אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המחיר גבוה ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
למכור את המוצר הכי יקר שיש תהליכי שיווק מוצר המחיר יקר סיבה איתור צרכי הלקוח לשאול שאלות הבדל הלקוח שלך אתה לא רוצה מתחרים איך לבנות איך לבנות תהליך איך לבנות תהליך מכירה איך לבנות תהליך שיווק איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר הכי יקר איך למכור את המוצר הכי יקר שיש איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים בירור צרכים האם להכאיב ללקוח הכאב של הלקוח הכאב של הלקוח הפוטנציאלי הלקוח הלקוח אומר יקר לי הלקוח הפוטנציאלי הלקוח מתנגד למחיר הלקוח שלך המוצר הכי יקר שיש המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הפוטנציאלי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי זיהוי זיהוי הכאב של הלקוח זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי זיהוי הכאבים של הלקוח זיהוי הצורך של הלקוח זיהוי הצרכים של הלקוח זיהוי כאב זיהוי כאב של הלקוח זיהוי כאבים של הלקוח זיהוי מניעי הרכישה זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח זיהוי צורך זיהוי צורך של הלקוח זיהוי צרכים זיהוי צרכים של הלקוח יקר יקר לי יקר ללקוח כאב כאב של לקוח כאבים כאבים של הלקוח כאבים של לקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לבנות תהליך לבנות תהליך מכירה לבנות תהליך שיווק להכאיב ללקוח להתווכח על המחיר לזהות לזהות את הכאב לזהות את הכאב התאורטי לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח לזהות את הכאב של הלקוח ליצור ליצור ללקוח כאב ליצור ללקוח כאב חדש ליצור ללקוח צורך חדש למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה להכאיב ללקוח למכור למכור את המוצר למכור את המוצר הכי יקר למכור את המוצר הכי יקר שיש למכור את המוצר שלך למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוח מתעניין לקוח פוטנציאלי לקוחות לקוחות מתעניינים לקוחות פוטנציאלים מה הכאב של הלקוח מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי מה הכאבים של הלקוח מה הצורך של הלקוח מה הצרכים של הלקוח מהם הצרכים של הלקוח מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירה מניעי הרכישה של הלקוח מניעי הרכישה של לקוח מניעי רכישה מרגיש שהמוצר יקר מתי ליצור ללקוח כאב חדש מתנגד למחיר פוטנציאל פוטנציאליות פרמיית מחיר פרמיית מחיר גבוהה צורך צורך של הלקוח צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של הלקוח צרכים של לקוח קשה למכור מוצר יקר שיווק תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך שיווק תהליכי מכירה תהליכי שיווק תהליכים
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
... מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ... כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני? וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך משפיע תמחור יקר מידי של המוצר שלך ותמחור מעל מחיר השוק ... כל מיני הסברים בראש שלו. הלקוח יכול לדוגמה להסביר לעצמו שלמרות שהמחיר של המוצר X הוא הכי יקר שיש יותר מכל שאר המוצרים המתחרים, הרי ... מאוד אוהב את המוצר וכאשר הלקוח מבין את הערך שהמוצר נותן, אז למרות שאולי המוצר מתומחר יותר יקר מכל שאר המוצרים, הרי שהלקוח יכול בכלל ... של המוצר נכון ומוצדק, לא בגלל שהלקוח יודע להסביר לעצמו מה בדיוק היתרונות של המוצר שמתומחר יקר ביחס לאחרים ולא בגלל שהלקוח מבין את ... - מבין את ההבדלים השונים שיש בין המוצרים המתחרים. ושהלקוח מבין את היתרונות שיש במוצר הכי יקר. 2 - הלקוח מבין את ההיגיון של התמחור. ... לקוח נתקל במוצר שמתומחר מעל למחיר השוק והלקוח לא בדיוק מבין את ההבדלים שבין המוצר הכי יקר לבין שאר המוצרים. או שהלקוח לא מבין למה התמחור ככ יקר לדעתו , כי אולי לדעת הלקוח היתרונות ... היגיון וכולי. במילים אחרות, בתרחיש הזה, התמחור היקר, הוא חלק מתהליך השיווק עצמו. כי המחיר הגבוה, גורם ללקוח להאמין ולחשוב שהמוצר הזה ... ככה וכולי. הסברים שונים שעשויים לעבור במוחו של הלקוח, שגורמים ללקוח לחשוב שהמוצר הכי יקר, הוא כנראה גם הכי טוב. אבל יש עוד ... הלקוח חושב שהתמחור לא מוצדק, זה עשוי לגרום לו לחשוב דברים רעים על העסק שמנסה למכור הכי יקר שיש. וכמובן שבכל תרחיש, תהליך שיווק טוב ... את ההבדל שיש בין המוצרים השונים שמצדיק בעיניו את המחיר שאתה מבקש על המוצר שלך, הכי יקר שיש. ועוד נקודת מבט צריכים לזכור, כי ... המוצרים ואת עלות הייצור הגבוהה יותר שבין המוצרים השונים. כך יהיה ללקוח יותר קל לקבל את המחיר הגבוה ולרצות לרכוש את המוצר שלך כאשר יהיה לו ...
