אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות מכירה ✔מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:36מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מתי עדיף להגיד "טוב" ומתי עדיף להגיד "הכי טוב" בשכנוע?

אחת השאלות המרכזיות ששואל אליעד כהן במהלך ההרצאה היא מה עדיף להגיד בשכנוע: שהמוצר "טוב" או שהמוצר "הכי טוב"? למרות שהמילה "הכי טוב" נשמעת חזקה ומשכנעת יותר, אליעד מסביר שלכל ביטוי יש יתרונות וחסרונות ברורים, ולכן חשוב לדעת להשתמש בהם נכון בהתאם לסיטואציה.

מה החיסרון של המילה "הכי טוב" בשכנוע?

כשמשתמשים בביטוי "הכי טוב", יש מסר כפול וסמוי. מצד אחד, המסר חזק כי הוא מציג את המוצר כמוביל מעל כל האחרים. מצד שני, השימוש ב"הכי טוב" מרמז שיש מוצרים אחרים טובים גם הם. כלומר, ברגע שאמרת "הכי טוב", למעשה הודית שיש אופציות טובות אחרות, אבל שלך מובילה. לפעמים זה מחליש את המסר כי הוא פותח פתח להשוואות ולא מאפשר למוצר לעמוד בפני עצמו.

מה היתרון של המילה "טוב" בשכנוע?

כשאתה אומר על מוצר שהוא "טוב", ללא השוואה או הגזמה, אתה יוצר מסר פשוט, ברור, ואמין יותר בעיני הלקוח. במקרים מסוימים, הלקוח יעריך יותר את הישירות והכנות של האמירה, כי אתה לא טוען שהמוצר שלך הוא הטוב היחיד או הטוב מכולם, אלא פשוט שהוא טוב בפני עצמו, ללא תחרות.

איך להתאים את המסר לפי תפיסת הלקוח?

אליעד מדגיש שהבחירה בין "טוב" לבין "הכי טוב" חייבת להיות בהתאם לציפיות ולתפיסת הלקוח:
  • אם הלקוח מאמין שכל המוצרים בתחום הם טובים, ואתה מתקשה לשכנע אותו שהאחרים פחות טובים - עדיף לומר "המוצר הזה הוא הכי טוב". בכך אתה נותן הכרה מסוימת גם למוצרים האחרים, אך מדגיש שהמוצר שלך הוא הבחירה המובילה.
  • אם הלקוח לא בטוח לגבי איכות שאר המוצרים, או חושב שהמוצרים האחרים אינם מספיק טובים - עדיף לומר "המוצר הזה טוב", כי אז אתה לא פותח אפשרות להשוואה עם מוצרים אחרים כלל.
דוגמה מעשית לשימוש נכון בביטויים בשכנוע לקוח לרכישת רכב

כאשר לקוח מגיע לרכוש רכב והוא משוכנע שכל הרכבים בשוק הם איכותיים וטובים, הדרך הנכונה לשכנע אותו תהיה לומר "הרכב הזה הוא הכי טוב". בכך אתה משיג את המטרה כי אתה מסכים עם דעתו שיש עוד רכבים טובים, אך מדגיש שהרכב שאתה מוכר עולה על כולם.

לעומת זאת, אם הלקוח לא בטוח ברמת האיכות של הרכבים האחרים וחושש שהאפשרויות האחרות אינן מספיק טובות, אמירה פשוטה יותר כמו "הרכב הזה הוא רכב טוב", תיצור תחושה ברורה של ביטחון ואמינות. המסר שלך הופך להיות נקי מהשוואות מיותרות.

למה כדאי להגיד "הרכב הזה הוא הטוב בשבילך"?

אליעד מציע שיטה נוספת לשכנוע יעיל והיא שימוש בביטוי "הרכב הזה הוא הטוב בשבילך". כך אתה לא משתמש במילים "טוב" או "הכי טוב" בצורה מבודדת, אלא מתאים את המוצר אישית לצרכים של הלקוח. למעשה, אתה מצמצם לחלוטין את התחרות מול מוצרים אחרים ויוצר תחושה של פתרון מותאם אישית ללקוח.

מתי המילה "הכי טוב" מחלישה את המסר?

