אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יעד ✔מוטיבציה להשגת מטרות, מוטיבציה להשגת יעדים, מוטיבציה להתמודדות עם קשיים, איך להתמודד עם קושי? איך להתמודד עם פחד? איך להתמודד עם בעיות? הצלחה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:15מוטיבציה להשגת מטרות, מוטיבציה להשגת יעדים, מוטיבציה להתמודדות עם קשיים, איך להתמודד עם קושי? איך להתמודד עם פחד? איך להתמודד עם בעיות? הצלחה בחיים, להשיג מטרות, מוטיבציה להתמדה
מה לעשות כשנתקלים בקושי בדרך למטרה?

כאשר בן אדם מציב לעצמו מטרה ונוסע בדרך אליה, הוא עלול להיתקל בקשיים שונים. אליעד כהן משתמש בדוגמה של אדם שנתקל במחסום משטרתי: יש מי שיחליט מיד להסתובב אחורה ולוותר כי הוא חושב שהדרך חסומה ואין אפשרות להתקדם, ויש מי שיחליט לנסות בכל זאת, אולי המחסום לא אמיתי או שהשוטר בכלל לא יעצור אותו. כלומר, לפעמים הקושי נראה בלתי עביר, אך ניתן לעבור אותו עם אומץ או פשוט על ידי בדיקת המציאות בשטח, ולא מיד לוותר מראש.

האם כל קושי הוא בלתי עביר?

לדברי אליעד כהן, לא כל קושי באמת בלתי עביר. כאשר האדם רואה קושי כמו חומה, הוא יכול להחליט לעצור ולהסתובב, אך החיים פועלים לעיתים אחרת. ייתכן מאוד שהחומה הזו נראית אמיתית וקשה, אך כאשר האדם יתקרב אליה ויבחן אותה מקרוב, הוא יגלה משהו חדש. למשל, ייתכן שיש בחומה חיישן נסתר שנפתח רק כשמישהו מתקרב. לכן, על האדם קודם כל להתקרב לחומה ולבדוק מה באמת יש בה, לפני שהוא מוותר על ההתקדמות לעבר המטרה שלו.

אליעד נותן דוגמה נוספת של אדם שנתקל באריות ומיד בורח מפחד. אך לפעמים האריות האלה הם בכלל "fake" - אריות מזויפים שנראים מפחידים, אך אינם באמת מסוכנים. אולי אלה אריות שמפסיקים להיות מסוכנים ברגע שמישהו עומד מולם מספיק זמן, ואז הבעיה נפתרת מעצמה. לפיכך, חשוב שהאדם לא יירתע מראש, אלא יבחן את המציאות מקרוב וינסה להתמודד, כי לעיתים הפחד לא מוצדק או לא מבוסס על המציאות.

מהי התשובה האמיתית לקשיים בדרך?

אליעד כהן מסביר שהתשובה האמיתית להתמודדות עם קשיים היא להבין שתמיד יש עוד משהו קטן שניתן לעשות. גם כאשר האדם מרגיש שהוא תקוע לחלוטין, עדיין יש פעולה קטנה מאוד שהוא יכול לבצע. אפילו פעולה מינימלית כמו להזיז את האצבע או לדמיין את המילה "הצילו" יכולה להיות משמעותית, כי היא פותחת את הדלת לדבר הבא. תמיד יש צעד קטן שניתן לבצע, וכשמבצעים אותו, מתגלה הצעד הבא, וכך לאט לאט מתקדמים לעבר המטרה.

הוא מסביר שבדרך להשגת המטרה תמיד יהיו עוד צעדים קטנים שאפשר לעשות, ולפי רבי נחמן, המניעות (הקשיים) שיש לאדם הן בדיוק לפי כוחו להתמודד איתן. כלומר, אם אדם נתקל בקושי מסוים, הוא בוודאות מסוגל להתמודד איתו, שכן לפי הכוח שיש לו - הוא קיבל את הקושי המתאים. אם האדם יבצע את הצעד הקטן הבא בכל מאת האחוזים של יכולתו, הוא תמיד יגלה עוד משהו קטן שאפשר לעשות, או שהקושי עצמו ייפתר באופן בלתי צפוי.

האם השגת מטרות תלויה בכמה אתה באמת רוצה את זה?

הנקודה המרכזית של אליעד כהן היא שהשגת מטרות לא תלויה במרחק אליהן או בקושי של הדרך, אלא בשאלה אחת בלבד: כמה המטרה הזו באמת חשובה לאדם. אם המטרה באמת חשובה לאדם, הוא תמיד יכול למצוא דרך להשיג אותה. הסיבה לכך היא שבעומק הדברים, אדם לא באמת זקוק לשום דבר חיצוני, ולכן אם יש מטרה שהיא באמת משמעותית עבורו, הוא ימצא את הדרך להשיג אותה, גם אם היא נראית בלתי אפשרית בתחילה.

האם יש קשר בין השגת מטרות לבין משחקי וידאו?

בשיחה עלה נושא משחקי וידאו. משתתף סיפר שהוא נהנה ממשחקי וידאו מסוימים כי הם מאפשרים לו להתמודד עם אתגרים ופחדים בצורה שאולי הוא לא יכול במציאות, למשל להתמודד מול אריות במשחק. אליעד מסביר שהקשר בין משחקים למציאות הוא הגישה עצמה להתמודדות: גם במשחקי וידאו, האתגרים נראים מפחידים או קשים בתחילה, אך כשמתמודדים מולם ומנסים שוב ושוב, הם נעשים ברי השגה, בדיוק כמו בחיים האמיתיים. ההבדל העיקרי הוא שבמשחקים הסיכון קטן יותר, אך העיקרון דומה: צריך להתנסות, ללמוד ולחוות את האתגר כדי להתקדם הלאה ולהתגבר על הפחדים.

לדוגמה, במשחק, אפילו אם אתה מפחד, אתה עדיין יכול לנסות להתקדם ולהתגבר על הפחד הזה, כי במשחקים בדרך כלל הסיכון נמוך יותר מאשר במציאות, אך התחושה של ההתגברות וההצלחה היא דומה. כך גם בחיים האמיתיים - אם תלמד מהמשחקים ותיישם את אותו העיקרון של אומץ והתנסות מול פחדים ואתגרים, תוכל להשיג מטרות גדולות יותר.

אליעד מסכם כי מה שבאמת חשוב לאדם תמיד יהיה ניתן להשגה, מכיוון שהאדם לא באמת זקוק לשום דבר חיצוני במהותו. ולכן, המטרה החשובה באמת עבורו תהיה בהישג יד, בתנאי שימשיך לבצע כל פעם עוד צעד קטן לכיוונה, אפילו אם הוא לא רואה את סוף הדרך מראש.
מה לעשות כשנתקלים בקושי בדרך למטרה?