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר? כאשר לקוח מציין שהמוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין אם המוצר באמת יקר או אם מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד כהן מדגיש כי קודם כל יש לבדוק את האמת האם באמת מדובר במוצר יקר, לפני שמתחילים לענות או לשכנע את הלקוח. אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא לא להילחץ, אלא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם המוצר אכן יקר. אם אתה מוכר מוצר שעולה יותר ממתחרים, אך יש לו ... האם המוצר באמת שווה את המחיר או לא? אם המוצר שווה את המחיר, יש להסביר זאת ללקוח. אם לא, יתכן שכדאי לשקול להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות שיצדיקו את המחיר הגבוה. הדרך הראשונה היא לשאול את עצמך האם המוצר שלך באמת יקר. אם התשובה היא כן, ומדובר בעלויות גבוהות או רווח גבוה, אז יש להסביר זאת ללקוח בצורה כנה. אם המוצר שלך לא יקר, תסביר ללקוח את היתרונות שמגיעים עם המוצר הזה, ותסביר מדוע זה שווה את המחיר. במצבים שבהם הלקוח מציין שמצא מוצר דומה במחיר זול יותר, יש לבדוק אם מדובר במוצר זהה. אם מדובר במוצר זהה, יש להסביר את היתרונות של המוצר שאתה מציע, גם אם המחיר גבוה יותר. לעיתים הלקוח לא מודע להבדלים בין המוצרים, ויש צורך להציג את היתרונות שלך. במקרה שבו המוצר אכן יקר, המוכר יכול לשקול אם להוריד את המחיר או להוסיף ... על המחיר. אם הלקוח מרגיש שאתה משדר ביטחון ומסביר את היתרונות של המוצר שלך בצורה כנה, סביר להניח שהוא יהיה פתוח לרכוש את המוצר במחיר שאתה מציע. מה המשמעות של המחיר הגבוה? אליעד מדגיש שהמוכר צריך לשאול את עצמו האם המוצר שלי באמת יקר? לפני שהוא ממהר להציע הנחות או תוספות. אם יש תועלות נוספות שמצדיקות את המחיר, כמו שירות טוב יותר או איכות גבוהה יותר, יש להסביר את היתרונות ללקוח בצורה כנה, ובאופן שמראה על הערך המוסף של המוצר. אם המחיר הגבוה נובע מעלויות ייצור גבוהות או שירותים נוספים, המוכר יכול להסביר זאת ללקוח. אך אם אין סיבה מוצדקת למחיר גבוה, יתכן ויהיה עליך לשקול להוריד את המחיר או ... תועלות, יתכן ויהיה על המוכר להימנע ממכירה. הסיכום הכללי העיקרון הבסיסי שמבקש אליעד להעביר הוא: אל תעשה הנחות או שינויים במחיר מבלי להבין קודם אם המוצר שלך באמת יקר. תתחיל בשאלה האם המוצר שלך באמת יקר, ולאחר מכן תוכל להסביר את היתרונות או הצרכים של הלקוח בצורה כנה. איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדות לקוח איך לענות ללקוח שטוען שהמוצר יקר? הדרכת אנשי מכירות מכירה ושיווק מוצר יקר איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר? כאשר לקוח מציין כי המוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין האם המוצר באמת יקר או שמא מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד מדגיש כי חשוב לבחון את המצב באופן אובייקטיבי, ולא להסתמך רק על תחושת הלקוח. בהנחה שהלקוח אומר שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם אכן מדובר במוצר יקר. לעיתים, כאשר המחיר של המוצר גבוה ביחס לעלות ... עשויה לא להיות מספקת אם הלקוח לא מעוניין בשירותים הנלווים אלא רק במוצר עצמו. לגבי התשובות שיש להציע, אליעד טוען כי השאלה שצריכה להישאל היא: האם המוצר שלי באמת יקר? אם התשובה היא כן, ויש סיבה אמיתית ל
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
... רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ... הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי מהי עלות אלטרנטיבית ואיך היא משפיעה על רווחיות המכירה? כאשר קונים מוצר ב - 100 שקלים, לא משתלם למכור אותו ... במחיר של 110 או 120 שקלים לפחות. אך גם אם המוצר נמכר במחיר גבוה יותר, לפעמים הוא עדיין לא כדאי למכירה, בשל המושג הכלכלי שנקרא עלות אלטרנטיבית. מהי עלות אלטרנטיבית ואיך היא באה לידי ... להם עבודות פחות משתלמות, וכך לא להפסיד זמן ומשאבים יקרים. אך אליעד מציע כיוון מחשבה נוסף, שהוא המהותי יותר - אין מוצר שבאמת לא כדאי למכור אותו. הרעיון המרכזי הוא שכל מוצר ... מומחה מבוקש מאוד עם תור ארוך יכול להציע שירות פשוט במחיר יקר במיוחד, כי הערך שהלקוח מקבל הוא לא רק המוצר הפשוט אלא גם האמינות, האיכות, והמומחיות של אותו אדם ספציפי. כלומר, למרות ... פשוט להעלות את המחיר. איך לענות ללקוח ששואל למה כל כך יקר? כאשר לקוח שואל מדוע המחיר גבוה , ניתן להשיב לו בצורה פשוטה וישירה: המחיר גבוה כי אתה מעוניין בשירות או במוצר דווקא ממני. יש ביקוש רב לשירותים שלי, ואני מתמחר בהתאם. התשובה הזאת מבהירה ללקוח את ... מאוד. המחשבה הראשונית יכולה להיות למה שהלקוח ירצה לשלם מחיר גבוה עבור שירות פשוט שאפשר לקבל בזול במקום אחר?. אך זוהי הנחה שגויה. ייתכן שהלקוח רוצה דווקא אותך בשל המומחיות והאיכות ... לך צורך לחשוב במקום הלקוח או להניח מראש שהוא יחשוב שהמחיר יקר מדי. תן לו את המחיר ותאפשר לו להחליט. מה המסקנה המרכזית של אליעד בנוגע למכירת מוצרים לא כדאיים לכאורה? המסקנה החשובה ... כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לתמחר מוצרים ושירותים? מהי עלות אלטרנטיבית? איך להגדיל רווחיות של עסקאות? איך להפוך כל עסקה לרווחית? ... תמחר את העבודה הפחות רווחית ביותר כסף. אם הלקוח ימצא שזה יקר מדי - הוא יוותר. אבל ייתכן שהוא כן מוכן לשלם, במיוחד אם יש לך ערך מוסף והוא רוצה לרכוש דווקא ממך. למה זה חשוב? כי ... שווה למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לא להפסיד עסקאות? עבודה עם קבלני משנה, תמחור מוצרים ושירותים, איך להפוך כל עסקה לכדאית? איך להפוך כל ...
