אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טכניקה נכונה ✔חוכמה והתייעלות, פיתוח השכל באמצעות התייעלות, איך לפתח את השכל מכל דבר? איך לעשות דברים הכי טוב? איך להיות הכי יעיל? שאיפה למצויינות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חוכמה והתייעלות, פיתוח השכל באמצעות התייעלות, איך לפתח את השכל מכל דבר? איך לעשות דברים הכי טוב? איך להיות הכי יעיל? שאיפה למצויינות, שאיפה לשלמות, להיות הכי טוב, איך להתייעל? איך להיות יותר חכם? איך להיות גאון? יכולות חשיבה
מדוע כדאי לפתח את השכל ולשאוף לשלמות בכל פעולה?

אנשים רבים שואלים את עצמם למה בכלל כדאי לפתח את השכל או לשאוף להיות יותר חכם ויעיל. לפי אליעד כהן, הסיבה העיקרית היא שככל שיש לך יותר שכל, כך קל לך יותר להשיג את כל מה שאתה רוצה. אם תפתח את החשיבה שלך ותהיה חכם יותר, כל מטרה שתהיה לך בחיים תושג מהר יותר, ביעילות גדולה יותר ובפחות סבל. בנוסף, כשיהיה לך שכל מפותח, אם תגלה שיש מטרה שאי אפשר להשיג, תבין זאת מיד ולא תסבול בניסיונות כושלים להשיג אותה. במילים אחרות, פיתוח השכל הוא המפתח לחיים טובים, יעילים ומספקים יותר.

איך אפשר להשתמש בפעולות יומיומיות פשוטות כדי לפתח את השכל?

הדרך הטובה ביותר לפתח את השכל, לפי אליעד, היא לקחת כל פעולה רגילה ויומיומית ולהפוך אותה לתרגיל לפיתוח החשיבה. כל דבר פשוט שאתה עושה, כמו להכין חביתה, לשטוף ידיים, לקשור שרוכים או לנהוג ברכב, יכול להפוך לאמצעי לפיתוח השכל. הפעולה עצמה לא חשובה, אלא הדרך שבה אתה ניגש אליה. אם תיגש לכל פעולה מתוך מחשבה מודעת, ותחפש כיצד אפשר לעשות אותה טוב יותר, חכם יותר, מהיר יותר או ביעילות רבה יותר, השכל שלך יתפתח במהירות ובצורה משמעותית.

איך פעולה פשוטה כמו הכנת חביתה יכולה לפתח את השכל?

אליעד מסביר זאת באמצעות הדוגמה של הכנת חביתה. רוב האנשים מכינים חביתה באופן אוטומטי בלי לחשוב הרבה, אבל אם תיקח דף ותרשום עליו את המטרה שלך ("להכין חביתה"), ותפרט את הדרך שבה אתה משיג אותה, תגלה הזדמנות נהדרת לפיתוח שכל:

לדוגמה:
  • לקחת שתי ביצים מהמקרר.
  • לשבור את הביצים לכוס.
  • לערבב את הביצים.
  • להדליק את המחבת.
  • לשפוך את הביצים למחבת ולערבב.
  • להוציא ולאכול.
אחרי שרשמת את הדרך הזו, אתה מתחיל לשאול את עצמך שאלות: האם הדרך הזו היא הכי טובה שיש? אולי כדאי להדליק את המחבת לפני שבירת הביצים? אולי יש סדר פעולות יעיל יותר? אולי כדאי לערבב את הביצים בתוך המחבת ולא בכוס? עצם השאלות האלו יוצרות תהליך של חשיבה מתקדמת יותר ומפתחות את השכל.

כיצד לשפר את החשיבה דרך פירוק הפעולות לתת - מטרות ותהליכים?

אליעד מסביר שכל שלב בתהליך הכנת החביתה הוא למעשה מטרה בפני עצמה. לדוגמה, לקחת שתי ביצים מהמקרר זו פעולה שיכולה להפוך למטרה בפני עצמה. אפשר לשאול: איך הכי נכון לקחת את הביצים? האם לאחסן אותן במדף מסוים כדי לחסוך זמן? כיצד בדיוק לפתוח את המקרר? בכל פעם שאתה מפרק שלב לפעולות משנה, השכל מתפתח אפילו יותר:
  • איך בדיוק לשבור את הביצים?
  • באיזה כלי הכי יעיל לערבב אותן?
  • איך בדיוק להדליק את האש?
  • איך בדיוק לשפוך את הביצים למחבת?
כל פעולה קטנה הופכת להזדמנות לחשיבה עמוקה והתייעלות נוספת, וכך אתה ממשיך לפתח את המחשבה.

למה לא כדאי להיות ממוקד מטרה אלא ממוקד מאמץ וחשיבה?

הרוב הגדול של האנשים מנסה להשיג מטרות כמה שיותר מהר ולסיים את המשימות במהירות. אבל לפי אליעד, אם אתה באמת רוצה לפתח את השכל, אתה לא צריך לחשוב על "להיפטר" מהמשימה, אלא דווקא על "איך לעשות אותה הכי נכון בעולם". נכון, זה מאט את הביצוע וגורם לך להתעכב יותר, אבל זו בדיוק הנקודה: המטרה האמיתית שלך היא לפתח את השכל, לא רק לסיים את המשימה.

אליעד נותן דוגמה של אימון שרירים בחדר הכושר: אדם שרוצה לפתח שרירים לא מנסה רק "לסמן וי" על התרגיל, אלא מתמקד באיך לבצע כל חזרה לאט, מדויק, עם שליטה מלאה. בדיוק אותו הדבר בפיתוח השכל: אם תתמקד בחשיבה עצמה, תגיע לתוצאות טובות יותר בהרבה מאשר מי שרק רוצה להשיג מטרות בלי לחשוב.

מהן הבשורות הרעה והטובה בשיטה הזו?

אליעד אומר שיש בשורה רעה ובשורה טובה.

הבשורה הרעה היא שהגישה הזאת של פיתוח שכל תגרום לך לעשות דברים לאט יותר, כי אתה תתמקד בבדיקת הדרך המושלמת במקום במהירות הביצוע.

