אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הנחה ✔התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר
וכאן ניתן נקודת מבט חשובה, לגבי התנגדויות מכירה של מוצר. כי יש סוגים שונים של התנגדויות מכירה. לפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר יקר לו. ולפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו מסיבות אחרות, שאינן קשורות למחיר של המוצר.

אבל צריכים לדעת את האמת, והיא שלא משנה למה הלקוח לא רוכש את המוצר ולא משנה מה הלקוח אומר ומה אנחנו חושבים שזאת הסיבה לכך שהלקוח לא רוכש את המוצר, הרי שבמובן מסוים זה בגלל שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו.

לדוגמה, נניח בן אדם שלא רוכש רכב בצבע אדום, כי הוא לא אוהב את הצבע. דהיינו, הלקוח אומר בפירוש, שהוא לא רוצה את המוצר, בגלל הצבע של המוצר ושאם יהיה רכב בצבע לבן, הוא כן ירכוש את המוצר. אז האם יהיה נכון לומר, שהלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר יקר לו, או שמא הוא לא רוכש את המוצר, בגלל הצבע של המוצר?

והתשובה היא פשוטה ביותר, עלינו לעשות את הניסוי המחשבתי הבא: נניח שהיינו באים לאותו הלקוח ואומרים לו שהרכב עולה 1 ש"ח בלבד, או לצורך העניין מחיר הרבה יותר זול מהמחיר שהלקוח קיבל מאיתנו, האם עדיין הלקוח לא היה רוכש את המוצר? ואפילו נגזים את זה, נניח שהיינו משלמים ללקוח כסף, כדי שהוא ישתמש במוצר, האם הלקוח היה רוכש את המוצר?

לפעמים התשובה תהיה, שלא. דהיינו, הלקוח אומר, לא משנה כמה הרכב עולה, גם אם הוא בחינם וגם אם תשלם לי עליו, אני לא אנהג ברכב בצבע אדום. אבל אם הלקוח אומר לך בניסוי המחשבתי או הניסוי הממשי, שאם הרכב היה עולה X במחיר יותר זול, הוא כן היה נוסע ברכב, למרות הצבע של הרכב, הרי שבמובן מסוים, יש כאן התנגדות מחיר, למרות שהלקוח לא הזכיר אותה.

כי הלקוח לא רוכש את המחיר, כי הוא חושב שבמחיר הזה, לא שווה לו החיסרון של הצבע של הרכב. כי במחיר הזה, הוא יכול להשיג רכב אחר...
מוצר יקר ללקוח האם המחיר יקר מידי הנחה ללקוח התנגדות בשיחת מכירה בטלפון יקר למכור מוצרים התנגדות של לקוח האם להוריד מחיר הנחה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון למכור איך המחיר משפיע על המכירה איך להוריד את המחיר איך להוריד מחיר איך להצליח למכור איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לסגור עסקאות איך לסגור עסקה איך לקבוע מחיר איך לתמחר איך לתת הנחה איך לתת הנחה ללקוח אמת אני לא מצליח אני לא מצליח למכור אני לא מצליח לסגור עסקה האם המוצר יקר האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי האם להוריד מחיר האם לסגור את העסק האם לתת הנחה האם לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה ללקוחות ההתנגדות האמיתית הורדת מחירים הלקוח הלקוח לא קונה הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הנחה הנחה ללקוח הנחה ללקוחות הנחות הצלחה התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות הלקוח התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירה של מוצר התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות עסקה התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות אמיתית התנגדות אמיתית של הלקוח התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מחיר גלויה התנגדות מחיר יקר התנגדות מחיר סמויה התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות סמויה של מחיר יקר התנגדות קניה התנגדות של לקוח זה יקר לי חשיבות חשיבות התמחור יקר יקר לי יקר ללקוח לא מצליח למכור להוריד את המחיר להוריד מחיר להצליח למכור להתווכח על המחיר למה אני לא מצליח למה אני לא מצליח למכור למה אני לא מצליח לסגור עסקה למה באמת הלקוח לא רוכש למה הלקוח לא קונה למה הלקוח לא רוכש למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה לתת הנחה ללקוח למה מוצר יקר למה תמיד המחיר כן קובע למה תמיד זאת התנגדות מחיר למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח לא רוכש לקוח מתנגד למחיר לקוחות לתמחר לתת הנחה לתת הנחה ללקוח לתת הנחה ללקוחות מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירה מכירה של מוצר מרגיש שהמוצר יקר מתי לסגור עסקה מתי לתת הנחה מתי לתת הנחה ללקוח מתנגד למחיר סגירת עסקאות סגירת עסקה עסק עסקה עסקים קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר תמחור תמחור מוצר תמחור מוצר ללקוח תמחור מוצרים
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח? והפעם נדבר על נושא של לקוח שמבקש הנחה. ונסביר למה לקוח מבקש הנחה? ולמה לפעמים הלקוח לא רוצה שתתן לו הנחה? ולמה לפעמים אם תיתן ללקוח הנחה, הוא לא יקנה ממך? ואיך לתת הנחה ללקוח, אם החלטת לתת לו הנחה? ואיך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? ומה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? ואיך לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות? ועוד. וניתן עוד נקודת מבט לגבי איך לתת הנחה ללקוח, דהיינו, איך להציג ללקוח את ההנחה שאתה נותן לו. ויש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, אבל הפעם ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה ואתה רוצה לתת לו את ההנחה, אז עליך לגרום ללקוח להבין שיש סיבה כלשהי שעומדת מאחורי זה שאתה נותן לו את ההנחה. כי אם אתה נותן ללקוח הנחה סתם כך והלקוח לא מבין ולא חושב שיש סיבה מאחורי ההנחה, אז זה גורם ללקוח לחשוב שהמחיר שביקשת ממנו, הוא אקראי ולא מדויק. ואני אסביר, ברמת העיקרון בן אדם רוצה לעשות עסקה טובה. ולפעמים מישהו מבקש הנחה כי אין לו כסף ולפעמים הלקוח מבקש הנחה, לא כי אין לו כסף, אלא כי הוא חושב שהוא יכול לעשות עסקה יותר טובה ולסגור על מחיר יותר זול. וכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, לפעמים הוא מבקש את ההנחה, לא בגלל שהוא באמת רוצה לקבל הנחה, אלא בגלל שהוא רוצה להיות בטוח שהוא עושה עסקה טובה, דהיינו, להיות בטוח שאי אפשר לרכוש את המוצר הזה ביותר זול. דהיינו, שלפעמים הלקוח רוצה לדעת שאין אפשרות לקבל הנחה, כדי לדעת שהוא באמת רוכש את המוצר, במחיר הכי זול שניתן לרכוש אותו. ואדרבה, אם תיתן ללקוח הנחה, זה יכול לגרום ללקוח להבין שהמחיר שנתת לו קודם, לא היה סופי. ואז זה יכול לגרום לו לחשוב, שאולי גם עכשיו אתה יכול לתת לו עוד הנחה נוספת. ודווקא בגלל זה הוא עשוי שלא לרכוש ממך. לעומת אם לא תיתן לו שום הנחה, שזה יכול לגרום ...
הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם לקוח רוצה הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח?
הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם לקוח רוצה הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח? וכאן אתן עוד נקודת מבט, לגבי למה לתת הנחה ללקוח, עשוי לגרום ללקוח לרצות לא לרכוש ממך. ולמה לתת הנחה ללקוח, יכול לעשות ללקוח רע מעצם זה שאתה נותן לו הנחה ועוד. חבר או איש מכירות אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני היבטים, אבל יש עוד היבט והוא, שאם אתה נותן ללקוח הנחה אחרי משא ומתן, דהיינו, אם אתה אומר מראש ללקוח מחיר מסוים ורק אחרי משא ומתן אתה נותן ללקוח הנחה, הרי שאתה גורם ללקוח להתייחס אליך כמו לאיש מכירות ולא כמו לחבר. כי אם היית מוכר לחבר הכי טוב ... טוב, הרי שבמקרה כזה כנראה שהיית מנסה לקחת לו כמה שפחות וכנראה שמראש היית אומר לו את המחיר אחרי הנחה. ולא היית מנהל איתו משא ומתן ורק אחר כך נותן לו הנחה. במילים אחרות, ככל שמתנהל משא ומתן יותר קשה ורק אחריו הלקוח מקבל הנחה, ככה הלקוח מרגיש יותר שאתה לא חבר שלו ושאתה לא רוצה רק בטובתו, אלא שאתה איש מכירות שרוצה להוציא ... ולא מאיש מכירות שרוצה את הכסף שלו. אולי המחיר לא הכי טוב שיש באותו עניין בדיוק, אם אתה נותן הנחה ללקוח, אתה גורם ללקוח להטיל ספק בתמחור שלך. וזה גורם ללקוח להרגיש רע, בגלל שהוא חושב שהוא אולי יכול לקבל הנחה עוד יותר גדולה. ואסביר שוב, אם אתה נותן הנחה ללקוח, זה בעצם אומר ללקוח, שהמחיר שאמרת לו מראש, הוא לא מחיר סופי. דהיינו, שיש מקום למשא ומתן. ואז הלקוח חושב לעצמו, שאולי גם עכשיו אחרי שנתת לו הנחה, אז אולי יש אפשרות לקבל הנחה נוספת. כך שאולי כרגע המחיר שאתה נותן לו אחרי הנחה, אולי הוא לא המחיר האופטימאלי. לעומת זאת, אם לא תיתן הנחה ללקוח, הוא יכול להבין שהמחיר שהוא מקבל ממך, הוא המחיר הטוב ביותר שהוא יכול לקבל. כי אין אפשרות לקבל הנחה כלשהי. הסתרת מידע מהלקוח ועוד סיבה אפשרית לכך שלתת הנחה ללקוח יכול לעשות לו רע, היא בגלל שאם אתה אומר ללקוח מחיר אחד ואחרי משא ומתן נותן לו הנחה, הרי שהלקוח מרגיש שבעצם אתה הסתרת ממנו מידע שהיה יכול לסייע לו. כי זה שנתת לו את ההנחה רק אחרי המשא ומתן זאת עובדה. וזה שהמחיר הסופי יותר טוב לו מאשר בהתחלה, זאת גם עובדה. וזה בעצם אומר, שאתה לא חשפת מההתחלה את כל המידע שהיה יכול לשרת את הלקוח, כי אתה הסתרת את המחיר של ההנחה, בהתחלת המשא ומתן. וזה בעצם יכול לגרום ללקוח לחשוב שאולי אתה מסתיר ממנו עוד מידע שיכול לעזור לו. לדוגמה ... לדעת את החסרונות האלו כדי לא לרכוש את המוצר. ואתה אולי מסתיר את המידע מהלקוח. במילים אחרות, לתת ללקוח הנחה אחרי משא ומתן, זה כמו להסתיר ממנו מידע בהתחלת המשא ומתן. ואז אולי אתה מסתיר ממנו עוד מידע. אין מספיק ביקוש למוצר, כי הוא לא טוב היבט נוסף, יתכן שהלקוח יחשוב שאתה נותן לו הנחה, כי אין לך מספיק ביקוש. כי בדרך כלל נותנים הנחה, כשאין מספיק ביקוש. ככה שאם אתה נותן הנחה, אולי ...
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? והפעם נדבר לגבי עניין של נתינת הנחה ללקוח. ונסביר, שכאשר לקוח מבקש שניתן לו הנחה, יש כאן כמה נושאים שצריך להתבונן בהם וכמה שאלות שצריכים לשאול את עצמנו: 1 - האם לתת הנחה ללקוח? 2 - כמה הנחה לתת ללקוח? 3 - איך לתת את ההנחה ללקוח? דהיינו, השאלה הראשונה היא, כאשר לקוח מבקש הנחה, האם באמת אני רוצה לתת לו הנחה? האם כדאי לתת לו הנחה? מה השיקולים שאני צריך לקחת בחשבון כאשר לקוח מבקש הנחה, כדי לדעת האם בכלל לתת לו הנחה? כי האם לתת או לא לתת ללקוח הנחה כלשהי, זאת שאלה בפני עצמה. לדוגמה: איך ההנחה תשפיע על הרווחיות של העסק? איך לתת הנחה ללקוח הזה, ישפיע על עסקאות אחרות עם לקוחות אחרים? כמה אני צריך את הכסף? איך ההנחה הזאת תשפיע על התזרים העסקי שלי? מה האלטרנטיבות שיש לי? והאם באמת אני חייב לתת לו את ההנחה? אולי אפשרי לשכנע את הלקוח לא לתת לו הנחה? ולמה בכלל הלקוח מבקש הנחה, אולי הלקוח רוצה דווקא לשמוע שאין הנחה, כדי להשתכנע שהעסקה נעשית במחיר הנמוך ביותר? וכיוב. שכל אלו ועוד שאלות שכאלו, הן שיקולים לגבי האם בכלל לתת ללקוח הנחה. ובמידה וכן אני רוצה לתת ללקוח הנחה, השאלה הבאה שצריך לשאול היא, כמה הנחה לתת ללקוח. כי יש כל מיני שיקולים כאלו ואחרים לגבי איזו הנחה לתת ללקוח ואיך גובה ההנחה ישפיע על כל מיני עניינים שונים. והשיקולים הם, פחות או יותר זהים לשאלות לגבי האם לתת ללקוח הנחה. אבל יש כאן גם את העניין של כמה הנחה הכי פחות אני יכול לתת ללקוח, כדי שהוא ירכוש? ואם אני אתן לו הנחה ואחר כך הוא יבקש עוד ...
