אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מימד זמן / מרחב מקום - האם וכיצד מימד הזמן ומרחב המקום תלויים אחד בשני? ✔לוגיקה. ציר הזמן ומרחב המקום הפילוסופיים / המדעיים. האם וכיצד הם תלויים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מימד זמן / מרחב מקום - האם וכיצד מימד הזמן ומרחב המקום תלויים אחד בשני?
לוגיקה. ציר הזמן ומרחב המקום הפילוסופיים / המדעיים. האם וכיצד הם תלויים אחד בשני?!

נקדים:

קיומו של מימד הזמן אינו תלוי בקיומו של מימד המקום, וקיומו של מימד המקום אינו תלוי בקיומו של מימד הזמן.

הזמן והמקום הם לא יותר מאשר תחושות שונות, שקיומן אינו תלוי אחד בשני.

כשם שקיומו של אחד מהחושים אינו תלוי בקיומו של חוש אחר, כך קיומם של הזמן ושל המקום אינו תלוי אחד בשני.

נבהיר:

גם המדע (פיזיקה) שטוען לקשר בין מימד הזמן לבין מימד המקום, הרי שהוא בעצם טוען שהם משפיעים אחד על השני, אחרי שהם כבר קיימים.

ז"א, אחרי שהם כבר קיימים, עכשיו כל דבר תחום בתוך זמן ומקום. ואכן הזמן והמקום יכולים להשפיע אחד על השני, בדיוק כפי שכל כוח בעולם משפיע על כל כוח אחר.

אך עדיין, בהחלט אפשרי הדבר שלא היה זמן ו/או שלא היה מקום.

ועכשיו נראה:

כיצד עכשיו אחרי שהזמן והמקום כבר קיימים, כיצד כל דבר בעולם תחום בזמן ובמקום.

*

כל ידיעה בעולם, תלויה בקיומם של זמן ושל מקום.

לדעת משהו = להגדיר משהו = להציב גבול וגדר סביב דבר מסוים ולהבדילו מדבר אחר.

ידיעת דבר כלשהו = קיומן של לפחות 2 ישויות שונות, שהן:

1 - הדבר שאותו יודעים.

2 - כל דבר שאינו הדבר שאותו יודעים.

כאשר האדם יודע משהו, הרי שהוא בעצם מציב גבול סביב משהו ומבדיל אותו משאר הדברים.

נמצא כי כאשר האדם מגדיר משהו, הרי שקיימת גם הישות שאותה הגדירו, וגם כל דבר שהוא אינו נכנס תחת ההגדרה.

לדוגמה: כאשר האדם יודע מה הוא שולחן, הרי שבעצם קיימות לפחות 2 ישויות שהן:

1 - השולחן שאותו הגדיר אדם.

2 - כל דבר אחר שאינו נכנס תחת ההגדרה שולחן.

אפילו ידיעת העצמי, דהיינו, ידיעת האדם את עצמו, דהיינו, ידיעת ה"אני", הרי שגם זו בעצם הגדרה ויצירה של יותר מאשר ישות אחת.

כאשר קיים "אני", הרי שקיים גם מה שאינו "אני". כי אחרת, מהי משמעות ה"אני" אם כל דבר הוא "אני"?!

נמצא שידיעת כל דבר, היא בעצם ההגדרה והצבת הגבול סביבו והבדלתו והפרדתו משאר כל הדברים שאינם נכנסים תחת ההגדרה שאותו יודע האדם.

נמצא ש: כדי לדעת משהו, יש צורך להציב סביבו גבול שיפריד אותו מכל דבר אחר שהוא אינו הוא.

מסקנה: כאשר מגדירים משהו, הרי שתמיד תהיה קיימת גם לפחות ישות נוספת אחת, שהיא מייצגת את סך כל הדברים שאינם נכנסים אל תוך ההגדרה.

ואיך זה קשור לזמן ולמקום?

תשובה: כדי ש 2 ישויות ש - שונות זו מזו יתקיימו זו לצד זו, לשם כך צריך מרחב מקום וציר זמן.

מדוע?

כי התהליך של הפרדת והגדרת כל ישות, הוא תהליך שמתבצע בתוך הזמן והמקום.

נסביר:

אי אפשר לחשוב 2 מחשבות בבת אחת. אם חושבים על 2 דברים שונים בבת אחת, הרי שבעצם חושבים על דבר 1 שהוא מורכב מ 2 דברים שונים, אך זו ישות אחת בלבד.

