אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כיצד לנהל עובדים? ✔משימות לעובדים, תעדוף משימות, דד ליין למשימות, איך לתת משימה לעובד? כמה זמן יקח לבצע את המשימה? תכנון לוחות זמנים, תכנון משימות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
משימות לעובדים, תעדוף משימות, דד ליין למשימות, איך לתת משימה לעובד? כמה זמן יקח לבצע את המשימה? תכנון לוחות זמנים, תכנון משימות, ניהול פרויקטים, ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? ניהול משימות לעובדים, איך לנהל משימות? איך לתעדף משימות?
איך לתת משימה לעובד בצורה אפקטיבית?

השלב הראשון במתן משימה לעובד הוא תכנון מדויק של זמן ההשלמה שלה ושל משך זמן הביצוע. הרבה פעמים מנהלים לא שואלים מספיק שאלות ונותנים את המשימה, אך לא מבינים את הצורך היותר מדויק של המשימה, כמו זמן ביצוע והערכת הקשיים. כל מנהל טוב יודע שחשוב להפריד בין השאלות: "מתי המשימה תהיה מוכנה?" ו - "כמה זמן ידרוש לבצע אותה?"

כדי להבין את משך זמן הביצוע של המשימה, השאלה הראשונה שצריך לשאול את העובד היא: "מתי לדעתך זה יהיה מוכן?" השאלה הזו מתמקדת בתוצאה הסופית, כלומר, הזמן בו העובד חושב שהוא יסיים את המשימה. עם זאת, זו שאלה שאינה מספקת את התמונה המלאה, מכיוון שהיא לא עונה על כמה זמן יידרש לעובד לעסוק במשימה בפועל, כי לעיתים משימה שנראה שהיא אמורה להימשך יום עבודה אחד, עשויה להימשך שבוע אם העובד עסוק במטלות אחרות.

השאלה השנייה שחשוב לשאול את העובד היא: "כמה זמן לדעתך ייקח לך לעשות את זה?" זוהי השאלה שממקד את המנהל בתהליך העבודה עצמו ולא רק בתוצאה הסופית. אם העובד אומר שהמשימה תיקח לו יום או שעה, המנהל מקבל תמונה מדויקת יותר לגבי זמן הביצוע. כך המנהל יכול להבין אם הזמן שצוין הוא סביר או שיש צורך בהתאמת סדרי עדיפויות.

למה כדאי לשאול את השאלה "כמה זמן ייקח לך לעשות את זה"? התשובה לשאלה הזו מאפשרת למנהל להבין את הקשיים הצפויים, כמו עבודה נוספת שממתינה לעובד או בעיות טכנולוגיות שיכולות להפריע. בנוסף, התשובה עוזרת למנהל לתכנן את הזמן בצורה יעילה יותר, לבצע תעדוף משימות, ואם יש צורך, לשנות את סדר העדיפויות או לדחות משימות אחרות.

כיצד הזמן משפיע על ניהול המשימות? המנהל שואל את העובד על זמן ביצוע המשימה כדי להבין את הגורמים שיכולים להשפיע על זמן העבודה, כגון עומס משימות, קשיים בלתי צפויים או צורך בהכנות נוספות. בהתאם לכך, המנהל יכול להחליט אם דחיפות המשימה מצריכה הקדמתה או אם יש מקום לעיכוב שלה.

במידה ויש תשובות ברורות לשאלות "כמה זמן ייקח לעשות את זה?" ו - "מתי זה יהיה מוכן?", המנהל יכול לתכנן את סדר העבודה בצורה אופטימלית ולבצע תעדוף נכון יותר של המשימות. לדוגמה, אם משימה מסוימת אמורה לקחת יותר זמן מהצפוי, אפשר לשקול לדחות אותה או לשלב אותה עם משימות אחרות, וגם לחלק את המשימה לחלקים קטנים יותר אם זה יסייע לייעול.
איך נותנים משימה לעובד בצורה אפקטיבית?

כאשר נותנים לעובד משימה, חשוב להבדיל בין שני שלבים עיקריים: מתי המשימה תהיה מוכנה וכמה זמן ידרוש להשלימה. מנהלים לא רציניים עשויים להסתפק במתן המשימה ולעזוב אותה, אך מנהלים מקצועיים שואלים את העובד שאלות נוספות כדי להבין בצורה מדויקת יותר את זמן ההשלמה ואת מידת הקושי.

מה ההבדל בין "מתי זה יהיה מוכן" ל - "כמה זמן ייקח לסיים את המשימה"?

