אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חרם בכיתה ✔חרם חברתי בבית הספר, חרם חברתי על הילד שלך, איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם? התמודדות עם חרם חברתי, איך לעזור לילד שעושים עליו חרם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חרם חברתי בבית הספר, חרם חברתי על הילד שלך, איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם? התמודדות עם חרם חברתי, איך לעזור לילד שעושים עליו חרם? איך לעזור לילד מנודה חברתית? איך לטפל בילד מוחרם חברתית? איך לעזור לילד שאין לו חברים?
איך להתמודד עם ילד שעושים עליו חרם בבית הספר?

כאשר הורים מגלים כי הילד שלהם נתון לחרם חברתי בבית הספר, הם לרוב נבהלים ומחפשים דרכים לטפל בסיטואציה. אך ישנם דברים שצריך לעשות, ויש דברים שצריך להימנע מהם, שכן ההתנהלות הנכונה היא קריטית להצלחת ההתמודדות עם החרם.

למה לא כדאי לשדר לחץ לילד כאשר עושים עליו חרם?

הסיבה המרכזית לכך שהורים לא צריכים לשדר לחץ או פחד לילד, היא שההורה עשוי להעביר לילד תחושת בהלה ומתח שהופכים את החרם לבעיה הרבה יותר גדולה ממה שהיא באמת. ילדים עשויים ללמוד מההורים שהם אמורים להרגיש פגועים ומפוחדים כאשר עושים להם חרם. אך בפועל, אם הילד יפנים שהחרם הוא לא סוף העולם, הוא יוכל להתמודד עם הסיטואציה בצורה הרבה יותר בריאה, ולהבין שזה לא מאורע שיש להתרגש ממנו עד כדי טראומה. במילים אחרות, חשוב שההורה יבהיר לילד שלא מדובר באסון גדול ושהוא יכול ללמוד להתמודד עם זה ולהמשיך הלאה.

איך דוגמת מבוגרים במקום עבודה ממחישה את התגובה הנכונה?

למרות שילד בבית הספר לא רוצה להרגיש נידוי חברתי, יש להכיר בכך שגם המבוגרים נתקלים לפעמים במצבים של חוסר חיבור חברתי. במקרים כאלה, רבים מאמינים כי מקום העבודה הוא מקום שבו אנשים באים כדי לעבוד, ולא בהכרח כדי להיות אהובים על ידי כולם. רעיון זה חשוב להעביר גם לילדים: בית הספר הוא מקום ללמוד ולהתפתח, ולא בהכרח מקום שבו כולם חייבים להיות חברים שלך.

כיצד הפגנת חוסן נפשי מצמצמת את תופעת החרם?

ילד שמשדר ביטחון עצמי ולא נבהל מההתנהגויות של הסביבה, הוא פחות סביר להיתקל בחרם. אם ילד לא יגיב לכאורה לעג או לצחוק, הסביבה תמצא פחות עניין לפגוע בו. אנשים נוטים לפנות לעבר ילדים שמפגינים חולשה או רגישות גבוהה יותר, בעוד שילדים שמפגינים ביטחון עצמי נהנים פחות מהתסכול של התוקפים.

מה לא לעשות כשמנסים "להציל" את הילד מהחרם?

הטעות הנפוצה היא להעצים את הרגש השלילי ולהפוך את החרם לאסון. כאשר הילד רואה שההורה מבוהל או כועס, הוא מסיק שגם הוא אמור להרגיש כך, דבר שמחמיר את התחושה שהוא עובר טראומה. במקום זאת, חשוב לשדר לילד שזו לא בעיה בלתי ניתנת להתמודדות, ולהבהיר לו שניתן לעבוד על כישורים חברתיים כדי למצוא חברים חדשים או להתגבר על הצחוק.

איך לחזק את הילד בעולם האמיתי?

