אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות של לקוח ✔טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
איך להשתמש בטכניקות רטוריקה כדי לנצח בוויכוח?

כאשר רוצים לשכנע אנשים או לנצח בוויכוחים, יש מספר טכניקות רטוריות ומניפולציות שניתן להיעזר בהן. אליעד כהן הסביר כיצד ניתן להשתמש במבנה ובדקויות של המשפטים שאנשים אומרים כדי להקדים ולהימנע ממלכודות במהלך שיחות וויכוחים, במיוחד במכירות, בטיפול בהתנגדויות של לקוחות, ובדיונים באופן כללי.

מה עושים כשמישהו מתחיל שאלה עם הנחת יסוד?

כאשר מישהו מתחיל משפט בניסוח כמו "בפעם הראשונה שקראתי את הספר, זה נתן לי boost", אליעד מסביר שיש מיד לשים לב שהאדם הזה הציג עובדה שהוא מתכוון להתבסס עליה בהמשך. מדוע הוא בחר להדגיש דווקא את "הפעם הראשונה"? המשמעות היא שבפעמים אחרות ייתכן שהמצב יהיה שונה. אם האדם משתמש במילה "ראשונה", הוא למעשה רומז שבפעמים אחרות לא הייתה חוויה זהה, או לפחות שהחוויה הייתה שונה.

לדוגמה, כאשר הלקוח אומר: "כשהתחלתי לעבוד פה, התייחסו אליי טוב", המשפט הזה טומן בחובו הנחה שבזמן הנוכחי ההתייחסות השתנתה לרעה. אליעד מציע מראש להפוך את הטענה לסובייקטיבית: "אני שמח שראית שמתייחסים אליך טוב", מה שמעביר בעדינות את האחריות לצד השני - שאולי הוא זה שמפרש את המציאות בצורה שלילית.

למה חשוב לומר "בעיניך" לפני שהצד השני מסיים את השאלה?

אליעד מדגים נקודה חשובה נוספת: כאשר הצד השני מתחיל טענה או שאלה שיש בה פוטנציאל למלכודת, עדיף לומר מראש שזו רק דעתו האישית ("בעיניך"), אפילו עוד לפני שהטענה הושלמה. למשל, אם מישהו אומר "הפעם הראשונה הייתה טובה", מיד מומלץ לומר: "כן, אני מבין שבעיניך זה היה ככה". מדוע? כי אם נחכה שהאדם יסיים לטעון את טענתו השלילית ("אבל בפעמים הבאות זה היה פחות טוב"), ורק אז נאמר לו "זה בעיניך", זה ייראה כהתגוננות לא אותנטית. לעומת זאת, כשאומרים מראש "בעיניך", האדם השני תופס זאת כדבר אותנטי ולא כהתגוננות.

איך לזהות מראש את הכיוון של שאלות פרדוקסליות?

אליעד כהן מסביר ששאלות פרדוקסליות הן הקשות ביותר להתמודד איתן, כי הן מכילות שני צדדים מנוגדים: הצד שהאדם מציג, והצד המנוגד שהוא מתכוון להעלות בהמשך. אם מישהו מציין עובדה בצורה חיובית מאוד ("זה היה מדהים בפעם הראשונה"), הוא למעשה אומר בצורה סמויה שבפעמים אחרות זה לא היה מדהים באותה מידה. ברגע שנזהה את ההיפך המובלע בתוך המשפט המקורי, נוכל להכין תגובה שתמנע מאיתנו להיקלע למלכודת.

מדוע חשוב לשים לב למשמעות ההפוכה של כל משפט?

כל משפט שאדם אומר, כולל תמיד באופן סמוי את ההיפך שלו. לדוגמה, כשאומרים למישהו: "אתה נראה טוב היום", משתמע מכך שביום אחר הוא לא נראה טוב. כשאדם אומר "יש אלוהים", הוא למעשה אומר בצורה סמויה שיש אפשרות שאין אלוהים. אליעד מציע תמיד לשים לב להיפך של המשפט כדי להבין מה מסתתר מאחוריו. התגובה צריכה לקחת בחשבון גם את מה שלא נאמר במפורש אלא נאמר במשתמע.

