אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
47:58שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
איך משפיעות המילים "רק" ו"גם" על יכולת השכנוע?

בהרצאה זו אליעד כהן מסביר לעומק כיצד המילים "רק" ו"גם" משפיעות על יכולת השכנוע, שיווק ומכירות, NLP והשפעה על התת - מודע. ההסבר מתחיל בהבנה בסיסית של שני מושגים: "יש" ו"אין". לדבריו, המילים "רק" ו"גם" הן ביטויים שמשפיעים באופן ישיר על המחויבות הרגשית והפסיכולוגית של האדם כלפי רעיון מסוים. המילה "רק" יוצרת תחושת מחויבות חזקה, כאילו אין אפשרות אחרת, בעוד שהמילה "גם" מציגה את הרעיון כאפשרות אחת מתוך כמה אפשרויות, ובכך מקטינה את המחויבות.

לדוגמה, אם רוצים להקטין התנגדות למוצר או לרעיון, מומלץ להתחיל עם המילה "גם". למשל, במקום לומר לאדם "רק תעבוד", משפט שעלול ליצור לחץ ולהגביר התנגדות, עדיף לומר "גם תעבוד". לאחר שהאדם מקבל את הרעיון בצורה מופחתת, ניתן בהדרגה להגביר את המחויבות על ידי שימוש במילה "רק".

כיצד להשתמש במילים "רק" ו"גם" לשכנוע?

אליעד נותן דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול בריא, להגיד לו "תאכל גם בריא" מקל עליו כי הוא מבין שהוא לא חייב לוותר לגמרי על אוכל לא בריא. לעומת זאת, אם רוצים לגרום לאדם לדחות רעיון מסוים, כדאי להשתמש ב"רק", משום שזה גורם לו להרגיש שאין לו ברירה אחרת, ובכך מגדילים את ההתנגדות שלו לרעיון.

לדוגמה, כשמישהו מתעניין בדתיות ואתה רוצה לגרום לו לפקפק בהחלטתו, שאל אותו: "אתה באמת רוצה להיות רק דתי?", בכך נוצר לחץ פנימי ותחושה של צמצום האפשרויות, מה שיכול לגרום לאדם לסגת מהרעיון.

איך יוצרים מוטיבציה חזקה לפעולה?

כאשר מעוניינים להניע אנשים לפעולה, צריך לקחת את הרעיון שהם מציגים כאפשרות (גם), ולהפוך אותו למחויבות (רק). לדוגמה, אם אדם אומר שהוא "רוצה לעבוד", מחליפים את המשפט ל"צריך לעבוד", ובכך משנים את החוויה שלו מאפשרות לבחירה, למחויבות מוחלטת. אליעד מסביר שאם מישהו אומר "אני רוצה זוגיות", הדרך להגביר את המחויבות היא לומר לו ש"היעדר זוגיות הוא הגורם לאומללות", כלומר, הופכים את הרצון לדבר הכרחי ובלתי נמנע.

מהי החשיבות של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות?

אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע משפיעה על המודעות והתת - מודע של האדם. הוא מסביר כיצד מילים יכולות להיות "מחייבות" או "אפשריות". למשל, המילים "צריך", "חייב", "מוכרח" הן מחייבות, בעוד ש"רוצה", "יכול", "מאמין" הן מילים שמשאירות פתח ואפשרויות.

לדוגמה, כשמישהו אומר "אני מאמין באלוהים", ניתן לערער על ודאותו בכך שאומרים לו "אתה רק מאמין, זה לא שאתה יודע בוודאות". כך, המילה "מאמין" שהיתה מחייבת עבורו הופכת לפתע להיות אפשרית בלבד, והוודאות הפנימית שלו מתערערת.

איך להפוך אפשרות למחויבות ולהפך?

אליעד מלמד טכניקות מתקדמות שבהן ניתן להפוך רעיון מאפשרות למחויבות ולהפך. אם רוצים להרגיע מישהו שמדבר על בעיה, ניתן להחליף משפטים שהוא אומר ממצב של ביטחון מוחלט למצב של ספק. לדוגמה, אם אדם אומר "אני כועס עליו עכשיו", אפשר לשאול אותו "האם אתה באמת כועס עכשיו, או שאתה רק זוכר שכעסת בעבר?" בכך מכניסים לו בראש אפשרות חדשה, מרגיעים את הרגש השלילי, ומאפשרים לו להשתחרר מאותה התחושה.

כיצד להקשיב לשפה ולדייק את המסרים?

אליעד מבהיר שהיכולת להבין לעומק את המשמעות של כל מילה חיונית ביותר להשפעה ושכנוע. על מנת להצליח בכך, דרוש פוקוס מקסימלי. הוא מציע להקשיב למילים בשיחות יומיומיות ולשים לב איזו מילה נאמרה, מדוע היא נאמרה, ומה השפעתה על השומע.