לפעמים, כשבן אדם מתכנן להגיע למטרה כלשהי, הוא נתקל בקשיים או "חומות" שמונעות ממנו להתקדם. מה עושים כשעומדים מול קושי בדרך? אליעד מתאר מצב שבו אדם נוסע בדרך למטרה, ואז נתקל במחסום כמו מחסום משטרתי. איך הוא מתמודד עם זה?

יש כאלה שיכולים להגיב ולומר "אי אפשר לעבור, אני צריך לעשות פרסה ולהסתובב", ויש אחרים שאומרים "אז מה אם יש מחסום? בואו ננסה לעבור, אולי השוטר לא יראה או יגיד משהו". לעיתים, אפשר לעבור למרות שהמחסום נראה בלתי עביר.

ישנן מצבים נוספים שבהם יכול להיות שבן אדם נתקל בקושי גדול יותר, כמו "חומה פיזית". איך הוא מתמודד עם חומה כזו? אולי הוא יכול לחשוב, "אם אני אגיע לחומה, אולי יש משהו מעבר לחומה שאני לא רואה כרגע". ייתכן אפילו שמדובר בחומה עם חיישן שמתפקד רק כאשר מישהו מתקרב אליה, ואז הדרך לפתור את הקושי היא להמשיך להתקרב ולראות אם יקרה משהו.

האם כל קושי הוא בלתי עביר?

אליעד מעלה את השאלה אם כל קושי בדרך למטרה הוא באמת בלתי עביר. לפעמים, בן אדם לא מצליח להאמין שהוא יכול להתקדם כי הוא לא רואה את הסוף. הוא יכול לחשוב, "אני כבר מבין שזה לא יקרה, אולי אין לי סיכוי", ולפעמים הוא לא אפילו ינסה להגיע עד לחומה כדי לראות מה יש מעבר לה.

אבל, אפילו אם יש קושי, תמיד יש עוד משהו קטן שניתן לעשות. זה יכול להיות צעד קטן, כמו להימשך עוד קצת, לחקור יותר את הנושא, או אפילו לנסות משהו חדש. הרבה פעמים, דווקא הצעד הקטן הזה הוא שיביא לתוצאה שלא ציפית לה.

מהי התשובה האמיתית לקשיים בדרך?

אם נשאל את עצמנו מה באמת צריך לעשות כשנתקלים בקושי בדרך להשגת מטרות, אליעד מציין שמה שצריך זה להבין שמאחורי כל קושי תמיד יש משהו קטן שניתן לעשות. אפילו אם כל מה שאתה יכול לעשות זה לשאול שאלה או "לצעוק הצילו" בתודעה שלך, זה יכול להביא לפתח הבא.

האם תמיד יש משהו קטן שאתה יכול לעשות?

הוא מסביר שאין אדם שיתקע לחלוטין. תמיד יש משהו קטן שאתה יכול לעשות, גם אם זה נראה חסר ערך, כל צעד כזה יכול להוביל אותך קדימה. ובסופו של דבר, כשעושים את כל הצעדים הקטנים האלה, בסופו של דבר תגיע לתוצאה הרצויה, אפילו אם לא ראית את הסוף בהתחלה.

האם השגת מטרות תלויה בכמה אתה באמת רוצה את זה?

הנקודה המרכזית שאליעד מנסה להבהיר היא שהצלחה בהשגת מטרות לא תלויה במרחק שלך מהן או בכמה קשה הדרך. מה שחשוב זה אם אתה באמת רוצה את המטרה. אם זה באמת חשוב לך, אתה תמיד יכול למצוא דרך להשיג אותה, גם אם לא תמיד תראה את הדרך כולה מראש.

האם יש קשר בין השגת מטרות לבין משחקי וידאו?

במהלך השיחה, אחד המשתתפים שואל על הקשר בין השגת מטרות למשחקי וידאו. הוא מציין שלפעמים המשחקים, למרות הפחדים או האתגרים, מאפשרים לו לחוות מצבים שהוא לא יכול לעבור במציאות, כמו התמודדות עם "אריות" במשחק. מה הקשר לזה להשגת מטרות בחיים?

אליעד מציין שתחושת ההתמודדות במשחקי וידאו קשורה בדיוק לאותו רעיון. במשחקים, כשיש קושי, אפשר לנסות להתגבר עליו ולחוות את האתגר - גם אם הפחד קיים. כשמדובר בחיים האמיתיים, הדרך עשויה להיות יותר מורכבת, אך הגישה דומה. אם תתנסה, תלמד ותתמודד, תוכל גם להתגבר על הפחדים שלך.
עכשיו יש נושא של השגת מטרות, אוקי לפעמים בן אדם יש לו איזה מטרה הוא רוצה להגיד לנקודה x ואז הוא הולך בדרך והוא נתקל בחומה נניח עכשיו השאלה היא מה קורה כשהוא נתקל בחומה, איך בן אדם שהוא נוסע ונוסע נגיד הוא רואה מחסום משטרתי מה הוא עושה, עושה פרסה נגיד וחוזר נניח הוא אומר "אי אפשר לעבור השוטר חסם את הכביש" יש בן אדם שיכול להגיד "אז מה אם יש פה שוטר" נגיד "אז מה אם השוטר חסם את הכביש בא ננסה לעבור" למרות שיש מחסום בכלל ואז לפעמים אתה עובר והשוטר לא אומר לך כלום גם זה קיים אבל בא נניח נגיד לדוגמה שבן אדם נגיד נסע ופתאום הוא רואה חומה.

ש: פיזית?

אליעד: פיזית עכשיו אז יש בן אדם שיגיד "אני רואה שם חומה אי אפשר לעבור" וחוזר נגיד אבל בחיים לפעמים זה עובד אחרת, זאת אומרת יכול להיות שאתה צריך להגיע עד לחומה ואז נגיד אולי יש שם איזה חיישן בחומה שרק כשמישהו מתקרב לחומה רק אז נגיד נפתח השלב הבא של המשחק ויכול להיות עוד מצב נגיד יכול להיות מצב נגיד שיש שם לא רק חומה יש שם אריות, בסדר ואתה אומר "אריות" ישר בורח אבל יכול להיות שזה אריות שהם fake כאלה.

ש: הופכים לחתולים.

