אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הנעת עובדים ✔מוטיבציה ולחץ, לחץ יוצר מוטיבציה, לעבוד מתוך לחץ, לחץ בעבודה, מוטיבציה מתוך לחץ, עבודה בלי לחץ, לעבוד בלי לחץ, חוסר מוטיבציה, הנעת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מוטיבציה ולחץ, לחץ יוצר מוטיבציה, לעבוד מתוך לחץ, לחץ בעבודה, מוטיבציה מתוך לחץ, עבודה בלי לחץ, לעבוד בלי לחץ, חוסר מוטיבציה, הנעת עובדים, לשפר את המוטיבציה, הנעה לעבודה, ניהול עובדים
מהו הקשר בין לחץ למוטיבציה בעבודה?

בשיחה זו נדונה השאלה אם לחץ יכול להוביל למוטיבציה גבוהה יותר בעבודה, או שמא הוא גורם להפחתה בתפוקה. אחד המשתתפים טוען שלחץ יכול להפעיל אנשים ולעודד אותם לפעול בצורה יותר אפקטיבית. לעומתו, משתתף אחר מציין כי ישנם אנשים שמתחילים לפתח קשיים כאשר הם נתונים במצבי לחץ, והם עשויים להרגיש חוסר יכולת להתמודד עם המשימות בצורה מיטבית.

מהי השפעת הלחץ על האנשים השונים?

לחץ יכול לגרום לעובדים לפעול מהר יותר, אך ישנה הבחנה בין אנשים שמגיבים לחץ בצורה חיובית לבין אחרים שמרגישים חסרי יכולת תחת אותו לחץ. יש אנשים שלחץ דוחף אותם לעבוד בצורה יותר ממוקדת ויעילה, בעוד אחרים יכולים להרגיש חסרי אונים ואף להימנע מלהתמודד עם המשימה תחת לחץ.

דוגמאות אישיות על השפעת הלחץ

אחת הדוגמאות שהוצגו היא של אדם שלפני משימה מרגיש לחץ גדול, אך ברגע שהוא מתחיל לבצע אותה, הוא מבין שהוא מסוגל להמשיך בה. דוגמה נוספת היא אדם שמרגיש לחץ כשיש לו משימות רבות להספיק בתוך זמן קצר, אך בסופו של דבר הלחץ גורם לו לדחייה של המשימות.

איך ניתן לשפר את המוטיבציה אצל עובדים תחת לחץ?

בהרצאה נדונה גם השאלה כיצד ניתן להפוך את הלחץ למניע מוטיבציה אצל עובדים. אחד המשתתפים הסביר כי במצבים של לחץ, יש צורך למקד את המחשבה ולהבין את משמעות המשימה בצורה ברורה ומדויקת, כך שהעובד יבין שהוא לא רק "עושה את העבודה", אלא יש לו מטרה מוגדרת שדורשת את התשומת לב המלאה שלו.

כיצד הלחץ משפיע על קבלת החלטות?

מנגד, חלק מהמשתתפים ציינו שלפעמים לחץ לא רק שמונע ריכוז, אלא גם גורם להחלטות חפוזות או שגויות. למעשה, לחץ שמגיע ממקום לא ברור או ממקום חיצוני יכול לגרום לאי הבהירות ולתחושת חוסר אונים. אחת הדעות הייתה כי הלחץ הגורם לתחושת מחויבות לפעול בזמן מסוים הוא זה שגורם לעובד להרגיש שהוא חייב לפעול על מנת להשיג את המטרה, בעוד שלחץ לא ממוקד יכול לגרום לעיכוב במשימות.

מהו המנגנון שמחבר בין לחץ לבין מוטיבציה?

הסבר נוסף שניתן הוא שכאשר אדם נתקל במצב של לחץ ברור ומוגדר, הלחץ הזה הופך להיות גורם מאיץ. כלומר, במצבים שבהם העבודה נראית כ"מחויבת" ולא "אפשרית", הלחץ יכול לשמש כגורם מזרז להשלמת...
מהו הקשר בין לחץ לבין מוטיבציה בעבודה?

במהלך השיחה, נדונה השאלה אם לחץ יכול להוביל למוטיבציה גבוהה יותר בעבודה, או שמא הוא גורם להפחתה בתפוקה. אחד המשתתפים טוען שלחץ יכול להפעיל אנשים ולעודד אותם לפעול בצורה יותר אפקטיבית. לעומתו, משתתף אחר מציין כי ישנם אנשים שמתחילים לפתח קשיים כאשר הם נתונים במצבי לחץ, והם עשויים להרגיש חוסר יכולת להתמודד עם המשימות בצורה מיטבית.

