אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כיצד לנהל? ✔ניהול עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים? מהי מטרת המשימה לעובדים? איך לנהל מנהלים? יעוץ ארגוני, אימון למנהלים
למה כדאי להסביר לעובדים את מטרת המשימה?

כאשר נותנים משימה לעובד, קיימות שתי אפשרויות עיקריות: הראשונה היא פשוט להגיד לעובד מה עליו לעשות, והשנייה היא להסביר לעובד לא רק מה הוא צריך לעשות, אלא גם למה הוא צריך לעשות זאת, כלומר, מהי מטרת המשימה. לדוגמה, אם יש צורך לנקות את המשרד, אפשר להגיד לעובד: "תנקה את המשרד", ואפשר גם להגיד לו: "תנקה את המשרד כי בעוד שעה יגיעו אורחים". האפשרות השנייה, שמכילה את ההסבר, עדיפה בדרך כלל מכיוון שהיא נותנת לעובד את ההבנה העמוקה יותר לגבי התכלית.

מה יותר חשוב - המשימה או המטרה שלשמה היא מבוצעת?

כאשר נותנים משימה, חשוב להבין שהמשימה עצמה אינה המטרה. כל משימה מבוצעת כדי להשיג תכלית מסוימת. לדוגמה, מה יותר חשוב: לבשל אוכל או לאכול אותו? כמובן שהאכילה חשובה יותר מהבישול עצמו. אם האוכל יתבשל אבל לא יאכלו אותו, אז כל הבישול היה לשווא. באותה מידה, משימות בעבודה תמיד נועדו להשיג מטרות מוגדרות, ולכן חשוב יותר להתמקד במטרה הסופית מאשר רק בביצוע המשימה עצמה.

מה קורה כאשר העובד לא מבין את מטרת המשימה?

כאשר נותנים לעובד משימה בלי להסביר לו את המטרה שלה, נוצרות בעיות רבות:
  • העובד עלול לא להבין את המשימה באופן ברור ומדויק.
  • לעובד קשה לבחור את הדרך הטובה ביותר לבצע את המשימה, מאחר שהוא אינו יודע לאן בדיוק הוא אמור להגיע.
  • במקרה שהנסיבות משתנות, העובד לא ידע כיצד לשנות את הביצוע בהתאם.
  • אם נוצרת אי ודאות או דילמה, העובד לא ידע כיצד להחליט נכון, מכיוון שאין לו את ההקשר הרחב.
לעומת זאת, כשמסבירים לעובד לא רק מה המשימה אלא גם למה צריך לבצע אותה, העובד יודע כיצד להתאים את הפעולות שלו למטרה הסופית, וכך נמנעות טעויות רבות.

האם העובדים שלך הם רובוטים או אנשים חושבים?

כאשר מתייחסים לעובדים כרובוטים, מסבירים להם בדיוק מה לעשות, איך לעשות ומתי לעשות, אבל לא מסבירים להם למה לעשות זאת. לרובוטים יש יתרון ברור - הם מבצעים במדויק את מה שמגדירים להם, ללא צורך בהסברים או בהבנת המטרה. אך רובוטים גם מוגבלים מאוד: הם אינם יכולים להתאים את עצמם לשינויים, אינם יכולים לתקן טעויות, ואינם יכולים לחשוב באופן עצמאי.

בני אדם, לעומת זאת, אינם רובוטים. הם יכולים לחשוב, לנתח ולהבין את הסיבות לפעולותיהם. כאשר מתייחסים לעובדים כמו לרובוטים, נוצרות בעיות רבות, כי לא תמיד ברור להם איך בדיוק לבצע את המשימה. לפעמים העובדים לא מבינים בדיוק מה רצית, לפעמים הם לא יבינו את ההסבר באופן מדויק, ולפעמים הנסיבות ישתנו והעובד לא ידע איך להתאים את עצמו.

אם אתה בטוח לחלוטין שהעובד שלך יבין בדיוק את ההנחיות ושלא יהיו שינויים בנסיבות - אז אתה יכול להתייחס אליו כמו לרובוט, אבל במציאות זה כמעט אף פעם לא אפשרי. לכן, עדיף תמיד להסביר לעובד מהי מטרת המשימה, וכך לאפשר לו להשתמש בשיקול הדעת האנושי שלו כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

איך נכון לתת משימות לעובדים בצורה אידיאלית?

