אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
כאשר באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי איתור צרכי הלקוח יכול גם להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא ירכוש את המוצר. כי יכול להיות שהמוצר שלנו, הוא לא המוצר האידיאלי עבור הלקוח. ובתהליך המכירה ללקוח, כאשר נאתר את צרכי הלקוח, נוכל בטעות להגדיל את הפער שיש בין המוצר שלנו, לבין המוצר שהלקוח מעדיף לרכוש. אז איך בעצם לאתר את צרכי הלקוח בצורה נכונה?

והתשובה לכך היא, שעלינו לפרק את המוצר שלנו לחלקים ולהבין מה בעצם הלקוח רוכש. לדוגמה, כאשר הלקוח רוכש חופשה בבית מלון, הרי שהוא רוכש חופשה, 1 - בסגנון מסוים, 2 - במחיר מסוים, 3 - באזור מסוים. ועלינו להבין היכן יש לנו יותר סיכוי להגיע להתאמה עם הלקוח ועם צרכי הלקוח, והיכן כנראה שתהיה לנו יותר התנגדות עם הלקוח.

לדוגמה, יהיה לנו יותר קל לגרום ללקוח לרצות את סגנון החופשה והמלון ואפילו את המחיר, אבל לא את האזור של בית המלון. במקרה שכזה לדוגמה, אם אנחנו באיתור צרכי הלקוח, נשאל את הלקוח, היכן ובאיזה אזור הוא רוצה לצאת לחופשה? הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא ירכוש מאיתנו את החופשה. כי בהתחלת השיחה, אנחנו מגדירים עם הלקוח שהוא רוצה משהו שונה מאשר המוצר שלנו.

ולכן כאשר נעשה איתור צרכים, עלינו להתחיל בלשאול את הלקוח שאלות על הצרכים שאנחנו חושבים שיהיה לנו יותר קל ליצור התאמה עם הלקוח ורק אחר כך לעבור לחלקים של המוצר, שאולי לא מתאימים ללקוח.

לדוגמה, קודם כל נשאל את הלקוח, איזה סגנון חופשה הוא מחפש? ונאמר לו שיש לנו בדיוק את מה שהוא צריך וכולי. אחר כך נשאל אותו לגבי המחיר, וגם כאן ניצור התאמה. וכל הנ"ל לאו דווקא בסדר הזה, ורק אחרי שכבר יש התאמה עם הלקוח, רק עכשיו נדבר איתו על המיקום של החופשה. שאז יהיה לנו הרבה יותר קל לטפל בהתנגדות של המיקום, אחרי שהלקוח כבר חושב שיש התאמה עם פרמטרים אחרים שהוא מחפש.

ומה נעשה אם הלקוח בהתחלת השיחה מנסה להתעקש לדבר איתנו על המיקום של החופשה, או על החלק במוצר שלנו, שכלפיו יש הכי הרבה התנגדות...
רוצה לצאת התנגדות מכירה בטלפון טעויות באיתור צרכי הלקוח סדר לאתר את צרכי הלקוח אמת התנגדות במכירות בטלפון התאמה לשאול את הלקוח שאלות איך למכור איתור צרכים עם לקוח לתת תשובות איך לא לאתר את צרכי הלקוח איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות איך ליצור איך ליצור מכנה משותף איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר בעייתי איך למכור מוצר עם חסרונות איך למכור מוצר פגום איך למכור מוצר קשה למכירה איך למכור מוצר שקשה למכור אותו איך למכור מוצרים איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח בירור צרכים בעיה בעיות הלקוח הלקוח שלך הצורך של הלקוח הצרכים של הלקוח זיהוי צרכים חיסרון חסרונות