הבשורה הטובה היא שאם באמת תתמקד בלפתח את השכל שלך, לטווח הארוך אתה תהיה חכם יותר משמעותית, ותוכל להשיג את כל המטרות שלך מהר יותר, בצורה יותר מדויקת ואפילו להגיע לרמה שבה אתה ממלא את רצונך ב - 100% וללא הגבלה.

כיצד יישום החשיבה הזו ביום - יום יהפוך אותך לגאון אמיתי?

אליעד ממליץ לא להסתפק רק במטרות גדולות, אלא ליישם את העיקרון של "האם יש דרך טובה יותר?" בכל פעולה פשוטה במהלך היום. אפילו סידור האייקונים בפלאפון או קיפול בגדים בארון הופכים להזדמנות לפיתוח השכל.

הוא ממליץ לקחת כל פעולה, לפרק אותה לתת - פעולות, ולבחון איך אפשר לעשות כל חלק יותר טוב, יותר חכם ויותר יעיל.

האם יש גבול לבדיקה הזו של "הדרך הכי טובה"?

לפי אליעד, השכל מתפתח דווקא כשאתה לא מפסיק לבדוק דרכים חדשות. גם אם מצאת את "הדרך הכי טובה", תמיד כדאי לחפש דרך אחרת ואולי לגלות משהו אפילו טוב יותר. אבל הוא מציין שלא חייבים להישאר תקועים על אותו נושא כל הזמן. אם מיצית תחום מסוים, פשוט תעבור לנושא אחר ותחקור אותו באותה צורה.

לסיכום, לפי אליעד כהן, הדרך להיות גאון, לפתח את השכל, ולחיות חיים טובים ויעילים יותר, היא להשתמש בכל פעולה יומיומית כתירוץ לחשיבה מעמיקה. לשאול תמיד: "האם אפשר לעשות את זה טוב יותר?" זו הדרך לפיתוח יכולות חשיבה, שכל מפותח, והצלחה בכל התחומים.
מהי הסיבה לרצות יותר שכל בראש?

בן אדם עשוי לשאול מדוע בכלל הוא רוצה יותר שכל בראש. אם יהיה לו יותר שכל בראש, כל מה שהוא ירצה, במידה שיש אפשרות להשיג אותו, הוא יוכל להשיג בקלות רבה יותר. ואם יתברר שיש דבר שאי אפשר להשיג אותו, הוא יבין זאת ולא ינסה סתם, מה שיחסוך ממנו סבל ותסכול. לכן, כשיש יותר שכל, אפשר להשיג את כל המטרות שיכולות להתממש, ולהימנע מלרדוף אחרי מטרות בלתי אפשריות. לא נרחיב כאן יותר מדי על השאלה למה כדאי שתהיה יותר שכל, אך בהנחה שמישהו רוצה לפתח את השכל שלו, מגיעה השאלה: מה בדיוק לעשות כדי להגדיל את השכל?

מהן העצות ואיך כל פעולה יכולה לפתח את השכל?

יש הרבה עצות כדי לפתח את השכל. אחת מהן היא עצה שבה משתמשים בכל פעולה יומיומית, ולכל פעולה כזו מתייחסים כאל הזדמנות לפתח את המחשבה. במשך היום כל אדם פועל מתוך מטרות ורצונות. הוא מבצע פעולות שונות כדי להגשים את מטרותיו. למשל, אדם שרוצה להכין לעצמו חביתה. הוא ניגש למטבח, לוקח ביצים, מדליק את האש, שופך את הביצים למחבת, מערבב, מחכה שזה יתבשל ומוציא לצלחת. פעולה פשוטה. מי שלא יודע להכין חביתה, יכול לחפש בגוגל ולגלות איך עושים זאת. אבל כאן טמון הרעיון: אם מבצעים כל פעולה בצורה שונה ומודעת, אפשר לפתח את השכל. אפילו דבר פשוט כמו שטיפת ידיים, קשירת שרוכים, נהיגה ברכב או כל פעולה אחרת, אפשר לעשות באופן שונה ולקבל מכך תועלת לפיתוח המחשבה.

כיצד ניתן להפיק יותר שכל מהכנת חביתה?

כדי להשתמש בפעולה היומיומית הזו לפיתוח השכל, אפשר לרשום על דף את המטרה ואת הדרך:
  • המטרה: להכין חביתה.
  • הדרך: לפרט את כל השלבים שבהם נוקטים לצורך הכנת החביתה.
לדוגמה, כותבים: "אני לוקח שתי ביצים, שובר אותן לתוך כוס, מערבב, מחמם מחבת, שופך את הביצים, מערבב אותן במחבת ומחכה עד שהחביתה מוכנה, ואז מוציא ואוכל."

ברגע שרושמים את השלבים, אפשר לשאול: האם יש דרך אחרת או סדר אחר לבצע את הפעולה? אולי קודם להדליק את האש ואז לשבור את הביצים? אולי יש דרך לערבב אחרת או להשתמש בכלים אחרים? עצם החיפוש אחר דרכים נוספות כבר מפתח את השכל, כי מחפשים תהליך שונה או שיפור של התהליך הקיים.

איך מגלים דרכים נוספות ומפתחים את השכל?

כאן נכנסת שאלת המפתח: האם הדרך שבה פועלים היא הדרך הכי טובה בעולם? האם אפשר לבצע את הפעולה בדרך יעילה יותר, בריאה יותר, חסכונית יותר בזמן, או שתוציא חביתה טעימה יותר? ברגע ששואלים את השאלה הזו באופן תמידי - "האם יש דרך טובה יותר?" - נוצרת התפתחות שכלית.

אדם לא מסתפק בידיעה שהוא יכול לבצע את הפעולה בהצלחה, אלא בוחן האם אפשר לצמצם מאמץ, לקצר זמנים, לשפר את התוצאה או את איכות הביצוע. כל בחינה כזו מחדדת את המחשבה ומעודדת פיתוח שכל.

מדוע לבדוק אם זו הדרך הטובה ביותר?