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
... לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים למה קשה לאיש מכירות למכור מוצר יקר? אחת הבעיות המרכזיות שבהן נתקל איש מכירות היא התחושה שהוא מוכר מוצר יקר מדי ללקוח. התחושה הזאת נובעת מכך שהמוכר עצמו מאמין שהמוצר לא מצדיק את המחיר שנדרש עליו. אליעד כהן מסביר שאנשי מכירות מוצאים ... מחיר בשל עלויות גבוהות או מלאי יקר שקיים אצלו. המוכר הוא שכיר ולא קובע את המחיר, לכן אין לו אפשרות להוזיל את המחיר למרות שהוא מרגיש שהמוצר יקר מדי. אליעד מביא דוגמה מהתוכנית יצאת צדיק, שבה מתקן מכונת כביסה גבה 500 שקלים על תיקון שכלל לא ביצע בפועל. כאשר נשאל למה לא ביקש מחיר גבוה יותר אם כבר החליט לרמות, ענה המתקן שהוא פשוט רצה את הסכום הזה וחשש שהלקוח יסרב לשלם אם יבקש יותר. הדוגמה מדגישה את הבעייתיות ... עם המחיר שהוא גובה. כיצד התחושה של מחיר יקר מדי משפיעה על המכירה? אליעד מדגיש שהבעיה העיקרית אינה הקושי לשכנע את הלקוח לשלם, אלא התחושה הפנימית של המוכר, שחש אשמה או אי - נוחות על כך שהוא מוכר במחיר גבוה. התחושה הזאת משפיעה על יכולתו למכור ועל ההתנהלות שלו מול הלקוח. למשל, מוכר מסגרת משקפיים שקונה אותה בעשרה שקלים ומוכר באלף ... מים במדבר במיליון דולר. לכאורה המחיר גבוה מאוד ביחס לעלות, אך מצד הלקוח במדבר, זה יכול להיות המחיר הנכון כי זה מה ששווה לו התועלת של המוצר באותו רגע. הוא מציין כי המחיר ... כדי שאיש המכירות לא ירגיש אשמה על המחיר הגבוה, אליעד מציע לו לשנות את נקודת המבט שלו על מה שהוא מוכר ללקוח: להבין שהלקוח מוכן לשלם את המחיר ולכן המחיר הוא לגיטימי. לראות את ... מדגיש שהקושי לראות לקוחות משלמים מחיר גבוה נובע מההשלכה העצמית של המוכר, כלומר, המוכר מדמיין שהוא עצמו הלקוח ולכן הוא מזדהה עם התחושה שהלקוח כביכול נדפק. אם המוכר יבין שזה לגיטימי שמישהו ימכור לו במחיר גבוה ויראה בכך גם תועלת לעצמו, יהיה לו קל יותר למכור לאחרים במחיר גבוה. איך צמחונות ואכילת בשר קשורים לבעיית המחיר היקר? אליעד עושה השוואה בין הקושי של מוכר למכור מוצר יקר לבין קושי של אנשים טבעונים או צמחונים שמתנגדים לאכילת בשר בגלל הזדהות עם בעלי חיים. הצמחונים מניחים שהחיות סובלות מתוך השלכה ... מזדהה עם התחושה של הלקוח שהוא משלם מחיר יקר מדי. הדרך להתמודד עם זה היא להבין שהתחושה של הזדהות נובעת מהשלכה של תחושות פנימיות ולא בהכרח משיקוף המציאות של הצד השני. אליעד ... לתחושה של הלקוח לאחר שרכש מוצר במחיר גבוה ואחר כך גילה שהוא היה יכול לקנות אותו במקום אחר בזול יותר. הוא מסביר שתחושת הנדפקתי נובעת מכך שהלקוח מתמקד רק במחיר ששילם ולא ... המקורי של המוצר, יכול למכור מוצר במחיר גבוה ולהרגיש עם זה בנוח, כל עוד הוא משוכנע שהערך שהלקוח מקבל מצדיק את התשלום. איך למכור מוצר יקר בלי להרגיש אשמה? האם המחיר קובע את הערך ללקוח? למה מרגישים רע למכור ביוקר? מה הקשר בין טבעונות למכירות? איך להתמודד עם תחושת ... לו למכור את המוצר זה כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי, המוכר חושב שהמוצר יקר מדי אז תגיד לו אז תוזיל את המחיר, אוקי ועכשיו יכול להיות שתי תשובות אפשריות תשובה אחת אני לא יכול להוזיל את המחיר כי... תשובה ... המחויבים שלו ועדיין הוא חושב שזה יקר מדי כי הלקוח יכול לקנות את זה במקום אחר יותר בזול או מה שזה לא יהיה והוא לא יכול להוזיל את המחיר הוא נתקע עם מלאי ישן והמלאי הישן עלה לו יקר והוא יש לו מחויבויות או מה שזה לא יהיה ותשובה שניה אפשר להגיד שהוא יכול להגיד אני שכיר אני לא יכול להוזיל את המחיר והוא עדיין ... זה שהוא חושב שהמוצר שהוא מוכר ללקוח יקר מדי זאת השאלה. זה מתחבר בהיבט כזה או אחר לתוכנית יצאת צדיק או יצאת רשע מכירים את התוכנית הזאת? יפה ששמה הרבה פעמים ביקשו הרבה ... שמרגיש שקשה לו למכור כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי נלך על המקרה הקלאסי שבמדובר בשכיר שאמרו לו תמכור מוצר והוא אומר המוצר יקר. ש: צריך לשכנע את הקונה שזה מחיר טוב. אליעד: אין לו בעיה לשכנע שזה מחיר טוב הוא מרגיש רע מזה שהוא מוכר מוצר יקר מדי ללקוח, הבנת הלקוח אין לו בעיה לשלם הבעיה היא במוכר שמרגיש רע מזה שהוא מוכר מוצר יקר מדי. ש: אז שיגדיל את היתרונות של המוצר הזה בפני עצמו ואז. אליעד: ולמה הוא חושב יקר מדי? כי הוא אומר הוא יכול לקנות את זה שם יותר בזול, מה זה קשור שהוא יגדיל את היתרונות? ש: לא שיש במוצר הזה משהו, אתה נותן איזה ...
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
... הוא צריך להבין תחילה מה העלויות שלו ומה המחיר שמתחתיו לא כדאי לו כלל לייצר או למכור את המוצר. לאחר מכן הוא מבצע סקר שוק, ובודק את המחיר הגבוה ביותר שהשוק מוכן לשלם עבור המוצר שלו, ומתוך כך הוא בוחר מחיר מתאים, תוך שהוא משאיר מקום מסוים למיקוח. השכיר צריך לאמץ את אותה אסטרטגיה בדיוק. עליו להבין תחילה מהו השכר המינימלי ... תאב כסף או חמדן, ומבלי להמעיט בערך שלך. הדרך להתחיל היא לחשוב כמו עצמאי. העצמאי נתקל בבעיה דומה כאשר הוא צריך לתמחר מוצר: אם המחיר גבוה מדי, הלקוח לא יקנה אותו, אם המחיר נמוך מדי, הוא לא יוכל להרוויח. על מנת לתמחר מוצר, העצמאי חייב קודם כל להבין מהן העלויות שלו, מהו המחיר המינימלי שהוא יכול לקבל כדי שזה ייצא לו ... איך לתמחר את המוצר אם הוא יהיה גבוהה מדי לא יקנו ואם הוא יהיה זול מדי אתה לא תרוויח אתה יכול להרוויח יותר אולי יכולת למכור ביותר יקר. ולכן השאלה איך לדבר על שכר בראיון עבודה או בדיון שכר היא זהה לשאלה איך לתמחר מוצר. עכשיו איך מתמחרים מוצר אתה בודק קודם כל נגיד מה העלויות שלך ומה הסכום שמתחתיו אתה בכל מקרה לא ... את המוצר בכלל, אחר כך אתה עושה סקר שוק כמה אתה חושב שאתה יכול למכור את זה ואז אתה מבקש איזה מחיר שאתה חושב שאתה יכול לקבל עליו את המחיר הגבוהה ביותר שאתה חושב שאתה יכול לקבל עליו ואם נגיד זה לא יתאים אתה יכול להוריד את המחיר או משהו כזה נניח. מה שזה אומר בפרקטיקה לגבי השכיר שהשכיר צריך לחשוב כמו העצמאי, זאת אומרת אתה ...
