אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ועוד טכניקת שכנוע, שהיא בעצם סוג של שכנוע עקיף שהוא לא פחות חזק משכנוע ישיר ולפעמים הוא אפילו יותר חזק משכנוע ישיר. ואבאר את הרעיון שעומד מאחורי הטכניקה הזאת ואיך לבצע אותה? ואבאר איך לבנות טיעונים? ומהי בניית טיעון נכונה? ואבאר איך להכריח מישהו להסכים איתך? ואיך לשפר את יכולת השכנוע שלך? ואיך להצליח לשכנע אנשים? ואיך להעביר מסרים ולשפר את יכולת השכנוע והעברת מסרים שלך? ועוד.

והרעיון הוא, שיש שכנוע ישיר, שבו באופן ישיר אתה מנסה לשכנע את האדם שמולך, לעשות דבר כלשהו ולחשוב בצורה כלשהי. שזה אומר, שאתה בצורה גלויה וברורה מדבר איתו על הנושא שאתה רוצה שהוא ישתכנע בו ואתה לא מסתיר את כוונות השכנוע שיש לך לגביו.

אבל יש גם שכנוע עקיף. שהוא אולי נראה כחלש יותר, אבל אם עושים אותו בצורה נכונה, הוא הרבה יותר חזק ויעיל מכל אמצעי שכנוע אחר. ושכנוע עקיף פירושו, שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, בלי לדבר איתו על אותו הנושא בצורה ישירה ובלי לחשוף בפניו את כוונת השכנוע שלך כלפיו. אלא, אתה כאילו מדבר איתו בצורה תמימה על נושאים שונים, שעובדים על תת ההכרה של השומע. ושהם אלו שאמורים לגרום לשומע להשתכנע מעצמו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, או על כל פנים, הם אמורים לעזור לך אח"כ "לסגור עסקה" עם השומע, כאשר תנסה לשכנע אותו באופן ישיר.

וההסבר הוא, שמאחורי כל רעיון שיש בעולם, מסתתרים מאחוריו רעיונות אחרים שהם בעצם הבסיס של אותו רעיון. לדוגמה: מאחורי הרעיון של "לעשות דיאטה", מאחוריו מסתתרים רעיונות שונים שמהווים את הבסיס שלו. שהם לדוגמה הרעיונות שאומרים, שכדאי להיות רזה, ושלא טוב אחוזי שומן גבוהים בגוף, ושצריך להיראות טוב, ושחשוב לשמור על תזונה בריאה וכיו"ב עוד רעיונות שונים, שהם מובילים את האדם למסקנה של לעשות דיאטה.

וכאשר רוצים לדוגמה לשכנע מישהו לעשות דיאטה, אז יש את השכנוע הישיר, שבו בצורה ישירה באים לאדם ומדברים איתו על הנושא של הדיאטה. ומנסים להסביר לו כמה זה חשוב לעשות דיאטה וכולי. אבל יש גם את השכנוע העקיף. שבו, במקום לדבר עם האדם על כמה חשוב לעשות דיאטה, לא מזכירים לו אפילו בחצי משפט את העניין של הדיאטה. אבל כן מדברים איתו בצורה ישירה / עקיפה, על הנושאים שבצורה עקיפה אמורים לגרום לו לרצות יותר לעשות דיאטה.

לדוגמה: מדברים איתו על כמה חשוב שהגוף יהיה בריא, ועל השפעות אחוזי השומן בגוף על בריאות הגוף, ומדברים איתו על זה שאנשים שנראים יותר טוב, בד"כ קל להם יותר ברמה החברתית וכיו"ב. כאשר הרעיון הוא, שככל שמדברים עם האדם יותר, על השורשים שמובילים למסקנה הרצויה, כך יהיה קל יותר אח"כ לשכנע את האדם לעשות את הדבר הראשי שרוצים לשכנע אותו.

ויש כאן עוד כמה רמות עומק בישום של הטכניקה הזאת. ואסביר אותן:

ומי שיתבונן יראה, שכפי שאמרתי, כל נושא שיש בעולם, יש מאחוריו רעיונות אחרים שמובילים אליו. כגון לדוגמה הרעיון אומר שחשוב להיראות טוב, שמאחוריו עומדים רעיונות כגון, שמי שנראה טוב החיים שלו יותר טובים, ומי שנראה טוב יש לו יותר ביטחון עצמי ויותר קל לו לפתח קשרים חברתיים. ומי שנראה טוב, החברה הרבה יותר אוהבת אותו וכיו"ב. שהם אלו שמובילים אל הרעיון שאומר, שחשוב להיראות טוב.

וגם מאחורי הרעיונות האלו, גם מאחוריהם יש הנחות יסוד נוספות שמובילות אליהם. כגון לדוגמה שמאחורי הרעיון שאומר שחשוב להיראות טוב, כי זה עוזר להצליח בחיים, מאחורי זה עומד הרעיון שאומר, שחשוב להצליח בחיים, ושמי שלא מצליח בחיים הוא אדם שרע לו, ושמי שמצליח בחיים יהיה יותר מאושר, ושבכלל קיימת הצלחה כלשהי שצריך לשאוף אליה וכיו"ב. שבלי להסכים על רעיונות כאלו, תהיה הרבה פחות הסכמה עם הרעיון שאומר שחשוב להיראות טוב, כי זה עוזר להצליח בחיים.

או לדוגמה הרעיון שאומר, שמי שנראה טוב, יותר קל לו לפתח קשרים חברתיים. שמאחוריו עומדות הנחות יסוד שאומרות, שכדאי לאדם לפתח קשרים חברתיים, ושקשרים חברתיים עושים טוב לאדם, ושחשוב שיהיו לאדם קשרים חברתיים. כי אם האדם לא מסכים עם הנחות היסוד האלו, אז ממילא הוא הרבה פחות יסכים, שכדאי לו לעשות דיאטה, כדי להיראות טוב, כדי לפתח קשרים חברתיים.