לפעמים דווקא שימוש במונח "הכי טוב" מחליש את המסר שלך. למשל, אם הלקוח שלך חשדן מאוד וכל אמירה מוחלטת עלולה להיראות לו מוגזמת ולא אמינה, אז עדיף לא להקצין באמירות כמו "הכי טוב", אלא לומר משהו מתון יותר כמו "גם זו אופציה טובה". כך אתה מונע התנגדות ומאפשר ללקוח להרגיש שליטה ובחירה פתוחה יותר.

איך ליצור הסכמה הדרגתית עם הלקוח?

אחת הטכניקות המומלצות שאליעד מציג היא יצירת הסכמה הדרגתית. בתחילה, אתה יכול להתחיל בביטוי עדין ומתון כמו "המוצר הזה הוא טוב", ורק אם אתה רואה שהלקוח מתחבר ומסכים, ניתן להעלות את עוצמת המסר ולומר לו "בעצם, זה המוצר הכי טוב עבורך". שיטה זו מאפשרת לך להתאים את המסר בדיוק לפי רמת ההתנגדות או ההסכמה של הלקוח תוך כדי השיחה.

האם "טוב" ו"הכי טוב" הם ביטויים מוחלטים או יחסיים?

אליעד מסביר ששני הביטויים, "טוב" ו"הכי טוב", הם ביטויים יחסיים ואף אחד מהם אינו מוחלט באמת. כאשר אומרים "הכי טוב" ברור מאליו שהמוצר שלך מושווה לאחרים ולכן הוא אינו עומד בפני עצמו. וכאשר אומרים רק "טוב", בתת - המודע של הלקוח ישנה ידיעה שכנראה קיימים מוצרים נוספים טובים. לכן אין ביטוי מוחלט מושלם.

הטריק הוא תמיד להתאים את הביטוי למצב הלקוח: אם הלקוח מחפש את "הכי טוב", תן לו את התחושה הזאת. אם הוא מחפש ביטחון בסיסי ללא השוואה, "טוב" יהיה מספיק.

מה המסקנה הסופית בבחירת מילים לשכנוע לקוחות?

אליעד כהן מסכם שהכל תלוי תמיד בהקשר ובתחושת הלקוח: לפעמים כדאי להקצין ולומר "הכי טוב", ולפעמים עדיף להנמיך טון ולומר "טוב". מי ששולט בדקויות האלה בשפה ובפסיכולוגיה של השכנוע, יכול להתאים את המסר המדויק שיביא את הלקוח להסכים ולהשתכנע בצורה הטובה ביותר.
מה ההבדל בין "טוב" ל - "הכי טוב" ומתי להשתמש בכל אחד מהם?

כאשר שואלים מה יותר טוב - "טוב" או "הכי טוב" - התשובה נראית אינטואיטיבית: "הכי טוב" נשמע חזק ומשכנע יותר מ - "טוב". אבל האם זה תמיד כך?

מתי עדיף לומר "הכי טוב" ומתי עדיף לומר "טוב"?

כאשר אומרים על מוצר מסוים שהוא "הכי טוב", יש בכך מסר כפול. מצד אחד, זה ממקם אותו מעל שאר המוצרים. מצד שני, זה גם מרמז על כך שיש מוצרים אחרים שהם "טובים", ורק בהשוואה אליהם הוא "הכי טוב".

לעומת זאת, כשאומרים "המוצר הזה טוב", זה מייצר תחושת ודאות מסוימת - לא מדברים על השוואה עם אחרים, אלא קובעים עובדה פשוטה. לכן, בחלק מהמקרים עדיף דווקא להימנע מהמילה "הכי טוב", כי בכך נוצר הרושם שיש מוצרים אחרים שמתחרים על אותו תואר.

איך לבחור את הביטוי המתאים לשכנוע לקוחות?

- אם הלקוח חושב שכל המוצרים בתחום טובים וקשה לשכנע אותו שהמתחרים נחותים, עדיף לומר שהמוצר "הכי טוב". בכך ניתן לגיטימציה לאחרים, אך משכנעים שהוא המוביל.

- אם הלקוח לא בטוח לגבי טיבם של שאר המוצרים, עדיף לומר "המוצר הזה טוב", בלי להזכיר בכלל אופציות אחרות. כך יוצרים תחושה שאין כאן השוואה - אלא קביעה פשוטה וברורה.

דוגמה מעשית: איך לשכנע לקוח ברכישת רכב?