אדם יכול לרצות רק לסיים את הפעולה ולהיפטר ממנה, כמו שיכול לקרות עם כל משימה יומיומית. אבל אם הוא שואל את עצמו: "אולי קיימת דרך אחרת טובה יותר להשיג את המטרה שלי?", הוא מעמיק את יכולת החשיבה. הוא בודק יתרונות וחסרונות בכל דרך, והופך את פעולת שגרת היומיום לחידת היגיון שמפתחת לו את הראש. כך קורה לא רק עם הכנת חביתה, אלא גם עם הליכה לסופר, עם הדרך שבה נכנסים לרכב, עם האופן שבו מקפלים בגדים, או אפילו האופן שבו קמים מהמיטה בבוקר.

כיצד לפרק את התהליך לתת - שלבים?

אפשר לבחון את השלבים של המשימה הגדולה ולפרק כל שלב למטרות ופעולות נוספות. לדוגמה, בהכנת חביתה:
  • לקחת שתי ביצים מהמקרר (איך בדיוק לוקחים אותן? איך פותחים את המקרר? איפה מניחים אותן?).
  • לשבור את הביצים (איך אוחזים אותן? באיזה אופן שוברים?).
  • לערבב בכוס (האם משתמשים בכף או מזלג? האם עושים זאת בכוס או אולי במחבת או בצלחת?).
  • לחמם את המחבת (האם להדליק את האש קודם או אחרי שבירת הביצים?).
  • לשפוך את הביצים למחבת (באיזה סדר? האם מערבבים במחבת או ממשיכים לערבב קודם בכוס?).
  • להוציא לצלחת (איך, באיזו צורה, האם מתבלים קודם או לא?).
כל שלב נוסף מתפרק בתורו לעוד תת - פעולות, וכך כל שלב הופך למטרה קטנה שעומדת בפני עצמה. כל זמן שחוקרים כל שלב לעומק ושואלים כיצד לבצע אותו טוב יותר, כך מחדדים יותר את השכל.

איך להתייחס לכל פעולה פשוטה כהזדמנות לפתח שכל?

צריך לזכור שכל משימה קטנה יכולה להפוך לתרגיל חשיבה. אפילו לקום מהמיטה: יש שיטות שאנשים מסבירים על "איך נכון להתגלגל על הצד", "איך נכון להרים את הגוף", "איך להפעיל נכון את השרירים". גם פתיחת דלת, נהיגה, סידור אפליקציות בטלפון - כל אלו יכולים להיחקר ולהתבצע באופן אופטימלי יותר. ברגע שמוכנים לעצור ולשאול "האם אני יכול לשפר את הפעולה הזו ולהפוך אותה ליעילה או מתוחכמת יותר?", מיד משתמשים במוח ומפתחים את יכולת החשיבה.

האם עלינו להיות ממוקדי מטרה או ממוקדי מאמץ?

מי שממוקד רק בהשגת המטרה, ינסה לעשות הכל כמה שיותר מהר וכמה שיותר בקלות. הוא לא יתעכב על שאלה האם יש דרך טובה יותר, כי הוא רוצה "להיפטר מהמשימה". לעומת זאת, אם המטרה היא לפתח את השכל, אז דווקא מתעכבים, בודקים, משווים אפשרויות, לוקחים את הזמן, מתמקדים באיכות הביצוע, ובעצם מעניקים מחשבה מעמיקה לכל פעולה. כך מרוויחים פעמיים: גם מתרגלים את המוח וגם לומדים את הדרך הטובה ביותר להשיג את אותה מטרה, מה שבסופו של דבר יכול לחסוך זמן וכוח בהמשך.

מה הקשר בין פיתוח השכל לאימון בחדר כושר?

דוגמה ברורה היא איך אנשים ניגשים לאימון שרירים. יש אלו שרוצים להעמיס משקל כבד ולהראות חזקים, אך הם מנסים "לרמות" את עצמם כדי שירגישו שמילאו את המשימה - לקצר טווחי תנועה, להשתמש בתנופה וכדומה. לעומתם, מתאמנים מקצועיים לפעמים מפחיתים משקל, עושים את החזרה לאט ושומרים על מתח בשריר, תוך הקפדה על טכניקה נכונה ומלאה. הם לא מתמקדים ב"להיפטר מהתרגיל" אלא ב"לעבוד את השריר כמו שצריך". בסוף הם מגיעים לתוצאות טובות בהרבה. כך גם בפיתוח השכל: כשמפנים את הפוקוס לאיך עושים את הדברים בדרך הנכונה והמעמיקה ביותר, במקום רק להשיג תוצאה חיצונית, משיגים התפתחות פנימית הרבה יותר גדולה.

מהן הבשורות הרעה והטובה?

הבשורה הרעה בפעולה הזו היא שאם בכל משימה אדם יתעכב לחקור ולדקדק ב"מהי הדרך הטובה ביותר", הפעולות ייקחו לו זמן רב יותר. הוא לא יסיים במהירות, כי הוא לא מתכוון "לסמן וי" ולגמור עם זה, אלא לחקור, לשפר, אולי אפילו לשנות את הסדר פעם אחר פעם.

הבשורה הטובה היא שאם האדם אכן יעשה זאת, המוח שלו יתפתח, הוא ירכוש יותר ויותר שכל, ובטווח הארוך הוא יוכל להשיג מטרותיו מהר יותר ממה שדמיין, כולל השגת מטרות שנראות בלתי אפשריות. במדרג הגבוה ביותר, האדם יכול להגיע למצב שבו הוא ממלא את רצונו במאה אחוז, ולפעמים אפילו "ברגע אחד", כי הוא מבין דברים לעומק ויודע כיצד לפעול בצורה מושלמת.

כיצד אפשר להגיע למצב שבו אנו משיגים את כל הרצונות?