טעויות טעויות באיתור צרכי הלקוח טעות לא לאתר את צרכי הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוחות לטעות ליצור ליצור מכנה משותף עם הלקוח למכור למכור מוצר למכור מוצר בעייתי למכור מוצר עם חסרונות למכור מוצר פגום למכור מוצר קשה למכירה למכור מוצר שקשה למכור אותו למכור מוצרים למכירה לקוח לקוחות לקנות לרצות לרצות לקנות לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות מוצר מוצר עם חסרונות מוצר פגום מוצר קשה למכירה מוצר שקשה למכור אותו מכירה מכנה משותף מכנה משותף עם הלקוח מכנה משותף עם לקוח סדר לאתר את צרכי הלקוח צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח קושי קשה למכור קשיים רצון
למצוא את המהות של כל דבר, השכל שיש בכל דבר, לנתח תהליכים, למצוא מכנה משותף, מהי מהות? למצוא את השלמות, להבין את המציאות, חדר כושר, אימון סיבולת, אימון כוח, ספורט
למצוא את המהות של כל דבר, השכל שיש בכל דבר, לנתח תהליכים, למצוא מכנה משותף, מהי מהות? למצוא את השלמות, להבין את המציאות, חדר כושר, אימון סיבולת, אימון כוח, ספורט
... את המהות של כל דבר, השכל שיש בכל דבר, לנתח תהליכים, למצוא מכנה משותף, מהי מהות? למצוא את השלמות, להבין את המציאות, חדר כושר, אימון סיבולת, אימון כוח, ספורט מה זה אומר למצוא את ... המשותפת לכל המקרים הספציפיים האלו. איך מנתחים תהליכים שונים ומוצאים להם מכנה משותף? אליעד מסביר שכאשר אנו בוחנים תהליכים שונים, ניתן להפשיט אותם ולראות כיצד הם דומים במהותם. הוא משתמש בדוגמה של ... הרחבה. מה זה מהות? איך לנתח תהליכים? אימון כוח וסיבולת בחיים איך למצוא מכנה משותף? למה החיים הם רק צורות? ...
אין מהות, המהות היא אין, יש אלוהים, אין אלוהים, מהו אלוהים, למה אין אלוהים, למה יש אלוהים, מהות המציאות, מכנה משותף, תורת הקבוצות, הקבוצה הגדולה ביותר, המהות של המציאות
אין מהות, המהות היא אין, יש אלוהים, אין אלוהים, מהו אלוהים, למה אין אלוהים, למה יש אלוהים, מהות המציאות, מכנה משותף, תורת הקבוצות, הקבוצה הגדולה ביותר, המהות של המציאות
... מהות, המהות היא אין, יש אלוהים, אין אלוהים, מהו אלוהים, למה אין אלוהים, למה יש אלוהים, מהות המציאות, מכנה משותף , תורת הקבוצות, הקבוצה הגדולה ביותר, המהות של המציאות ... בדיוק להגדרה של אלוהים כאין. האם המהות קיימת או שהיא בעצם אין? אליעד כהן מבהיר כי המושג מהות מתייחס למכנה המשותף העמוק ביותר של כל הדברים שקיימים. אי אפשר לומר באופן ... כאשר אומרים יש שולחן, בעצם אומרים שיש דבר אחד שנקרא שולחן ועוד דבר שנקרא יש. היש הוא סוג של מהות או מכנה משותף עמוק יותר, שיכול להתקיים בלי צורה ספציפית, בעוד ... אין כי היא לא מוגדרת בשום צורה ספציפית. מהי המהות של המציאות? האם יש אלוהים? למה אין אלוהים? מהו המכנה המשותף לכל הדברים? האם ניתן לחשוב על דבר אחד בלבד? מדוע ...