אליעד: כן יכול להיות שזה אריות בכלל זה רק אחרי שהם נושכים אותך, אריות מכושפים שהם נושכים אותך ואז אם אתה שורד אותם חצי דקה פתאום אתה מתרפא וזה. זה הכל תלוי בכמה אתה נחוש זה מה שבאתי להגיד, זאת אומרת באתי להגיד לפעמים תן את כל הכוח ותראה מה יקרה כי אם בן אדם אומר, הרבה פעמים בן אדם לא רואה את המשך הדרך הוא אומר "איך אני אתקדם אני לא רואה את הסוף" אבל בינך עד לסוף שלך יש עוד דרך את זה עוד לא הלכת.

בן אדם יש לו מטרה הוא אומר "אתה יודע למה אני לא מתקדם כי אני רואה שיש לי חומה מה אני אתקדם" נגיד בנושא של להבין דברים הוא אומר "אני עכשיו אעמיק עוד קצת אני כאילו קולט שאם אני אשב על זה עוד רבע שעה אני אתקע אז למה לי לשבת רבע שעה" הוא אומר "כן אבל אני יודע שאם אני כבר אחקור את זה אני בכל מקרה לא יהיה לי זמן בכל מקרה אני לא אבין את זה, בכל מקרה אני יודע שיש פה איזה נושא שהוא מאוד מורכב" אז מה שקורה שגם את המרחק ממנו עד לחומה גם את זה הוא לא הולך.

אפילו נגיד לדוגמה לדחוף את החומה עם היד תנסה לדחוף אולי החומה תיפול אולי זאת חומה לא אמיתית מה אתה יודע, אולי בחומה יש חיישן שמי שנמצא שם שעה רק אז זה נפתח לראות אם אתה מוכן לחכות שעה ליד החומה. ורבי נחמן הסביר שאין לו לאדם מניעות אלא לפי כוחו כפי מה שיכול לעמוד בהם, מה זה אומר שיש לך קושי נגיד שהמטרה היא אינסופית אבל מחויב במציאות שיש לך תמיד עוד משהו קטן שאתה יכול לעשות ואם תעשה אותו מאה אחוז או שתגלה את הדבר הבא שאתה יכול לעשות או שהגעת לסוף שלך ויפתרו לך כל הבעיות מאה אחוז מהמקרים.

מאה אחוז שיש לך תמיד עוד משהו קטן שאתה יכול לעשות שעוד לא עשית מאה אחוז מהמקרים ושאם תעשה אותו אז במאה אחוז או שתגלה מה הדבר הקטן הבא שאתה יכול לעשות שאתה יכול לעשות גם קטן כחוט השערה, אתה יכול להזיז את האצבע כחוט השערה משהו קטן אתה יכול לשאול אתה יכול רק לצעוק הצילו עוד פעם אחת זהו יש לך כוח, נגמר לך כל הכוח אבל יש לך כוח לצעוק הצילו עוד פעם אחת לדמיין את המילה "הצילו" בתודעה שלך, תדמיין את המילה "הצילו" בתודעה שלך זהו ואז יפתח לך הפתח הבא.

ש: באיזה הקשר?

אליעד: בהקשר שלך.

ש: לא אתה אומר גם בהקשר שלי.

אליעד: מאיפה אתה יודע מה אני יודע מה ההקשר שלך.

ש: לא אני שואל אותך אם זה צץ באיזשהו, ברור שזה צץ.

אליעד: זה בהקשר שלך מזה באיזה הקשר זה צץ.

ש: זה בהקשר של כל אחד בסדר, סתם דוגמה לראות.

אליעד: אני מסביר לך עוד פעם אנשים יש להם מטרות בחיים מטרה "למה אתה לא עושה את זה? תראה אני יודע אני בכל מקרה לא אצליח כי אני בסוף אגיע לזה ולזה ואני אתקע, ועד לשם עשית אין בעיה אז תעשה עד לשם בבקשה, מה עכשיו יצא לי שזה וזה אני אתקע, עד לשם עשית". עכשיו מה האמת שנניח שיש תחומים שאובייקטיבית אתה תגיד "לא יכול לעשות אותם" נניח אבל עדיין בתחומים הפנימיים אתה אף פעם לא באמת תיתקע כי תמיד יש משהו שאתה יכול ותמיד כשתסיים אותו אתה יכול עוד דבר.

בא נגיד ככה מה שבאמת חשוב לך אתה בטוח יכול להשיג ומה המהות של זה, מה באמת חשוב לך כלום אתה גם לא צריך שום דבר ולכן מה שבאמת חשוב לך תמיד אתה יכול להשיג כי אתה לא צריך שום דבר זאת המהות של כל המהלך. הבנו?

ש: זה קשור לפוסט.

אליעד: לא וזה לא קשור לפוסט הזה.

ש: הסברת על הרעיון ועל זה ואז חשבתי על איזה סיבה למה אני נהנה ממשחקי וידאו.

אליעד: למה אתה נהנה ממשחקי וידאו מכל משחקי הוידאו או משחקי וידאו מסוימים?

ש: משחקים משחקי וידאו מסוימים.

אליעד: יפה אוקי כן.