במצב אידיאלי, הדרך הטובה ביותר לתת משימות לעובדים היא בכלל להתחיל מהסוף. במקום לומר לעובד "תעשה את זה וזה", עדיף לומר לו מה המטרה הסופית שאליה החברה או הארגון רוצים להגיע, ואז לשאול את העובד: "איך אתה מציע להשיג את זה?". כך העובד מתמקד במטרה הסופית ולא רק במשימה המיידית.

לדוגמה, במקום להגיד לעובד "תנקה את המשרד", עדיף לומר לו: "אנחנו צריכים שהמשרד יהיה מוכן לקבלת אורחים בעוד שעה, מה לדעתך צריך לעשות?". כך העובד יכול להציע פתרונות בעצמו ולבחור את הדרך הטובה ביותר להגיע למטרה.

למה עדיף להעסיק עובדים חכמים ולתת להם להבין את המטרה?

כאשר אתה מעסיק עובדים חכמים ומסביר להם לא רק את המשימה, אלא גם את המטרה שמאחוריה, הם מסוגלים לשקלל את כל הגורמים ולהגיע להחלטות טובות יותר. בכל פעם שהם נתקלם בדילמה, הם יזכרו מה המטרה הסופית, ויכוונו את הפעולות שלהם להשגת המטרה הזו. ככל שהעובד חכם יותר, כך נכון יותר להסתמך על הבנתו ולא על הנחיות טכניות מוגבלות.

מה לעשות כאשר מנהלים מנהלים?

כאשר מנהלים מנהלים אחרים בארגון, חשוב אף יותר להגדיר להם את המטרות ופחות את הדרך. לדוגמה, יש להגיד למנהל הכפוף לך: "אנחנו רוצים להגיע למטרה מסוימת - איך לדעתך כדאי להגיע אליה?". כך המנהל יכול להשתמש בשיקול דעתו ולהציע את הדרכים הטובות ביותר. זה נותן לו מוטיבציה ותחושת אחריות גדולה יותר כלפי התוצאה הסופית.

שאלות לחשיבה בניהול עובדים

אליעד מציע לחשוב על הנקודה הזו לעומק: כאשר אתם נותנים הנחיה לעובד, עד כמה אתם מדברים איתו על "מה צריך לעשות", ועד כמה אתם מדברים איתו על "למה לעשות זאת"? עד כמה אתם מסבירים לעובדים את מטרת המשימות שאתם נותנים? שינוי קל באופן שבו אתם מציגים משימות יכול להפוך את כל הארגון ליעיל ואפקטיבי יותר.
איך לתת משימות לעובדים בצורה אפקטיבית?

כאשר נותנים משימה לעובד, אפשר פשוט להגיד לו מה לעשות, ואפשר גם להסביר לו למה הוא צריך לעשות זאת. לדוגמה, אפשר לומר לעובד: "צריך לנקות את המשרד." אבל ניתן גם להוסיף: "צריך לנקות את המשרד כי בעוד שעה יגיעו אורחים."

כלומר, ניתן לתת משימה בפני עצמה, וניתן גם לפרט את הסיבה לביצועה. אמנם לא תמיד זה אפשרי, הכרחי או מתאים להסביר את הסיבה, אך באופן כללי, עדיף לפרט למה מבצעים את המשימה.

למה חשוב להסביר את מטרת המשימה?

כשאנחנו נותנים משימה לעובד, אנחנו בעצם רוצים שהוא יבצע פעולה מסוימת על מנת להשיג תכלית מסוימת. ולכן, מה חשוב יותר - המשימה עצמה, או התכלית שאליה היא מכוונת?

למשל, מה חשוב יותר - לבשל אוכל או לאכול אותו? ברור שחשוב יותר לאכול. אם האוכל יתבשל ולא ייאכל, הרי שהבישול לא היה מועיל. כך גם עם משימות בעבודה - אם המשימה מתבצעת אך לא משיגה את התוצאה הרצויה, אזי העבודה הייתה לחינם.