וכאשר באים לשכנע מישהו בשכנוע ישיר, אז לפעמים שוכחים שיכול להיות שכל השכנוע ייפול ולא יצליח, בגלל שהיסודות השורשיים יותר והעמוקים יותר של הטענה, עליהם עצמם האדם עדיין לא מסכים איתך. וכאשר אתה מנסה לשכנע מישהו בשכנוע ישיר, אז לפעמים יש איזה הנחת יסוד מאוד בסיסית, שהרעיון שלך תלוי בה, ושהאדם שמולך לא מסכים עם הנחת היסוד הבסיסית שלך. ולפעמים אתה מנסה לשכנע מישהו ולא מצליח לשכנע אותו, בגלל שיש הנחת יסוד נסתרת, שעליה אתם לא מסכימים עדיין.

וזה בעצם אומר, שכאשר אתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, עליך לבדוק עם עצמך, מהן הנחות היסוד שיש מאחורי הרעיון שאתה מנסה לשכנע את האדם האחר. ולא רק מהן הנחות היסוד ברמה הראשונה, אלא גם מהן הנחות היסוד הבסיסיות יותר שנמצאות ברמת עומק עמוקה יותר, בבסיס של הטענה שלך.

ובשכנוע עקיף, מאמצי השכנוע מתמקדים בלחזק אצל האדם השני את השורשים ואת היסודות העמוקים של הטענה שלך, ורק אח"כ לאט לאט להגיע אל הטענה הסופית שלך. בצורה כזו, שבה לאדם השני לא יהיה להיכן לברוח מלהסכים איתך.

ויש כאן עוד רמת עומק נוספת, והיא שגם בתוך היסודות של הטענה שלך, גם בהם יש יסודות מחויבים יותר ביחס לטענה שלך, ויש יסודות אפשריים יותר ביחס לטענה שלך. ז"א שאם ניקח לדוגמה עץ, ונסתכל על השורשים שלו, אז נראה שלמרות שיש לו הרבה מאוד שורשים בקרקע, עדיין יש שורשים חזקים יותר ויש שורשים חלשים יותר.

ובאנלוגיה לעניין שלנו, כל רעיון, עומדות לפניו הנחות יסוד כלשהן, שמובילות אליו ושגורמות לו להיות נכון. אבל, מי שיתבונן יראה, שבתוך כל הנחות היסוד האלו, יש הנחות יסוד שהן יותר מחייבות את האדם שמסכים איתן, להסכים עם הטענה שלך. ויש הנחות יסוד כלשהן, שאומנם האדם חייב להסכים עליהן, כדי להסכים איתך, אבל גם אם הוא יסכים עליהן, זה עדיין לא אומר שהוא יסכים איתך.

שזה אומר, שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, עליך לבדוק מהן הנחות היסוד ההכרחיות שעליהן הוא מוכרח להסכים איתך, כדי שהוא יהיה מסוגל להסכים עם הטענה הסופית שלך. אבל אח"כ עליך לבדוק ולראות, איזה הנחות יסוד, אם הוא יסכים איתך, הן רק יאפשרו לו להסכים איתך על הטענה הסופית. ואיזה הנחות יסוד, אם הוא יסכים איתך, הן כמעט יאלצו אותו להסכים איתך על הטענה הסופית שלך, ושם כמובן עליך לתת את הדגש של השכנוע שלך ואת עיקר מאמצי השכנוע שלך.

ויש כאן עוד רמת עומק עמוקה עוד יותר, והיא שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, עליך לנסות לאתר את הרעיונות המחויבים ביותר אצל האדם שאותו אתה רוצה לשכנע. ז"א למצוא את הדברים שהאדם שאתה רוצה לשכנע אותו, שהוא הכי בטוח בהם ושהוא הכי רוצה אותם / הערכים שהוא הכי מזדהה איתם / הרצונות החזקים ביותר שלו.

