אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות של לקוח ✔מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:36מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מתי עדיף להגיד "טוב" ומתי עדיף להגיד "הכי טוב" בשכנוע?

אחת השאלות המרכזיות ששואל אליעד כהן במהלך ההרצאה היא מה עדיף להגיד בשכנוע: שהמוצר "טוב" או שהמוצר "הכי טוב"? למרות שהמילה "הכי טוב" נשמעת חזקה ומשכנעת יותר, אליעד מסביר שלכל ביטוי יש יתרונות וחסרונות ברורים, ולכן חשוב לדעת להשתמש בהם נכון בהתאם לסיטואציה.

מה החיסרון של המילה "הכי טוב" בשכנוע?

כשמשתמשים בביטוי "הכי טוב", יש מסר כפול וסמוי. מצד אחד, המסר חזק כי הוא מציג את המוצר כמוביל מעל כל האחרים. מצד שני, השימוש ב"הכי טוב" מרמז שיש מוצרים אחרים טובים גם הם. כלומר, ברגע שאמרת "הכי טוב", למעשה הודית שיש אופציות טובות אחרות, אבל שלך מובילה. לפעמים זה מחליש את המסר כי הוא פותח פתח להשוואות ולא מאפשר למוצר לעמוד בפני עצמו.

מה היתרון של המילה "טוב" בשכנוע?

כשאתה אומר על מוצר שהוא "טוב", ללא השוואה או הגזמה, אתה יוצר מסר פשוט, ברור, ואמין יותר בעיני הלקוח. במקרים מסוימים, הלקוח יעריך יותר את הישירות והכנות של האמירה, כי אתה לא טוען שהמוצר שלך הוא הטוב היחיד או הטוב מכולם, אלא פשוט שהוא טוב בפני עצמו, ללא תחרות.

איך להתאים את המסר לפי תפיסת הלקוח?

אליעד מדגיש שהבחירה בין "טוב" לבין "הכי טוב" חייבת להיות בהתאם לציפיות ולתפיסת הלקוח:
  • אם הלקוח מאמין שכל המוצרים בתחום הם טובים, ואתה מתקשה לשכנע אותו שהאחרים פחות טובים - עדיף לומר "המוצר הזה הוא הכי טוב". בכך אתה נותן הכרה מסוימת גם למוצרים האחרים, אך מדגיש שהמוצר שלך הוא הבחירה המובילה.
  • אם הלקוח לא בטוח לגבי איכות שאר המוצרים, או חושב שהמוצרים האחרים אינם מספיק טובים - עדיף לומר "המוצר הזה טוב", כי אז אתה לא פותח אפשרות להשוואה עם מוצרים אחרים כלל.
דוגמה מעשית לשימוש נכון בביטויים בשכנוע לקוח לרכישת רכב

כאשר לקוח מגיע לרכוש רכב והוא משוכנע שכל הרכבים בשוק הם איכותיים וטובים, הדרך הנכונה לשכנע אותו תהיה לומר "הרכב הזה הוא הכי טוב". בכך אתה משיג את המטרה כי אתה מסכים עם דעתו שיש עוד רכבים טובים, אך מדגיש שהרכב שאתה מוכר עולה על כולם.

לעומת זאת, אם הלקוח לא בטוח ברמת האיכות של הרכבים האחרים וחושש שהאפשרויות האחרות אינן מספיק טובות, אמירה פשוטה יותר כמו "הרכב הזה הוא רכב טוב", תיצור תחושה ברורה של ביטחון ואמינות. המסר שלך הופך להיות נקי מהשוואות מיותרות.

למה כדאי להגיד "הרכב הזה הוא הטוב בשבילך"?

אליעד מציע שיטה נוספת לשכנוע יעיל והיא שימוש בביטוי "הרכב הזה הוא הטוב בשבילך". כך אתה לא משתמש במילים "טוב" או "הכי טוב" בצורה מבודדת, אלא מתאים את המוצר אישית לצרכים של הלקוח. למעשה, אתה מצמצם לחלוטין את התחרות מול מוצרים אחרים ויוצר תחושה של פתרון מותאם אישית ללקוח.

מתי המילה "הכי טוב" מחלישה את המסר?

