אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הצלחה ✔טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:55טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
מהי הטעות הגדולה ביותר שאנשי מכירות עושים בתהליך המכירה?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשי מכירות עושים היא שהם מתמקדים יותר מדי במוצר עצמו ופחות מדי בצרכים האמיתיים של הלקוח. לפי אליעד כהן, איש מכירות שמנסה למכור מוצר ללקוח מבלי להבין קודם את החיסרון האמיתי שהלקוח מעוניין למלא - לרוב לא יצליח לסגור עסקה. איש המכירות טועה כאשר הוא מתרכז ברצון למכור את המוצר, במקום להתמקד בשאלה מה הלקוח באמת רוצה ומה חסר לו.

איך להבין מה הלקוח באמת רוצה לקנות?

אליעד כהן מדגיש שעל איש המכירות להבין תחילה את נקודת המבט של הלקוח, שהיא בעצם המהות הפנימית של הרצון שלו. זה אומר שהמוכר לא צריך להסתפק בכך שהלקוח אומר לו שהוא מעוניין במוצר מסוים, אלא עליו לברר מדוע הלקוח מעוניין דווקא במוצר זה. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהלקוח רוצה להיות שבע. אם הלקוח מתעניין בטלוויזיה, המהות האמיתית היא שהוא רוצה להרגיש נוח ונעים בבית וליהנות מזמן איכות.

לדברי אליעד כהן, המוצר שהלקוח בא לקנות הוא בסך הכל צורה של הרצון הפנימי והמהותי יותר שלו. לכן, לפני שמסבירים ללקוח על המוצר, חייב איש המכירות לשאול את עצמו: "מה המהות של העסקה? מה הלקוח באמת רוצה להשיג?". אם המוכר לא יברר זאת לעומק, הוא פשוט ינסה למכור מוצר שהלקוח אולי לא באמת צריך או רוצה, ובכך יפספס את העסקה.

מדוע חשוב להתמקד במהות ולא רק בצורה של הרצון?

המונחים "מהות" ו"צורה" הם קריטיים בתהליך המכירה. אליעד כהן מסביר שה"מהות" היא הסיבה האמיתית שהלקוח מגיע לחנות או מתעניין במוצר. ה"צורה" היא הביטוי החיצוני של אותה מהות פנימית. למשל, הלקוח שמחפש לקנות רכב בעצם רוצה ניידות, חופש תנועה או יכולת לטייל - והרכב הוא רק הצורה שבה מתבטא אותו רצון פנימי.

כאשר איש המכירות מתרכז בצורה (המוצר) במקום במהות (הצורך האמיתי של הלקוח), הוא עשוי לנסות לשכנע את הלקוח בפרטים טכניים או בתכונות המוצר, שלמעשה אינם רלוונטיים לצורך האמיתי שהלקוח מנסה למלא.

איך אנשי מכירות יכולים להימנע מהטעות הזאת ולמכור טוב יותר?

כדי להימנע מטעות זו, על איש המכירות לשנות את הגישה שלו ולראות את העסקה מנקודת מבטו של הלקוח. עליו לשאול שאלות, לברר ולהבין לעומק מדוע הלקוח רוצה את מה שהוא טוען שהוא רוצה. לפי אליעד כהן, כאשר המוכר מבין את המהות הפנימית של רצון הלקוח, הוא יכול להתאים את המוצר שלו בצורה טובה יותר, ובכך להגדיל את הסיכוי לסגור עסקה.

אליעד נותן דוגמאות פרקטיות לכך:
  • לקוח שאומר שהוא רוצה אוכל - המהות היא השובע.
  • לקוח שמבקש לרכוש טלוויזיה - המהות היא להעביר את הזמן בכיף בבית.
  • לקוח שמתעניין ברכב - המהות היא הרצון לניידות או הגעה נוחה ממקום למקום.
כלומר, איש המכירות צריך תמיד לחפש את המניע האמיתי מאחורי הרצון של הלקוח, ולא להסתפק רק בהצהרה שלו לגבי המוצר הרצוי.

איך גם הלקוחות יכולים להיעזר בהבנה של "מהות מול צורה" בעת רכישה?

גם מהצד של הלקוחות, אליעד כהן ממליץ להיות מודעים יותר למהות הפנימית שהם מחפשים. לפעמים המוכר יכול להיות מוכר מצוין והמוצר יכול להיראות "מגניב", אבל אם הוא לא מתאים למהות של הצורך, אז לא כדאי לקנות. מנגד, גם אם המוכר לא יודע להסביר היטב על המוצר, ייתכן שהמוצר עצמו עונה בדיוק על הצורך האמיתי.

אליעד מסכם ואומר שצריך תמיד לשמור על מודעות למהות הפנימית, ולא לאפשר לאיש המכירות או להצגה החיצונית של המוצר להטעות את הקונה. אם הקונה והאיש המכירות יהיו שניהם מודעים להבחנה הזו, העסקאות תהיינה מוצלחות יותר עבור שני הצדדים.
מהן הטעויות שאנשי מכירות עושים וכיצד למכור נכון?

הטעות השכיחה של אנשי מכירות היא שהם מנסים למכור את המוצר שלהם מבלי להבין את צרכי הלקוח. זה לא מספיק למכור מוצר - המוכר צריך להבין את הצרכים הפנימיים של הלקוח ולמלא אותם. המוכר צריך להסתכל על תהליך המכירה מנקודת המבט של הלקוח ולשאול את עצמו: "מה הלקוח באמת רוצה?". הלקוח לא מעניין אותו המוצר של המוכר, אלא איך המוצר עונה על חסרונות ורצונות פנימיים שלו.

המוכר צריך להבין את המהות של הרצון של הלקוח, לא רק את הצורה שבה הוא מבטא את הרצון. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהוא רוצה להיות שבע. אם הלקוח מחפש טלוויזיה, המהות היא שהוא רוצה להעביר את הזמן בכיף בבית. כשמוכר מבין את המהות הפנימית של הרצון, הוא יכול למכור את המוצר שמתאים למילוי הצורך הזה.