ועליך לנסות לגלות ולמצוא את הקשר הסיבתי שיש, בין הרצון החזק ביותר שלו ובין הרעיון שהוא הכי בטוח בו כרגע, לבין הרעיון שאותו אתה רוצה לשכנע אותו. כגון אם לדוגמה ברצונך לשכנע מישהו לעשות פעולה כלשהי, עליך לזהות את הרצונות החזקים ביותר שלו, שהם יכולים לדוגמה להיות, הרצון להיות בעל ערך עצמי / הרצון להרגיש אהבה / הרצון להצליח בחיים וכיו"ב. ועליך לחשוב עם עצמך, כיצד זה שהוא יעשה את מה שאתה...
כוונות לגרום לבחורה לרזות איך אפשר השמנה הרזיה רוצה להיות בטוח לפתח קשרים מסר סמוי בטוח במאה אחוז לבנות ערך עצמי בריאות nlp nlp שכנוע איך לבנות טיעון איך להצליח איך להצליח לשכנע בניית טיעון העברת מסר העברת מסרים הצלחה השפעה גלויה השפעה סמויה טיעון טיעונים טכניקות טכניקות שכנוע טכניקות שכנוע והעברת מסרים טכניקת מניפולציה יכולות יכולת יכולת שכנוע לבנות טיעון להעביר מסרים להצליח להצליח לשכנע לשכנע מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מכירות מניפולציה מניפולציות מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים מסרים גלויים מסרים סמויים נלפ שיווק גלוי שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שינוי שינוי עמדות שינויים שיפור שיפור יכולות שיפור יכולת שיפור יכולת שכנוע שכנוע שכנוע אנשים שכנוע גלוי שכנוע והעברת מסרים שכנוע ושינוי עמדות שכנוע ישיר שכנוע מכירות שכנוע סמוי שכנוע עקיף
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ומתן, או דיונים בין - אישיים, יש להתחיל בהבנת עובדה בסיסית וחשובה - אין פתרון חד - משמעי. אליעד כהן מדגיש שדווקא ההכרה בכך שאין פתרון ברור וחד - משמעי היא נקודת הפתיחה הנכונה ביותר לתהליך של שכנוע ופתרון קונפליקטים. מתוך נקודת מוצא זו ניתן לעבור לשלב הבא של התהליך - לנסות להבין את הצד השני. מדוע חשוב להבין את הצד השני כדי לשכנע? אליעד מסביר שכאשר רוצים לשכנע מישהו, בין אם מדובר על לקוח שמתלבט לגבי רכישת מוצר, או אדם שנמצא בעמדה שונה משלנו בוויכוח, צריך תמיד לשאול שתי שאלות מרכזיות: מהי הסיבה האמיתית שבגללה האדם השני חושב ... איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר של המתחרה. מה מושך אותו שם? לברר מה בדיוק מרחיק אותו מהמוצר שלנו. מה מפריע לו, או יוצר אצלו תחושה שלילית? המשמעות היא, שלא די ... מגדיל משמעותית את היכולת שלו לשכנע. למה חשוב לזהות התנגדויות פנימיות? אליעד מדגיש שבתהליך השכנוע יש תמיד שתי רמות: הרמה האובייקטיבית - למה אדם מאמין במה שהוא מאמין, ומה הצדק בעמדתו. הרמה הפסיכולוגית - למה הוא מתקשה להסכים איתנו גם אם הוא היה מזהה שהעמדה שלנו נכונה. ... ההיבטים האלה במקביל, מאפשר לנו לשכנע בצורה אפקטיבית יותר וליצור שינוי אמיתי בדעתו של האדם שאיתו אנחנו מתווכחים. מהי הדרך הנכונה לסכם את תהליך השכנוע? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי להצליח לשכנע אחרים, בין אם מדובר על מכירה, משא ומתן או דיונים אישיים, יש חובה להבין את שני ההיבטים המרכזיים: מה נכון בעיני הצד השני, ומה מרחיק אותו מלהסכים איתנו. רק הבנה מעמיקה של נקודת המבט שלו ושל ההתנגדויות ... מאפשרת לנו לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? איך ניתן לפתור ויכוחים ולשכנע אנשים? השלב הראשון והחשוב ביותר הוא להבין שאין פתרון חד - משמעי לכל ויכוח. עם זאת, גישה נכונה לבעיה מתחילה בכך שנאמר לעצמנו שטוב שאין פתרון, ואז נתמקד בניסיון להבין את ... הצד השני בוויכוח? כאשר אנו רוצים לשכנע מישהו - בין אם במכירה, במשא ומתן, או בכל סיטואציה אחרת - עלינו קודם להבין את נקודת המבט של הצד השני. יש לבחון שני דברים: 1. מדוע הוא מחזיק בדעה שלו? כלומר, מה החלק האמיתי מבחינתו בעמדתו? 2. ... אומרים. לדוגמה, כאשר אנו מנסים לשכנע מישהו לקנות מוצר, חשוב להבין גם למה הוא נוטה לבחור במוצר אחר וגם מה מרחיק אותו מהמוצר שלנו. כיצד לזהות את האמת בצד השני? במקום לנסות להוכיח שאנחנו צודקים, עדיף להתחיל ... להתמודד עם התנגדויות בוויכוח או במכירה? נניח שלקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר במוצר של המתחרים. כדי לשכנע אותו, יש להבין שני דברים: 1. מה היתרונות שהוא רואה במוצר של המתחרים? 2. מה החסרונות שהוא מזהה במוצר שלנו? אם נתמקד רק בהסבר היתרונות של המוצר שלנו, אך לא נתייחס לפער ...