כשמנסים "להיפטר" מכל משימה, נשארים באותה רמה: משיגים מטרה אחת, מגיע רצון חדש, שוב משיגים, שוב מגיע רצון חדש, ואין בזה סוף. אבל אם משתמשים בכל משימה כדי לפתח את השכל, אז למרות שבטווח הקצר זה יכול לעכב, בטווח הארוך האדם הופך חכם יותר, וכל פעולה אחר כך מתבצעת מהר הרבה יותר. יש אפילו הטוענים שאם תשאל "האם יש דרך טובה יותר?" עד הסוף, בסופו של דבר תגיע למצב שתוכל לפתור לעצמך כל בעיה.

ההקצנה העליונה של זה היא הרעיון שתוכל "להרגיש טוב" במאה אחוז או "להיות אלוהים" שמסוגל להשיג כל רצון שלו, כי כל כך פיתחת את המוח שאתה מבין דברים לעומק מושלם. כמובן שזו כבר נקודה אחרת ורחבה בפני עצמה.

מה עושים מכאן והלאה?

מכאן והלאה, ברמה היומיומית, אדם יכול להחליט שהוא ממשיך ליישם את הטיפ. בכל פעולה - בין אם זה לקנות בסופר, להחזיק מפתח, לסדר אפליקציות בפלאפון או לקפל חולצות - אפשר לשאול "האם עשיתי את זה בדרך המושלמת ביותר? האם יש דרך נכונה או יעילה יותר?" גם אם פעם אחת מגיעים למסקנה ש"זו הדרך הכי טובה", אפשר לבדוק אחר כך שוב ואולי לגלות שיטה אחרת.

