אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יעוץ לסטארטאפים ✔סטארטאפ, רעיון לסטארטאפ, הקמת סטארטאפ, האם הרעיון שלך טוב? האם אפשר לעשות כסף מהרעיון שלך? האם יש לך רעיון טוב לסטארטאפ? יעוץ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨סטארטאפ, רעיון לסטארטאפ, הקמת סטארטאפ, האם הרעיון שלך טוב? האם אפשר לעשות כסף מהרעיון שלך? האם יש לך רעיון טוב לסטארטאפ? יעוץ לסטארטאפים, הקמת עסק, תוכנית עסקית, האם להקים עסק? האם להקים סטארטאפ? טעויות של סטארטאפים, איך לעשות כסף בסטארטאפ? היצע וביקוש, להמציא את הגלגל מחדש, היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר, יותר ביקוש מהיצע, חוקי הכסף, איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ לממציאים, האם המצאת את הגלגל מחדש?
וכאן נדבר על אנשים שיש להם רעיון לסטארטאפ. דהיינו, על אנשים שיש להם רעיון להמציא משהו והם חושבים שאולי אפשרי להקים סטארטאפ / לעשות כסף מהרעיון שלהם. וכאן נסביר, על עוד אחד מהדברים שצריכים לקחת בחשבון, כאשר עושים תוכנית עסקית לסטארטאפ וכיו"ב.

ולפעמים יש לאנשים רעיון לפתוח עסק ולדעתם יש להם רעיון מצוין שיהיה לו הרבה ביקוש והם חושבים לכבוש את העולם, עם הרעיון שלהם שיהיה לו הרבה ביקוש. אבל הם צריכים לקחת בחשבון עוד כל מיני דברים...

וכאן נדבר על העניין של היצע וביקוש. ונסביר, כי כדי לעשות כסף, לא מספיק שיש למוצר שלך יותר ביקוש מאשר היצע, אלא אתה צריך שלמוצר שלך יהיה יותר ביקוש ביחס למחיר המכירה של המוצר שלך, ביחס להיצע של המוצר שלך. ואני אסביר:

ברמת העיקרון, אם יש מוצר שיש לו יותר ביקוש מאשר היצע, דהיינו, שיותר אנשים רוצים שיהיה להם את המוצר, מאשר ההיצע של המוצר, דהיינו, יותר מאשר הזמינות של המוצר ללקוחות, הרי שהמחיר של המוצר יעלה. לדוגמה, למכור כוס מים במדבר, במקום שאין בו מים, שאז יש המון ביקוש למוצר ביחס לכמות ההיצע של המוצר.

וכאן אחדד, שיש אנשים שחושבים בטעות שכדי לעשות כסף, מספיק שיהיה להם מוצר שיש לו הרבה ביקוש. במובן שאם יש להם רעיון להמציא משהו שלדעתם להמצאה שלהם יהיה הרבה ביקוש, הרי שכנראה שהם עלו על דרך לעשות כסף. כי לדעתם יש להם מוצר עם המון ביקוש.

וכאן אני אחדד, שלא מספיק רק שיהיה ביקוש באופן כללי למוצר שלך, אלא צריך שיהיה למוצר שלך גם ביקוש ביחס למחיר שבו תמכור את המוצר. לדוגמה, נניח שיש לך למכירה רכב פרארי אחד בלבד. ונניח שכל האנשים היו רוצים פרארי, האם זה אומר שאתה תוכל להרוויח כסף מהפרארי שאתה מוכר? תשובה: לא.

כי צריך לעשות הפרדה בין כמה אנשים היו רוצים ברמה העקרונית שיהיה להם את המוצר שלך, לבין כמה אנשים רוצים לקנות ממך את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה עבורו. כי אולי כולם רוצים פרארי ברמה העקרונית, אבל לא כולם רוצים לקנות פרארי במחיר שאתה רוצה עבורו.

לכן כאשר מישהו חושב להמציא משהו וכאשר למישהו יש רעיון לסטארטאפ וכיו"ב, עליו להפריד בין השאלה של: האם למוצר שלו יהיה ביקוש, שזאת שאלה אחת. לבין השאלה: האם למוצר שלו יהיה גם ביקוש ביחס למחיר המכירה של המוצר, שזאת שאלה נפרדת. ומחיר המכירה של המוצר, הוא עצמו מושפע גם מעלות הייצור של המוצר וגם מעלות השיווק של המוצר. כי במחיר המוצר, צריך גם לכלול את העלות של השיווק והמכירה ללקוחות וכולי.

וכמו שאמרתי, כאשר מחשבים את עלות הייצור ואת התמחור של המוצר, צריכים לקחת בחשבון את עלות הייצור של המוצר, אבל גם צריכים לקחת בחשבון גם את העלות להגיע ללקוחות, לפרסם ללקוחות, למכור ללקוחות. דהיינו, מחיר המכירה של המוצר, אמור לכסות גם את העלויות לפרסם את המוצר ולא רק לייצר את המוצר.

ובקצרה אומר, שגם לגבי ההיצע יש דברים שצריכים לשאול. לדוגמה האם ההיצע יגדל? מה הסיכוי שיכנסו מתחרים לעסק שלך? מה היכולת של המתחרים שלך להעתיק אותך? מה היכולת של המתחרים שלך, לבנות מוצר דומה למוצר שלך, אולי ביותר זול? אולי כבר יש להם מוצר דומה, שיהיה זול לשדרג אותו למוצר כמו שלך או ליותר טוב משלך? ומה היכולת של המתחרים שלך, לבנות מוצר דומה לשלך ולמכור אותו ביותר זול ממך? ואולי עלות הפרסום שלהם יותר זולה? ואולי הם יוכלו לספוג הפסד כספי, כדי להוציא אותך מהמשחק? ועוד.

