אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הצורך להיות בדמות לצורך משחק החיים, הצורך לשחק דמות עבור משחק החיים, לחיות בצורה אותנטית או להיות בדמות, לשחק את משחק החיים בצורה אותנטית, לשחק דמות במשחק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הצורך להיות בדמות לצורך משחק החיים, הצורך לשחק דמות עבור משחק החיים, לחיות בצורה אותנטית או להיות בדמות, לשחק את משחק החיים בצורה אותנטית, לשחק דמות במשחק החיים, למה האדם מרגיש קונפליקט פנימי כאשר הוא בדמות? כיצד מתבטאת חוויית השיתוק של האדם שלא שלם עם הדמות שלו? האם אפשר בכלל להפסיק להיות בדמות? העמדת פנים / להעמיד פנים במשחק החיים, איך מוצאים את האיזון הנכון בין להיות בדמות לבין להיות עצמך? איך מתמודדים עם פחד מכישלון או חוסר קבלה? אמנות הפיתוי
מה המשמעות של "להיות בדמות" וכיצד היא משפיעה על החיים?

המושג "להיות בדמות", כפי שמסביר אליעד כהן, מתאר מצב שבו האדם אינו מתנהג לפי האמת הפנימית שלו, אלא מגלם איזושהי תדמית או מסכה חיצונית. האדם מאמץ דמות כדי להרשים אחרים, להתאים את עצמו לסביבה החברתית או כדי להרגיש ביטחון. למעשה, אליעד מציין שבאופן טבעי, אדם תמיד נמצא בדמות כלשהי: לבוש, שפת גוף, סגנון דיבור - כולם חלק מדמות חברתית שהאדם מציג, ולכן, אי אפשר להימנע באופן מוחלט מהיות בדמות.

למה האדם מרגיש קונפליקט פנימי כאשר הוא בדמות?

משתתף בשיחה משתף בקושי גדול שהוא חווה בגלל "הדמות" שהוא מרגיש מחויב לה. הוא מתאר קונפליקט פנימי מתמשך בין הרצון שלו להיות אותנטי, לבין המשיכה הבלתי נשלטת להיכנס לדמויות. הוא מרגיש שהדמות "שולטת עליו", מה שמוביל אותו לתחושת שיתוק ותקיעות קשה, עד כדי כך שהוא לא יכול לפעול במצבים פשוטים. הוא מתאר תחושה קשה של חוסר יכולת לתקשר אפילו עם אנשים קרובים, כמו שכנים או בני זוג, מתוך תחושה שהוא "שקרן" ו"לא אמיתי".

אילו שלושה תהליכים מתקיימים בעת קונפליקט עם הדמות?

אליעד כהן מזהה שלושה תהליכים מרכזיים המתרחשים בראשו של אדם בקונפליקט עם הדמות:
  1. האדם נכנס לדמות באופן טבעי, מתוך ניסיון להרשים או להתאים את עצמו לסיטואציה, אך אינו שלם איתה.
  2. קול פנימי מבקר אותו בחריפות, ומאשים אותו שהוא "שקרן", "לא אותנטי", ו"לא הוא עצמו". הקול הזה מעורר ספקות וחוסר ביטחון עצמי.
  3. קול שלישי טוען ש"אם אתה לא שלם עם הדמות - אל תעשה כלום". כלומר, ברגע שהאדם מרגיש שהפעולה נובעת מדמות לא אמיתית, הוא פשוט נעצר ולא פועל כלל.
שלושת התהליכים האלו יוצרים מעגל של שיתוק, שבו האדם מרגיש שהוא חייב לפתור קודם את הקונפליקט לפני שיוכל לפעול.

כיצד מתבטאת חוויית השיתוק של האדם שלא שלם עם הדמות שלו?

המשתתף מתאר מצוקה גדולה - הוא מרגיש "חולה נפש", עם מחשבות טורדניות שגורמות לו לא לפעול. הוא מרגיש שהוא כלוא בראשו, לא יכול לדבר עם אנשים, ואפילו בקשרים זוגיים הוא מתאר את התחושה שהצד השני "לא באמת הכיר אותו", כי הוא תמיד שיחק דמות מסוימת. הוא מציין שהקלה מגיעה רק כשהוא מצליח להשתחרר מהדמות, אבל הקונפליקט נמשך, והוא לא מצליח לשמור על אותנטיות לאורך זמן.

האם אפשר בכלל להפסיק להיות בדמות?

אליעד מסביר שלא ניתן להפסיק באופן מוחלט להיות בדמות, מכיוון שכל פעולה חברתית היא למעשה סוג של "העמדת פנים". גם האדם שחושב שהוא אותנטי, בעצם נכנס לדמות של מישהו "שמתאמץ להיות אותנטי". לכן, הפתרון אינו לנסות לא להיות בדמות, אלא ללמוד לנהל את הדמות באופן מודע, מתוך בחירה ומתוך התאמה לסיטואציה.