ש: המקרה הזה של לדוגמה לעבור את האריות לעשות את זה אם אני מפחד במציאות נניח לעשות את זה שמה אני יכול לעשות את זה לנסות את זה לחוות לטעום מזה, עם הגרפיקות של היום אז למה עושים את זה יותר מרשים כדי שזה יורגש יותר ממשי.
להוציא מהראש מה המטרה אתה לא צריך נחמן להפסיק לאהוב בן אדם להיות יותר איך להתמודד עם פחדים להפסיק לחשוב עליו להפסיק לאהוב את האקס המציאות מה יש מעבר איך להתמודד איך להתמודד עם בעיות איך להתמודד עם חרדה איך להתמודד עם חרדות איך להתמודד עם פחד איך להתמודד עם פחדים איך להתמודד עם קושי בעיה בעיות הישגים הצלחה הצלחה בחיים השגת יעדים השגת מטרה השגת מטרות התמדה התמודדות התמודדות עם בעיה התמודדות עם בעיות התמודדות עם פחד התמודדות עם פחדים התמודדות עם קושי התמודדות עם קשיים חיים יעד יעדים כיצד להתמודד עם פחדים להצליח להצליח בחיים להשיג להשיג מטרה להשיג מטרות להתמודד להתמודד עם בעיה להתמודד עם בעיות להתמודד עם פחד להתמודד עם פחדים להתמודד עם קושי להתמודד עם קשיים לפתור בעיות מוטיבציה מוטיבציה להשגת יעדים מוטיבציה להשגת מטרות מוטיבציה להתמדה מוטיבציה להתמודד עם קשיים מוטיבציה להתמודדות מוטיבציה להתמודדות עם קשיים מטרות פחד פחדים פתירת בעיות פתרון בעיות קושי קשיים תכלית
יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
... מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת ... מוצגת משני כיוונים שונים ובצורה מפורטת, כולל כל ההסברים והדוגמאות שנתן אליעד כהן בהרצאה. מהן הסיבות בעד ונגד הצבת יעדי מכירות? מצד אחד, ישנה הטענה שהצבת יעד מספרי, כגון אני חייב למכור היום סכום X, יכולה למקד את תשומת הלב של האדם ולהגביר את המוטיבציה ... להשיג. מצד שני, קיימת בעיה עם שיטה זו, מכיוון שאם האדם לא מצליח להגיע ליעד שהציב, הוא עלול להרגיש תסכול, אכזבה, וירידה במוטיבציה הכללית. לדוגמה, אם אדם קובע יעד למכור בסכום מסוים ולא מגיע לכך, הוא עשוי לחוש כישלון ולהתייאש באמצע היום. לעומת זאת, אם היעד שהציב נמוך מדי, הוא לא יאתגר את עצמו מספיק ויבזבז פוטנציאל למאמץ מוגבר ולהצלחה גדולה יותר. האם ישנה דרך טובה יותר להציב יעדים במקום יעדים מספריים? אליעד כהן מציע גישה חלופית - להציב יעדי מאמץ במקום יעדים מספריים. על פי גישה זו, במקום להתמקד במספרים או בסכומי מכירות ספציפיים, האדם מתמקד במאמץ שהוא ... עד שלא אוכל לדבר יותר עם לקוחות מרוב מאמץ. לפי הגישה הזו, המטרה היא לעודד את האדם להתאמץ באופן מרבי, ללא קשר לתוצאה המספרית המיידית. מתי כן כדאי להציב יעדים מספריים של מכירות? למרות שאליעד כהן ממליץ בדרך כלל על הצבת יעדי מאמץ, הוא מציין מספר מקרים שבהם הגיוני להציב יעדים מספריים של מכירות: כאשר האדם מרגיש חוסר מוטיבציה או במצב רוח ירוד בבוקר, והיעד המספרי משמש ... יוכל לעצור ולנוח. עם זאת, אליעד מדגיש בבירור כי היעד המספרי אינו אמור להיות היעד האמיתי. היעד האמיתי צריך להיות תמיד מידת המאמץ. האם יש הבדל בין הצבת יעדים אישיים לבין הצבת יעדים לעובדים? כן. אליעד כהן מדגיש שהצבת יעדים מספריים היא רלוונטית בעיקר כשמדובר בניהול עובדים, מכיוון שלמנהל אין דרך ישירה למדוד את המאמץ הפנימי של העובד. לכן, הוא חייב לקבוע יעד חיצוני ברור, כמו מספר מכירות, כדי למדוד ביצועים. לעומת זאת, האדם מול עצמו לא צריך את המדידה החיצונית ויכול להעריך ישירות את מידת המאמץ שלו. לדוגמה, מנהל עשוי להציב לעובד יעד ברור של למכור 50 מוצרים, כדי שיוכל להעריך את התפוקה של העובד. אולם האדם כלפי עצמו יכול פשוט להחליט אני מתאמץ היום ככל יכולתי ללא תלות במספרים. איך הגישה של אליעד כהן להצבת יעדים רלוונטית לאימון גופני? אליעד מביא דוגמה מהעולם של אימוני כושר, שגם בו אנשים מציבים לעצמם יעדים מספריים, כמו להרים משקל מסוים במספר חזרות קבוע. לפי ההסבר של אליעד כהן, הצבת יעדים כאלה טובה בעיקר אם המטרה היא להתחרות או לעקוב אחרי תוכנית אימונים מוגדרת. אך אם המטרה היא ... להתאמץ יותר אחרי שהגיע ליעד מספרי מסוים, עדיף לו שימשיך להתאמץ, ואם הוא מותש לגמרי לפני הגעה ליעד, עדיף לו לעצור לפני שהוא נפצע. המסקנה - איך נכון להציב יעדים ולהגיע להישגים גבוהים? המסקנה המרכזית שאליעד כהן מעביר היא שברוב המקרים ובמיוחד בשיפור עצמי, הגישה הנכונה ביותר היא להתמקד ביעדי מאמץ ולא ביעדים מספריים. האדם צריך להחליט שהוא מתאמץ בצורה המקסימלית האפשרית, ורק אם הוא זקוק לכלי עזר שידרבן ... כי זה מפקס את האדם ומגביר את המוטיבציה שלו. מצד שני, זה עלול להיות בעייתי כי אם הוא לא משיג את היעד, הוא עלול להתאכזב ולהתייאש. השאלה המרכזית היא האם הצבת יעדים היא האידיאלית, כלומר, האם זו הדרך הטובה ביותר להניע אדם למכירות. האם זה אידיאלי לקבוע יעד מכירות מספרי? יש מי שיגיד שעדיף להגיע למצב שבו יש כל כך הרבה פניות שלא צריך להציב יעד מכירות. אך גם כאשר יש זרם קבוע של לקוחות, עדיין אפשר להציב לעצמך רף של מכירות - למשל, לקבוע אני רוצה למשוך לקוחות שמוכנים לשלם כפול. השאלה היא האם יש דרך טובה יותר להציב לעצמך מטרה. האם כדאי לקבוע יעד של מאמץ במקום יעד של