לא חייבים להיצמד לנושא אחד עד אינסוף. אם מרגישים שכרגע כיסיתם את כל האפשרויות, אפשר לעבור למטרה אחרת ולחקור אותה באותה שיטת חשיבה. כך בכל פעם מתפתחים עוד קצת, וכתוצאה מזה משיגים גם מטרות "רגילות" בקצב מהיר יותר בעתיד. כדאי גם לחפש מידע נוסף על איך לפתח את החשיבה, איך לנתח תהליכים ואיך לשאול את השאלות הנכונות כדי למקסם את היכולות שלכם.
לפתח את השרירים הגבוה ביותר לפתח רוצה יותר מה שאתה רוצה מאה אחוז איך להיות הכי איכות רצון רגע אחד להיות יותר איך להיות איך להיות גאון איך להיות הכי איך להיות הכי טוב איך להיות הכי יעיל איך להיות חכם איך להיות יותר איך להיות יותר חכם איך להתייעל איך לחשוב בהיגיון איך לעשות איך לעשות דברים איך לעשות דברים הכי טוב איך לפתח איך לפתח את החשיבה איך לפתח את המוח איך לפתח את השכל איך לפתח את השכל מכל דבר איך לפתח חשיבה איך לפתח יכולת חשיבה איך לשפר את החשיבה איך לשפר את המוח איך לשפר את השכל אימון המוח אימון קוגניטיבי באמצעות התייעלות גאון גאונות השכל התייעלות התפתחות החשיבה התפתחות שכלית חוכמה חוכמה והתייעלות חכם חשיבה חשיבה הגיונית יותר חכם יכולות יכולות חשיבה יכולות קוגניטיביות יכולות שכליות יכולת יכולת חשיבה יכולת קוגניטיבית יכולת שכלית יעילות כיצד לפתח את השכל כישורי חשיבה כישורים קוגניטיביים כישורים שכליים לאמן את החשיבה לאמן את המוח לאמן את השכל להיות גאון להיות הכי טוב להיות הכי יעיל להיות יותר להיות יותר חכם להתייעל לחשוב בהיגיון למה להיות הכי טוב למה לפתח את השכל לעשות דברים לעשות דברים הכי טוב לפתח לפתח את החשיבה לפתח את המוח לפתח את השכל לפתח את השכל מכל דבר לפתח חשיבה לפתח יכולות חשיבה לפתח יכולות קוגניטיביות לפתח יכולות שכליות לפתח יכולת חשיבה לפתח יכולת קוגניטיבית לפתח יכולת שכלית לשפר את החשיבה לשפר את המוח לשפר את השכל לשפר יכולות חשיבה לשפר יכולות קוגניטיביות לשפר יכולות שכליות לשפר יכולת חשיבה לשפר יכולת קוגניטיבית לשפר יכולת שכלית מיומנויות חשיבה מיומנויות קוגניטיביות מיומנויות שכליות מיומנות חשיבה מיומנות קוגניטיבית מיומנות שכלית מצויין מצויינות פיתוח פיתוח החשיבה פיתוח המוח פיתוח השכל פיתוח השכל באמצעות התייעלות פיתוח חשיבה פיתוח יכולות חשיבה פיתוח יכולות קוגניטיביות פיתוח יכולות שכליות פיתוח יכולת חשיבה פיתוח יכולת קוגניטיבית פיתוח יכולת שכלית שאיפה למצויינות שאיפה לשלמות שאיפות שיטות לפיתוח החשיבה שיטות לפיתוח המוח שיטות לפיתוח השכל שיטות לפיתוח חשיבה שיפור החשיבה שיפור המוח שיפור השכל שיפור יכולות חשיבה שיפור יכולות קוגניטיביות שיפור יכולות שכליות שיפור יכולת חשיבה שיפור יכולת קוגניטיבית שיפור יכולת שכלית שכל שלמות תרגול קוגניטיבי תרגילים לפיתוח החשיבה תרגילים לפיתוח המוח תרגילים לפיתוח השכל תרגילים לפיתוח חשיבה
איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי, יעוץ בכל תחום
איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי, יעוץ בכל תחום
... ההיגיון אומר, אני מרים יותר ממך, מי אתה שתייעץ לי?. אבל האמת היא שהיכולת הפיזית לא בהכרח מעידה על הבנת הטכניקה הנכונה או היכולת להסביר אותה. כדי להקצין את הרעיון, אליעד אומר: אם תרצה ללמוד לרוץ מהר, לכאורה עדיף שתלמד מאלוף עולם ...
אימון גופני, בודיבילדינג, פאוורליפטינג, מטרת האימון, פעילות גופנית, ספורט
אימון גופני, בודיבילדינג, פאוורליפטינג, מטרת האימון, פעילות גופנית, ספורט
... בצורה הקלה והיעילה ביותר, בעוד השני מתרכז בלכווץ ולהאריך שריר ספציפי. כיצד אימון יעיל משפיע על השרירים לעומת אימון ממוקד שריר? אליעד מסביר כי באימון יעיל, הפוקוס של המתאמן הוא בעיקר על הטכניקה הנכונה לביצוע הפעולה והפחתת העומס הכולל על הגוף. כלומר, המחשבה היא איך אני מעביר ...
סקוואט / דד ליפט, האם הם תרגילים מסוכנים לגב / תרגילים מסוכנים לברכיים? האם הם מומלצים לכל אחד? האם הם אידיאלים לפיתוח שרירי הרגליים / שרירי גב? [כאבי ברכיים / כאבי גב]
... זווית של מפרק האגן, מאשר בסקוואט ובסקוואט יש יותר שינוי במפרק הברך. וזה בעצם אומר, שכשעושים את התרגילים האלו, צריך לעשות יותר חימום לפניהם. צריך יותר לשים לב שהטכניקה נכונה . צריכים להיות יותר ערניים, ...
פחד לפגוע בעצמך, פחד להשתגע, פחד לאבד שליטה, פחד לעשות דברים רעים, פחד לפגוע באנשים, פחד לא לפעול בהיגיון, פחד מאיבוד שליטה, טיפול בפחדים, טיפול בחרדות, שינוי חשיבה
פחד לפגוע בעצמך, פחד להשתגע, פחד לאבד שליטה, פחד לעשות דברים רעים, פחד לפגוע באנשים, פחד לא לפעול בהיגיון, פחד מאיבוד שליטה, טיפול בפחדים, טיפול בחרדות, שינוי חשיבה