הבעיות שעלולות להיווצר כאשר לא מסבירים את מטרת המשימה

כאשר נותנים לעובד משימה ללא הסבר על מטרתה, עלולות להיווצר טעויות רבות:
  • העובד עלול לא להבין את המשימה בצורה מדויקת.
  • ייתכן שיש מספר דרכים לבצע את המשימה, אך העובד לא ידע איזו מהן מתאימה ביותר.
  • במצבי חוסר ודאות, העובד לא ידע כיצד לקבל החלטה נכונה.
  • אם משתנות הנסיבות, העובד לא ידע כיצד להסתגל למצב החדש.
לעומת זאת, כאשר מסבירים לעובד מהי המשימה ומה מטרתה, קל לו יותר לכוון את הביצוע בהתאם ליעד הסופי. בכל מצב של דילמה, הוא יכול להתאים את ביצוע המשימה למטרה הגדולה יותר.

האם עדיף לתת משימה או להגדיר יעד?

במצב אידיאלי, כדאי אפילו להפוך את הגישה ולומר לעובד קודם כל מה המטרה הסופית, ורק לאחר מכן מה המשימה שנגזרת ממנה. השאלה היא מה עומד לנגד עיניו של העובד - האם הוא מתמקד בביצוע המשימה עצמה, או בהשגת התוצאה הסופית?

למשל, האם הוא רואה את עצמו כמי שצריך "לנקות את המשרד", או כמי שצריך "להכין את המשרד לקראת הגעת האורחים"? הבדל קטן בגישה, אך משמעותי מאוד באפקטיביות העבודה.

עובדים הם לא רובוטים

ככל שהעובד פחות חושב, כך הוא מתפקד יותר כרובוט. לרובוט אומרים בדיוק מה לעשות, והוא מבצע זאת ללא הבנה של המטרה. אבל בני אדם אינם רובוטים - הם חושבים, מתלבטים, ופועלים בהיגיון. וכאשר מתייחסים אליהם כרובוטים, מתעוררות בעיות רבות:
  • לא בטוח שהמשימה הוסברה להם נכון.
  • לא בטוח שהמשימה שהוגדרה היא אכן הפתרון הטוב ביותר.
  • לא בטוח שהמצב יישאר זהה לאורך זמן - נסיבות עשויות להשתנות.
לכן, עדיף להסביר לעובד מהי המטרה הסופית, כדי שיוכל להתאים את הביצוע בהתאם לנסיבות המשתנות ולשיקול דעתו.

ניהול נכון - התמקדות במטרה הסופית

כאשר מנהלים עובדים, עדיף להציג בפניהם קודם כל את המטרה, ורק לאחר מכן לדון בדרכים האפשריות להשגתה. כלומר, במקום לומר: "תעשה את זה וזה", עדיף לומר: "אנחנו רוצים להגיע לתוצאה הזאת - איך לדעתך ניתן להשיג אותה?"

המטרה הסופית תמיד חשובה יותר מהדרך שמובילה אליה. לכן, בפעם הבאה שאתם נותנים הנחיות למישהו, נסו לבדוק: כמה אתם מתמקדים במשימה עצמה, וכמה אתם מסבירים את הסיבה לביצועה? כמה זמן אתם מקדישים למה שצריך לעשות, וכמה זמן מוקדש ללמה עושים את זה?

לסיכום

אם אתם רוצים שעובדים יבצעו משימות בצורה חכמה ויעילה, כדאי להסביר להם גם את התכלית שמאחורי המשימה. באופן אידיאלי, עדיף להגדיר להם קודם כל את היעד, ורק לאחר מכן את הצעדים להגשמתו.

למידע נוסף על ניהול עובדים, איך לתת משימות בצורה נכונה ואיך לגרום לעובדים להקשיב לך, ניתן להיכנס לאתר ולחפש נושאים כמו: "איך לתת משימות", "ניהול עובדים", "אימון מנהלים" ועוד.