לדוגמה: אי אפשר להסתכל על 2 תמונות בבת אחת. אך כן ניתן להרכיב תמונה אחת אחרת שתהיה מורכבת מ 2 התמונות האלו יחד.

אך בכל מקרה, אין אפשרות לחשוב על 2 דברים שונים בבת אחת.

ומדוע אי אפשר לחשוב על 2 דברים שונים בבת אחת?

משום שאם חושבים על 2 דברים בבת אחת, הרי שבעצם חושבים על דבר אחד ואי אפשר לבצע הפרדה בין שתי הישויות השונות אלא באמצעות זמן ומקום נפרדים.

נסביר:

ניקח כל 2 ישויות שונות. אם נתבונן נראה, כי כל ישות קיימת בתוך מרחב מקום אחר.

פירוש: ההגדרה של הדבר, היא המקום שלו. וכל דבר שאינו נכנס תחת ההגדרה, הרי שהוא נמצא במקום אחר.

ניקח שטח אין סופי ונצייר בתוכו עיגול. הרי שיש לנו 2 ישויות שונות, העיגול + כל השאר שאינו עיגול.

והרי שיש לנו גם 2 מקומות שונים. מקום 1 הוא העיגול שנמצא בתוך ההגדרה והגבול שבתוך האין סוף, ומקום 2 הוא כל השאר שאינו נמצא בתוך העיגול.

נמצא אם כן, כי הגדרת הדבר היא בעצם יצירת מקום עבורו, מקום שמבדיל ומגדיר את הדבר בתוך כל שאר הדברים.

כאשר אנחנו מגדירים 10 דברים, הרי שקיימים עבורנו 10 מקומות + מקום 1 ריק שהוא כל שאר הדברים שלא הוגדרו (וכמובן שאפשר גם ליצור קבוצות וכולי).

נמצא כי הגדרתו והבדלתו של דבר כלשהו מדבר אחר, הרי שהיא מתבצעת בתוך מרחב מקום כלשהו.

דרך אגב, מרחב המקום עצמו כישות אחת, גם הוא עצמו מורכב מהמון נקודות קטנות שנפרדות אחת מהשניה.

ז"א כל נקודה שנציב בתוך מרחב המקום האין סופי, הרי שהיא בעצם צריכה מקום בתוך המרחב האין סופי.

ואיך זה קשור לציר הזמן ולכך שאי אפשר לחשוב על 2 דברים שונים כישויות נפרדות בבת אחת?

תשובה:

כי כדי להגדיר 2 דברים שונים לשם כך צריך גם כן זמן.

פירוש:

אם אין זמן, הרי שאת כל המחשבות היה חושב האדם בבת אחת.

ואם האדם חושב את הכל בבת אחת, הרי שאין אפשרות להגדיר שום דבר, כי כל המחשבות כולן הן בעצם מחשבה אחת ויחידה.

מה שגורם לכך שהמחשבות יהיו שונות זו מזו, זה הזמן שבו האדם חושב כל מחשבה.

לדוגמה: האדם חושב על שולחן ואח"כ האדם חושב על כסא.

אם היה האדם חושב את 2 המחשבות האלו בבת אחת, הרי שהוא לא באמת היה חושב לא על השולחן ולא על הכסא אלא על ישות אחרת אחת שהיא שולחן וכסא כישות אחת.

כדי להיות מסוגל להפריד בין השולחן לבין הכסא, לשם כך צריך זמן שיפריד בין מחשבה והגדרה אחת לבין הגדרה אחרת.

נחדד: גם כדי להגדיר רק שולחן, גם לשם כך צריך זמן.

כי כאשר מגדירים שולחן, הרי שבעצם המשמעות היא שלא הכל הוא שולחן, כי אחרת הרי לא היה צריך להגדיר שולחן וגם לא הייתה משמעות להגדרה שולחן.

ולכן, כאשר מגדירים שולחן או כל הגדרה אחרת, הרי שבעצם גם אז יש 2 מחשבות שהן: השולחן + כל השאר שאינו השולחן.

וגם לשם כך צריך זמן, כדי להפריד בין המחשבה על השולחן לבין המחשבה על כל שאר הדברים שהם אינם השולחן.