מה שמייחד את אנשי המכירות המצליחים הוא היכולת להבין את הרצון הפנימי של הלקוח, לא רק את הבקשה הגלויה שלו. המוכר שלא מבין את המהות, עלול להסתפק בהסברים על המוצר בלי להבין מדוע הלקוח מעוניין בו מלכתחילה.

המוכר צריך להימנע מלתקוע את הלקוח עם מידע על המוצר מבלי להבין קודם את הרצון הפנימי שמניע אותו. לדוגמה, אם הלקוח מבקש מידע על מוצר מסוים, זה לא אומר שהוא מעוניין בו - צריך להבין מה עומד מאחורי הבקשה הזאת ולמה הלקוח רוצה את המוצר הזה.

לסיכום, כדי למכור בצורה אפקטיבית, על המוכר להבין את המהות של הרצון של הלקוח ולהתמקד במילוי הצורך הפנימי, ולא להיתקע בהסברים על המוצר בלבד.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות שעושים אנשי מכירות ושבגללה הרבה פעמים הם מנסים למכור ולא מצליחים למכור והטעות של איש המכירות, אחת הטעויות של איש המכירות שהוא לא מצליח למכור היא משום שהוא יותר מדי רוצה למכור את המוצר שלו יותר מאשר הוא רוצה למלא ללקוח את החיסרון שבשבילו אולי הוא יקנה את המוצר. מה זאת אומרת בתהליך של מכירה מה זה בעצם מכירה? יש מוצר יש לקוח, יש מוכר המוכר רוצה למכור ללקוח את המוצר, למה הוא רוצה למכור את המוצר ללקוח? כי הוא יקבל מזה תועלת כזו או אחרת זה מהצד של המוכר, מה המוכר מנסה? למכור את המוצר ללקוח.

יחד עם זאת מי שהפעיל טיפה את ההיגיון יראה שיש גם את הלקוח גם הוא צד בעסקה לא רק המוכר צד בעסקה, גם הלקוח צד בעסקה ולמרות שמה שאני אומר נראה טריוויאלי אבל זה לא בהכרח טריוויאלי. מה זאת אומרת הלקוח צד בעסקה? המוכר צריך להסתכל על דברים מנקודת המבט של הלקוח, מה זאת אומרת הלקוח, מה הלקוח רוצה הלקוח רוצה לתת למוכר את התמורה שהמוכר רוצה לבקש? לא בהכרח, הלקוח רוצה את המוצר של המוכר? גם לא בהכרח. מה הלקוח רוצה? הלקוח יש לו חסרונות מסוימים רצונות מסוימים שהוא רוצה למלא אותם והלקוח שואל את עצמו מה הדרך הטובה ביותר שהוא יכול למלא את החסרונות שלו ואת הרצונות שלו האם זה באמצעות העסקה הזאת האם זה באמצעות עסקה אחרת, האם זה באמצעות המוצר הזה או באמצעות מוצר אחר, במחיר הזה במחיר אחר וכו'.

הלקוח מבחינתו מה שחשוב לו זה לבדוק שהרצונות והחסרונות שלו יתמלאו הלקוח לא מעניין אותו המוצר שלך, אתה שמנסה למכור תבין הלקוח לא אכפת לו מהמוצר שלך המוצר שלך לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שמישהו / משהו ימלא לו את החסרונות שלו. כאשר אתה המוכר, כשהמוכר מנסה למכור מוצר ללקוח הדבר החשוב ביותר שהוא צריך לעשות זה לשאול את עצמו "מה המהות של העסקה מול הלקוח". מה זאת אומרת? יש לנו מהות וצורה מושג שנקרא "מהות" ומושג שנקרא "צורה", המהות היא שהלקוח נגיד רוצה להיות שבע הצורה שבה הלקוח מבטא את זה שהוא רוצה להיות שבע היא באמצעות זה שהוא בא וקונה אוכל, אוקי מהות וצורה.

המהות זה מה שהלקוח "באמת רוצה" מה "הסיבה הפנימית", מה מפעיל אותו מה שזה לא יהיה, הצורה זה בעצם איך המהות הזאת באה לידי ביטוי הלקוח רוצה שתהיה לו אפשרות להעביר את הזמן בבית בכיף לכן הוא בא וקונה טלוויזיה, אוקי טלוויזיה היא צורה שמבטאת את הרצון המהותי הפנימי של הלקוח שיהיה לו נחמד בבית שלו. הלקוח רוצה שתהיה לו אפשרות לטייל, שתהיה לו אפשרות להגיע ממקום למקום הצורה שזה מתבטא היא באמצעות זה שהוא הולך לקנות רכב אבל זאת צורה, זה שהוא אומר "אני רוצה לברר פרטים על הרכב" זאת צורה של רצון פנימי יותר מהותי יותר שהוא כזה או אחר. שימו לב המוצר שהלקוח רוצה לקנות מהמוכר הוא צורה, המוצר עצמו הוא צורה שבאמצעותה הלקוח מצפה למלא את הרצון שלו.

עכשיו המוכר שלא יודע למכור או שמוכר עקום מה שהוא בעצם עושה זה מנסה לספר ללקוח למה לקנות את המוצר "תקנה את המוצר יש לי מוצר כזה בוא אני אספר לך על המוצר אני אדריך אותך על המוצר" אבל אדוני המוכר מה אתה מוכר בכלל אתה מוכר בכלל, אתה בדקת מה הלקוח רוצה? אנחנו מבינים שאתה רוצה למכור מבינים שאתה רוצה לסגור את העסקה אבל קודם כל תבדוק מה הלקוח רוצה מה מהות הרצון של הלקוח, למה הוא בכלל רוצה לקנות את המוצר הזה מה מניע אותו לקנות את המוצר, למה הוא בכלל נכנס אליך לחנות מה האינטרס שלו וגם אם הלקוח אומר לך "אני רוצה את זה ואת זה" זה לא מה שהוא רוצה יש משהו אחר שהוא רוצה יותר, למה הוא רוצה את זה. עכשיו כמובן פה אפשר כבר להיכנס לעומק שהלקוח גם יש לו רצונות פנימיים יותר שהוא רוצה ערך, הוא רוצה כבוד הוא רוצה תחושה כזאת כל מיני כאלה.