איך להשתמש במחמאות כדי לתקוף בעקיפין?

שיטה נוספת שמסביר אליעד היא לתת מחמאות בצורה עקיפה שמשמעותן בעצם שלילית. לדוגמה, אם רוצים לומר שלמישהו בדרך כלל אין הישגים גבוהים, אפשר לומר: "כל הכבוד לך שהצלחת לקבל 100 במבחן הזה", מה שמרמז שברוב הפעמים הוא לא משיג 100. זוהי דוגמה למניפולציה מילולית שבה מחמאה תמימה לכאורה מעבירה...
ש: יש איזו נקודה שאני רוצה לחדד קצת לבדוק אותה, קראתי את הספר להיות אלוהים כמה פעמים וכל פעם שאני קורא אותו בנפרד בפעם הראשונה זה נותן לי "boost" של "High" כזה.

אליעד: למי זה נותן?

ש: לי.

אליעד: אוקי, למה אמרתי ולמי זה נותן כי תכף הוא יתלונן על הפעם השנייה אז אם אני אסכים איתו על הפעם הראשונה אני אצטרך להסכים איתו גם על הפעם השנייה או החמישית ואני אומר בוא מראש כבר נלך על זה שזה ביקורתי ואז אחר כך כשאתה מתלונן יכול אחר כך להגיד שזה עליך.

ש: זהו שאין לי תלונה לגבי הספר להפך.

אליעד: בסדר הוספת תלונה כלשהי נכון.

ש: לא תלונה.

אליעד: תהיה תמיהה תהיה קושייה תהיה משהו. עכשיו ברגע שהוא מתחיל שאלה שימו לב מבחינת מבנה, כשהוא מתחיל הוא אומר משפט עכשיו הוא אומר "קראתי את הספר כמה פעמים" זה עוד לא יודעים איפה זה הולך ואז הוא אומר "כשקוראים את הספר בפעם הראשונה זה ככה וככה" עכשיו אם הוא מציין את זה יכול להיות שהוא סתם מציין את זה אבל אם הוא מציין את זה כנראה שאחר כך הולך להתבסס על זה שאלה. אני מסביר לכם איך המבנה של זה, עכשיו אם הוא מתחיל במשפט "כשקוראים את הספר פעם ראשונה זה נותן boost" נגיד אוקי אז קודם כל אני כבר יודע אני שואל את עצמי אוקי למה הוא צריך את המשפט הזה אז יכול להיות שהוא סתם סיפר סיפור הוא יכול להגיד "אתמול ירד גשם" אבל אני מניח שהוא ציין את המשפט הזה כבסיס של שאלה.

עכשיו אם אני צריך לשאול את עצמי איזה שאלה הוא הולך לשאול, אני צריך לשאול איזו שאלה הוא הולך לשאול אז אני מניח שהשאלה, מה המהות של שאלה השאלה הכי קשה היא פרדוקס יש כמה סוגי שאלות, יש שאלה של איפה שמים זה מה השעה שאלות כאלה אבל השאלה הכי קשה זאת שאלה פרדוקסלית. עכשיו אז אני מניח מראש כשהוא אומר לי "בפעם הראשונה כשקוראים את הספר זה ככה וככה" אני מניח שאם הוא הולך לשאול את השאלה כנראה שהשאלה תבוא ואחר כך זה הפוך, עכשיו אני לא חושב שהוא באמת הלך להגיד את זה אבל בהנחה שהוא שואל שאלה והוא ביסס עובדה ואז השאלה כנראה צריכה להיות קונטרה אז לכן אני כבר מראש שומע שהוא הולך להגיד לי תכף משהו שהוא כאילו ההפך של "בפעם הראשונה זה נותן boost" ואז מראש כבר שומעים "אוקי אז תכף הוא יגיד לי ההפך של זה לא נותן " boost" ואז הוא ישאל איזו שאלה אז אני מראש כבר אומר לו טוב תקשיב זה בעיניך ואז אפשר לזרוק את האחריות עליו זה מבחינת המבנה.

