אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כיצד לנהל? ✔ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
איך לדבר עם העובדים בצורה שתגרום להם להקשיב לך?

הנושא של ניהול עובדים ואיך לגרום להם להקשיב לך הוא מרכזי בניהול מוצלח. אליעד כהן מסביר בצורה ברורה ומפורטת איך מנהל יכול להבטיח שהעובדים יקשיבו לו ברצון ולא מתוך כפייה. ישנם גורמים רבים המשפיעים על נכונות העובדים להקשיב ולבצע את ההנחיות של המנהל, אך אליעד כהן מתמקד במיוחד בדבר אחד מרכזי וחשוב במיוחד, שאותו המנהל חייב להימנע מלעשות - לדבר אל העובדים בצורה מתנשאת ומזלזלת.

למה אסור להתנשא על עובדים ומהן התוצאות של התנשאות?

אליעד כהן מדגים את חשיבות הכבוד לעובדים באמצעות דוגמה פשוטה וברורה. הוא מבקש מהמנהל לדמיין שהוא נותן הנחיות לעובד ובזמן שהוא מדבר, מישהו עומד לצד העובד ואומר לו: "אל תקשיב לו, אל תקשיב לו". ברור לכולם שזה מצב גרוע, שבו המנהל מאבד את הקשב של העובד. כך בדיוק מתרחש כאשר המנהל מאיים או מדבר בצורה לא מכובדת, מכיוון שבאותו רגע הוא עצמו בעצם יוצר אצל העובד תמריץ שלילי להקשיב.

כאשר המנהל אומר לעובד דברים כמו: "אם לא תעשה את מה שאני אומר, אני אפגע במשכורת שלך", הוא למעשה יוצר אצל העובד רצון להתנגד ולא להקשיב. המנהל, בלי לשים לב, הופך לאותו "קול שלילי" שמסית את העובד נגד ההנחיות שלו עצמו. כאשר העובדים מרגישים שמדברים אליהם מלמעלה, כאילו הם נחותים או קטנים, הם לא רק מאבדים מוטיבציה אלא אף מפתחים רגשות של שנאה וכעס כלפי המנהל. רגשות אלו פוגעים באיכות העבודה וביחסים בין העובד למנהל בטווח הארוך.

איך לדבר עם עובדים בצורה נכונה?

אליעד כהן מדגיש כי המפתח המרכזי ליצירת מוטיבציה ורצון אמיתי אצל העובדים להקשיב ולהצליח הוא פשוט - לדבר איתם בכבוד. כאשר המנהל מדבר עם העובד, עליו לדמיין שמדובר בחבר שלו, במישהו שהוא מעריך ומכבד. המנהל צריך לדבר באותה רמה שבה הוא היה רוצה שידברו אליו. דוגמה לכך היא לפנות אל העובד בצורה מנומסת וחברית, כמו: "בוקר טוב, מה שלומך? האם תוכל בבקשה לעשות כך וכך? האם זה אפשרי מבחינתך?".

אליעד מדגיש שהכוונה אינה ליצור מצב של אנרכיה או של "שוק", שבו אין למנהל שום סמכות או אחריות. בהחלט יכול להיות מצב שבו המנהל חייב להפעיל את סמכותו. במקרה של מחלוקת או אי - הסכמה, המנהל יכול להגיד בצורה מכובדת: "זו כרגע ההחלטה שלי ואני מבקש שתכבד אותה". כאן המנהל משתמש בסמכות שלו בצורה ברורה אך מכבדת. הוא לא משפיל את העובד, אלא מבקש בצורה ברורה ונעימה לכבד את החלטתו.

למה חשוב שעובדים יאהבו את המנהל ואת העסק?

אליעד כהן מסביר בפירוט רב את היתרון העצום שנובע מכך שהעובדים אוהבים ומכבדים את המנהל ואת העסק. עובד שאוהב את מקום העבודה שלו ואת המנהל שלו יפעל מתוך רצון פנימי וכנה לעזור ולתרום יותר לעסק. העובדים יגיעו לעבודה עם מוטיבציה גבוהה, עם חיוך ועם נכונות להשקיע, גם כאשר המשימות קשות או מאתגרות.

לעומת זאת, עובד שמרגיש שהמנהל שלו מזלזל בו או מתייחס אליו כאל "עבד", יחפש הזדמנות להתמרד ולפגוע בעסק בדרכים עקיפות, בין אם במודע ובין אם לא במודע. עובד שמרגיש מושפל ומנוצל יפעל מתוך התנגדות, מרירות וכעס, מה שיפגע ביעילות, באיכות וביחסי העבודה הכלליים.