אוקי זה כבר פנימי יותר אבל כרגע אני לא מדבר על מה הלקוח באמת רוצה כי כל לקוח רוצה דברים אחרים וזה כבר דיון שלם בפני עצמו, מה שאני כן מנסה לעשות זה למקד את המוכר במהות של הרצון של הקונה. הקונה בא לקנות משהו אל תנסה למכור לו עד שלא הבנת מה הוא באמת רוצה לקנות, מה המהות של מה שהוא מחפש. הרבה פעמים המוכר עושה טעות, "בוא אני אספר לך על המוצר, בוא ככה וככה" מה אתה מספר לי על המוצר אם עוד לא הבנת מה אני מחפש בכלל? ואז המוכר שאין לו שכל אומר "מה זאת אומרת אבל הוא אמר לי שהוא מחפש את המוצר הזה והזה אני מספר לו על המוצר" אבל מצד שני אתה לא הבנת עדיין מה המהות למה הוא מחפש את זה, מה הסיבה הפנימית שהוא צריך מה מניע אותו, מה נמצא מאחורי זה שהוא אמר לך "אני רוצה שתיתן לי פרטים, אפשר בבקשה לקבל פרטים על הדבר הזה?", מה עומד מאחורה מה יש לפני ה - "אני רוצה לקבל פרטים על זה".