עכשיו ולמה אני גם מניח מאוד סיבה שהוא הולך תכף לשאול שאלה על המשפט הזה לכאורה אולי הוא ציין את זה כעובדה אולי הוא סתם סיפר סיפור ותכף הוא יספר משהו אחר שזה גם זה יכול להיות אבל בגלל שהוא אמר "הפעם הראשונה" בגלל שהוא אמר את המילה "הראשונה" אז זאת אומרת שהיה לו חשוב לדייק אם היה לו חשוב לדייק אז כנראה שהוא הולך לבסס איזו שאלה והשאלה תהיה כנראה ההפך של זה אז אני בשביל שלא אחר כך יגיד לי "למה ההפך של זה זה ככה" אז אני מראש אומר לו תקשיב ההנחת יסוד היא סובייקטיבית. הבנתם את המבנה, מה הבנת אתה?

ש: הבנתי שאיך שהוא התחיל את השאלה הוא התחיל אותה בהנחת יסוד הנחת יסוד שלו הייתה.

אליעד: בפעם הראשונה.

ש: כשהוא אמר את המילה "בפעם הראשונה", כשהוא קרא את הספר כמה פעמים ובפעם הראשונה הוא קיבל רושם כזה וכזה נגיד רושם טוב הוא קיבל ואז ברגע שהוא ציין שבפעם הראשונה הוא קיבל את הרושם טוב אז מזה אפשר להסיק עכשיו הוא מבסס, אפשר להניח כן שהוא יגיד את ההפך אחר כך על זה יש לו שאלה ואז ישר אתה אמרת לו שזה בעיניו כאילו.

אליעד: למה תקשיבו כי אם לא הוא גם יכול לשים פה מלכודת כי אם אתה רוצה לשים מלכודת למישהו אז מה שאתה צריך לעשות זה להחמיא לו והוא יסכים איתך ואחר כך שתתקוף אותו הוא לא יכול להגיד לך "זה בעינייך, תגיד לי וקודם שאמרתי לך שבפעם הראשונה זה נותן boost זה לא נשאר לך זה היה נכון אז אולי תסכים איתי גם על הסוף".

ש: אבל למה הזדרזת להגיד לו את זה עכשיו היית יכול לחכות.

אליעד: אני כבר שמעתי כבר את השאלה.

ש: אבל הוא לא יעבוד עליך.

אליעד: לא משנה שכבר מראש לחסוך אי נעימות. אתה הבנת אדוני, אתה הבנת?

ש: יחסית.

אליעד: אני בסך הכל רציתי להראות לכם סוג של קטע של רטוריקה כזה כשמישהו אומר טענה אתה אומר אוקי בהתחלה הוא ציין עובדה כללית "קראתי את הספר כמה פעמים" עוד לא יודעים לאיפה זה הולך שאלה, המהות של שאלה היא פרדוקס השאלה הכי קשה היא שאלה פרדוקסלית כי גם בשאלות יש שאלה של איפה וכאלה אבל השאלה הכי קשה היא שאלה פרדוקסלית, אם אתה מוכיח עובדה ואתה מוכיח אחר כך את ההפך זאת שאלה הכי קשה שיש. לא באמת חשבתי שהוא הולך להגיד תכף "תקשיב ובפעם השנייה זה לא עשה לי כלום" לא חשבתי את זה ולא רק משום שמשהו קרה כמה פעמים וכו' אבל אף על פי כן חשבתי שאם הוא מציין עובדה שזה נתן " boost" והוא אומר את זה "וראשונה" זה מחדד שתכף יבוא ההפך אז מראש כדי להתגונן מההפך אז אתה. עכשיו שימו לב לדבר שאם הייתי אומר לו אחר כך את "בעיניך" אז זה היה נראה כאילו אני מתגונן "אז הוא לא יודע מה להגיד אז הוא אמר לי בעיניך" אז לכן כדי שזה עוד יותר אותנטי אז מראש ברגע שדחפתי כבר את "בעיניך" אז אחר כך שהוא יגיד לי משהו אני אגיד לו זה בעיניך זה ישמע יותר אמיתי "הבעיניך".