אם הלקוח מגיע עם תפיסה שכל הרכבים טובים, עדיף לומר: "הרכב הזה הוא הכי טוב" - כי בכך אתה מסכים איתו שהמתחרים טובים, אך מסביר שהרכב שאתה מציע עדיין עדיף.

אם הלקוח מתלבט וחושב שאולי כל הרכבים אינם איכותיים מספיק, עדיף לומר: "הרכב הזה הוא רכב טוב", כדי לא לפתוח דיון על השוואות.

מה היתרון בלהגיד "הרכב הזה הוא הרכב הטוב בשבילך"?

דרך נוספת לשכנע היא לשלב את המילים בצורה מחושבת: במקום לומר "הכי טוב" או "טוב", ניתן לומר "הרכב הזה הוא הטוב בשבילך". הביטוי הזה מצמצם את ההשוואה לכל השאר, וממקם את המוצר כפתרון אישי ומדויק לצרכים של הלקוח.

איך להשתמש בביטוי "הכי טוב" כדי לחזק או להחליש מסר?

לפעמים, אם מדברים על מוצר במונחים של "הכי טוב", זה דווקא מחליש את המסר. לדוגמה, אם הלקוח רוצה להשתכנע שהמוצר ראוי, אבל אם הוא ישמע "הכי טוב", זה יישמע לו מוגזם והוא יפקפק בכך. לכן, במקום לומר "זה הכי טוב", ניתן לומר "גם זו אופציה טובה" וכך ליצור תחושת בחירה פתוחה.

מהי השיטה האפקטיבית ביותר לשכנוע?

השיטה היא להבין את הציפייה של השומע ולהתאים את המסר בהתאם:

- אם הלקוח רוצה משהו מושלם - השתמש במונחים מוחלטים כמו "הכי טוב".

- אם הלקוח חשדן - עדיף להוריד את העוצמה ולומר "זה טוב" או "גם זו אפשרות טובה".

איך אפשר להוביל לקוח לקבל החלטה?

במקרים רבים, הדרך לשכנע אינה דרך קביעה חד משמעית אלא דרך יצירת הסכמה הדרגתית. לכן, אפשר להתחיל בביטוי מרוכך כמו "זה טוב" ורק לאחר מכן, בהתאם לתגובת הלקוח, לחזק את המסר ולומר "זה הכי טוב עבורך".

מסקנה: איך לבחור את המילים הנכונות בשכנוע?

הבחירה בין "טוב" ל - "הכי טוב" תלויה בהקשר ובתחושת הלקוח. אם רוצים לגרום ללקוח להרגיש בנוח עם הבחירה שלו, עדיף לומר "זה טוב בשבילך". אם רוצים להדגיש את עליונות המוצר על אחרים, יש להשתמש ב - "הכי טוב", אך בזהירות כדי לא לעורר התנגדות.
עכשיו תגיד לי משהו, מה יותר טוב בעינייך "טוב" או "הכי טוב"? מה יותר טוב "טוב" או "הכי טוב"?

ש: נראה לי הכי טוב.

אליעד: אז למה "נראה לי"? תגיד "הכי טוב". למה "נראה לי", מה הספק?

ש: אני אגיד לך מה זה, כי כשאתה אומר "הכי טוב" זה כאילו מזכיר לי...

אליעד: מה יותר טוב "הוא טוב" או "הוא הכי טוב", המוצר הזה הוא מוצר טוב או המוצר הזה הוא מוצר הכי טוב.

ש: אני חושב "שהכי טוב", אבל למה אני מתלבט אתה שואל אותי? כי כשאני שומע "הכי טוב" אני שומע יחסיות להגזים. כשאומרים "טוב" אני שומע מוגזם יותר.

אליעד: נכון, הכי טוב זה הכי טוב, טוב זה רק טוב. אבל זה הכי טוב. יפה, אלא מה, אז מתי טוב להגיד "המוצר הזה הוא מוצר טוב" ומתי עדיף להגיד "המוצר הזה הוא מוצר הכי טוב". מה החיסרון "של ההכי טוב" שאם אתה אומר "הכי טוב" אתה בעצם אומר "יש עוד מוצרים טובים". אם אתה אומר "הכי טוב" לא שיש עוד מוצרים טובים, אם אתה אומר "זה טוב" מה שנשאר מהמוצרים המוצר הזה הוא מוצר טוב.

ש: אכן אולי האמת.