לדוגמה, כאשר אדם אומר "אני יכול להצליח", הוא משאיר את ההצלחה כאפשרות בלבד. אך אם נאמר "אני מצליח", ההצלחה הופכת למחויבת, ודבר זה משפיע ישירות על המוטיבציה והפעולה.

איך יוצרים הזדהות באמצעות השפה?

ההרצאה עוסקת גם ביצירת הזדהות על ידי שימוש בשפה. כשאומרים "אנחנו", נוצרת הזדהות, לעומת "אתה" שיוצר תחושת בידוד. לדוגמה, בשכנוע קבוצתי, עדיף לומר "אנחנו רוצים משהו", במקום "אתה רוצה משהו". בשיטה זו האדם ירגיש חלק מהקבוצה, וההתנגדות תפחת.

מהם היתרונות של שליטה מוחלטת בשפה?

אליעד מסכם כי מי שמבין את המשמעות של כל מילה יכול לשלוט בשיחה, להשפיע בצורה עמוקה על המחשבות והרגשות של עצמו ושל אחרים, ולהוביל את השיח בדיוק לאן שהוא רוצה. הוא מדגיש שאין כאן עניין של מניפולציה בלבד, אלא יכולת אמיתית להביא את האדם להכרה של רעיון מסוים באמצעות שליטה מדויקת בשפה.
אכילה איך לשכנע אין או יש היש והאין בוודאות לשכנע אנשים דיוק יכולת שכנוע להתחיל אני מאמין באלוהים מיהו דתי nlp nlp טכניקות איך להצליח איך להצליח במכירות איך להתאמן איך לשכנע אימון אימון למכירות אימונים גם רק הדרכת מכירות הטמעת מסרים הצלחה הצלחה במכירות השפעה השפעה על אנשים השפעה על התת מודע טכניקות טכניקות שכנוע כושר כושר שכנוע כמה להתאמן להצליח להצליח במכירות להתאמן למה להתאמן לשכנע מודעות מכירות מסרים נלפ סוד סודות סודות השכנוע סודות שכנוע רק גם שיווק שיווק ומכירות שכנוע שכנוע השפעה שכנוע להצליח שכנוע להצליח במכירות תת המודע תת מודע
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
...פעולות מסוימות באמצעות טכניקות של תכנות התת מודע. לדבריו, השפעה על אדם אחר דורשת הבנה של תהליך חשיבתי מדורג, המורכב משלבים ברורים. אליעד מפרק את התהליך בצורה מפורטת: שלב ראשון - העלאת מודעות: יש לגרום לאדם להיות מודע לכך שישנה אופציה קיימת לפעולה מסוימת. ללא המודעות, האדם כלל לא יעלה בדעתו לפעול בכיוון הרצוי. שלב שני - קישור אישי: לאחר שהאדם מודע לאופציה, יש לגרום לו להבין שהאפשרות הזו קשורה גם אליו עצמו באופן אישי, ושהיא אפשרית עבורו לביצוע. לדוגמה, אם המטרה היא לגרום לו ללכת לים, עליו להבין שהים...
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
...הלקוח מציין שמצא מוצר דומה במחיר זול יותר, יש לבדוק אם מדובר במוצר זהה. אם מדובר במוצר זהה, יש להסביר את היתרונות של המוצר שאתה מציע, גם אם המחיר גבוה יותר. לעיתים הלקוח לא מודע להבדלים בין המוצרים, ויש צורך להציג את היתרונות שלך. במקרה שבו המוצר אכן יקר, המוכר יכול לשקול אם להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות כמו שירותים או סחורה איכותית יותר. אליעד מציין כי הצעד הראשון הוא תמיד לבדוק את האמת ולא להילחץ מההצהרה של הלקוח על המחיר. אם הלקוח מרגיש שאתה משדר ביטחון ומסביר את היתרונות של המוצר שלך...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
...היא בכך שלא תמיד הלקוח יודע להעביר את המחשבות שיש לו בתת המודע שלו, אל המודע שלו, כדי שהוא יבצע את פעולת הרכישה. ולפעמים המודעות של הלקוח צריכה עזרה, לעזור ללקוח להבין שהוא כן רוצה לרכוש את המוצר. והעזרה הזאת אם היא גלויה, אז הלקוח יכול לחשוב בטעות, שמנסים לרמות אותו וכיוב. ובסיכומו של דבר, יש יתרונות וחסרונות, בהשפעה על תת המודע של הלקוח ביחס להשפעה על המודעות של הלקוח. והתשובה לשאלה מודע או תת מודע, היא שיש יתרונות וחסרונות בכל דבר. והמוכר צריך להיות מודע אליהם. והמוכר צריך לדעת איך לתמרן בין...