אוקי ולכן צריך לשים לב כשמוכרים מוצר ללקוח צריך לזכור הלקוח רוצה למלא את הרצון שלו, את החיסרון שלו המוצר לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שהוא ממלא את החיסרון שלו. אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר נסה להבין מה החסרונות שלו עד כמה המוצר שלך באמת או לא באמת עונה על המהות של הרצון של הלקוח, אוקי ככה העסקה יכולה להתבצע יותר. זה אותו דבר גם מהצד השני ברגע שהבן אדם בא לקנות מוצר והמוכר בא לספר לך על המוצר סיפור כזה או סיפור אחר שים לב שיכול להיות שהמוצר מאוד מגניב אבל זה לא עונה למהות של מה שאתה מחפש, אותו דבר גם הפוך יכול להיות שהמוכר לא יודע למכור את המוצר אבל המוצר הזה מתאים למה שאתה מחפש. אוקי תמיד צריך לזכור מה המהות, מה המהות הפנימית מה הסיבה הפנימית שבגללה הולכת להתרחש העסקה. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
מהות או צורה כדי למכור המהות האמיתית איתור צרכי הלקוח התמקדות לשנות את הגישה לנסות לשכנע את הלקוח פנימיות הלקוח באמת רוצה רגשות איך למכור איך לגרום ללקוח איך להבין איך להבין לקוח איך להבין לקוחות איך להצליח איך להצליח למכור איך למכור איך למכור נכון איך לסגור עסקה איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מכירות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אמת אנשי מכירות אפיון צרכים בירור צרכי הלקוח בירור צרכי לקוח בירור צרכים הלקוח הלקוח באמת רוצה הלקוח שלך הצלחה זיהוי צרכים טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום ללקוחות להבין להבין לקוח להבין לקוחות להצליח להצליח למכור לטעות למכור למכור נכון לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מה הלקוח באמת צריך מה הלקוח באמת רוצה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות סגירת עסקאות סגירת עסקה עסק עסקה עסקים צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח רצון שכנוע
להצליח / הצלחה - הכל כולל הכל על להצליח / הצלחה - רשימת כל הנושאים
להצליח הצלחה - הכל כולל הכל על להצליח הצלחה - רשימת כל הנושאים להצליח להצליח אחרי כישלון להצליח באופן חלקי להצליח באופן מוחלט להצליח באמת להצליח בבחינה להצליח בבית משפט להצליח בגדול להצליח בדייט להצליח בזוגיות להצליח בזוגיות מאושרת להצליח בחיים להצליח בחינוך להצליח בחינוך ילדים להצליח בכוח המחשבה להצליח בכל דבר להצליח בכל תחום להצליח בכל תחום בחיים להצליח בכל תחומי החיים להצליח בלי להתאמץ להצליח בלי לנסות להצליח בלימוד להצליח בלימודים להצליח במבחן להצליח במבחנים להצליח במכירה להצליח במכירות לה
להצליח בגדול, האם כדאי להצליח בגדול? האם כדאי להצליח בחיים? למה הצלחה בחיים תעשה לך טוב? למה הצלחה בחיים תעשה לך רע? האם הצלחה בחיים תעשה אותך מאושר? עושר ואושר, כסף ואושר, הצלחה ואושר, במה תלוי האושר שלך? איך להיות מאושר?
להצליח בגדול, האם כדאי להצליח בגדול? האם כדאי להצליח בחיים? למה הצלחה בחיים תעשה לך טוב? למה הצלחה בחיים תעשה לך רע? האם הצלחה בחיים תעשה אותך מאושר? עושר ואושר, כסף ואושר, הצלחה ואושר, במה תלוי האושר שלך? איך להיות מאושר?
להצליח בגדול, האם כדאי להצליח בגדול? האם כדאי להצליח בחיים? למה הצלחה בחיים תעשה לך טוב? למה הצלחה בחיים תעשה לך רע? האם הצלחה בחיים תעשה אותך מאושר? עושר ואושר, כסף ואושר, הצלחה ואושר, במה תלוי האושר שלך? איך להיות מאושר? האם באמת כדאי להצליח בגדול בחיים? אליעד כהן דיבר על השאלה המרכזית: האם כדאי להצליח בגדול, והאם הצלחה בחיים מביאה בהכרח לאושר? הוא הסביר שלרוב, אנשים רוצים להצליח בצורה גדולה, ולא מסתפקים בהצלחה קטנה או בינונית. כולם רוצים להצליח בגדול, להיות הכי מצליחים שאפשר. אבל השאלה האמיתית שאליעד מעלה היא, מה המשמעות האמיתית של הצלחה, והאם הצלחה גדולה אכן הופכת אותנו למאושרים יותר. מה הבעיה שיכולה להיווצר כאשר מצליחים בגדול? אליעד מסביר שדווקא אנשים שמצליחים בגדול, מתמודדים עם בעיה מיוחדת: ככל שההצלחה שלהם גדלה, כך גדל גם הרצון שלהם להצליח עוד יותר. הוא קורא לזה התארון גדל - כלומר, הארון שבו מאחסנים את הרצונות גדל ונעשה מלא יותר ויותר. במילים פשוטות, ככל שהצלחת יותר, אתה רוצה עוד הצלחות. לדוגמה, אדם שרצה מאוד להצליח בעסקים והצליח, פתאום ירצה גם להצליח בזוגיות, בהורות, בכסף נוסף או בפופולריות. באופן פרדוקסלי, ההצלחה הזו יכולה לגרום לך להיות פחות מאושר, כי הרצונות החדשים יוצרים פער גדול יותר בין מה שאתה רוצה לבין מה שיש לך בפועל. איך מוגדר אושר ואיך הוא קשור להצלחה? אליעד כהן מגדיר אושר כתחושה שמתעוררת ... התאמה בין מה שאתה רוצה לבין מה שקורה, רע לך. ככל שהפער בין הרצוי למצוי גדול יותר, כך האדם ירגיש פחות טוב. אם אדם מצליח להשיג את כל מה שהוא רוצה באופן מושלם - הוא ... משיג משהו הוא מתחיל לרצות משהו חדש נוסף, לעולם לא תהיה התאמה מושלמת בין הרצוי למצוי והוא לא יחוש אושר אמיתי. האם הצלחה גדולה מבטיחה אושר או עלולה דווקא להזיק? אליעד מסביר בבירור שהצלחה גדולה אינה ערובה לאושר אמיתי. היא ...