מה ההבדל בין דמות "טבעית" לדמות "מוגזמת"?

אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין דמות טבעית לבין דמות מוגזמת. כאשר אדם מנסה להיכנס לדמות רחוקה מדי ממצבו הפנימי האמיתי, הוא יחווה דיסוננס פנימי ומתח נפשי קשה. לדוגמה, אדם חסר ביטחון שינסה לשחק "גבר גבר" באופן מוגזם, ירגיש חוסר נוחות וחרדה. לעומת זאת, דמות טבעית, המתאימה למצבו הפנימי הנוכחי של האדם, תאפשר לו לפעול בצורה נוחה יותר.

איך מוצאים את האיזון הנכון בין להיות בדמות לבין להיות עצמך?

המפתח הוא המודעות. אליעד ממליץ להכיר בכך שאתה תמיד בדמות מסוימת...
מה המשמעות של "להיות בדמות" וכיצד זה משפיע על החיים?

אליעד כהן עוסק בשאלה המשמעותית - מהי המשמעות של "להיות בדמות" וכיצד המושג משפיע על החיים שלנו. משמעות המושג היא שאדם חי את חייו מתוך תפקיד, תדמית או מסכה שהוא מאמץ כדי להתאים את עצמו לסביבה החברתית. במקום להיות אותנטי, הוא מציג דמות שנועדה להרשים או להתאים את עצמה לאנשים אחרים. אליעד מדגיש כי בעצם, האדם אף פעם אינו באמת נטול דמות לחלוטין, כיוון שכל פעולה חברתית, כמו דיבור או לבוש, כבר יוצרת סוג של דמות.

המשתתף בהרצאה מציג קושי גדול שהוא חווה במאבק עם דמות זו. מצד אחד, הוא שואף להיות אמיתי וכנה לחלוטין, ומצד שני, הוא מוצא את עצמו נשאב לתוך דמויות שונות באופן אוטומטי, במיוחד בסיטואציות חברתיות. הוא מתאר את הדמות כמשהו ש"שולט עליו" לחלוטין, והדבר מוביל אותו לחוויית שיתוק ותקיעות קשה. הקושי האמיתי שלו אינו בעצם קיום הדמות, אלא בתחושה שהוא אינו שלם איתה.

אליעד מציין שחשוב להבין שהפתרון הוא לא להימנע מהדמות לחלוטין, אלא ללמוד לנהל אותה בצורה מודעת ובמידה המתאימה, כך שהאדם יהיה בשליטה ויבחר באיזו דמות להשתמש.

מהם שלושת התהליכים שמתקיימים בעת קונפליקט עם הדמות?

אליעד מפרט שלושה תהליכים מרכזיים שקורים בתוך האדם בזמן שהוא נמצא בקונפליקט עם הדמות שלו:
  • התהליך הראשון - האדם נכנס לדמות באופן אוטומטי, מתוך רצון להרשים או להתאים את עצמו. הוא מרגיש שהוא לא שלם, אך ממשיך בכל זאת בדמות.
  • התהליך השני - קיים קול פנימי שמבקר אותו ואומר לו שהוא "שקרן" ו"לא אמיתי". הקול הזה מעורר ספק עצמי ומחליש את הביטחון שלו.
  • התהליך השלישי - קול נוסף אומר לו: "אם אתה לא שלם עם הדמות, אז אל תעשה כלום". הקול הזה גורם לאדם לשיתוק פנימי, מתוך תחושה שאסור לו לפעול אלא אם כן יפתור את הקונפליקט לחלוטין.
האדם שנכנס למצב כזה עלול להיות משותק לחלוטין, מתוך מחשבה שעד שלא יפתור את הקונפליקט, הוא אינו יכול לפעול כלל.

כיצד מתבטאת חוויית השיתוק כאשר האדם לא שלם עם הדמות שלו?

המשתתף משתף בחוויית השיתוק שלו, ומספר שהוא מרגיש תקוע, חסר יכולת לתקשר בצורה טבעית ופשוטה אפילו עם אנשים קרובים. הוא מרגיש כאילו הוא "חולה נפש" או שיש לו "סרטן בראש" - כי כל הזמן יש מחשבות טורדניות שמאשימות אותו שהוא שקרן, לא אמיתי ולא מספיק טוב.

הוא גם נותן דוגמה מקשר זוגי שבו הוא הרגיש שהבחורה איתה יצא לא באמת הכירה אותו, כי הוא תמיד היה בדמות. רק כשהצליח "להתנקות" מהדמות, הוא הרגיש שהוא חוזר לעצמו. הקונפליקט הזה יוצר אצלו מאבק מתמיד בין הרצון לאותנטיות לבין הפחד מכך שאם לא ייכנס לדמות, הוא ייכשל חברתית.