... לפגוע בעצמך, פחד להשתגע, פחד לאבד שליטה, פחד לעשות דברים רעים, פחד לפגוע באנשים, פחד לא לפעול בהיגיון, פחד מאיבוד שליטה, טיפול בפחדים, טיפול בחרדות, שינוי חשיבה מהו הפחד שגורם לאנשים להימנע מלעשות פעולות מסוימות? כחלק מהתהליך של הבנת פחדים וחרדות, אליעד מסביר את הלוגיקה מאחורי פחדים כמו פחד מההשלכות של ... על פי דחף (כמו לעשות משהו סתם כי בא לו), הוא עלול למצוא את עצמו מפחד לעיתים לבצע פעולות שיביאו לו לנזק. השינוי הוא להתמקד במציאת סיבות למה לא לעשות דברים על מנת שלא למצוא את עצמו מצטער על פעולות לא נכונות. כיצד לשלב את השיטה בחיים היומיומיים? על האדם להתרגל לחשוב לפני שהוא פועל, לא להסתמך על דחפים ... לו רצון לעשות משהו שהוא לא בטוח אם כדאי לו, הוא צריך לשאול את עצמו אם זה באמת כדאי, במקום להסתמך רק על הרצון הראשוני. טיפול בפחדים וחרדות שינוי חשיבה לפתרון בעיות התגברות על פחדים לא הגיוניים נטל ההוכחה בפסיכולוגיה הבנת פחדים וחרדות עכשיו מה ההיגיון שיש נגיד שיש בן אדם שמפחד שהוא יעשה פעולה ... הוא סתם יש לו כל מיני פחדים כל מיני פחדים שהוא יעשה דברים שידפקו אותו, הוא מפחד שהוא פתאום יקפוץ לכביש הוא מפחד שהוא פתאום יהרוג מישהו הוא מפחד שכל מיני דברים. ש: חוסר ביטחון עצמי. אליעד: מה זה קשור חוסר ביטחון להפך זה בן אדם יש לו ביטחון עצמי בן אדם שבטוח בעצמו בהרבה דברים אפילו הבעיה שלו ... לה והוא רוצה לעשות אותה הוא כאילו באוטומט עושה אותה. אליעד: יש בזה משהו חצי מהתשובה זה חצי מהתשובה, מה הוא ענה הוא ענה הבן אדם הזה יש לו הרגל לעשות דברים בלי לבדוק אותם אז בגלל שיש לו הרגל לעשות דברים בלי לבדוק אותם לכן הוא מפחד שהוא פתאום יעשה איזה משהו בלי לבדוק אותו זה קודם כל תשובה נכונה אבל השאלה היא אז מה השאלה אם היא נכונה אז מה השאלה למה ... של מחשבות כאלה ולא מחשבות רגילות. אליעד: לא לא קשור רגילות שנייה, אנחנו הסברנו למה הוא מפחד מפחדים לא הגיוניים הסברנו כי יכול להיות שיש לו דחף לעשות דברים בלי לבדוק ואז הוא מפחד שפתאום יבוא לו לעשות משהו מסוים בלי לבדוק ואז הוא מפחד שהוא ידפוק את עצמו, עכשיו דרך אגב איך אפשר היה לעלות על זה כי היה ... לי מזה משהו טוב אלא סתם כי בא לי לכן אני מפחד שאני אעשה דברים שסתם בא לי ושידפקו אותי ואז אנחנו נחזור לשאלה הקודמת. ש: זה כאילו יוצא שלא כדאי לו לעשות דברים בשביל לעשות דברים. אליעד: לא ועוד איך שכדאי לו ולכן אנחנו נחזור אבל עוד פעם לשאלה אז השאלה היא אז למה הוא מפחד דווקא מהפחדים האלה אז הוא יכול היה לפחד מכל מיני ... מזה שהוא יעשה דברים בלי סיבה אז למה הוא מפחד שהוא יעשה דברים בלי סיבה וזה מתלבש לו בצורות ספציפיות, אתה הבנת את השאלה מה השאלה תסביר. ש: הוא מפחד לעשות דברים בלי סיבה אבל הוא מפחד לעשות דברים בלי סיבה בדברים ספציפיים דברים מסוימים לא כל הדברים. אליעד: שמה? ש: אם הוא היה מפחד לעשות דברים בלי סיבה אז הוא היה צריך לפחד מכל הדברים מכל הצורות. אליעד: מכל הדברים שהוא יכול לעשות בלי סיבה בן אדם צריך להביא רשימה מה הדברים שאני יכול לעשות ... יהיה רע אבל למה שתפחד שתעשה את זה איזה היגיון יש שתעשה את זה מה התשובה אכן אין היגיון שאני אעשה את זה אז למה אני מפחד שאני אעשה את זה כי אני רגיל לעשות דברים בלי היגיון ואז השאלה הנשאלת היא אם אתה רגיל לעשות דברים בלי היגיון אז למה אתה מפחד דווקא מזה תפחד באופן כללי מכל דבר שאתה יכול לעשות בלי היגיון. ש: השאלה אם הוא עושה דברים בלי היגיון במאה אחוז או שיש לו דברים שזה לא במאה אחוז. אליעד: מה זאת אומרת הוא רגיל לעשות דברים שבא לו. ש: כל מה שבא לו הוא עושה או שיש חלק שהוא לא. אליעד: כל מה שבא לו. ש: אז במאה אחוז הוא עושה דברים. אליעד: מאה אחוז אלא אם כן הוא ערני ללא לעשות תראה אם הוא חושב אז הוא לא עושה דברים שידפקו אותו אבל יש לו הרגל חזק לעשות דברים שבא לו בלי לבדוק את הסיבה או מה התועלת, אז מה האמת שאם הבן אדם היה רגיל לעשות דברים בלי שום סיבה בכלל במילים אחרות הבן אדם השתגע אז באמת הוא היה מפחד מכל דבר שהוא היה יכול לעשות אבל זה לא באמת ככה זאת אומרת גם יש לו נטייה חזקה לעשות דברים שבא לו בלי לבדוק מה התועלת בא לו למה אמרת? בא לי, למה עשית? בא לי ככה בא לי אוקי אבל גם מצד שני גם בתוך הדברים שבא לו עדיין יש איזה טיפה היגיון ... לבדוק האם באמת כדאי לו לעשות אותם כי אם הוא היה עושה דברים בלי היגיון בכלל אז הוא היה מפחד מזה שהוא יעשה דברים בלי היגיון בכלל אבל הוא לא מפחד מלעשות דברים בלי היגיון בכלל הוא מפחד מלעשות דברים בלי היגיון אבל שיש בהם מיליגרם היגיון בלי לבדוק האם באמת כדאי או לא כדאי. הבנו את הסיפור? ש: רגע למה התשובה. אליעד: רגע אתה. ש: למה התשובה שלהגיד ... מאוד לא הגיוניים ויש את הדברים שהם קצת לא הגיוניים. אליעד: לא הבנתי אתה שואל שאלה לא הבנתי מה השאלה. ש: אני שואל החלק הזה שהוא מפריד אותו מלא לעשות דברים לא הגיוניים כל הזמן, החלק שהוא עושה. אליעד: אין בו כיום הוא כיום לא עושה פעולות שבא לו שהן על גבול השיגעון לגמרי הוא לא עושה דברים כאלה כי אם הוא ... תעשה אין לעשות כי בא לי כי אם אתה יותר מדי מתרגל לעשות כי בא לך אז לפעמים יכול לבוא לך לעשות משהו שאחר כך תתחרט עליו ולכן אם אתה כבן אדם רגיל לעשות דברים שבא לך ואתה מרגיש שהמחשבה שלך שאומרת לך אני עושה דברים שבא לי עומדת לצאת מפרופורציה ולהשתלט עליך ונראה לך שאתה הולך לעשות דברים שבא לך שיכולים לדפוק אותך אז תתרגל לא לעשות דברים שבא לך. תמצא דברים תגיד בא לי לעשות ואני לא עושה למה כי אני לא עושה את מה שבא לי זה שבא לי זאת לא סיבה מספיק טובה לעשות תיצור לעצמך התניה שבא לי ... לי כן אלא אם כן אני חייב שכן תשים את נטל ההוכחה על הצד השני. הבנו את הסיפור אותו דבר אצל ילדים שהם מתרגלים לעשות מה שבא להם ומתישהו יבוא להם לעשות דברים שאתה לא תרצה ואז תתחיל לריב איתם לכן מראש תרגיל אותם כשהוא אומר בא לי אם נגיד לו למה בא לך אתה חייב לעשות מה שבא לך כי אם לא אז הוא יש לו התניה שכל מה שבא לו חייב לקרות ואז אחר כך זה יצור לו בעיות נוספות. ...