מהו השפעת הלחץ על האנשים השונים?

לחץ יכול לגרום לעובדים לפעול מהר יותר, אך ישנה הבחנה בין אנשים שמגיבים לחץ בצורה חיובית לבין אחרים שמרגישים חסרי יכולת תחת אותו לחץ. יש אנשים שלחץ דוחף אותם לעבוד בצורה יותר ממוקדת ויעילה, בעוד אחרים יכולים להרגיש חסרי אונים ואף להימנע מלהתמודד עם המשימה תחת לחץ.

אחת הדוגמאות שהוצגו היא של אדם שלפני משימה מרגיש לחץ גדול, אך ברגע שהוא מתחיל לבצע אותה, הוא מבין שהוא מסוגל להמשיך בה. דוגמה נוספת היא אדם שמרגיש לחץ כשיש לו משימות רבות להספיק בתוך זמן קצר, אך בסופו של דבר הלחץ גורם לו לדחייה של המשימות.

איך ניתן לשפר את המוטיבציה אצל עובדים תחת לחץ?

בהרצאה נדונה גם השאלה כיצד ניתן להפוך את הלחץ למניע מוטיבציה אצל עובדים. אחד המשתתפים הסביר כי במצבים של לחץ, יש צורך למקד את המחשבה ולהבין את משמעות המשימה בצורה ברורה ומדויקת, כך שהעובד יבין שהוא לא רק "עושה את העבודה", אלא יש לו מטרה מוגדרת שדורשת את התשומת לב המלאה שלו.

כיצד הלחץ משפיע על קבלת החלטות?

מנגד, חלק מהמשתתפים ציינו שלפעמים לחץ לא רק שמונע ריכוז, אלא גם גורם להחלטות חפוזות או שגויות. למעשה, לחץ שמגיע ממקום לא ברור או ממקום חיצוני יכול לגרום לאי הבהירות ולתחושת חוסר אונים. אחת הדעות הייתה כי הלחץ הגורם לתחושת מחויבות לפעול בזמן מסוים הוא זה שגורם לעובד להרגיש שהוא חייב לפעול על מנת להשיג את המטרה, בעוד שלחץ לא ממוקד יכול לגרום לעיכוב במשימות.

מהו המנגנון שמחבר בין לחץ לבין מוטיבציה?