בדיוק כמו מבוגרים שלפעמים מרגישים לבד או מנותקים חברתית, ילדים יכולים להרגיש לבד כשעושים להם חרם. עם זאת, בעולם האמיתי, לא פונים לראש העיר כדי שיכפו על אחרים להיות חברים שלך. במקום זאת, לומדים לפתח כישורים חברתיים, להקרין ביטחון ולהתמודד עם סיטואציות חברתיות בצורה בריאה. תהליך זה כולל לימוד לא לפחד ממה שאחרים חושבים ולהתמקד בהפיכת עצמך לחבר טוב יותר.

כיצד לפעול ברמה הפרקטית כדי לפתור את החרם?
  • לא לשדר לחץ לילד. להבהיר לו שזה לא אסון שאין לו חברים כרגע.
  • לבדוק אם יש סיבה התנהגותית או אופי שגורמת לו להיות קורבן לחרם (כגון רגישות גבוהה מדי).
  • ללמד את הילד כישורים חברתיים: איך להצטרף לחבורות, איך לפתח קשרים חיוביים.
  • אם יש צורך, לפנות לגורמים חיצוניים, כמו מורים או הורים של ילדים אחרים, רק בשלב מאוחר יותר, אם הסיטואציה קשה מדי.
מדוע הגישה של "לקחת אחריות" כה חשובה להתמודדות?

הגישה החשובה ביותר במצבים כאלה היא ללמד את הילד לקחת אחריות על המצב ולפעול לשיפור עצמי במקום לחכות שמישהו אחר יתערב. במקום להתמקד במה אחרים עושים או לא עושים, הילד לומד להתמודד עם המציאות ולהגיב בצורה בריאה לחוויות קשות. זהו תהליך שמחזק את הביטחון העצמי של הילד ומפחית את הסיכון שהוא ירגיש פגוע או חלש מהסיטואציה החברתית.

בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרם היא שילוב של שני דברים עיקריים:
  • לא לשדר לילד פחד או תחושת אסון, אלא לעזור לו להבין שהוא יכול להתמודד עם מצבים חברתיים קשים.
  • לבנות את היכולות החברתיות והביטחון העצמי של הילד, כדי שיוכל הן להפחית את הסיכוי לחרם והן להתמודד עם מצבים לא נעימים שכנראה יפגוש בעתיד.
מדוע לא כדאי לשדר לחץ לילד כאשר עושים עליו חרם?

כאשר הורים מגלים שעושים חרם על הילד שלהם, עלולה להתעורר תחושת בהלה או כעס. התחושה הזו מובילה אותם לשדר לילד שהחרם הוא אסון גדול. בפועל, הפחד והלחץ שעוברים מההורה אל הילד יוצרים אצלו טראומה גדולה יותר מהחרם עצמו. הילד לומד להאמין ש"עשו עלי חרם" זה סוף העולם, במקום להאמין שאפשר לחיות עם זה, להתמודד, ללמוד ולהמשיך הלאה.

איך דוגמת מבוגרים במקום עבודה ממחישה את התגובה הנכונה?

בחיים הבוגרים, אנשים נתקלים לא פעם בתחושות של נידוי חברתי או חוסר חיבור בעבודה. אחד ההסברים הנפוצים להתמודדות הוא: "אתה נמצא שם כדי לעבוד, לא בהכרח כדי שיאהבו אותך." אם משלמים לך משכורת, ואתה מבצע את עבודתך, אז גם אם לא כולם מתחברים אליך - זה לא סוף העולם. ההבנה הזו, שמה שאחרים חושבים עליך לא חייב לפגוע בך, היא כלי חשוב שאפשר להנחיל כבר לילד בבית הספר.

כיצד הפגנת חוסן נפשי מצמצמת את תופעת החרם?

כאשר הילד לומד לא להתרגש מצחוקים או לעג מצד אחרים, יורדת המוטיבציה של הסביבה לפגוע בו. אנשים שמחפשים קורבן חרם לרוב יבחרו במי שמשדר חולשה ורגישות - יתר. ילד שמפגין ביטחון עצמי, שמצליח לא להיפגע בקלות, הופך לפחות מעניין לתוקפים. בנוסף, אנשים בדרך כלל נמשכים לשהות עם מי שטוב לו עם עצמו - מי שלא לחוץ ומבוהל מהסביבה.