למה לעשות דברים? לא מוצא עניין בדברים, למה ללכת לעבוד? למה לעשות משהו? בשביל מה לעשות משהו? למה לא להתאבד? מה משמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה טוב בחיים? בשביל מה להתאמץ? למה לקום בבוקר?
למה לעשות דברים? לא מוצא עניין בדברים, למה ללכת לעבוד? למה לעשות משהו? בשביל מה לעשות משהו? למה לא להתאבד? מה משמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה טוב בחיים? בשביל מה להתאמץ? למה לקום בבוקר?
... לעשות דברים? לא מוצא עניין בדברים, למה ללכת לעבוד? למה לעשות משהו? בשביל מה לעשות משהו? למה לא להתאבד? מה משמעות החיים? בשביל מה לחיות? ... בשאלה בשביל מה לעשות משהו? היא שכל תשובה מובילה מיד לשאלה חדשה. למשל, אם אומרים לו כדי שיהיה לך טוב, הוא מיד יאמר ולמה אני צריך שיהיה לי טוב?. זה מעגל אינסופי ... (נוחות, מנוחה). לוותר לחלוטין על השאיפה לנוחות, וכך העבודה לא תיתפס עוד כרעה. הסבל שלו נובע מהפער בין הרצוי (נוחות, פנאי) למצוי (מאמץ, עבודה קשה). אם יסגור את הפער, ... האלה, עכשיו מה המלכודת שיש לנו פה שכל דבר שאתה תגיד לו זה בשביל משהו הוא יגיד לך וזה בשביל מה, נכון תגיד לו בשביל זה הוא יגיד לך וזה בשביל מה, בשביל לממש את עצמך, ... בוודאות שהוא חושב שיש סיבה למה לעשות דברים. ש: נכון. אליעד: למה? ש: כי אם הוא אומר אני לא עושה את זה כי זה וזה אז הוא עושה את זה כדי לקבל את ההפך של זה. אליעד: יפה זה ... משהו טוב אז תגיד לי מה טוב לך ואז תשאף להשיג את הטוב ואם אתה תוותר על הטוב הזה שעושה לך את הרע גם לא יהיה לך רע להמשיך ללכת לעבוד. ...
טיפול ב OCD, דחף לעשות דברים אסורים, משיכה לדברים אסורים, רצון לבגוד, מנגנוני הגנה, מנגנון הכחשה, דחף לבגוד, רוצה לבגוד, לא מבין את עצמי, למה אני רוצה את זה? אסור להרגיש אסור, פוגע בעצמי, לא רוצה לעבוד
טיפול ב OCD, דחף לעשות דברים אסורים, משיכה לדברים אסורים, רצון לבגוד, מנגנוני הגנה, מנגנון הכחשה, דחף לבגוד, רוצה לבגוד, לא מבין את עצמי, למה אני רוצה את זה? אסור להרגיש אסור, פוגע בעצמי, לא רוצה לעבוד
... ב OCD, דחף לעשות דברים אסורים, משיכה לדברים אסורים, רצון לבגוד, מנגנוני הגנה, מנגנון הכחשה, דחף לבגוד, רוצה לבגוד, לא מבין את עצמי, למה אני רוצה את זה? אסור להרגיש אסור, פוגע בעצמי, לא רוצה לעבוד למה אנשים רוצים דווקא את מה שאסור להם? אליעד כהן מסביר שלפעמים אנשים רוצים לעשות דברים לא בגלל תועלת ממשית, אלא דווקא בגלל התחושה שאסור להם. לדוגמה, יכול להיות אדם שנוסע באור אדום ברמזור, לא כי הוא חושב שזה בטוח או טוב, אלא כי הוא מרגיש ... לעצמו כדי להוכיח לעצמו שמותר לו. כיצד הקצנה בהתנהגות מגלה דחפים פנימיים? אליעד מסביר שהרבה פעמים כשאדם מקצין בהתנהגות מסוימת, זה כי עמוק בפנים הוא חושב את ההפך. אדם שכל הזמן מחייך ומראה שטוב לו, ייתכן שמסתיר עצבות עמוקה. אדם שכל הזמן מדגיש עד כמה הוא מאושר, כנראה מסתיר בתוכו עצב או חוסר. אדם שמפגין ביטחון עצמי מוגזם, כנראה מרגיש חסר ביטחון באופן עמוק. ההקצנה מתרחשת כי האדם ... רוצה לעשות את זה כי אמרו לו שאסור, אוקי עכשיו השאלה היא זה איך להתמודד עם מצב כזה כאילו איך אפשר לצאת מזה. ש: למה צריך להגיע? אליעד: טוב כי לפעמים הבן אדם כבר מתחיל לעשות דברים שהוא לא היה רוצה לעשות אותם, שימו לב אם אומרים לו תקשיב אם היו אומרים לך שמותר לעשות את זה שזה בסדר לעשות את זה היית רוצה לעשות את זה? הוא אומר לא ... עכשיו אם בן אדם יגיד אני עכשיו כל מה שאומרים לי אסור אני עושה הפוך מה הדבר הכי גרוע שהוא יעשה יתאבד נגיד לא יש משהו יותר גרוע כי מה אסור לך בקצה אסור לך לא להאמין לשכל שלך הדבר שלא משנה מה אסור לך הכי אסור בעולם לא להאמין לשכל אם אתה תגיד אני עכשיו מה הכי אסור לי לא להאמין לשכל מה אני הכי חייב להאמין לשכל אני לא מאמין יותר לשכל נגמר המשחק ואז גם לא היה לו את הבעיה מלכתחילה. זאת אומרת הבן נגיד שפוצע את עצמו כי הוא מנסה להוכיח לעצמו שהוא לא חייב לשמור על הבריאות שלו הוא לא באמת ... משהו טוב? ש: אתה הצגת את זה כדבר רע. אליעד: נכון. ש: זאת הבעיה אני מתחיל מהטוב בה אני רואה בה טוב. אליעד: אני לא חושב שטוב בה אני חושב שזה רק רע. ש: אוקי אתה לא חושב שכל המערכת עובדת עליו ולא הייתה לא את הבעיה הזאת. אליעד: לא זה ברור אם בן אדם היה ספקות ולא היה לו קונפליקטים לא היה כלום. ש: אז למה הוא לא לאהוב את הבעיה ... את החיים נכון. אתה הבנת מה הבנת אתה מה לקחת מהשיחה הזאת לגביך מה לקחת? ש: שאפשר להטיל ספק גם במשפט שאומר שאסור לך וגם מה הבעיה בזה כאילו לא יודע להטיל ספק בטענה של השכל שאסור איזה משהו. אליעד: מה שאתה אמור לקחת מהשיחה הזאת זה אתה אמור למצוא בתוכך את המקומות שאתה לא עושה דברים כי אתה רוצה לעשות אותם, זה כמו נגיד ... שהוא בכלל בתוך תוכו חושב את ההפך, אם בן אדם יותר מדי נגיד שמח זה אומר שכנראה שהוא עצוב לא בהכרח נכון אבל ברוב המקרים זה נכון או בחלק גדול מהמקרים זה נכון, בן אדם שכל היום הוא חייכן כנראה שהוא מדחיק איזו עצבות בן אדם שכל היום הוא מספר כמה טוב לו כנראה שבתוך תוכו רע לו בן אדם שכל הפייסבוק שלו מלא בתמונות שלו מחייך כנראה שהוא לא שמח משהו כזה. בן אדם שהוא מקצין לאיזה כיוון כנראה שהוא בהפך אחרת למה אתה צריך להקצין מה דוחף אותך ...