עוד נוסיף ונעמיק:

הגדרתו של דבר מתבצעת על ידי יצירת מקום עבור הדבר. יצירת...
בתוך הזמן והמקום מימד המקום מוגדרת בבת אחת מוגבל להרכיב ידיעת העצמי מקום וזמן הגדרות תהליך מה אי אפשר לחשוב הזמן הזמן והמקום המקום המקום והזמן זמן זמן בלי מקום זמן ומקום זמן ללא מקום זמן מקום מימד מימד הזמן מימד המקום מימדים מקום בלי זמן מקום וזמן מקום זמן מקום ללא זמן מרחב מרחב הזמן מרחב המקום ציר הזמן ציר המקום
טיפול בלקויות למידה, בלבול בין ימין לשמאל, דיסלקציה, דיסקלקוליה, התמצאות במרחב, הפרעת קשב וריכוז, טיפול בהפרעות למידה, לא זוכר שמות, מתבלבל בשמות, בעיית זיכרון, adhd, בלבול בין שמאל לימין, דיסקלקולציה
טיפול בלקויות למידה, בלבול בין ימין לשמאל, דיסלקציה, דיסקלקוליה, התמצאות במרחב, הפרעת קשב וריכוז, טיפול בהפרעות למידה, לא זוכר שמות, מתבלבל בשמות, בעיית זיכרון, adhd, בלבול בין שמאל לימין, דיסקלקולציה
...תהליכים במוח? בהמשך ההרצאה, אליעד מתאר את הקשר שבין הפרעות למידה ובין תהליכים מוחיים. הוא מסביר שמהות ההפרעות איננה טמונה בכשלים מוחיים, אלא בדרך בה התפיסה וההבנה מתבצעות. לדוגמה, אם אדם מתקשה בהבנת שמות או צדדים, יתכן שהבעיה אינה קשורה לתפקוד המוחי עצמו, אלא לאופן שבו המידע עובר ומתקבל. אליעד מציין כי בעיות כאלו ניתן לפתור בתרגולים ממוקדים, שיאפשרו לאדם לשפר את יכולתו להבדיל בין צדדים, לזכור שמות, ולהבין מושגים בצורה ברורה יותר. הפרעות למידה בלבול בין ימין ושמאל דיסלקסיה בעיות זיכרון ADHD תרגולים...
האם אלוהים במימד אחר ולכן האדם מוגבל להבין אותו?
...אחרים ולכן לא ניתן להבין אותו. סוף טיעון. הפרכה: 1 - אם אינך יכול להבין את אלוהים כולו, אז אינך יכול להבין באמת אפילו לא פרט אחד ממנו. אם אינך מבין את השלם, אינך יכול להבין באמת שום חלק מהשלם. ולכן, אם אינך מבין את אלוהים, אז אינך יכול להבין את רצונו / דרך מחשבתו / מניעיו האישיים וכיוב. 2 - ברגע שהאדם מייחס לאלוהים את בריאת העולם, הרי שהאדם מייחס לאלוהים אירועים שונים שקשורים למימד שלנו. אותם בהחלט אפשר לחקור באמצעים של המימד שלנו, ומהם להסיק על מה שקורה מחוץ למימד שלנו. בדיוק באותה הלוגיקה שמוכיחים...
איך לקרוא מהר? איך לפתח קריאה מהירה? איך לקרוא במהירות? קריאה תלת מימדית, שיפור יכולות אישיות, שיפור יכולת שכלית, קריאה צילומית, איך לקרוא יותר מהר? איך לפתח אינטואיציה? איך להבין דבר מתוך דבר?
איך לקרוא מהר? איך לפתח קריאה מהירה? איך לקרוא במהירות? קריאה תלת מימדית, שיפור יכולות אישיות, שיפור יכולת שכלית, קריאה צילומית, איך לקרוא יותר מהר? איך לפתח אינטואיציה? איך להבין דבר מתוך דבר?
...ומאפשרת השלמת המידע באמצעות אינטואיציה. חיפוש בינארי בטקסטים: דילוג על חלקים מהטקסט וחזרה אליהם לפי הצורך (בדומה לאלגוריתמי חיפוש בינאריים). איך אפשר להתאמן ולהשתפר בקריאה מהירה בחיי היום - יום? אליעד כהן ממליץ להתאמן באמצעות פעולות יומיומיות פשוטות: בצפייה בסרט או תוכנית טלוויזיה, לנסות לנחש מה יהיה המשפט הבא או הפעולה הבאה של הדמויות. זה מפתח את היכולת להבין אינטואיטיבית ולהסיק מסקנות במהירות. כשמדברים עם אנשים, לנסות להבין את מה שהם לא אומרים במפורש, ובכך לתרגל את היכולת להשלמת מידע חסר. לצפות...