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים למה לא לקנות בהנחה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר מדוע לא תמיד כדאי לבקש הנחה, להוריד מחירים, או לרכוש מוצרים בהנחות. הוא מציין את המורכבות שבבקשת הנחה ואת ההשלכות האפשריות שיכולות להיגרם כתוצאה מבקשה כזו, הן עבור הלקוח והן עבור המוכר. אליעד מציין כי הנחה היא למעשה בקשה לשלם פחות על מוצר או שירות, דבר שגורם לכך שללקוח יהיה יותר טוב (הוא ישלם פחות וישאר לו יותר כסף), אך זה עלול לפגוע במוכר שמרוויח פחות. מה זה הנחה ולמה מבקשים אותה? ההנחה היא בקשה למוצר או שירות במחיר נמוך יותר, בדרך כלל מתוך מטרה של הלקוח להוציא פחות כסף ולשמור על יותר מהונו. המוכר, לעומת זאת, שואף להרוויח כמה שיותר, ולכן יעדיף לא להעניק הנחות. זה יוצר נקודת חיכוך בין הרצון של הלקוח להרוויח על חשבון המוכר, לבין הרצון של המוכר להרוויח על חשבון הלקוח. איך הנחה יכולה לפגוע בלקוח? 1. הנחה עשויה לגרום למוכר להרגיש מנוצל: בקשת הנחה עשויה להתפרש אצל המוכר כצעד של ניצול, מה שיכול לגרום לו להרגיש שהוא מפסיד על חשבון הלקוח, במיוחד אם הוא מקבל את הבקשה בצורה לא מכבדת. 2. שירות או מוצר פחות טוב: במקרים מסוימים, המוכר יכול להעניק הנחה, אך הדבר עלול להשפיע על איכות המוצר או השירות. לדוגמה, אם המוכר מרגיש שהלקוח מנסה להוריד אותו במחיר, הוא עשוי לספק שירות פחות טוב או למכור מוצר פחות איכותי. 3. הנחה עלולה להוביל להוצאות גבוהות יותר בטווח הארוך: לפעמים הנחה עשויה להוביל לכך שהלקוח ישלם יותר בהמשך. לדוגמה, אם עורך דין מסכים לתת הנחה, הוא עשוי להאריך את התהליך המשפטי ולהעלות את כמות הדיונים בבית המשפט, מה שיגרום ללקוח לשלם יותר בסופו של דבר. 4. הנחה גבוהה מדי עשויה להעיד על בעיה כלכלית של המוכר: אם המוכר נותן הנחה משמעותית, ייתכן שיש לו בעיות כלכליות והוא זקוק לכסף מיידי, דבר שמצביע על כך שהעסק שלו לא יציב ושהוא לא יכול להעניק את השירות או האחריות לאורך זמן. 5. בעיות עם אחריות ושירות לאחר מכירה: אם הלקוח מקבל הנחה משמעותית, ייתכן שהמוכר יפצה על כך בקיצוץ בהוצאות על שירות או אחריות, דבר שעלול לפגוע בלקוח בעת הצורך במימוש האחריות או קבלת שירות לאחר מכירה. איך לבקש הנחה בצורה חכמה? אם הלקוח בוחר לבקש הנחה, חשוב לעשות זאת בצורה נכונה ומכבדת: 1. להיות מנומס ולא להתנהג כאילו המוכר חייב לו משהו. 2. לא להוריד את הערך של המוצר או השירות. 3. לבקש הנחה בנימוס, מבלי להפעיל לחץ מיותר. מתי כדאי לבקש הנחה? 1. כאשר מדובר במוצר שבו המחיר לא משפיע על השירות: לדוגמה, אם מדובר במוצר פיזי שאין לו השפעה על ... רכב או מכשיר טכנולוגי). 2. אחרי שקיבלת את השירות ולא לפני: אם כבר קיבלת שירות טוב, תוכל לנסות לבקש הנחה עבור שירותים עתידיים. 3. כאשר מדובר במוצר חד - פעמי: אם מדובר במוצר שאין לו אחריות או שירות מתמשך, אפשר לשקול לבקש הנחה מבלי שהדבר ישפיע על האיכות. סיכום בקשת הנחה עשויה להיראות כאופציה חסכונית, אך היא טומנת בחובה מספר סיכונים. המוכר עשוי להרגיש מנוצל ולהגיב בכך שהשירות או המוצר יפגעו. לפעמים הנחה נראית כאופציה משתלמת, אך היא עשויה להוביל להוצאות גבוהות יותר בטווח הארוך, או לגרום ללקוח לקבל שירות ומוצר פחות טוב. אם כבר מבקשים הנחה, כדאי לעשות זאת בזהירות ובצורה מכבדת, תוך שמירה על ערך המוצר והשירות. הנחה לבקש הנחה בזמן התשלום לבקש הנחה לפני העסקה לבקש הנחה על שירות האם הנחה פוגעת בשירות? איך לנהל משא ומתן על הנחה? תמחור מוצרים השיקולים והבעיות בבקשת הנחה כאשר ... כסף, מצבם יהיה טוב יותר. מבחינת המוכר, המצב הפוך - הוא רוצה להרוויח כמה שיותר, ולכן יעדיף לא לתת הנחות. כאן נוצרת נקודת חיכוך: הלקוח רוצה להרוויח על חשבון המוכר, והמוכר רוצה להרוויח על חשבון הלקוח. איך הנחה יכולה ... או מושפל. איך לבקש הנחה בלי להפסיד? איך לשפר את היחסים עם נותני שירות? מהן הסיבות שבגללן מוכרים נותנים הנחות? איך לדעת אם מחיר זול מדי מעיד על בעיה? איך למנוע בעיות בעת קניית מוצרים עם אחריות? על איזה ...