האם אפשר באמת להפסיק להיות בדמות?

אליעד מסביר שהאמת היא שאי אפשר להפסיק לגמרי להיות בדמות, כיוון שכל החיים הם סוג של משחק חברתי. כל אחד תמיד נמצא בדמות כלשהי, אפילו אדם שחושב שהוא "אמיתי" - למעשה נמצא בדמות של מי שמנסה להיראות אמיתי.

לכן, הפתרון שהוא מציע הוא לא להתנגד לדמות אלא ללמוד לנהל אותה. הוא מדגיש את החשיבות של להיות מודעים לכך שאנחנו בדמות, ומתוך המודעות הזאת לבחור באופן מודע ומתאים את הדמות הנכונה לסיטואציה.

מה ההבדל בין דמות "טבעית" לדמות "מוגזמת"?

אליעד מסביר כי יש הבדל מהותי בין דמות טבעית לדמות מוגזמת. אם אדם ינסה להיכנס לדמות שהיא גדולה מדי או רחוקה מדי ממה שהוא באמת מרגיש, הוא יחווה דיסוננס פנימי, חרדה ומתח. למשל, אדם חסר ביטחון עצמי שינסה לשחק דמות של "גבר גבר" ירגיש שהוא מרמה את עצמו ויחווה לחץ.

לעומת זאת, דמות טבעית היא כזו שקרובה יותר למה שהאדם מרגיש באמת. אליעד מתאר זאת כ"ווליום של הדמות" - צריך לכוון את הדמות כך...
מהי המשמעות של "להיות בדמות" וכיצד זה משפיע על האדם?

במהלך ההרצאה עוסקים אליעד כהן והמשתתף המרכזי במושג "להיות בדמות" - כלומר, במצב שבו האדם לא מתנהג לפי מי שהוא באמת, אלא מגלם איזושהי תדמית חיצונית, מתוך רצון להרשים או להתאים את עצמו לסביבה החיצונית.

המשתתף מתאר קונפליקט פנימי מתמשך: מצד אחד הוא רוצה להיות הוא עצמו באמת, בלי מסכות, בלי תדמיות, ומצד שני הוא מוצא את עצמו נמשך באופן אוטומטי להיכנס לתפקידים - לדמויות - במיוחד בסיטואציות חברתיות. הדמות, לדבריו, "שולטת עליו", והיא כל כך מושרשת בתוכו, עד כדי כך שהוא לא מצליח לפעול כשיש לו קונפליקט עם הדמות הזאת.

אליעד מסביר שמצד האמת, תמיד אנחנו באיזושהי דמות. גם כשאנחנו קמים בבוקר ולובשים בגדים, גם כשאנחנו ניגשים לדבר עם מישהו - אנחנו לא באמת במצב "נטול דמות", כי תמיד קיימת מידה מסוימת של העמדת פנים והתאמה לתפקיד חברתי. לכן, הניסיון לצאת לגמרי מהדמות הוא מיותר, ולמעשה יכול להיות מזיק. במקום לנסות "לא להיות בדמות", הפתרון הוא ללמוד להיות בדמות בצורה מודעת ובמידה הנכונה - כלומר, להחליט איזו דמות נכונה לסיטואציה, ולהיכנס אליה באופן רצוני, במקום להיסחף אליה מתוך חוסר שליטה.

מהם שלושת התהליכים שמתקיימים במקביל בעת קונפליקט פנימי עם הדמות?

אליעד מציג את הקונפליקט דרך חלוקה לשלושה תהליכים נפרדים שמתרחשים בו - זמנית בתוך ראשו של האדם:
  1. תהליך ראשון - האדם נכנס לדמות באופן טבעי, מתוך ניסיון להרשים או להתאים את עצמו. הוא לא בהכרח שלם עם הדמות, אך עדיין ממשיך לפעול בתוכה.
  2. תהליך שני - קול פנימי שמבקר את עצם הכניסה לדמות, ומעורר ספק עצמי: "אתה שקרן", "אתה לא אמיתי", "אתה לא אתה".
  3. תהליך שלישי - קול נוסף שאומר "אם אתה לא שלם עם הדמות - אל תעשה כלום", כלומר, - ברגע שאתה מרגיש שהפעולה נובעת מדמות לא אותנטית, עצור לגמרי ואל תפעל.
אליעד מדגיש שמי שחי בתוך קונפליקט כזה, הופך להיות בן ערובה של המחשבה שאומרת "אני לא יכול לפעול עד שאני לא פותר את הקונפליקט". כלומר, האדם לא מצליח לפעול כלל, ונכנס למצב של שיתוק פנימי.

כיצד מתבטאת חוויית השיתוק של האדם שלא שלם עם הדמות שלו?