לפעמים דווקא שימוש במונח "הכי טוב" מחליש את המסר שלך. למשל, אם הלקוח שלך חשדן מאוד וכל אמירה מוחלטת עלולה להיראות לו מוגזמת ולא אמינה, אז עדיף לא להקצין באמירות כמו "הכי טוב", אלא לומר משהו מתון יותר כמו "גם זו אופציה טובה". כך אתה מונע התנגדות ומאפשר ללקוח להרגיש שליטה ובחירה פתוחה יותר.

איך ליצור הסכמה הדרגתית עם הלקוח?

אחת הטכניקות המומלצות שאליעד מציג היא יצירת הסכמה הדרגתית. בתחילה, אתה יכול להתחיל בביטוי עדין ומתון כמו "המוצר הזה הוא טוב", ורק אם אתה רואה שהלקוח מתחבר ומסכים, ניתן להעלות את עוצמת המסר ולומר לו "בעצם, זה המוצר הכי טוב עבורך". שיטה זו מאפשרת לך להתאים את המסר בדיוק לפי רמת ההתנגדות או ההסכמה של הלקוח תוך כדי השיחה.

האם "טוב" ו"הכי טוב" הם ביטויים מוחלטים או יחסיים?

אליעד מסביר ששני הביטויים, "טוב" ו"הכי טוב", הם ביטויים יחסיים ואף אחד מהם אינו מוחלט באמת. כאשר אומרים "הכי טוב" ברור מאליו שהמוצר שלך מושווה לאחרים ולכן הוא אינו עומד בפני עצמו. וכאשר אומרים רק "טוב", בתת - המודע של הלקוח ישנה ידיעה שכנראה קיימים מוצרים נוספים טובים. לכן אין ביטוי מוחלט מושלם.

הטריק הוא תמיד להתאים את הביטוי למצב הלקוח: אם הלקוח מחפש את "הכי טוב", תן לו את התחושה הזאת. אם הוא מחפש ביטחון בסיסי ללא השוואה, "טוב" יהיה מספיק.

מה המסקנה הסופית בבחירת מילים לשכנוע לקוחות?

אליעד כהן מסכם שהכל תלוי תמיד בהקשר ובתחושת הלקוח: לפעמים כדאי להקצין ולומר "הכי טוב", ולפעמים עדיף להנמיך טון ולומר "טוב". מי ששולט בדקויות האלה בשפה ובפסיכולוגיה של השכנוע, יכול להתאים את המסר המדויק שיביא את הלקוח להסכים ולהשתכנע בצורה הטובה ביותר.
מה ההבדל בין "טוב" ל - "הכי טוב" ומתי להשתמש בכל אחד מהם?

כאשר שואלים מה יותר טוב - "טוב" או "הכי טוב" - התשובה נראית אינטואיטיבית: "הכי טוב" נשמע חזק ומשכנע יותר מ - "טוב". אבל האם זה תמיד כך?

מתי עדיף לומר "הכי טוב" ומתי עדיף לומר "טוב"?

כאשר אומרים על מוצר מסוים שהוא "הכי טוב", יש בכך מסר כפול. מצד אחד, זה ממקם אותו מעל שאר המוצרים. מצד שני, זה גם מרמז על כך שיש מוצרים אחרים שהם "טובים", ורק בהשוואה אליהם הוא "הכי טוב".

לעומת זאת, כשאומרים "המוצר הזה טוב", זה מייצר תחושת ודאות מסוימת - לא מדברים על השוואה עם אחרים, אלא קובעים עובדה פשוטה. לכן, בחלק מהמקרים עדיף דווקא להימנע מהמילה "הכי טוב", כי בכך נוצר הרושם שיש מוצרים אחרים שמתחרים על אותו תואר.

איך לבחור את הביטוי המתאים לשכנוע לקוחות?

- אם הלקוח חושב שכל המוצרים בתחום טובים וקשה לשכנע אותו שהמתחרים נחותים, עדיף לומר שהמוצר "הכי טוב". בכך ניתן לגיטימציה לאחרים, אך משכנעים שהוא המוביל.

- אם הלקוח לא בטוח לגבי טיבם של שאר המוצרים, עדיף לומר "המוצר הזה טוב", בלי להזכיר בכלל אופציות אחרות. כך יוצרים תחושה שאין כאן השוואה - אלא קביעה פשוטה וברורה.

