אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה העובדים שלך ✔לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
איך להמליץ על העובדים שלך בפני הבוס?

לפעמים, כמנהל, תתקל במצב שבו עליך להמליץ לבוס שלך על העובדים שתחת ניהולך. מדובר בסיטואציה עם היבטים חשובים שיכולים להשפיע על ההתייחסות של הבוס גם אליך כמנהל וגם אל העובדים שלך. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים, חשוב להבין שהדברים שאתה אומר עשויים להכתיב את הדרך בה הבוס יתייחס אליהם, וגם אליך.

מה המשמעות של להמליץ על עובד?

כשאתה ממליץ בחיוב על עובד, אתה למעשה מקבל עליו אחריות במידה רבה יותר. אם הבוס שלך הוא זה שגייס את העובד ואתה זה שמנהל אותו, הרי שבעצם ההמלצה שלך מעידה שאתה מאשר שהעובד מתאים לתפקיד ושהוא עובד ראוי. דמיין את זה כמו כלי עבודה שקיבלת מהמעסיק - אם אתה אומר שהכלי מצוין ויעיל, לא תוכל לאחר מכן לטעון שהכלי לא עובד כמו שצריך. אותו דבר קורה עם העובדים שלך: כשאתה משבח עובד ואומר שהוא מצוין, אין לך את האפשרות להאשים אותו בהמשך אם משהו לא יצליח. אתה למעשה לוקח אחריות על העובד.

הסכנות בהמלצה חיובית מדי

כמובן שצריך להיות מודע לכך, שאם אתה אומר שהעובדים שלך טובים מאוד, אתה למעשה גם מצהיר שאתה מנהל אותם בצורה מוצלחת ושמפרי העבודה שלהם מצדיקים את עצמם. אם לאחר מכן ייווצרו בעיות בביצועים, יהיה קשה להאשים את העובדים כיוון שכבר אמרת שהם טובים. זה אומר שגם אם משהו לא עובד, אתה לא יכול להטיל את האשמה עליהם - כי בעצם אמרת שהם עובדים מצוינים.

הסכנות בהמלצה שלילית

מצד שני, אם תאמר שהעובדים שלך אינם טובים, תוכל למצוא את עצמך במצב שבו אתה מאשים את העובדים, אך אז ייתכן שהבוס יחשוב שהבעיה היא בך כמנהל. הרי אם העובדים לא טובים, השאלה המתבקשת היא למה אתה לא מצליח לשפר את ביצועיהם? אולי הבעיה היא לא בעובדים עצמם, אלא בדרך בה אתה מנהל אותם? במקרים כאלה, הבוס עלול להסיק שהבעיה היא דווקא בכישוריך כמנהל.

איזון נכון בהמלצה

לסיכום, כדי להימנע מההשלכות השליליות של המלצות קיצוניות, חשוב למצוא איזון בין שיבוח העובדים לבין הצגת תחומים שדורשים שיפור. חוות דעת נכונה היא כזו שתשדר שליטה בניהול תוך הצגת אחריות על ביצועי העובדים. כלומר, כאשר אתה מדגיש את היתרונות של העובדים שלך, חשוב לא להתעלם מהתחומים שצריך לשפר.

לכן, לפני שאתה ממליץ על עובד, חשוב לחשוב על ההשלכות האפשריות ולהבין שהמלצה חיובית מדי או שלילית מדי עשויה להשפיע על איך הבוס יתייחס אליך ואל העובדים שלך. חוות דעת מקצועית ומאוזנת יכולה לשפר את מעמדך ולהבטיח את ההערכה המקצועית שאתה שואף לה.
איך להמליץ על העובדים שלך בפני הבוס?

לעיתים, כמנהל, אתה נדרש להמליץ לבוס שלך על העובדים שתחת ניהולך. מדובר בסיטואציה שיש לה היבטים שונים והשלכות משמעותיות. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים שלך, חשוב להבין שהדברים שאומרים עשויים להשפיע על הדרך שבה הבוס יתייחס הן אל העובדים והן אליך כמנהל.

לקיחת אחריות על העובדים

כאשר אתה ממליץ בחיוב על עובד מסוים, אתה למעשה מקבל עליו אחריות במידה רבה יותר. אם הבוס שלך הוא זה שגייס אותו ואתה זה שמנהל אותו, הרי שבעצם ההמלצה שלך אתה מאשר שהוא מתאים לתפקיד ושאתה סומך עליו. ניתן להקביל זאת לכלי עבודה שקיבלת מהמעסיק - אם תאמר שהכלי מצוין ויעיל, לא תוכל מאוחר יותר לטעון שהוא אינו עובד כראוי. כך גם עם עובדים: אם שיבחת עובד ואמרת שהוא מצוין, לא תוכל לטעון בהמשך שהוא זה שמנע הצלחה בפרויקט.

