אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להסתיר את החסרונות של הדבר שאותו אתה רוצה להציג. וזה יכול להיות הסתרת החסרונות שלך עצמך, כאשר אתה צריך להציג את עצמך, כגון בראיון עבודה (חסרונות בראיון עבודה / איך לענות בראיון עבודה?) / פגישה של דייט / הכרויות וכיו"ב, או כאשר אתה עובר חקירה כלשהי. וזה יכול להיות כאשר אתה מציג ללקוח מוצר כלשהו, וברצונך להסתיר את החסרונות שלו שידועים לך. וכיו"ב במצבים שונים שבהם אתה מציג רעיון כלשהו, ואתה יודע שיש באותו הרעיון חסרונות כלשהם, וברצונך להסתיר מהשומע חסרונות כלשהם. וכאן אבאר איך לעשות זאת.

וכמובן שמדובר כאן על מניפולציה, שכל אדם עושה אותה גם כלפי עצמו. כי לפעמים יש לאדם בעיה כלשהי. והאדם רוצה להסתיר מהתודעה שלו שיש לו את הבעיה הזאת. אז הוא עושה את המניפולציה הבאה, כדי להסתיר מעצמו את מה שהוא יודע בתת המודע, ולא רוצה להכיר בו ברמת המודע.

ואחת מהדרכים להסתיר חסרונות כלשהם בדבר כלשהו, היא על ידי זה שעושים מניפולציה הפוכה ונגדית נגד השומע, והיא על ידי זה שכן מציגים לו חסרונות אחרים ביחס לאותו הדבר. כדי ליצור הסחת דעת וכדי להסתיר ממנו את החיסרון האמיתי שאותו רוצים שהוא לא יגלה.

ואחדד: שישנם מצבים, שבהם השומע יודע שיש במוצר שלך חסרונות כלשהם, והוא מחכה לגלות את החסרונות שיש במוצר שלך. וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא יודע שיש חסרונות במוצר שלך, אבל הוא חושד שיש חסרונות במוצר שלך, והוא מחפש את החסרונות שיש במוצר שלך (טוב מכדי להיות אמיתי). וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא ייתן בך אמון, עד שהוא לא יגלה ולא ידע, מה החסרונות שיש במוצר שלך. והמוצר שלך זה יכול להיות גם אתה, כאשר אתה מנסה למכור את עצמך או כאשר אתה מנסה למכור רעיון כלשהו.

ובמקרים כאלו לדוגמה אם ברצונך להסתיר חיסרון כלשהו, לשם כך לפעמים באפשרותך לחפות על החיסרון שאתה רוצה להסתיר, באמצעות זה שתספר לשומע על חיסרון אחר, שבאפשרותך שהוא כן ידע על החיסרון הזה. ז"א שעליך לחפש חסרונות כלשהם, בין אם הם אמיתיים ובין אם הם לא אמיתיים, חסרונות שבאפשרותך לספר לשומע, ולומר לו שיש לך את החסרונות האלו. ובכך שאתה חושף בפניו את החסרונות שאתה מסוגל לספוג, בכך אתה יכול להסתיר ממנו את שאר החסרונות.

ואבהיר: אתה לא מוכרח לספר לשומע על חסרונות שבאמת יש לך, אלא באפשרותך לספר לשומע על חסרונות שלא באמת יש לך, אלא שהוא רק יחשוב ויאמין שיש לך את החסרונות האלו. וזה כדי למלא את רצונו לשמוע את החסרונות שלך, וכדי לגרום לו להחליש את הרצון שלו לגלות את החסרונות שלך. וכדי לגרום לו להאמין שהוא כבר יודע את החסרונות שלך, ושאין לך עוד חסרונות נוספים שהוא צריך לחפש אחריהם.

ומי שרוצה יכול לדמיין בעיני רוחו, מרגל שנתפש בשבי שהוא רוצה להסתיר מידע מאלו שחטפו אותו. והם בכל כוחם רוצים להוציא ממנו את המידע שאותו הוא רוצה להסתיר. ולפעמים הדרך להסתיר את המידע, היא דווקא על ידי זה שהוא מוסר להם מידע אמיתי וכיו"ב, כדי להסתיר את מה שהוא לא רוצה לספר להם. וכאן אני מסביר את התהליכים שקורים בזמן חקירה שכזו, וכיצד להשתמש בלוחמה פסיכולוגית במצבים כאלו. וכמובן, כיצד לדעת שלא להאמין למישהו שעושה עליך מניפולציות כאלו.

ועכשיו אתן עוד כמה נקודות מבט לגבי העניין של הסתרת חסרונות, באמצעות זה שאתה מספר על חסרונות אחרים שבאפשרותך להכיל את החיסרון.

ונקודת המבט הראשונה היא, האם עליך ליזום את זה שאתה מספר לו על החסרונות שלך, או לא. ובמידה שלא, האם כאשר הוא מנסה לגלות את החסרונות שלך, האם עליך לגלות לו אותם מיד, או לא.

וכמובן, שכמו בכל דבר בחיים, גם כאן יש יתרון וחיסרון בכל צורת התנהגות. וצריך להתאים אותה בזמן אמת עבור השומע, לפי מה שאתה מזהה את רמת האמון שהוא מאמין לך. כי המטרה של סיפור החסרונות של המוצר שלך, ללקוח שלך, היא כדי ליצור אצלו אמון במוצר שלך. דהיינו, שהוא יאמין שרק אלו החסרונות של המוצר שלך, ושהוא יאמין לשאר הסיפור שלך על היתרונות של המוצר שלך, בלי שהוא ימשיך לחפש את שאר החסרונות של המוצר שלך.

