הדרגתית. הרעיון הוא לאפשר לתלמיד להבין ולהפנים את מה שהוא עושה לפני שמגיעים למצב של חניה בין שתי מכוניות אמיתיות במצב מורכב. אליעד מדגים גם את הגישה ההפוכה, כאשר מורה לנהיגה עלול לקחת תלמיד ישירות לחניה צפופה בלב תל אביב, תחת לחץ וצפצופים, ומסביר כי הגישה הזו אינה אפקטיבית כי התלמיד לא יספיק להבין לעומק את הפעולות שהוא מבצע. מה המורים לנהיגה יכולים...
ילד בדיכאון, ילד לא רוצה לחיות, ילד רוצה להתאבד, הדרכה להורים, איך לטפל בילד? למה לחיות? אין חשק לחיות, בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? משמעות החיים, סיבות לחיות, אין רצון לחיות, התאבדות ילדים
ילד בדיכאון, ילד לא רוצה לחיות, ילד רוצה להתאבד, הדרכה להורים, איך לטפל בילד? למה לחיות? אין חשק לחיות, בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? משמעות החיים, סיבות לחיות, אין רצון לחיות, התאבדות ילדים
...בבירור מה בדיוק מפריע לאדם, ולפעול או לשינוי המציאות או לקבלת המצב באופן מוחלט, ואז הסבל מתפוגג. לסיכום, לפי אליעד כהן, כאשר ילד רוצה למות או מדבר על התאבדות, התפקיד המרכזי של ההורים הוא להבין את המקור האמיתי לרגשותיו, לסייע לו לפרש את המציאות באופן שיקל על סבלו, ובעיקר להימנע מלהעביר אליו את החרדות והדאגות שלהם עצמם. למה הילד שלי בדיכאון? איך לעזור לילד שרוצה להתאבד? איך להסביר לילד משמעות החיים? למה לא להתאבד? איך מתמודדים עם ילד חסר חשק לחיות? הילד אומר שהוא לא רוצה לחיות, מה עושים? מה גורם לילדים...
הדרכה להורים, איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לא לצעוק? לגרום לילד להתנהג בצורה בוגרת, לחנך ילד נכון, איך להעיר לילד? איך לגרום לילד לחשוב? איך לגרום לילד להירגע? בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים
הדרכה להורים, איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לא לצעוק? לגרום לילד להתנהג בצורה בוגרת, לחנך ילד נכון, איך להעיר לילד? איך לגרום לילד לחשוב? איך לגרום לילד להירגע? בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים
...אם משהו לא מתאים לרצונותיי, עלי לצעוק כדי שישימו לב ויטפלו בבעיה שלי. המטרה של ההורה במקרה זה היא להוביל את הילד להכרה והבנה של אותן הנחות יסוד פנימיות שמפעילות אותו. כאשר הילד מבין שהוא מגיב מתוך הנחות אלו, ניתן לעבוד איתו על כך שיש דרכים נוספות וטובות יותר להתמודד עם המציאות, במקום לצעוק או להתרגז. מדוע חשוב ללמד את הילד להטיל ספק ברגשות ובמחשבות שלו? אליעד כהן מסביר שהמיומנות החשובה ביותר שניתן ללמד ילד היא היכולת להטיל ספק במה שהוא מרגיש וחושב. אם הילדה אומרת זה מגעיל אותי, ההורה יכול לעזור...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פחד מכישלון בלימודים / חרדה מכישלון בלימודים / פחד להיכשל בלימודים / חרדת כישלון בלימודים - איך לטפל בפחד מכישלון בלימודים, מפחד להיכשל בלימודים, איך להתמודד עם פחד לא להצליח בלימודים, לא רוצה להיכשל בלימודים, חושש מכישלון בלימודים, טיפול בלחץ מכישלון בלימודים, להתגבר על דאגה מכישלון בלימודים, לשלוט בלחץ בלימודים - הדרכה למטפלים / תיאור מקרה טיפולי @ פחד מכישלון / פחד להיכשל / חרדת כישלון - חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: כישלון חוזר, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כישלון חוזר, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לזוגיות, מאמן אישי לבני נוער, מאמן אישי רוחני בתחום כישלון חוזר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6406 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 15:27:40 - wesi1