דוגמה מעשית: איך לשכנע לקוח ברכישת רכב?

אם הלקוח מגיע עם תפיסה שכל הרכבים טובים, עדיף לומר: "הרכב הזה הוא הכי טוב" - כי בכך אתה מסכים איתו שהמתחרים טובים, אך מסביר שהרכב שאתה מציע עדיין עדיף.

אם הלקוח מתלבט וחושב שאולי כל הרכבים אינם איכותיים מספיק, עדיף לומר: "הרכב הזה הוא רכב טוב", כדי לא לפתוח דיון על השוואות.

מה היתרון בלהגיד "הרכב הזה הוא הרכב הטוב בשבילך"?

דרך נוספת לשכנע היא לשלב את המילים בצורה מחושבת: במקום לומר "הכי טוב" או "טוב", ניתן לומר "הרכב הזה הוא הטוב בשבילך". הביטוי הזה מצמצם את ההשוואה לכל השאר, וממקם את המוצר כפתרון אישי ומדויק לצרכים של הלקוח.

איך להשתמש בביטוי "הכי טוב" כדי לחזק או להחליש מסר?

לפעמים, אם מדברים על מוצר במונחים של "הכי טוב", זה דווקא מחליש את המסר. לדוגמה, אם הלקוח רוצה להשתכנע שהמוצר ראוי, אבל אם הוא ישמע "הכי טוב", זה יישמע לו מוגזם והוא יפקפק בכך. לכן, במקום לומר "זה הכי טוב", ניתן לומר "גם זו אופציה טובה" וכך ליצור תחושת בחירה פתוחה.

מהי השיטה האפקטיבית ביותר לשכנוע?

השיטה היא להבין את הציפייה של השומע ולהתאים את המסר בהתאם:

- אם הלקוח רוצה משהו מושלם - השתמש במונחים מוחלטים כמו "הכי טוב".

- אם הלקוח חשדן - עדיף להוריד את העוצמה ולומר "זה טוב" או "גם זו אפשרות טובה".

איך אפשר להוביל לקוח לקבל החלטה?

במקרים רבים, הדרך לשכנע אינה דרך קביעה חד משמעית אלא דרך יצירת הסכמה הדרגתית. לכן, אפשר להתחיל בביטוי מרוכך כמו "זה טוב" ורק לאחר מכן, בהתאם לתגובת הלקוח, לחזק את המסר ולומר "זה הכי טוב עבורך".

מסקנה: איך לבחור את המילים הנכונות בשכנוע?

הבחירה בין "טוב" ל - "הכי טוב" תלויה בהקשר ובתחושת הלקוח. אם רוצים לגרום ללקוח להרגיש בנוח עם הבחירה שלו, עדיף לומר "זה טוב בשבילך". אם רוצים להדגיש את עליונות המוצר על אחרים, יש להשתמש ב - "הכי טוב", אך בזהירות כדי לא לעורר התנגדות.
עכשיו תגיד לי משהו, מה יותר טוב בעינייך "טוב" או "הכי טוב"? מה יותר טוב "טוב" או "הכי טוב"?

ש: נראה לי הכי טוב.

אליעד: אז למה "נראה לי"? תגיד "הכי טוב". למה "נראה לי", מה הספק?

ש: אני אגיד לך מה זה, כי כשאתה אומר "הכי טוב" זה כאילו מזכיר לי...

אליעד: מה יותר טוב "הוא טוב" או "הוא הכי טוב", המוצר הזה הוא מוצר טוב או המוצר הזה הוא מוצר הכי טוב.

ש: אני חושב "שהכי טוב", אבל למה אני מתלבט אתה שואל אותי? כי כשאני שומע "הכי טוב" אני שומע יחסיות להגזים. כשאומרים "טוב" אני שומע מוגזם יותר.

אליעד: נכון, הכי טוב זה הכי טוב, טוב זה רק טוב. אבל זה הכי טוב. יפה, אלא מה, אז מתי טוב להגיד "המוצר הזה הוא מוצר טוב" ומתי עדיף להגיד "המוצר הזה הוא מוצר הכי טוב". מה החיסרון "של ההכי טוב" שאם אתה אומר "הכי טוב" אתה בעצם אומר "יש עוד מוצרים טובים". אם אתה אומר "הכי טוב" לא שיש עוד מוצרים טובים, אם אתה אומר "זה טוב" מה שנשאר מהמוצרים המוצר הזה הוא מוצר טוב.