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע מה גורם ללקוח להחליט לבצע עסקה? כדי להבין איך לשכנע לקוחות לקנות, אליעד מסביר תחילה מהי עסקה. עסקה היא פעולה של חליפין בין שני אנשים, שבה האדם נותן משהו כדי לקבל בתמורה משהו אחר. הסיבה שאדם ... כלומר, מרכז הכובד של כל עסקה הוא בשאלה עד כמה תועלת הלקוח חושב שהוא יקבל מהדבר אותו הוא קונה, לעומת העלות שהוא צריך לשלם. איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה? לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כך שנוצר פער ברור ... צריך לנתח לעומק מה עומד מאחורי המילים שלו. מדוע הוא הדגיש את המילים חדשה וסלון חדש? אולי הוא רוצה להרשים את החברים או להרגיש שעשה שינוי משמעותי בחייו. לכן, במקום לתת תשובה טכנית בלבד (הנה טלוויזיית פלזמה מדגם X במחיר Y), יש להחזיר ללקוח את מילותיו שלו וליצור חיבור ברור בין רצונו הברור (טלוויזיה חדשה לסלון החדש) לבין המוצר שהמוכר מציע. מוכר חכם ידגיש למשל: יש לי פה טלוויזיה חדשה, מדגם חדש, שמתאימה בדיוק לסלון החדש שלך, ושתעניק לך חוויה חדשה. כך הוא חוסך מהלקוח את המאמץ לדמיין בעצמו את התוצאה של הקנייה, ויוצר חיבור אסוציאטיבי במוח הלקוח. איך משתמשים במניפולציות לשכנוע לקוחות? אליעד מציג מספר טכניקות מניפולציה שמסייעות בשכנוע לקוחות: קודם לומר ללקוח את הדבר המחויב והברור (לסלון החדש שלך), ואז להוסיף את הדבר שהלקוח פחות בטוח לגביו (הטלוויזיה הזאת בדיוק מתאימה). ... שרצונו כבר התממש: הטלוויזיה הזאת משתלבת בסלון החדש שלך, או גם בעוד כמה שנים זאת תהיה הטלוויזיה החדשה שלך בסלון החדש שלך. לדבריו, הטכניקות הללו עובדות כי הן משתמשות באסוציאציות טבעיות במוח האדם, שגורמות לו להרגיש שהדבר שהוא בספק לגביו הוא חלק ממה שהוא כבר בטוח בו. איך משתמשים במניפולציות בחיי היום - יום? אליעד מרחיב ומראה שהעקרונות הללו קיימים גם מחוץ לעולם המכירות, למשל ביחסים בין בני זוג או בפוליטיקה. לדוגמה, כאשר אישה אומרת לבעלה: כשהתחתנו היה לנו טוב, ועכשיו תראה כמה אתה רע, היא יוצרת מניפולציה חזקה. האמירה התחתנו היא ודאית, היה לנו טוב הוא דבר שבני הזוג רוצים להאמין שהוא נכון, ואילו האמירה אתה רע היא דבר מוטל בספק. חיבור הדברים יחד יוצר מניפולציה שמשכנעת את הבעל בדבר שהוא ספק. דוגמה נוספת מהפוליטיקה: פוליטיקאי שאומר מי שבעד חיסול הטרור שיתמוך בי ויראה שניצחנו את הטרור, משתמש בעובדה שכל האנשים רוצים לחסל את הטרור (דבר ודאי), כדי לקשור זאת לתמיכה בו (דבר ספק). איך מניפולציות קיימות גם בחוקי הטבע ובתפיסת המציאות? אליעד מציג גם את הרעיון לפיו גם חוקי הפיזיקה הם סוג של מניפולציה: כשאדם לא יוצא דרך קיר אלא רק דרך דלת, זה מפני שהמוח שלו יוצר ודאות על סמך ניסיון עבר, בעוד שהמציאות היא שיש כאן ספק - אולי הקיר הספציפי הזה כן מאפשר מעבר דרכו? גם כאן המוח מדביק ודאות על משהו אפשרי. איך מנגנון השכנוע פועל בתוך האדם עצמו? בסופו של דבר, אליעד מסביר שהמנגנון של מוכר - קונה קיים בתוך האדם עצמו בכל פעולה שהוא עושה. כאשר אדם רוצה לשכנע את עצמו לעשות משהו (למשל, להתחיל לעשות ספורט כדי לרדת במשקל), הוא צריך לשכנע את עצמו שהיתרון עולה על החיסרון ושהיתרון הוא ודאי מספיק. ככל שהאדם יצליח ליצור תחושת ודאות לגבי התועלת שהוא יקבל, כך יוכל יותר בקלות לשכנע את עצמו לפעול. לסיכום, אליעד מציג את
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
... הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים מתי עדיף להגיד טוב ומתי עדיף להגיד הכי טוב בשכנוע? אחת השאלות המרכזיות ששואל אליעד כהן במהלך ההרצאה היא מה עדיף להגיד בשכנוע: שהמוצר טוב או שהמוצר הכי טוב? למרות שהמילה הכי טוב נשמעת חזקה ומשכנעת יותר, אליעד מסביר שלכל ביטוי יש יתרונות וחסרונות ברורים, ולכן חשוב לדעת להשתמש בהם נכון בהתאם לסיטואציה. מה החיסרון של המילה הכי טוב בשכנוע? כשמשתמשים בביטוי הכי טוב, יש מסר כפול וסמוי. מצד אחד, המסר חזק כי הוא מציג את המוצר כמוביל מעל כל האחרים. מצד שני, השימוש בהכי טוב מרמז שיש מוצרים אחרים טובים גם הם. כלומר, ברגע שאמרת הכי טוב, למעשה הודית שיש ... עצמו. מה היתרון של המילה טוב בשכנוע? כשאתה אומר על מוצר שהוא טוב, ללא השוואה או הגזמה, אתה יוצר מסר פשוט, ברור, ואמין יותר בעיני הלקוח. במקרים מסוימים, הלקוח יעריך יותר את הישירות והכנות של האמירה, כי אתה לא טוען שהמוצר שלך הוא הטוב היחיד או הטוב מכולם, אלא פשוט שהוא טוב בפני עצמו, ללא תחרות. איך להתאים את המסר לפי תפיסת הלקוח? אליעד מדגיש ... בתחום הם טובים, ואתה מתקשה לשכנע אותו שהאחרים פחות טובים - עדיף לומר המוצר הזה הוא הכי טוב. בכך אתה נותן הכרה מסוימת גם למוצרים האחרים, אך מדגיש שהמוצר שלך הוא הבחירה המובילה. אם הלקוח לא בטוח לגבי ... מעשית לשימוש