אליעד: נכון, אז מה יותר חזק להגיד שהמוצר הזה הוא טוב או להגיד שהמוצר הזה הוא הכי טוב, מה עדיף?

ש: לא יודע.

אליעד: נו אז איך נדע, איך נדע מה לומר.

ש: אני חושב שזה תלוי בפריט, בנידון. אני חושב שזה תלוי בנידון, אם הנידון יש לו את כל המילים שיש, יש מערכת יחסית באותו תחום נגיד. אני אומר תלוי ביחס למה.

אליעד: אני אתן דוגמא. איך תדע עכשיו להגיד ללקוח שלך "תקשיב המוצר הזה הכי טוב או המוצר הזה הוא טוב".

ש: נגיד אם מדובר על הרכב. אם אני אגיד שזה טוב אף אחד לא יחשוב שאחרים יותר טובים. לפי ההנחה של הבן אדם. אתה מבין גם שרכבים אחרים טובים, כל הוויכוח הוא, כל הדיון הוא מה יותר טוב אבל אין דיון שאחרים לא טובים בכלל.

אליעד: אז נתת תשובה נכונה, אמרת זה הכל תלוי מנקודת המבט של השומע. אם השומע חושב שכל המוצרים טובים ואתה חושב שלך קשה לשכנע אותו שהם לא טובים אז תגיד לו "תקשיב זה המוצר הכי טוב". דהיינו, אני נותן לגיטימציה לזה שהם טובים אבל זה הכי טוב. אבל אם השומע לא יודע שום דבר על המוצרים או שיש לו ספקות לגבי המוצרים האחרים אז אל תגיד לו "זה המוצר הכי טוב", כי אם אתה אומר לו "זה הכי טוב" אתה בעצם אומר לו "תקשיב יש עוד מוצרים טובים".

אז תגיד לו "זה מוצר טוב", "תקשיב שלא יעבדו עליך, המוצר הזה הוא מוצר טוב". לא "המוצר הכי טוב" כי להגיד "הכי טוב" בהיבט מסוים אתה מגביה אותו, אתה אומר שהוא הכי טוב מהצד השני אתה מנמיך אותו כי אתה אומר שיש עוד טובים, אתה שם אותו ברובריקה אחת עם השאר.

אני פעם חשבתי בהתחלה שרבי נחמן הוא הרב הכי חכם אבל אחרי שהבנתי אותו, הבנתי שזה לא קשור בכלל, יש רבי נחמן ויש את כל השאר. מה הקשר, זה כמו נגיד לעשות השוואה בין השמש להגיד יש שני מקורות אור שמש וירח, לא זה לא אותו דבר, יש שמש ויש את כל השאר. הירח הוא לא מקור אור רק השתקפות של משהו. הבנת את הכוונה?

ש: כן.

אליעד: זהו. ואחר כך הבנתי עוד דברים. כן, מה אתה אומר?

ש: מה אני? מעניין מה היה אחר כך.

אליעד: אחר כך הבנתי שמהיבט מסוים אין הבדל ביניהם מהיבט מסוים, מהיבט מסוים זה הכי טוב, מהיבט מסוים זה הכי רע או מהיבט מסוים זה ככה ומהיבט מסוים. סיפורים ועניינים.

ש: הבנתי. עכשיו, מה שרציתי לשאול שאני עכשיו, רגע מסביב ביטוי...

אליעד: ועדיין אני מזכיר אותו ולא אף אחד אחר. כן מה אתה אומר?

ש: שאני עושה חלוקה של הביטויים, מה מבטא מוחלט, מה מבטא יחסי. אז בסופו של דבר איפה אני שם את המוחלט יותר, איפה אני שם יותר את היחסי. "הכי טוב" או "הטוב"?

אליעד: עוד פעם. למושג, לשני הביטויים יש חיסרון. אוקי?

ש: ולשניהם הם לא מבטאים מוחלט זה מה שאתה אומר לי.

אליעד: כן שניהם לא מבטאים מוחלט. אני אסביר לך, בוא ננתח למה. כשאתה מדבר על הכי טוב בעצם אמרת "יש טובים אחרים", אז הוא לא מוחלט. אם אתה אומר "הוא טוב" אז בתת מודע של הבן אדם הוא אומר "כן אבל גם אחרים טובים" ועוד חיסרון כשאתה אומר על משהו שהוא טוב, אומרים לך "אוקי, אבל אני רוצה את ההכי טוב", "לא לא, אני לא רוצה רכב טוב, אני רוצה את הרכב ההכי טוב".