ש: אכן אולי האמת.

אליעד: נכון, אז מה יותר חזק להגיד שהמוצר הזה הוא טוב או להגיד שהמוצר הזה הוא הכי טוב, מה עדיף?

ש: לא יודע.

אליעד: נו אז איך נדע, איך נדע מה לומר.

ש: אני חושב שזה תלוי בפריט, בנידון. אני חושב שזה תלוי בנידון, אם הנידון יש לו את כל המילים שיש, יש מערכת יחסית באותו תחום נגיד. אני אומר תלוי ביחס למה.

אליעד: אני אתן דוגמא. איך תדע עכשיו להגיד ללקוח שלך "תקשיב המוצר הזה הכי טוב או המוצר הזה הוא טוב".

ש: נגיד אם מדובר על הרכב. אם אני אגיד שזה טוב אף אחד לא יחשוב שאחרים יותר טובים. לפי ההנחה של הבן אדם. אתה מבין גם שרכבים אחרים טובים, כל הוויכוח הוא, כל הדיון הוא מה יותר טוב אבל אין דיון שאחרים לא טובים בכלל.

אליעד: אז נתת תשובה נכונה, אמרת זה הכל תלוי מנקודת המבט של השומע. אם השומע חושב שכל המוצרים טובים ואתה חושב שלך קשה לשכנע אותו שהם לא טובים אז תגיד לו "תקשיב זה המוצר הכי טוב". דהיינו, אני נותן לגיטימציה לזה שהם טובים אבל זה הכי טוב. אבל אם השומע לא יודע שום דבר על המוצרים או שיש לו ספקות לגבי המוצרים האחרים אז אל תגיד לו "זה המוצר הכי טוב", כי אם אתה אומר לו "זה הכי טוב" אתה בעצם אומר לו "תקשיב יש עוד מוצרים טובים".

אז תגיד לו "זה מוצר טוב", "תקשיב שלא יעבדו עליך, המוצר הזה הוא מוצר טוב". לא "המוצר הכי טוב" כי להגיד "הכי טוב" בהיבט מסוים אתה מגביה אותו, אתה אומר שהוא הכי טוב מהצד השני אתה מנמיך אותו כי אתה אומר שיש עוד טובים, אתה שם אותו ברובריקה אחת עם השאר.

אני פעם חשבתי בהתחלה שרבי נחמן הוא הרב הכי חכם אבל אחרי שהבנתי אותו, הבנתי שזה לא קשור בכלל, יש רבי נחמן ויש את כל השאר. מה הקשר, זה כמו נגיד לעשות השוואה בין השמש להגיד יש שני מקורות אור שמש וירח, לא זה לא אותו דבר, יש שמש ויש את כל השאר. הירח הוא לא מקור אור רק השתקפות של משהו. הבנת את הכוונה?

ש: כן.

אליעד: זהו. ואחר כך הבנתי עוד דברים. כן, מה אתה אומר?

ש: מה אני? מעניין מה היה אחר כך.

אליעד: אחר כך הבנתי שמהיבט מסוים אין הבדל ביניהם מהיבט מסוים, מהיבט מסוים זה הכי טוב, מהיבט מסוים זה הכי רע או מהיבט מסוים זה ככה ומהיבט מסוים. סיפורים ועניינים.

ש: הבנתי. עכשיו, מה שרציתי לשאול שאני עכשיו, רגע מסביב ביטוי...

אליעד: ועדיין אני מזכיר אותו ולא אף אחד אחר. כן מה אתה אומר?

ש: שאני עושה חלוקה של הביטויים, מה מבטא מוחלט, מה מבטא יחסי. אז בסופו של דבר איפה אני שם את המוחלט יותר, איפה אני שם יותר את היחסי. "הכי טוב" או "הטוב"?

אליעד: עוד פעם. למושג, לשני הביטויים יש חיסרון. אוקי?

ש: ולשניהם הם לא מבטאים מוחלט זה מה שאתה אומר לי.