וכאשר אתה מספר מיוזמתך ללקוח על החסרונות של המוצר שלך, אז מנקודת מבט אחת, זה יוצר אמון אצל הלקוח. כי זה משדר לו שאתה מיוזמתך מוסר לו את כל המידע ולא מסתיר ממנו שום דבר. ושאתה מיוזמתך לא מנסה ליפות את המוצר שלך, אלא אתה מראש אומר לו את החסרונות של המוצר שלך. וזה צעד שיוצר אמון חזק אצל הלקוח.

אבל מצד שני, לפעמים זה גם מעלה חשד ויוצר חשד אצל הלקוח שלך ואצל השומע שלך. כי לפעמים השומע, כאשר הוא שומע שאתה מיוזמתך מספר לו על החסרונות של המוצר שלך, זה גורם לו לחשוד, שאולי אתה מנסה לעשות עליו מניפולציה כדי לרמות אותו, ושאולי אתה מנסה להסתיר משהו, על ידי זה שאתה חושף בפניו חסרונות כאלו ואחרים. ואז זה גורם לו עוד יותר לחשוד בך. כך שלספר ללקוח מראש מיוזמתך החופשית על החסרונות של המוצר שלך, לפעמים זה עלול ליצור חוסר אמון בינך לבין הלקוח. וצריך בזמן אמת לדעת מה לעשות מול הלקוח ומול השומע, בהתאם למצב באותו הרגע.

ואם אתה בוחר באפשרות שבה אתה לא מספר ללקוח מיוזמתך על החסרונות של המוצר שלך, גם כאן יש שתי אפשרויות כיצד ומתי לספר ללקוח על החסרונות שיש במוצר שלך, כדי להסתיר ממנו את החיסרון שאתה רוצה להסתיר ממנו.

ואפשרות אחת היא על ידי זה שכאשר הוא שואל אותך, מה החסרונות שלך, אז אתה מספר לו על החסרונות שאתה מוכן לספר לו. ואתה מספר לו עליהם בצורה שמראה שאתה לא מתנגד לספר לו על החסרונות האלו, ושאתה לא מסתיר ממנו את החסרונות האלו. ואז מצד אחד אתה לא יזמת לספר לו על החסרונות, כך שאתה לא מחשיד את עצמך. ומצד שני כאשר הוא שואל, מה החסרונות שלך, אז אתה מראה לו שאתה לא חושש שהוא ידע את החסרונות שלך, ואתה מספר לו על החסרונות שלך. כדי ליצור אצלו אמון, שאתה לא מסתיר ממנו מידע.

אבל גם בצורה הזאת, גם בה יש חיסרון. והוא שלפעמים השומע חושד בכך שאתה לא מנסה להסתיר את החסרונות שלך. ואז ברגע שאתה מספר לו על החסרונות שלך, זה גורם לו לא להאמין לסיפור שלך, אלא להמשיך לחקור ולחפש את החיסרון שאתה לא רוצה שהוא יגלה אותו.

ובמקרה כזה לדוגמה, כאשר האדם מנסה להוציא ממך מידע שאתה לא רוצה לספר עליו, אז עליך להראות סימני התנגדות ולשדר חוסר נוחות מול זה שמנסה לגלות את החסרונות שלך. ואח"כ בצורה של משחק, עליך להעמיד פנים כאילו "נשברת בחקירה" ולגלות לו את החסרונות שלך, שמראש כבר היית מוכן לספר לו אותם. ואז השומע חושב שהנה הוא חשף וגילה ממך את המידע שהוא לא רצה למסור אותו. כאשר האמת היא, שאת מה שאתה באמת לא רוצה לספר לו, את זה הוא לא באמת יודע.

וכמובן שגם בגישה הזאת יש חיסרון. כי ככל שהשומע מרגיש שאתה יותר לא רוצה שהוא ידע על החסרונות שלך, כך הוא חושד יותר בכך שאתה מנסה להסתיר ממנו את החסרונות שלך. וכך יש לו ספק יותר גדול, האם באמת סיפרת לו את כל החסרונות שלך, או לא. כי הוא רואה ומרגיש, שאתה מנסה להסתיר ממנו את החסרונות שלך. בניגוד לאפשרות הראשונה, שבה מראש סיפרת לו על החסרונות שלך. שגם בה יש חסרונות כנ"ל.

והדבר הטוב ביותר לעשות, הוא להציג את המציאות, בצורה שתיראה הכי טובה והכי אמינה עבור השומע. דהיינו, עליך לדעת לזהות בזמן אמת, מה יצור הכי הרבה אמון אצל השומע, ולהציג את הדברים, בצורה שתראה הכי הרבה הגיונית והכי הרבה אמיתית עבור השומע. ואת זה צריך לדעת לעשות, על ידי פיתוח המיומנות האישית שלך, לדעת לקרוא אנשים ולדעת לזהות מה השומע מצפה שתאמר, ולדעת להתאים את עצמך בזמן אמת, למה שהאדם שמולך מצפה שיקרה.

ועכשיו אוסיף עוד נקודה חשובה להתבוננות, והיא שצריך לשים לב לכך, שהצגת החסרונות שאתה מציג בפני השומע, שהיא תיעשה בצורה מאוד חכמה, כדי שהיא לא תשיג בטעות את המטרה ההפוכה. כי ברגע שאתה מציג לשומע את החסרונות של הדבר, מצד אחד זה גורם לו למלא את הרצון שלו לגלות את החיסרון. אבל מצד שני זה גם עלול לגרום לשומע להתחיל להיכנס לחוויה של חשדנות חזקה עוד יותר, מרוב זה שהוא רואה שיש חסרונות בדבר.

דהיינו, זה שאתה חושף את החסרונות, זה עלול ליצור את התוצאה ההפוכה, שתגרום לשומע עוד יותר לרצות לגלות את כל המידע שהוא חושב שאתה מסתיר ממנו. ולכן צריך לעשות את זה בצורה חכמה. שמצד אחד תשביע את הרצון של השומע לגלות את החסרונות. אבל מצד שני שלא תפתח לו את התיאבון לרצות לגלות עוד חסרונות, מתוך חשדנות וכולי.