לסיכום: לא מספיק שיש לך רעיון טוב שיהיה לו הרבה ביקוש, אלא צריך לקחת בחשבון עוד כל מיני שיקולים כאלו ואחרים. וכמו שהסברתי, מוצר טוב הוא מוצר שיש לו יותר ביקוש מהיצע, ביחס למחיר שמציעים למכור אותו בפועל. ולכן לא מספיק להמציא את הגלגל במובן של להמציא רעיון שיהיה לו הרבה ביקוש, אלא צריך גם להמציא את הרעיון, שיהיה לו הרבה ביקוש, יותר מהיצע, גם ביחס למחיר המכירה של המוצר וכמובן שיש עוד שיקולים נוספים, כמו שאפשרי להעמיק עוד כאן סטארטאפ וכאן הקמת עסק ועוד.
להיות מיליונר לעשות הרבה כסף איך לעשות הרבה כסף מוצר דומה לקחת כסף להגיע ללקוחות עסק מתחרים להמציא רעיון מצוין startup איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח כסף איך להתעשר איך לעשות איך לעשות הרבה כסף איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך לעשות כסף בסטארטאפ איך לעשות כסף מהר איך מרוויחים כסף איך עושים כסף אפשר לעשות ביקוש האם אפשר לעשות האם אפשר לעשות כסף מהרעיון האם המצאת את הגלגל מחדש האם הרעיון שלך טוב האם יש לך רעיון טוב לסטארטאפ האם להקים סטארטאפ האם להקים עסק היצע היצע וביקוש היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר המוצר שלך המצאות המצאת את הגלגל מחדש הקמת סטארטאפ הקמת עסק חברת הזנק חוקי הכסף חשיבה המצאתית טעויות טעויות של סטארטאפים טעות יועץ יותר ביקוש ופחות היצע יותר ביקוש מאשר היצע יותר ביקוש מהיצע יזמות ייצור הכנסה יעוץ יעוץ ליזמים יעוץ לממציאים יעוץ לסטארטאפים כסף כסף בלי להתאמץ כסף בלי ללמוד כסף בלי לעבוד כסף במהירות כסף בקלות כסף מהיר כסף מהר כסף קל להיות מיליונר להיות עשיר להמציא להמציא את הגלגל להמציא את הגלגל מחדש להקים סטארטאפ להקים עסק להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להרוויח כסף במהירות להרוויח כסף בקלות להרוויח כסף מהיר להרוויח כסף מהר להרוויח כסף קל להתעשר לטעות לייצר הכנסה לעשות הרבה כסף לעשות יותר כסף לעשות כסף לעשות כסף במהירות לעשות כסף בסטארטאפ לעשות כסף בקלות לעשות כסף מהיר לעשות כסף מהר לעשות כסף מהרעיון שלך לעשות כסף קל לפתוח עסק מוצר מחיר מחיר של מוצרים סטארט אפ סטארטאפ עסק עסקים פחות היצע ויותר ביקוש פחות היצע מאשר ביקוש פחות היצע מביקוש פתיחת עסק רעיון טוב רעיון לסטארטאפ רעיונות תוכנית תוכנית עסקית
יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
... גבוה שהפיתוח לא יצליח. במקרים רבים, יזמים מתחילים לפתח את המוצר כי הם מאמינים שהוא טוב, אך ללא הבנה ברורה של דרישות השוק, הסיכון הוא גבוה. פיתוח עסקי וייעוץ לסטארטאפים אליעד מציע דרכים להצליח גם כאשר היזם לא בטוח האם להשקיע בשיווק או בפיתוח. ... למכור את המוצר בצורה שתייצר ערך מוסף. מהם הגורמים לכישלון סטארטאפים? כיצד למכור מוצר בשוק תחרותי? פיתוח עסקי בסטארטאפ השקעה בשיווק או בפיתוח מוצר? ייעוץ לסטארטאפים יעוץ לחברות startup, פיתוח מוצרים, השקעה במחקר ובפיתוח, סוגים של ... סטארטאפים, השקעה בשיווק ובמכירות בחברות סטארטאפ, לקבל תשלום על המאמץ, לקבל תשלום על התוצאה, שכר על המאמץ, שכר על התוצאה, פיתוח טכנולוגיות וניהול עסקי, יעוץ לסטארטאפים , פיתוח עסקים, איך לפתח עסקי? איך להתקדם מבחינה עסקית? האם לצבור עוד ידע? ...
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
... סטארטאפ, יזמות עסקית בסטארטאפ, לימודי יזמות, מדריך לסטארטאפים, משקיעים בסטארטאפ, למצוא משקיע לסטארטאפ, איך לעשות כסף בסטארטאפ? טעויות של סטארטאפיסטים, השקעות כספיות, מדריך למשקיע בסטארטאפ, יעוץ עסקי, יעוץ למנהלים, יעוץ לסטארטאפים, קרן השקעות, המדריך ליזם, תחשוב כמו משקיע, אתה משקיע בעסק ...