מכירות? אחת הבעיות עם הצבת יעד מכירות מספרי היא שהוא לא משקף בהכרח את המאמצים של האדם. אם היעד גבוה מדי, הוא עלול להתאכזב ... אני רוצה למכור X, עדיף לומר אני רוצה להתאמץ עד שאני אתעלף, אני רוצה להתאמץ עד שיכאב לי הראש, או אני רוצה לבדוק כמה אני יכול לשכנע לקוחות פוטנציאליים. הצבת יעד מספרי מתאימה יותר כאשר מדובר בעובדים, כי המעסיק לא יכול לפקח על המאמץ שלהם ולכן נותן להם מספר כדי לבדוק את התפוקה שלהם. אבל מול עצמך, עדיף להציב יעד של מאמץ - אני רוצה להתאמץ עד הסוף. באיזה מובן בכל זאת כן הגיוני להציב יעד של מכירות? אם היעד משמש רק כאמצעי לדרבן את עצמך להתאמץ יותר - יש בכך היגיון. לדוגמה, אם אדם מתעורר בבוקר עם מצב רוח ירוד ולא מרגיש שהוא מסוגל להתאמץ יותר מדי, הוא יכול להציב לעצמו יעד מכירות כדי לעודד את עצמו להתאמץ יותר. במקרה הזה, היעד המספרי לא נועד להגדיר הצלחה או כישלון, ... פשוט להתאמץ עד שהגוף לא יכול יותר. אבל אם המטרה היא להתחרות או להתאים את עצמך לתוכנית אימונים מסוימת, אז הגיוני לעבוד עם מספרים. המסקנה - איך נכון להציב יעד? אם המטרה היא למכור כמה שיותר, עדיף פשוט להחליט אני רוצה היום למכור כמה שיותר ולהתאמץ בהתאם. ...
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
... שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי? איך מתמודדים נכון עם תחרות עסקית על איכות או מחיר? בעולם העסקי קיימות בעיקר שתי דרכים מרכזיות ... עסקית, כל עוד הוא לא מתחרה במישהו שמוכן להפסיד במכוון. איך להתמודד עם תחרות עסקית תחרות על מחיר או איכות איך למכור מוצרים יקרים מיצוב עסקי בשוק תחרותי בחירת קהל יעד לעסק ...
הלקוחות שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד שלי? מי הלקוחות שלי? מי הלקוח האידיאלי שלך? לקוח לא אידיאלי, פרופיל לקוח, מי קהל המטרה שלך? להביא ערך ללקוח, סוגים של לקוחות, לקוחות משלמים, להביא תועלת ללקוח, איך לעשות כסף מלקוחות טובים? הקמת עסק
... שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד שלי? מי הלקוחות שלי? מי הלקוח האידיאלי שלך? ...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
... מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל ... אינו מייצר, חובה לשלם לו לפחות את המינימום שקובע החוק. כך שהרעיון הטהור של לא לעבוד, לא להרוויח אינו אפשרי מבחינה משפטית ופרקטית. כיצד מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס? כדי להגדיל את התפוקה ולהעלות את המוטיבציה של העובד, מקובל להציב יעד ברור ומדיד, ולתת תגמול כספי במידה והיעד מושג. למשל, אם עובד ייצר 20 יחידות בחודש, הוא יקבל ... הוא יצפה שעל 30 יחידות יקבל 3000 שקלים. מנגד, מנהלים רוצים להגדיל תפוקה מבלי להגדיל את התגמול באופן לינארי, מה שגורם למתח ואי הסכמה. האם נכון להציב יעדים מאוד גבוהים לעובדים? גישה אפשרית היא להציב יעד גבוה מאוד, כגון 50 יחידות, ולהציע תגמול גבוה במיוחד. אך אליעד כהן מסביר שהגישה הזו בעייתית ... הוא לתגמל עובדים לפי המאמץ שהם משקיעים. המאמץ משקף את הרצון האמיתי להצליח, אך לעיתים קרובות ישנן מגבלות פיזיות או מקצועיות שמונעות מהעובד להגיע ליעדים שהוגדרו. אולם, קיים קושי אמיתי במדידת מאמץ, ולכן התגמול בפועל נעשה לפי תוצאות מדידות בלבד. ... משום שהוא מספק יותר תפוקה. זה יוצר קונפליקט בין הרצון של המנהל לשלם פחות, לבין הרצון של העובד להרוויח יותר ככל שהוא הופך מיומן. איך אפשר להעלות את היעדים בלי להגדיל את הבונוס? הפתרון המעשי הוא להגדיר בכל חודש יעדים חדשים ושונים, במקום להגדיר יעד זהה בכל פעם. למשל, חודש אחד לקבוע 20 יחידות מסוג אחד, וחודש אחר 15 יחידות מסוג אחד ועוד 5 מסוג אחר. כך העובד מתקשה להשוות בין חודשים שונים ולדרוש בונוסים מוגדלים על כל תוספת יחידה. מה היתרון בשינוי קבוע של המשימות והיעדים? שינוי קבוע של היעדים מאפשר למנהלים להעלות את התפוקה הכוללת מבלי להעלות בהתאמה ישירה את התגמול. העובד לא יכול לדרוש תגמול פר יחידה כי הוא לא יכול להשוות בקלות בין יעדים שונים. בנוסף, במשרות ניהוליות שיש בהן אחריות רבה ותחומים רבים, קל יותר לשנות ולשלב משימות חדשות, מה שמקשה על העובד לעקוב אחרי חישובי התגמול, וגורם לו להמשיך להתאמץ לעמוד במשימות. מהי המהות של שיטת התגמול לפי יעדים מגוונים? בשורה התחתונה, האידיאל הוא לתגמל לפי מאמץ, אך מכיוון שזה לא ישים, משתמשים בשכר בסיס ובונוסים לפי יעדים משתנים. המנהלים מגדירים בכל חודש יעדים שונים, ומצליחים לגרום לעובד להעלות בהדרגה את תפוקתו מבלי להעלות בהתאמה ישירה את התגמול. העובד מפתח מיומנויות ומשפר את ביצועיו, תוך שהמנהל מצליח לשמור על מסגרת התגמול המתוכננת, ולהגדיל יעדים מבלי לגרום לחוסר שביעות רצון. ניהול עובדים ותמריצים אסטרטגיות תגמול ומוטיבציה שיטות להצבת יעדים בעסק ניהול זמן ושעות עבודה פיתוח מיומנויות ושיפור תפוקה למה חשוב שהעובדים ירצו לעבוד טוב ... כאשר יש לנו עסק, אנחנו רוצים שהוא יצליח ויפיק רווחים גדולים יותר. כדי שזה יקרה, אנחנו זקוקים לכך שהעובדים יעבדו בצורה מיטבית, ישקיעו