הצלחה מעשית, לעשות או לחשוב, מה עדיף שינוי מעשי או שינוי מחשבתי? איך לראות הצלחה בחיים? איך להגיע להצלחה בחיים? איך להשיג הצלחה בחיים? איך להצליח בחיים? שינוי חשיבה, שינוי התנהגות, איך לשנות התנהגות? הצלחה תלויה במעשים
הצלחה מעשית, לעשות או לחשוב, מה עדיף שינוי מעשי או שינוי מחשבתי? איך לראות הצלחה בחיים? איך להגיע להצלחה בחיים? איך להשיג הצלחה בחיים? איך להצליח בחיים? שינוי חשיבה, שינוי התנהגות, איך לשנות התנהגות? הצלחה תלויה במעשים
הצלחה מעשית, לעשות או לחשוב, מה עדיף שינוי מעשי או שינוי מחשבתי? איך לראות הצלחה בחיים? איך להגיע להצלחה בחיים? איך להשיג הצלחה בחיים? איך להצליח בחיים? שינוי חשיבה, שינוי התנהגות, איך לשנות התנהגות? הצלחה תלויה במעשים איך באמת משיגים הצלחה בחיים, דרך המחשבה או דרך המעשים? אליעד כהן מסביר את הנושא של הצלחה מעשית בחיים, ומציג דיון עמוק בשאלה האם ההצלחה שלנו תלויה בשינוי החשיבה או בשינוי המעשים עצמם. הוא פותח את דבריו בשאלה המרכזית: האם ההצלחה שלך תלויה במה שאתה חושב או במה שאתה ... צורת החשיבה או להתמקד ישירות בשינוי של הפעולות וההתנהגות שלך? האם הצלחה בחיים תלויה במה שאתה עושה או במה שאתה חושב? אליעד מדגיש בבירור ובהחלטיות שההצלחה המעשית, ההישגים הממשיים והאירועים ... מציין שכדאי להתמקד בעיקר בפעולות שאתה מבצע. אם פעולות הן המפתח להצלחה, למה חשוב לשנות גם את המחשבה? אליעד ממשיך ומסביר שאומנם ההצלחה תלויה רק במעשים בפועל, אך המעשים עצמם ... המחשבה קובעת אילו פעולות נבחר לבצע, ואילו פעולות יובילו אותנו להצלחה. לדוגמה, אליעד מתאר מצב שבו אדם רוצה להצליח במכירות. הוא מסביר שכדי להצליח למכור, עליך להיות נחמד ללקוחות. אבל במקום ... נותס היא לגבי כסף והתמדה. הוא מסביר שאם אדם רוצה להרוויח כסף ולהצליח בעסק שלו, הוא צריך להתמיד ולקום כל בוקר לעבוד ... טבעית וקלה יותר לשינוי התנהגותי לאורך זמן. מה התהליך הנכון להשגת הצלחה בחיים לפי אליעד כהן? אליעד מבהיר שיש כאן מעגל ברור של השפעה: הצלחה ותוצאות תלויות ישירות בפעולות שאתה ... לביצוע הפעולות. לכן, אם אדם רוצה לשפר את התוצאות שלו בחיים ולהגיע להצלחה, עליו להתמקד בניתוח מדויק של הפעולות ... חשיבה יסודי יגרור שינוי בפעולות, והשינוי בפעולות הוא זה שיביא להצלחה ממשית במציאות. אליעד מדגיש בצורה חד - ... באופן יסודי ויציב, חייבים לשנות את המחשבות שמובילות אליהן. איך להצליח בחיים? האם הצלחה תלויה במחשבות או במעשים? איך לשנות התנהגות? מה חשוב יותר, מחשבה או פעולה? איך לשנות את המחשבה כדי להצליח? איך ליצור שינוי מעשי בחיים? איך להשיג מטרות ... חשוב להאמין בעצמך? האם חשוב ביטחון עצמי? האם חשוב לשנות את החשיבה? הצלחה תלויה במעשים, מעשים תלויים במחשבות ורגשות, מה שאתה עושה? תוצאה של מה שאתה חושב, מה שאתה מרגיש? הצלחה תלויה בחשיבה ...
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
... הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי ... האם כדאי לאדם לשדר הצלחה תמיד? אליעד כהן התייחס לשאלה האם כדאי לשדר הצלחה, והסביר שאין לכך תשובה חד - משמעית, אלא מדובר בהחלטה אסטרטגית שמושפעת מהמטרה הספציפית של האדם בכל מצב. הוא הדגיש ... לאדם אחר, שידור הצלחה יכול להיות יעיל, אבל לא תמיד זה נכון או מועיל. הדוגמה שהובאה היא של חברי כנסת המנסים למכור את עצמם לציבור. חלק מהם נמנעים מלשדר הצלחה ועושר, מתוך הנחה שהציבור ירגיש מרוחק ולא יזדהה איתם, ולכן דווקא יעדיפו להציג עצמם כאנשים פשוטים יותר. לעומתם, יש ... כדי להראות כמה הצליחו, אך אליעד הסביר שגם החשיפה הזאת אינה תמיד מדויקת ואמיתית. למשל, אדם יכול לחשוף רק חלק מנכסיו, או להציג את עצמו בצורה ... השני יאמין לשידור ההצלחה או יחשוד שמדובר בהצגה בלבד. מדוע שידור הצלחה מושך אנשים לקנות או להאמין לאדם מסוים? אליעד הסביר שבני אדם מניחים שאם מישהו מצליח, כנראה שהוא בעל ניסיון, מיומנות, ידע או שיש לו לקוחות רבים. המחשבה היא שאם הוא הגיע להצלחה, יש סיכוי טוב שהוא יודע מה הוא עושה, ולכן כדאי לקנות ממנו או להאמין לו. לדוגמה, אליעד הביא את טענת הדתות שאומרות: אם הצלחנו לשמור על המסורת 3000 שנה, כנראה שיש בזה משהו אמיתי ונכון. כלומר, ההצלחה נתפסת כאימות לאיכות ולנכונות של אותו אדם או מערכת אמונות. הוא הדגיש שהנקודה החשובה היא לבדוק היטב אם שידור ההצלחה נתפס כאמיתי או כמזויף. לדוגמה, אם מישהו נוסע ברכב יקר, אולי הרכב בכלל שייך לבנק או לשוק האפור. ולכן, לדבריו, שידור הצלחה לא תמיד מוכיח הצלחה אמיתית, ולפעמים מדובר רק בהצגה לצורך יצירת רושם. למה אנשים רוצים להיות בקרבת אנשים מצליחים? אליעד הציג שלוש סיבות עיקריות לכך שאנשים נמשכים לאנשים מצליחים: כדי ללמוד מהם, לחקות את ההצלחה שלהם ולקצר את הדרך להצלחה בעצמם. כדי להרגיש חשובים - אם אדם מצליח מתעניין בהם, הם חשים בעלי ערך עצמי גבוה יותר. מתוך רצון לקבל עזרה