הסבר נוסף שניתן הוא שכאשר אדם נתקל במצב של לחץ ברור ומוגדר, הלחץ הזה הופך להיות גורם מאיץ. כלומר, במצבים שבהם העבודה נראית כ"מחויבת" ולא "אפשרית", הלחץ יכול לשמש כגורם מזרז להשלמת המשימה...
תכלית החלטיות עובד לעבוד בלי לחץ שיפור תפוקה מוטיבציה מוטיבציה אצל עובדים בעבודה מנהל להסביר רגשות בלי לחץ בעבודה הנעה הנעה לעבודה הנעת עובדים חוסר מוטיבציה לחץ לחץ בעבודה לחץ יוצר מוטיבציה לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לעבוד לעבוד בלי לחץ לעבוד מתוך לחץ לשפר לשפר את המוטיבציה מוטיבציה מוטיבציה ולחץ מוטיבציה לעבוד מוטיבציה מתוך לחץ מנהל ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עבודה עבודה בלי לחץ עובד עובדים
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע
... נמצא במאבק פנימי בין המחויבות לפעולה לבין הרצון לחופש. שכנוע אנשים הפסקת עישון ניפולציה בשכנוע הנעת עובדים ניהול עובדים הבנת התת מודע מהם העקרונות שמנחים אותנו כשאנחנו מנסים לשכנע ... נמצא במאבק פנימי בין המחויבות לפעולה לבין הרצון לחופש. שכנוע אנשים הפסקת עישון ניפולציה בשכנוע הנעת עובדים ניהול עובדים הבנת התת מודע עכשיו בהמשך לנושא הקודם על הסיפור של הלחץ, כי ...
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2
... של הארגון והבנת המוטיבציה האישית של כל עובד. ככל שהניתוח שלך יהיה יסודי וממוקד יותר, כך תוכל לקבל החלטות נכונות יותר במצבי לחץ, קונפליקטים ואי - וודאות. איך לפתור בעיות בעבודה? קבלת החלטות תחת לחץ הנעת עובדים בצורה יעילה ניהול קונפליקטים בצוות כיצד לנהל עובדים באופן אפקטיבי? ...
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
... להתייחס לעובדים באופן אישי? איך לתמרץ עובדים? תמרוץ והנעת עובדים, מהו תמרוץ עובדים? תגמול עובדים, תוכנית בונוסים לעובדים, העלאת שביעות רצון ... לעובדים? מהו בונוס לעובדים? הצבת יעדים ומטרות, מהי הנעת עובדים? איך ליצור מוטיבציית עובדים? איך ליצור הנעה לעבודה? ניהול מוטיבציה של עובדים, ...
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
... איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים , שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים מהו תגמול עובדים ומדוע כדאי לתגמל מעבר ... בכיר יותר, נדרשת הקפדה גדולה יותר על הגדרת התגמול. לסיכום, תגמול עובדים הוא כלי עוצמתי להנעת עובדים ומנהלים, אך יש להשתמש בו בזהירות רבה. תגמול נכון יכול להגדיל את הרווחים והמוטיבציה, ואילו תגמול לא נכון עלול ליצור ניגודי אינטרסים חמורים ופגיעה ...
ניהול זמן - מהו ניהול זמן נכון? איך לנהל את הזמן בצורה נכונה?
ניהול זמן - מהו ניהול זמן נכון? איך לנהל את הזמן בצורה נכונה? ניהול זמן = הפקת המיטב מהזמן = הפקת הפוטנציאל הטוב האפשרי והמלא מהזמן. זמן = רצף האירועים אותם חווה האדם. האירועים אותם חווה האדם במשך חייו, מתרחשים לאורך ציר הזמן. הדבר החשוב ביותר בחיים הוא החוויה של האדם את החיים עצמם. ניהול זמן נכון = חוויית האירועים השונים שמתרחשים לאורך ציר הזמן בצורה טובה וחיובית. על האדם לזכור, כי יותר מאשר חשוב מה האדם עושה בזמנו, חשוב יותר כיצד הוא חווה את מה שהוא עושה בזמן שלרשותו. ניהול זמן נכון = הגדלת כמות האירועים שבהם האדם מרגיש טוב לגבי מה שהוא חווה. הדרך הטובה והיעילה ביותר לנהל את הזמן נכון, היא חשיבה חיובית. ככל שהאדם חווה את המציאות כטובה יותר, כך הוא חווה את כל האירועים השונים ובכללם את מעשיו כדבר טוב יותר, וכך הזמן שלו עובר טוב ... של המציאות. הטוב האמיתי = תחושה של טוב שנובעת מעצמה ושהיא בלתי תלויה בשום צורה של האירועים שמתרחשים לאורך ציר הזמן. ניהול זמן נכון באמת = התחברות לנקודה של הטוב האמיתי שיש בכל דבר = חוויית הזמן בצורה חיובית מתמדת ורציפה. כדי להגיע אל הטוב האמיתי הזה, על האדם לחפש תמיד את הטוב שיש בכל ... הטוב שיש ברגע הזה. הטוב שיש בכל רגע, אינו תלוי בדבר. כאשר האדם מגיע אל הטוב הזה, הזמן שלו הופך לחוויה טובה רציפה. ניהול זמן נכון = הפקת המיטב מהזמן. טוב אמיתי = טוב שאינו תלוי בזמן. ...