המשתתף משתף בתחושות קשות מאוד - הוא מתאר תחושת תקיעות, חוסר יכולת לתקשר עם אנשים בצורה טבעית, קושי לגשת אפילו לשכנה שגרה לידו. הוא מציין שהוא מרגיש כמו חולה נפש, כאילו יש לו "סרטן בראש" - מחשבה טורדנית שאומרת לו כל הזמן שהוא לא מספיק טוב, שהוא לא אמיתי, שהוא שקרן.

הוא גם מספר על קשר זוגי עם בחורה שנמשך חצי שנה - והיא לא באמת הכירה אותו כי הוא "שיחק דמות" כל הזמן. הוא מסביר שמרגע שהוא מצליח "להתנקות" מהדמות - רק אז הוא חוזר לעצמו, ולכן יש בתוכו מאבק תמידי בין הרצון להיות הוא עצמו לבין הפחד ממה שיקרה אם לא ייכנס לדמות.

האם אפשר בכלל להפסיק להיות בדמות?

אליעד מציע פרספקטיבה מעניינת: הוא מסביר שכל החיים הם משחק של דמויות - כולם נמצאים באיזושהי דמות כל הזמן. גם מי שחושב שהוא "אמיתי" - נמצא בדמות של מישהו שמנסה להיות אמיתי. הוא מדגיש שכל סיטואציה חברתית מחייבת סוג מסוים של התאמה - אדם מתלבש אחרת לפגישה עסקית מאשר כשנמצא בבית, אדם מתנהג אחרת כשהוא מדבר עם חברה או עם לקוח.

לכן, לדבריו, הפתרון הוא לא להילחם בדמות, אלא ללמוד לנהל אותה. ללמוד איך להשתמש בדמות כפרסונה שמתאימה לסיטואציה - מבלי לאבד את הקשר לעצמך. במילים אחרות, לא להיכנס לדמות "באופן עיוור", אלא להיכנס אליה בצורה מודעת ומתוך בחירה, ולדעת שאתה זה לא הדמות, אלא מישהו שמשתמש בה כרגע ככלי.

מה ההבדל בין דמות "טבעית" לדמות "מוגזמת"?

אחת התובנות המרכזיות שעולות בשיחה היא ההבחנה בין דמות טבעית לבין דמות מוגזמת.

אליעד מסביר שכאשר אדם מנסה להיכנס לדמות שהיא גדולה מדי ביחס למה שהוא באמת מרגיש באותו הרגע - הוא חווה מתח פנימי קשה. לדוגמה: אדם שאין לו ביטחון עצמי, אבל מנסה להיכנס לדמות של "גבר גבר" מול בחורה, יחווה דיסוננס פנימי, חרדה וחוסר נוחות. הוא ירגיש שהוא מרמה את עצמו.

לעומת זאת, אם יבחר דמות שהיא קרובה יחסית למי שהוא באמת באותו רגע, הוא יוכל לתפקד הרבה יותר טוב. אליעד קורא לזה "הווליום של הדמות" - וצריך לכוון את הווליום כך שיהיה תואם למציאות הפנימית של האדם באותו זמן.

איך מוצאים את האיזון הנכון בין "להיות בדמות" לבין "להיות אתה עצמך"?

האיזון הוא לדעת שאתה תמיד בדמות כלשהי - אך לבחור את הדמות מתוך מודעות ומתוך רצון. לא להיסחף לתוך הדמות בצורה לא מבוקרת, אלא לדעת שאתה מחליט - האם להיות עכשיו בדמות פורמאלית? האם להיות נינוח? האם לנסות להרשים? או דווקא לשדר פשטות?

אליעד ממליץ לא לחפש "לפתור לגמרי את הקונפליקט" לפני הפעולה. לפעמים מספיק להכיר בכך שיש קונפליקט - ולהחליט לפעול בכל זאת. לא חייבים לחכות להיות מושלמים כדי לדבר עם מישהי. אפשר לפעול גם כשיש ספקות, גם כשאתה לא שלם עם הדמות שלך. הבחירה היא לא האם תהיה בדמות או לא - אלא באיזו דמות תבחר וכמה תהיה שלם איתה.

כיצד דמויות מסוימות משפיעות על הדימוי העצמי?

אליעד מביא דוגמה של גברים שלמדו "אמנות הפיתוי" - טכניקות שמלמדות כיצד להיכנס לדמות בטוחה בעצמה, מרשימה, דומיננטית. הוא מציין שגברים כאלה לפעמים נתקעים אחר כך עם תחושת בלבול פנימית קשה - כי הם לא שלמים עם הדמות הזאת. הם מרגישים שהם שיחקו תפקיד שלא באמת משקף את מי שהם.