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
... הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף , הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית מדוע אליעד לא כתב על האמת בצורה גלויה בספר? השאלה המרכזית שעולה מתוך ההרצאה היא מדוע אליעד לא ציין את המושג ... הוא מציג פרויקט מרכזי. אי אפשר להציג רק את הפרויקט בלי להסביר ולהכין את הקהל עם הקדמות. הקהל חייב לעבור תהליך של הבנה. אם יוגש רק המוצר הסופי, ההבנה תהיה חסרה או מוגבלת. האם יש שיטה אחת שמתאימה לכולם להבנת האמת? נקודה נוספת וחשובה שאליעד מתייחס אליה היא שאלת המכנה המשותף הרחב ביותר, הדרך שבה אפשר לגרום לכמה שיותר אנשים להגיע להבנת האמת. הוא מסביר שאין באמת מכנה משותף אחד שמתאים לכל האנשים בעולם, משום שכל אדם שונה ברמת ההבנה ובצרכים שלו. לכן, כל ניסיון לכתוב או להסביר את המושג אמת באופן שיהיה ברור לכולם ייכשל, מכיוון שלכל אחד יש נקודת הבנה שונה. כדי להמחיש את הרעיון הזה, אליעד מציג דוגמה מהעולם של מוצרי צריכה. אם יוצרים מוצר מזון, הוא יהיה מובן ליותר אנשים, כי לכולם יש צורך לאכול. אבל אם יוצרים משהו מופשט יותר, כמו ספר שעוסק באמת מוחלטת, לא ניתן להנגיש אותו בצורה שכל אדם יתחבר אליה. ככל שהרעיון מופשט יותר, כך קשה יותר ליצור לו מכנה משותף ברור ורחב. האם עדיף להסביר דברים באופן ישיר או דרך רמזים? הנושא הבא שאליעד דן בו הוא האם עדיף להסביר לקורא או לתלמיד דברים ישירות, בצורה ברורה, ... לאחדות? האם האמת היא מוחלטת? מהי הדרך האידיאלית ללמד אחרים? האם עדיף להסביר ישירות או בעקיפין? למה אליעד מסתיר את האמת בספריו? איך לגרום לאחרים להבין אותך? האם אפשר למצוא מכנה משותף לכולם? ...
מכנה משותף - מהי חשיבתו של מכנה משותף? איך למצוא מכנה משותף?
מכנה משותף - מהי חשיבתו של מכנה משותף? איך למצוא מכנה משותף? מכנה משותף. איך למצוא את המכנה המשותף של דברים שונים? מכנה משותף, הוא הדבר שמאחד קבוצה של דברים. ככל שהמכנה המשותף רחב יותר, כך הוא מאחד קבוצה רחבה יותר של דברים. מכנה משותף רחב = מהות בסיסית רחבה. מכנה משותף רחב = אחדות בין דברים שמבוססת על המהות הבסיסית שלהם. מכנה משותף צר = פירוד = שינויים = הבדלים = חוסר אחדות. מכנה משותף = מהות = פנימיות. חוסר מכנה משותף = לא מהותי = חיצוניות. ככל שהאדם מסתכל טוב יותר על המהות של הדברים השונים, כך הוא מוצא ביניהם מכנה משותף רחב יותר. הבנה מלאה = המכנה המשותף הרחב ביותר = המהות הפנימית ביותר שמאחדת את הכל = הבנת המהות הפנימית = הבנה מלאה. כל זמן שהאדם אינו מוצא את המכנה המשותף שמאחד את כל מה שישנו, הרי שהוא עדיין אינו רואה את המהות האמיתית של כל מה שקיים. כאשר האדם מבין את המהות הפנימית ביותר של כל מה שקיים, הרי שהוא הגיע אל המכנה המשותף הרחב ביותר, והכל נראה לו כדבר אחד. ככל שהאדם רואה יותר שינויים מהותיים בין דברים, הרי שהוא רחוק מהבנת המהות שמאחדת את הכל. מכנה משותף רחב = מהות פנימית = אמת = אחדות = שלום = טוב. מכנה משותף צר = מעטפת חיצונית = ריחוק מהמהות = שקר = פירוד = מחלוקת = רע. מה שהופך חוק פיזיקאלי לטוב יותר מחוק אחר, הוא עד ... ככל שהמדען חוקר יותר לעומק, כך הוא מוצא את החוק השורשי ואת המכנה המשותף הרחב יותר של האירועים השונים. המכנה המשותף הרחב ביותר = הסיבה של כל הסיבות = החוק שכולל את כל החוקים. ברמה המעשית: מי שרוצה להגיע להבנה אמיתי של המציאות ... טוב באמת, עליו להבין את המציאות. להבין את המציאות = להגיע אל המכנה המשותף שבתוכו שנמצאים כל החלקים השונים. כדי להגיע אל המכנה המשותף הזה, יש לחקור לעומק את המהות של הדברים השונים. יש לקחת דברים שונים ולראות במה הם דומים, מה מאחד אותם, מה ... את ההיגיון של ההיגיון וכולי. בסופו של התהליך האדם מגיע למכנה המשותף הרחב ביותר שכולל בתוכו את הכל = אחדות = שלום = טוב. ...