אליעד: כן שניהם לא מבטאים מוחלט. אני אסביר לך, בוא ננתח למה. כשאתה מדבר על הכי טוב בעצם אמרת "יש טובים אחרים", אז הוא לא מוחלט. אם אתה אומר "הוא טוב" אז בתת מודע של הבן אדם הוא אומר "כן אבל גם אחרים טובים" ועוד חיסרון כשאתה אומר על משהו שהוא טוב, אומרים לך "אוקי, אבל אני רוצה את ההכי טוב", "לא לא, אני לא רוצה רכב טוב, אני רוצה את הרכב ההכי טוב".

אז עוד יכול להיות שאם תגיד על משהו שהוא טוב בכלל החלשת אותו כי אומנם הוא טוב אבל הוא לא הכי טוב. מסקנה הכל תלוי לפי הציפייה של השומע אם הוא כבר חושב שיש דברים טובים, אתה אומר לו "זה הכי טוב" ואם אתה לא תגיד לו על משהו שהוא הכי טוב, אם לא תגיד לו "זה הרכב הכי טוב" אז זה בעיה כי הוא רוצה את ההכי טוב. אם אתה תגיד לו "זה רק רכב טוב" זה בעיה.

שים לב אבל טריק אחר. אתה יכול להגיד לו "זה הרכב הטוב", לא אבל הטוב ביותר כי זה המון, אתה אומר "לצרכים שלך זה רכב טוב". בעצם צמצמת ואמרת את המילה "טוב". ואז אתה כאילו אתה אומר לו "ביחס למה שאתה רוצה זה טוב, כל השאר לא טובים". "אתה רוצה רכב טוב לצרכים שלך? הרכב הזה". ואז כאילו בעצם אמרת שזה הכי טוב וגם השתמשת במילה טוב כי בעצם אמרת "ביחס למה שאתה רוצה זה טוב", מה יש לך? שביחס למה שאתה רוצה כל השאר לא טובים.

"לפי מה שאתה רוצה זה הרכב הטוב", "הרכב הזה הוא טוב לך" אבל שים לב אם אתה אומר "הרכב הזה הוא טוב" מה שאולי יש עוד טובים נוספים. אם אתה אומר "הרכב הזה הוא הטוב בשבילך" משמעו "הכי טוב בשבילך", "הוא הטוב היחיד בשבילך". בקיצור הכל לפי השומע.

דבר נוסף, לפעמים אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו ואם "בהכי טוב" זה יהיה קשה אז עדיף שתשכנע אותו "בטוב". כאילו אנחנו כרגע דיברנו על האופציה שאתה רוצה להגיד משהו שזה ההכי טוב. אוקי? אבל לפעמים אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו ואם אתה תדבר איתו במחויב זה לא יתפוס אז אתה צריך לדבר איתו באפשרי ואז דווקא זה הפוך. אם אתה רוצה למכור לו רעיון אל תגיד לו "אבל הזה הוא הכי טוב", הוא יגיד לך "לא נכון, זה לא הכי טוב גם השאר טוב", תגיד לו "לא, גם הרעיון הזה טוב". במקום להגיד זאת האופציה הכי טובה תגיד גם זאת אופציה טובה. במובן שאני לא שולל את השאר.