בשלב הראשון, המנהל שואל את העובד: "מתי לדעתך זה יהיה מוכן?" שאלה זו מייצגת את הזמן שבו המשימה תושלם, אך אין בה כדי לענות על השאלה לגבי הזמן הנדרש לביצוע המשימה בפועל. חשוב להבין שייתכן שמה שנראה כמשימה של "יום עבודה" עשוי להימשך שבוע אם יש לעובד משימות קודמות או עומס עבודה.

שאלה שנייה שחשוב לשאול היא: "כמה זמן לדעתך ייקח לך לעשות את זה?" השאלה הזו ממקדת את המנהל בתהליך העבודה עצמו, ולא רק בתוצאה הסופית. על ידי בקשת הערכת זמן, המנהל מקבל תמונה יותר מדויקת לגבי כמות הזמן שהעובד יצטרך כדי להשלים את המשימה, וגם יכול להבין את קשיי הביצוע שעלולים להיתקל בהם.

למה כדאי לשאול "כמה זמן ייקח לך לעשות את זה"?

אם העובד מציין כי המשימה תיקח לו שעה, יום או יותר, המנהל יכול להבין אם זה זמן סביר או לא. בנוסף, המנהל יכול להחליט אם דחיפות המשימה מצריכה לשנות סדרי עדיפויות או לעכב משימות אחרות. כשיש למנהל תשובה לגבי הזמן הנדרש, הוא יכול לתכנן בצורה יעילה יותר את סדר העבודה ולתעדף משימות.

מה משפיע על זמן ביצוע המשימה?

כאשר המנהל שואל על הזמן הנדרש לביצוע המשימה, הוא מקבל מידע חשוב על כל מה שיכול להשפיע על זמן הביצוע, כולל את כמות המשימות שיש לעובד כרגע, את הקשיים הצפויים בביצוע המשימה (כמו חסימות טכנולוגיות או דרישות מיוחדות), וכיצד זה ישפיע על העבודה הכוללת של הצוות.

איך לנהל את זמן המשימות בצורה אופטימלית?