בהצלחה!
לקבל החלטה נכונה זה אפשרי תחושות החלטות טובות יותר אימון בעבודה לנהל עובדים עובד חכם הדרך מטרה איך לקבל החלטה איך לנהל איך לנהל מנהל איך לנהל מנהלים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לתת משימות איך לתת משימות לעובד איך לתת משימות לעובדים אימון אימון למנהלים אימונים ארגון הסבר הסברים יועץ יעוץ יעוץ ארגוני כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים להסביר להסביר את מטרת המשימה לעובדים להתאמן למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים למה לנמק את המשימה לעובדים למנהלים לנהל לנהל מנהל לנהל מנהלים לנהל עובד לנהל עובדים לנמק לנמק את המשימה לעובדים לתת לתת משימות לתת משימות לעובד לתת משימות לעובדים מהי מטרת מהי מטרת המשימה לעובדים מטרות מטרת המשימה לעובדים מנהל מנהלים משימה משימות משימות לעובדים ניהול ניהול מנהלים ניהול עובד ניהול עובד כמו רובוט ניהול עובדים עובד עובדים עובדים או רובוטים רובוט רובוטים תכלית
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
... עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ ... שזה משפיע על שנינו? וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? ...
לרצות כבוד, לאהוב כבוד, לשנוא כבוד, גאווה, ענווה, סכנת נפשות, לחנך ילדים, לרצות לקבל כבוד, אגו, פגיעה באגו, פגיעה בכבוד, ליקוטי מוהרן ח"א קלא, חינוך ילדים, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב
לרצות כבוד, לאהוב כבוד, לשנוא כבוד, גאווה, ענווה, סכנת נפשות, לחנך ילדים, לרצות לקבל כבוד, אגו, פגיעה באגו, פגיעה בכבוד, ליקוטי מוהרן ח"א קלא, חינוך ילדים, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב
... למצב של גאווה. גאווה היא עוד סכנה לאדם, מכיוון שהיא יוצרת חיץ בין אדם לבין הסובבים אותו ומובילה להתרחקות מהמציאות האמיתית והבריאה. כיצד לנהל את הצורך בכבוד? במהלך ההרצאה אליעד מדבר על הדרך בה ניתן לשלב כבוד בצורה בריאה, מבלי להיות תלוי בו או להימנע ממנו לחלוטין. הוא ... שמתחבר מאוד לעקרונות של רבי נחמן, שמלמד שאדם צריך לחשוב על עצמו ככלום כדי להיות צנוע, וזהו גם הצעד הראשון להגיע לענווה אמיתית. כיצד לנהל את הקשרים עם ילדים? אליעד מציין במיוחד את חשיבות הכבוד וההבנה בתחום החינוך, כשמורה לילדים איך ללמוד את הערכים הללו. הוא מביא ... האם כבוד יכול להיות מסוכן אם לא יודעים איך להתמודד איתו? ההרצאה עוסקת גם בשאלה האם הכבוד יכול להיות מקור לנזק כשלא יודעים איך לנהל אותו נכון. אליעד מסביר שלפעמים, כשאדם מקבל יותר מדי כבוד, הוא מתחיל להרגיש שהוא מעל אחרים, דבר שגורם לפגיעה פנימית. הוא מתאר את ...
אד הומינם, כשל לוגי, לגופו של אדם, לגופו של עניין, קבל את האמת ממי שאמרה, לוגיקה, רטוריקה, למי להאמין? לגופו של טיעון, לגופו של טוען, טול קורה מבין עיניך, שיח טיעוני, כשלים לוגיים, כשלים רטוריים
אד הומינם, כשל לוגי, לגופו של אדם, לגופו של עניין, קבל את האמת ממי שאמרה, לוגיקה, רטוריקה, למי להאמין? לגופו של טיעון, לגופו של טוען, טול קורה מבין עיניך, שיח טיעוני, כשלים לוגיים, כשלים רטוריים