איך כבוד לעובדים משפר את התפוקה והמוטיבציה בעבודה?

אליעד כהן נותן דוגמה שבה עובד נמצא בבית ואשתו לא מכבדת אותו ומזלזלת בו. העובד מגיע לעבודה עם תחושה של השפלה וחוסר ערך עצמי. כאשר המנהל מדבר אליו יפה ובכבוד, אותו עובד מרגיש שיפור משמעותי בערך העצמי שלו, הוא מעריך יותר את עצמו ואת המנהל, וממילא רוצה לתרום יותר ולהצליח. בכך נוצרת אווירה של אמון, כבוד ושיתוף פעולה המגבירים את התפוקה והמוטיבציה במקום העבודה.

לסיכום - איך לגרום לעובדים שלך לרצות להקשיב לך?

אליעד כהן מסכם את דבריו ומדגיש באופן ברור: הדרך היעילה והטובה ביותר לגרום לעובדים שלך להקשיב לך היא להימנע לחלוטין מדיבור מתנשא ומשפיל, ולהקפיד על דיבור מכבד, מנומס וחברי. מנהל שיישם את ההמלצות האלו, יראה במהרה שיפור משמעותי ביחס של העובדים כלפיו, במוטיבציה שלהם, ובתוצאות העסקיות עצמן. על פי אליעד, ב - 99.9% מהמקרים, אם תדבר בכבוד לעובדים, הם יכבדו אותך בחזרה, יעבדו טוב יותר ויאהבו יותר את העסק.
אימון למנהלים, לדבר בכבוד אל העובדים, איך לא להתנשא על העובדים? איך לא ליצור תמריץ שלילי אצל העובדים? איך ליצור מוטיבציה לעובדים? איך ליצור תמריץ חיובי לעובדים? התנשאות על העובדים, עובדים לא עבדים, לדבר בכבוד לעובדים, איך לשכנע עובדים? אופי של מנהל טוב, לדבר יפה לעובדים, לכבד את העובדים
הסרת אחריות להקשיב לך איך לדבר עם העובד הרגשה לדבר עם עובד להתאמן שכנוע האם זה לזלזל איך ליצור מוטיבציה יתרון אהבה איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים שלך איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך איך לדבר איך לדבר עם איך לדבר עם עובד איך לדבר עם עובדים איך ליצור איך ליצור מוטיבציה איך ליצור מוטיבציה אצל איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים המנהל הקשבה יועץ יעוץ יעוץ למנהלים כיצד ליצור מוטיבציה כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים לאהוב לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לגרום לגרום לעובד לגרום לעובד לרצות להקשיב לך לגרום לעובדים לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך לדבר לדבר עם לדבר עם עובד לדבר עם עובדים להקשיב להקשיב לך להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך ליצור ליצור מוטיבציה ליצור מוטיבציה אצל ליצור מוטיבציה אצל העובדים ליצור מוטיבציה אצל עובדים למנהלים לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לרצות לרצות אותי לרצות אותך לרצות להקשיב לרצות להקשיב לך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע עובד לשכנע עובדים מוטיבציה מוטיבציה אצל העובדים מוטיבציה אצל עובדים מוטיבציה ל מוטיבציה לעובדים מנהל מנהלים ניהול ניהול עובד ניהול עובדים סמכויות סמכויות המנהל עובד עובדים רצון
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
... עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד הבין ... את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של ...
לרצות כבוד, לאהוב כבוד, לשנוא כבוד, גאווה, ענווה, סכנת נפשות, לחנך ילדים, לרצות לקבל כבוד, אגו, פגיעה באגו, פגיעה בכבוד, ליקוטי מוהרן ח"א קלא, חינוך ילדים, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב
לרצות כבוד, לאהוב כבוד, לשנוא כבוד, גאווה, ענווה, סכנת נפשות, לחנך ילדים, לרצות לקבל כבוד, אגו, פגיעה באגו, פגיעה בכבוד, ליקוטי מוהרן ח"א קלא, חינוך ילדים, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב
... אותו ומובילה להתרחקות מהמציאות האמיתית והבריאה. כיצד לנהל את הצורך בכבוד? במהלך ההרצאה אליעד מדבר על הדרך בה ניתן לשלב ... צנוע, וזהו גם הצעד הראשון להגיע לענווה אמיתית. כיצד לנהל את הקשרים עם ילדים? אליעד מציין במיוחד את חשיבות הכבוד וההבנה ... האם הכבוד יכול להיות מקור לנזק כשלא יודעים איך לנהל אותו נכון. אליעד מסביר שלפעמים, כשאדם מקבל יותר מדי כבוד, הוא ...
אד הומינם, כשל לוגי, לגופו של אדם, לגופו של עניין, קבל את האמת ממי שאמרה, לוגיקה, רטוריקה, למי להאמין? לגופו של טיעון, לגופו של טוען, טול קורה מבין עיניך, שיח טיעוני, כשלים לוגיים, כשלים רטוריים
אד הומינם, כשל לוגי, לגופו של אדם, לגופו של עניין, קבל את האמת ממי שאמרה, לוגיקה, רטוריקה, למי להאמין? לגופו של טיעון, לגופו של טוען, טול קורה מבין עיניך, שיח טיעוני, כשלים לוגיים, כשלים רטוריים
... לפסול אותה מראש. ההבדל הזה חשוב לשיח יעיל והוגן. לסיכום, כיצד לנהל דיון טיעוני נכון ואובייקטיבי? כדי לקיים דיון טיעוני אפקטיבי, אליעד ממליץ להתמקד בטענות עצמן (לגופו של עניין) ולא במי שטוען אותן (לגופו של אדם). יש לשאוף ... דבריו? הפרדה בין טוען לטיעון קבל את האמת ממי שאמרה כיצד לנהל דיון טיעוני נכון? ...
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
... עבודה או לדיון על שכר, מתעוררת השאלה כיצד לנהל בצורה נכונה את השיחה הזו. אליעד כהן מציג את הקושי העיקרי של שכירים: ... לקבל אינדיקציה מדויקת לשווי השוק שלו. כיצד לנהל את הראיון בגישה אסטרטגית של מכירה? אליעד מדגיש את החשיבות של שינוי ... על שכר בראיון עבודה? איך לתמחר מוצר? איך לנהל משא ומתן על שכר? איך למכור את עצמך? כיצד להצליח בראיון עבודה? איך ...
הדרכת הורים, חינוך ילדים, מריבות בין אחים, מריבות בבית, ייעוץ הורי, יעוץ להורים, אחים שכל הזמן רבים, אחים רבים מכות, שנאה בין אחים, אלימות בין אחים, ריבים בין אחים, מריבות בין ילדים, ילדה עצבנית
הדרכת הורים, חינוך ילדים, מריבות בין אחים, מריבות בבית, ייעוץ הורי, יעוץ להורים, אחים שכל הזמן רבים, אחים רבים מכות, שנאה בין אחים, אלימות בין אחים, ריבים בין אחים, מריבות בין ילדים, ילדה עצבנית
... דרמטי, יותר עצבני, או להוציא דברים מפרופורציה, חשוב להבין כיצד לנהל את המצב באופן נכון. למה הילדים שלי רבים כל הזמן ואיך אני יכולה למנוע את זה מראש? ראשית, אליעד מדגיש שהגישה הנכונה היא לא רק להתמודד עם המריבה בזמן אמת, אלא לנסות ... עם קונפליקטים פנימיים מגדילה את היכולת של ההורה ללמד את ילדיו כיצד לנהל את הרגשות, הכעסים והתסכולים שלהם, מה שיוביל בסופו של דבר להפחתת המריבות בבית. איך למנוע מריבות בין אחים? כיצד להתמודד עם ילד עצבני? איך ללמד ילדים לקחת אחריות? מה ...
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
... לבחור מנהל? איך לגרום למנהל? איך לדבר עם המנהל? איך לנהל? איך לנהל את איך לנהל את הזמן? איך לנהל את השכל? איך לנהל דו שיח? איך לנהל דיון? איך לנהל דיון ביעילות? איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיונים עם עצמך? איך לנהל מנהלים? איך לנהל משא ומתן? איך לנהל נכון עובדים? איך לנהל עובדים? איך לנהל עסק? איך לנהל עסק מצליח? איך לנהל שיחה? איך לנהל שיחה חיובית? איך לנהל שיחה נכון? איך לנהל שיחה נעימה? איך לנהל שיחה עם הבוס? איך לראיין מנהל? איך מנהלים דיון? איך מנהלים ... עובדים יעוץ מנהלים יעוץ ניהולי כושר ניהול שיחה כיצד לנהל? כיצד לנהל עובדים? כישורי ניהול שיחה לאחר לעבודה ...