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור מתי וכיצד נכון לתת הנחה ללקוח במשא ומתן? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים קרובות עולה נושא ההנחה. אליעד כהן מסביר בהרחבה את הדרך הנכונה והמדויקת לתת הנחות ללקוחות, ומדגיש שזהו תהליך מורכב שמחייב מיומנות ומחשבה. הנחה היא לא רק הורדה פשוטה במחיר - יש מאחוריה משמעות עמוקה שמשפיעה ישירות על סיכויי סגירת העסקה, על אמון הלקוח ועל המשך הקשר העסקי. מדוע חשוב לדעת כיצד לתת הנחה ללקוח? אליעד מדגיש שלא מספיק רק לדעת אם לתת הנחה או כמה לתת, אלא קריטי במיוחד לדעת כיצד להעניק את ההנחה. כאשר נותנים הנחה ללקוח, רוצים קודם כל שהלקוח יסגור את העסקה, שיהיה מרוצה, וירגיש שהוא מקבל עסקה טובה ומשתלמת. אך נתינה לא נכונה של הנחה עלולה ליצור אצל הלקוח דווקא תחושות שליליות, חשדות, ופגיעה באמון. אילו בעיות עלולות להיגרם מנתינת הנחה לא נכונה? אם לקוח מקבל הנחה מבלי להבין מדוע קיבל אותה, הוא עלול לחשוב מחשבות שליליות, לדוגמה: האם המחיר המקורי היה מוגזם ומנופח בכוונה? האם מנסים להטעות אותי? אולי יכולתי להשיג הנחה גדולה עוד יותר? האם המחיר הנוכחי הוא הוגן או עדיין גבוה מדי? מחשבות אלו פוגעות באמון, ועלולות לגרום ללקוח לא לסגור את העסקה, או לסגור אותה פעם אחת בלבד בלי לחזור שוב. כיצד לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? כדי למנוע חשדנות אצל הלקוח, ההנחה חייבת להיות מנומקת היטב. למשל, ניתן להסביר כך: אתה מקבל הנחה כי אנחנו כרגע במבצע מיוחד לחגים. ההנחה היא בזכות הכמות הגדולה שאתה רוכש. מדובר בהנחה זמנית, רק עד סוף השבוע. אני נותן לך הנחה מכיוון שאתה משלם מראש במזומן. אתה לקוח ותיק ואנחנו מעריכים אותך. הסבר מנומק יוצר תחושה טובה ומחזק את הביטחון אצל הלקוח, שהוא אכן קיבל הטבה אמיתית והמחיר המקורי היה הוגן והגיוני. מה הבעיה במתן הנחה גדולה מדי? חשוב שההנחה תיראה הגיונית ביחס לשוק שבו העסק פועל. לדוגמה, אם מקובל להרוויח 5% בתחום מסוים ואתה מעניק הנחה של 6%, הדבר יראה לא הגיוני ללקוח. במקרה כזה, הלקוח יחשוד שאתה עובד בהפסד, או שהמחיר ההתחלתי שלך היה מנופח מראש. מתן הנחה לא הגיונית עלול לגרום לחשדנות, לפגוע באמינות שלך ובסופו של דבר לפגוע בסגירת העסקה עצמה. מתי לא כדאי לתת ... שבהם נכון לא לתת הנחה כלל. כאשר אתה מציג את המחיר שלך כמחיר סופי ללא פשרות (זה המחיר ואין הנחות), אתה משדר אמינות, ביטחון עצמי ושקיפות. לקוחות מסוימים יעריכו זאת יותר מאשר קבלת הנחה. מנגד, קיימים לקוחות מסוימים שחייבים ... יקנו. לכן יש להתאים את המדיניות שלך לסוג הלקוח הספציפי איתו אתה מנהל משא ומתן. כיצד להתאים את מדיניות ההנחות לסוג הלקוח? חשוב מאוד לזהות מראש את סוג הלקוח ולפעול בהתאם: לקוח שמחפש תמיד לקבל הנחות: מומלץ מראש לתמחר את המוצר במחיר מעט גבוה יותר ולתת לו הנחה ברורה ומוגדרת, כך שירגיש שקיבל עסקה טובה. לקוח שמעריך אמינות ושקיפות: מומלץ להימנע לחלוטין ממתן הנחות ולהסביר שהמחיר הוא קבוע, הוגן, וללא משחקים. התאמת האסטרטגיה תעזור לך להגדיל את סיכויי סגירת העסקה, לשמר את הלקוחות ... לשוב ולבצע עסקאות נוספות בעתיד. מה חשוב לזכור כאשר נותנים הנחה ללקוח? חשוב לזכור מספר נקודות מפתח בנוגע למתן הנחות: הנחה חייבת להיות מנומקת וברורה ללקוח. הנחה צריכה להיות הגיונית, מתאימה לשוק ולרווחיות שלך. חשוב להבין מתי לא לתת ... לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח בצורה נכונה במשא ומתן? אליעד כהן מסביר לעומק את הנושא של מתן הנחות במשא ומתן עסקי - איך להעניק ללקוח הנחה בצורה חכמה, מתי לעשות זאת, מה המשמעות של הנחה, ואיך להימנע ... גם מצבים שבהם הכי נכון הוא לא לתת הנחה בכלל. לדוגמה, כאשר אתה מצהיר ללקוח: זה המחיר שלי ואין הנחות, אתה משדר ביטחון ואמינות בכך שאתה עומד מאחורי המחיר שלך. לקוחות רבים מעריכים עסקים שלא משחקים עם המחיר, מכיוון ... לו הנחה מוגדרת מראש, כדי שהוא ירגיש שהוא השיג עסקה טובה. לקוח שמעריך אמינות וישירות - עדיף להימנע ממתן הנחות לחלוטין, ולהסביר שהמחיר קבוע, הוגן וללא משחקים. איך ההנחה משפיעה על האמון עם הלקוח לאורך זמן? אם ההנחה ניתנת ... לסוג הלקוחות שאתה עובד איתם. לשדר ביטחון ואמינות כדי לשמור על קשר ארוך טווח עם הלקוחות. אם תנהלו את ההנחות בצורה נכונה, הלקוחות ירגישו שקיבלו עסקה משתלמת, האמון יתחזק, והם יחזרו לקנות מכם שוב ושוב. איך לתת הנחה ללקוח? ...
איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשכנע מישהו לתת לך הנחה, איך לגרום למישהו לרצות לתת לך הנחה? שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה, טריקים לקבל הנחות, איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להוריד מוכר במחיר? איך להתמודד עם מוכר שלא מוכן לתת הנחה? איך ללמוד איך לקבל הנחה? איך לשתול מחשבה למוכר? רכישה כמותית, הנחה כמותית, שיטות לקבל הנחה מספקים, ניהול רכש, מנהל רכש, איך לקבל את המחיר הכי טוב? איך לקנות בזול?
איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשכנע מישהו לתת לך הנחה, איך לגרום למישהו לרצות לתת לך הנחה? שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה, טריקים לקבל הנחות, איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להוריד מוכר במחיר? איך להתמודד עם מוכר שלא מוכן לתת הנחה? איך ללמוד איך לקבל הנחה? איך לשתול מחשבה למוכר? רכישה כמותית, הנחה כמותית, שיטות לקבל הנחה מספקים, ניהול רכש, מנהל רכש, איך לקבל את המחיר הכי טוב? איך לקנות בזול? והפעם אסביר איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? ואיך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה גם בלי שתבקש? ועוד. אז יש בזה כל מיני היבטים, אבל אתן עוד נקודת מבט, והיא שמי שרוצה ללמוד ולדעת ואפילו להיות מומחה בלגרום למוכר לתת לו הנחה לפעמים גם בלי שהוא מבקש, לשם כך עליו ללמוד כמה דברים מרכזיים. 1 - צריך ללמוד, איך בעצם נקבע ... למה ואיך המוכר חושב ואיך המוכר קובע את המחיר, ככה הוא יוכל יותר טוב לדעת לגרום למוכר לתת לו הנחה. 2 - כדאי גם ללמוד לעומק את כל העניין של הלוגיקה של לתת הנחה ללקוחות. מה השיקולים שיש למוכר, האם לתת הנחה וכמה הנחה לתת ומתי לתת את ההנחה ללקוח ועוד. ככל שמבינים יותר טוב את השיקולים של המוכר, לגבי האם כמה למה ואיך לתת הנחה, ככה יש יותר סיכוי שתגרום למוכר לתת לך הנחה. 3 -כדאי גם ללמוד לעומק את כל הנושא של טיפול בהתנגדויות מכירה + טיפול בהתנגדויות של לקוח באופן כללי ... יעזור לך לראות את העולם מנקודת המבט של המוכר ולהגדיל את הסיכוי לך שהוא לא יוכל להתחמק מלתת לך הנחה ולמכור לך את המוצר / שירות במחיר יותר זול. כמו כן ברמת העיקרון צריכים להבין, שמי שרוצה לקבל הנחה, צריך לעזור למוכר לתת לו הנחה. דהיינו, שיש המון סיבות למה לא לתת הנחה ללקוח. כאשר אחת הסיבות המרכזיות היא המחשבה של המוכר, שאם הוא ייתן לך הנחה, אז הוא יצטרך להתחיל לתת הנחה לכל הלקוחות, דהיינו, להוריד את המחיר באופן קבוע. ולכן בעצם צריכים לעזור למוכר לענות לעצמו על ההתנגדות של המוכר לתת לך הנחה. דהיינו, שלמוכר יש התנגדות פנימית לתת לך הנחה, לדוגמה בגלל שזה עשוי להיות הורדת מחיר לעוד לקוחות. אז לדוגמה כאן צריכים לעזור למוכר להיות מוכן לתת לך הנחה. ואיך לדוגמה אפשרי לעשות את זה? אז לצורך העניין אתן דוגמה: אחד השיקולים של תמחור וקביעת מחיר ושל לתת הנחה, הוא העניין של רכישה כמותית. דהיינו, לתת הנחה ללקוח על רכישה של כמות. ולמה זה עובד ככה? כי בעל העסק רוצה להרוויח כמה שיותר כסף, ואם רוכשים ... ועוד. וזה לדוגמה בעצם אומר, שאם תרכוש כמות מהמוכר, אז זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא ירצה לתת לך הנחה, כי זה אחד מהשיקולים שלו האם לתת לך הנחה כמותית על רכישה כמותית. אבל מה אם אתה לא באמת רוצה לרכוש כמות, או לכל הפחות אתה לא רוצה לרכוש כמות כאן ועכשיו, מה אתה יכול לעשות במקרה כזה? וכאן אתן דוגמה למחשבה, שבאפשרותך לקבל הנחה כמותית על רכישה כמותית בלי לרכוש כמות. ואיך? באמצעות קבלת הנחה על רכישה כמותית עתידית. דהיינו, אתה יכול בעצם להסביר למוכר שאתה תרכוש ממנו כמות ובגלל זה הוא ירצה יותר לתת לך הנחה. אבל מה אם המוכר לא יאמין לך לכך, או מה אם המוכר ירצה שתתחייב לו מראש על הנחה כמותית, או מה אם לא בא לך באופן ישיר לומר למוכר שאתה רוצה הנחה בגלל רכישה כמותית, מה אתה יכול לעשות אז? והתשובה היא, שאתה לדוגמה יכול לומר למוכר משהו, שיגרום לו להבין שאתה תרכוש ממנו רכישה כמותית בעתיד. וככה אתה עוזר לו לתת לך הנחה על רכישה כמותית. לדוגמה: שאל את עצמך, איזה לקוחות רוכשים קבוע ויותר את המוצר שאתה רוצה לרכוש כרגע. לדוגמה, ... לקוח שרוצה הנחה? וכולי. אם וככל שתכיר יותר טוב את כל הדברים האלו, זה מגדיל את הסיכוי שתוכל לקבל הנחות מספקים / מוכרים ונותני שירות. ובלי ועם קשר, אם מומלץ ללמוד גם את הנושא של מתנות חינם וגם אוהב ...