נכון בביטויים בשכנוע לקוח לרכישת רכב כאשר לקוח מגיע לרכוש רכב והוא משוכנע שכל הרכבים בשוק הם איכותיים וטובים, הדרך הנכונה לשכנע אותו תהיה לומר הרכב הזה הוא הכי טוב. בכך אתה משיג את המטרה כי אתה מסכים עם דעתו שיש עוד רכבים טובים, אך מדגיש שהרכב שאתה מוכר עולה על כולם. לעומת זאת, אם הלקוח לא בטוח ברמת האיכות של הרכבים האחרים וחושש שהאפשרויות האחרות אינן מספיק טובות, אמירה פשוטה יותר כמו הרכב הזה הוא רכב טוב, תיצור תחושה ... בשבילך? אליעד מציע שיטה נוספת לשכנוע יעיל והיא שימוש בביטוי הרכב הזה הוא הטוב בשבילך. כך אתה לא משתמש במילים טוב או הכי טוב בצורה מבודדת, אלא מתאים את המוצר אישית לצרכים של הלקוח. למעשה, אתה מצמצם לחלוטין ... הסכמה הדרגתית עם הלקוח? אחת הטכניקות המומלצות שאליעד מציג היא יצירת הסכמה הדרגתית. בתחילה, אתה יכול להתחיל בביטוי עדין ומתון כמו המוצר הזה הוא טוב, ורק אם אתה רואה שהלקוח מתחבר ומסכים, ניתן להעלות את ... מה המסקנה הסופית בבחירת מילים לשכנוע לקוחות? אליעד כהן מסכם שהכל תלוי תמיד בהקשר ובתחושת הלקוח: לפעמים כדאי להקצין ולומר הכי טוב, ולפעמים עדיף להנמיך טון ולומר טוב. מי ששולט בדקויות האלה בשפה ובפסיכולוגיה של השכנוע, יכול להתאים את המסר המדויק שיביא את הלקוח להסכים ולהשתכנע בצורה הטובה ביותר. איך לשכנע אנשים ביעילות? טיפים להתמודדות עם התנגדויות לקוח איך להשתמש בשפה כדי להשפיע על אחרים? מהן הטכניקות הפסיכולוגיות המשפיעות על קבלת החלטות? איך לבחור מילים נכונות בשיווק ומכירות? מה ההבדל בין טוב ל - הכי טוב ומתי להשתמש בכל אחד מהם? כאשר שואלים מה יותר טוב - טוב או הכי טוב - התשובה נראית אינטואיטיבית: הכי טוב נשמע חזק ומשכנע יותר מ - טוב. אבל האם זה תמיד כך? מתי עדיף לומר הכי טוב ומתי עדיף לומר טוב? כאשר אומרים על מוצר מסוים שהוא הכי טוב, יש בכך מסר כפול. מצד אחד, זה ממקם אותו מעל שאר ... איך לבחור את הביטוי המתאים לשכנוע לקוחות? - אם הלקוח חושב שכל המוצרים בתחום טובים וקשה לשכנע אותו שהמתחרים נחותים, עדיף לומר שהמוצר הכי טוב. בכך ניתן לגיטימציה לאחרים, אך משכנעים שהוא המוביל. - אם הלקוח לא בטוח לגבי טיבם של שאר המוצרים, עדיף לומר המוצר הזה טוב, בלי להזכיר בכלל אופציות אחרות. כך יוצרים תחושה שאין כאן השוואה - אלא קביעה פשוטה וברורה. דוגמה מעשית: איך לשכנע לקוח ברכישת רכב? אם הלקוח מגיע עם תפיסה שכל הרכבים טובים, עדיף לומר: הרכב הזה הוא הכי טוב - כי בכך אתה מסכים איתו שהמתחרים טובים, אך מסביר שהרכב שאתה מציע עדיין עדיף. ... הרכב הטוב בשבילך? דרך נוספת לשכנע היא לשלב את המילים בצורה מחושבת: במקום לומר הכי טוב או טוב, ניתן לומר הרכב הזה הוא הטוב בשבילך. הביטוי הזה מצמצם את ההשוואה לכל השאר, וממקם את המוצר כפתרון אישי ומדויק ... מהי השיטה האפקטיבית ביותר לשכנוע? השיטה היא להבין את הציפייה של השומע ולהתאים את המסר בהתאם: - אם הלקוח רוצה משהו מושלם - השתמש במונחים מוחלטים כמו הכי טוב. - אם הלקוח חשדן - עדיף להוריד את העוצמה ...
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע מהם העקרונות שמנחים אותנו כשאנחנו מנסים לשכנע אנשים לשנות התנהגויות? בהרצאה, אליעד כהן מציין עקרונות שיכולים לשמש אותנו במצבים שונים שבהם אנחנו רוצים לשנות התנהגויות של אחרים. לעיתים, שכנוע יכול להתבצע באמצעות שינוי התפיסה של אנשים על עצמם, במילים אחרות - לגרום להם להרגיש שהם פועלים מתוך מחויבות ולא ... משהו על מישהו, דווקא זה גורם לו להתנגד ולהפוך את מה שציפינו ממנו לעשייה חסרת ערך. כיצד שכנוע נוגע למניפולציות? מניפולציה היא כלי חזק בשכנוע. אליעד מציין כי לא תמיד יש צורך להגיד ישירות לאדם אל תעשה את זה. במקום זאת, יש לגרום לו להרגיש רע על מה שהוא עושה. לדוגמה, אם אדם מעשן סיגריות, הדרך לשכנע אותו להפסיק היא לא על ידי אמירת תפסיק לעשן, אלא לגרום לו להרגיש חוסר חופש מהעישון. מהו ... שהוא חייב לעשן, כל עצירה ממנו תיתפס כמאיימת על חופש הבחירה שלו. אליעד כהן מדגים את המניפולציה הזאת באמצעות דימוי של עישון: אם אתה רוצה לשכנע מישהו להפסיק לעשן, כדאי להדגיש בפניו שהוא חייב לעשן, ובכך להפוך את זה למצב של מחויבות כדי לגרום לו להרגיש חופשי מהתלות. כיצד נוכל לשכנע את עצמנו לפעול אחרת? לא רק על אנשים אחרים אנו יכולים להשפיע, אלא גם על עצמנו. אליעד ... תוכל לשנות את תפיסתך ולהבין שהמעשה הוא מחויב עבורך. האם כל אדם יכול להשתנות בהתאם למניפולציות כאלו? הטכניקות שציין אליעד לא תמיד יעבדו על כל אדם, אך הוא טוען שזו צורת עבודה שיכולה להשפיע