ממה נובע שעמום, מה לעשות כשמשעמם? איך לא להשתעמם? משעמם לי מה לעשות, למה משעמם לי? איך להפיג שעמום? הפגת שעמום, מה עושים נגד שעמום בחיים? מה אפשר לעשות כשמשעמם? לאתגר את עצמך
ממה נובע שעמום, מה לעשות כשמשעמם? איך לא להשתעמם? משעמם לי מה לעשות, למה משעמם לי? איך להפיג שעמום? הפגת שעמום, מה עושים נגד שעמום בחיים? מה אפשר לעשות כשמשעמם? לאתגר את עצמך
... שעמום? הפגת שעמום, מה עושים נגד שעמום בחיים? מה אפשר לעשות כשמשעמם? לאתגר את עצמך למה משעמם לי, ואיך אפשר לא להשתעמם בחיים? אליעד כהן מסביר ששעמום נובע בראש ובראשונה מהעובדה שאין לנו מטרות. כאשר ... בה סיכון. אין לו אכזבה, כי לא היו לו ציפיות, אבל המחיר של מצב זה הוא תחושה של ריקנות וחוסר משמעות. אליעד מדגיש שהסיבה המרכזית לשעמום היא היעדר מטרות בחיים, כי מטרות, גם כשהן יוצרות לחץ, קושי או ... עסוק, מגורה ומתמודד עם משהו. אליעד מביא כדוגמה את תוכנית הטלוויזיה הישרדות: אם אדם אוהב לצפות בתוכנית כזו, הוא נהנה, לא משעמם לו, כי המוח שלו עסוק באתגרים, בדמויות, ובמה שיקרה בהמשך. אבל אם באותה תוכנית לא היה אתגר, למשל אם היה מופיע רק מסך ריק או תמונה סטטית, המוח לא היה מגורה והאדם היה משתעמם. דוגמה נוספת שאליעד מביא: אדם שנמצא במצב של ... את המוח ויוצרת עניין. הוא מציין דוגמה של אדם שצופה בתוכנית הישרדות, ונהנה ממנה כי יש במוחו סוג של אתגר. אם יראה את אותה תוכנית שוב ושוב, כבר לא יהיה לו אתגר, והוא ירגיש שעמום. הוא צריך תוכניות חדשות, דברים חדשים, מטרות חדשות. המטרה חייבת להיות מספיק מאתגרת, אך לא ... מניסוי וטעייה. אליעד נותן דוגמה לכך שאם אדם נהנה מתוכנית הישרדות אך לא נהנה מתוכנית אחרת כמו האח הגדול, עליו לנתח מדוע דווקא תוכנית אחת מושכת אותו ואחרת לא. אולי הוא מתחבר למורכבות של התוכנית, לאתגרים, או לדמויות. האדם צריך להבין את המאפיינים שגורמים לו להנאה, ולחפש דברים חדשים בעלי מאפיינים דומים. למה לא כדאי להציב מטרה קלה מדי ...
איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? איזה מקצוע מתאים לי? איזו קריירה מתאימה לך? באיזה מקצוע תרוויח הכי הרבה כסף? איך לבחור קריירה? איך לבחור מקצוע? באיזה תפקיד אפשר לעשות הכי הרבה כסף? באיזה מקצוע עושים הכי הרבה כסף? פיתוח קריירה
איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? איזה מקצוע מתאים לי? איזו קריירה מתאימה לך? באיזה מקצוע תרוויח הכי הרבה כסף? איך לבחור קריירה? איך לבחור מקצוע? באיזה תפקיד אפשר לעשות הכי הרבה כסף? באיזה מקצוע עושים הכי הרבה כסף? פיתוח קריירה
איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? איזה מקצוע מתאים לי? איזו קריירה מתאימה לך? באיזה מקצוע תרוויח הכי הרבה כסף? איך לבחור קריירה? איך לבחור מקצוע? באיזה תפקיד אפשר לעשות הכי הרבה כסף? באיזה מקצוע עושים הכי הרבה כסף? פיתוח קריירה איך לבחור מקצוע שתהנה ממנו ותרוויח בו הרבה כסף? כדי לבחור עבודה שגם תהנה ממנה וגם תרוויח בה סכומי כסף גבוהים, צריך קודם להבין את שני הגורמים המרכזיים שמשפיעים על ההנאה וההכנסה שלך: התאמה בין הכישורים שלך לבין דרישות העבודה, ועקרונות ההיצע והביקוש בשוק העבודה. אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת איך בדיוק למצוא את ... כמו ניהול מכירות שטח, כי היא משלבת נסיעות בדרכים, תקשורת עם אנשים, וניהול זמן באופן אפקטיבי. איך להרוויח יותר כסף מהכישורים שלך? מעבר להנאה, יש גם את ההיבט של הכנסה כספית. אליעד כהן מסביר שכדי להרוויח יותר כסף בעבודה, חשוב להבין את עקרונות ההיצע והביקוש בשוק העבודה בשוק העבודה, ככל שהביקוש ליכולות שלך גבוה יותר, וככל שפחות אנשים מסוגלים לספק את השירות שאתה נותן, כך תרוויח יותר כסף. לכן, אם יש לך מספר כישורים מיוחדים, עדיף לך לחפש תפקיד שמשלב את כולם יחד, ... ומתגמלת כלכלית, עליך: לרשום בפירוט את הכישורים שלך. לחפש משרה שתואמת למרבית הכישורים שלך. להבין את הביקוש ליכולות שלך בשוק ולבחור במשרות שמשלבות כמה שיותר מהן. להעדיף משרה מאתגרת ... קלה שלא תאפשר התקדמות. בדרך זו תמצא את השילוב הטוב