הסכנות שבהמלצה חיובית מדי

מבחינה זו, יש לקחת בחשבון שכשאתה אומר שהעובדים שלך טובים מאוד, אתה למעשה מאשר שאתה מנהל אותם בצורה מיטבית ושהעבודה שלהם מספקת את התוצאות הרצויות. אם בהמשך יתעוררו בעיות, יהיה קשה להאשים את העובדים, שכן אתה בעצמך קבעת שהם טובים.

הסכנות שבהמלצה שלילית

מצד שני, אם תאמר שהעובדים שלך אינם טובים, אתה למעשה מעמיד את עצמך בסיכון כמנהל. הרי אם העובדים אינם טובים, עולה השאלה מדוע לא הצלחת לשפר את ביצועיהם? אולי אינך יודע לנהל אותם כראוי? במקרים כאלה, הבוס שלך עשוי להסיק שאולי הבעיה אינה בעובדים אלא דווקא בך כמנהל.

איזון נכון בהמלצה

כדי להתמודד עם הדילמה הזו, חשוב למצוא את האיזון. להדגיש את היתרונות של העובדים תוך ציון תחומים לשיפור, ולנסח את חוות הדעת באופן מקצועי ולא קיצוני לכאן או לכאן. ההמלצה צריכה להיות כזו שתשדר גם שליטה בניהול וגם אחריות על העבודה שלהם.

לסיכום, לפני שאתה ממליץ על עובד בפני הבוס שלך, כדאי לחשוב היטב על ההשלכות. עליך לקחת בחשבון שהמלצה חיובית מדי או שלילית מדי עלולה להשפיע על הדרך שבה הבוס יתייחס אליך ואל צוות העובדים שלך. ניהול נכון של חוות הדעת שלך יכול לשפר את מעמדך ולהבטיח הערכה מקצועית יותר מצד הבוס.