אז עוד יכול להיות שאם תגיד על משהו שהוא טוב בכלל החלשת אותו כי אומנם הוא טוב אבל הוא לא הכי טוב. מסקנה הכל תלוי לפי הציפייה של השומע אם הוא כבר חושב שיש דברים טובים, אתה אומר לו "זה הכי טוב" ואם אתה לא תגיד לו על משהו שהוא הכי טוב, אם לא תגיד לו "זה הרכב הכי טוב" אז זה בעיה כי הוא רוצה את ההכי טוב. אם אתה תגיד לו "זה רק רכב טוב" זה בעיה.

שים לב אבל טריק אחר. אתה יכול להגיד לו "זה הרכב הטוב", לא אבל הטוב ביותר כי זה המון, אתה אומר "לצרכים שלך זה רכב טוב". בעצם צמצמת ואמרת את המילה "טוב". ואז אתה כאילו אתה אומר לו "ביחס למה שאתה רוצה זה טוב, כל השאר לא טובים". "אתה רוצה רכב טוב לצרכים שלך? הרכב הזה". ואז כאילו בעצם אמרת שזה הכי טוב וגם השתמשת במילה טוב כי בעצם אמרת "ביחס למה שאתה רוצה זה טוב", מה יש לך? שביחס למה שאתה רוצה כל השאר לא טובים.

"לפי מה שאתה רוצה זה הרכב הטוב", "הרכב הזה הוא טוב לך" אבל שים לב אם אתה אומר "הרכב הזה הוא טוב" מה שאולי יש עוד טובים נוספים. אם אתה אומר "הרכב הזה הוא הטוב בשבילך" משמעו "הכי טוב בשבילך", "הוא הטוב היחיד בשבילך". בקיצור הכל לפי השומע.

דבר נוסף, לפעמים אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו ואם "בהכי טוב" זה יהיה קשה אז עדיף שתשכנע אותו "בטוב". כאילו אנחנו כרגע דיברנו על האופציה שאתה רוצה להגיד משהו שזה ההכי טוב. אוקי? אבל לפעמים אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו ואם אתה תדבר איתו במחויב זה לא יתפוס אז אתה צריך לדבר איתו באפשרי ואז דווקא זה הפוך. אם אתה רוצה למכור לו רעיון אל תגיד לו "אבל הזה הוא הכי טוב", הוא יגיד לך "לא נכון, זה לא הכי טוב גם השאר טוב", תגיד לו "לא, גם הרעיון הזה טוב". במקום להגיד זאת האופציה הכי טובה תגיד גם זאת אופציה טובה. במובן שאני לא שולל את השאר.