וכמובן שזה עצמו פתח לעוד מניפולציה עוד יותר מתוחכמת. שאתה יכול לספר למישהו על החסרונות שלך. ולגרום לו לרצות לדעת עוד יותר על החסרונות שלך. דהיינו, לעורר את החשדנות שלו. ואז עליך להעמיד פנים שאתה מספר לו על איזה חיסרון שניסית מלכתחילה להסתיר אותו. ובעצם לעשות הסחת דעת, מהחיסרון האמיתי שלא רצית שהוא ימצא אותו.

כי ברגע שאתה ממלא למישהו את הרצון שלו לגלות את החיסרון שלך, הרי שעדיין הוא לא מילא את הרצון שלו ואת הצורך הרגשי שלו לחשוד בך ולהטיל ספק במה שאתה מספר. ולאדם יש צורך גם להטיל ספק ולא להאמין למה שאתה אומר.

ואתה יכול לעשות מניפולציה על האדם השומע. ולגרום לו לחשוב שאתה מרמה אותו. ולגרום לו באופן מודע להטיל בך ספק, ולתחקר אותך, ולהוציא ממך את האמת, שמראש רצית לספר לו. ואז בעצם הוא גם מילא את הרצון שלו לחשוף ממך את המידע. אבל הוא גם מילא את הרצון שלו להטיל בך ספק ולחשוף את המידע שאתה לא רוצה לגלות. וגם כאן צריך להיזהר, שלא לעורר לאדם יותר מידי את התיאבון שלו להתעקש לגלות עוד מידע וכולי.

ועכשיו אוסיף עוד נקודת מבט על העניין, והיא שיש גם סוגים שונים של חסרונות, שאותם אתה יכול לחשוף לשומע. ולכל גילוי חיסרון, יש את היתרונות ואת החסרונות שלו. ז"א שלספר למישהו על החסרונות שלך, זה יוצר הטעייה שמסתירה את החיסרון שאתה לא רוצה לגלות. אבל גם בתוך החסרונות עצמם, יש סוגים שונים של חסרונות, שהם משפיעים על ההסתרה של החיסרון שאתה לא רוצה לגלות לשומע.

והעניין הוא, שיש שני סוגים של חסרונות. ויש חסרונות מנוגדים ויש חסרונות תואמים. וחיסרון מנוגד פירושו, חיסרון שמשמעותו מנוגדת לחיסרון שאותו אתה רוצה להסתיר. כגון לדוגמה שאתה עצלן ואתה רוצה להסתיר את זה. ואז בראיון עבודה אתה מציג חיסרון מנוגד לחיסרון שאותו אתה רוצה להסתיר. כגון לדוגמה שאתה מספר על חיסרון שלך, שבו אתה לפעמים יותר מידי מתעקש להשיג דברים, גם כאשר הם כבר טובים כמו שהם ושלא צריך להשקיע יותר.

ז"א כי לפעמים יש לאדם חסרונות מנוגדים. כגון לדוגמה שמצד אחד לפעמים הוא עצלן יותר מידי, ולפעמים הוא יותר מידי חרוץ ויותר מידי משקיע, גם כאשר כבר לא צריך להשקיע. שבכך בעצם הוא מבזבז משאבים של מאמץ מיותר, מתוך תחושה של חריצות יתר. ואם ברצונך להסתיר חיסרון שמבטא עצלנות, באפשרותך לספר על חיסרון שמבטא את ההפך המנוגד של החיסרון שאותו אתה רוצה להסתיר.

ז"א שבכך שאתה מספר על חיסרון כלשהו שלך, אתה בעצם מספר עוד סיפור לתת המודע של השומע, סיפור שבו בעצם אתה מעביר מסר לתת המודע של השומע, מסר שאומר שאתה יותר מידי תכונה כלשהי, שזה בעצם חיסרון. אבל בכך בעצם אתה מסתיר את זה שאתה גם כן לפעמים יותר מידי לצד הנגדי של החיסרון שאותו הצגת.

כי לפעמים במוצר אחד יש חסרונות מנוגדים. כגון לדוגמה מוצר שמצד אחד הוא יקר ביחס למוצרים אחרים. ומצד שני המוצר הוא לא מספיק איכותי, כי לא השקיעו בו מספיק כסף לצורך פיתוח המוצר. דהיינו, חסכו כסף על פיתוח המוצר, ובכך בעצם גרמו למוצר להיות לא מספיק איכותי ועדיין יש בו חסרונות כלשהם.