3 המימדים של המציאות, יקומים מקבילים, לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים, לפני השכל האנושי, מימד הפוטנציאל האין סופי, מימד האפשרויות האין סופיות, אין הבדל בין יש לאין, דבר והיפוכו בו זמנית, יקומים מקבילים בו זמנית, הארה
3 המימדים של המציאות, יקומים מקבילים, לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים, לפני השכל האנושי, מימד הפוטנציאל האין סופי, מימד האפשרויות האין סופיות, אין הבדל בין יש לאין, דבר והיפוכו בו זמנית, יקומים מקבילים בו זמנית, הארה
...קיימות בפוטנציאל, התממשה רק אפשרות אחת מוגדרת וספציפית. כאשר פוטנציאל מתממש, הוא יוצר צמצום המאפשר הבחנה ברורה בין מה שיש לבין מה שאין. מהו מימד היקומים המקבילים, ומה הקשר שלו לפוטנציאל אינסופי? המימד השני, מימד היקומים המקבילים, הוא פרספקטיבה שבה אנחנו כבר לא מבחינים בין הפוטנציאל לבין הממשי. בפרספקטיבה הזאת האדם לא רואה את המציאות בצורה המצומצמת שלה, אלא דרך המהות של הדברים. לכל דבר יש מהות וצורה. המהות היא הדבר הפנימי, המקור של הדברים, והצורה היא הלבוש החיצוני. כאשר אדם מתחיל לחקור את המהות,...
אושר ב 2 מימדים, 2 המימדים של האושר, 2 החלקים של האושר, איך להיות מאושר ב 2 שלבים? כסף ואושר, אפשרות שהמציאות תהיה נגד רצונך, לבטל את האפשרות שהמציאות תהיה נגד רצונך, להכיל את האפשרות שהמציאות תהיה נגד רצונך, 2 דברים שצריך כדי להיות מאושר, להתמודד עם האפשרות שהמציאות תהיה נגד רצונך, ללמוד לחיות עם האפשרות שיקרה דבר רע, חרדת בגידה, חרדת נטישה, חרדת פרידה, פחד מאובדן, פחד להיות עני, פחד להיות לבד, פחד שיהיה רע, פחד להיות חולה, איך להיות מאושר באמת?
...ירגיש רע, מכך שיש אפשרות שהמציאות תהיה נגד רצונו. והמסר המרכזי הוא, שמי שרוצה משהו, צריך ללמוד ולהשקיע משאבים ללמוד, לא רק איך להשיג בפועל את מה שהוא רוצה, אלא גם צריך ללמוד איך להתמודד עם האפשרות שהמציאות תהיה נגד רצונו, גם אם הוא ישיג את מה שהוא רוצה. נניח שאתה רוצה זוגיות, אתה צריך ללמוד להתמודד עם האפשרות שגם אם תשיג את הזוגיות שאתה רוצה, עדיין תהיה אפשרות שתהיה פרידה מסיבות שונות. ועל האדם ללמוד להתמודד גם עם האפשרות שהמציאות תהיה נגד רצונו ולא רק ללמוד איך להשיג את רצונו. ומי שלדוגמה ישיג...
מדוע ציר הזמן והסיבה / תוצאה *לא* יכול להיות מעגלי?
...בצבע X אחיד. לכאורה ניתן לקחת את הקו הישר ולנסות לומר כי מאחר שכל הקו כולו הוא בצבע X אחיד, הרי שיש כאן צורת מעגל, כי כל הנקודות בקו הישר צבועות באותו הצבע בדיוק. אך ברור שאין הדבר כך, אלא מדובר בקו ישר באורך אין סופי, שבו הצבע חוזר על עצמו בצורה מעגלית, אך הקו עצמו הוא אין סופי. וכן כיוב לגבי ציר הזמן, לוגיקת הסיבה / תוצאה וכולי. נקודת מבט נוספת: נניח לדוגמה שאדם מסתובב בתוך עיגול סגור. נניח גם לדוגמה שבכל פעם כאשר הוא מגיע לנקודה X, הזיכרון של נמחק והתודעה שלו זהה לחלוטין לתודעה שהייתה לו לפני...
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 13 - כמה זמן עבר מהתחלת הזמן? האם זמן אין סופי? יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