מדוע חשוב קודם כל לבדוק מה מקור החרם?

לפני שרצים לתקוף את הסביבה או את הילדים האחרים, כדאי לנסות להבין מה באמת קרה. אולי הילד משדר חולשה, אולי הוא אינו יודע לתקשר עם חבריו, אולי התנהגות מסוימת מושכת אליו לעג - או שאולי אין בו כל אשמה, ויש מניעים אחרים לחרם. בכל מקרה, כדאי לנתח את הסיטואציה לעומק ולראות מה הילד עצמו יכול לשפר, הן בביטחון העצמי שלו והן בכישורים החברתיים שלו, כדי למנוע מצבים דומים בעתיד.

מה לא לעשות כשמנסים "להציל" את הילד מהחרם?

הטעות הנפוצה היא להעצים את הרגש השלילי וליצור דרמה גדולה. כאשר הילד רואה שההורה מבוהל, הוא מפנים את תחושת החירום וחווה את החרם כאיום גדול עוד יותר. במקום זאת, מומלץ לשדר לילד: "בסדר, כרגע לא מדברים איתך. אז מה? אתה בא לבית הספר כדי ללמוד, אפשר למצוא חברים במקומות אחרים או לעבוד על היכולות החברתיות שלך. אם צוחקים עליך, בוא נלמד איך לא להיפגע מזה."

איך לחזק את הילד בעולם האמיתי?

בדיוק כמו שמבוגר עלול להגיע לטיפול ולומר שאין לו חברים והוא בודד, כך ילד עלול להרגיש בחרם שהוא לבד. אבל בעולם האמיתי לא הולכים לראש העיר לבקש שיכפו על אחרים להיות חברים שלך. לומדים לפתח כישורים חברתיים, לומדים להקרין ביטחון, לומדים לקבל סיטואציות חברתיות מורכבות ולפתח כוחות נפש.

כיצד לפעול ברמה הפרקטית כדי לפתור את החרם?

1. קודם כל, לא משדרים בהלה לילד. מסבירים לו שלא מדובר באסון.

2. בודקים אם יש סיבה התנהגותית או אופי מסוים שגרם לו להיות קורבן נוח לחרם. אם הוא משדר רגישות גבוהה או פגיעות, עובדים איתו על פיתוח חוזק נפשי ודרכים לתגובה רגועה.

3. מקנים לילד כישורים חברתיים: איך לדבר, איך להצטרף לחבורה, איך לפתח קשרים חיוביים.

4. רק בשלב מאוחר יותר פונים לגורמים חיצוניים (למשל, מורים או הורים של ילדים אחרים) ומשתדלים לפעול מול הסביבה במקרה שישנן התנהגויות קשות או אלימות.

מדוע הגישה של "לקחת אחריות" כה חשובה להתמודדות?

הגישה הזו מזכירה לנו שהאחריות מתחילה בנו: במקום לחכות שהעולם ישתנה או שירחמו עלינו, לוקחים פיקוד על החיים. הילד לומד לראות ש"גם אם כרגע שמים עלי חרם, אני יכול להיות חזק ולא להיפגע", ו"גם אם רוצים לפגוע בי, זה רק עוד שיעור לחיים." הילד בונה את החוסן הנפשי שלו לאורך זמן, ורואה שהערך העצמי שלו לא תלוי בדעתם של אחרים.

בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרם היא שילוב של שני דברים עיקריים:

- לא לשדר לילד לחץ, פחד או תחושת אסון, אלא לעזור לו להבין שהוא יכול להתמודד עם מצבים חברתיים קשים.