ובמקרה כזה לדוגמה, באפשרותך להסתיר את החסרונות היחסיים שיש במוצר, על ידי זה שתספר על החיסרון המנוגד של החסרונות שיש במוצר. דהיינו, תודה בפני הלקוח שהמוצר הזה הוא אכן מוצר יקר, כי השקיעו בו הרבה מאוד כסף בפיתוח...
מקוריות מראה ליצור הסחת דעת צורך רגשי המוצר יקר רצון להשיג אותו איך להתמודד עם חקירה בעיות לגרום לו לרצות איך לגרום לאנשים איך להסתיר איך להסתיר חסרונות איך להסתיר חסרונות של מוצר איך להסתיר מידע איך להתמודד איך להתמודד עם חקירה איך לעמוד איך לעמוד בחקירה איך לעשות איך לעשות מניפולציה איך לעשות מניפולציות איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשתול איך לשתול מחשבות בראיון התמודדות התמודדות עם חקירה חיסרון חסרונות חסרונות של מוצר חקירה חקירות כיצד לשכנע אנשים לגרום לאנשים להסתיר להסתיר חסרונות להסתיר חסרונות של מוצר להסתיר מידע להתמודד להתמודד עם חקירה להתראיין לעמוד לעמוד בחקירה לענות לענות בראיון לענות בראיון עבודה לעשות מניפולציה לעשות מניפולציות לראיין לראיין עובד לראיין עובדים לשכנע לשכנע אנשים לשתול לשתול מחשבות מה לענות בראיון מה לענות בראיון עבודה מוצר מחשבות מניפולציה מניפולציות עבודה פסיכולוג פסיכולוגי פסיכולוגיה פסיכולוגיה הפוכה פסיכולוגיות פסיכולוגים ראיון ראיון עבודה ראיונות שכנוע שתילת מחשבות
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
... יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת איך להתמודד עם ביקורת ... היסוד הטמונות בדברים. להפריך ולשלול את הנחות היסוד שנמצאות בבסיס הטענה או השאלה. כיצד ניתן לענות ישירות לביקורת בצורה עניינית? כאשר מתייחסים ישירות לטענות או שאלות, בעצם מסכימים עם הנחות היסוד הכלולות בשאלה או בטענה עצמה. לדוגמה, אם מישהו שואל: למה איחרת ... בסיטואציות יום - יומיות רבות. למשל, ילד שנשאל על ידי אמו: למה לא הכנת שיעורים? יכול במקום לענות בצורה ישירה, לערער את עצם קיומם של השיעורים באמירה אין לי בכלל שיעורים. אם האם תמשיך להתעקש, הוא יכול להמשיך ולשלול גם את ההנחות הבאות שלה: המורה שלחה הודעה ... עישנת. בצורה דומה, אם המוח מעלה פחד כמו תיזהר שלא יפטרו אותך, יכול לקרות לך משהו רע, אפשר לענות בצורה מפורשת שמבטלת את הנחת היסוד הבסיסית: אני רוצה שיקרה לי משהו רע, או אני בכלל לא אוהב את עצמי, לא אכפת לי שיהיה לי רע. הדבר יוצר מצב שבו המוח מתקשה להמשיך ... ההנחות יוצרת בלבול ואובדן ביטחון אצל הצד השני. אליעד כהן מדגיש כי חשוב להבין שכל בחירה - אם לענות ישירות או לערער את ההנחות - תלויה במטרה הרצויה של השיחה. אם רוצים לכבד ולנהל דיון ענייני - עונים ישירות. אך אם רוצים לזעזע את הצד השני, להוציא אותו מאיזון, או ... שום מייל, כנראה הייתה טעות. בדרך זו, ניתן לשגע את הצד השני ולגרום לו להרגיש שהוא נמצא בלופ חסר תועלת. שימוש ברטוריקה זו בדיונים פוליטיים הטכניקה הזו משמשת לעיתים גם בדיונים פוליטיים או עימותים תקשורתיים. למשל, אם יש טענה כמו: למה צהל הרג חפים מפשע ... להסכים עם הנחות היסוד שלו ולהתייחס אליהן להשיב עליהן לדוגמה לקוח שואל את המוכר כמה עולה המוצר הזה והזה? המוכר יכול להגיד לו זה עולה 10 שקלים, אוקי זאת אומרת אתה מניח אתה מסכים עם הנחות היסוד שלו ואומר לו זה עולה 10 שקלים. לעומת זאת אתה יכול להגיד לו המוצר הזה הוא בכלל לא למכירה זה מפריך את הנחת היסוד בכלל שהמוצר למכירה המוצר הזה בכלל לא עומד למכירה או לדוגמה אני בכלל לא רוצה למכור לך או לדוגמה תקשיב המוצר הזה קנו אותו קודם, זהו סגור את הדיון לא צריך בכלל עכשיו להתחיל לדון כמה המוצר הזה עולה לבדוק מה הנחות היסוד ולהפריך אותן. האפשרות השנייה כמובן שאני מחדד אותה היא לזהות מה הנחות היסוד ואותן לשלול, עכשיו כאשר עושים את זה כמובן צריך לשים ...
לחקות אנשים, לחיות כמו כולם, לקחת דוגמה מאחרים, לחיות כמו בעל חיים, לחיות כמו חיה, לחיות כמו אריה, לחיות כמו חתול, השכל של החתול, לעמוד בצפירה, מה חושבים עליך?
לחקות אנשים, לחיות כמו כולם, לקחת דוגמה מאחרים, לחיות כמו בעל חיים, לחיות כמו חיה, לחיות כמו אריה, לחיות כמו חתול, השכל של החתול, לעמוד בצפירה, מה חושבים עליך?
... כמו חיה, לחיות כמו אריה, לחיות כמו חתול, השכל של החתול, לעמוד בצפירה, מה חושבים עליך? מה המשמעות של לחקות אנשים ולחיות כמו כולם? ... לחיות כמו כולם וללמוד מהתנהגותם, והאם יש בכך יתרונות או חיסרונות. במהלך ההרצאה, אליעד מביא דוגמאות שונות ומסביר כיצד כל אחד ... הרצון האישי שלנו, ולא מתוך דחף חברתי בלבד. מה היתרונות והחסרונות של להיות כמו כולם? בהמשך ההרצאה, אליעד מביא את היתרונות והחסרונות של חיקוי התנהגויות של אחרים. מצד אחד, הוא מציין שלחיות כמו ...