ולהשיג הצלחה בלי מאמץ. כיצד נושא ההערצה קשור לרצון לתחושת ביטחון? אליעד הסביר דרך דוגמה של זוגיות שבה אדם אוהב את בת זוגו בעיקר ... כלל רוצים לקבל את ההצלחה בלי להשקיע את המאמץ הכרוך בכך. אליעד הציג את הרעיון שכאשר אדם באמת אוהב משהו בצורה מלאה, הוא לא היה מסתפק בכך שהוא ... לדמויות ציבוריות, להצלחותיהן ולכישלונותיהן בהתאם לתדמית הציבורית שלהן. מה המשמעות של לרצות להרגיש טוב באמת? אליעד סיכם בכך שאנשים רוצים ... המסקנה לגבי שידור הצלחה באופן כללי? בסופו של דבר, אליעד סיכם שאין נוסחה אחידה לשאלה האם כדאי לשדר הצלחה. התשובה תמיד תלויה במה שהאדם רוצה להשיג ובאיך הוא רוצה שהאחרים יתפסו אותו. שידור הצלחה יכול להיות כלי מועיל במצבים מסוימים, אך יכול גם לפגוע באמינות או ביצירת הזדהות במצבים אחרים. כיצד בונים תדמית ... השאלה אם כדאי לשדר הצלחה? בשיחה עלתה השאלה בנוגע לנסיבות ולמטרות שבהן כדאי לאדם לשדר הצלחה, והאם הדבר נכון בכל מצב. נשאלה גם השאלה איך שידור הצלחה קשור לרצון למכור או להשיג אהדה, ולמה לפעמים דווקא לא כדאי לשדר
להצליח כמו אנשים מצליחים, תכונות של אנשים מצליחים, איך להצליח ולא להיכשל? סיפורי הצלחה של מפורסמים, הסוד להצלחה, איך אפשר להצליח בחיים? סיפורי הצלחה של אנשים, איך אנשים מצליחים? שיטות להצלחה, גורמים להצלחה, סוד ההצלחה בחיים
להצליח כמו אנשים מצליחים, תכונות של אנשים מצליחים, איך להצליח ולא להיכשל? סיפורי הצלחה של מפורסמים, הסוד להצלחה, איך אפשר להצליח בחיים? סיפורי הצלחה של אנשים, איך אנשים מצליחים? שיטות להצלחה, גורמים להצלחה, סוד ההצלחה בחיים
להצליח כמו אנשים מצליחים, תכונות של אנשים מצליחים, איך להצליח ולא להיכשל? סיפורי הצלחה של מפורסמים, הסוד להצלחה, איך אפשר להצליח בחיים? סיפורי הצלחה של אנשים, איך אנשים מצליחים? שיטות להצלחה, גורמים להצלחה, סוד ההצלחה בחיים מהו סוד ההצלחה ואיך נמנעים מכישלון? הרבה פעמים אנשים שמחפשים דרכים להצלחה מתמקדים אך ורק בראיונות עם מי שהצליחו בגדול, כמו דמויות ציבוריות ומפורסמות. הכוונה היא לשמוע את סיפוריהם, להבין את הדרך שלהם ולנסות לשחזר אותה. אולם, עולה שאלה חשובה - למה לא ... גם את מי שנכשלו בגדול? למה לא ללמוד גם מהמקרים שבהם לא הצליחו, כדי להבין מה גרם להם להיכשל וכיצד ניתן להימנע מטעויות דומות? האם רק המצליחים יכולים לתת השראה? אחת השאלות המהותיות היא אם אנחנו צריכים ללמוד רק מהאנשים שהצליחו בגדול. האם השאיפה להצלחה היא אכן מתמקדת רק בהבנת הדרך של המצליחים? השאלה נשאלת משום שיכול להיות שלמדנו מהמצליחים, אך לא שמנו לב שהיו אנשים שעשו בדיוק את אותם הצעדים, עם אותה תשוקה ואמונה בעצמם, אך בסופו של דבר הם לא הצליחו - להיפך, הם נכשלו. האם לא חכם ללמוד גם מהם, כדי להבין מה לא לעשות? למה לא שמים לב לאנשים שנכשלו? התשובה לשאלה זו היא שלמרות שהכישלון הוא חלק מהחיים, התקשורת והציבור מתמקדים בעיקר במי שהצליח. אנשים שנכשלו אינם מקבלים את תשומת הלב שמגיעה להם, ולכן לפעמים השיעורים החשובים ביותר נעלמים. אם אנשים רוצים להימנע מכישלונות, עליהם ללמוד לא רק מה אנשים שהצליחו אלא גם מהאנשים שנכשלו. האם ההבדל בין הצלחה לכישלון הוא רק בתוצאה? בפועל, כששואלים אדם שהצליח בגדול כיצד הצליח, הוא בדרך כלל יספר על האמונה העצמית, על ההתמודדות עם הקשיים, על ההשקעה וההתמדה. אך אם תשאלו את מי שנכשל בגדול, הוא עשוי לספר בדיוק את ... עם הקשיים. ההבדל בין שני הסיפורים הוא רק התוצאה - אחד הצליח והשני נכשל. המשמעות היא שאמונה בעצמך והתמדה לא בהכרח מבטיחות הצלחה, כי אנשים רבים עשו את זה ולא הצליחו. האם יש סוד
הצלחה - מה יוצר הצלחה? איך ליצור הצלחה? איך להצליח בכל תחום ולהיות אדם מצליח?
הצלחה - מה יוצר הצלחה? איך ליצור הצלחה? איך להצליח בכל תחום ולהיות אדם מצליח? תשובה: הגורם היחיד שבו תלויה ההצלחה של האדם, היא צורת המחשבה שלו. מהי צורת מחשבה שיוצרת הצלחה? תשובה: מחשבה מצליחה = מחשבה אמיתית. הסיבה היחידה שהאדם אינו מצליח להשיג את מה שהוא רוצה, היא רק משום שהוא רחוק מהאמת. כאשר האדם אינו רואה את המציאות כפי מה שהיא באמת = חוסר הצלחה. אי ידיעת האמת = האדם אינו יודע את כל האלטרנטיבות שלו. אי ידיעת האמת = ... אי ידיעת האמת = האדם אינו מודע ליכולות האישיות שלו באמת. אי ידיעת האמת = טעויות שנוצרות מחוסר ידיעה. אי ידיעת האמת = חוסר הבנה של הסיבות והגורמים שמאפשרים להצליח. הדרך לגרום למחשבה להיות מחשבה שיוצרת הצלחה, היא על ידי חיפוש האמת. כאשר האדם מחפש תמיד את האמת בכל דבר, על ידי זה ... המצב כפי מה שהוא. לחפש את האמת = לראות את התמונה המלאה. לחפש את האמת = לדעת את מה שאינו ידוע. לחפש את האמת = לראות את מגוון האפשרויות שלך. לחפש את האמת = להצליח. איך לחפש את האמת? תשובה: על ידי שאלות. פירוש: על האדם לא לקבל שום דבר כמובן ... ולנסות להבין מדוע הדבר כפי שהוא. כאשר האדם לא מקבל כמובן מאליו את הדברים, אלא כל הזמן חוקר ומחפש את הסיבה האמיתית שלהם, על ידי זה ורק על ידי זה הוא מבין איך להצליח. הצלחה = ידיעת האפשרויות והאלטרנטיבות שיש לאדם. אלטרנטיבה = דרך לעקוף קושי. קושי = סיבה שבגללה הדבר אינו מצליח. כאשר האדם מחפש את הסיבה של המצב = מגלה אלטרנטיבות חדשות = הצלחה. ...