- לבנות את היכולות החברתיות והביטחון העצמי של הילד, כדי שיוכל הן להפחית את הסיכוי לחרם והן להתמודד עם מצבים לא נעימים שכנראה יפגוש בעתיד.
איך לעזור לילד רגיש? איך לעזור לילד חלש? האשמת הקורבן, ילדה שעברה חרם, ילדים שעברו חרם, איך להתמודד עם חרם בבתי ספר? איך להתמודד עם נידוי חברתי? איך להתמודד עם ילד מנודה חברתית? עושים עלי חרם, מחרימים אותי, החרימו אותי, יש עלי חרם, אני מנודה, נידו אותי, לא מדברים איתי, צוחקים עלי, מקללים אותי, לא אוהבים אותי, רבים איתי, אין לי חברים, אף אחד לא רוצה לדבר איתי, אף אחד לא רוצה להיות חבר שלי, אף אחד לא אוהב אותי, אני בודד, אף אחד לא חבר שלי, איך להשיג חברים? למה צוחקים על חלשים? לקיחת אחריות אצל ילדים, איך לגרום לילד לקחת אחריות? למה להאשים את עצמך? איך לעשות חרם על החרם? חרם בבית ספר, איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם חרם בבית הספר? הדרכת הורים לילדים שעשו עליהם חרם, טראומת חרם בבית ספר, טראומה מהילדות, טראומה מבית הספר, טראומת נידוי חברתי, חרדה חברתית, איך לא ליצור טראומה לילד? איך לגרום לילד לא להיפגע? איך לפתח עור של פיל? איך לא להיפגע מאחרים? איך ליצור ביטחון עצמי לילדים? איך לחזק את הביטחון העצמי של הילד? לילד שלי אין חברים, בעיות בבית ספר, מריבות בבית ספר, איך להתמודד עם חרם בכיתה? חרם חברתי בכיתה, חרם כיתתי, חרם בגן הילדים, חרם של ילדים, חרם אצל ילדים, ילד מוחרם, ילדה מוחרמת, ילד מנודה, ילדה מנודה, פגיעה בחלשים, למה פוגעים בחלשים? איך לגרום לאנשים לרצות להיות חברים שלך? למה עושים עלי חרם? למה עושים חרם על החלשים? להחרים את החרם, אלימות נפשית, אלימות של ילדים, חרם חברתי באינטרנט, ילד בלי חברים, ילדה בלי חברות, אלימות באינטרנט, חרם ברשת האינטרנט, דחייה חברתית, דחוי חברתית, דחויה חברתית, מניעת חרם, חרם מחשל, לא אוהבים אותי במקום העבודה, השכנים לא אוהבים אותי, בבית הספר לא אוהבים אותי, בעבודה לא אוהבים אותי
מתי להסיר אחריות מטפל חיזוק ביטחון עצמי התמודדות עם מצבים פחד של ילד ביטחון עצמי אצל ילדים פחדים חברתיים פחדים לפגוע אלימות נפשית לשנוא את עצמי איך להתמודד איך להתמודד עם חרם חברתי איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם איך לחנך ילדים איך לטפל איך לטפל בילד איך לטפל בילד מוחרם חברתית איך לטפל בילדים איך לעזור איך לעזור לילד איך לעזור לילד מנודה חברתית איך לעזור לילד שאין לו חברים איך לעזור לילד שעושים עליו חרם בבית הספר בית ספר האם לעזור לילד הדרכה להורים הדרכת הורים התמודדות התמודדות עם חרם חברתי התמודדות עם ילדים חברויות חברות חברים חברתי חינוך ילדים חרם חרם חברתי חרם חברתי בבית הספר חרם חברתי על הילד שלך טיפול טיפולים ילד ילד מוחרם ילד מנודה ילד מנודה חברתית ילד שאין לו חברים ילד שעושים עליו חרם ילד שעשו עליו חרם ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים כיצד לעזור לילדים להתמודד להתמודד עם חרם חברתי להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם לחנך ילדים לטפל לטפל בילד לטפל בילד מוחרם חברתית לטפל בילדים לעזור לעזור לילד לעזור לילד מנודה חברתית לעזור לילד שאין לו חברים לעזור לילד שעושים עליו חרם מטופל מטופלים מטפל מנודה מנודה חברתית