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
... שאת מגיעה לבית הלקוח את רוצה לגבות 500 שקלים, אסור לך לחשוב שהמחיר יקר מדי רק כי את משווה אותו למחיר הזול בביתך. הלקוח לא עושה את אותו החישוב שאת עושה. הוא חושב מנקודת מבט של נוחות אישית: ייתכן שעבורו שווה מאוד לשלם את ההפרש, מכיוון שזה חוסך לו מאמץ וזמן. אליעד ממחיש זאת ... ביחס לנוחות שלו, ולא ביחס למחיר המקורי של השירות. מה לעשות כאשר לקוח מתנגד למחיר? כאשר לקוח מתנגד למחיר הגבוה, אליעד מציע שתסבירי לו את האלטרנטיבה הזולה יותר: אם המחיר יקר לך, יש לך אפשרות לקבל את השירות במחיר נמוך יותר אצלי בבית. גישה זו מייצרת עבור הלקוח אפשרויות בחירה, וגורמת לו להבין את הערך של השירות שאת מספקת במיקום הנוח ... הלקוח, כדי לפצות על המאמץ והזמן הנוספים. מתן אפשרות ללקוח לבחור בין מחיר זול יותר אצלך לבין מחיר גבוה ונוח בביתו. הערכה נכונה של שווי השירות דרך עיני הלקוח, תוך התמקדות בנוחות שלו ולא רק במחיר עצמו. לסיכום, אליעד ממליץ לאמץ גישה מעשית, חכמה וממוקדת, המאפשרת לך למקסם ... דרך שליח מחזקת את הרעיון: אנשים מוכנים לשלם יותר עבור נוחות, גם אם המחיר גבוה. אליעד מסביר שהלקוח לא עושה חישוב של המחיר לפי מה שהגיוני לך, אלא לפי מה שמנחם לו או נותן לו נוחות. לבסוף, הוא מייעץ לה לעדכן את המחירים שלה בהתאם למאמץ ולתמורה שהיא ... אם את נוסעת אליו לבית שלו יש לזה מחיר תתני מחיר ואם הוא יגיד לך שזה יקר אז מה תגידי לו? ש: שיבוא אלי הביתה או שלא יבוא. אליעד: תגידי לו אז מה אם זה יקר אתה חושב שזה יקר אז יש לך אופציה לבוא הביתה. ש: מעניין היה לנסות את זה. אליעד: תראי את צריכה להבין משהו מסוים יכול להיות שאת חושבת דרך הראש שלך ולא דרך הראש שלו, בואי נניח נגיד שהוא בא ...
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
... מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים למה אנשים יעדיפו לקנות דווקא מחברים שלהם, אפילו במחיר גבוה יותר? אליעד כהן מסביר כי אנשים יעדיפו לעיתים קרובות לקנות מוצרים או שירותים דווקא מחברים שלהם, גם אם המחיר גבוה יותר ממה שמוצע במקום אחר. הוא מציין שתי סיבות מרכזיות לתופעה זו: הראשונה היא תחושת האמון והביטחון שיש להם בחבר. ... לצד שיפור המוצר. יצירת קשר חברי ואמיתי עם הלקוח תגרום לו לרצות לקנות דווקא ממך, גם כשהמחיר גבוה יותר, ואפילו כשהמוצר פחות מושלם. זהו המפתח להצלחה ארוכת טווח בעסקים ובמכירות. איך להתחבר עם הלקוח? איך לגרום ... אישיים חשובים במכירה? איך למכור תחושה טובה ללקוח? למה אנשים יעדיפו לקנות מחברים שלהם גם כשהמחיר גבוה יותר? אנשים באופן טבעי יעדיפו לקנות מחברים שלהם, אפילו אם אותם חברים מוכרים במחיר יקר יותר. הסיבה העיקרית לכך היא תחושת הביטחון והאמון שקיימת ביחסים בינאישיים קרובים. למשל, אדם שרוצה לקנות רכב עשוי ... לגבי לקוחות אוקי בעיקרון יש היגיון לומר שאתה תעדיף לעבוד עם חברים שלך זה נכון גם אם הם יותר יקרים אפילו לא תמיד אתה תעדיף לעבוד עם חברים שלך כי הם נותנים לך הנחה, יש היגיון לפעמים שאתה תעדיף לעבוד עם חברים שלך גם אם הם יותר יקרים יש בזה היגיון? ש: יש גם היגיון הפוך. אליעד: שמה? ש: שאני אעדיף לא לעבוד עם חברים שלי. אליעד: נכון למה כי אתה ... של העניין המהות של העניין זה שבאופן יחסי את תעדיפי הרבה פעמים עם חבר שלך גם אם הוא יותר יקר למה כי את סומכת כי את חושבת שהוא לא ידפוק אותך כי את חושבת שהוא לא ינסה לחסוך עליך שהוא לא יקמבן אותך, משהו ...