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר איך ניתן להרוויח ממתן הנחה? כיצד ניתן להרוויח יותר במתן הנחה ללקוח? האם מתן הנחה תמיד מצמצם את הרווח? לעיתים, ניהול נכון של הנחה יכול להוביל להגדלת הרווח הכולל, ולא להפסד. ישנם דרכים לשפר את תנאי העסקה במקביל להורדת המחיר, ולנצל את ההנחה כדי למקסם את הרווח. במהלך ניהול משא ומתן, ישנם מצבים שבהם הלקוח דורש הנחה או כאשר ידוע מראש שיהיה צורך להוריד את המחיר. הנחה לא תמיד חייבת להיתפס כוויתור, ניתן להפוך אותה לכלי לשיפור העסקה ולהרוויח יותר תוך כדי נתינתה. למשל, במקום לתת הנחה ישירות, ניתן להוסיף תנאים אשר יועילו גם למוכר. איך למקסם את ההנחה ולמנוע הפסדים? הדרך למקסם את ההנחה היא קודם כל, לבקש תמורה בתמורה להנחה. במקום להוריד את המחיר באופן חד - צדדי, ניתן לשפר את תנאי העסקה על ידי בקשה לשיפור בתנאי תשלום. ... בכך, ניתן לשפר את תזרים המזומנים ומקטינים את הסיכון הכלכלי. שיטה נוספת היא להגדיל את היקף העסקה. ניתן להציע הנחה בתנאי שהלקוח יסכים להגדיל את כמות ההזמנה או להזמין שירותים נוספים. כך הרווח ליחידה יירד, אך הרווח הכולל יעלה. כלומר, אמנם המחיר יורד, אך תוספות נוספות הופכות את העסקה למשתלמת יותר בסך הכל. כיצד נכון להציג את ההנחה ללקוח? כיצד להציג הנחה כך שהלקוח לא יחשוב רק על ההורדה במחיר? הדרך בה מציגים את ההנחה היא חשובה מאוד. על המוכר להדגיש את הערך שהלקוח מקבל במחיר המקורי, ולהבהיר שההנחה מוצעת בתמורה לתנאים שיביאו יתרון למוכר. זה יוצר תחושת שיתוף פעולה ואיזון בין הוויתור מצד המוכר לבין מה שהוא מקבל בתמורה. כך תיווצר תחושה של רווח לשני הצדדים. איך להשתמש בהנחה ככלי למינוף העסקה? הנחה יכולה להפוך מכלי חד - צדדי לכלי שמועיל לשני הצדדים, אם משתמשים בה נכון. לדוגמה, ניתן להבהיר ללקוח שבזכות ההנחה הוא יקבל מוצר משלים במחיר נמוך יותר, שירות נוסף חינם או מהירות אספקה משופרת. בדרך זו, הנחה יכולה להוביל לעסקה רחבה ומשתלמת יותר, ולמנוע את התחושה שהיא ניתנה ללא תמורה. כיצד להתכונן מראש למתן הנחה? כאשר יודעים מראש שבסופו של דבר תתבקש הנחה, כדאי להתכונן לכך מראש. יש להגדיר גבולות ברורים עבור ההנחה המקסימלית שניתן להציע, ולהחליט אילו תנאים או תוספות אפשר לבקש בתמורה. אם ההנחה תהיה מותנית בתנאים נוספים, ניתן למנוע מצב שבו הנחה הופכת להפסד. התכנון מראש מאפשר להפוך את המתן ההנחה להחלטה חכמה ומחושבת, ולא לוויתור אוטומטי. מה חשוב לזכור בסיום מתן הנחה? בסופו של דבר, מתן הנחה הוא כלי שיכול גם להזיק וגם להועיל, תלוי כיצד מנהלים אותו. חשוב להבין שההנחה אינה חייבת להיתפס כוויתור חד - צדדי. אם תדאגו להגדיר מראש את גבולות ההנחה, תבקשו תמורה בכל מקום אפשרי, ותהפכו את הוויתור במחיר להשקעה שמניבה תועלת כוללת, תוכלו להרוויח הרבה יותר. איך לנהל משא ומתן על המחיר? מה אפשר לקבל בתמורה להנחה? איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשפר את תנאי התשלום? לקוח מקבל הנחה מדוע לפעמים צריך לתת הנחה ...
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר וכאן אתן עוד נקודת מבט שצריכים לקחת בחשבון כאשר לקוח מבקש לקבל הנחה. וצריכים להבין למה בעצם הלקוח מבקש לקבל הנחה. כאשר האפשרות הפשוטה היא, שהלקוח רוצה לקבל הנחה כי אם הלקוח יקבל הנחה זה יעשה ללקוח יותר טוב. וזה יכול להיות ממגוון רחב של סיבות. בפשוטם של דברים, אולי ללקוח באמת אין מספיק כסף והוא חייב לקבל הנחה על המחיר של המוצר כדי שהוא יוכל להרשות לעצמו לרכוש את המוצר. או שסתם כך הלקוח רוצה לשלם פחות ... שיישאר לו עוד כסף לדברים אחרים. או שהלקוח חושב שהמוצר לא שווה את המחיר שלו ולכן הוא רוצה לקבל הנחה וכיוב. כל הסיבות שלעיל, מובילות אותנו להבנה, שאם אנחנו רוצים לעשות ללקוח טוב ולסגור עם הלקוח את העסקה, עלינו לתת ללקוח הנחה. איזו הנחה? כמה הנחה? זאת שאלה אחרת, אבל כל הנל מוביל אותנו למסקנה, שהלקוח רוצה לקבל הנחה, כי ההנחה תעשה לו ללקוח יותר טוב. האם כדאי לתת ללקוח הנחה? איך ההנחה שניתן לו תשפיע על לקוחות אחרים? האם ואולי אם ניתן הנחה נפסיד כסף? האם אנחנו בכלל יכולים לתת הנחה? אולי כדאי למכור ללקוח אחר במחיר גבוה יותר? איך כדאי לתמחר את המוצר כדי שגם אחרי הנחה נרוויח יותר כסף? כל אלו שאלות חשובות, שנתתי עליהן תשובות במקומות אחרים. אבל כאן אני רוצה להוסיף את נקודת המבט הבאה והיא, שלפעמים הלקוח מבקש לקבל הנחה, לא בגלל שהוא רוצה הנחה, אלא בגלל שהוא רוצה להיות בטוח שאין הנחה והוא רוצה להיות בטוח שהוא עושה את העסקה במחיר הטוב ביותר שהוא יכול לקבל. כי לפעמים ללקוח לא חסר כסף ולפעמים הלקוח לא צריך את ההנחה בשביל ללטף לו את האגו, אבל הלקוח כן רוצה להיות בטוח, שהוא עושה עסקה טובה ושלא דופקים אותו במחיר, ביחס ללקוחות אחרים וכיוב. והלקוח יכול לבקש הנחה, דווקא כי הוא רוצה לקבל סירוב חד משמעי לעניין של ההנחה. כדי להבין שהמחיר שהוא משלם, הוא אכן מחיר השוק של המוצר. כי מוצר שנותנים עליו הנחות ביחס למחיר השוק הראשוני שלו, הרי שבעצם מחיר השוק שלו שונה מלקוח ללקוח. ואז הלקוח עשוי להרגיש שהוא פראייר והוא לא ירצה לשלם מחיר על המוצר, יותר גבוה ממחיר שלקוח אחר משלם. ולכן לפעמים הלקוח יתעקש לקבל הנחה, דווקא כדי להיות בטוח שאין הנחה. ולפעמים ההתעקשות שלא לתת הנחה ללקוח, גורמת ללקוח עוד יותר להעריך את איכות המוצר. כי אז המחיר של המוצר, הוא כאילו מחיר אובייקטיבי ולא ... הלקוח. לדוגמה, הלקוח רוצה להאמין שהמוכר מרוויח 10 אחוז ולא יותר על עלות המוצר. ואז במקרה כזה, אם נותנים הנחה ללקוח, זה בעצם אומר ללקוח, שלפני שנתנו לו הנחה, אולי מראש קבעו מחיר גבוה מראש? כדי לאחר מכאן לתת לו הנחה. ואז הלקוח מתחיל לחשוב, אולי הוא עדיין יכול לקבל הנחה עוד יותר גדולה. כי אם באמת מחשב מתמחר מדוייק את המוצרים? הרי שאי אפשר לקבל הנחה, כי הכל מדוייק וכי יש ערך מדוייק למוצר. אבל אם משחקים עם ההנחה ללקוח, הרי שמראש זה אומר שתמחרו את המוצר במחיר גבוה שמגלם בתוכו את האפשרות לתת הנחה ועדיין להרוויח כסף. ואז הלקוח מבין שלא מחשב תמחר את המוצר, אלא איש מכירות שמשחק עם המחיר ואז הלקוח ...