זאת אומרת יכול להיות שמצד האמת זה לא בעיניך לא שזה באמת ככה אלא מה שאף על פי כן נניח נגיד שאני רוצה לשקר אותך ואני רוצה לגרום לך לחשוב שזה בעיניך אז עדיף לי לעשות את זה מההתחלה למה כי אם אני אעשה את זה אחר כך אז אחר כך יגידו "למה הוא אמר בעיניך זה לא נכון הוא רק אמר בעיניך כדי להתחמק" אבל אם אני כבר חידדתי לך שזה בעיניך עוד לפני ששאלת אותי משהו אז אחר כך ואתה אולי אפילו לא הבנת כל כך מה זה משנה בעיני לא בעיני אמרת "טוב זה בעיני" אז אחר כך גם כשאתה תשאל את השאלה ואני אגיד לך בעיניך אז זה יראה "טוב אבל זה בעיניו". הבנו את זה?

ש: למה אתה רוצה לשקר לא הבנתי את הקטע הזה.

אליעד: לא אמרתי שאני רוצה לשקר אמרתי שבוא נניח קודם כל שמה שאמרנו אמרנו שאמרתי תוספת אמרתי בא נניח נגיד מצב שהוא ציין עובדה אמיתית ואני יודע שתכף הוא הולך לציין עוד עובדה שאני לא נעים לי העובדה הזאת נניח שזה המצב עכשיו אז מה עדיף לך, עדיף לך לחכות שהוא יציין את העובדה הלא נכונה ולהגיד לו אתה משקר או עדיף לך בראשון שזה עוד טוב בעיניך כבר אז להגיד לו אתה משקר, עדיף להגיד בראשון כי אם אתה תגיד בשני הוא יגיד "אבל אמר שזה נכון" רק שעל הראשון כבר אמרת לו "תקשיב אתה עובד עלי" אז אחר כך כשאתה תגיד אחר כך את "אתה עובד עלי" זה ישמע יותר אמין הוא ישמע כאילו פחות ספק כי כבר אמרת את זה קודם גם כשלא ידעת.

הבנת וזה העניין כשאתה שומע משפט, עכשיו שימו לב לעוד עומק של הדבר כל משפט המשמעות שלו נגזרת, ממה המשמעות של המשפט נגזרת, ממה המשמעות של דבר נגזרת מההפך שלו. כל דבר בעולם המשמעות שלו נובעת מההפך שלו "יש משהו" המשמעות שלו נובעת "לא אין משהו" אוקי יפה, לכן כשמישהו אומר משפט תמיד תשמע את ההפך כשמישהו אומר לך "יפה ולא מכוער", "זאת אומרת רגע למה הוא חשב שאני מכוער, הוא חשב שאני חושב מכוער, הוא חשב שמישהו חושב שאני מכוער אחרת למה הוא צריך להגיד לי שאני יפה". אוקי עכשיו יש אנשים שאומרים להם משפט הם לא שומעים את ההפך אבל אפשר לשמוע גם את ההפך נגיד שמישהו אומר לך "החיים זה האהבה", "למה כי אתה לא אוהב את עצמך כאילו איך עלית על זה כאילו מה למה שנאת את עצמך קודם שגילית שהחיים אהבה מה קרה" או נגיד "יש אלוהים", "למה חשבת שאין אלוהים למה אתה צריך להגיד לי שיש אלוהים".

ש: או אתה חושב שאני חושב שאין אלוהים.