אם אתה ... להציג לו את האפשרויות. כל אדם פועל מתוך רצונות שונים ולעיתים מנוגדים, והאדם שאנו מנסים לשכנע או לשנות את התנהגותו נמצא במאבק פנימי בין המחויבות לפעולה לבין הרצון לחופש. שכנוע אנשים הפסקת עישון ניפולציה בשכנוע הנעת עובדים ניהול עובדים הבנת התת מודע מהם העקרונות שמנחים אותנו כשאנחנו מנסים לשכנע אנשים לשנות התנהגויות? בהרצאה אליעד כהן מציין עקרונות שיכולים לשמש אותנו במצבים שונים שבהם אנחנו רוצים לשנות התנהגויות של אחרים. לעיתים, שכנוע יכול להתבצע באמצעות שינוי התפיסה של אנשים על עצמם, במילים אחרות - לגרום להם להרגיש שהם פועלים מתוך מחויבות ולא ... משהו על מישהו, דווקא זה גורם לו להתנגד ולהפוך את מה שציפינו ממנו לעשייה חסרת ערך. כיצד שכנוע נוגע למניפולציות? מניפולציה היא כלי חזק בשכנוע. אליעד מציין כי לא תמיד יש צורך להגיד ישירות לאדם אל תעשה את זה. במקום זאת, יש לגרום לו להרגיש רע על מה שהוא עושה. לדוגמה, אם אדם מעשן סיגריות, הדרך לשכנע אותו להפסיק היא לא על ידי אמירת תפסיק לעשן, אלא לגרום לו להרגיש חוסר חופש מהעישון. מהו ... שהוא חייב לעשן, כל עצירה ממנו תיתפס כמאיימת על חופש הבחירה שלו. אליעד כהן מדגים את המניפולציה הזאת באמצעות דימוי של עישון: אם אתה רוצה
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
... לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע מהי מילת המפתח בשכנוע וכיצד היא עובדת? אליעד כהן מסביר כי אחת ממילות המפתח החשובות ביותר בשכנוע אנשים היא המילה אולי. השימוש במילה זו ... השני להיות פתוח יותר. למשל, אם מישהו טוען בתוקף צריך לעשות כך וכך, במקום לענות באופן ישיר אתה טועה או לא נכון, ניתן לומר: אולי לא ... פחות מקובלת בשפה היומיומית ועלולה להישמע רשמית מדי. אולי, לעומת זאת, היא מילה מוכרת ופשוטה, אשר מצליחה להישמע פחות מאיימת ... ורעיונות אלטרנטיביים בקלות רבה יותר, משום שהבסיס הוודאי נחלש והפך למסופק. מהי הטכניקה של שילוב המילה אולי בשכנוע דו - כיווני? אליעד מסביר כי הטכניקה של אולי עובדת לשני כיוונים במקביל: מצד אחד, ... מתוצאות שליליות כמו פחד או נפילה בשל הבהלה. איך תשומת לב למילה אולי מסייעת לזהות מניפולציות? אליעד מדגיש כי מודעות לשימוש במילה אולי יכולה לעזור לאנשים לזהות מתי משתמשים נגדם במניפולציות ומתי הם בעצמם עושים זאת. לדוגמה, ... לעשות זאת). ההבנה כיצד הדינמיקה הזאת עובדת יכולה לסייע לאדם לשמור על עצמו מפני שכנוע לא מודע. למה חשוב לזהות את המניפולציות הפנימיות שאנחנו עושים לעצמנו? אליעד מציין שגם אנחנו לעיתים משכנעים את עצמנו בדברים שאינם נכונים או אינם ... מתי אנו נוטים להפיל את עצמנו בפח של רעיונות והחלטות לא רצויים. סיכום הטכניקה: איך לשכנע באמצעות אולי? לסיכום, אליעד מסביר: המילה אולי היא כלי עוצמתי לשכנוע, כי היא יוצרת ספק ומקטינה התנגדויות. אפשר להשתמש באולי כדי להציג רעיונות חדשים בלי ליצור התנגדות ישירה, ולהחליש טענות נגדיות. במקרים הדורשים ... יש להימנע מהשימוש באולי ולהיות חד - משמעיים. מודעות לשימוש באולי מאפשרת זיהוי מניפולציות שמופעלות עלינו וגם על עצמנו, ומאפשרת התנהלות מודעת יותר. איך לשכנע אנשים? מניפולציה תקשורתית הכנסת ספק כטכניקת שכנוע איך לזהות מניפולציות? מהי כוחה של המילה אולי? מהי מילת המפתח שיכולה לשכנע אנשים? שאלה: מהי אותה מילה בשפה העברית שיכולה לעזור לשכנע מישהו במשהו, לגרום לו להסכים יותר בקלות עם ... זה לא חייב להיות כך, במקום אפשרי שזה לא חייב להיות כך. איך בדיוק משתמשים באולי כדי לשכנע? שאלה: נניח מישהו טוען צריך לעשות ככה וככה ואנו לא מסכימים ורוצים לשכנע אותו אחרת. מה עושים? תשובה: הסבר מלא: ...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
... בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך ... אליעד מציין שגם אם לא ניתנת לעובדים תמורה כספית ישירה על ההתייעלות, חשוב שההתייעלות לא תבוא על חשבונם, אלא שירגישו שהם מרוויחים משהו מהשינוי. הרווח יכול להיות אפילו תחושת סיפוק ומשמעות, אך זה חייב להיות ברור לעובד. איך למנוע מצב שבו העובדים חשים שההתייעלות היא לטובת המנהל בלבד? אם המנהל יציג את רעיון ההתייעלות ... והמקצועית, ושהתייעלות תביא לתחושת נינוחות, תחושת הצלחה, ואפילו להגשמה עצמית גבוהה יותר בעבודה. אליעד ממליץ לדבר בשפת העובדים ולשאול אותם שאלות פתוחות: האם תרצו להמשיך להרגיש לחוצים, או שעדיף לכם למצוא דרך לעבוד בצורה נעימה יותר?. ... בצורה קלה ונוחה יותר. לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי לשכנע עובדים להתייעל, המנהל חייב להציג את ההתייעלות כדרך להקל על העובדים ולהשיג את מטרותיהם האישיות, ולא כדרישה נוספת המעמיסה עליהם. כאשר העובדים יבינו שההתייעלות היא לטובתם, הסיכוי לשינוי מוצלח יגדל משמעותית. איך לשכנע עובדים להתייעל? ייעול עובדים ללא התנגדות איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים? כיצד לשפר יעילות בעבודה? מדוע עובדים מתנגדים לשינוי? יעוץ ארגוני למנהלים ...