... במקום לבדוק את הטענה, מתייחסים לתכונות האדם שהעלה אותה כדי לפסול אותה מראש. ההבדל הזה חשוב לשיח יעיל והוגן. לסיכום, כיצד לנהל דיון טיעוני נכון ואובייקטיבי? כדי לקיים דיון טיעוני אפקטיבי, אליעד ממליץ ... לגופו של עניין? איך לזהות כשל לוגי? האם מעשי האדם משפיעים על נכונות דבריו? הפרדה בין טוען לטיעון קבל את האמת ממי שאמרה כיצד לנהל דיון טיעוני נכון? ...
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
... כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה? איך לדבר על שכר בראיון עבודה? כאשר אדם ניגש לראיון עבודה או לדיון על שכר, מתעוררת השאלה כיצד לנהל בצורה נכונה את השיחה הזו. אליעד כהן מציג את הקושי העיקרי של שכירים: איך לענות על השאלה כמה כסף אתה רוצה?, מבלי להיראות תאב בצע או ... למיקוח. אליעד מדגיש שהשכיר לא צריך להתעצל, אלא באמת ללכת ולברר מול הרבה מעסיקים כדי לקבל אינדיקציה מדויקת לשווי השוק שלו. כיצד לנהל את הראיון בגישה אסטרטגית של מכירה? אליעד מדגיש את החשיבות של שינוי התפיסה: במקום להרגיש שהמעסיק עושה לך טובה כשהוא מגייס אותך ... בעל ערך - ובמקרה זה, המוצר הוא אתה עצמך והכישורים שאתה מביא איתך למקום העבודה. איך לדבר על שכר בראיון עבודה? איך לתמחר מוצר? איך לנהל משא ומתן על שכר? איך למכור את עצמך? כיצד להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב כמו עצמאי בראיון עבודה? איך לדבר על שכר בראיון עבודה? איך ...
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
... איך לדבר עם המנהל? איך לנהל? איך לנהל את איך לנהל את הזמן? איך לנהל את השכל? איך לנהל דו שיח? איך לנהל דיון? איך לנהל דיון ביעילות? איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיונים עם עצמך? איך לנהל מנהלים? איך לנהל משא ומתן? איך לנהל נכון עובדים? איך לנהל עובדים? איך לנהל עסק? איך לנהל עסק מצליח? איך לנהל שיחה? איך לנהל שיחה חיובית? איך לנהל שיחה נכון? איך לנהל שיחה נעימה? איך לנהל שיחה עם הבוס? איך לראיין מנהל? איך מנהלים דיון? איך מנהלים שיחה? איך מנהלים שיחת חולין? אימון אישי למנהלים אימון למנהלים אימון ... כושר ניהול שיחה כיצד לנהל? כיצד לנהל עובדים? כישורי ניהול שיחה לאחר לעבודה כמנהל לבחור מנהל להיות מנהל ללמוד לנהל ללמוד לנהל עובדים למנהלים לעשות ...
ניהול דיונים, איך לנתח דברים? איך לברר מה האמת? מה לעשות כשלא מסכימים? איך ליצור הסכמה? על מה כן מסכימים? על מה בטוח מסכימים? לא לשאול שאלות מורכבות, לשאול שאלות פשוטות, לפרק שאלה לגורמים, להסכים על העובדות, להתווכח על הפירושים
ניהול דיונים, איך לנתח דברים? איך לברר מה האמת? מה לעשות כשלא מסכימים? איך ליצור הסכמה? על מה כן מסכימים? על מה בטוח מסכימים? לא לשאול שאלות מורכבות, לשאול שאלות פשוטות, לפרק שאלה לגורמים, להסכים על העובדות, להתווכח על הפירושים
... לפרק שאלה לגורמים, להסכים על העובדות, להתווכח על הפירושים איך לנהל דיון נכון ולהגיע לאמת? אליעד כהן מסביר בהרחבה כיצד לנהל דיונים בצורה נכונה ומועילה, בין אם מדובר בשיחה עם אדם אחר ובין אם בשיחה עם עצמך, במטרה להגיע לאמת. הוא מדגיש כי הבעיה המרכזית בדיונים נובעת מכך שאנשים רבים מתווכחים בלי ... שולחן?, ורק אז לבדוק מה המחלוקת ביניהם לגבי המושג הזה. כיצד לנהל ויכוח עם עצמך? אליעד מבהיר שהעיקרון הזה נכון גם כשאדם מנהל דיון פנימי עם עצמו. אם מישהו שואל את עצמו האם אני רוצה להתחתן או