אליעד: לא משנה אני רק אומר לכן זה גם משהו חשוב אתה שומע משפט תשמע את ההפך כי המשפט מה הוא שולל המשפט או מה הוא בא לשלול ולכן כשהוא אומר לי משפט "תקשיב כשקראתי פעם ראשונה ככה וככה" אני שמעתי "אוקי כשקראתי פעם ראשונה, ראשונה ולא אחרת נתן boost ולא לא נתן boost בפעמים האחרות" אז כבר שמעתי את המשפט ולכן כבר ברגע ששמעתי שהוא שולל את ההפך כבר אמרתי רגע ההפך הזה הוא בעייתי לך תדע תכף, עצם זה שהוא הניח הנחת יסוד "הפעם הראשונה, יש boost" זאת אומרת שהוא בעצם אומר "תקשיב בפעמים אחרות אין boost", נכון זה מה שאמרת אמרת פעם ראשונה יש.

ש: לא אני לא אמרתי עוד לא שאלתי.

אליעד: לא משנה המשמעות בעיניך כמו שאמרנו לפני, המשמעות של המשפט שאומרת "בפעם הראשונה יש boost" המשמעות המשפט הזה כשלעצמו זה בעצם, אני אתן לכם דוגמה נגיד שאני נגיד ארצה או מישהו נגיד ירצה לשבח ספר, הפוך נגיד שמישהו ירצה להשמיץ ספר אבל הוא לא יכול להשמיץ אז מה הוא יכול לעשות להגיד "תקשיב בפעם", לא מה שאתה צריך לעשות זה לשבח ולצמצם אם אתה רוצה להשמיץ מישהו ואתה לא יכול להשמיץ אותו בצורה ישירה אז אתה יכול להשמיץ אותו בצורה עקיפה, איך אתה תשבח אותו ותצמצם את השבח נגיד "וואלה כל הכבוד לו שהוא קיבל מאה במבחן הזה" אז שיבחת אותו ובעצם אמרת "בשאר המבחנים הוא לא קיבל מאה".

ש: הפעם הצליח לך.

אליעד: בדיוק "הפעם הצליח לך" נגיד דוגמה, יפה אז נגיד זאת אומרת עצם זה שהוא אמר את המשפט "בפעם הראשונה יש boost" הוא בעצם אמר "ובפעמים אחרות אין, פחות".

ש: יותר אולי.

אליעד: סיכוי "ל boost" יותר "מ boost" גם זה כל מי שהיה שומע אינטואיטיבית היה שומע "יותר"?

ש: אני אמשיך את.

אליעד: לא רגע אז היה צריך להגיד "לפחות" לא אמרת "לפחות boost" אמרת, שניה לא משנה יכל, גם אם אתה צודק גם אם אחר כך הוא רצה להגיד "יש boost ואחר כך אתה עף לחלל" נניח שהוא רצה להגיד את זה נניח שזה מה שהוא רצה להגיד למרות שאם אנחנו נשמע פה במילים אני לא יודע אם זה ישמע ככה אבל עצם זה שיש פירוש אפשרי של המשפט שלך שיכול להתפרש, הוא אומר "פעם ראשונה יש boost, יכול להיות שבפעמים נוספות אין, יכול להיות שבפעמים נוספות יש יותר" נניח שהוא התכוון ליותר אבל יש גם את הפירוש "פעמים נוספות יש פחות".

אז עכשיו ואז כשאתה שומע את המשפט או כשאני שומע ואומר רגע והמשפט שאומר "פעמים אחרות יש פחות" זה משפט טוב או רע לי אז אני אומר זה משפט רע, ברגע שהמשפט רע אז אני צריך כבר לשלול את המשפט שהוא אמר כי אם אני לא אשלול את המשפט שהוא אמר אני בעצם מסכים להפך שלו. הבנו זאת אומרת אם מישהו אומר משפט בעצם המשפט הזה הוא גם אומר עוד משהו שהוא לא אמר ואם אתה תסכים איתו על מה שהוא אמר אתה בעצם מסכים איתו גם על מה שמשתמע ממה שהוא אמר.

ש: יהיה לך קשה לא להסכים עם ההמשך.