ביותר בין הנאה, סיפוק אישי, והצלחה כלכלית. איך להרוויח יותר כסף בעבודה? איך ליהנות מהעבודה? איך לבחור מקצוע מתאים? עקרונות היצע וביקוש בשוק העבודה איך להגדיל את הערך שלי בעבודה? מה הכישורים שלי? ... שיש לך. זה יכול להיות כל דבר שאתה יודע לעשות טוב - לדוגמה, ריקוד, בישול, ציור, דיבור עם אנשים, תמחור מוצרים או סידור מדפים. ככל שיש חפיפה גבוהה יותר בין הכישורים שלך לבין הצרכים של ... צריך לבחור בין עבודה קלה מדי לקשה מדי - עדיף לבחור בעבודה קשה יותר, כי בה תוכל להתקדם ולהתפתח. איך להרוויח יותר כסף בעבודה? כדי להרוויח יותר כסף, לא מספיק למצוא עבודה שמתאימה לכישורים שלך - צריך גם להבין את עקרונות ההיצע והביקוש. ככל שיש פחות אנשים שיודעים לבצע את העבודה שאתה מציע, וככל שהביקוש לשירות שלך גבוה יותר, כך תרוויח יותר. לדוגמה, אם אתה יודע לשיר ולרקוד, תהיה שווה יותר כסף מאשר מישהו שיודע רק לשיר או רק לרקוד. אם יש שלוש משרות פתוחות - אחת מחפשת זמר ... עבודה שלא תהיה קלה מדי ולא קשה מדי, אלא בדיוק ברמת האתגר שמתאימה לך. כמו כן, אם המטרה שלך היא גם להרוויח יותר כסף, עדיף לבחור עבודה שמצריכה כמה שיותר מהיכולות שלך, כי כך יהיה לך ערך גבוה יותר בשוק העבודה. פיתוח קריירה בחירת קריירה בחירת מקצוע להרוויח כסף איך לקבל יותר כסף בעבודה פיתוח יכולות אישיות התאמה בין כישורים לעבודה עקרונות היצע וביקוש איך להרוויח יותר כסף בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך ליהנות בעבודה? איזה תפקיד מתאים לך? האם אני מתאים לתפקיד? מה הכישורים שלי? היצע וביקוש בשוק העבודה,
חוקי הכסף, איך לעשות יותר כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? איך להרוויח כסף? איך עושים כסף? איך להתעשר? איך להיות עשיר? איך להצליח? הצלחה כספית, הצלחה עסקית, להקים עסק
חוקי הכסף, איך לעשות יותר כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? איך להרוויח כסף? איך עושים כסף? איך להתעשר? איך להיות עשיר? איך להצליח? הצלחה כספית, הצלחה עסקית, להקים עסק
חוקי הכסף, איך לעשות יותר כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? איך להרוויח כסף? איך עושים כסף? איך להתעשר? איך להיות עשיר? איך להצליח? הצלחה כספית, הצלחה עסקית, להקים עסק איך לעשות יותר כסף בצורה חוקית? אליעד כהן פותח בכך שכדי להרוויח כסף בצורה חוקית, יש להבין קודם כל מהו כסף. כסף הוא בעצם דבר שמישהו אחר מוכן לתת בתמורה לשירות או למוצר שנתת לו, משהו שנתפס כטוב בעיניו. לכן, ככל שאדם רוצה להרוויח יותר כסף, הוא צריך להתמקד בשאלה: איך אני עושה טוב לאנשים?. לפי אליעד, הרעיון המרכזי שמוביל לרווח כלכלי הוא היכולת של האדם לספק ערך אמיתי לאחרים, כזה שאנשים יהיו מוכנים לשלם עליו. המיקוד צריך להיות ביצירת טוב לאנשים אחרים, מתוך ההנחה שככל שאדם יעניק יותר ערך לאחרים, כך יגדלו סיכוייו לקבל כסף בתמורה. איך מתחילים להרוויח כסף בפועל? אליעד מסביר שההתחלה נמצאת בהבנת החסרונות של האנשים סביבנו. צריך לבדוק: איזה חסרונות קיימים אצל אנשים?, איך אני יכול למלא את החסרונות הללו?, אילו חסרונות אני מצליח למלא לעצמי ואחרים לא מצליחים למלא לעצמם, ואני יכול למכור להם את הפתרון?. זוהי למעשה השיטה הבסיסית של מציאת הזדמנויות עסקיות - זיהוי צורך קיים והיכולת לספק מענה עבורו. לדוגמה, אם אדם הוא אומן שרוצה להרוויח כסף, הוא לא יכול סתם לצייר משהו שמבטא את רגשותיו האישיים בלבד. הוא צריך למצוא דרך שבה הציור יתחבר לרגשות או לצרכים של קהל מסוים. אם למשל הוא מצייר ציורים שמכוונים לקהל ספציפי, נניח נשים מבוגרות, הוא צריך לוודא שהן אכן מעוניינות במה שהוא יוצר, אחרת הן לא יקנו את יצירותיו. לכן, אליעד מדגיש שהאתגר המרכזי בעשיית כסף הוא למצוא נקודת חיבור בין מה שאנשים רוצים לקבל לבין מה שאדם יכול ורוצה לתת. השילוב בין תשוקה אישית ליצירת ערך אמיתי הוא המפתח להצלחה כספית ועסקית. איך להרוויח יותר כסף בעסק קיים? אליעד מדגיש כי אותם עקרונות חלים גם על עסקים קיימים. אם לאדם יש עסק, למשל מכולת, עליו לשאול את עצמו באופן קבוע: איך אני יכול לעשות יותר טוב ללקוחות שלי?. ככל שהעסק מספק שירות טוב יותר, כך לקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר או לבחור דווקא בעסק שלו ולא בעסק מתחרה. אליעד מסביר שהעיקרון הזה אולי נשמע פשוט, אך רבים