ומתי אתה צריך להגיד "זה טוב" ומתי צריך להגיד "זה הכי טוב". אם נגיד שהבן אדם חושב ששאר האופציות רעות ושכל האופציות רעות נגיד אז אתה אומר "הכי טוב" במובן שגם הם טובים. מה שאני בעצם בא להגיד שהחיסרון של הדבר הוא גם יתרון. זאת אומרת, אם אתה רוצה למכור למישהו משהו אתה צריך להגיד לו את זה במחויב, במוחלט, "הכי טוב", "טוב, כל השאר רעים" או שזה הכי טוב. עכשיו מה שאני בא להגיד שלפעמים דווקא צריך לדבר בצורה יותר עדינה כדי לדחוף את הרעיון ואז אתה צריך לעשות בדיוק את ההפוך. שאם היית רוצה להקצין תגיד את "ההכי טוב", אם היית רוצה להנמיך תגיד "טוב". או להפך אם אתה רוצה להקצין תגיד "זה טוב" או אם אתה רוצה להנמיך תגיד לו "לא, זה הכי טוב".
ידיעה לא טובים לגרום ללקוח להרגיש בנוח מערכת התנגדות מכירות טוב בעולם לא יעבדו עליך אתה צריך אישית קושי תת המודע של לקוחות איך לגרום ל איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אנשים בעולם הטוב הטוב ביותר הכי טוב הכי טוב או טוב הכי טוב בעולם התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טוב או הכי טוב טוב או טוב מאוד טוב בעולם טוב מאוד טוב מאוד או טוב טיפול טיפול ב טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפולים טיפים טיפים ל טיפים לשכנוע טיפים לשכנוע אנשים יותר טוב כיצד לשכנע אנשים לגרום לאנשים לגרום ללקוח לגרום ללקוחות לקוח לקוחות לשכנוע לשכנע לשכנע אנשים לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מה יותר טוב מטופל מטופלים מטפל שכנוע שכנוע אנשים
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? והפעם אדבר על העניין של ... רואה במוצר, גם בעיות כאלו שאתה לא יכול לטפל בהתנגדות הלקוח ולמצוא ללקוח פתרון, עדיין עצם זה ובגלל זה שאתה מדבר עם הלקוח על בעיות שיש במוצר, גם כאלו שאין לך שום פתרון לבעיה שלו, עצם זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה ... כאשר לקוח מציף איזו התנגדות, אז כדאי לטפל התנגדות הלקוח כמו שכבר הסברתי במקומות שונים. ויש גם לוגיקה של מתי ובאיזה שלב לדבר עם הלקוח על התנגדויות המכירה שלו. באיזה שלב בשיחה כדאי לדבר עם הלקוח על ההתנגדויות שלו. ויש בזה המון היבטים והמון עניינים. אבל יש מצב שבו איש המכירות קולט שהלקוח הולך לדבר על נושא של התנגדות מכירה, שלאיש המכירות אין שום מענה להתנגדות המכירה הזאת. ונניח שלאיש המכירות יש את אפשרות הבחירה, האם לנסות להעביר נושא ולהתעלם מהשאלה של הלקוח בצורה חכמה או שכן לזרום עם הלקוח אל הנושא שאיש המכירות לא רוצה ... למרות שהוא כמובן לא מבין את התשובה שלך להתנגדות המכירה שלו. כי באמת אין לך פתרון. אסביר שוב: בתהליך המכירה יש נקודת מבט שבה הלקוח מאמין לאיש המכירות למה שהוא אומר. ואם איש המכירות אומר שללקוח כדאי לרכוש את ... לו לרכוש את המוצר, האם היא לוקחת בחשבון את התנגדות המכירה שאין לך פתרון אליה, הרי שביחס לשאלה הזאת, עדיף שתגיד ללקוח שכדאי לו לרכוש את המוצר, אחרי שתקשיב גם לבעיה שאין לך פתרון אליה. ומה בטוח נכון, שגם אם אין לך ... אין לך שום תשובה אליהם, נושאים בעיתיים, התנגדויות מכירה שאין לך שום פתרון אליהם. במקרה כזה, יש המון שיקולים מה לעשות ואיך לעשות. אבל כדאי לקחת בחשבון, שיש גם נקודת מבט, שדווקא אם הלקוח כן ידבר על הבעיה שלו, זה ... ירכוש את המוצר, למרות שאתה לא נותן שום מענה להתנגדות המכירה שלו וכולי. ...
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
... לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח מדוע נוצרת התנגדות אצל הלקוח בשיחת מכירה? התנגדויות בשיחת מכירה נוצרות כאשר הלקוח מרגיש שקיימות סיבות רבות יותר לא לקנות מאשר לקנות את המוצר או השירות המוצע לו. לדוגמה, הוא ... איך אנלוגיית המאזניים מסבירה טיפול בהתנגדויות קניה? אליעד כהן ממחיש את ההתנגדות של הלקוח באמצעות דימוי של מאזניים. מצד אחד ישנן כל הסיבות שבגללן הלקוח אינו מעוניין לקנות, ובצד השני יש את כל הסיבות שכן ... מהן שתי הדרכים המרכזיות לטיפול בהתנגדויות לקוח? קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע מרכזיות לטיפול בהתנגדויות: הפחתת