תכלית החיים / מטרה - מי מחפש מטרה? מי לא צריך מטרה? מי לא צריך תכלית לחיים? שעמום, ניהול זמן
... החיים מטרה - מי מחפש מטרה? מי לא צריך מטרה? מי לא צריך תכלית לחיים? שעמום, ניהול זמן מי מחפש מטרה? ומי אינו צריך מטרה? מהי תכלית החיים? למה לחיות? וממה נובע הרצון למצוא תכלית לחיים? לכל דבר בעולם יש תכלית. האדם מנהל את חייו לפי תכליות ומטרות שונות. כל ...
ניהול זמן נכון, ניהול זמן יעיל - איך להיות יעיל ולנהל את הזמן בצורה נכונה ואפקטיבית?
ניהול זמן נכון, ניהול זמן יעיל - איך להיות יעיל ולנהל את הזמן בצורה נכונה ואפקטיבית? ובו יתבאר, העניין של ניהול זמן ואיך לנהל את הזמן בצורה היעילה ביותר? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי כדי להבין איך לנהל את הזמן בצורה נכונה, לשם כך יש להבין, מהו ניהול זמן נכון. וניהול זמן נכון, הוא כאשר, האדם מפיק את הטוב ביותר שהוא יכול, במסגרת הזמן שיש לו. כאשר הזמן הוא מוגבל, ניהול זמן נכון, הוא כזה, שבו האדם עושה את הדברים הטובים ביותר, כדי להשיג את המטרות החשובות ביותר, במסגרת הזמן האפשרי. ואיך לנהל את הזמן בצורה נכונה? תשובה: על ידי שני דברים. הדבר הראשון, הוא בירור המטרות וסדר העדיפויות. הדבר השני, הוא בירור האפשרויות. כאשר יש לאדם זמן מוגבל והמון מטרות ... נקודות, תמורת זה שעונים על שילוב אחר של שאלות יותר קלות. ושבסך הכל, השאלות הקטנות והקלות, יביאו ציון יותר גדול. ונסכם: כדי לנהל את הזמן נכון, שלב ראשון, צריך להגדיר את המשימות טוב יותר. שלב שני, צריך להבין איזו משימה חשובה יותר, ועד כמה היא חשובה. שלב שלישי, צריך לנסות להבין, איזה משימות ...
ניהול זמן - איך למצוא זמן לדברים החשובים באמת?
ניהול זמן - איך למצוא זמן לדברים החשובים באמת? כפי שכבר ביארתי מספר פעמים, האושר ... איך אני יכול להשיג את המטרות שלי בצורה יותר יעילה? איך אני יכול לשפר את מה שאני עושה? איך אני יכול לעשות את מה שאני עושה, בצורה טובה ביותר? ...
סדר וארגון / ניהול זמן - איך לנהל את הזמן בצורה יעילה?
... וארגון ניהול זמן - איך לנהל את הזמן בצורה יעילה? כפי שכבר ביארתי, ניהול זמן נכון הוא כאשר האדם משקיע את הזמן שלו בצורה היעילה ביותר, שמשיגה לו את התועלת הגדולה ביותר שהוא יכול להשיג, במסגרת הזמן שלו. והשאלה היא, מהי מהותו של ניהול הזמן בצורה נכונה? איך להגיע לניהול זמן נכון? וכפי שכבר ביארתי, כדי לנהל את הזמן נכון, לשם כך על האדם לברר לעצמו טוב יותר את המטרות שלו ואת האפשרויות שלו, ועל פי זה לנהל את הזמן בצורה נכונה. וכאן במאמר ננסה להבהיר, כיצד יכול האדם לעשות את כל הדברים האלו. וניהול זמן נכון, שורשו הוא הסדר של האדם במחשבות שלו. כי כאשר ... לא מסודר במחשבות שלו, על ידי זה הוא לא מתמקד בעיקר, ועל ידי זה הוא מבזבז את זמנו בצורה לא יעילה, והוא לא מנהל את הזמן שלו בצורה נכונה. כי כאשר המחשבות של האדם לא ... ידי זה סדרי העדיפויות של האדם מתבלבלים, והאדם לא רואה בצורה מסודרת את האפשרויות שלו. ועל ידי זה, האדם לא מנהל את הזמן שלו בצורה נכונה. ומי שרוצה לנהל את הזמן שלו בצורה נכונה, ולמצוא זמן לדברים החשובים וכולי, עליו לנסות לעבוד בצורה מסודרת. ומי שקשה לו לעבוד בצורה מסודרת, עליו לנסות ליצור אצל עצמו סדר בחיים שלו ... שלפניו, או הצורה שבה החולצה של האדם מונחת עליו, או אפילו הצורה שבה האדם יושב כאשר הוא אוכל. ומי שרוצה לנהל את הזמן שלו בצורה יעילה ולהשיג את המטרות שלו בצורה ...
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
... עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת איך להחליט מה לעשות קודם בחיים ובעבודה? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו כיצד לנהל סדר עדיפויות נכון בחיים ובקבלת החלטות באופן ברור ומסודר. הנושא העיקרי עליו הוא מדבר הוא היכולת לפרק כל דבר בחיים ... דברים שהם מחויבים ודברים שהם אפשריים. הוא מסביר שכאשר אדם מצליח להבחין בין מחויב לאפשרי, הוא מקבל כלים טובים יותר לניהול זמן, קבלת החלטות והגדרת סדרי עדיפויות בצורה נכונה ויעילה. ההסבר המרכזי מתבסס על הרעיון שבראש ובראשונה יש לבצע את הדברים ... דוגמה זו ממחישה את החשיבות של הבחנה בין הדברים ההכרחיים ביותר לדברים שהם בבחינת העדפה בלבד. הוא מציג דוגמה נוספת של ניהול קניות בבית כמו בתוכנית האח הגדול: יש רשימה ארוכה של מצרכים, ובהתחלה צריך לבחור מה חיוני ומה אפשר לדחות. אם השבוע חייבים ... פחות חשובים. דוגמה זו מבהירה שוב את חשיבות ההבחנה בין מחויב לאפשרי. כיצד להבחין בין הדברים החשובים לפחות חשובים בעבודה? אליעד כהן מדגים זאת בסביבת עבודה: כאשר מוטלת על עובד משימה כלשהי, העובד צריך קודם כל לזהות מהם המרכיבים ההכרחיים של המשימה, כלומר, הדברים שחובה לעשותם כדי שהפרויקט יסתיים בהצלחה. אחר כך ... שאם לא יעשה אותם, המשימה עדיין תוכל להסתיים, גם אם פחות טוב או בצורה פחות מושלמת. כך הוא ידע לתעדף נכון את סדר העבודה ולהשקיע את מירב המאמצים בדברים שמחויבים. הוא מדגיש זאת בדוגמה הבאה: אם יש דברים בעבודה שאי אפשר לסיים את הפרויקט בלעדיהם, ודברים נוספים שיהפכו את הפרויקט לטוב יותר אך אינם הכרחיים, כדאי קודם כל להתרכז בהכרחיים. רק אחרי השלמת החלק ההכרחי, אפשר להתפנות ולשפר את הפרויקט דרך המשימות הנוספות, שיכולות להוסיף איכות, אך אינן קריטיות לסיום המשימה. האם חייבים לעשות משהו בכלל? אליעד ... בדברים שהוא רוצה או שמושכים אותו, ורק לאחר מכן בדברים ההכרחיים, הוא יוצר סדר עדיפויות מוטעה שעלול לפגוע ביכולת שלו לנהל את חייו בצורה יעילה. למה חשוב לפרק כל תהליך למחויב ואפשרי? המסר המרכזי של אליעד הוא החשיבות של הפירוק וההבחנה בין מחויב ואפשרי בכל תחום. הוא מדגיש שהיכולת הזו יוצרת סדר ומיקוד, משפרת את קבלת ההחלטות ואת היכולת לנהל זמן ביעילות. המסר הוא חד - משמעי: קודם כל עושים את מה שחייבים, ורק לאחר מכן פונים אל האפשרויות הנוספות. אליעד מסביר ... מכן מגלה שלא נשאר לו כסף לקנות את מה שבאמת חיוני לו. התרגול הזה הוא שמאפשר חיים מאורגנים, יעילים וממוקדים. איך לנהל זמן בצורה נכונה? מהו סדר עדיפויות נכון? מה חשוב יותר ומה פחות חשוב? איך לקבל החלטות בצורה מסודרת? איך לזהות מה מחויב ... לעשות? לפרק את הרצון עצמו. ש: כן. אליעד: והתהליך הזה בן אדם צריך לעשות אותו בכל דבר ודבר בחיים שלו, כל תהליך ותהליך בעבודה בפה ושם רגע מה אני חייב לעשות ומה אני רק יכול או לעשות או לא קודם כל תתחיל מהדברים שאתה חייב לעשות, משימות כאילו ... ש: כאילו איזה רצון יותר חשוב בשבילי ואיזה רצון פחות חשוב בשבילי וככה אני בודקת מה הרצון שלי. אליעד: בדיוק, בעבודה שלך לדוגמה בעובדה נגיד אומרים לך לעשות משהו מסוים ויש לך דברים שאם לא תעשי אותם אי אפשר לסיים את הפרויקט ויש דברים שגם אם לא תעשי אותם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוטיבציה ולחץ, לחץ יוצר מוטיבציה, לעבוד מתוך לחץ, לחץ בעבודה, מוטיבציה מתוך לחץ, עבודה בלי לחץ, לעבוד בלי לחץ, חוסר מוטיבציה, הנעת עובדים, לשפר את המוטיבציה, הנעה לעבודה, ניהול עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הנעת עובדים, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הנעת עובדים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לתזונה נכונה, מומלץ, מאמן אישי קואצ'ינג בנושא הנעת עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 10:18:43 - wesi1