אליעד: לא, מעבר לזה אני עכשיו מעבר לזה נגיד שהוא יגיד לך "אתה יודע רציתי להגיד לך" סתם הוא יגיד "אני לא יוצא לי שאלה רק רציתי להגיד לך פעם ראשונה כשקוראים את הספר זה אחלה ספר" נגיד שהוא היה רוצה להגיד כזה דבר וזהו אז עדיין כשאתה מסכים למשפט אתה בעצם גם מסכים למשמעות המלאה שלו. כשאומרים לך משפט חיובי מסוים בעצם שוללים את ההפך שלו, עכשיו ואם ההפך שלו לא מתאים לך גם צריך להתנגד למשפט עצמו.

הבנת ולכן כשמישהו אומר משפט כמו לדוגמה "תקשיב כשקראתי את הספר פעם ראשונה" או נגיד מישהו יבוא אליך יגיד לך "כשהתחלתי לעבוד פה התייחסו אלי מאוד טוב" נגיד עכשיו נגיד שהוא לא אמר שום דבר מעבר נגיד ואתה שומע "רגע מה זאת אומרת כשהתחלת לעבוד פה, מה ועכשיו לא מתייחסים אליך טוב" אז אתה יכול להגיד לו "אני שמח שראית שמתייחסים אליך טוב" כי אתה לא רוצה לעורר בעיות אתה אומר "אני שמח שראית שמתייחסים אליך טוב" ואז בעצם הפכת את זה לסובייקטיבי כי זה בעצם להגיד לו "אולי זה שאחר כך חשבת שלא מתייחסים אליך טוב כי אתה לא רואה את זה" נגיד.