...רגע... אין הכוונה לומר כי רגעי הזמן נוצרים בכל רגע. הכוונה היא לומר כי המאורעות שמתרחשים בציר הזמן, הם אלו שנוצרים ביחס לאדם הצופה בהם, בכל רגע מחדש. זא בכל רגע של הווה, נגלה אל האדם הצופה באירועים השונים, רגע חדש בציר הזמן האין סופי. אך הזמן עצמו כולו כבר קיים, ויתכן גם כי כבר האירועים עצמם כבר קיימים, רק שהאדם עדיין לא יודע עליהם. כך שלא הזמן נוצר, כי הוא אינו צריך להיווצר, אלא רק האירועים שבתוכו נוצרים בכל רגע, וגם זה רק ביחס לאדם כנל. ובאנלוגיה למרחב המקום, כאשר האדם מתקדם (גם מחשבתית או באמצעות...
אלוהים - חלק 2 - מעל הזמן / לא שייך אצלו זמן?!
אלוהים - חלק 2 - מעל הזמן / לא שייך אצלו זמן?! טיעון: אלוהים הוא מעל הזמן ולא שייך זמן אצל אלוהים. סוף טיעון. הפרכה: ברגע שמייחסים לאלוהים את בריאת העולם, הרי שמייחסים זמן לאלוהים. לומר שאלוהים ברא את העולם, פירושו לומר שאלוהים עשה פעולה כלשהי. ולומר שאלוהים עשה פעולה כלשהי, פירושו לומר שהיה לפני הפעולה ואחרי הפעולה. ואם כן, הרי שגם אצל אלוהים יש זמן וגם הוא נמצא בתוך ציר הזמן.
הדרך אל האושר - למה בכל דרך שתלך, תגיע לאותו המקום? איך להגיע אל אושר אמיתי?
...הצבעים הם גוונים של הצבע הלבן). ולכן, אם תבחר בדרך כלשהי ותלך בה עד הסוף שלה, בסוף תגיע לשורש שלה, ותראה שגם ההפך של אותה הדרך היה מוביל אותך לאותה הנקודה. אבל זה כרוך בדבר אחד כנל, והוא שצריך ללכת בקיצוניות עד הסוף של הדרך. הסיבה שנראה לאדם שיש דרכים הפוכות, היא רק משום שהוא אינו הולך בדרך שבה הוא נמצא עד הסוף שלה. אבל מי שהולך בנחישות ובדבקות במטרה עד הסוף האחרון של כל דרך, בסוף הוא מגיע אל השלמות שמאחדת את הכל. אותו העניין בהיבט אחר: לא משנה להיכן ולאיזה מקום במרחב המקום תלך, תמיד אתה באותו המקום...
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 2 - הוכחה מציר הזמן לכך שהעולם *לא* נברא על ידי אלוהים! יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
...לא נברא מעולם, באמצעות ציר הזמן. באמצעות חוויית הזמן, ניתן לומר כי מסתבר שהיקום כיקום (גם אם לא כדור הארץ עצמו) קיים מאז ומעולם. חוויית הזמן היא אין סופית. ניתן לנוע בה אחורה וקדימה עד אין סוף ללא בעיה. תחושת הזמן היא, שהזמן קיים מאז ומעולם, דהיינו, הזמן קיים כל הזמן, כל הזמן היה זמן. ומכאן ניתן להבין, כי משהו כלשהו תמיד היה קיים, כך שמעולם היקום (מימד המקום) לא היה צריך להיברא בשלב כלשהו. אם תחושת הזמן הייתה שהזמן אינו נצחי, ממילא זה היה מעיד על כך שאכן משהו אחר קדם לזמן. אך תחושת הזמן היא נצחית...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מימד זמן / מרחב מקום - האם וכיצד מימד הזמן ומרחב המקום תלויים אחד בשני?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ידיעת העצמי, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ידיעת העצמי, איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לזוגיות, אימון אישי לנוער, מטפל קוגניטיבי התנהגותי בתחום ידיעת העצמי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.5313 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 19:03:02 - wesi1