מאמץ, יעמדו ביעדים וינצלו באופן מלא את היכולת שלהם. אחת הסיבות המרכזיות לכך שעובד ירצה לעבוד טוב יותר, היא ... החוק דורש בסיס מינימלי, כדי להגן על זכויות העובד. לכן הרעיון הטהור של לא לשלם דבר, אלא רק לפי ביצועים אינו אפשרי מבחינה משפטית. איך מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס? שאלה: נניח שבכל זאת אנחנו רוצים לחזק את המוטיבציה באמצעות בונוסים - כיצד מציבים את היעד ואיך מגדירים את התגמול? תשובה: דרך נפוצה היא להגדיר יעד מספרי: אם תגיע לתפוקה מסוימת, תקבל בונוס כספי. לדוגמה, אפשר לקבוע שבחודש מסוים אם העובד ... הוא יקבל 2000 שקלים בונוס. המטרה היא להבנות עבורו את התמריץ ולהבהיר לו שכל יחידה נוספת מעבר ליעד תשתלם לו. איזו בעיה נוצרת בחודש הבא אם נמשיך באותו יעד? שאלה: אם העובד קיבל בונוס של 2000 שקלים על 20 יחידות בחודש הנוכחי, מה הבעיה כשנרצה להעלות ... את התשלום, אך מצד שני העובד נושא ונותן על הבונוס לפי אותו יחס קודם. האם אפשר להעלות את היעד בצורה דרמטית כדי לדרבן את העובד? שאלה: אולי נציב לעובד יעד עצום, כמו 50 יחידות, ונציע בונוס מאוד גבוה? האם זה פתרון טוב? תשובה: לא בהכרח. אם נציב יעד לא ריאלי וגבוה מדי, העובד עלול להתייאש כי הוא מבין שלא יצליח לעמוד בו. בנוסף, אם הוא בכל זאת יעמוד ביעד הקיצוני, בפעם הבאה נרצה להציב יעד עוד יותר גבוה, ומיד יתעורר אותו ויכוח: למה לא מעלים לי את הבונוס בהתאם?. לכן שיטה כזו יכולה ... מייצר יותר, מגיע לי יותר שכר. כך נוצרת התנגשות בין הרצון שלנו לשלם כמה שפחות לבין רצון העובד להרוויח יותר בזכות היכולות שצבר. איך ניתן להעלות את היעדים בלי לשלם יותר בכל פעם? שאלה: אם המטרה היא להעלות את התפוקה באופן הדרגתי אך לא להגדיל כל הזמן את גובה הבונוס, מה אפשר לעשות בפועל? תשובה: הפתרון הוא להגדיר בכל חודש (או בתקופת יעד אחרת) סט חדש של משימות ויעדים, במקום לחזור על אותה הגדרה חד - משמעית של 20 יחידות. לדוגמה, אם בחודש אחד אמרנו 20 יחידות מסוג מסוים - נוכל בחודש הבא להגדיר יעד אחר, 15 יחידות מסוג אחד, ועוד 5 יחידות מסוג אחר, עד תאריך מוגדר, ובכך לשנות את החבילה כולה. למה לשנות בכל חודש את ההגדרה המדויקת של היעד? שאלה: מה התועלת בלערבב כל פעם את המשימות? תשובה: כאשר היעדים משתנים, העובד לא יכול להשוות בקלות בין החודש הקודם לנוכחי ולדרוש בונוס גבוה יותר ביחס ישיר ...
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
... עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור הכי זול? אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים ...
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
... והעניין הוא, כזה. כאשר אתה מכין חומרי שיווק, כדאי שתתרכז בכאב של הלקוח שלך. במובן שחומרי השיווק שלך, ידברו אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לפרסם שירות שיפוצים לקהל יעד מסוים. ונניח שאתה רוצה להכין פרסומת לקהל היעד שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שלך. במקרה כזה, כדאי שהפרסומת ... הרצונות של קהל היעד שלך וכולי. וכאן צריכים לשים לב, שבעיקרון יש לך 2 סוגים של מתחרים. סוג אחד נגדיר אותו כמתחרים ישירים, דהיינו, עסקים אחרים שמוכרים בדיוק את אותו השירות שאותו אתה מוכר לאותו קהל יעד. הסוג הנוסף של המתחרים, יהיה ניתן לקרוא לו מתחרים עקיפים (קולגות עסקיים). דהיינו, נותני שירותים אחרים לאותו קהל יעד. במובן שהם לא מספקים שירות זהה בדיוק לשירות שאתה מספק, אבל הם מספקים שירות אחר לאותו קהל יעד. לדוגמה, נניח שאתה מספק שירותי שיפוץ, אז המתחרים העקיפים שלך, יהיה ניתן לומר שהם בעלי עסקים שמספקים שירותים אחרים לאותו קהל יעד. זה יכול להיות לדוגמה שירותי ריהוט, רכבי יוקרה, חופשות בחול, שירותי ניקיון לבית וכל כיוב. הם לא באמת ... זה שתנתח חומרי שיווק של מתחרים עקיפים שלך, דהיינו, של עסקים אחרים שמוכרים שירותים ומוצרים אחרים, לקהל היעד שלך. כי כנראה שיהיו קווי דמיון בשיטות השיווק ובמסרים השיווקיים, כאשר פונים לאותו קהל יעד. למרות שמדובר על מוצרים שונים. ולכן יש לך גם אפשרות נוספת, והיא לנתח חומרי שיווק של המתחרים העקיפים ... שאתה רוצה להגיע אליו, גם אם לא פגשת אותו מעולם באופן ישיר. אפשרות נוספת להכיר את קהל היעד שלך, ולא דרך לחקור חומרי שיווק של המתחרים שלך, היא באמצעות זה שתוכל לראות ולקרוא ראיונות וכתבות על קהל יעד שלך. לדוגמה בהקשר הזה, לראות כתבות על האלפיון העליון וכיוב. החל מכתבות כלליות ועד ראיונות אישיים עם ... לנסות להתחבר לדרך החשיבה של קהל היעד שלך, להכיר את השפה של קהל היעד, את עולם המושגים של קהל היעד ואת עולם הדימויים של קהל היעד. כל זה בכלל ובפרט ראיונות וכתבות שעוסקים באספקת שירותים לאותו קהל יעד, או שירותים מקבילים לאותו קהל יעד. דהיינו, שאתה תוכל לקבל תועלת לדוגמה מלצפות בכתבת תוכן כלשהי בנושא כלשהו, על קהל היעד שלך. אבל תוכל ... של האלפיון העליון, הרי שגם מכך תוכל ללמוד על המושגים, מטרות, הגדרות, צורת חשיבה של קהל היעד שלך. ומכך תוכל לקבל רעיונות והשראה לתכנים השיווקיים שלך. לסיכום: אם אתה רוצה ליצור חומרי שיווק עבור קהל יעד, שאתה לחלוטין לא מכיר אותו לא באופן אישי ולא בכלל, ואם ברצונך להתאים את התכנים שלך לקהל היעד שלך, בלי ... את קהל היעד שלך, באפשרותך לעשות את זה, באמצעות מחקר של תכנים שיווקיים באופן כללי, שנועדו עבור קהל היעד שלך, בפרט בשירותים מקבילים או זהים לשירות שאתה רוצה לספק. וגם לחקור תכנים כללים על אותו קהל יעד, גם זה יכול לעזור לך להבין את קהל היעד שלך, את עולם המושגים שלו, את הדרך שהוא חושב וכולי. ומכך תוכל ...