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים?
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים?
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להבין אנשים דרך טון הדיבור שלהם? אליעד כהן מסביר כי על מנת להבין אנשים באופן מלא וללמוד לשכנע אותם, יש לשים לב לטון הדיבור, ... עליך לעצור ולשאול: מדוע אמרתי זאת כך? למה בחרתי דווקא בטון הזה? התרגיל הזה לא נועד רק להבנת העצמי אלא בעיקר ללמידה עמוקה יותר על איך לשכנע אנשים אחרים. אליעד מכנה זאת טכניקת השכנוע המתקדמת או טכניקת המודעות העצמית שמאפשרת לנתח ולדייק בשכנוע. מדוע חשוב לנתח לעומק את בחירת המילים שלנו? אליעד מבהיר כי כמעט כל מילה או משפט שנאמרו ניתנים לפירוק וניתוח לשם לימוד והבנה עמוקה יותר של תהליכי השכנוע. לדבריו, בכל פעם שאתה אומר משהו, יש ... בהתלהבות, התרגשות או מצב רוח אחר לגמרי. עליך להיות מודע לאופן שבו אתה מפרש דברים ולהבין שאין בהכרח אמת מוחלטת בפרשנות שלך. מה הבעיה בשיטות שכנוע קבועות? אליעד מבקר את השיטות הקבועות לשכנוע (לדוגמה NLP), וטוען כי שיטות אלה עלולות להכשיל את מי שמשתמש בהן מבלי להבין את העקרונות הבסיסיים של הפסיכולוגיה האנושית. לדבריו, ישנן טכניקות שכנוע שונות שנלמדות בקורסים מקצועיים, אך הבעיה היא שהן מתאימות למצבים ספציפיים ולא לכל מצב. אדם שלמד טכניקה כזו יכול למצוא עצמו חוזר עליה באופן אוטומטי בסיטואציה לא מתאימה, וכך נכשל. לדוגמה, אדם שלמד שיטה מסוימת כיצד למכור מוצר, יפעל באופן אוטומטי ויחזור על אותה טכניקה, בלי להבחין שהסיטואציה השתנתה ודורשת טכניקה אחרת לגמרי. אליעד מדגיש כי הבעיה אינה בשיטות עצמן, אלא בהיעדר ההבנה לגבי מתי ואיך להשתמש בהן. איך להשתמש בדוגמאות בצורה נכונה בשכנוע? אליעד מסביר כי אנשים לעיתים טועים ... להבין את העיקרון המופשט שעומד מאחוריהן. לדבריו, הדרך הטובה ביותר היא לקחת סיטואציה קיימת או אישית, ולנסות לראות כיצד היא מתחברת לעקרונות השכנוע. רק כך, טוען אליעד, אפשר באמת להטמיע וליישם את הטכניקות הנלמדות. לדוגמה, אם רוצים להבין כיצד לשכנע אדם במצב ספציפי, יש לקחת מקרה אמיתי שהתרחש ולשאול: מה בדיוק היה פה? למה אמרתי מה שאמרתי? למה הוא הגיב כמו שהגיב?. דרך ניתוח כזה, הופכים את הדוגמה לשימושית באמת. כיצד אפשר לשכנע מישהו בצורה הטובה ביותר? על מנת לשכנע אדם בצורה יעילה, טוען אליעד, יש קודם כל להיכנס לתוך המוח שלו ולהבין לעומק מה בדיוק הוא חושב ולמה הוא חושב כך. לדבריו, שכנוע מוצלח מתבסס על הבנה אמיתית של הרגשות, ... זה כמעט מצריך להיות אלוהים, כלומר, לדעת הכל על המניעים העמוקים ביותר של האדם. אליעד מדגיש שהדרך ללמוד את זה היא לא רק על ידי ניסיונות שכנוע של אחרים, אלא דווקא מתוך הבנה עצמית. ...
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
... אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים מהו אמון ואיך הוא נוצר בין אנשים? אמון ... וחשוב ביחסים בין אנשים, בין אם מדובר ביחסים אישיים ובין אם מדובר ביחסים עסקיים כמו מוכר וקונה או ספק ולקוח. אליעד כהן מסביר באופן ... עם משבר אמון? מהי משמעות המילה אמון? כיצד ליצור תחושת קרבה ואמון? ש: יצירת אמון בין מוכר לקונה בין ספק ללקוח בשתי צורות, צורה אחת ... עכשיו זה לא קשור לשופט השופט מה אכפת לו כאילו, אז מה המהות של לתת אמון? ש: זה להיות משכנע גם. אליעד: שמה אבל מה זה נתינת אמון? ש: ... בו אמון זהו, אוקי אז תמשיך. ש: עכשיו אם את האירוע הזה. אליעד: עכשיו האם אתה לא עושה מניפולציה כשאתה אומר הוא חושב שיש פה הפרת אמון ... האמון במקרה מסוים, עכשיו איך הוא יכול לבנות את האמון מחדש שבאמת הוא? אליעד: הנה עשית מניפולציה מה זאת אומרת אתה אמרת נפגע האמון ...
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
... עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט? אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך ... שליטה עליהן, מה שלדבריו עשוי להקטין את הפגיעה בדירוג של דן אנד ברדסטריט. מהי הטכניקה להעברת האחריות בעיכוב תשלומים? אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת העברת האחריות, לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח ... ולא מערכתיים. להראות צעדים ממשיים שנעשו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, כגון שינוי שיטת התשלום או ייעול מערך הגבייה. להבהיר שהעיכובים לא נבעו מחוסר יכולת או חוסר רצון לשלם, אלא מאילוצים חיצוניים או אירועים חד - פעמיים ויוצאי ... משמעותית את התפיסה לגבי החברה ולשפר את דירוגה למרות הבעיות שהיו בעבר. מהן שיטות השכנוע בעבודה מול דן אנד ברדסטריט? אליעד מתייחס גם לטכניקות שכנוע בעבודה ישירה מול האנשים בדן אנד ברדסטריט. לדבריו, חשוב להבין שמאחורי כל החלטה יש אדם, וכאשר אתה משכנע אדם ספציפי לשנות החלטה או הערכה על העסק שלך, עליך לשלב מספר אלמנטים: ליצור אמפתיה והבנה מצד האדם שמולך, על ידי הצגת הצד שלך בצורה אנושית. ... שזה יפגע בנו, זה לא הוגן שניפגע בגלל אירוע נקודתי). להשתמש בהסברים הגיוניים ומשכנעים, תוך מתן דוגמאות ספציפיות וברורות מדוע האירוע החריג לא צריך להגדיר את המצב העסקי הכולל של החברה. לשלב בטיעון את העובדה שיש אינטרס משותף שלא לפגוע בדירוג החברה, מכיוון שהדבר יפגע בשיתוף הפעולה העתידי ובאפשרויות להמשך עבודה. בסיכום הדברים, אליעד כהן ... ולקוחות. איך לשפר דירוג בדן אנד ברדסטריט? איך להימנע מעיכוב תשלומים לספקים? טכניקות שכנוע בעסקים מה לעשות אם החברה שלי מדורגת נמוך? כיצד להעביר אחריות בצורה אפקטיבית? איך לשכנע אדם לשנות החלטה? ...
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים? איך אפשר לשכנע אדם לא להיפגע מדברים שנאמרו לו? הדרך שבה אנשים מפרשים סיטואציות קובעת איך הם ירגישו בעקבותיהן. אליעד כהן מסביר שכאשר מישהו נפגע, זה לא בגלל העובדות עצמן, אלא ... לאירוע ברגע האחרון. העובדה היא שלא הזמינו אותו לפני שבוע, אך הפרשנות היא שהדבר נעשה מתוך זלזול או חוסר כבוד. כדי לגרום לאדם לא להיפגע, צריך לשכנע אותו שהסיבה האמיתית להזמנה המאוחרת היא שונה ממה שהוא מפרש. לדוגמה, אם מישהו כועס שהוזמן רק ברגע האחרון לחתונה, ניתן להסביר לו: חשבנו שאתה יודע על האירוע, אבל ... הודיעו לך בזמן, מיד התקשרנו. אפשרות נוספת היא לומר לו ששלחו לו הזמנה מראש אך היא לא הגיעה אליו מסיבות טכניות, או שניסו ליצור איתו קשר ללא הצלחה. חשוב לציין שההסברים הללו צריכים להיות אמינים ולא להיראות כתירוצים קלושים. מה ההבדל בין עובדות לפרשנויות בשכנוע? אליעד כהן מדגיש שבכל תהליך של שכנוע או מניפולציה, חיוני להבחין בין עובדות לפרשנויות: עובדה היא נתון מוחלט שאין עליו ויכוח, כגון הזמנתי אותך רק אתמול. פרשנות היא ההסבר שנותנים לעובדה, למשל, הזמינו אותי מאוחר כי לא מכבדים אותי. לכן, כאשר רוצים לשכנע מישהו להפסיק להיפגע, חשוב להראות לו שהפרשנות השלילית שהוא נותן לעובדה לא נכונה, ולהציע פרשנות אחרת וחיובית יותר. לדוגמה, אם האדם מפרש הזמנה מאוחרת כזלזול, אפשר ... פגוע לא יחשוב שמזלזלים בו, אלא שישנן סיבות אובייקטיביות שגרמו לסיטואציה. איך להסביר שאי - הזמנה אינה פגיעה אישית? אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע מישהו לא להיפגע, אפשר לומר לו באופן גלוי שלמעשה כלל לא היה צריך להזמין אותו מלכתחילה, אבל לא מתוך כוונה לפגוע. אפשר לומר, למשל, האמת היא שלא רצינו להטריח אותך. חשבנו שאתה לא צריך להגיע כי האירוע הזה ... אפשר גם להסביר שלא מדובר בזלזול, אלא להיפך, מתוך רצון להתחשב באותו אדם. כאשר אדם מרגיש שהכוונה מאחורי המעשים טובה ולא שלילית, קל יותר לשכנע אותו להירגע ולהפסיק לקחת את הדברים באופן אישי. מה לעשות כשמישהו שואל: למה לא הזמנתם אותי קודם? כאשר נשאלת השאלה למה לא הזמנתם אותי קודם?, אליעד מציע כמה דרכים ... רק ברגע האחרון. כל אחד מההסברים הללו חייב להיות מותאם לסיטואציה, כדי להימנע מהתנגדויות נוספות או מהחרפת הפגיעה. לסיכום: איך להשתמש נכון בשכנוע ובמניפולציה בלי לפגוע באחרים? אליעד כהן מסכם ואומר שכדי לשכנע או לעשות מניפולציה נכונה, חובה להבין כיצד האדם השני מפרש את המציאות, ולהבדיל בין עובדות מוחלטות לפרשנויות. כאשר האדם מבין שהפרשנות השלילית שלו לא נכונה, הוא יוכל להירגע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הרצון הגדול, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הרצון הגדול, איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן רוחני, קואצינג מומלץ, אימון אישי להרזיה בנושא הרצון הגדול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3428 שניות - עכשיו 18_08_2025 השעה 02:39:09 - wesi1