לעמוד בצפירה, עמידה בצפירה, יום הזיכרון, יום השואה והגבורה, התחשבות ברגשות, התחשבות בזולת, צפירת זיכרון, כבוד המת, למה לעמוד בצפירה? למה לא לעמוד בצפירה? כפיה דתית, כפיה חילונית
לעמוד בצפירה, עמידה בצפירה, יום הזיכרון, יום השואה והגבורה, התחשבות ברגשות, התחשבות בזולת, צפירת זיכרון, כבוד המת, למה לעמוד בצפירה? למה לא לעמוד בצפירה? כפיה דתית, כפיה חילונית
לעמוד בצפירה, עמידה בצפירה, יום הזיכרון, יום השואה והגבורה, התחשבות ברגשות, התחשבות בזולת, צפירת זיכרון, כבוד המת, למה לעמוד בצפירה? למה לא לעמוד בצפירה? כפיה דתית, כפיה חילונית האם יש צורך לעמוד בצפירה ביום הזיכרון? הדיון על עמידה בצפירה ביום ... מיותר. מנגד, ישנה גם עמדת התנגדות לעמידה בצפירה, כיוון שהיא נתפסת ככפייה על רצון הפרט. דובר על כך שלפעמים אנשים מרגישים שהם נדרשים לעמוד לצפירה מתוך לחץ חברתי או מתוך תחושת מחויבות מוסרית, ... חלק מהדוברים טוענים כי יש הבדל בין הכפייה הדתית, בה ישנן מצוות הדורשות את העמידה בצפירה, לבין הכפייה החילונית, בה יש לחץ חברתי לעמוד. השאלה היא אם העמידה היא פעולה שנעשית מתוך תחושת ... חשיבות מוסרית לעמידה בצפירה מתוך הזדהות עם החיילים שנפלו, בעוד אחרים מציינים כי אם אין כוונה כנה מאחורי העמידה, הרי שהפעולה היא חסרת ערך. מה עמדת הציבור לגבי עמידה בצפירה? שאלה נוספת ...
משחק מכור, ניצחון מכור, מי מוכן להפסיד? המשוגע המנצח, לעמוד בצפירה, ניתוח תהליכים, אל רוצה לנצח, לנצח מישהו חלש
משחק מכור, ניצחון מכור, מי מוכן להפסיד? המשוגע המנצח, לעמוד בצפירה, ניתוח תהליכים, אל רוצה לנצח, לנצח מישהו חלש
... מכור, ניצחון מכור, מי מוכן להפסיד? המשוגע המנצח, לעמוד בצפירה, ניתוח תהליכים, אל רוצה לנצח, לנצח מישהו חלש מהו ניתוח המשחק המכור והשפעתו על תחושת הניצחון? ההרצאה עוסקת בניתוח תהליכים של ניצחון ... מתרחשים כאשר מישהו מוכן להפסיד במכוון או לנצח מישהו שנראה חלש יותר. המושג משחק מכור מדבר על המצבים שבהם הניצחון אינו אמיתי אלא נוצר דרך מניפולציה. מה המשמעות של ניצחון מכור? ההרצאה פותחת את הנושא בהסבר על משחק מכור שבו הצד החזק נותן ליריבו החלש להרגיש שהוא ניצח, כאשר במציאות אין ניצחון אמיתי. זהו ניתוח של משחק שבו אדם מקבל ניצחון שהוא למעשה פרי של מניפולציה או סידור מראש, כדי לא להוציא את היריב החזק רע, אך בעיניו של החלש הוא עשוי להרגיש שהוא השיג משהו גדול. כיצד קרב לא אמיתי משפיע על תחושת ... הערך העצמי שנוצרת מתוך הניצחון המחשבתי, ולא מתוך מה שקרה בפועל בשדה הקרב. האם יש באמת ניצחון אמיתי? ההבדל בין ניצחון אמיתי לניצחון שמורכב ממניפולציה הוא אחד מהנושאים המרכזיים שמעלה אליעד כהן. הוא מציין שבשביל להרגיש את תחושת הניצחון, לעיתים יש צורך בניצחון שמסתיר את האמת או מצג שווא. ... בין ניצחון לכישלון? בהמשך ההרצאה עולה רעיון מעניין - לפעמים ניצחון יכול להיתפס כהפסד. אם אתה מנצח מישהו שנראה כחלש, אז למעשה הניצחון הוא חסר ערך. יש כאן מנגנון של תסכול מכישלון, שבו האדם מנצח, אבל תחושת ההפסד שבאה בעקבות הניצחון הופכת את הניצחון לחסר משמעות. אליעד מסביר כי הכוח האמיתי הוא בהכרה של כל צד במי הוא באמת, והיכולת לדעת את גבולות הכוח והחוזק שלך. האם יש צורך במניפולציות כדי להרגיש טוב? אליעד כהן מציין כי לפעמים אנשים משתמשים במניפולציות כדי להרגיש טוב עם עצמם, גם אם במציאות הם לא השיגו את המטרה או את ההישג האמיתי. הוא מביא דוגמה לתופעה שבה אנשים עושים מעשה כדי להרגיש ... ניצחון אמיתי? מהו משחק מכור? כיצד משחק מכור משפיע על תחושת הניצחון? האם כישלון יכול להיות ניצחון? מה הקשר בין ניצחון לכישלון? האם יש צורך במניפולציה כדי להרגיש טוב? ...
לעמוד בצפירה, יום הזיכרון לחללי צהל, יום הזיכרון לשואה ולגבורה, לעמוד דום בצפירה, על מי מוטל נטל ההוכחה? מה יותר הגיוני? הגיוני יותר, הגיוני פחות
לעמוד בצפירה, יום הזיכרון לחללי צהל, יום הזיכרון לשואה ולגבורה, לעמוד דום בצפירה, על מי מוטל נטל ההוכחה? מה יותר הגיוני? הגיוני יותר, הגיוני פחות