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
... את ההשלכות שלה. מה המשמעות של נישה עסקית? נישה עסקית מתייחסת להתמקדות בתחום מסוים ולהציע שירותים או מוצרים שמיועדים לקהל יעד ספציפי. לדוגמה, אם אדם הוא חשמלאי, הוא יכול לבחור להציג את עצמו כחשמלאי כללי, ואז יוכל להציע שירותים ללקוחות עם מגוון בעיות חשמל. מצד שני, אם הוא יבחר להתרכז בתחום ... וממוקדת, וזה יכול להוביל להצלחות בעסקים. גם בתחום אימוני כושר, מאמן שמגדיר את עצמו כמאמן כושר לכל הגילאים פונה לקהל יעד רחב. אך אם הוא מתמקד רק בגילאים 40-50, הוא יהפוך למומחה בתחום זה, מה שיגרום לקהל היעד להעדיף אותו. היתרונות של גישה רחבה ללא בידול כאשר לא מבדילים את העסק ומפנים את השירותים למגוון רחב של לקוחות, היתרונות הם: קהל יעד רחב יותר: השירותים מוצעים לכלל הלקוחות, דבר שמגדיל את סיכויי ההצלחה. יותר הזדמנויות עסקיות: הצעה של מוצרים ושירותים מגוונים יכולה לפתוח מקורות הכנסה נוספים ולפחות תלות ... מתמחה בתחום הספציפי, הם יותר נוטים לפנות אליך. החסרונות של בידול והתמקדות בנישה למרות יתרונות הבידול, יש גם חסרונות: קהל יעד מצומצם יותר: פנייה לקהל יעד מצומצם עשויה להגביל את אפשרויות ההכנסה. תלות גדולה יותר בתחום אחד: אם הביקוש בתחום מסוים יורד, זה עשוי לפגוע בהכנסות העסק. פחות גמישות: קשה לשנות כיוון אם כבר מיתגת את ... יש דרך לשלב בין הגישות? יש עסקים שמספקים פתרון על ידי יצירת מספר בידולים שונים. לדוגמה, מאמן כושר יכול להציג את עצמו ביעדים שונים: מאמן כושר לגילאי 40-50, מאמן כושר לחיטוב הגוף, מאמן כושר לילדים ובני נוער. כך הוא מצליח לבדל את עצמו, אך מבלי להימנע מלקבל קהל יעד מגוון. סיפור הבעל תפילה כדוגמה עסקית בסיפור מעשה בבעל תפילה מאת רבי נחמן מברסלב, הדמות הראשית משנה את הופעתה כדי ליצור חיבור עם כל אדם, מה שמעיד על אפשרות להציג את עצמך ... רחבה ללא בידול אם אתה לא מגדיר נישה, אתה למעשה מאפשר לעצמך לקבל יותר לקוחות פוטנציאליים. היתרונות בגישה זו כוללים: קהל יעד רחב יותר - לקוחות מכל הסוגים יכולים לפנות אליך, מכיוון שאתה לא מצמצם את עצמך לתחום אחד בלבד. יותר הזדמנויות עסקיות - כאשר אתה מציע שירותים או מוצרים מגוונים, יש לך יותר ... להעדיף מישהו שמתמחה בתחום מסוים. פיזור מאמצים ושיווק מסובך יותר - קשה לשווק את עצמך כשאין לך התמחות ברורה, כי כל קהל יעד מחפש משהו אחר. היתרונות של בידול והתמקדות בנישה כאשר אתה בוחר בידול ומתמקד בתחום מסוים, אתה נהנה מהיתרונות הבאים: מותג חזק יותר - כשאתה מציג את עצמך כמומחה לנושא מסוים, ... מקצוע שמתמחה בדיוק במה שהם צריכים. החסרונות של בידול והתמקדות בנישה למרות היתרונות, גם להתמקדות בנישה יש חסרונות: קהל יעד מצומצם יותר - אתה פונה לקבוצה קטנה יותר של לקוחות, מה שעלול להגביל את ההכנסות שלך. תלות גדולה יותר בתחום אחד - אם השוק של הנישה שלך נפגע (למשל, ירידה בביקוש), אתה עלול ...
יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית?
יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית?
... מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית? מהם היתרונות והחסרונות בהצבת יעדי מכירות ויעדים עסקיים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על הצבת יעדי מכירות, הכנסות ורווחים, וההשלכות של גישה כזו לעסקים. הרבה בעלי עסקים ואנשי מכירות מציבים לעצמם יעדים כמותיים כמו אני רוצה להרוויח סכום מסוים החודש או אני רוצה למכור מספר מסוים של יחידות. בעוד שזה עשוי להיראות כצעד הגיוני, אליעד מציין שזו לא בהכרח החשיבה האידיאלית לטווח ארוך. הצבת יעדים כמותיים נוקשים עשויה להקטין את הפוטנציאל לצמיחה, בעוד שחשיבה רחבה ואפתחת אפשרויות עשויה להוביל להצלחה גדולה יותר. האם כדאי להיצמד ליעדים כספיים נוקשים? ההגדרה של יעד מינימלי, כמו אם אני לא מרוויח סכום מסוים עד סוף החודש אני סוגר את העסק, היא גישה שניתן להבין אותה ... סכום מסוים כדי לשמור על פעילות העסק, יש היגיון לגמרי בגישה הזו. במקרה כזה, הצבת יעד כספי מינימלי הופכת להיות הכרחית, כי אחרת ייתכן שהעסק לא יוכל להמשיך לפעול. כשיש סכנה לסגירת העסק, ... לפתח תוכנית שתסביר איך להגיע ליעד המינימלי הזה. האם חשיבה על כמה שיותר עדיפה על הצבת יעד כמותי? כאשר לא מדובר בהישרדות עסקית, אליעד מציע לחשוב באופן רחב ולא להיצמד להגדלה מינימלית של היעד, ... יותר. התמקדות במקסימום תוביל להשגת תוצאות מרשימות יותר מאשר התמקדות בהגדלה צנועה של יעד. מה המשמעות של המילה מקסימום