ומתי אתה צריך להגיד "זה טוב" ומתי צריך להגיד "זה הכי טוב". אם נגיד שהבן אדם חושב ששאר האופציות רעות ושכל האופציות רעות נגיד אז אתה אומר "הכי טוב" במובן שגם הם טובים. מה שאני בעצם בא להגיד שהחיסרון של הדבר הוא גם יתרון. זאת אומרת, אם אתה רוצה למכור למישהו משהו אתה צריך להגיד לו את זה במחויב, במוחלט, "הכי טוב", "טוב, כל השאר רעים" או שזה הכי טוב. עכשיו מה שאני בא להגיד שלפעמים דווקא צריך לדבר בצורה יותר עדינה כדי לדחוף את הרעיון ואז אתה צריך לעשות בדיוק את ההפוך. שאם היית רוצה להקצין תגיד את "ההכי טוב", אם היית רוצה להנמיך תגיד "טוב". או להפך אם אתה רוצה להקצין תגיד "זה טוב" או אם אתה רוצה להנמיך תגיד לו "לא, זה הכי טוב".
למה כדאי למכור למישהו משהו המוצר הכי טוב מטופל מהיבט מסוים טיפים לשכנוע תת המודע של לקוחות הדרך הנכונה להוציא מפרופורציה קושי איך לשכנע איך לגרום ל איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אנשים בעולם הטוב הטוב ביותר הכי טוב הכי טוב או טוב הכי טוב בעולם התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טוב או הכי טוב טוב או טוב מאוד טוב בעולם טוב מאוד טוב מאוד או טוב טיפול טיפול ב טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפולים טיפים טיפים ל טיפים לשכנוע טיפים לשכנוע אנשים יותר טוב כיצד לשכנע אנשים לגרום לאנשים לגרום ללקוח לגרום ללקוחות לקוח לקוחות לשכנוע לשכנע לשכנע אנשים לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מה יותר טוב מטופל מטופלים מטפל שכנוע שכנוע אנשים
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
... לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים? איך לנהל משא ומתן ולנהל התנגדויות בשיווק? כאשר ננהל משא ומתן עם לקוחות או אנשים, יתכנו התנגדויות אשר יעלו במהלך השיחה. אליעד כהן מסביר שגapproaches לשם הפחתת התנגדות הלקוח אינן בהכרח מציינות פתרון מהיר, אלא מצביעות על חשיבות ההבנה ששיטת ההתמודדות עם התנגדות אינה תמיד מבוססת על מניעה מוחלטת של התנגדות. השיטה ... אלא אם תתנהל בצורה חכמה, תוכל להמשיך לעסקאות נוספות. למה כדאי להמנע מלהגיב באופן מוחלט להתנגדות? העקרון המרכזי של אליעד כהן הוא שעל אף שאנשים נוטים להסתכל על התנגדות של הלקוח כמשהו שמסיים את המשא ומתן, לעיתים התמודדות נכונה עם התנגדות היא דווקא להבין את הסיבה שמאחורי הסירוב ולהכיר אותה. כאשר אדם נמצא במצב רוח ... לנהל משא ומתן? הכלה של התנגדות בשיווק? ניהול משא ומתן עם התנגדויות כיצד להפוך סירוב להזדמנות מכירה? תכנון מראש להתמודדויות עם התנגדויות איך כדאי לגשת לטיפול בהתנגדויות של לקוחות כבר בשלב המשא ומתן? הטקסט מסביר שעל אף הרצון למנוע התנגדויות, לא תמיד מדובר בפתרון שחור או לבן שבו יש רק הצלחה או כישלון. לעיתים, ... בשלב מוקדם ניהול משא ומתן יעיל גישה חיובית לשכנוע לקוחות טקטיקות לשכנוע בסיטואציות מורכבות שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה ועוד דרך איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות, התנגדויות של אנשים. מנהלים משא ומתן עם מישהו ורואים שהולכת לבוא התנגדות. מה צריך לעשות במקרה כזה? אז בטיפול בהתנגדויות יש בעצם את ... של סירוב. ולכן השאלה היא: ברגע שיש התנגדות ואין דרך לנטרל את ההתנגדות לגמרי. עדיין איך אפשר לגרום להתנגדות להיות פחות קשה. אז מה שבעצם אפשר לעשות זה לגרום להתנגדות של הלקוח לשתול לו בראש מחשבה שתגרום לו לחשוב שההתנגדות שלו היא מסיבה שאנחנו יכולים ורוצים להכיל אותה. מה זאת אומרת? אני אתן דוגמה, לצורך העניין, ...
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
... לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח , איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת ... ברעיונות טובים כאשר עולות בו מחשבות שליליות. הוא מדגיש שזו מהות האושר - היכולת למכור לעצמך מחשבות חיוביות ולהתגבר על מחשבות שליליות. מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בהתנגדויות לקוח? אליעד כהן מסביר כי לב ליבה של מיומנות המכירה היא היכולת לזהות ולטפל בהתנגדויות של לקוחות. הוא מדגיש שהתנגדות אינה בעיה, אלא ההזדמנות המרכזית של איש המכירות להוכיח את יכולתו. טיפול בהתנגדויות לקוח מתבסס על זיהוי הנחות היסוד שמאחורי ההתנגדות של הלקוח , והיכולת להטיל בהן ספק באופן שישכנע את הלקוח. לדוגמה, כאשר ... שאלות שיחשפו מה עומד מאחורי הטענה הזו. חשוב לבדוק מה משמעות המילה יקר, למה בדיוק הלקוח מתכוון, והאם המחיר באמת גבוה ביחס לתועלת שהוא יקבל. אליעד מסביר כי רוב ההתנגדויות של הלקוחות מבוססות על הנחות לא בדוקות, וכאשר בודקים אותן לעומק, ניתן ... בה הזדמנות להבין את עצמו ואת הלקוחות טוב יותר. אליעד מדגיש כי התמקדות בכסף או בסגירת העסקה בלבד, ללא בירור מעמיק, מובילה לתסכול וכישלונות במכירות. איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? למה קשה לקבל לא מלקוחות? איך להיות איש מכירות טוב? למה עבודה ...
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
... מוכר שמח עשוי למצוא שקל יותר למכור. הסיבה לכך היא ששמחה נובעת מהתמקדות בטוב שיש בכל דבר, בעוד שעצב נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שמח ימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות הלקוח ויראה את היתרונות בתהליך המכירה. לעומתו, מוכר עצוב עשוי להרגיש כל התנגדות כתסבוכת ולהתייאש מהר יותר. איך משפיעה ... בין מצב הרוח של המוכר למאמציו בשכנוע הלקוח? ככל שמוכר מרגיש שהמכירה עשויה לשפר את מצבו, כך הוא יתאמץ יותר להשלים אותה. מצב רוח טוב יכול להקל על ההתמודדות עם התנגדויות של הלקוח, אולם מוכר עצוב עשוי להרגיש שהוא חייב את המכירה כדי לשפר את מצבו, ולכן הוא עשוי להיות מוכן להשקיע בה יותר. גם אם ... עשוי למצוא שקל יותר למכור. הסיבה לכך היא ששמחה נובעת מכך שאדם רואה את היתרונות שבמציאות, בעוד שעצב נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שנמצא במצב רוח טוב יתמודד עם התנגדויות של לקוחות בצורה קלילה יותר, יראה את היתרונות שבתהליך, ויהיה בעל גישה חיובית יותר. לעומתו, מוכר שנמצא במצב רוח ירוד עשוי לראות כל קושי כתסבוכת ולהתייאש מהר יותר מהתהליך. כיצד שמחה משפיעה על יכולת ההתמודדות עם קשיים? כאשר מוכר נתקל בקושי במכירה, כמו התנגדות של לקוח, תגובתו תלויה בגישתו. מוכר עם מצב רוח טוב ייטה להסתכל על חצי הכוס המלאה, יחשוב שהמצב לא כל כך נורא, וימשיך להתאמץ ... לשפר את מצבם. מסקנה אין תשובה חד משמעית לשאלה מי מוכר טוב יותר - מוכר שמח או מוכר עצוב. מצד אחד, מוכר שמח יתמודד טוב יותר עם קשיים וימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות של לקוחות. מצד שני, מוכר עצוב עשוי להיות רעב יותר להצלחה ולראות במכירה מוצא אפשרי לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע בה יותר מאמץ. הכל תלוי בהקשר הספציפי ובאופי של המוכר עצמו. איך לשפר מכירות ולהתמודד עם התנגדויות של לקוחות השפעת מצב הרוח על קבלת החלטות הקשר בין מוטיבציה להצלחה עסקית פסיכולוגיה של מכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה ...
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחוייב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחוייב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... לכן, מי שמוכר רעיון או מוצר חייב ללמוד להתנייד בין גם וגם לרק לפי הצורך. עקרונות נוספים בשכנוע ומכירות התמודדות עם התנגדויות של לקוחות טכניקות חשיבה לוגיות שימוש באובייקטיבי ... יחד עם זאת יש מקרים שבהם צריך לדעת לדבר בצורה של אפשרי, אפשרי פירושו לא וודאי לא הכרחי גם וגם, מה לדוגמא בכל פעם שיש התנגדות של לקוח בכל פעם שיש קונפליקט בכל פעם שיש אי הסכמה ...
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
... לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות למה כל כך קשה לעבוד במכירות? ... בעבודות שדורשות שיחות יוצאות ופנייה יזומה ללקוחות, התגמול הכלכלי גבוה יותר. אליעד מדגיש שאחת הסיבות המרכזיות לתחושת הקושי היא עצם העיסוק בשכנוע ובהתמודדות עם ההתנגדויות של הלקוחות. בניגוד למקצועות אחרים, שבהם האדם פועל מול אובייקטים דוממים או תהליכים פנימיים, ... עם סירוב של לקוח? איך להצליח בעבודה במכירות? מה לעשות כשהלקוח אומר לא? שכנוע עצמי במכירות איך להפוך כישלון במכירות להצלחה? למה קשה לעבוד במכירות? איך להפוך התנגדות של לקוח להזדמנות? ...
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