איך לראות את החיים כמשחק? האם זה משנה או לא משנה? איך להבין שזה לא משנה? מתי לחשוב שזה משנה? מתי לחשוב שזה לא משנה? שימוש במנטרות להטמעת מסרים בתת מודע, אחדות שקרית, משנה ולא משנה בו זמנית, איך לשחק במשחק החיים?
איך לראות את החיים כמשחק? האם זה משנה או לא משנה? איך להבין שזה לא משנה? מתי לחשוב שזה משנה? מתי לחשוב שזה לא משנה? שימוש במנטרות להטמעת מסרים בתת מודע, אחדות שקרית, משנה ולא משנה בו זמנית, איך לשחק במשחק החיים?
...הפנימית? אליעד מזהיר שאם אדם מנסה לקצר את הדרך, לוותר על החקירה העמוקה, ופשוט להחליט שזה לא משנה בלי שבאמת הבין למה, הוא לא יצליח להגיע לחוויה אותנטית. הוא עשוי להגיע לאחד משני מצבים לא רצויים: או שהוא לא באמת יצליח לשכנע את עצמו שזה לא משנה, או לחלופין, הוא יגיע למצב קיצוני שבו שום דבר כבר לא משנה לו, וכתוצאה מכך הוא יאבד את היכולת ליהנות ולחוש טוב מדברים בחייו. מהי המשמעות של משחק החיים לפי אליעד כהן? לסיכום, אליעד מציין שהמשמעות של משחק החיים היא להיות מסוגלים להפעיל לפי בחירתנו האישית את שתי...
טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע
טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע
...הדעה שאתה רוצה שהוא יסכים איתה בצורה כזאת שאם הוא לא יסכים איתך, הוא יחשוש להיתפס כאותו דבר שהוא לא רוצה לחשוב על עצמו. לדוגמה, אתה אומר לו רק אדם טיפש יחשוב ש.... האדם שומע זאת ומיד חושש להיראות טיפש אם לא יסכים איתך, ולכן הוא יעדיף להגיד נכון, נכון. הוא מעדיף להימנע מלקחת את הסיכון להיראות טיפש, ולכן יסכים איתך, אפילו אם זה לא בהכרח מה שהוא מאמין באמת. אליעד מסביר שזה עובד כי רוב האנשים לא מחפשים את האמת אלא רוצים להרגיש טוב עם עצמם. אנשים מוכנים לוותר על האמת, למכור אותה, להקריב את הכל, רק בשביל...
הסוד לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, חוק המשיכה, חוק ההימשכות, להאמין בעצמך, אמונה עצמית, ביטחון עצמי, ערך עצמי, הספר הסוד, ביקורת על הסוד, הסרט הסוד, The secret, אימון למכירות
הסוד לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, חוק המשיכה, חוק ההימשכות, להאמין בעצמך, אמונה עצמית, ביטחון עצמי, ערך עצמי, הספר הסוד, ביקורת על הסוד, הסרט הסוד, The secret, אימון למכירות
...כדאי לו לנסות בכל זאת, פשוט כי קיימת האפשרות שהוא כן יצליח. הגישה הזו מונעת אכזבה קשה, משום שהמטרה שלו אינה להצליח כי אני מאמין בעצמי אלא לנסות כי אני לא בטוח שלא אצליח. למה להיצמד לאמת ולא להסתמך על אמונה עיוורת? אליעד מדגיש את היתרון הגדול של השימוש בבדיקת האמת לעומת אמונה עיוורת. כאשר אתה נצמד לאמת, אתה פועל באופן רציונלי ומתוכנן. פעולה כזו מבטיחה שכשאתה נתקל בכישלון, אתה לא תאבד מוטיבציה כי אתה לא מסתמך על אמונה שמתנפצת, אלא על בחינה מדויקת של מה שבאמת אפשרי עבורך. כדי להמחיש את זה, אליעד נותן...
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
...אני אמור להגיד לו במשפטים הראשונים כדי לגרום לו לרצות להקשיב לי להמשך השיחה זאת השאלה, אחרי שתפסת אותו עכשיו תספר לו על המוצר על מה שזה לא יהיה. כי הרבה אנשים מתחילים מהמשפט הראשון לספר את הסיפור או בכלל מבזבזים את הזמן של המשפטים הראשונים ויותר מדי מספרים סיפורים כגון איך הגעתי אליך או מי אני. כאילו עכשיו זה בסדר להגיד את זה כדי ליצור אולי אמון אבל לפעמים יותר מדי מוסיפים על זה מידע שזה מיותר נגיד. החידוד הוא כדלקמן התחלת השיחה מטרתה למכור את השיחה, שלב ראשון מכירת השיחה שלב שני השיחה עצמה מוכרת...
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