קשיים / הצלחה - מדוע כל קושי הוא הצלחה? כיצד להפוך קושי להצלחה?
... הצלחה - מדוע כל קושי הוא הצלחה? כיצד להפוך קושי להצלחה? כל קושי נובע בהכרח מהצלחה. האדם הצליח להגיע לקושי. אם האדם לא היה מצליח להתגבר על הקושי הקודם, הוא לא היה מגיע לקושי הנוכחי. כך שכל קושי באשר הוא נובע בהכרח מהצלחה של התמודדות עם הקושי שקדם לו. קושי הוא דבר טוב, משום שהוא מקדם את האדם לשלמות. הקושי מאלץ את האדם לחיות טוב יותר. הקושי מקרב את האדם לטוב האמיתי. קושי = חוסר התאמה. המציאות של האדם אינה תואמת את רצונו. הצלחה = התאמה = המציאות של האדם ורצונו עולים בקנה אחד. הקושי מאלץ את האדם להגיע לאחדות עם המציאות = אושר. ישנם שני סוגים של הצלחה. הצלחה אמיתית והצלחה שאינה אמיתית. הצלחה שאינה אמיתית = הצלחה שתלויה בדבר כלשהו שיכול שלא להיות קיים. הצלחה אמיתית = הצלחה שאינה תלויה בשום דבר זמני, אלא רק במהות פנימית יציבה ונצחית. קושי אפשרי רק כאשר ההצלחה אינה אמיתית. קושי = פירוק של הצלחה שאינה אמיתית. כאשר האדם נמצא במצב של הצלחה שאינה אמיתית, באותו הרגע בא הקושי כדי לקרב אותו להצלחה האמיתית והטובה באמת. קושי = תלות במצב חיצוני כלשהו. אם אין תלות אין קושי. הצלחה שאינה אמיתית = שביעות רצון בגלל מצב חיצוני כלשהו. הקושי נוצר מכך שהמצב החיצוני משתנה ומפרק את ההצלחה שאינה אמיתית. הקושי מאלץ את האדם להתקרב אל ההצלחה האמיתית, ההצלחה שאינה תלויה בדבר. הקושי מזכיר לאדם שהוא עדיין לא נמצא בטוב האמיתי. הצלחה שאינה אמיתית = הצלחה שתלויה בדבר חיצוני = פחד לאבד את ההצלחה . קושי = איבוד המצב החיצוני. הצלחה אמיתית = אושר שנובע מחיבור עמוק לאני הפנימי של האדם ולמהות האמיתית של המציאות. אושר שנובע מכך שהאדם מבין את ההיגיון הטוב והמושלם של המציאות. אושר שאינו תלוי בדבר. הקושי מקרב את האדם אל הטוב האמיתי, טוב של שלמות, טוב ללא פחד מאיבוד ההצלחה. ברמה המעשית: כאשר האדם נתקל בקושי, עליו להעמיק אל תוך המהות של הרצונות שלו ואל ...
איך להצליח בשישה שיעורים, בחירת קריירה, הצלחה בחיים, איך להצליח בחיים, להתמקד ביתרונות, פוטנציאל עצמי, מהי הצלחה, מימוש עצמי
איך להצליח בשישה שיעורים, בחירת קריירה, הצלחה בחיים, איך להצליח בחיים, להתמקד ביתרונות, פוטנציאל עצמי, מהי הצלחה, מימוש עצמי
... להצליח בשישה שיעורים, בחירת קריירה, הצלחה בחיים, איך להצליח בחיים, להתמקד ביתרונות, פוטנציאל עצמי, מהי הצלחה, מימוש עצמי מה ההבדל בין להצליח בשישה צעדים לשישה שיעורים? אליעד מסביר תחילה את ההבדל בין התפיסה של להצליח בשישה צעדים לבין להצליח בשישה שיעורים. ההבדל המרכזי הוא שבתפיסה של צעדים, אתה מקבל מתכון מדויק וסכמטי להצלחה - שלב ראשון, שלב שני, שלב שלישי וכך ... יודע, ולמצוא את האיזון ביניהם. לפי אליעד, צריך לקחת את הנוסחה הזאת ופשוט לזרוק אותה לפח, מכיוון שהיא מטעה ולא מועילה. לדעתו, הדרך האפקטיבית להצלחה היא פשוט לבדוק במה אתה הכי טוב, ... ביותר שלך ולא באיזון עם דברים אחרים שאתה אוהב. כדוגמה הוא אומר: תבדוק במה אתה הכי טוב, אם אתה הכי טוב ב - X, תעשה את X, כי רק שם הפוטנציאל להצלחה הוא גבוה. הוא מוסיף שאנשים לעיתים מנסים להתרכז במה שהם אוהבים או רוצים, ובכך מפספסים את ההזדמנות לממש את ההצלחה באמצעות הכישרון האמיתי שלהם. כלומר, הוא מבטל את החשיבות של מה אתה אוהב לעשות לטובת במה אתה הכי טוב. האם בחירת מטרה קלה היא סוד ההצלחה? אליעד ממשיך להסביר שהצלחה תלויה בשאלה כיצד אתה מגדיר את המטרה שלך. אם תגדיר הצלחה כהשגת מטרה, הרי שהדרך הפשוטה להצליח היא לבחור מראש מטרה שקל לך להשיג. בכך הוא נותן דגש לא רק על עשיית הדבר שאתה טוב בו, אלא גם על בחירת מטרה שקל לך להגיע אליה, שכן אז תחושת ההצלחה מובטחת כמעט לחלוטין. לדוגמה, הוא אומר שאם המטרה שלך היא להרים עט והצלחת להרים אותו, הרי שהשגת את ההצלחה שלך בקלות. בכך הוא מדגים שהצלחה היא סובייקטיבית ומותנית בבחירת ... ולהתעלם מהחסרונות? אליעד מציין נקודה חשובה לגבי התמקדות רק ביתרונות היחסיים שלנו: נכון אמנם שלהשתמש ביתרון היחסי שלך מגביר את הסיכוי שלך להצליח, אך מנגד, זה עלול להפוך אותך למוגבל ... יש לך בהן פוטנציאל התפתחות. לדוגמה, אם אתה טוב רק במשימה אחת ומנצח בה בקלות, זה יהיה כמו לשחק משחק שאתה כבר יודע מראש שתנצח בו. אתה תרגיש אולי הצלחה, אבל היא תהיה חסרת משמעות, כי מראש היה ברור שתנצח. אליעד מסביר שכדי לחוש סיפוק אמיתי מהצלחה, עליך להתגבר על קושי, להתפתח, ולהוכיח לעצמך שאתה מסוגל ליותר. האם עדיף להצליח כלכלית או להרגיש חופש פנימי? אליעד מתייחס לנושא נוסף - היחס בין הצלחה כלכלית לבין תחושת חופש פנימי. הוא אומר שאם המטרה שלך היא רק להצליח מבחינה כלכלית, יכול להיות שהמטרה הזו לא ... פני כסף, כי אם המטרה היא דווקא הכסף, היא לא בהכרח תתממש. על פי אליעד, דווקא כאשר לא שמים את הכסף במרכז, יש סיכוי לחוש יותר חופש ולהשיג תחושת הצלחה אמיתית. הוא מדגיש שהגדרת הצלחה צריכה להיות מדויקת וברורה מראש כדי שתהיה משמעותית ואפקטיבית עבור האדם עצמו. למה חשוב להגדיר הצלחה לפני שפועלים? נקודה נוספת שמדגיש אליעד, היא החשיבות של הגדרה ברורה של מהי הצלחה מבחינתך, לפני שמתחילים לפעול להשגתה. הוא אומר שאי אפשר ללמד מישהו איך להצליח, בלי שהמושג