לעמוד בצפירה, יום הזיכרון לחללי צהל, יום הזיכרון לשואה ולגבורה, לעמוד דום בצפירה, על מי מוטל נטל ההוכחה? מה יותר הגיוני? הגיוני יותר, הגיוני פחות מה יותר הגיוני: לעמוד או לשבת בצפירה? הדיון שהובא בהרצאה מתמקד בשאלה האם הגיוני יותר לעמוד או לשבת בזמן הצפירה, במיוחד בהקשר של יום הזיכרון לחללי צהל ויום הזיכרון לשואה ולגבורה. אליעד כהן מעלה את השאלה מה יותר הגיוני לעשות בעת הצפירה - לעמוד או לשבת. הכוונה כאן היא לא רק לשאלה מעשית של התנהגות בזמן הצפירה, אלא גם לשאלה פילוסופית עמוקה יותר על משמעות ... להיות מוצדקת, כל עוד יש היגיון מאחוריה. הוא גם מציין כי יש אנשים שמעדיפים לעמוד ויש אחרים שמעדיפים לשבת, וששני הגישות עשויות להיות נכונות. האם אנחנו באמת צריכים לעמוד או לשבת? המרצה מעלה את השאלה האם בכלל יש הבדל בין עמידה לשבת, ואם הפעולה אינה בסופו של דבר עניין של תחושה אישית, ... החברתיים מתוך כבוד או מתוך רצון להיות חלק מהחברה? הוא מציין כי הבחירה בין לעמוד או לשבת בזמן הצפירה היא גם עניין של חיבור אישי למנהג ולזיכרון, ולא רק שאלה של היגיון אובייקטיבי. האם כל פעולה כזאת מבוצעת מתוך רגשות או שמירה על כבוד למנהג? אליעד חוקר את השאלה אם כל פעולה - בין אם לעמוד או לשבת - נובעת מתוך חיבור לרגש פנימי ואמיתי או מתוך שמירה על כבוד למנהג החברתי. הוא מציין כי כל אדם עשוי להרגיש ... מהי מחויבות אישית לפעולות חברתיות? האם כל הגיונות שווים? מה יותר הגיוני: לעמוד או לשבת בצפירה? בדיון זה, אליעד מציע מספר תובנות לגבי פעולת העמידה בצפירה, בעיקר בהקשר של יום הזיכרון לחללי צהל ... המיקוד העיקרי הוא בשאלה האם יש היגיון בעמידה בצפירה, ומה יותר הגיוני: לעמוד או לשבת? האם יש מצבים שבהם כל אחת מהפעולות הגיונית באותה מידה, או שמא יש עדיפות ברורה לפעולה אחת? האם יש יותר ... להימנע מלעמוד או דווקא להימנע מלשבת. בכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וחסרונות. אם נניח שנמצאה היגיון בעמידה, האם זה אומר שההיגיון במנוחה (ישיבה) הוא חסר ערך? ההנחה היא שאם יש היגיון לעמוד, אז יש תועלת שקשורה בפעולה הזאת, אך ייתכן שיש גם טעמים שלמים שמדברים בעד הישיבה. האם אנחנו באמת צריכים לעמוד או לשבת? אליעד מציין את העובדה שלא תמיד יש הבדל בין פעולתה של ישיבה לעמידה, ובעיקר כל עוד קיימת הבחירה החופשית של ... אליעד עובר לעסוק בנושא של התחברות לאמת ולזדהות עם הנפגעים. אם האדם בוחר לעמוד או לשבת, איך הוא מקשר את הפעולה הזו לאמת הפנימית שלו ולחיבור עם המקום שבו הוא נמצא? האם כל פעולה כזאת היא פעולה ...
פחד לעמוד בפני קהל, פחד להציג את עצמי, פחד להעביר פרזנטציה, פחד לדבר בקבוצה, לעמוד מול קבוצה, דיבור בפני קהל, טיפול בפחד במה, טיפול בחרדת קהל, איך להתמודד עם פחד קהל? איך לדבר בפני קהל?
פחד לעמוד בפני קהל, פחד להציג את עצמי, פחד להעביר פרזנטציה, פחד לדבר בקבוצה, לעמוד מול קבוצה, דיבור בפני קהל, טיפול בפחד במה, טיפול בחרדת קהל, איך להתמודד עם פחד קהל? איך לדבר בפני קהל?
פחד לעמוד בפני קהל, פחד להציג את עצמי, פחד להעביר פרזנטציה, פחד לדבר בקבוצה, לעמוד מול קבוצה, דיבור בפני קהל, טיפול בפחד במה, טיפול בחרדת קהל, איך להתמודד עם פחד קהל? איך לדבר ... יכול להיות מגוון רחב של דברים, החל מהמחשבה שהאדם יאמר דבר שטותי, לא מדויק או לא נכון, ועד חשש מביקורת שלילית, צחוק, זלזול, או חוסר הערכה מצד הקהל. הפחד הזה מבוסס על הנחות יסוד מסוימות שאדם מאמין בהן, כמו יש תשובה נכונה ואסור ... מסביר שזה קשור לכך שבסביבה החדשה האדם מרגיש שהוא נמדד, נשפט או עומד למבחן על משהו שהוא לא בטוח בו לגמרי. האם פחד קהל נובע מחוסר ביטחון עצמי? לדברי אליעד כהן, פחד קהל קשור לביטחון עצמי, אך לא רק לו. ישנם מצבים שבהם האדם ... שהקהל רואה את אותן מחשבות שליליות. לדוגמה, אם האדם חושב שהוא לא מספיק טוב במשהו, הוא יחשוב שגם הקהל מזהה את זה, ולכן ירגיש חוסר ביטחון . ככל שיש לאדם יותר מחשבות שליליות על עצמו, כך הוא יחשוש יותר מהתגובות של אחרים, וככל ... נכונות. האם מחשבות שליליות על אחרים משפיעות על הפחד לדבר בפני קהל? אליעד מסביר נקודה מעניינת נוספת - מי שרואה באופן קבוע את החסרונות של אחרים, חושש שאחרים יראו את חסרונותיו. אדם כזה פוחד במיוחד לעמוד בפני קהל, כי הוא בעצמו רגיל לראות את החסרונות אצל אחרים, ולכן הוא בטוח שגם הקהל יראה את חסרונותיו. לפיכך, תרגול של הסתכלות חיובית יותר על אחרים יכול לעזור להפחית את הפחד מלדבר מול ...
זיהוי שקרים, זיהוי מניפולציות, איך לזהות שקרים? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? לא לתת לאנשים לרמות אותך, איך לזהות שקרנים? לעמוד בפני מניפולציות, איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? מניעת מניפולציות, למנוע מאנשים לרמות אותך