מה זה מהות? תכנות מונחה עצמים, תכנות מונחה אובייקטים, איך למצוא את המהות? איך לדעת מה המהות? איך למצוא מכנה משותף? איך לנתח דברים? איך להבין דברים? אין הבדל בין יש לאין
מה זה מהות? תכנות מונחה עצמים, תכנות מונחה אובייקטים, איך למצוא את המהות? איך לדעת מה המהות? איך למצוא מכנה משותף? איך לנתח דברים? איך להבין דברים? אין הבדל בין יש לאין
... איך למצוא את המהות? איך לדעת מה המהות? איך למצוא מכנה משותף? איך לנתח דברים? איך להבין דברים? אין הבדל בין יש לאין מה זה מהות ... בין טלוויזיה לרמקולים, אפשר לומר שהמהות של שניהם היא מוצרי חשמל. לעומת זאת, אם משווים את הטלוויזיה לתמונה, המהות המשותפת ... לאובייקט נוסף שיכול להצדיק קבוצה משותפת. איך למצוא מכנה משותף בין אובייקטים שונים? לפי אליעד, כדי למצוא מכנה משותף בין שני דברים (כלומר, למצוא מהות משותפת), יש להשוות בין שני ... היא ששניהם קיימים. אליעד מסביר שלמעשה ניתן למצוא מכנה משותף בין כל שני דברים, אפילו דברים שנראים שונים מאוד, אם מחפשים לעומק ... למה משווים אותו. למשל, טלוויזיה יכולה להיות רהיט, מוצר חשמלי, אמצעי בידור ועוד - תלוי מה נקודת המבט. הוא מדגיש שאין מהות ...
מאיפה להתחיל לפתור בעיות? איזו שאלה הכי חשובה? מאיזו שאלה להתחיל, איזו בעיה לפתור קודם? יחסי מטופל ומטפל, הדרכת מטפלים, מכנה משותף בין שאלות, מכנה משותף בין בעיות, איך לפתור בעיה? מהי השאלה הכי חשובה? בעיות חופפות, בעיות קשורות
מאיפה להתחיל לפתור בעיות? איזו שאלה הכי חשובה? מאיזו שאלה להתחיל, איזו בעיה לפתור קודם? יחסי מטופל ומטפל, הדרכת מטפלים, מכנה משותף בין שאלות, מכנה משותף בין בעיות, איך לפתור בעיה? מהי השאלה הכי חשובה? בעיות חופפות, בעיות קשורות
... להתחיל לפתור בעיות? איזו שאלה הכי חשובה? מאיזו שאלה להתחיל, איזו בעיה לפתור קודם? יחסי מטופל ומטפל, הדרכת מטפלים, מכנה משותף בין שאלות, מכנה משותף בין בעיות, איך לפתור בעיה? מהי השאלה הכי חשובה? בעיות חופפות, בעיות ... דרך הסתכלות רחבה יותר, להבחין בקשרים הקיימים בין הבעיות ולהגדיר את סדר הטיפול על פי כך. הרעיון המרכזי הוא לא לגשת לכל בעיה בנפרד באופן שטחי, אלא לחפש מכנה משותף בין הבעיות ולהגיע לבעיה שורשית שתוכל להשפיע על כל היתר. מהם השיקולים ... הסיכוי לטפל בבעיה באופן מלא ומוחלט - לעיתים יש בעיות שניתן לפתור חלקית בלבד, אך הפתרון החלקי עשוי להיות משמעותי בפני עצמו. מדוע חשוב למצוא את המכנה המשותף בין בעיות? לפי אליעד כהן, חשוב במיוחד למצוא את המכנה המשותף או את הבעיה השורשית בין הבעיות, כי אז ניתן לפתור כמה בעיות במקביל. ... בגוף, כמו סיבולת לב - ריאה, חיזוק עצבי ועוד. אותו עיקרון נכון גם לבעיות פסיכולוגיות: עבודה על בעיה אחת יכולה להשפיע בעקיפין על בעיות אחרות בגלל מכנה משותף של תהליכים פסיכולוגיים דומים. כיצד פתרון בעיות קשור לאושר ולמימוש עצמי? ... האמיתי והמימוש העצמי, מאחר והבעיות הבסיסיות הן בדרך כלל אלה שמונעות מהאדם לחוש אושר ושלווה אמיתיים. איך לפתור בעיות שורשיות? מאיזו בעיה להתחיל לטפל? מכנה משותף בין בעיות הדרכת מטפלים מקצועית איך לזהות בעיות שורש? איך לקבוע סדר ...