הסיבות השליליות - טיפול ישיר בגורמים להתנגדות של הלקוח. הגדלת הסיבות החיוביות - הדגשת היתרונות והערכים המוספים במוצר. אליעד מדגיש שחשוב לשלב בין שתי השיטות להשגת ... כיצד ניתן להפחית את הסיבות להתנגדות בשיחת מכירה? כאשר הלקוח מביע התנגדות לקניה, יש לברר באופן מדויק מהי הסיבה. אם לדוגמה הלקוח טוען שהמחיר יקר לו מדי, אפשר לתת לו הנחה. אם הוא חושש שאין מספיק ... ברורות: רשימת הסיבות האפשריות להתנגדויות הלקוח (החסרונות). רשימת היתרונות וההטבות שהמוצר יכול לספק ללקוח. הכנת פתרונות להפחתת החסרונות לצד הצגת יתרונות ... איך להימנע מטעויות נפוצות בטיפול בהתנגדויות לקוח? אליעד מזהיר שלעיתים המוכר יתמקד רק ביתרונות כדי להסתיר חסרונות קיימים או ינסה לשכנע שאין חסרונות כלל. הלקוח ... וחסרונותיו. איך לשפר סילוק התנגדויות מכירה שיטות שכנוע והנעה לפעולה דרכים להתמודדות עם קשיי משא ומתן אסטרטגיית שכנוע מול לקוחות מורכבים מדוע נוצרת התנגדות בשיחת מכירה? התנגדות בשיחת מכירה נוצרת כאשר הלקוח מרגיש שקיימות יותר סיבות לא לקנות את המוצר מאשר כן לקנות אותו. זה יכול להיות בגלל חוסר התאמה ... כהעדיפה עליו. מצב כזה עומד בבסיס התנגדויות בשיחת מכירה, שבהן הוא מביע היסוס או סירוב. איך מאזניים ממחישות את ההתנגדויות של הלקוח? ניתן לדמות את תהליך הטיפול בהתנגדויות לקוח למאזניים שעל כף אחת שלהן מונחות כל הסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות, ועל הכף השנייה מונחות כל הסיבות שבגללן כדאי לו כן לקנות. טיפול בהתנגדויות קניה מתחיל בהבנה שהלקוח ירכוש את המוצר אם, בסופו של דבר, הוא יראה יתרונות גדולים יותר מחסרונות. באותה מידה, אם הוא חש ... מהן שתי הדרכים העיקריות לטיפול בהתנגדויות מכירה? בטיפול בהתנגדויות מכירה קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע משלימות: 1. הפחתת הסיבות השליליות - כלומר, לטפל ישירות בסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה ... ההתנגדות אצל הלקוח? בשיטת סילוק התנגדויות מכירה דרך הפחתת הסיבות השליליות, שואלים את הלקוח ישירות מדוע הוא מסרב או מה בדיוק מפריע לו בעסקה. כך מגלים את נקודות ... בעיני הלקוח? השיטה השנייה לטיפול בהתנגדויות של לקוח היא לחזק את הצד השני של המאזניים - הצד החיובי. למשל, מראים ללקוח כיצד אסטרטגיית מכירות טובה יכולה להציע לו עוד ... החסרונות להגברת היתרונות? בטיפול בהתנגדויות מכירה מומלץ להשתמש בשתי האסטרטגיות יחד, משום שכל אחת מהן משלימה את השנייה. כאשר מציגים ללקוח גם הפחתה של החסרונות וגם ... לו שהמוצר יעיל עבורו. טיפול בהתנגדויות קניה באופן יסודי דורש איזון בין מענה על הצרכים והחששות של הלקוח לבין הצגת הערך המוסף הנוסף שיש למוצר להציע. איך לשפר סילוק התנגדויות מכירה שיטות שכנוע והנעה לפעולה דרכים להתמודדות עם קשיי משא ומתן אסטרטגיית שכנוע מול לקוחות מורכבים שלום לכולם הפעם ... רוצה לדבר ברמה העקרונית לגבי טיפול בהתנגדויות של לקוחות, אוקי בן אדם מנסים למכור לו מוצר לקוח רוצים למכור לו מוצר הוא לא רוצה לקנות את המוצר איך אמורים ברמה האסטרטגית ...
התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר
... למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח , איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, ... התנגדות מחיר יקר וכאן ניתן נקודת מבט חשובה, לגבי התנגדויות מכירה של מוצר. כי יש סוגים שונים של התנגדויות מכירה. לפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר יקר לו. ולפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי ...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מהן 2 האפשרויות לטיפול בהתנגדויות מכירה? ניתוח סיבתיות של התנגדויות מכירה. איך לבצע ניתוח סיבתיות בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה?