פשעים, פדופיליה, אונס, רצח, מה טוב ברע, מוסכמות חברתיות, סולם ערכים, מוסריות, נקמנות, צדק בעולם, חוקי המוסר
...או טובה. בתחילת הדברים, הוא מתייחס לשאלה ספציפית: כיצד אפשר בכלל לשאול מה טוב בפשעים אלו, במיוחד בפגיעה בילדים? הוא מדגיש כי המטרה היא לא להצדיק או לתמוך בפשעים אלא להבין את המנגנון הנפשי והפילוסופי העומד מאחורי תפיסת הטוב והרע. אליעד משתמש בדוגמה מתוך סיפור של רבי נחמן מברסלב, על עשרה חברים שהתלבטו בשאלה מהי תכלית החיים. כל אחד הציג תפיסת עולם אחרת: אחד טען שהמטרה היא להתרבות, אחר אמר שהמטרה היא להרוויח כסף, שלישי חשב שהתכלית היא השגת כבוד או אושר, ואחרים שאפו להתקרב לאלוהים. הוא מציין שהייתה גם...
מוסכמות חברתיות, אולי אתה שטן משוגע, אלוהים רק רע, להיות אלוהים, אימון אישי, מאמן אישי, לא להאמין לעצמך כלל
מוסכמות חברתיות, אולי אתה שטן משוגע, אלוהים רק רע, להיות אלוהים, אימון אישי, מאמן אישי, לא להאמין לעצמך כלל
...עמוק יותר, לא ניתן למצוא הבדל מהותי בין זה שקיים וזה שלא קיים. בשכבה העמוקה הזו, המציאות מתאחדת. מדוע אנשים מפחדים לאבד את המוסכמות? אליעד מסביר שהסיבה שאנשים מפחדים להטיל ספק במוסכמות נובעת מהפחד להשתגע או לאבד אחיזה במציאות. ברגע שאדם מערער אפילו על מוסכמה אחת בסיסית, הוא מרגיש שהוא עלול לאבד הכל. אבל אליעד מציע להבין שהשחרור האמיתי מהסבל נמצא דווקא בהטלת ספק מוחלטת בכל המוסכמות. מהי האמת המוחלטת, ואיך מגיעים אליה? אליעד מגדיר אמת כדבר שאינו תלוי בשום דבר אחר, דבר שתמיד קיים ולא יכול להיעלם. הוא...
התנהגות לא ראויה של מורה רוחני, ראוי או לא ראוי, קושיות על אלוהים, מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני
התנהגות לא ראויה של מורה רוחני, ראוי או לא ראוי, קושיות על אלוהים, מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני
...אלוהים מחליט לקחת חיים, האם זה מוצדק? האם כל פעולה של אלוהים נחשבת לראויה רק משום שהיא אלוהית? אליעד מציין כי לא תמיד ניתן להבין את ההתנהגות של אלוהים, אבל זה לא אומר שאין למישהו מותר לשאול ולהתקומם. הוא מדבר על תהליך של השלמה עם המציאות - כיצד אנחנו מקבלים את מה שקורה, למרות שהוא לפעמים לא מובן או לא נעים. מהן המוסכמות החברתיות וכיצד הן משפיעות על תפיסתנו את העולם? בהמשך, אליעד מביא את המוסכמות החברתיות כדוגמה לדרך בה אנשים חיים את חייהם. הוא טוען שכל מוסכמה חברתית נבנית על ידי השפעתם של רעיונות...
להתחשב בזולת, לא לחשוב רק על עצמך, להתחשב ברצונם של אחרים, להתחשב ברצונות של אחרים, חוסר התחשבות בזולת, מיומנויות חברתיות, לא לחשוב רק על עצמך, התחשבות באחרים, להתחשב באחרים
להתחשב בזולת, לא לחשוב רק על עצמך, להתחשב ברצונם של אחרים, להתחשב ברצונות של אחרים, חוסר התחשבות בזולת, מיומנויות חברתיות, לא לחשוב רק על עצמך, התחשבות באחרים, להתחשב באחרים