פחד מהצלחה, פחד אחרי הצלחה, למה אני מפחד? פחד לאבד את מה שיש, כסף קונה פחד, אושר יוצר פחד, הצלחה יוצרת פחד, הצלחה יוצרת חרדה, חרדת נטישה, חרדת פרידה, חרדת בגידה, איך נוצרת חרדה? תלות רגשית בהצלחה, אושר בלי תנאים
פחד מהצלחה, פחד אחרי הצלחה, למה אני מפחד? פחד לאבד את מה שיש, כסף קונה פחד, אושר יוצר פחד, הצלחה יוצרת פחד, הצלחה יוצרת חרדה, חרדת נטישה, חרדת פרידה, חרדת בגידה, איך נוצרת חרדה? תלות רגשית בהצלחה, אושר בלי תנאים
... מהצלחה, פחד אחרי הצלחה, למה אני מפחד? פחד לאבד את מה שיש, כסף קונה פחד, אושר יוצר פחד, הצלחה יוצרת פחד, הצלחה יוצרת חרדה, חרדת נטישה, חרדת פרידה, חרדת בגידה, איך נוצרת חרדה? תלות רגשית בהצלחה, אושר בלי תנאים למה אנשים מפחדים אחרי שהם מצליחים? כאשר אדם משיג את כל מה שהוא רוצה ומגיע להצלחה, הוא אמנם חש אושר וסיפוק רב, אך מיד לאחר מכן מתחיל להופיע פחד ... כהן מסביר כי התהליך הטבעי הוא שאדם רוצה דברים, משיג אותם, ואז ממשיך לרצות עוד. אך ברגע שהוא מצליח להשיג כל דבר שרצה, ללא רצונות חדשים, נוצרת בעיה חדשה: חרדה מכך ... מה אם אשתי תבגוד בי?, מה אם אאבד את הכסף?, וכך הלאה. אליעד מדגיש כי דווקא בשלב הזה, לאחר ההצלחה, אנשים רבים חווים חרדה קשה, לעיתים אפילו יותר מאשר אלו שטרם ... האלו, ולהיות בטוח שאני לא אאבד אותם. עם זאת, גם כאן מתעוררת שאלה חדשה: מה יקרה אם אדם באמת יצליח להשיג הכל וגם להרגיש בטוח לחלוטין שהוא לעולם לא יאבד את מה שהשיג? לדבריו, זו שאלה מורכבת נוספת, אך היא לא הנושא המרכזי כאן. מה הפתרון לפחד וחרדה בעקבות הצלחה? הדרך היחידה שבה אדם יוכל באמת להפסיק לפחד לאבד את מה שיש לו, ... הוא לא רק למנוע את הפחד מאיבוד הדברים, אלא גם להשיג מצב נפשי שבו האדם לא יהיה תלוי רגשית בהצלחה או ברכוש חומרי כלשהו. הוא מציע לגולשים להמשיך לחקור כיצד אפשר ... להרגיש טוב בלי שום דבר, איך להרגיש טוב בלי תנאים, ואיך להרגיש טוב מתוך עצמי בלבד. פחד לאבד הצלחה חרדת נטישה בזוגיות איך להרגיש אושר בלי תנאים? פחד אחרי השגת מטרות תלות רגשית בהצלחה ...
המחיר של ההצלחה, מה המחיר של ההצלחה? למה קשה להצליח בחיים? איך להתמודד עם קשיים בדרך להצלחה? האם חייבים להתמודד עם קושי כדי להצליח? האם אפשר להצליח בקלות? הצלחה אקראית, הצלחה סיבתית, להתאמץ ולהצליח, מצליחנות, ווינריות
המחיר של ההצלחה, מה המחיר של ההצלחה? למה קשה להצליח בחיים? איך להתמודד עם קשיים בדרך להצלחה? האם חייבים להתמודד עם קושי כדי להצליח? האם אפשר להצליח בקלות? הצלחה אקראית, הצלחה סיבתית, להתאמץ ולהצליח, מצליחנות, ווינריות
... של ההצלחה, מה המחיר של ההצלחה? למה קשה להצליח בחיים? איך להתמודד עם קשיים בדרך להצלחה? האם חייבים להתמודד עם קושי כדי להצליח? האם אפשר להצליח בקלות? הצלחה אקראית, הצלחה סיבתית, להתאמץ ולהצליח, מצליחנות, ווינריות מה המחיר של ההצלחה? איך להתמודד עם קשיים בדרך להצלחה? בהרצאה הזו, אליעד כהן מציין כי כל הצלחה בחיים כרוכה בתשלום מחיר מסוים. הוא מתחיל בכך ששואל אם כדי להצליח בחיים, בייחוד להצליח בצורה משמעותית ובגדול, חייבים לשלם מחיר. התשובה לכך, לפי אליעד, היא שהצלחה אינה חייבת להיות בהישג יד של כולם, ורוב האנשים לא מצליחים בגדול. אף שבני אדם יכולים להצליח בקטן, מעט מאוד מצליחים באופן יוצא דופן או אקסטרימי. אליעד מציין את המושג הצלחה אקראית, שהוא הצלחה שמתרחשת במקרה, ללא השקעת הרבה מאמץ. דוגמה לכך היא זכייה בפתק הגרלה או בהשקעה מקרית שמניבה רווחים. לעומת זאת, הוא מדבר על הצלחה סיבתית, שהיא הצלחה שמגיעה בעקבות עבודה קשה ומאמץ, שם יש סיבה ותוצאה ברורה. הצלחה כזו, לדבריו, דורשת הרבה יותר מאמץ, ולכן היא כרוכה בתשלום מחירים. לפי אליעד, כדי להיות אדם מצליח באמת, צריך לחשוב כמו אדם מצליח, להבין שכשאתה מצליח מאוד טוב לך, אבל לפני ההצלחה זו תקופה קשה. הוא מדגיש שלאנשים שרוצים להצליח בגדול, המחירים שהצטרכו לשלם הם הרבה יותר גבוהים, כיוון שבכדי להצליח צריך כל הזמן לשאוף לשיפור והתפתחות. המילים תמיד לרצות עוד ואף פעם לא להסתפק במה שיש מדגישות את גישת אליעד כלפי הצלחה. הוא טוען כי הדרך ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הצלחה, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הצלחה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קשב וריכוז, מאמן לכלכלת המשפחה, ייעוץ נפשי מומלץ בנושאי הצלחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 05:18:59 - wesi1