ניתן להיכנס לאתרים רלוונטיים ולחפש מידע נוסף על נושאים כמו ניהול עובדים, חוות דעת על עובדים ומשוב לעובדים. שיהיה בהצלחה!
אחריות להתעלם עובדים ביצוע הצלחה התמודדות התייחסות רגשות אשם יכולת להשפיע על יתרונות אחריות אחריות אישית אחריות המנהל אחריות המנהל על ביצועי העובדים אשם אשמה בוס בוסים ביצוע ביצועי העובדים ביצועי עובדים דעת המנהל הסרת אחריות העובדים שלך חוות דעת על עובדים להאשים להאשים את העובד להאשים את העובדים שלך להחמיא להמליץ לבוס על העובד שלך להמליץ על העובדים שלך להמליץ על עובד להסיר אחריות להתלונן להתלונן על העובדים להתלונן על העובדים שלך לנהל לפרגן לפרגן לעובדים שלך לקחת לקחת אחריות לקחת אחריות על לקחת אחריות על העובדים שלך לקיחת אחריות לתת לתת חוות דעת לתת חוות דעת על העובדים שלך לתת משוב על העובדים שלך מחמאות מנהל ניהול עובד עובדים פירגון שיפור תפוקה תלונה תלונות
אחריות ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית
... ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית מדוע לא כדאי להאשים את העובדים שלך כמנהל? אליעד כהן מסביר שכאשר אדם ... היא תמיד לקחת אחריות, לבדוק איפה נמצאת הבעיה אצלם, ואיך הם יכולים לשפר את דרכי הניהול שלהם. מהי אחריות ניהולית? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? למה לא להאשים את העובדים? מי ...
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, ... הדרך שבה אתם מתייחסים אליהם - העובדים שלכם הם למעשה הלקוחות שלכם. למה העובדים הם ... טוב ולתקשורת ברורה. כך גם העובדים שלכם מצפים להבין מה מצופה מהם, באילו תנאים, ואיך ... אותם, כך תצליחו יותר לנהל את העובדים שלכם בצורה יעילה וליצור סביבת עבודה בריאה ...
מנהל בארגון, שיפור העובדים, ניהול מנהלים, דוגמה אישית של מנהל מול העובדים, דוגמה אישית בארגון, לתת דוגמה אישית לעובדים, איך לגרום למנהלים לנהל יותר טוב? יעוץ למנהלים, איך להיות מנהל יותר טוב? אופי של מנהל, תפקידו של המנהל בארגון
מנהל בארגון, שיפור העובדים, ניהול מנהלים, דוגמה אישית של מנהל מול העובדים, דוגמה אישית בארגון, לתת דוגמה אישית לעובדים, איך לגרום למנהלים לנהל יותר טוב? יעוץ למנהלים, איך להיות מנהל יותר טוב? אופי של מנהל, תפקידו של המנהל בארגון
... של כל שרשרת הניהול שמתחתיו. כיצד ניתן להוביל את העובדים להצלחה? אם ברוב המקרים העובדים שלך יהיו פחות חכמים ממך, אז השגת המטרה של שיפור ביצועיהם תלויה בשיפור הניהול שלך. כדי ... דרך ניהול עצמי? אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עובדים הוא ההבנה שברוב המקרים העובדים שלך יהיו פחות חכמים ממך. אין זה מחייב כמובן, וייתכן שיהיו לך עובדים חכמים יותר, ... תבונה, אולי היית אפילו שוקל למנות אותו לנהל אותך. אבל המציאות היא שברוב המקרים, העובדים שלך יהיו פחות חכמים ממך. מדוע זה חשוב? אם אתה רוצה שהעובדים שלך יעבדו בצורה טובה יותר, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לשפר את עצמך כמנהל. העובדים שלך הם השתקפות שלך - מה שאומר שכדי שהם יתפקדו טוב יותר, עליך להשתפר כמנהל. מאחר שהעובדים שלך אינם חכמים ממך, אם תרצה להעלות את הרמה שלהם, תצטרך קודם כל להעלות את הרמה שלך. ... היא להשקיע בניהול העצמי שלך. למה לנסות לשנות את העובדים זה פחות יעיל? שיפור העובדים שלך ללא שיפור עצמי כמנהל הוא אפשרי, אך מוגבל. אתה לא יכול להביא את העובדים שלך לרמה גבוהה יותר מהרמה שבה אתה נמצא. כדי לגרום לעובדים שלך להשתפר באמת, עליך לשנות ... את הצוות שלך להצלחה. סיכום לשיפור הניהול שלך יש השפעה ישירה על הביצועים של העובדים שלך. הדרך היעילה ביותר לשפר את ביצועי הארגון היא לשפר את עצמך כמנהל. ככל שתתנהל בצורה טובה יותר, כך העובדים שלך יתפקדו בצורה טובה יותר. ניהול נכון מתחיל מבפנים - מהיכולת שלך להנהיג את עצמך. ...
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
... כלפי העסק נמוכה בהרבה. כדי לשנות את זה, עליך להבין את המניעים והצרכים של העובדים שלך. מדוע יחס אישי לעובדים חשוב להצלחת העסק? העובדים שלך הם לא רובוטים ולא עבדים. מדובר בבני אדם עם שאיפות, פחדים, רצונות ובעיות אישיות. אם תתייחס אליהם כאל מספרים או פונקציות, ... באופן אישי, מחלקתי וארגוני על הצלחת העסק. יישום שני הדברים הללו יהפוך את העובדים שלך למנועי הצמיחה של העסק שלך. איך ליצור מוטיבציה לעובדים? תגמול עובדים לפי תוצאות מהי ערבות הדדית בעבודה? איך לתמרץ עובדים ... לגבולות תפקידו. כיצד יוצרים מחויבות עסקית אצל העובדים? קודם כל, חשוב להבין שהעובדים שלך הם לא עבדים, הם לא רכוש שלך, והם לא רובוטים. הם בני אדם עם רגשות, שאיפות, פחדים, ותסביכים אישיים. אם תתייחס אליהם כאל בני ... כי הם מרגישים כמו מספרים במערכת, ולא כאנשים בעלי חשיבות. אם אתה מכיר את העובדים שלך, יודע מה חשוב להם ומה הם אוהבים - אתה תוכל ליצור קשר אישי שיגרום להם לרצות להצליח. אם לעובד יש בעיות אישיות בבית, ואתה ... לארגון. כאשר תשלב את כל הגורמים הללו, העסק שלך יתנהל בצורה טובה יותר, והעובדים שלך יהיו מחויבים להצלחתו ממש כפי שאתה מחויב לה. ניהול עובדים טיפים למנהלים יצירת מוטיבציה אצל עובדים שיטות לתגמול עובדים ... מתי לפטר עובדים? האם לפטר עובדים? יצירת אינטרס אצל העובדים, מהו האינטרס של העובדים שלך? תגמול לפי ביצועי העסק, ביצועים עסקיים, ביצועי המחלקה, ביצועי החברה, מניות בחברה לעובדים, עובדים אך לא עבדים, העובדים ...