... אלא רק מתקן את המוצר בצורה חיצונית, לא תהיה לו הצלחה. כיצד להתמודד עם התנגדות של לקוח או בן זוג? במקום למהר להציג פרזנטציה מחדש, יש לבדוק היטב את ... ישתכנעו, ואף יאבדו אמון בכך שאכן מדובר בשינוי אמיתי. איך להתמודד עם התנגדות של לקוח או בן בת זוג? במקום למהר לעשות פרזנטציה מחדש, יש להבין לעומק ... היא לא רוצה אותי למרות שהשתנתי? פרזנטציה רעה, פרזנטציה מזיקה, טיפול בהתנגדות לקוח
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחא, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחא הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך ... את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות ש צריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח. לדוגמא: האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר? אולי הוא אמר משהו דומה? באיזה מילים הוא השתמש בדיוק? האם ... לשאול, וכמובן שצריך גם ללמוד לשאול אותן וגם ללמוד ולדעת למצוא להן תשובות, אבל עדיין יש המון שאלות שניתן לשאול, שמאפשרות למוכר להגדיל את הסיכוי למכור ללקוח, למרות ההתנגדות של הלקוח. והעיקר הוא, שהאדם ילמד לשאול את כל השאלות הנכונות, בעיקר על ידי זה שילמד לחקור את הסיבתיות של תהליכים. וילמד כל הזמן לחקור את הנחות היסוד של דברים. וילמד ...
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות , שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר ...
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
... בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? כאשר אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, לעיתים קרובות ניתקל בהתנגדויות מצד הלקוח. התנגדויות אלה יכולות לכלול ... או מה להגיד, אלא להבין קודם כל את הבעיה לעומק. אחרי שנבין מה באמת נאמר, נוכל לבדוק אם ההתנגדות מבוססת על אמת, ואז למצוא את הפתרון המדויק ביותר למצב. איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר יקר? איך להבין אנשים טוב יותר? ניתוח סיבתיות - איך להבין את שורש ההתנגדויות? איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? כאשר אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, פעמים רבות נתקל בהתנגדויות מצד הלקוח, בין אם מדובר במחיר, בגודל, בצורך ... התנגדויות הוא לא לנסות ישר למצוא מה להגיד, אלא להבין את הבעיה לעומק. רק אחרי שנבין מה בדיוק נאמר, נבדוק את האמת שמאחורי הדברים, נוכל לתת מענה חכם ומדויק. איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר יקר? איך להבין אנשים טוב יותר? ניתוח סיבתיות - איך להבין את שורש ההתנגדויות? טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפול בהתנגדויות בקבוצה, טיפול בהתנגדויות במכירות, התנגדויות בחקירה נגדית, טיפול בהתנגדויות בחינוך, טיפול בהתנגדויות עובדים, טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות, טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות בטיפול, טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות, טיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? שיטות לטיפול בהתנגדויות, מודל טיפול בהתנגדויות, התמודדות עם התנגדויות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות, חינוך ילדים, ...
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
... בהתנגדות לקוח סוגסטיה לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית התנגדות ... מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח . כי לפעמים הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים בהתנגדות לקוח? והתשובה לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של לקוח, היא על ידי זה שהופכים את האובייקטיבי לסובייקטיבי. זא שגורמים ללקוח להבין, שההתנגדות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: התנגדות של לקוח, איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התנגדות של לקוח, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן למציאת עבודה, טיפול אישי מומלץ, מטפל אישי בנושאי התנגדות של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 27_05_2025 השעה 23:26:02 - wesi1