טיפול בדחיינות קשה, דוחה דברים לרגע האחרון, פועל רק במצבי לחץ, רגיל לדחות דברים, עושה דברים רק בלי ברירה, עושה דברים רק שאין אפשרות יותר לדחות, עצלנות כרונית, דחיית משימות, איך ליצור מוטיבציה? למה אין לי חשק לעשות דברים?
טיפול בדחיינות קשה, דוחה דברים לרגע האחרון, פועל רק במצבי לחץ, רגיל לדחות דברים, עושה דברים רק בלי ברירה, עושה דברים רק שאין אפשרות יותר לדחות, עצלנות כרונית, דחיית משימות, איך ליצור מוטיבציה? למה אין לי חשק לעשות דברים?
... עושה דברים רק שאין אפשרות יותר לדחות, עצלנות כרונית, דחיית משימות, איך ליצור מוטיבציה? למה אין לי חשק לעשות דברים? למה אנשים דוחים דברים עד לרגע האחרון? אנשים רבים דוחים דברים שהם צריכים לעשות, ומתחילים לפעול רק כשהם מגיעים למצב של אין ברירה. אליעד כהן נותן דוגמאות ... אנשים שדווקא מצב הלחץ גורם להם לפעול טוב יותר, ברגע האחרון נכנסת בהם אנרגיה שמובילה אותם לבצע את המשימה ביעילות יחסית. לעומת זאת, כאשר אין לחץ, הם מתקשים למצוא את אותה האנרגיה. עם זאת, אליעד מציין שהסיכון בדחייה הוא גדול, משום שלעתים האדם עלול לפספס את ההזדמנות ... יהיה לו קל יותר לעשות את המשימה כבר עכשיו, כי הוא לא יחוש את הכבדות של המחויבות. האם באמת חייבים לעשות דברים בחיים? אליעד מדגיש שלפי ההיגיון הפשוט, ברור שיש דברים שבן אדם חייב לעשות, כמו לשלם דוחות או למצוא עבודה. אבל הבעיה מתחילה כשהמוח מרגיש את הכורח בצורה קשה ... לרגע האחרון? איך להפסיק לדחות משימות? איך לייצר מוטיבציה? האם לחץ עוזר לביצוע משימות? למה אין לי חשק לעשות דברים?
מוטיבציה להתמדה נכונה, לעשות דברים בסדר הנכון, לא להקדים את המאוחר, כל דבר בזמן שלו, להתחבר לנקודת האמת שלך, לא לרוץ מהר מידי, לרתום את העגלה לפני הסוסים, מה נכון לשאול? לפי הרמה שלך, לקפוץ מעל הפופיק
מוטיבציה להתמדה נכונה, לעשות דברים בסדר הנכון, לא להקדים את המאוחר, כל דבר בזמן שלו, להתחבר לנקודת האמת שלך, לא לרוץ מהר מידי, לרתום את העגלה לפני הסוסים, מה נכון לשאול? לפי הרמה שלך, לקפוץ מעל הפופיק
... להתמדה נכונה, לעשות דברים בסדר הנכון, לא להקדים את המאוחר, כל דבר בזמן שלו, להתחבר לנקודת האמת שלך, לא לרוץ מהר מידי, לרתום את העגלה לפני הסוסים, מה נכון ... רוצים להשיג מטרה גדולה במהירות, אך הם לא מבינים את החשיבות של לעשות דברים לפי הסדר הנכון. אליעד כהן מביא דוגמה ברורה של אדם שרצה להיות דוקטור למתמטיקה. הוא התחיל ללמוד באוניברסיטה, וכבר מההתחלה רצה להגיע ... להיות מובנה, וכדי שהיסודות שלך יהיו מספיק טובים, עליך לוודא שכל שלב קודם נלמד לעומק ובצורה יסודית. כדי לא לרתום את העגלה לפני הסוסים, אליעד ממליץ להתקדם צעד אחרי צעד, לא לנסות לרוץ מהר מדי ולא ...
דחיינות כרונית, למה לעשות היום את מה שאפשר לדחות למחר? איך להרגיש חופשי לא לדחות דברים? איך להרגיש בנוח לא לדחות דברים? עצלנות כרונית, לא אוהב לעשות דברים שלא בא לי לעשות, רגיל לדחות כל דבר, למה אני דוחה דברים?
דחיינות כרונית, למה לעשות היום את מה שאפשר לדחות למחר? איך להרגיש חופשי לא לדחות דברים? איך להרגיש בנוח לא לדחות דברים? עצלנות כרונית, לא אוהב לעשות דברים שלא בא לי לעשות, רגיל לדחות כל דבר, למה אני דוחה דברים?
... בנוח לא לדחות דברים? עצלנות כרונית, לא אוהב לעשות דברים שלא בא לי לעשות, רגיל לדחות כל דבר, למה אני דוחה דברים? למה אנשים דוחים דברים כל הזמן ולא מסוגלים להפסיק? הסיבה המרכזית ... סובלים מדחיינות כרונית, כפי שאליעד כהן מסביר, היא שכל אדם פועל מתוך הרצון להרגיש טוב ולהימנע מהרגשה רעה. אדם מעדיף לעשות את הדברים שגורמים לו להרגשה טובה או לפחות לא להרגיש רע, ... מדחיינות כרונית ולא מקבלים את זה בטבעיות? למרות שכל האנשים הם דחיינים במידה כזו או אחרת, לא כולם מקבלים את זה באופן טבעי ושלם. ישנם אנשים ששלמים עם כך שהם דוחים דברים שלא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חוכמה והתייעלות, פיתוח השכל באמצעות התייעלות, איך לפתח את השכל מכל דבר? איך לעשות דברים הכי טוב? איך להיות הכי יעיל? שאיפה למצויינות, שאיפה לשלמות, להיות הכי טוב, איך להתייעל? איך להיות יותר חכם? איך להיות גאון? יכולות חשיבה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טכניקה נכונה, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: טכניקה נכונה, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למציאת זוגיות, ייעוץ אישי מומלץ, מאמן אישי למתבגרים בנושא טכניקה נכונה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 09:02:10 - wesi1