זיהוי שקרים, זיהוי מניפולציות, איך לזהות שקרים? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? לא לתת לאנשים לרמות אותך, איך לזהות שקרנים? לעמוד בפני מניפולציות, איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? מניעת מניפולציות, למנוע מאנשים לרמות אותך
... שקרים, זיהוי מניפולציות, איך לזהות שקרים? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? לא לתת לאנשים לרמות אותך, איך לזהות שקרנים? לעמוד בפני מניפולציות, איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? מניעת מניפולציות, למנוע מאנשים לרמות אותך איך לא לתת לאנשים לרמות אותך? איך לזהות שקרים ומניפולציות? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בזיהוי שקרים ובמניעת מניפולציות. הוא מדבר על כיצד אנשים יכולים להימנע להיות מוטעים על ידי אחרים, בין אם מדובר בשקרים מכוונים או בשגגות שאותן אדם עשוי להעביר ... הוא מגדיל את הסיכוי שלא ישקרו אותו. חשוב להיות מודע למניפולציות שנעשות על ידי אחרים. אליעד מציין שמניפולציות הן לא תמיד מכוונות, אלא לעיתים מגיעות מאנשים שגורמים להטעיה מבלי שהם עצמם מודעים לכך. הסיבה המרכזית לכך שאנשים יכולים להימנע מליפול בפח של שקרים ומניפולציות היא שהמחשבות שלהם הן הפילטר הראשוני לכל מידע שהם מקבלים. אם מחשבות אלו נבדקות, יש סיכוי נמוך מאוד שמישהו יצליח לשקר או לרמות ... שלנו ולהישאר קרובים לאמת. איך לזהות שקרים? מניעת מניפולציות? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? איך לזהות שקרנים? איך לא לרמות את עצמך? הימנעות משגגות ...
יום הזיכרון, לעמוד בצפירה, עם ישראל, השואה, העם הנבחר, נעשה ונשמע, הכותל המערבי, יהדות, העם היהודי, שמירת שבת, יום כיפור
... הזיכרון, לעמוד בצפירה, עם ישראל, השואה, העם הנבחר, נעשה ונשמע, הכותל המערבי, יהדות, העם היהודי, שמירת שבת, יום כיפור האם נכון לעמוד בצפירה ביום הזיכרון? לעמוד בצפירה ביום הזיכרון הוא נושא שמעורר דיונים רבים. יש הטוענים שצריך לעמוד מתוך כבוד לזכר הנופלים, בעוד שאחרים טוענים שמדובר במעשה לא הגיוני, חסר משמעות אמיתית, ואפילו מזיק. אליעד מציג את העמידה בצפירה כפעולה של אמונה, וכמו כל אמונה, היא פעולה לא רציונלית שלבסוף פוגעת באדם שמאמין בה. אליעד מדגים את ... לא היו מלחמות וסבל. העמידה בצפירה הופכת להיות סמל לחוסר הבנה של הסיבה האמיתית לסבל של העם היהודי. מה הבעיה בהתמקדות בעבר ובהיסטוריה היהודית? אליעד מציג את הכותל המערבי כסמל להתעסקות בעבר ובהיסטוריה חסרת משמעות אמיתית להווה. הוא שואל למה העם היהודי עסוק כל כך בעברו, בתולדותיו ובאסונותיו, ומסביר שזה קורה משום שאין לעם חזון ברור לעתיד. הוא טוען שעמים שאין להם ... שהסיבה שאנשים ממשיכים לעשות פעולות לא הגיוניות כמו לעמוד בצפירה, לשמור שבת או להניח תפילין, היא מפני שהאמונה משחדת אותם וגורמת להם לחשוב שזה עושה להם טוב. הוא מסביר שזה יוצר סבל רב יותר, כי פעולות כאלה משמרות את חוסר ההיגיון והופכות את האדם לפגיע יותר ולסובל יותר לאורך זמן. הוא מדגיש שהבעיה היא לא בעצם הפעולה אלא באמונה שמאחוריה. ברגע שהאדם מבצע פעולה ללא הבנה או סיבה ... להבין באמת למה הוא פועל כפי שהוא פועל. אם האדם יחקור וישאל שאלות, הוא יגיע לאמת שתשחרר אותו מהסבל והבלבול שיוצרת האמונה. המסר המרכזי של אליעד הוא שכל פעולה שמבוצעת ללא הבנה אמיתית של המניע שלה ושל משמעותה, ...
איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו לדבר איתך בכנות? איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת
... איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת וכאן אבאר, למה אנשים משקרים? וכיצד באפשרותך ... מודע ובכוונה. כי על מקרים שבהם האדם משקר לך בטעות, לא נדון כאן כעת. אלא רק על שקר באופן מודע, איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? ומי שיתבונן יראה, כי הסיבה שהאדם משקר, היא רק משום שהוא מפחד, מהתחושה השלילית שהוא חושב שעלולה לקרות לו, בעקבות ... כפי מה שהיא, יגרום לו להרגיש פחות טוב כלפי עצמו, הוא לא יספר את האמת. שזה בעצם אומר, שאם ברצונך לגרום למישהו לא להסתיר ממך מידע, אז לפני שאתה מדבר איתו, עליך להבין עם עצמך, איזה דברים רעים אתה חושב, שהאדם השני חושב, שיכולים לקרות לו, אם הוא יספר ... גנב ממך משהו, באמצעות זה שהוא יספר לך את זה. אז