...לחשוב ולהבין את העקרונות. עם זאת, הוא מדגיש שיש חשיבות רבה להעניק לתלמיד תחושת הצלחה ותחושת הספק בשיעור. יש להתאים את השיעור כך שהתלמיד ירגיש שהוא התקדם והצליח, גם אם כמות התרגילים שנפתרה קטנה. מומלץ לעיתים לעבור עם התלמיד על תרגילים שהוא כבר פתר לבד, כדי לחזק אצלו את הביטחון וההבנה, ולא רק על תרגילים חדשים או קשים. כיצד להגיב לבקשות לא הגיוניות מצד ההורה או התלמיד? אליעד מציין כי כאשר לקוח (הורה או תלמיד) דורש הישגים לא הגיוניים (כמו לעבור מבחן בארבעה שיעורים בלבד), חשוב להבהיר לו באופן ברור מה...
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
...את הדעה שלך כניגוד מוחלט לדעתו של האחר? אליעד מסביר שבני אדם באופן טבעי מגיבים בשלילה למידע המוצג להם כניגוד מוחלט לעמדתם. כאשר מציגים רעיון באופן שלילי או כסותר את עמדתם, הם נוטים להתגונן ולסרב לשנות את דעתם. הדרך הנכונה לפי אליעד היא להציג את הרעיון הנגדי באופן חיובי וכחלק מהתפתחות טבעית של הרעיון המקורי. הוא נותן דוגמה של ילד שמשחק בבובה, שאם מציגים לו צעצוע אחר כתחליף מוחלט למשחק הקודם, הוא יתנגד. אבל אם מציגים לו את הצעצוע החדש כתוספת מעניינת למשחק שלו, הוא יגיב בחיוב. כיצד לשכנע על ידי חיפוש...
למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
...לעזור לו אך ורק למכור עבורך בעסק שלך ולא בשום מקום אחר. וכל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון, כשאתה מכשיר את איש המכירות שלך, ללמוד למכור, הרי שבעצם אתה משקיע במישהו שהוא לא חלק אינטגרלי מהעסק שלך ובעצם אתה מלמד את הספק שלך, להיות יותר טוב ואולי מתישהו להתחרות איכשהו בעסק שלך. לעומת זאת, כאשר אתה משקיע בשיווק של העסק שלך, בחיזוק המותג שלך, כאשר אתה משקיע בתהליכי מכירה שלא קשורים לאנשי המכירות שלך, כאשר אתה משקיע בדברים שנשארים באופן קבוע בעסק שלך, בחיזוק המותג שלך, בחיזוק התדמית שלך, בדברים שאמורים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: טכניקות nlp, האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: טכניקות nlp, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אני כל הזמן רוצה לישון לאבד את ההצלחה איך להחליש כל רצון? להסתכל על נשים יחסים עם ההורים האמת לא מעניינת לטפל בפחד קיומי חרדה מהלא נודע שנאה עצמית בגלל טיפול התמודדות עם ביישנות למה אני אוהב מישהו? איך לשדר אהבה ללא תנאים? חופשי ומאושר למה אני רוצה אושר חיצוני? מה זה זוגיות? יחסים וזוגיות קבלת החלטות עובדות ופירושים להפסיק להתלבט התמודדות עם סרטן נוסחה לפתרון בעיות השגת מטרות רחוקות לא מצליח בעבודה לשכנע מישהו לחשוב לגרום למישהו לא להתאבד התמכרויות ילדים הילדה שלי עברה אונס תיאוריה רוחנית איך להתחבר לתת מודע? לחיות עם הפרעה סכיזואפקטיבית בעיות קשב וריכוז אקסית אובססיה געגועים לאקסית המיתולוגית לעבוד בטווח תנועה חלקי איך לבנות תוכנית אימונים בחדר כושר? להוכיח שיש אלוהים הוכחת קיום אלוהים בן אדם מואר כמה הגיעו להארה רוחנית? להיות אלוהים בדמיון מה זה להיות אלוהים? יעוץ השקעות השקעה בתשתיות ביטול הרצון ומשמעות החיים ללא רצון למה אין תשובה לשאלה מהי משמעות החיים? משפטים מעודדים חיוביים ביטחון עצמי שלילי הגדרה של בחירה חופשית חוויית בחירה חופשית איך נוצר יש מאין? בורא עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר מומלץ, קואצ'ינג לילדים, ספרים על אימון אישי בתחום טכניקות nlp - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2031 שניות - עכשיו 07_10_2025 השעה 10:32:15 - wesi1