...לא רוצים, הוא בעצם מאפשר מצב שבו גם לו יעשו דברים שהוא לא רוצה. למה אנשים לא מתחשבים בזולת מלכתחילה? אליעד מציין כי אנשים רבים לא מתחשבים בזולת משום שהם רואים בהתחשבות סוג של הפסד אישי או ויתור. הם חושבים שאם יתחשבו באחר, הם יוותרו על הצורך והרצון האישי שלהם. לכן, הדרך הנכונה להתמודד עם חשיבה זו היא להראות שלא מדובר בהפסד, אלא להיפך - בהתחשבות בזולת קיימת תועלת אישית ישירה או עקיפה. האדם ירגיש טוב, יזכה לאהדה, לכבוד, או לשיתוף פעולה שיעזור לו בהשגת מטרותיו. כיצד ליצור מוטיבציה להתחשבות באחרים? אליעד...
נימוסים והליכות, התנהגות תרבותית, התנהגות מנומסת, מיומנויות חברתיות, NLP, לשכנע שאתה מנומס, התנהגות לא מנומסת, מהו נימוס? איך להיות מנומס? מה לא מנומס? חוסר נימוס, להיות מנומס
...מעמיקה שכל התנהגות נתפסת כמנומסת או לא מנומסת בהתאם לסטנדרטים התרבותיים המקובלים בחברה מסוימת, אבל גם לפי התפיסה האישית של מה שנחשב אידיאלי או מושלם. לדוגמה, אם מישהו אוכל בלי סכין ומזלג, בחברה מערבית בדרך כלל יגידו שהוא לא מנומס. הסיבה היא שבחברה הזאת הסטנדרט המקובל הוא לאכול עם סכין ומזלג, וזאת התנהגות שנתפסת כתרבותית. לעומת זאת, בחברה אחרת ייתכן מאוד שלקיחת האוכל בידיים תהיה התנהגות נורמטיבית, ואכילה עם סכין ומזלג תיתפס כהתנשאות או כהתנהגות לא מנומסת. אליעד מדגיש שההגדרה של נימוס איננה מוחלטת...
ייחודיות, לגרום למישהו להרגיש ייחודי, מיומנויות חברתיות, להרגיש שאתה מיוחד, להרגיש מיוחדת, לגרום למישהו לאהוב אותך, להרגיש שאתה ייחודי, לחשוב חיובי, NLP, להרגיש שאני ייחודית
ייחודיות, לגרום למישהו להרגיש ייחודי, מיומנויות חברתיות, להרגיש שאתה מיוחד, להרגיש מיוחדת, לגרום למישהו לאהוב אותך, להרגיש שאתה ייחודי, לחשוב חיובי, NLP, להרגיש שאני ייחודית
...באופן כללי, אליעד מסביר כי כל אדם הוא כבר ייחודי באופן מוחלט, כי אין שני אנשים זהים בעולם. אך להיות ייחודי באופן פסיכולוגי משמעותו לחשוב שיש בך יתרון מסוים, ספציפי ונדיר, שאתה או אחרים רוצים אותו. כדי לגרום לאדם להרגיש ייחודי, אליעד נותן נוסחה ברורה ופשוטה, המבוססת על כמה שלבים מפורטים: בשלב הראשון, צריך לזהות את היתרונות שיש באדם, את התכונות הטובות שקיימות בו. לאחר מכן, יש לדרג את היתרונות האלה לפי רמת הנפוצות שלהם. זאת אומרת, לחפש איזה יתרונות נדירים יותר. בשלב הבא יש לדרג את היתרונות לפי כמה...
מחמאות, איך להחמיא לאנשים? לייק בפייסבוק, להחניף לאנשים, חנופה, לזלזל באנשים, זלזול באנשים, לפרגן לאנשים, מה זה פירגון? מחמאה אמיתית, מחמאה שקרית, מערכות יחסים, מיומנויות חברתיות
מחמאות, איך להחמיא לאנשים? לייק בפייסבוק, להחניף לאנשים, חנופה, לזלזל באנשים, זלזול באנשים, לפרגן לאנשים, מה זה פירגון? מחמאה אמיתית, מחמאה שקרית, מערכות יחסים, מיומנויות חברתיות
...(כמו אתה הכי טוב), אך השאלה היא האם זה באמת אמיתי? מישהו שזכה במקום ראשון למשל, יכול להרגיש שזו מחמאה אמיתית, אבל בעצם אם תבדוק את הנתונים, יתכן שהוא לא זכה באמת במקום הראשון. הקטע הזה מתאר איך האמת היא למעשה עניין של פרספקטיבה ויחסיות. כיצד אנשים משחקים משחקים חברתיים באמצעות מחמאות? בסופו של דבר, אליעד מציין שמהות משחקי החברות החברתיים היא בעצם להבין איך להוציא את המיטב מהמילים, או איך להחמיא בצורה שתביא לתגובה חיובית מהאדם שאליו מופנית המחמאה. הוא מראה שאנשים לעיתים מבקשים מחמאות כדי להרגיש טוב...