כתוצאה מכך, הם לא מצליחים לתפקד בלי להיכנס לדמות - וזה יוצר אצלם תחושת שקר עצמי תמידית. אליעד מדגיש שמי שלומד אצלו - לא...
מהם האתגרים בהתחברות לאמת האישית?

בהרצאה זו, התמודדות עם קשיים בהתחברות לאמת הפנימית מהווה נושא מרכזי. אחד המשתתפים מציין את הקושי להתרכז ולהוציא את מהות עצמו במלואו. הוא מדבר על תחושות של חיצוניות בעבודתו ובחיים האישיים, ומדגיש את השאיפה להבין את האמת הפנימית שלו. הוא מתאר את תחושת הצורך להילחם בפחדים פנימיים, ולהתמודד עם המחשבות שמעכבות אותו מהתפתחות אמיתית.

מהם הקונפליקטים הקשורים בהגדרת הדמות האישית?

הדיון ממשיך בסוגיית הדימוי העצמי, כאשר אחד המשתתפים מתאר את הקונפליקט בין להיות "בדמות" לבין להיות "אמיתי" עם עצמו. הוא מציין את הקושי להרגיש שלם עם הדמות שהוא מגלם, במיוחד במצבים חברתיים. המחשבות המנוגדות בין הצורך להתאים את עצמו לבין הרצון להיות נאמן לעצמו יוצרות דילמות פנימיות שמקשות על קיום אותנטי.

הקשר בין דימוי עצמי לאפקטיביות אישית

בהמשך, נשקלת השאלה אם כל אדם באמת יכול להימנע להיות בדמות כלשהי בחיים. אליעד מציין את הדינמיקה החברתית שבה אנו נמצאים, שבה פעמים רבות אנו צריכים "לשחק תפקיד" כדי להצליח, גם אם לא תמיד זה תואם את מי שאנחנו באמת. מדובר בהבנה עמוקה של דינמיקת יחסים חברתיים והצורך להסתגל למצבים שונים, גם אם זה דורש לעיתים התכנסות לתוך דמות שיכולה להרגיש מלאכותית.

איך המודעות העצמית משפיעה על ההתמודדות עם מצבים מורכבים?

בהמשך השיחה, נדונה ההשפעה של מודעות עצמית גבוהה, על היכולת להתמודד עם מצבים חיים קשים. כאשר אדם מתחיל להבין את עצמו בצורה מעמיקה, הוא יכול לפתח כלים טובים יותר להתמודד עם פחדים ותחושות לא נוחות. מודעות זו יכולה לשפר את ההתמודדות עם דימוי עצמי שלילי ולהוביל לשיפור בתפקוד ובתחושות פנימיות.

האם דימוי עצמי יכול להפריע להצלחה בחיים?