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות? איך משכנעים לקוחות לרכוש מוצר חדש? ההרצאה עוסקת בנושאים כמו יזמות, הדרכת אנשי מכירות, וייעוץ ליזמים, תוך מתן כלים לשכנוע משקיעים ולקוחות. נדונה השאלה איך להציג מוצר חדש ללקוח כך שהוא יראה בו פתרון לכל צרכיו, למרות שהוא לא יודע עדיין שהוא צריך אותו. במקרים כאלה, המטרה היא לגרום ללקוח להבין את הצורך במוצר עוד לפני שהוא מודע לכך. כאן, מדובר בשימוש בהבנה פסיכולוגית של הצרכים, ושימוש בטכניקות מכירה מותאמות אישית. איך לגרום למישהו להבין שהוא רוצה את מה שיש לך? אליעד מציין שמרגע שאתה מזהה את הצורך, התפקיד שלך הוא לגרום ללקוח להבין שהוא לא רק רוצה את המוצר אלא צריך אותו. הוא מציע שמישהו שאינו מודע לפתרון שמציע המוצר שלך יוכל לגלות זאת רק אם תציג לו את היתרונות בצורה ברורה ומשכנעת. דוגמה שניתנה היא של פטנט חדש: אדם שמתקשה בפתרון בעיה טכנולוגית ישנה יכול להיות מופתע לגלות את הפתרון החדש, אם יועבר אליו בצורה נכונה. איך לעזור לאנשים לשנות את מחשבתם ולהפנים את היתרונות של המוצר? הדגש הוא על הצגת היתרונות בצורה כזו שגרום ללקוח להבין שהוא חוסך זמן ומאמץ, וזוכה לתוצאה טובה יותר. אם אדם לא היה מוכן לרכוש מוצר בגלל שלא הכיר את היתרונות שלו, צריך להיות ברור לו מה הוא יכול להרוויח, ולא להסתפק בכך שהוא תיאור כללי של המוצר. בנוגע למכור מוצר חדש בשוק, אליעד טוען שחשוב להבין את הצורך של הלקוח ולהציג את המוצר כפתרון המושלם. כיצד לשכנע משקיעים להאמין במוצר? בהקשר למשקיעים, השאלה היא כיצד להציג להם את הפוטנציאל של המוצר או הפטנט באופן שיגרום להם להבין את הסיכון הכרוך בכך, ומצד שני את הפוטנציאל לרווחים עתידיים. השיחה נסבה גם על סוגי סיכון שהמשקיע עשוי לחשוש ... מבהיר כי יש להציג את התמונה הגדולה של מה יקרה אם יצליח ולשלול את החשש מכישלון על ידי הצגת מידע שמזכיר למשקיע את היתרונות של מה שיכול לקרות אם המיזם יצליח. מהו המודל לשכנוע בתהליך מכירה? אליעד מסביר שיש שני מרכיבים עיקריים בתהליך השכנוע: התועלת המיידית וההשלכות לטווח הארוך. כדי לשכנע לקוחות לקחת סיכון ולקנות את המוצר , יש להדגיש את היתרונות המיידיים של המוצר, כמו גם את התוצאות ארוכות הטווח שאותן יוכל הלקוח להשיג. הוא מדבר על טכניקות שמקטינות את החשש מהסיכון, כמו הבטחות לצמצום הנזק, והצגת מצבים שבהם הלקוח יכול להרגיש בטוח במעבר למוצר החדש. מה השאלה המכריעה שמנחה את תהליך המכירה? שאלה נוספת שעלתה במהלך ההרצאה היא כיצד לגרום ללקוח להרגיש שמוצר שלך טוב יותר ממה שהוא מכיר, ולמכור לו את המוצר גם אם הוא לא בטוח. על פי אליעד, במכירות יש רגע שבו כל אחד מלקוח מסכים לקחת את הסיכון - אם הוא חושב שהתועלת תהיה גבוהה יותר מהנזק. על מנת לשכנע לקוחות להרגיש ביטחון במוצר חדש, יש להקטין את החשש ולאפשר להם להבין מה תהיה התועלת המיידית וההשלכות האפשריות בעתיד, כך שהסיכון ירגיש קטן יותר. כיצד אפשר להפוך את השיחה ליעילה יותר? אליעד מציין שחשוב להציג את המוצר באופן שמסביר את כל היתרונות מבלי להעמיס על הלקוח בפרטים טכניים מיותרים. הוא מדבר על הצגת פתרונות שמביאים תוצאות באופן מיידי, ובמקביל גם על ... גם לפחד של הלקוח מהסיכון. אחד הכלים המוצעים להתמודד עם פחד זה הוא להראות ללקוח את הדרך שבה הוא יכול להימנע מהסיכון ולהבין את מה שניתן להרוויח ממוצר כזה. אליעד מציין שצריך להציג בפני הלקוח את המוצר כמניב תוצאות גבוהות מאוד, שמפצות על כל סיכון, וכך להוריד את החשש מהנזק. איך לשכנע לקוח? שיווק ומכירות הדרכה לאנשי מכירות יזמות והנעת לקוחות כיצד למכור
ניהול זמן ומשימות, האם לתכנן או לזרום? הצבת מטרות, תכנון לוח זמנים יומי, תוכנית עבודה, תוכנית עסקית, הכנת לוחות זמנים, תכנון משימות, האם לתכנן משימות? מטרות תוכנית עסקית, איך לנהל את הזמן? האם להיצמד לתוכנית העסקית?