ראשית, עליך לשאול את עצמך, מה הן התשובות האפשרויות שהעובד שלך יכול לענות לך, לשאלה שתשאל אותו. והתשובות כאן לדוגמה יהיו, בטווח שבין: מודה באשמה ובגניבה לבין מה פתאום, אני מרגיש פגוע שאתה חושד בי. ועכשיו עליך לנסות להבין עם עצמך, מהצד של האינטרס של העובד שלך, מה אתה חושב שהעובד שלך חושב, שיותר טוב לו לענות? והתשובה כמובן תהיה, לכיוון של: אני מרגיש פגוע שחושדים בי. אבל בגלל שאתה כמובן רוצה לדעת את האמת, ובגלל שאתה יודע מראש שלעובד ... באשמה, להודות בטעות, להודות בכל דבר שלילי שקרה. שבאופן כללי עליך, שלב 1 - להבין, מה הן התשובות האפשרויות שהוא עשוי לענות לך. שלב 2 - להבין, מה הן ההשלכות הרעות והטובות שאתה חושב, שהאדם השני יחשוב שיצאו לו מכך שהוא יענה את כל אחת מהתשובות האפשריות. ... ומקבל אותו ללא תנאי. גרום גם לו לאהוב את עצמו ללא תנאי. ואז הוא ירגיש בנוח להיות כנה איתך ולומר לך את האמת ולא ירצה להסתיר ממך מידע. ...
מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
... לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר האם כדאי תמיד לומר ללקוח את כל האמת במכירה? אליעד כהן מתייחס לשאלה מעניינת: האם כדאי למוכר לומר תמיד ללקוח את כל האמת במהלך המכירה, או שמא יש מקרים שבהם עדיף להסתיר חלק מהאמת או אפילו לשקר מעט ללקוח כדי למכור טוב יותר. ישנה תפיסה מוכרת שאומרת שצריך תמיד להגיד ... מתוך מחשבה שכך גם המוכר יהיה בטוח יותר בעצמו. לפי הגישה הזאת, המוכר בטוח בעצמו כשהוא אומר אמת, כי הוא יודע שאין לו מה להסתיר. אם המוכר משקר, הוא עלול לחשוף חוסר ביטחון במוצר שלו, ולכן עדיף פשוט להגיד את האמת, והמוצר יימכר או לא יימכר לפי איכותו והתאמתו לצרכי הלקוח. אך אליעד כהן מציג זווית נוספת: הוא מסביר שבמציאות, לא תמיד נכון להגיד ללקוח את כל האמת, ולפעמים דווקא ההסתרה של יתרונות המוצר או הקטנה של מעלותיו יכולה להיות לטובת הלקוח ולסייע למכירה. אליעד מסביר שאין הכוונה לשקר ללקוח לגבי משהו שהוא זקוק לו והמוצר לא באמת מספק אותו. זה סוג של שקר פסול ולא ראוי. אך קיימים מצבים אחרים, ספציפיים ומיוחדים יותר, שבהם המוצר באמת טוב בהרבה מהציפיות של הלקוח, והמוכר יודע בביטחון מלא שהמוצר טוב יותר ממה שהלקוח מבין או מוכן להאמין. למה לקוח לא קונה מוצר טוב מדי? אליעד כהן מדגים ומסביר כי לעיתים קרובות הלקוח הוא קטן אמונה, כלומר, חשדן ומבולבל, ואינו מאמין שמוצר יכול להיות כל כך טוב כפי שהמוכר מתאר. במצב כזה, אם המוכר יגיד ללקוח את כל האמת על איכות המוצר - שהמוצר פשוט טוב הרבה מעבר למה שהלקוח מדמיין - הלקוח עלול לחשוב שזה טוב מדי מכדי להיות אמיתי. זה יכול לגרום ללקוח להירתע ולא לקנות את המוצר, אף על פי שהמוצר באמת טוב ומתאים לצרכים שלו בצורה יוצאת דופן. אליעד נותן דוגמה ספציפית למצב כזה: נניח שהלקוח מחפש פתרון מסוים, והמוצר שמציעים לו לא רק עונה על הצורך, אלא הרבה מעבר לזה - פי מיליון יותר טוב ממה שהלקוח אפילו דמיין. דווקא במקרה כזה, אם המוכר יגיד ללקוח את האמת המלאה - המוצר הזה כל כך טוב שהוא פותר את הבעיה שלך ועוד הרבה מעבר לה - הלקוח עלול להיות ספקן ולחשוב שהמוכר מגזים או משקר. במקרה כזה, לא בגלל שהמוצר לא טוב, אלא דווקא בגלל שהמוצר יותר מדי טוב, הלקוח לא יקנה. איך להתאים את תיאור המוצר לחשדנות הלקוח? כדי להתגבר על החשדנות של הלקוח, אליעד ממליץ דווקא לא לחשוף את כל יתרונות המוצר. במקום זאת, אפשר אפילו לשקר לטובת הלקוח, לא במובן של הטעיית הלקוח לגבי מוצר חסר ערך, אלא דווקא מתוך כוונה חיובית שהלקוח ירכוש מוצר שטוב לו. הדרך לעשות זאת היא לתאר את המוצר ככזה שנותן ללקוח בדיוק את מה שהוא צריך ואפילו קצת פחות ממה שהלקוח רוצה, למרות שבפועל המוצר יכול לתת הרבה מעבר לכך. לדוגמה, אם לקוח צריך פתרון לבעיה מסוימת, במקום להגיד לו שהמוצר פותר לחלוטין את הבעיה ונותן ערך הרבה מעבר לכך, עדיף לעיתים להגיד לו: המוצר הזה יפתור לך את הבעיה הזאת בלבד, הוא לא בהכרח נותן לך כל מה שאתה רוצה. באופן פרדוקסלי, דווקא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: חסרונות מנוגדים, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חסרונות מנוגדים, איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, אימון אישי קשב וריכוז, מאמן אישי לביטחון עצמי בתחום חסרונות מנוגדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7969 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 08:19:36 - wesi1