נוסחה לפתור בעיות, איך למצוא נוסחה? מה זה נוסחה? מהי נוסחה? איך מוצאים נוסחה? מהי חוקיות? איך נוצרת חוקיות? מהי סיבתיות? חזרתיות וסיבתיות, נוסחה היא מכנה משותף, איך למצוא מהות? מהי מהות? מקרה פרטי, מקרה כללי, להמציא נוסחאות
נוסחה לפתור בעיות, איך למצוא נוסחה? מה זה נוסחה? מהי נוסחה? איך מוצאים נוסחה? מהי חוקיות? איך נוצרת חוקיות? מהי סיבתיות? חזרתיות וסיבתיות, נוסחה היא מכנה משותף, איך למצוא מהות? מהי מהות? מקרה פרטי, מקרה כללי, להמציא נוסחאות
... איך מוצאים נוסחה? מהי חוקיות? איך נוצרת חוקיות? מהי סיבתיות? חזרתיות וסיבתיות, נוסחה היא מכנה משותף, איך למצוא מהות? מהי מהות? מקרה פרטי, מקרה כללי, להמציא ... בנפרד לפני שמחפש נוסחה. לאחר פתרון, על האדם לבדוק מה המשותף בפתרונות שמצא, כלומר, לזהות את המכנה המשותף. ככל שמסיקים יותר פתרונות לדמיון בין בעיות שונות, ניתן ... את הנוסחה. כדי להבין את הנוסחה יש להתחיל מפתרון של בעיה ספציפית, ואז לבדוק אם ניתן למצוא מכנה משותף בין מספר בעיות דומות. איך מתמודדים עם בעיות פחד לדוגמה? ... הפרטית והפיתרון שלה, ולאחר מכן מבוצע תהליך של חקירה והשוואה עם בעיות אחרות כדי להבין את המכנה המשותף. נוסחה היא למעשה החוקיות שמתגלה מתוך חזרתיות והסיבתיות ... נוסחה לפתרון בעיות חוקיות וחזרתיות ניתוח מקרים פרטיים וסיבתיות התמודדות עם פחדים ומציאת מכנה משותף מהי המטרה של חיפוש נוסחה לפתרון בעיות? הרעיון הוא שאדם ... לפחות שתי בעיות שמזכירות זו את זו במשהו, ובודקים אם יש דרך פתרון שחוזרת על עצמה. אם מוצאים מכנה משותף בפתרון של כמה מקרים, אפשר להגדיר אותו כנוסחה. לכן: 1. ... ולא תלויה בהיבטים שהם ייחודיים לכל בעיה ספציפית. לכן חשוב להבין מה בדיוק דומה בין הבעיות (המכנה המשותף), ומה שונה בהן, כדי לדעת אם הנוסחה שגיבשת אכן חלה על ... בעיה פרטית, פותרים אותה עד הסוף, ועושים זאת שוב ושוב על מקרים דומים. אחר כך מזהים את המכנה המשותף בפתרונות וחוקרים אם הוא פועל בצורה עקבית. נוסחה היא ... כפי שהוזכר, שמי שרוצה להעמיק עוד יכול להיכנס לאתר, לכתוב איך למצוא הנוסחה, מה זה נוסחה, מכנה משותף, פתרון בעיות, נוסחה כללית, נוסחה פרטית, מקרה ספציפי, ... זה. נוסחה לפתרון בעיות חוקיות וחזרתיות ניתוח מקרים פרטיים וסיבתיות התמודדות עם פחדים ומציאת מכנה משותף תשובה כללית, תשובה פרטית, שאלה כללית, שאלה פרטית, מן ...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף טלפונית או באופן דיגיטאלי כזה או אחר. כגון, שאיש המכירות מנסה לתאם פגישה פרונטאלית עם הלקוח, אבל הלקוח אומר לאיש המכירות, שלח לי עוד חומרים במייל, תן לי מידע נוסף בטלפון וכיוב. והשאלה היא, איך להביא את הלקוח לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח. אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר כלשהו, לדוגמה בית, שמצריך את איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. אבל בתוך תהליך ה
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
... בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן ... כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך? והפעם אסביר, איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה נכונה, שמצד אחד הוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך ... מצד שני, שהוא לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי בעצמו כדי להסתדר בלעדיך? ובאופן כללי, איך לשדר ללקוח שאתה מקצועי בצורה נכונה? וננתח את העניין של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, שמטרתם לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע ולרצות לרכוש ממך את השירות שלך במחיר יותר גבוה. שזה בעצם ... פרסומת רגילה, שמספרת כמה אתה טוב דרך הצהרות, אלא על תכנים שמעבירים ידע מקצועי שאמורים לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. 1 - כדי שירצה לקבל ממך שירות. 2 - כדי שירצה לבוא דווקא ... לדעת לעשות אותו כי יש כאן סוג של דבר והיפוכו. ומינון לא נכון של הפצת תכנים מקצועיים, עלול לגרום ללקוחות לרצות לא לרכוש ממך אלא ממישהו אחר. כמו שתכף אסביר. אז ברמת העיקרון, מה בעצם צריך כדי שלקוח ירצה לרכוש ממך ודווקא ממך ושיהיה מוכן לשלם לך מחיר יותר גבוה מאשר למישהו אחר? תשובה: ... כך הוא אמור לחשוב שאתה מקצועי ושאתה מסוגל לספק לו שירות מקצועי. ולכן לכאורה נראה, שככל שהלקוח יחשוב שאתה יותר מקצועי, ככה בעצם הוא יותר יסמוך עליך, ירצה לרכוש דווקא ממך וכולי. אבל זאת לא כל האמת! ולמה? כי אז יש בזה כל מיני היבטים. אולי הלקוח יסתפק במישהו פחות מקצועי ממך? יש נקודת מבט אחת שאומרת, שאולי הלקוח יחשוב שאתה מאוד מקצועי, אבל שהוא לא צריך מישהו מקצועי כמוך, אלא הוא יכול להסתפק במישהו פחות מוכשר ממך. לגבי נקודת המבט הזו, נאמר, שכרגע לא נתייחס אליה. אלא נניח שהלקוח שלך יחפש דווקא את ספק השירות הכי מקצועי שהוא מכיר. ונניח שהלקוח שלך לא יחשוב שהוא מעדיף מישהו שהוא פחות מקצועי ממך. אולי הלקוח יחשוב שאתה גאון מכדי להיות מסוגל לעזור לו? יש עוד נקודת מבט שאומרת, שאם תפרסם תכנים מאוד מקצועיים, אז לפעמים זה עלול לגרום ללקוח שלך לחשוב שאתה טכני מידי ושאתה אולי גאון בתחומך, אבל שאתה לא בהכרח תדע להבין ... הטוב ביותר עבורו. זה יכול לקרות כאשר התוכן שאתה מפרסם הוא מאוד מקצועי, אבל הוא מועבר ללקוחות בצורה מאוד מקצועית. כל כך מקצועית, עד כדי כך שהלקוח חושב שאתה אולי איש מקצוע, אבל שאתה לא מסוגל גם לדבר איתו בגובה העיניים. במילים אחרות התוכן המקצועי שלך, עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא יודע לדבר גם בשפת בני אדם רגילים ושאתה שייך לגאון המשוגע, שכדי ... שהגאונים, עובדים אצל אנשים העסקים, שיודעים להמיר את הגאונות של הגאונים, לשירות עבור הלקוחות. כמובן שהנושא הזה פתיר, באמצעות זה שלומדים איך לעטוף ואיך להציג ללקוח את התוכן המקצועי. איך לדבר עם הלקוח גם בשפה של הלקוח, איך להציג מושגים מקצועיים בצורה שתדבר אל הלקוח, אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. אבל גם זה נושא אחר שלא נעמיק בו כרגע. אולי הלקוח יחשוב שהוא יכול להסתדר בלעדיך ושהוא לא צריך אותך, בזכותך? והפעם נעמיק אל תוך נקודה אחרת והיא, שצריכים להבין, שהלקוח פונה אליך וכולי, לא רק בגלל שהוא חושב שאתה איש מקצוע, אלא בגלל שהוא חושב שאין מישהו אחר שיכול להחליף אותך. דהיינו, אם לדוגמה לקוח רוצה לצבוע את הבית שלו, ואתה בתור איש מקצוע תלמד אותו הכי טוב איך צובעים בית, אז מצד אחד הלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע מצוין, הכי מוכשר שיש, עד כדי כך שאתה הצלחת ללמד אותו איך הוא ...