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה איך לבקש הנחה בצורה נכונה? כאשר אדם מעוניין לרכוש מוצר או שירות, פעמים רבות עולה הצורך לבקש הנחה על המחיר. השאלה היא, איך נכון לבקש הנחה כך שמסבכים את הסיכוי להשיג אותה, מבלי לפגוע במערכת היחסים עם המוכר? ישנן שתי דרכים עיקריות לבקש הנחה, כאשר אחת עשויה להוביל לתוצאה הרצויה ואילו השנייה עשויה להחמיר את המצב ולהפחית את הסיכוי לקבל את ההנחה. מהי הנחה ומדוע מוכר עשוי להעניק אותה? הנחה היא למעשה ויתור על חלק מהמחיר המבוקש על המוצר או השירות, כלומר, המוכר מסכים למכור את המוצר במחיר נמוך יותר ממה שהוא הציע בהתחלה. ברגע שאתה מבקש הנחה, אתה בעצם מבקש מהמוכר להרוויח פחות על העסקה. לכן, חשוב להבין איך לגרום למוכר להיות מוכן להעניק הנחה. הדרך השגויה לבקש הנחה: תקיפת המוכר והוזלת ערך המוצר דרך אחת לבקש הנחה היא על ידי תקיפת המוכר או המוצר. כלומר, אם הלקוח פונה למוכר עם אמירות כמו: - למה זה כל ... שאין סיבה להוזיל את המחיר אם הלקוח לא מעריך את המוצר או את העבודה שהושקעה בו. הדרך הנכונה לבקש הנחה: הערכה למוצר ולהביע קושי כלכלי אישי בניגוד לתקיפה, הדרך הנכונה לבקש הנחה היא על ידי הערכת המוצר והבעת קושי אישי כלכלי. במקום לזלזל במוצר או במוכר, כדאי להבהיר שהמוצר הוא טוב ... אפשרות לשלם את מלוא הסכום. - אני מאוד רוצה לרכוש את זה, אבל התקציב שלי כרגע מוגבל. אפשר לקבל הנחה קטנה? - אין ספק שהמחיר הוגן, פשוט כרגע זה קצת מעבר ליכולת שלי. יש אפשרות להנחה כלשהי? גישה זו מראה למוכר שלא מדובר בתקיפה של המוצר או של המחיר, אלא בצורך אישי של הלקוח, דבר ... המחיר המלא, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יסכים להוריד את המחיר ויבוא לקראתך. סיכום: איך להגדיל את הסיכוי לקבל הנחה? במקום לתקוף את המוכר או את המוצר, כדאי להציג את המוצר כטוב וראוי למחירו, אך להבהיר שאתה נתקל בקושי ... לשלם את המחיר המלא. כך אתה מציב את עצמך כקונה מכבד ואמיתי, דבר שיגדיל את הסיכוי שלך לקבל את ההנחה המבוקשת. איך לשפר כישורי משא ומתן? מהן הדרכים להשיג מחירים טובים יותר? איך לפתח ביטחון עצמי בבקשת הנחות? כיצד לזהות עסקאות משתלמות? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? כאשר אדם רוצה לרכוש מוצר או שירות, פעמים רבות הוא מעוניין לקבל הנחה על המחיר המבוקש. השאלה היא, איך נכון לבקש הנחה? ישנן שתי דרכים עיקריות לעשות זאת - אחת שמגבירה את הסיכוי לקבל הנחה, והשנייה שפועלת לרעת המבקש. הבנה של שתי הגישות הללו תאפשר לכם לבחור בדרך שתעזור לכם להשיג את התוצאה הרצויה. מהי הנחה ולמה מוכר עשוי להעניק אותה? הנחה היא למעשה ויתור של המוכר על חלק מהמחיר המבוקש עבור המוצר או השירות שהוא מציע. כאשר מבקשים הנחה, בעצם מבקשים מהמוכר להרוויח פחות על העסקה. לכן, חשוב להבין כיצד לגרום למוכר לרצות להיענות לבקשתכם. הדרך השגויה - תקיפת המוכר והוזלת ערך המוצר אחת הדרכים הרעות לבקש הנחה היא באמצעות תקיפת המוכר או המוצר. זה נעשה על ידי אמירות כגון: למה זה כל כך יקר? המוצר הזה ... מותקף או נעלב. במקום לעודד אותו להוזיל את המחיר, הגישה הזו דווקא תגרום לו להתנגד. מדוע שמוכר ירצה לתת הנחה למישהו שמזלזל במוצר שלו או בפעילות העסקית שלו? בסופו של דבר, כל אדם זכאי לקבוע את המחיר שהוא רוצה ... הוא תמיד יכול ללכת למקום אחר. הדרך הנכונה - הערכת המוצר והבעת קושי כלכלי אישי לעומת זאת, ניתן לבקש הנחה בגישה שמביעה הערכה למוכר ולמוצר, אך מצביעה על מגבלה אישית של הקונה. גישה זו כוללת אמירות כמו: המוצר הזה ... לי אפשרות לשלם את מלוא הסכום. אני מאוד רוצה לרכוש את זה, אבל התקציב שלי כרגע מוגבל. אפשר לקבל הנחה קטנה? אין ספק שהמחיר הוגן, פשוט כרגע זה קצת מעבר ליכולת שלי. יש אפשרות להנחה כלשהי? בדרך זו, במקום ליצור התנגדות אצל המוכר, אתם גורמים לו להרגיש אמפתיה כלפיכם. כאשר המוכר מבין שאתם מעריכים את המוצר אך מתקשים לשלם, הוא עשוי להיות יותר נוטה לבוא לקראתכם. לסיכום - איך להגדיל את הסיכוי לקבל הנחה? במקום לתקוף את המחיר או את המוכר, כדאי להציג את המוצר כטוב וראוי, אך להבהיר שקיימת מגבלה כלכלית שמקשה על הרכישה. כך אתם מציבים את עצמכם כקונים מכבדים ולא כקונים תוקפניים, מה שיגדיל את הסיכוי שתקבלו את ההנחה המבוקשת. איך לשפר כישורי משא ומתן? מהן הדרכים להשיג מחירים טובים יותר? איך לפתח ביטחון עצמי בבקשת הנחות? כיצד לזהות עסקאות משתלמות?