כשיש תשובות ברורות לשאלות "כמה זמן ייקח לעשות את זה?" ו - "מתי זה יהיה מוכן?", המנהל יכול לא רק לנהל את הזמן בצורה טובה יותר, אלא גם לקבל החלטות מושכלות לגבי סדרי עדיפויות. לדוגמה, אם המשימה לוקחת יותר זמן מהצפוי, ניתן לשקול לדחות אותה או לשלב אותה עם משימות אחרות. יכול להיות שכדאי גם לחלק את המשימה לקטעים קטנים יותר על מנת לייעל את הביצוע.
מקום בלי זמן ציר הזמן מרחב הזמן סדרי עדיפויות תוצאות לנהל עובד לקבל החלטה לענות לבצע ניהול משימות לנהל פרויקטים איך לנהל איך לנהל משימות איך לנהל משימות לעובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לתעדף משימות איך לתת משימה לעובד איך לתת משימה לעובדים איך לתת משימות דד ליין דד ליין למשימות כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים כמה זמן כמה זמן יקח לבצע את המשימה לבצע לוחות זמנים לנהל לנהל משימות לנהל משימות לעובדים לנהל עובד לנהל עובדים לנהל פרויקט לנהל פרויקטים לתכנן לתעדף משימות לתת לתת משימה לעובד לתת משימה לעובדים לתת משימות מנהל משימה משימות משימות לעובדים ניהול ניהול משימות ניהול משימות לעובדים ניהול עובד ניהול עובדים ניהול פרויקטים עובד עובדים פרוייקט פרוייקטים פרויקט פרויקטים פריוריטיזציה תיעדוף תכנון תכנון לוחות זמנים תכנון משימות תעדוף תעדוף משימות
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
... עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר ... אבל אתה מבין שזה משפיע על שנינו? וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע ...
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
... טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא ... הנוהל או את ביצועו מחדש. בשורה התחתונה, אליעד כהן מציין שהמטרה המרכזית של מנהל טוב היא לוודא שהטעויות לא יחזרו, ובכך להוביל לשיפור מתמיד בארגון. מניעת טעויות בעבודה כיצד לנהל עובדים שיפור נהלי עבודה הדרכה והכוונה בעבודה הפקת לקחים מהטעויות איך ניתן למנוע טעויות של עובדים ולנהל אותם ... בתהליך מתמשך של שיפור וייעול התהליכים בתוך הארגון. בסופו של דבר, המטרה היא למנוע חזרה על טעויות, ובכך לשפר את הביצועים הכלליים של הצוות והארגון. מניעת טעויות בעבודה כיצד לנהל עובדים שיפור נהלי עבודה הדרכה והכוונה בעבודה הפקת לקחים מהטעויות ...
ספקים ונותני שירות, למה לא לסמוך על הספקים שלך? למה לא לסמוך על נותני שירות? איך לנהל עסק? לסמוך על העובדים, אינטרסים בניהול עסקים, על מי אפשר לסמוך בעסקים? למה לסמוך רק על עצמך? לסמוך על נותן שירות, לסמוך על ספק, אימון לעסקים
ספקים ונותני שירות, למה לא לסמוך על הספקים שלך? למה לא לסמוך על נותני שירות? איך לנהל עסק? לסמוך על העובדים, אינטרסים בניהול עסקים, על מי אפשר לסמוך בעסקים? למה לסמוך רק על עצמך? לסמוך על נותן שירות, לסמוך על ספק, אימון לעסקים
... לידיים שלך ומוודא שהאינטרסים שלך נשמרים, אתה יכול להימנע מבעיות עתידיות ולהגביר את הצלחת העסק. ניהול עסקים בצורה חכמה עבודה עם ספקים ונותני שירות כיצד לנהל עובדים בעסק אחריות אישית בעסקים הימנעות מטעויות עסקיות נפוצות למה לא לסמוך על ספקים ונותני שירות בעיניים עצומות? כאשר ... עצומות. אתה חייב לוודא שהאינטרסים שלך נשמרים, ואם יש צורך - לקחת פיקוח ובקרה כדי למנוע בעיות. ניהול עסקים בצורה חכמה עבודה עם ספקים ונותני שירות כיצד לנהל עובדים בעסק אחריות אישית בעסקים הימנעות מטעויות עסקיות נפוצות ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות? כאשר ... של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים בעבודת צוות? במהלך ההרצאה, אליעד מציין את ... עסקית? הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד לנהל עובדים בצורה אפקטיבית. אליעד מציין שבמקרים רבים, כאשר עובדים לא מבצעים משימות, הבעיה לא טמונה בהבנה של העבודה או במיומנויות טכניות. פעמים רבות, מדובר בבעיה אנושית - כלומר, כיצד ... לפתח אמון ולהגיב בצורה שתסייע בהתגברות על האתגרים. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? ...
אחריות ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית
... ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית מדוע לא כדאי להאשים את העובדים שלך כמנהל? אליעד כהן מסביר ... את דרכי הניהול שלהם. מהי אחריות ניהולית? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? למה לא להאשים את העובדים? מי אחראי, העובד או המנהל? כיצד לנהל עובדים בצורה נכונה? מה המשמעות של הסרת אחריות ניהולית? ...
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
... איך לנהל את השכל? איך לנהל דו שיח? איך לנהל דיון? איך לנהל דיון ביעילות? איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיונים עם עצמך? איך לנהל מנהלים? איך לנהל משא ומתן? איך לנהל נכון עובדים? איך לנהל עובדים? איך לנהל עסק? איך לנהל עסק מצליח? ... עובדים טיפים לניהול שיחה טעויות בניהול עובדים יכולות ניהול יכולת ניהול משא ומתן יעוץ אישי למנהלים יעוץ למנהלים יעוץ לנהל עובדים יעוץ מנהלים יעוץ ניהולי כושר ניהול שיחה כיצד לנהל? כיצד לנהל עובדים? כישורי ניהול שיחה לאחר לעבודה ...
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
... למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה הדבר ... מערכות יחסים, שפת גוף, אומנות הניהול ושיטות ניהול אפקטיביות. איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? שיטות ניהול עובדים איך עובד המוח האנושי? מה גורם לאנשים לפעול? איך נוצרת מוטיבציה? איך לשפר תקשורת בין - אישית? ...
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני למה כדאי להתייחס לעובדים שלך כמו אל לקוחות? ... משמעותי בביצועי העובדים ובהצלחת הארגון שלכם. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד נכון עם לקוחות שיטות ניהול אפקטיביות ניהול עובדים - גישה מכירתית כאשר מדובר בניהול ... בצורה יעילה וליצור סביבת עבודה בריאה ומועילה. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד נכון עם לקוחות שיטות ניהול אפקטיביות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משימות לעובדים, תעדוף משימות, דד ליין למשימות, איך לתת משימה לעובד? כמה זמן יקח לבצע את המשימה? תכנון לוחות זמנים, תכנון משימות, ניהול פרויקטים, ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? ניהול משימות לעובדים, איך לנהל משימות? איך לתעדף משימות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: כיצד לנהל עובדים?, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: כיצד לנהל עובדים?, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לחיים, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר אישי בנושא כיצד לנהל עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5938 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 16:50:08 - wesi1