בעסקים? הגישה של כמה שיותר תרחיב את האפשרויות שלך באופן משמעותי. כשאתה ... כמו העלאת מחירים, חיפוש שווקים חדשים, הרחבת קהל הלקוחות, שיווק חדש ועוד. הצבת יעד כספי נוקשה עשויה להסתיים בגבולות מוגבלים. מהם הצעדים שעליך לנקוט אם יש סכום מינימלי שצריך להרוויח? ... חשיבה בהיקפים רחבים מאפשרת לך לחשוב על אסטרטגיות רבות להגדלת הרווחים. במקום להתמקד ביעדים ספציפיים ומוגבלים, שאל את עצמך: איך אני יכול להרוויח יותר? או איך אני יכול למכור יותר?. גישה זו ... בעשירית בלבד. מהו האידיאל מבחינת הצבת יעדי מכירות? החשיבה האידיאלית היא לא להציב יעד מוגבל או כמותי מראש, אלא לשאול את עצמך איך אפשר להרוויח כמה שיותר, בלי להסתפק בתוצאות צנועות. אם אתה ... איך להגדיל הכנסות? איך להגדיל רווחים? הקמת עסק איך למכור יותר מהי משמעות הצבת יעד מכירות או הכנסות? בעלי עסקים או אנשי מכירות רבים מציבים לעצמם יעדי מכירות, רווחים או הכנסות, כמו ... מראש את היקף הפעילות שלו ומנסה להעריך כיצד להגיע לרף רצוי. עם זאת, יש להבין כי הצבת יעדים כספיים או כמותיים באופן נוקשה אינה בהכרח החשיבה האידיאלית, אלא רק פתרון אפשרי במצבים ספציפיים. מתי ... אינני מגיע לרווח של 10,000 שקלים אני סוגר את העסק, הרי שיש היגיון מלא בהצבת אותו יעד כמטרה מחייבת. במצב כזה: 1. קיימת רמת רווח חיונית להישרדות העסק. 2. בלי עמידה ביעד זה, העסק אינו יכול ... 20 אחוז, אפשר לשאול איך אני יכול להרוויח החודש כמה שיותר. הסיבה לכך: 1. אם מציבים יעד כספי או כמותי מוקטן (למשל פי 2), מפספסים את האפשרות להגדיל את הרווח למשהו גדול בהרבה (אולי פי 10). ... מכירות, איך להגדיל מכירות? איך להגדיל הכנסות? איך להגדיל רווחים? בניית יעדי מכירות, יעדים ומטרות בארגון, מטרות יעדים ומדדים, מטרות במכירות, איך לקבוע יעדי מכירות? עמידה ביעדי מכירות, ניהול מכירות, איך לקבוע יעדים? איך להציב יעדים? למה לא להציב יעדים? איך לבחור יעדים נכונים? איך להציב יעדים נכונים? איך להציב יעדי מכירה? איך לקבוע יעדי הכנסות? איך להציב יעדי הכנסות? כמה יעדי הכנסות להציב? איך להרוויח כמה שיותר? איך להיות עשיר? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל עסק? הצבעת יעדים בעסק, הצבת יעדים לעסק, הצבת יעדים לאנשים מכירות, הדרכת מאמני מכירות, איך להציב יעדים עסקיים? ...
בזבוז זמן, למה טוב לבזבז את הזמן? למה לא לנצל את הזמן? איך לא להרגיש רע מבזבוז זמן? בזבוז זמן בפקקים, איך להיות רגוע? איך להגיע לשקט נפשי? אולי הכל מושלם כרגע? אולי הכל טוב כרגע? אולי כרגע הכי טוב? לאהוב לבזבז את הזמן
בזבוז זמן, למה טוב לבזבז את הזמן? למה לא לנצל את הזמן? איך לא להרגיש רע מבזבוז זמן? בזבוז זמן בפקקים, איך להיות רגוע? איך להגיע לשקט נפשי? אולי הכל מושלם כרגע? אולי הכל טוב כרגע? אולי כרגע הכי טוב? לאהוב לבזבז את הזמן
... שעובר, אתה תופס זאת כפספוס או בזבוז של זמן. אליעד מציין שתחושת בזבוז זמן מתעוררת רק כשיש יעד שאתה שואף אליו, ואתה מרגיש שאתה לא מתקדם אליו. אם אין לך מטרה, כלומר, אם אתה לא מנסה להגיע לאנשהו, ... מקדם אותה בזמן שעובר. כך נוצר לחץ לנצל את הזמן בצורה יעילה, כאילו חייבים תמיד להתקדם לעבר יעד מסוים. אנשים רבים לא אוהבים לבזבז את הזמן כי הם תופסים אותו כמשאב מוגבל שנועד להגשים מטרות. אם יש יעד רחוק, וכל רגע שלא מוקדש להשגתו נראה כפספוס או בזבוז זמן, מיד מתעוררת תחושת החמצה. איך נוצרת תחושת בזבוז זמן כשחושבים שצריך להגיע לאנשהו? ברגע שחושבים שיש יעד חשוב שעדיין לא הושג, כל עיכוב או עצירה בדרך נראים כהפרעה. לדוגמה, כשנוסעים מהר כדי להספיק משהו ... לכולם טוב, אז למה לא לזרז תהליכים? התשובה לפי ההרצאה היא שאלוהים לא צריך שום דבר, ואין לו יעד שדורש מהירות. התחושה שיש לבן אדם עצמו - שהוא מחכה למשהו - גורמת לו לראות בכל רגע שהמשיח לא בא, כבזבוז זמן. אבל אם אין באמת יעד סופי שחייבים להשיג כאן ועכשיו, אז גם בזבוז זמן מפסיק להיראות כמשהו רע. איך לא להרגיש רע מבזבוז זמן ...
דרך סופית אל אושר אין סופי
דרך סופית אל אושר אין סופי
... תהליכים להשגת אושר: תהליך סופי ותהליך אינסופי. האדם בדרך כלל משקר לעצמו כשהוא מאמין שהאושר יגיע אם ישיג יעד כלשהו, כמו הצלחה בקריירה, כסף או מערכות יחסים. האדם חושב שאם רק ישיג יעד מסוים, הוא יהיה מאושר. אבל האמת היא שגם אם ישיג את אותו יעד, האושר עדיין יישאר במרחק אינסופי ממנו, מכיוון שהאדם תמיד ירצה עוד. למעשה, התהליך הזה לעולם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוטיבציה להשגת מטרות, מוטיבציה להשגת יעדים, מוטיבציה להתמודדות עם קשיים, איך להתמודד עם קושי? איך להתמודד עם פחד? איך להתמודד עם בעיות? הצלחה בחיים, להשיג מטרות, מוטיבציה להתמדה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: יעד, איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יעד, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הכוונה אישית, אימון אישי קשב וריכוז, מאמן אישי לקריירה בנושא יעד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 22:44:34 - wesi1