NLP, בלעדיות רגשית, איך לגרום למישהו לאהוב רק אותך? איך לגרום למישהו לרצות רק אותך? איך למנוע בגידה? לרצות אותך באופן בלעדי, מיומנויות חברתיות, מערכות יחסים, זוגיות, אהבה בלעדית
NLP, בלעדיות רגשית, איך לגרום למישהו לאהוב רק אותך? איך לגרום למישהו לרצות רק אותך? איך למנוע בגידה? לרצות אותך באופן בלעדי, מיומנויות חברתיות, מערכות יחסים, זוגיות, אהבה בלעדית
...בבלעדיות. אליעד: איך לגרום ללקוח שלך לקנות רק אצלך ולא לקנות אצל שום ספק אחר? ש: שיחשוב שאתה אלוהים שאתה יכול למלאות לו את הרצונות. אליעד: לא אבל ברצינות, עכשיו תהיה רציני. יש לך לקוח שרוכש אצלך מוצרים ואתה רוצה שהוא לא יעבור למתחרים, מה אתה צריך לעשות? ש: תיאורטית למלא לו את כל החסרונות או לגרום לו לחשוב שאתה יכול למלאות לו את כל החסרונות. אליעד: לא, לגרום לו לחשוב שאתה יכול זה לגרום לו לחשוב, בפועל אתה צריך לתת לו תחושה שאתה ממלא לו את כל החסרונות, לא שאתה יכול למלא, אתה ממלא לו את כל החסרונות...
רגישות יתר נפשית, לא להיפגע מאחרים, מה חושבים עליך? מערכות יחסים, התמודדות עם קונפליקטים, בעיות בזוגיות, בעיות חברתיות, לקחת דברים בקלות, העברת ביקורת, התמודדות עם ביקורת
רגישות יתר נפשית, לא להיפגע מאחרים, מה חושבים עליך? מערכות יחסים, התמודדות עם קונפליקטים, בעיות בזוגיות, בעיות חברתיות, לקחת דברים בקלות, העברת ביקורת, התמודדות עם ביקורת
...אליעד משתמש בדוגמה של אימוני ספורט, שבהם מאמן יכול לפעמים להתנהג בצורה קשה ואפילו להפיל את המתאמן על מנת לחשל אותו לקראת מצבים קשים יותר בעתיד. הוא מדגים כיצד אותו עיקרון תקף לגבי ביקורת: לפעמים ביקורת או התנהגות קשה של אחרים כלפינו באה כדי לחזק אותנו ולהכין אותנו להתמודד עם קשיים גדולים יותר בחיים. במקום להיעלב, האדם צריך לראות בכך הזדמנות להתפתח, להשתנות ולהתחזק. מדוע קשה לאדם לקבל ביקורת למרות הכוונות הטובות שמאחוריה? קשה לאנשים לקבל ביקורת כי הם מפרשים אותה כהתקפה או כפגיעה בערך העצמי שלהם....
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חרם חברתי בבית הספר, חרם חברתי על הילד שלך, איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם? התמודדות עם חרם חברתי, איך לעזור לילד שעושים עליו חרם? איך לעזור לילד מנודה חברתית? איך לטפל בילד מוחרם חברתית? איך לעזור לילד שאין לו חברים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: חרם בכיתה, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חרם בכיתה, איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן רוחני, מאמן למציאת עבודה, מטפל קוגניטיבי התנהגותי בנושא חרם בכיתה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.2188 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 15:32:55 - wesi1