המסקנה שהמשתתפים מגיעים אליה, היא כי דימוי עצמי לא שלם או לא אותנטי...
ספק איך לדבר עם אנשים החלטות איך לנהל קבלת החלטות איך לשפר את הביטחון העצמי השאלה החשובה קבלת החלטה פיתויים חסר ביטחון תוצאות אותנטי אותנטיות אותנטית איזון איך להתמודד איך לשחק את משחק החיים איך לשחק דמות איך מתמודדים עם חרדה איך מתמודדים עם חרדות איך מתמודדים עם פחד אמנות הפיתוי דמות החיים כמשחק העמדת פנים הרגשה הרגשה של שיתוק הרגשת שיתוק התמודדות חוסר קבלה חרדה מכישלון חרדת כישלון כישלון כישלונות להיות עצמי להיות עצמך להיכשל להעמיד פנים להתמודד לחיות לשחק את משחק החיים לשחק דמות משחק משחק החיים משחקים פחד פחד להיכשל פחד מכישלון פחד מכישלונות פחדים פיתוי פיתויים פנימיות קונפליקט קונפליקט פנימי קונפליקטים רגש רגשות שיתוק תחושה תחושה של שיתוק תחושות תחושת שיתוק
אומנות הפיתוי, איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? איך להכיר בחורה? איך לגעת בבחורה? איך לנשק בחורה? אובייקט מיני, סקס, יחסי מין, רומנטיקה, מערכת יחסים, להתחיל עם בנות, אימון לזוגיות
אומנות הפיתוי, איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? איך להכיר בחורה? איך לגעת בבחורה? איך לנשק בחורה? אובייקט מיני, סקס, יחסי מין, רומנטיקה, מערכת יחסים, להתחיל עם בנות, אימון לזוגיות
...בחוויות אינטימיות יותר. אפשר גם להשתמש בפעולות שאינן ישירות: לצפות בשקיעה יחד או לשבת קרוב בלי לגעת. ברגע שהבחורה נינוחה עם הפעולות האלו, יש לך רמז ברור יותר שהיא מוכנה גם למגע פיזי. כיצד להתמודד עם דחייה או חוסר תגובה מהבחורה? אליעד ממליץ לא לחפש בהכרח תגובות חיוביות ברורות מהבחורה, אלא לבדוק אם היא לפחות לא מתנגדת לפעולות שלך. לא תמיד הבחורה תיתן פידבק ברור. לפעמים היא פשוט לא מתנגדת, וזה מספיק טוב כדי להתקדם הלאה בצורה עדינה. חשוב לא לפרש חוסר התנגדות כחוסר עניין. לפעמים היא מעוניינת אבל מתביישת...
אימון למציאת זוגיות, אימון לזוגיות, אימון למציאת בת זוג, איך להכיר בחורה? איך להתחיל עם בחורה? אומץ להתחיל עם בחורה, מתבייש להתחיל עם בחורה, להתחיל עם נשים, אומנות הפיתוי, להתחיל עם בנות
אימון למציאת זוגיות, אימון לזוגיות, אימון למציאת בת זוג, איך להכיר בחורה? איך להתחיל עם בחורה? אומץ להתחיל עם בחורה, מתבייש להתחיל עם בחורה, להתחיל עם נשים, אומנות הפיתוי, להתחיל עם בנות
...הפנימית שלו מכך שהיא תסרב לו. אליעד מתאר שכשאדם רוצה משהו באמת, הוא מתאמץ עבורו בכל מחיר. הוא מביא דוגמה על רעב: אם אדם רעב מאוד ואין לו אוכל, הוא יעבור מחנות לחנות עד שימצא מזון. אם אדם אינו מתאמץ מאוד כדי להשיג זוגיות, סימן שבתוכו הוא אינו רוצה זאת מספיק, או שאינו מאמין שהוא יכול להשיג זאת באמת. איך הביטחון העצמי משפיע על הצלחה עם נשים? אליעד מסביר שהצלחה בזוגיות או בהיכרות עם בחורה תלויה מאוד בסטייט אוף מיינד (State of Mind) של האדם, כלומר, בתחושה הפנימית שלו לגבי עצמו. אדם שיש לו ביטחון עצמי...
מפחד להתחיל עם בחורה, מתבייש להתחיל עם בנות, להתחיל עם ידידה, ביישנות, דימוי עצמי, חיזוק הביטחון העצמי, אומנות הפיתוי, הכרויות, דייטים, לדבר עם בחורה, איך להשיג בחורה? אימון למציאת זוגיות
מפחד להתחיל עם בחורה, מתבייש להתחיל עם בנות, להתחיל עם ידידה, ביישנות, דימוי עצמי, חיזוק הביטחון העצמי, אומנות הפיתוי, הכרויות, דייטים, לדבר עם בחורה, איך להשיג בחורה? אימון למציאת זוגיות
...ההבדל בין לדבר עם מלצרית ללדבר עם מישהי זרה? אליעד מנתח לעומק את ההבדל התפיסתי בין פנייה למלצרית לפנייה לבחורה זרה בבית קפה. לדבריו, הפנייה למלצרית נתפסת כלגיטימית, כי יש סיבה ברורה לפנות אליה - היא עובדת במקום ומצופה שתענה. לעומת זאת, פנייה לאדם זר ללא סיבה מוצדקת יוצרת תחושה של חוסר לגיטימציה ופחד מדחייה. החשש מדחייה הוא בעצם הפחד להכיר בחיסרון העצמי: הגבר חושש שהדחייה תאשר לו שהוא אכן לא מספיק טוב. מדוע אנשים חושבים שהם חייבים סיבה לפנות למישהי? אליעד מסביר שהצורך בסיבה לפנייה הוא ניסיון פנימי...