למכור בהתכתבות, למכור בכתב, מכירה בהתכתבות, למכור ללקוח בהתכתבות, שיחת מכירה בהתכתבות, תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתב
למכור בהתכתבות, למכור בכתב, מכירה בהתכתבות, למכור ללקוח בהתכתבות, שיחת מכירה בהתכתבות, תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתב והפעם אסביר, מה לעשות אם לקוח שהשאיר פרטים לקבלת מידע נוסף, או אפילו לקוח שכרגע יוצר קשר בווצאפ וכיוב לקבלת מידע נוסף, מה לעשות אם הוא מסרב לעבור ... נקודות להתבונן בהן. 1 - האם בוודאות אנחנו מעדיפים לנהל את שיחת המכירה בטלפון? אולי זה יותר טוב לנו לנהל אותה בהתכתבות? 2 - למה בעצם שלקוח לא ירצה לנהל את השיחה בטלפון? האם, איך ואולי יש דרך להעביר אותו לשיחת ... בטלפון, הוא שכנראה יותר קל להעביר מידע בטלפון ויותר קל לקרוא את הלקוח בטלפון ובהתאם לזה להגיב ללקוח. ובאופן כללי תקשורת בעל פה, בממוצע תהיה יותר טובה מאשר בטלפון, וזה כמובן ... מה שפחות אפשרי בשיחת טלפון. והדגש כאן, הוא להראות שגם בשיחת מכירה בהתכתבות, גם בה יש יתרונות למוכר. ולצורך העניין נניח שאיש המכירות כן מעדיף לדבר עם הלקוח בטלפון, במקרה כזה מה כדאי לעשות? אז צריכים לנסות להבין למה בעצם שלקוח יעדיף לדבר אך ורק בהתכתבות? וכמובן מה אפשרי לעשות כדי להעביר אותו לטלפון? אז סיבה אחת אפשרית, יכולה להיות טכנית בלבד. לדוגמה, שהלקוח יש לו קושי טכני לדבר, לדוגמה הוא מגמגם, או פחות דובר את השפה, או שיש לו בעיות שמיעה וכיוב. אפשרות נוספת יכולה להיות שהלקוח מרגיש יותר בנוח לדבר בהתכתבות, כי ככה הוא מרגיש יותר חזק ויותר בנוח להתנגד לעסקה. במילים אחרות, יתכן שהלקוח לא רוצה לדבר עם איש המכירות, כי הוא חושש מכך שבטלפון, איש המכירות יפעיל עליו מניפולציות כלשהן, שהוא לא יוכל לעמוד בהן. לדוגמה, הלקוח חושב שיותר קל לו לומר לא ולסרב לעסקה בכתב, מאשר בשיחת טלפון. כי הוא לא יודע לנתק שיחה וכיוב. סיבה אפשרית נוספת, יכולה להיות לדוגמה אם הלקוח חושב שבטלפון הוא ישרוף זמן, כי הוא חושב שהוא יכול לקבל את כל המידע ... מול העיניים שלו. ולכן הוא מעדיף להתכתב. סיבה נוספת יכולה להיות, שהלקוח מעדיף שהכל יהיה בכתב, לצורך התיעוד. כי אולי אנשי מכירות רימו אותו בעבר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: חסרון, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חסרון, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בסקייפ, מאמן אישי לימודים, קואצ'ר לילדים בתחום חסרון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע+ ב 0.4219 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 06:50:50 - wesi1