אתה מבין אבל מראש אתה כבר צריך לשמוע ברגע שהוא אומר לך "תקשיב אני...
איך לנצח בוויכוחים מכוער איך לנצח בויכוחים מניפולציות אינטואיטיבי התנגדויות בזמן מכירה הרגשת ניכור טיפשות מוצר מה היא רוצה לקוח מתלונן איך לנצח איך לנצח בויכוח איך לנצח בויכוחים דיבייט דיבייטינג התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח ויכוח ויכוחים טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדות טיפולים טיפים טיפים למכירות טיפים לשכנוע לגרום לאנשים לנצח לנצח בויכוח לנצח בויכוחים לקוח לקוחות לשכנע לשכנע אנשים לשתול לשתול מחשבות מחשבות מטופל מטופלים מטפל מכירות מניפולציה מניפולציה על אנשים מניפולציות רטוריקה שכנוע שתילת מחשבות
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
... לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך ... עם לקוחות או אנשים, יתכנו התנגדויות אשר יעלו במהלך השיחה. אליעד כהן מסביר שגapproaches לשם הפחתת התנגדות הלקוח אינן בהכרח מציינות פתרון מהיר, אלא מצביעות על חשיבות ההבנה ששיטת ההתמודדות ... להמנע מלהגיב באופן מוחלט להתנגדות? העקרון המרכזי של אליעד כהן הוא שעל אף שאנשים נוטים להסתכל על התנגדות של הלקוח כמשהו שמסיים את המשא ומתן, לעיתים התמודדות נכונה עם התנגדות היא דווקא ... כיצד להפוך סירוב להזדמנות מכירה? תכנון מראש להתמודדויות עם התנגדויות איך כדאי לגשת לטיפול בהתנגדויות של לקוחות כבר בשלב המשא ומתן? הטקסט מסביר שעל אף הרצון למנוע התנגדויות, לא תמיד ... לשכנוע בסיטואציות מורכבות שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה ועוד דרך איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות, התנגדויות של אנשים. מנהלים משא ומתן עם מישהו ורואים שהולכת לבוא ... את ההתנגדות לגמרי. עדיין איך אפשר לגרום להתנגדות להיות פחות קשה. אז מה שבעצם אפשר לעשות זה לגרום להתנגדות של הלקוח לשתול לו בראש מחשבה שתגרום לו לחשוב שההתנגדות שלו היא מסיבה שאנחנו יכולים ...
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
... מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות למה כדאי לכל אחד ללמוד מכירות? אליעד כהן מסביר בהרצאתו מדוע חשוב שכל אדם ... מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בהתנגדויות לקוח? אליעד כהן מסביר כי לב ליבה של מיומנות המכירה היא היכולת לזהות ולטפל בהתנגדויות של לקוחות. הוא מדגיש שהתנגדות אינה בעיה, אלא ההזדמנות המרכזית של איש המכירות להוכיח את יכולתו. טיפול בהתנגדויות לקוח מתבסס על זיהוי הנחות היסוד שמאחורי ההתנגדות של הלקוח, והיכולת להטיל בהן ספק באופן שישכנע את הלקוח. לדוגמה, כאשר לקוח אומר זה יקר לי, אליעד ממליץ לשאול שאלות שיחשפו מה עומד מאחורי הטענה הזו. חשוב ... שהוא יקבל. אליעד מסביר כי רוב ההתנגדויות של הלקוחות מבוססות על הנחות לא בדוקות, וכאשר בודקים אותן לעומק, ניתן בקלות יחסית להפריך אותן ולהפוך אותן למכירה. הוא נותן דוגמאות להתנגדויות נפוצות, כגון ... במכירות. איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? למה קשה לקבל לא מלקוחות? איך להיות איש מכירות טוב? למה עבודה במכירות מפתחת את החשיבה? איך להפוך סירוב להזדמנות? איך למכור לעצמי אושר? ...
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
... חיצונית, לא תהיה לו הצלחה. כיצד להתמודד עם התנגדות של לקוח או בן זוג? במקום למהר להציג פרזנטציה מחדש, יש לבדוק היטב את הסיבה לסירוב ... בכך שאכן מדובר בשינוי אמיתי. איך להתמודד עם התנגדות של לקוח או בן בת זוג? במקום למהר לעשות פרזנטציה מחדש, יש להבין לעומק את הסיבה לסירוב ... שהשתנתי? פרזנטציה רעה, פרזנטציה מזיקה, טיפול בהתנגדות לקוח
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח , שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע ... ירגיש מוגבל או מאוים אם ינסה להבין נקודת מבט נוספת. איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר ... לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג ... החסר וליצור שינוי אמיתי בגישתו. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג ...
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