סקס, ליצור משיכה מינית, לשכנע בחורה לשכב איתך, לגרום לבחורה לרצות לשכב איתך, אומנות הפיתוי, להשיג בחורה, להתחיל עם בחורה, סודות המשיכה המינית, ליצור משיכה אצל בחורה, אהבה ללא משיכה מינית
סקס, ליצור משיכה מינית, לשכנע בחורה לשכב איתך, לגרום לבחורה לרצות לשכב איתך, אומנות הפיתוי, להשיג בחורה, להתחיל עם בחורה, סודות המשיכה המינית, ליצור משיכה אצל בחורה, אהבה ללא משיכה מינית
...- אם היא תשכב איתך. עליך להתבונן במהות הדבר לדוגמה - למה היא רוצה גבר גבוה? כי גבר גבוה מזכיר לה את אבא שלה. אבל אתה, לא מזכיר לה את אבא שלה... לכן, לך יותר לעומק - למה היא רוצה מישהו שמזכיר לה את אבא שלה? תשובה: כי אבא מבחינתה זה ביטחון, לדוגמה. אליעד: כלומר, אם אין התאמה בצורה (אתה והאבא) נכנסים עוד יותר פנימה. ואם גם זה לא מתאים, נכנסים עוד יותר פנימה. בסוף, בשלב כלשהו, אחרי כמה שאלות של למה היא רוצה X? אתה תצליח להגיע למשהו שגם קיים אצלך, ואתה יכול לתת לה אותו (אתה וביטחון). מה זה אומר? זה אומר...
אומנות הפיתוי, איך למנוע גירושים? איך לשכנע אנשים? NLP, להפוך מחויב לאפשרי, איך לבנות מערכת יחסים? איך ליצור אהבה? גישור זוגי, מניעת גירושין, איך לא להתגרש? לשמור על שלום בית, יעוץ גירושים
אומנות הפיתוי, איך למנוע גירושים? איך לשכנע אנשים? NLP, להפוך מחויב לאפשרי, איך לבנות מערכת יחסים? איך ליצור אהבה? גישור זוגי, מניעת גירושין, איך לא להתגרש? לשמור על שלום בית, יעוץ גירושים
...אתה רוצה שיקבלו את מה שאתה רוצה. אליעד: לא נכון, לא תמיד אלא אם כן אתה רוצה משהו רע ואתה מעדיף שמישהו יציל אותך ממה שאתה רוצה גם זה קיים, לפעמים אתה אומר אה תודה שהוא מציל אותי מהרצון של עצמי גם זה יש. עכשיו ברמה העקרונית אני אומר עוד דבר לפעמים יותר קל להפוך דבר להיפוכו בבת אחת, לפעמים יותר קל להפוך דבר להיפוכו דרך האמצע שלו. ש: לא, אבל למה היא רוצה שהוא יקבל את מה שהיא? אליעד: תקשיב אתה רגע אחד, תקשיב משהו פשוט, מה האמת? שיש שני צדדים למטבע כל אחד ממנו אפשרי באותה מידה. עכשיו אם הוא יגיד לה, היא...
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
...גדול בשכנוע תסביר לי איך אני עכשיו יכול, אני רוצה אותה ספציפית, מה זה תעבור למישהי אחרת, אני רוצה אותה. בפרט במקרה שהיא לא רוצה אותך, שהיא כבר מכירה אותך ולא רוצה אותך, מה אז עושים. אני אגיד את זה עוד פעם, אם בן אדם יצליח ללמוד לשכנע את עצמו על, משהו שהוא ממש ממש לא רוצה, לרצות את זה. נותן לו את האופציה אחר כך לקחת מישהו שממש ממש לא רוצה אותו ולשכנע אותו שהוא ירצה. זה אותו הדבר בדיוק. כשאתה לומד לקחת דברים שאתה בטוח בהם ולהפוך אותם אחר כך יותר קל לך לקחת מישהו שממש לא רוצה משהו, לשכנע אותו שהוא...
אומנות הפיתוי, מה נשים רוצות? לגרום לבחורה לרצות אותך, מה בחורות רוצות? מה נשים אוהבות? לגרום לאישה לאהוב אותך, מה נכון לומר? איך נכון להתנהג? להתחיל עם בחורה, להשיג בחורה, מה בחורה רוצה?
אומנות הפיתוי, מה נשים רוצות? לגרום לבחורה לרצות אותך, מה בחורות רוצות? מה נשים אוהבות? לגרום לאישה לאהוב אותך, מה נכון לומר? איך נכון להתנהג? להתחיל עם בחורה, להשיג בחורה, מה בחורה רוצה?
...נוסחה יש מלא נוסחאות. אליעד: הנוסחה שאתה אמרת לא תעבוד במובן שהיא לא נוסחה לא אמרת כלום אני מסביר לך שיש מולך בחורה שאתה רוצה לגרום לה לחשוב שהיא תהיה איתך היא תרגיש טוב לפעמים צריך להיות שמח לפעמים צריך להיות עצוב לפעמים צריך להצחיק אותה לפעמים להתנשא תלוי בהקשר. ש: עזוב בסדר בוא אני אספר לך סיפור היה איזה אחד שהוא תמיד היה מצחיק בחורות והן כולן רצו להיות ידידות שלו ואז הוא שמע תקשיב זה בסדר שאתה מצחיק אבל תנסה לזה שאתה מצחיק להוסיף גם טיפה שחצנות אוקי ואז כשהוא התחיל לעשות את זה הוא התחיל להגיד...
אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורה, סודות הפיתוי, אמנות הפיקאפ, לפתות נשים, להשיג נשים, זוגיות, תורת הפיתוי, להשיג בחורות, להצליח עם נשים, להצליח עם בחורות, להצליח עם בנות, להשיג בחורות
אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורה, סודות הפיתוי, אמנות הפיקאפ, לפתות נשים, להשיג נשים, זוגיות, תורת הפיתוי, להשיג בחורות, להצליח עם נשים, להצליח עם בחורות, להצליח עם בנות, להשיג בחורות
...כשלבן אדם יש הכל, הוא לא מעריך את זה. לדוגמה, אם גבר מתנהג כאילו הוא לא רוצה את הבחורה, אבל היא מצליחה להשיג אותו, היא עשויה להרגיש שמי שהיא השיגה הוא חסר ערך כי הוא לא היה מוכן לתת לה יותר. בסיכומו של דבר, אליעד מציע להימנע מהתמקדות בהשפלה ובמניפולציות, אלא לשאוף למערכת יחסים שבה יש כבוד הדדי, פירגון, והערכה אמיתית, כי מערכת שבה יש השפלה היא מערכת לא יציבה ולא בריאה. אומנות הפיתוי הצלחה עם נשים תיאוריה של השפלה הערכת ערך עצמי בזוגיות איך לגרום לבחורה לרצות אותך? זוגיות בריאה עכשיו יש בנושא של אומנות...
שרלטנות, אומני פיתוי, מיסטיקנים שרלטנים, מתקשרים שרלטנים, רבנים שרלטנים, מטפלים שרלטנים, ניסים של רבנים, רבנים שעושים ניסים, סיפורי ניסים בזכות תהילים, אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות
שרלטנות, אומני פיתוי, מיסטיקנים שרלטנים, מתקשרים שרלטנים, רבנים שרלטנים, מטפלים שרלטנים, ניסים של רבנים, רבנים שעושים ניסים, סיפורי ניסים בזכות תהילים, אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות
...שיעשה את זה יצליח בחלק מהמקרים אבל בדיוק כמו מי שמי שיעשה הפוך יצליח בחלק מהמקרים עכשיו זה נכון שבאופן יחסי אם אתה תשב בבית ולא תעשה כלום הסיכוי יותר קלוש למרות שגם זאת לא האמת כי יכול להיות שאם תשב בבית ולא תעשה כלום אתה תפתור את הבעיה בשורשה ואז אתה תצליח יותר אבל אם אתה אף פעם לא תעשה כלום ברור שיותר טוב שתעשה כבר משהו אבל מצד שני להגיד יש לי שיטה שאומרת פשוט תעשה את מה שבא לך או דברים כאלה כאילו זה שהשיטה שלך עובדת בחלק מהמקרים זאת לא שיטה. או נגיד לדוגמה התגוננות מסכין אחד אומר איך להתגונן...
דייטים, הכרויות, אומנות הפיקאפ, אומנות הפיתוי, אקסית מיתולוגית, לא התגבר על האקסית, סיפורים על אקסים, איך לגרום למישהו לרצות אותך? איתור צרכי הלקוח, שיטות מכירה, יצירת כימיה
דייטים, הכרויות, אומנות הפיקאפ, אומנות הפיתוי, אקסית מיתולוגית, לא התגבר על האקסית, סיפורים על אקסים, איך לגרום למישהו לרצות אותך? איתור צרכי הלקוח, שיטות מכירה, יצירת כימיה
...כל מה שאמרת, רגע שנייה אז קודם כל חלק גדול מהאנשים נלחצים מזה אז את לא נלחצת משום דבר כידוע שזה גם חיסרון ואז אז את אומרת קודם כל אוקי אם נגיד אפשר פשוט ברגע שאחד, נגיד הגבר נגיד מספר על בחורות אחרות שהוא יוצא איתן אז אפשר להשתמש בזה כדי לדעת מה הוא מחפש נניח. אוקי מה עוד אפשר לעשות כדי לדעת מה הוא מחפש ואז נגיד למלא לו את זה בדרכים אחרות לדוגמה, מה עוד אפשר לעשות? ש: אפשר להקטין את המשמעות או אם אני רוצה או היא רוצה שלמערכת היחסים הזאת שהוא מספר עליה. אליעד: נכון אז דבר אחד זה אפשר למצוא מה הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הצורך להיות בדמות לצורך משחק החיים, הצורך לשחק דמות עבור משחק החיים, לחיות בצורה אותנטית או להיות בדמות, לשחק את משחק החיים בצורה אותנטית, לשחק דמות במשחק החיים, למה האדם מרגיש קונפליקט פנימי כאשר הוא בדמות? כיצד מתבטאת חוויית השיתוק של האדם שלא שלם עם הדמות שלו? האם אפשר בכלל להפסיק להיות בדמות? העמדת פנים / להעמיד פנים במשחק החיים, איך מוצאים את האיזון הנכון בין להיות בדמות לבין להיות עצמך? איך מתמודדים עם פחד מכישלון או חוסר קבלה? אמנות הפיתוי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: חיים קשים, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חיים קשים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומלץ, ייעוץ אישי, אימון אישי לאורח חיים בריא בנושא חיים קשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.9922 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 21:11:24 - wesi1