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה? האם תמיד כדאי לתת הנחה על רכישה כמותית? אחת השאלות העסקיות הנפוצות ביותר היא האם כדאי להעניק הנחה ללקוח שרוכש מוצרים או שירותים בכמות גדולה. קיימת נטייה לחשוב שמתן הנחה כמותית תמיד משתלם לעסק, אך המציאות מורכבת יותר ודורשת ניתוח כלכלי מדויק של כל מקרה לגופו. ההיגיון מאחורי מתן הנחות כמותיות - מדוע רבים מאמינים שזה משתלם? הרבה בעלי עסקים מניחים שאם לקוח קונה כמות גדולה במיוחד, אז משתלם ... מאה אלף רכבים שעולים בדרך כלל מאה אלף שקלים ליחידה, ההכנסה הכוללת תהיה עצומה. כך, אפילו אם תיתן לו הנחה משמעותית, אתה עדיין תגדיל את ההכנסה והרווח הכולל של העסק. הנחה כמותית נתפסת כמהלך שעשוי לעודד לקוחות לקנות יותר, ובכך להגדיל את מחזור המכירות ואת התזרים המיידי. אולם, אליעד כהן ... גישה חלקית בלבד, ואינה מתחשבת בשאלה החשובה - מהי העלות האלטרנטיבית של העסקה? עלות אלטרנטיבית - מה מפסידים כשנותנים הנחה? אליעד כהן מסביר את המונח עלות אלטרנטיבית בהקשר זה באופן ברור ומפורט. עלות אלטרנטיבית היא מה שאתה מפסיד בגלל הבחירה באפשרות מסוימת. למשל, אם אותו יבואן רכב יחליט לתת הנחה משמעותית לאותו לקוח גדול, עליו לקחת בחשבון האם הוא מפסיד בכך לקוחות אחרים שהיו מוכנים לשלם מחיר מלא על אותם רכבים. לדוגמה, אם יבואן יכול היה למכור 100 אלף רכבים במחיר מלא ללקוחות אחרים, הרי שמתן הנחה ללקוח הגדול פירושו אובדן של רווח פוטנציאלי גבוה יותר. זהו אחד השיקולים המרכזיים בבואך להחליט אם לתת הנחה או לא. דוגמת חנות העגבניות - מתי עדיף לסרב להנחה כמותית? כדי להמחיש את העיקרון הזה, אליעד משתמש בדוגמה פשוטה: חנות ירקות מוכרת עגבניות בעשרה שקלים לקילו, כאשר היא ... אחרים, דבר שהיה מגדיל את רווחיו משמעותית יותר, גם אם חלק קטן מהסחורה לא היה נמכר כלל. כלומר, מתן ההנחה ללקוח הגדול גרם לאובדן רווח שהיה ניתן להשיג ממכירות במחיר מלא. הנחה בתחום השירותים - דוגמת עורך הדין אליעד נותן דוגמה נוספת מעולם השירותים, שם הבעיה אף מתחדדת יותר: עורך דין ... כסף בטווח הארוך. במקרים כאלה, עסקה שנראית מפתה כעת עלולה להתגלות כהחלטה גרועה בהמשך. השאלות שצריך לשאול לפני מתן הנחה אליעד מסביר שיש שלוש שאלות קריטיות שחובה לשאול לפני שנותנים הנחה כמותית: האם אני יכול למכור את המוצרים או השירותים במחיר מלא ללקוחות אחרים? האם אני באמת זקוק לעסקה הזאת, או שזו עסקה שניתן לוותר עליה לטובת רווחים גבוהים יותר בהמשך? האם מתן ההנחה יפגע בתפיסת הערך של המוצר או השירות בעיני לקוחות אחרים? מסקנות והמלצות מעשיות ההחלטה על מתן הנחה כמותית אינה חד משמעית, אלא תלויה בהערכה מדויקת של העלות האלטרנטיבית, התחרות בשוק והיכולת למכור את המוצר במחיר מלא ללקוחות אחרים. לעיתים משתלם לסרב לעסקה גדולה עם הנחה, אם זה אומר שבסופו של דבר הרווח הכולל יהיה גדול יותר דרך מכירה רגילה במחיר מלא ללקוחות בודדים. אליעד כהן ממליץ באופן ברור - לפני שאתם מסכימים לתת הנחה, קחו נייר, רשמו את התרחישים האפשריים וחשבו את העלות האלטרנטיבית של העסקה. לפעמים העסקה הכי טובה היא להגיד ללקוח לא. תמחור מוצרים ושירותים ניהול משא ומתן עסקי אסטרטגיות מכירה שיקולים בניהול עסק הפסיכולוגיה של ההנחות האם כדאי לתת הנחה כמותית ברכישות גדולות? כאשר אדם או חברה רוכשים מוצר או שירות בכמות גדולה, עולה השאלה: האם כדאי להעניק להם הנחה? השיקול המרכזי שנדון כאן הוא הרווחיות - האם מתן ההנחה מגדיל את הרווח הכולל או לא. הגישה הרווחת: הנחה גורמת ללקוח לקנות יותר רבים מאמינים שכדאי להעניק הנחה כמותית, משום שזה מעודד רכישות גדולות יותר. לדוגמה, אם יבואן רכב מוכר רכב ב - 100,000 שקלים ולקוח מבקש ... מכירות אחרות? נניח שהיבואן יכול היה למכור את כל 100,000 הרכבים האלה ללקוחות שונים במחיר מלא. אם הוא נותן הנחה ללקוח גדול, הוא עלול להרוויח פחות לעומת תרחיש שבו הוא מוכר את אותם הרכבים במחיר המלא לקונים אחרים. דוגמה ... את אותן השעות ללקוחות אחרים במחיר מלא? אם כן, הוא עלול להפסיד כסף בכך שהוא נועל את עצמו לעסקה בהנחה משמעותית. מה המסקנה? מתן הנחה כמותית אינו תמיד צעד רווחי. לפני שמקבלים החלטה, חשוב לשאול: האם אני יכול למכור את המוצרים או השירותים במחיר מלא ללקוחות אחרים? האם אני באמת זקוק לעסקה הגדולה הזו? האם ההנחה תשפיע על תפיסת הערך של המוצר בעיני לקוחות אחרים? סיכום כאשר לקוח מבקש הנחה על רכישה כמותית, אין תשובה חד - משמעית. יש מקרים שבהם כדאי להעניק הנחה כדי להבטיח הכנסה יציבה וגבוהה יותר, אך יש מקרים שבהם עדיף לסרב ולחכות ללקוחות אחרים שישלמו מחיר מלא. לכן, ... ומבט רחב על האלטרנטיבות הקיימות. תמחור מוצרים ושירותים ניהול משא ומתן עסקי אסטרטגיות מכירה שיקולים בניהול עסק הפסיכולוגיה של ההנחות שיקולים האם לתת הנחה ללקוח, עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח, מתי לא לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה על רכישת כמות? איך לנהל עסק?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הנחה, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הנחה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול נפשי, אימון אישי לתזונה נכונה, מאמן אישי לילדים נוער והורים בנושאי הנחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5313 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 10:48:57 - wesi1