... דבר, בעוד שעצב נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שמח ימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות הלקוח ויראה את היתרונות בתהליך המכירה. לעומתו, מוכר עצוב עשוי להרגיש כל ... כך הוא יתאמץ יותר להשלים אותה. מצב רוח טוב יכול להקל על ההתמודדות עם התנגדויות של הלקוח, אולם מוכר עצוב עשוי להרגיש שהוא חייב את המכירה כדי לשפר את מצבו, ... בעוד שעצב נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שנמצא במצב רוח טוב יתמודד עם התנגדויות של לקוחות בצורה קלילה יותר, יראה את היתרונות שבתהליך, ויהיה בעל גישה חיובית ... משפיעה על יכולת ההתמודדות עם קשיים? כאשר מוכר נתקל בקושי במכירה, כמו התנגדות של לקוח, תגובתו תלויה בגישתו. מוכר עם מצב רוח טוב ייטה להסתכל על חצי הכוס ... מצד אחד, מוכר שמח יתמודד טוב יותר עם קשיים וימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות של לקוחות. מצד שני, מוכר עצוב עשוי להיות רעב יותר להצלחה ולראות במכירה מוצא ... תלוי בהקשר הספציפי ובאופי של המוכר עצמו. איך לשפר מכירות ולהתמודד עם התנגדויות של לקוחות השפעת מצב הרוח על קבלת החלטות הקשר בין מוטיבציה להצלחה עסקית ...
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... יש אינסוף תרחישים אפשריים, אך בסוף מתממש רק כיוון אחד. לכן, מי שמוכר רעיון או מוצר חייב ללמוד להתנייד בין גם וגם לרק לפי הצורך. עקרונות נוספים בשכנוע ומכירות התמודדות עם התנגדויות של לקוחות טכניקות חשיבה לוגיות שימוש באובייקטיבי וסובייקטיבי בדיון הבחנה בין וודאי לספק בקבלת החלטות שלום ... שאין אפשרות שהוא לא צריך את המוצר הזה, אוקי מחויב. יחד עם זאת יש מקרים שבהם צריך לדעת לדבר בצורה של אפשרי, אפשרי פירושו לא וודאי לא הכרחי גם וגם, מה לדוגמה בכל פעם שיש התנגדות של לקוח בכל פעם שיש קונפליקט בכל פעם שיש אי הסכמה אז הדרך לפרוץ את האי הסכמה היא באמצעות אפשרי. מה זאת אומרת? ...
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
... במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות למה כל כך קשה לעבוד במכירות? אליעד כהן מסביר שהקושי העיקרי בעבודה במכירות נובע מכך שאיש המכירות צריך ... מדגיש שאחת הסיבות המרכזיות לתחושת הקושי היא עצם העיסוק בשכנוע ובהתמודדות עם ההתנגדויות של הלקוחות. בניגוד למקצועות אחרים, שבהם האדם פועל מול אובייקטים דוממים או תהליכים פנימיים, במכירות האדם חייב להתמודד עם אדם נוסף שמצוי במצב של ספק, ביקורתיות ... עצמי במכירות איך להפוך כישלון במכירות להצלחה? למה קשה לעבוד במכירות? איך להפוך התנגדות של לקוח להזדמנות? ...
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
... להתעקש על השכר ולהוכיח את המקצועיות שלו במקום להוריד את המחיר. איך להתמודד נכון עם התנגדות של לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר שהמוצר יקר, אפשר להציע לו לבחון את איכות המוצר, את ... טיפים לשיפור יכולות מכירה למה לקוח מבקש הנחה? האם להתפשר על השכר שלך? התמודדות עם התנגדויות לקוחות לתת הנחה ללקוח - האם זה באמת משתלם? כאשר אנחנו מדברים על הנושא של מתן הנחה ... לשאלות בראיון עבודה, אתה לא מספיק מקצועי, המוצר לא שווה את הכסף, המוצר יקר מידי, התנגדויות של לקוחות, כמה משכורת אתה רוצה? כמה שכר אתה רוצה? למה לא להתפשר על המשכורת? למה לא ...
חינוך ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 1
... לכל דבר ועניין. וכאשר מנסים למכור מוצר ללקוח, יש בתהליך הזה, כמה נקודות שצריך לתת עליהן את הדעת. כגון לדוגמה: זיהוי צרכי הלקוח, זיהוי התנגדויות הלקוח , טיפול בהתנגדויות, התאמת המוצר ללקוח ועוד. וכל הדברים האלו, צריך לתת עליהם את הדעת, כאשר מנסים למכור למישהו משהו, או בתהליך ...
חינוך ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 3
... הלקוח, עכשיו יש גם תהליך של: זיהוי התנגדויות לקוח . שבו, צריך לזהות את הסיבות ואת ההתנגדויות, שבגללן הלקוח לא רוצה ולא ירצה לקנות את המוצר. דהיינו, לא מספיק לגלות מה הילד רוצה, ... כך יש לזהות את הצרכים של הלקוח, ואת ההתנגדויות של הלקוח, כפי שכבר ביארתי לעיל. דהיינו, להבין, מה באמת הילד רוצה? ומה גורם לילד להתנגד למה שאומרים לו? ועל ידי כל זה, אפשר ליצור מצב, ... כמה שיותר מרוצים. מה שנקרא, טיפול בהתנגדויות של הלקוח והתאמת המוצר ללקוח. ומי שמדלג על שלב כלשהו, דהיינו, מי שלא מבין היטב את המניעים הרגשיים שנמצאים בתת המודע של עצמו ושל הילד שלו, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: התנגדות של לקוח, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התנגדות של לקוח, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי מומלץ, מאמן אישי בתל אביב, ייעוץ פילוסופי בתחום התנגדות של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 03:42:37 - wesi1