... בהתנגדויות מכירה - מהן 2 האפשרויות לטיפול בהתנגדויות מכירה? ניתוח סיבתיות של התנגדויות מכירה. איך לבצע ניתוח סיבתיות בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? אז מהי התנגדות מכירה? מה המבנה של התנגדות המכירה מבחינת ניתוח סיבתיות של סיבה ותוצאה? התנגדות מכירה, היא סיבה ללמה לא לרכוש את המוצר. ההתנגדות היא הסיבה, לכך שלא לרכוש את המוצר שזו ... אני לא רוצה לרכוש. וכאשר מבצעים ניתוח סיבתיות על התנגדות מכירה, באפשרותנו להבין שיש לנו מספר דרכים לתקוף את התנגדות המכירה. 1 - להטיל ספק בסיבה. 2 - להטיל ספק בכך שהסיבה מחייבת את התוצאה. אוסיף ואומר, ... אבל יש כאן 2 מצבים של ניתוח סיבתיות בהקשר של התנגדויות מכירה. יש את ניתוח ההתנגדות באופן כללי ויש את ניתוח ההתנגדות הספציפית באופן ספציפי. ... במוצר. זאת בעצם הלוגיקה של ניתוח סיבתיות בטיפול בהתנגדות מכירה. וכמובן כנל שיש לנו גם את האפשרות הרחבה יותר של לבדוק? האם באמת זאת הסיבה ...
טיפול בסיבה של התנגדויות מכירה - איך לפרק את הסיבה של התנגדות המכירה? מה עומד מאחורי הסיבה של התנגדות המכירה? איך לטפל בהתנגדות באמצעות השאלה למה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה באמצעות השאלה למה? מה הסיבה של ההתנגדות?
... בסיבה של התנגדויות מכירה - איך לפרק את הסיבה של התנגדות המכירה? מה עומד מאחורי הסיבה של התנגדות המכירה? איך לטפל בהתנגדות באמצעות השאלה למה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה באמצעות השאלה למה? מה הסיבה של ההתנגדות? כאשר באים לטפל בהתנגדות מכירה או סתם בהתנגדות כלשהי בחיים, צריכים להבין את המנגנון של ההתנגדות איך הוא עובד וממילא להבין מה השיטה לטפל בו. אז מהי בעצם התנגדות לקוח והתנגדות מכירה? התנגדות לקוח, היא שהלקוח מתנגד לבצע את העסקה. למה ...
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
... לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמא, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב ... תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיוב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם לטיפול בהתנגדויות מכירה באופן כללי. אבל תמיד כן יש אפשרות כן לתת ללקוח אווירה ...
איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
... בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך ... אמיתי, ולא מניפולציה בלבד. איך לזהות מניפולציות בשכנוע? איך לטפל בהתנגדויות במכירה? איך להפוך חסרון ליתרון? סודות ... או שהוא מניפולטיבי בלבד. איך לזהות מניפולציות בשכנוע? איך לטפל בהתנגדויות במכירה? איך להפוך חסרון ליתרון? סודות ...
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
... מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ... - כולל הוא עצמו - מעודד לשאול שאלות, עליו לבדוק היטב איזה שאלות הוא אינו מעודד לשאול, כיוון שההסתרה נמצאת בדיוק בשאלות האלה. איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? מה זה גילוי נאות במכירה? ...
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
... בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח האם תמיד נכון להיות נחמד ללקוח במכירות? הנטייה הטבעית של אנשי מכירות ושירות לקוחות היא להיות ... יותר או לשכנע טוב יותר את הלקוח. איך לטפל בהתנגדויות לקוח? האם תמיד נכון להיות נחמד ללקוח? מתי נכון להיות אגרסיבי במכירות? מה עושים כשהלקוח מתלונן? איך לשכנע לקוח בצורה אגרסיבית? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות בהתנגדויות של לקוחות והנושא הוא כאשר לקוח אומר משהו, שואל שאלה תוקף, מתלונן מה שזה לא יהיה האם להגיב בצורה אגרסיבית כן או לא? אז לכאורה התשובה הטריוויאלית ...
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
... יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח? איך למכור מוצר שאין לו יתרונות? נשאלת השאלה, איך אפשר למכור מוצר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: התנגדויות מכירה, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות מכירה, איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אישי, אימון אישי לדיאטה, אימון אישי לזוגיות בתחום התנגדויות מכירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3760 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 01:23:06 - wesi1