ובו יתבאר הטעות של ביאת המשיח, ולמה אסור לאדם לחכות לביאת המשיח? כי הציפייה של האדם למשיח, היא שורש כל הרע שיש בעולם. כי המשיח מייצג את הציפייה של האדם, לכך שמחר יהיה טוב יותר. וזהו כמובן שורש כל הרע, שהיא הציפייה של האדם, לכך שמחר בזמן כלשהו אחר, יהיה טוב יותר.
ואם יבוא המשיח, האם גם אז ימשיכו לחכות למשיח?! כי הטועים שמחכים למשיח היום, יחכו לו גם מחר אחרי שהוא יבוא. והם יחכו למשיח אחר, שיגאל אותם מהמשיח שקר שלהם. כי הטועים מחכים למשיח, ולא מבינים שהוא לא יועיל להם במאומה. כי עיקר המשמעות של ביאת המשיח, היא הפסקת הציפייה לכך שהמשיח יבוא.
כי הטועים ימשיכו לחכות למשיח, גם אחרי שהוא יבוא. וגם בגן העדן הדמיוני שלהם, גם אז הם יצפו להתקדם למחלקה אחרת מתקדמת יותר בגן עדן. כי הטועים נשארים טועים, והם לא קולטים שהמשמעות האמיתית של המשיח ושל גן עדן, היא הפסקת הציפייה למשיח וגן עדן. וביאת המשיח האמיתית וגן עדן האמיתי, הם כאשר האדם מתחבר לשלמות של המציאות, ומפסיק לחכות למשיח ולגן עדן אחר, מאחר שכבר עכשיו הכל מושלם ממש.
ועוד נוסיף ונעמיק, הציפייה לגן עדן, היא הגיהנום. והציפייה למשיח, היא...
ואם יבוא המשיח, האם גם אז ימשיכו לחכות למשיח?! כי הטועים שמחכים למשיח היום, יחכו לו גם מחר אחרי שהוא יבוא. והם יחכו למשיח אחר, שיגאל אותם מהמשיח שקר שלהם. כי הטועים מחכים למשיח, ולא מבינים שהוא לא יועיל להם במאומה. כי עיקר המשמעות של ביאת המשיח, היא הפסקת הציפייה לכך שהמשיח יבוא.
כי הטועים ימשיכו לחכות למשיח, גם אחרי שהוא יבוא. וגם בגן העדן הדמיוני שלהם, גם אז הם יצפו להתקדם למחלקה אחרת מתקדמת יותר בגן עדן. כי הטועים נשארים טועים, והם לא קולטים שהמשמעות האמיתית של המשיח ושל גן עדן, היא הפסקת הציפייה למשיח וגן עדן. וביאת המשיח האמיתית וגן עדן האמיתי, הם כאשר האדם מתחבר לשלמות של המציאות, ומפסיק לחכות למשיח ולגן עדן אחר, מאחר שכבר עכשיו הכל מושלם ממש.
ועוד נוסיף ונעמיק, הציפייה לגן עדן, היא הגיהנום. והציפייה למשיח, היא...