ניהול דיונים, איך לנתח דברים? איך לברר מה האמת? מה לעשות כשלא מסכימים? איך ליצור הסכמה? על מה כן מסכימים? על מה בטוח מסכימים? לא לשאול שאלות מורכבות, לשאול שאלות פשוטות, לפרק שאלה לגורמים, להסכים על העובדות, להתווכח על הפירושים
ניהול דיונים, איך לנתח דברים? איך לברר מה האמת? מה לעשות כשלא מסכימים? איך ליצור הסכמה? על מה כן מסכימים? על מה בטוח מסכימים? לא לשאול שאלות מורכבות, לשאול שאלות פשוטות, לפרק שאלה לגורמים, להסכים על העובדות, להתווכח על הפירושים
... שאלות פשוטות, לפרק שאלה לגורמים, להסכים על העובדות, להתווכח על הפירושים איך לנהל דיון נכון ולהגיע לאמת? אליעד כהן מסביר בהרחבה כיצד לנהל דיונים בצורה נכונה ומועילה, בין אם מדובר בשיחה עם אדם אחר ובין אם בשיחה עם עצמך, במטרה להגיע לאמת. הוא מדגיש כי הבעיה ... יותר כמו מהו שולחן?, ורק אז לבדוק מה המחלוקת ביניהם לגבי המושג הזה. כיצד לנהל ויכוח עם עצמך? אליעד מבהיר שהעיקרון הזה נכון גם כשאדם מנהל דיון פנימי עם עצמו. אם מישהו שואל את עצמו האם אני רוצה להתחתן ... עד לרמת הבסיס. לוודא שכל המשתתפים בדיון מפרשים את הטענה באותו אופן. איך לנהל דיון נכון? איך לבדוק אם טענה נכונה? למה חשוב לפרק שאלות לגורמים? איך ליצור הסכמה בדיון? איך להימנע מטעויות בדיונים? איך ... פירושים, לא להסכים על עובדה עם מספר פירושים, האם יש מספר פירושים אפשריים? איך לנהל דיונים עם עצמך? איך ליצור מחלוקת עם עצמך? האם משהו נכון? איך לדעת האם טענה נכונה? דיבייט, למה משהו הנכון? מהי התשובה ...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... כלשהו. וכאן יתבארו השלבים, כיצד לנהל שיחת מכירה בצורה נכונה? וכיצד לנהל משא ומתן בצורה נכונה? או לדוגמא ... ברעיונות שונים. והשאלה היא, איך לנהל משא ומתן ושיחות מכירה בצורה נכונה? ...
מערכות יחסים בעבודה, קונפליקטים בעבודה, יחסי אנוש, תקשורת בין אישית, קונפליקט בעבודה, קונפליקט במקום העבודה, בעיות במקום עבודה
מערכות יחסים בעבודה, קונפליקטים בעבודה, יחסי אנוש, תקשורת בין אישית, קונפליקט בעבודה, קונפליקט במקום העבודה, בעיות במקום עבודה
... שנוהג לרכל או לשקר, אפשר לראות בכך הזדמנות ללמוד כיצד לנהל את התקשורת בצורה נכונה יותר. ייתכן שאותה התנהגות פוגעת רגשית, אך אינה משפיעה ישירות על איכות העבודה שלנו. לכן, במקום לכעוס על עצם ההתנהגות, אפשר ללמוד ... שלנו, כיצד לפתח אינטליגנציה רגשית גבוהה יותר, וכיצד לנהל בצורה חכמה יותר את האינטראקציות שלנו במקום העבודה. קונפליקטים הם למעשה סוג של מראה שמצביעה על נקודות שבהן אנחנו צריכים להתפתח. ברגע שאדם מבין זאת, הוא ...
מהו האגו שבו צריך להילחם, להיות מצומצם כאלוהים, להיות מוגדר כאלוהים, לאהוב את השנאה
מהו האגו שבו צריך להילחם, להיות מצומצם כאלוהים, להיות מוגדר כאלוהים, לאהוב את השנאה
... חלק טבעי של הדרך בה אנו תופסים את עצמנו בעולם. אליעד כהן מסביר כי ישנה נטייה להילחם בנפרדות וביש, אך יש להבין שהנפרדות היא חלק בלתי נמנע מהחוויה האנושית. הוא מציע כי במקום להילחם בנפרדות, יש ללמוד כיצד לנהל אותה בצורה נכונה. האם צריך להילחם בשנאה? באחד הנושאים המרכזיים בהרצאה, אליעד כהן פונה לשאלה האם באמת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: כיצד לנהל?, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כיצד לנהל?, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, רטוריקה, מומלץ בתחום כיצד לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3320 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 13:13:27 - wesi1