להתגרש?, עליו ליצור מחלוקת פנימית ולשאול שאלות ... לוודא שכל המשתתפים בדיון מפרשים את הטענה באותו אופן. איך לנהל דיון נכון? איך לבדוק אם טענה נכונה? למה חשוב לפרק שאלות לגורמים? איך ליצור הסכמה בדיון? איך להימנע מטעויות בדיונים? איך לדעת מה השאלה הנכונה? איך לפשט שאלות מורכבות? האם ... על עובדה עם מספר פירושים, האם יש מספר פירושים אפשריים? איך לנהל דיונים עם עצמך? איך ליצור מחלוקת עם עצמך? האם משהו נכון? איך לדעת האם טענה נכונה? דיבייט, למה משהו הנכון? מהי התשובה הנכונה? על מי מוטל נטל ההוכחה בדיון? צריך לעשות כך או ...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... זיהוי צרכי הלקוח מכירות לפעמים על האדם לנהל שיחת מכירה כלשהי ולנסות למכור בה מוצר כלשהו. וכאן יתבארו השלבים, כיצד לנהל שיחת מכירה בצורה נכונה? וכיצד לנהל משא ומתן בצורה נכונה? או לדוגמה בראיון עבודה, שעל האדם לנסות למכור את הכישורים ואת הזמן של עצמו. ובאופן כללי, כאשר האדם מנהל משא ומתן כלשהו, עליו לנסות לשכנע אנשים ברעיונות שונים. והשאלה היא, איך לנהל משא ומתן ושיחות מכירה בצורה נכונה? ובמקרה של ראיון עבודה, כיצד בעצם למכור את הכישורים שלך בצורה נכונה? תשובה: כאשר האדם רוצה להצליח למכור למישהו משהו, בראש ובראשונה עליו ...
מערכות יחסים בעבודה, קונפליקטים בעבודה, יחסי אנוש, תקשורת בין אישית, קונפליקט בעבודה, קונפליקט במקום העבודה, בעיות במקום עבודה
מערכות יחסים בעבודה, קונפליקטים בעבודה, יחסי אנוש, תקשורת בין אישית, קונפליקט בעבודה, קונפליקט במקום העבודה, בעיות במקום עבודה
... עם מצבים מורכבים יותר בעתיד. לדוגמה, אם יש עמית לעבודה שנוהג לרכל או לשקר, אפשר לראות בכך הזדמנות ללמוד כיצד לנהל את התקשורת בצורה נכונה יותר. ייתכן שאותה התנהגות פוגעת רגשית, אך אינה משפיעה ישירות על איכות העבודה שלנו. לכן, במקום לכעוס על עצם ... עם אנשים קשים, אנחנו יכולים ללמוד כיצד לשפר את התקשורת שלנו, כיצד לפתח אינטליגנציה רגשית גבוהה יותר, וכיצד לנהל בצורה חכמה יותר את האינטראקציות שלנו במקום העבודה. קונפליקטים הם למעשה סוג של מראה שמצביעה על נקודות שבהן אנחנו צריכים להתפתח. ברגע ...
מהו האגו שבו צריך להילחם, להיות מצומצם כאלוהים, להיות מוגדר כאלוהים, לאהוב את השנאה
מהו האגו שבו צריך להילחם, להיות מצומצם כאלוהים, להיות מוגדר כאלוהים, לאהוב את השנאה
... כהן מסביר כי ישנה נטייה להילחם בנפרדות וביש, אך יש להבין שהנפרדות היא חלק בלתי נמנע מהחוויה האנושית. הוא מציע כי במקום להילחם בנפרדות, יש ללמוד כיצד לנהל אותה בצורה נכונה. האם צריך להילחם בשנאה? באחד הנושאים המרכזיים בהרצאה, אליעד כהן פונה לשאלה האם באמת עלינו להילחם בשנאה. בדרך כלל, רבים רואים בשנאה כישות שעליהם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים? מהי מטרת המשימה לעובדים? איך לנהל מנהלים? יעוץ ארגוני, אימון למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: כיצד לנהל?, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כיצד לנהל?, איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קריירה, פסיכותרפיסט, אימון אישי לילדים בנושא כיצד לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7813 שניות - עכשיו 18_06_2025 השעה 19:11:26 - wesi1