ניהול זמן ומשימות, האם לתכנן או לזרום? הצבת מטרות, תכנון לוח זמנים יומי, תוכנית עבודה, תוכנית עסקית, הכנת לוחות זמנים, תכנון משימות, האם לתכנן משימות? מטרות תוכנית עסקית, איך לנהל את הזמן? האם להיצמד לתוכנית העסקית?
... זמן ומשימות, האם לתכנן או לזרום? הצבת מטרות, תכנון לוח זמנים יומי, תוכנית עבודה, תוכנית עסקית, הכנת לוחות זמנים, תכנון משימות, האם לתכנן משימות? מטרות תוכנית עסקית, איך לנהל את הזמן? האם להיצמד לתוכנית העסקית? האם כדאי להציב מטרות ולתכנן לוח זמנים מפורט? אנשים רבים שואלים את עצמם ... אותן ואיך הוא הולך לעשות את זה. אליעד מסביר שהרעיון הבסיסי של תכנון נראה הגיוני וטוב, מכיוון שאם אדם רוצה להגיע למקום מסוים, הוא חייב שתהיה לו תוכנית מוגדרת מראש, בדיוק כמו שכאשר נוסעים לירושלים צריך תוכנית נסיעה. הרי ברור שאם אין לך תוכנית, סביר מאוד שתתפזר ולא תגיע לשום מקום. כך גם בחיים, אם אין לך תוכנית עסקית מסודרת או תוכנית עבודה ברורה, הסיכוי שתגיע להצלחה נמוך מאוד, ואתה עלול למצוא את עצמך מתנהל כמו זומבי חסר כיוון. מדוע חשוב להכין תוכנית עסקית ולוחות זמנים? אליעד נותן דוגמה ברורה לכך שתכנון הוא קריטי. הוא משווה את זה לנסיעה מתוכננת עם וייז. כשאתה נוסע לחיפה או לירושלים, הווייז יוצר עבורך תוכנית מדויקת, איזה כביש לקחת, איפה לפנות, מה הנתיב המהיר ביותר. בצורה דומה, כשיש לך תוכנית ברורה ומפורטת של מטרות, משימות ויעדים, אתה יודע בדיוק מה אתה צריך לעשות, באיזו דרך לנקוט ואיך להגיע לשם. כך התוכנית שומרת עליך שלא תלך לאיבוד, שלא תתפזר, ושתתקדם תמיד לכיוון היעדים שלך. מה הבעיה הגדולה בתכנון לוח זמנים מפורט מדי? למרות שתכנון חשוב, אליעד מזהיר מפני הסכנה של להיצמד לתוכנית בצורה נוקשה מדי. הוא מביא דוגמה על אדם שיצא מחיפה לכיוון אילת כשהוא משתמש בווייז. בדרך, האינטרנט התנתק והווייז לא הצליח להתעדכן בזמן אמת. התוצאה הייתה שהאדם המשיך לנסוע לפי התוכנית המקורית שנקבעה מראש, ובסופו של דבר נתקע בפקק עצום. אותו אדם דבק בתוכנית שלו, למרות שהנסיבות השתנו. בדיוק באותה מידה, אדם שמציב לעצמו מטרות ולוח זמנים חייב להבין שהתוכנית צריכה להיות דינמית. דברים יכולים להשתנות כל הזמן: יכול להיות שהמטרה שהייתה נכונה לפני שעה כבר ... אם תיצמד בעיוורון למה שהחלטת מראש, אתה עלול למצוא את עצמך נוסע בכוח לתוך קיר. מה הפתרון הנכון לאיזון בין תכנון מפורט לזרימה טבעית? אליעד מדגיש שתוכנית צריכה להיות הצעת הגשה בלבד. המשמעות היא שתוכנית ומטרות הן חיוניות, אך חייבים תמיד לבדוק מחדש האם המטרות והדרך עדיין רלוונטיות. כל הזמן לשאול ... זה עדיין מה שאני רוצה? האם משהו השתנה מאז שהתחלתי? אסור להמשיך בדרך רק כי זו הדרך שקבעת מלכתחילה. אתה חייב להיות גמיש, ערני, ומוכן לשנות את התוכנית בכל רגע נתון בהתאם לנסיבות. כמה משאבים כדאי להשקיע בתכנון תוכנית עסקית או יומית? שאלה נוספת שאליעד מתייחס אליה היא כמה זמן ומשאבים להשקיע ביצירת תוכנית עסקית או בתכנון סדר יום. הוא מסביר שלתכנון יש עלות: זמן, אנרגיה, מאמץ, עצבים. אם תבזבז יותר מדי זמן בתכנון, אתה עלול למצוא את עצמך במצב שבו ההשקעה בתכנון לא מצדיקה את עצמה. לפעמים עדיף פשוט להתחיל לפעול, אפילו במחיר של טעויות קטנות