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
... כמנהל מתמודד עם עובד שלא עובד טוב, יכול להיות מאוד שאתה אכן מנהל מעולה שעושה את תפקידו מצוין, ושאין מישהו בעולם שהיה מצליח לנהל את העובדים שלך טוב יותר ממך, ולכן הבעיה היא נטו ... ייתכן בהחלט שחלק מהעובדים שתחתיך שייכים לאותה קטגוריה של עובדים שלא מבצעים את תפקידם כראוי. אבל חשוב להבין שאם אתה כמנהל מתלונן על העובדים שלך, ייתכן מאוד שאתה בעצם מתלונן גם על עצמך. ההתנהגות של העובדים שלך קשורה ישירות אליך וליכולות שלך ... באמת נעוצה בעובד או דווקא במנהל, אפשר להסתכל על התמונה הרחבה: אם יש לך עובד אחד שלא עובד טוב - ייתכן שהבעיה היא בעובד עצמו. אם כל העובדים שלך לא עובדים טוב - ייתכן שהבעיה בך. אם ... המקרים, כאשר מנהל חווה בעיות חוזרות ונשנות עם עובדיו, עליו לבדוק את הדרך שבה הוא מוביל את הצוות. לסיכום אם אתה רוצה לשפר את תפקוד העובדים שלך, ייתכן שהפתרון הוא לשפר קודם כל את ...
השקעה בעובדים, סביבת עבודה, להשקיע בסביבת העבודה של העובדים, רווחת העובדים, תגמול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? יעוץ ארגוני, ניהול ארגוני
השקעה בעובדים, סביבת עבודה, להשקיע בסביבת העבודה של העובדים, רווחת העובדים, תגמול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? יעוץ ארגוני, ניהול ארגוני
... למה לא כדאי להתקמצן על העובדים? אם תנסה לחסוך על העובדים שלך כסף או משאבים, העובדים ירגישו שאתה מתייחס אליהם כמו לעובדים פשוטים ולא כמו אנשים בעלי ערך. התגובה ... את העסק ולהרוויח יותר בטווח הארוך היא לא להתקמצן על העובדים שלך. ככל שתשקיע בהם יותר, כך התוצאות שתקבל מהם יהיו גבוהות הרבה יותר. סביבת עבודה טובה, תגמול ישיר ... אבל מה שבאמת חשוב להבין זה שעדיף לא לחסוך כסף על העובדים שלך. השקעה בעובדים - ישירה ועקיפה מה הכוונה? להשקיע בעובדים שלך כמה שיותר, גם באופן ישיר וגם באופן עקיף. ... לסיכום - לא להתקמצן על העובדים אם אתה חוסך על העובדים שלך - זה יחזור אליך כבומרנג. הם ירגישו שהם עובדים במקום שלא מעריך אותם, וזה ישפיע ישירות על המוטיבציה ...
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
... להשיג מטרות מסוימות באמצעות העובדים שלך. אחת מהתכונות החיוניות להצלחה בניהול היא להיות איש מכירות טוב. למה מנהל חייב להיות איש מכירות טוב? מנהל שלא מבין במכירות, שאין לו ... איתם נכון - תוכל לשכנע את העובדים שלך לבצע את תפקידם במוטיבציה ובשמחה, והתוצאה תהיה הצלחה גדולה יותר של העסק כולו. לסיכום מנהל טוב הוא איש מכירות טוב. ככל שתשתפר בתחום ... והשכנוע, כך תוכל להניע את העובדים שלך בצורה טובה יותר, ולגרום להם לבצע את עבודתם בצורה מוצלחת ומלאת מוטיבציה. למידע נוסף, היכנסו לאתר וחפשו מידע על תכונות אופי של ...
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
... יהיה יותר קל. אליעד: אתה רוצה לדעת את הפתרון לא בטוח שאתה יכול ליישם אותו אבל בא נגיד מה הפתרון, הפתרון הוא פשוט העובדים שלך התרגלו למה קשה לך להרגיל אותם לפעול נכון כי פשוט הרגלת אותם לקבל משכורת זה כל הסיפור אם העובדים שלך לא היו רגילים לקבל משכורת אז תמורת ...
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
... הפעלה מורכבת הרבה יותר - המערכת הרגשית שלהם. אם אתה מנהל ואינך מבין פסיכולוגיה או את המנגנונים הרגשיים של העובדים שלך , יהיה לך קשה מאוד להשיג את התוצאות הרצויות. מה ההבדל בין ניהול עובדים לניהול מכונות? לפי אליעד, כשמנהל מפעיל ... מסובכות שלא ניתן להתעלם מהן. ניהול אינו הפעלת רובוטים כאשר אתה מנהל, הכלי המרכזי שלך להשגת מטרות הארגון הוא העובדים שלך. בדיוק כמו שצריך לדעת איך להפעיל רכב כדי לנהוג בו, ואיך להפעיל מכונה כדי להוציא ממנה תפוקה, כך גם בניהול ... אישיות, מריבות עם בני משפחה או סתם חוסר מוטיבציה. אם אתה לא מבין את זה ולא יודע לזהות את הגורמים שמעכבים את העובדים שלך, אתה לא תוכל להניע אותם לפעולה. בני אדם אינם רובוטים עם פקודות מתוכנתות - הם יצורים מורכבים עם מערכת הפעלה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: העובדים שלך, איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: העובדים שלך, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול רגשי, מטפל אישי מומלץ, אימון אישי טלפוני בתחום העובדים שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 09:58:09 - wesi1