בדרך, במקום להקדיש שעות רבות לתכנון מדוקדק. לדוגמה, כשאתה יוצא לסופר, בהחלט כדאי ... בין תכנון וזרימה. חשוב מאוד לתכנן ולדעת מראש את המטרות והדרך, אבל חשוב אפילו יותר לשמור על גמישות, להיות קשוב לשינויים ולהיות מוכן לשנות את התוכנית בכל רגע, אם הנסיבות מחייבות זאת. הוא מזהיר שוב מפני היצמדות עיוורת לתוכנית עסקית או ללוח זמנים רק בגלל שהחלטת על כך מראש. ההיצמדות חייבת להיות אך ורק מפני שאתה עדיין מאמין שזו הדרך הטובה ביותר נכון לרגע זה, ולא כי ככה החלטתי. האם לתכנן תוכנית עסקית? תוכנית עבודה שבועית האם לזרום או לתכנן מראש? טיפים לניהול זמן מהו ניהול זמן נכון? ניהול זמן למנהלים ... הוא רוצה לעשות, מתי הוא רוצה לעשות, ומה המשימות שלו להיום, לשבוע, לחודש, לשנה ולחיים? האם נכון להגדיר מראש מטרות ולעבוד לפיהן? האם כדאי לבנות תוכנית עסקית מסודרת ולפעול על פיה? היתרונות שבתכנון התשובה היא שעל פניו, זה בהחלט כדאי. עדיף שתהיה לך תוכנית מסודרת. אם אתה נוסע לירושלים, אתה עושה זאת בלי
כסף בקלות, למה קשה לעשות כסף בקלות? למה קשה להתעשר מהר? למה קשה להתעשר בקלות? למה קשה להיות עשיר בקלות? היצע וביקוש, חוקי הכסף, איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר מהר? איך עושים כסף בקלות? למה קשה להיות עשיר? עבודה קשה
כסף בקלות, למה קשה לעשות כסף בקלות? למה קשה להתעשר מהר? למה קשה להתעשר בקלות? למה קשה להיות עשיר בקלות? היצע וביקוש, חוקי הכסף, איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר מהר? איך עושים כסף בקלות? למה קשה להיות עשיר? עבודה קשה
כסף בקלות, למה קשה לעשות כסף בקלות? למה קשה להתעשר מהר? למה קשה להתעשר בקלות? למה קשה להיות עשיר בקלות? היצע וביקוש, חוקי הכסף, איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר מהר? איך עושים כסף בקלות? למה קשה להיות עשיר? עבודה קשה למה קשה להרוויח כסף בקלות? אנשים רבים מחפשים כל הזמן דרכים כיצד להרוויח כסף בקלות ולהתעשר במהירות, אך למרות הרצון החזק, בפועל המשימה מתגלה כמורכבת מאוד. אליעד כהן מסביר באופן מעמיק וברור את הסיבות האמיתיות והפרקטיות מדוע קשה מאוד להרוויח כסף בקלות ומהר. מהי המשמעות האמיתית של להרוויח כסף בקלות? כשמדברים על להרוויח כסף בקלות, הכוונה היא למצב שבו ישנם הרבה אנשים המוכנים לשלם סכומי כסף גבוהים בתמורה למוצר או שירות מסוים, כך שמוכר אותו המוצר ירוויח סכום גבוה ללא מאמץ רב. לדוגמה, אילו מכירת עגבניות היתה עסק קל ומשתלם במיוחד, אז מי שהיה מוכר שתי עגבניות בלבד היה הופך מיד למיליונר. אך כאן בדיוק נעוצה הבעיה - כאשר תחום הופך למאוד רווחי וקל לעשיית כסף, כולם נמשכים אליו ומנסים להרוויח ממנו, מה שיוצר בעיה חדשה. איך משפיע חוק ההיצע והביקוש על הרווחיות? הסיבה המרכזית לכך שקשה להרוויח כסף בקלות היא חוק פשוט בכלכלה: חוק ההיצע והביקוש. כאשר תחום מסוים מתגלה כרווחי במיוחד, יותר ויותר אנשים נכנסים אליו כדי להרוויח כסף. ככל שיותר אנשים נכנסים, ההיצע גדל, אך הביקוש בדרך כלל נשאר קבוע. לכן, בהכרח מחיר המוצר או השירות יורד, והיכולת להרוויח ...
יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית?
יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית?
... הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית? מהם היתרונות והחסרונות בהצבת יעדי מכירות ויעדים עסקיים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על הצבת יעדי מכירות, הכנסות ורווחים, וההשלכות של גישה כזו לעסקים. הרבה בעלי עסקים ואנשי מכירות מציבים לעצמם יעדים כמותיים כמו אני רוצה להרוויח סכום מסוים החודש או אני רוצה למכור מספר מסוים של יחידות. בעוד שזה עשוי להיראות כצעד הגיוני, ... להקטין את הפוטנציאל לצמיחה, בעוד שחשיבה רחבה ואפתחת אפשרויות עשויה להוביל להצלחה גדולה יותר. האם כדאי להיצמד ליעדים כספיים נוקשים? ההגדרה של יעד מינימלי, כמו אם אני לא מרוויח סכום מסוים עד סוף החודש אני סוגר את העסק, היא גישה שניתן להבין אותה במצבים בהם הכסף חיוני להמשך קיום העסק. לדוגמה, אם אדם אומר שהוא חייב להרוויח סכום מסוים כדי לשמור על פעילות העסק, יש היגיון לגמרי בגישה הזו. במקרה כזה, הצבת יעד כספי מינימלי הופכת להיות הכרחית, כי אחרת ייתכן שהעסק לא יוכל להמשיך לפעול. כשיש סכנה לסגירת העסק, ברור שצריך לפתח תוכנית שתסביר איך להגיע ליעד המינימלי הזה. האם חשיבה על כמה שיותר עדיפה על הצבת יעד כמותי? כאשר לא מדובר בהישרדות עסקית, אליעד מציע לחשוב באופן רחב ולא להיצמד להגדלה מינימלית של היעד, כמו איך אני יכול למכור יותר ב - 20%. במקום זאת, כדאי לשאול את עצמך איך אני יכול להרוויח כמה ... התמקדות במקסימום תוביל להשגת תוצאות מרשימות יותר מאשר התמקדות בהגדלה צנועה של יעד. מה המשמעות של המילה מקסימום בעסקים? הגישה של כמה שיותר תרחיב את האפשרויות שלך באופן משמעותי. כשאתה שואל את עצמך איך להרוויח כמה שיותר, אתה פותח את הדלת לאופציות יצירתיות כמו העלאת מחירים, חיפוש שווקים חדשים, הרחבת קהל הלקוחות, שיווק חדש ועוד. הצבת יעד כספי נוקשה עשויה להסתיים בגבולות מוגבלים. מהם הצעדים שעליך לנקוט אם יש סכום מינימלי שצריך להרוויח? אם אתה באמת נמצא במצב שבו יש סכום מינימלי שאתה חייב להרוויח, המטרה ... אני יכול למכור יותר?. גישה זו פותחת את הדלת לפוטנציאל שלא היית חושב עליו אם היית מתמקד רק בהגברת המכירות או ההכנסות בעשירית בלבד. מהו האידיאל מבחינת הצבת יעדי מכירות? החשיבה האידיאלית היא לא להציב יעד מוגבל או כמותי מראש, אלא לשאול את עצמך איך אפשר להרוויח כמה שיותר, בלי להסתפק בתוצאות ... אליעד כהן מסביר כי הצבת יעדי מכירות או הכנסות בצורה נוקשה אינה בהכרח הדרך הטובה ביותר. במקום להסתפק במכירת 20 מוצרים נוספים החודש, כדאי לחשוב איך להרוויח את הסכום המקסימלי האפשרי, ללא הגבלה מראש. הדרכת אנשי מכירות הדרכה להקמת עסק איך להגדיל מכירות? איך להגדיל הכנסות? איך להגדיל רווחים? הקמת עסק איך למכור יותר מהי משמעות הצבת יעד מכירות או הכנסות? בעלי עסקים או אנשי מכירות רבים מציבים לעצמם יעדי מכירות, רווחים או הכנסות, כמו למשל אני רוצה החודש להרוויח סכום מסוים או אני רוצה למכור מספר מסוים של יחידות. במבט ... נראה הגיוני: אדם מבקש לתכנן מראש את היקף הפעילות שלו ומנסה להעריך כיצד להגיע לרף רצוי. עם זאת, יש להבין כי הצבת יעדים כספיים או כמותיים באופן נוקשה אינה בהכרח החשיבה האידיאלית, אלא רק פתרון אפשרי במצבים ספציפיים. מתי זה כן הגיוני להיצמד ליעד מינימלי? אם אדם נדרש לרווח חודשי מסוים כדי להצדיק את המשך קיומו של העסק, לדוגמה אם עד סוף החודש אינני מגיע לרווח של 10,000 שקלים אני סוגר את העסק, הרי שיש היגיון מלא בהצבת אותו יעד כמטרה מחייבת. במצב כזה: 1. קיימת רמת רווח חיונית להישרדות העסק. 2. בלי עמידה ביעד זה, העסק אינו יכול להמשיך להתקיים. 3. לכן, נדרש לחשוב ולפעול באופן ממוקד כדי להגיע לסכום המינימלי לפחות. במקרים הללו, יהיה זה הגיוני לגבש תוכנית מפורטת: איך להרוויח את הסכום המינימלי המדובר בזמן הקצוב, משום שאם העסק לא עומד ברף הזה, עדיף לא להפעילו כלל. מדוע חשיבה על כמה שיותר עדיפה על הגבלת היעד? כאשר ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סטארטאפ, רעיון לסטארטאפ, הקמת סטארטאפ, האם הרעיון שלך טוב? האם אפשר לעשות כסף מהרעיון שלך? האם יש לך רעיון טוב לסטארטאפ? יעוץ לסטארטאפים, הקמת עסק, תוכנית עסקית, האם להקים עסק? האם להקים סטארטאפ? טעויות של סטארטאפים, איך לעשות כסף בסטארטאפ? היצע וביקוש, להמציא את הגלגל מחדש, היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר, יותר ביקוש מהיצע, חוקי הכסף, איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ לממציאים, האם המצאת את הגלגל מחדש?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: יעוץ לסטארטאפים, כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יעוץ לסטארטאפים, איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למתבגרים, אימון אישי למציאת זוגיות, אימון אישי להרזיה בנושא יעוץ לסטארטאפים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 18:15:38 - wesi1