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות כאשר לקוח אומר יקר לי? כאשר לקוח טוען שהמוצר יקר לו, הדבר החשוב ביותר הוא לא למהר לענות או לנסות לשכנע אותו מיד. תחילה, חשוב מאוד להבין למה בדיוק הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי. הביטוי יקר לי הוא ביטוי כללי מאוד ויש לו מספר רב של פירושים אפשריים: ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ממה שהוא ציפה לשלם. ייתכן שאין לו כרגע מספיק כסף לרכישה. ייתכן שהוא חושב שאפשר לקנות את המוצר במקום אחר במחיר זול יותר. ייתכן שהוא חושב שהמוצר עצמו לא שווה את המחיר. ייתכן שהוא אינו מודע ליתרונות המוצר ולכן לא ... או כי חשוב לו להרגיש שעשה עסקה טובה. בשלב הראשון, התגובה הנכונה היא לשאול אותו: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? מטרת השאלה הזו היא לקבל מידע ברור יותר. לעיתים קרובות, הלקוח יענה שהמחיר פשוט גבוה, וזה עדיין לא מידע שמספיק לטפל בהתנגדות. במקרה כזה, צריך להמשיך לשאול שאלות ממוקדות יותר כמו: ביחס למה זה יקר לך? האם המחיר יקר ביחס לתקציב שיש לך כרגע? האם זה יקר לך לעומת מוצרים אחרים שראית? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה חושב שתקבל? כך ניתן להוביל את הלקוח לחשוף מהי בדיוק ההתנגדות האמיתית שלו. ... איך להדגיש את היתרונות של מוצר? איך לקוחות מחליטים על רכישה? איך למכור בלי לתת הנחות? איך להתמודד עם טענת לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולתת תשובה מידית. לפני שמגיבים, יש להבין את המשמעות של דבריו. הביטוי יקר לי הוא כללי ויכול להתפרש בכמה אופנים. לכן, השלב הראשון הוא לברר למה בדיוק הלקוח מתכוון. שלב ראשון: להבין את המשמעות של יקר לי כאשר הלקוח אומר יקר לי, השאלה המיידית שצריך לשאול אותו היא: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? זאת מכיוון שיקר לי הוא מושג יחסי, שיכול לנבוע ממגוון סיבות: המחיר גבוה יותר ממה שהלקוח ציפה. הוא אינו יכול להרשות לעצמו את המוצר כרגע. הוא סבור כי ניתן למצוא את אותו ... הנחה מתוך הרגל או רצון להרגיש שהוא קיבל עסקה טובה. ברוב המקרים, כאשר שואלים לקוח למה הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי , הוא פשוט יחליף את המילים ויגיד זה עולה הרבה כסף, אך תשובה כזו אינה מספקת מידע נוסף. לכן, ... איך להתמודד עם ההתנגדות, יש להבין את הסיבה המדויקת לכך שהלקוח טוען שיקר לו. ניתן להמשיך ולשאול אותו: ביחס למה זה יקר לך? האם זה יקר לך ביחס לכסף שיש לך כרגע? האם זה יקר לך ביחס למחירים של מוצרים דומים? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה מצפה לקבל מהמוצר? לאחר שהלקוח מספק תשובה, אפשר להמשיך ולחדד: אם הלקוח ... את מניעיו האמיתיים. אם הלקוח עדיין לא משתף פעולה, יש להמשיך ולשאול שאלות מכוונות עד שמגיעים לאמת. סיכום כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולנסות לשכנע אותו. יש להבין תחילה למה הוא מתכוון, לברר מהי ההתנגדות האמיתית שלו, ... עד כאן הבנו, בא המוכר ואמר לקונה המוצר עולה כמה עולה? ש: מאתיים. אליעד: מאתיים שקלים מה הקונה אמר הקונה אמר זה יקר לי יפה, מה אתה אמור לעשות כשאומרים לך יקר לי? ש: שכחתי. אליעד: אתה אומר להפעיל את השכל שלך קודם כל להפעיל את השכל, מישהו אומר לך
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות מה זה מוצר יקר ומתי מוצר נחשב יקר? כשלקוח אומר שהמוצר יקר, אליעד כהן מסביר שאין באמת מושג כזה מוצר יקר באופן מוחלט. המושג יקר הוא תמיד יחסי לאדם ספציפי. כשלקוח אומר יקר לי, זה אומר שביחס למצבו הכלכלי, סדרי ... שהמוצר עולה יותר ממה שהוא רוצה או יכול לשלם. במילים אחרות, אף מוצר אינו יקר באופן אובייקטיבי, אלא תמיד מדובר בעניין של תפיסה אישית של הלקוח. לכן, כדי להבין מה זה אומר באמת יקר, צריך להבין כיצד הלקוח חושב ומה המשמעות של יקר עבורו. האם יש מצב שבו מוצר באמת יקר? אליעד כהן מסביר באופן ברור שאין דבר כזה מוצר יקר באופן מוחלט. גם אם איש המכירות חושב שהמוצר יקר ולא היה קונה אותו בעצמו, זו מחשבה שקרית כי הוא ... כסף נוסף כדי לקנות את המוצר ב - 11 דולר, עדיין זו לא הוכחה שהמוצר באמת יקר. כי יכול להיות שאותו אדם כל כך רוצה את המוצר שהוא ... מבחינת הלקוח, זה הדבר שהכי חשוב לו בעולם כרגע, ולכן בעיניו המחיר אינו יקר. לכן המסקנה הברורה היא שרק הלקוח יכול להחליט האם המוצר יקר עבורו או לא, כי זה תלוי במה שהלקוח חושב ומרגיש באותו רגע. למה אנשי מכירות חושבים שהמוצר שלהם יקר? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאיש מכירות חושב שהמוצר שהוא מוכר יקר היא, שלרוב אנשי מכירות מרוויחים יחסית מעט כסף ... שהם בעצמם לא היו יכולים להרשות לעצמם לקנות, וכך נוצרת אצלם תחושה שהמוצר יקר, למרות שעבור הלקוח זה לא בהכרח נכון. אליעד מדגיש שאסור לאיש המכירות להחליט בשביל הלקוח אם זה יקר או לא, כי זה לעולם לא תלוי באיש המכירות, אלא רק בתפיסת הלקוח. איך להתמודד כשלקוח אומר יקר לי? כשלקוח אומר יקר לי, הגישה המומלצת על ידי אליעד כהן היא להעביר את נטל ההוכחה ללקוח עצמו. במקום שאיש המכירות יסביר ללקוח מדוע המוצר לא יקר, עליו לשאול את הלקוח שאלות כגון: למה אתה אומר שזה יקר לך?, למה אתה חושב שהמוצר לא שווה את המחיר?, ... את המוצר הזה?. המטרה היא שהלקוח יתחיל להסביר בעצמו מדוע הוא חושב שהמוצר יקר לו, וכך יהיה לו קשה יותר להחזיק בטענה זו ללא ...
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
... להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ ... את היתרונות שלו בצורה טבעית וביטחון. איך להתמודד עם מכירה של מוצר יקר או בלי חשק? האם מכירת מוצר יקר חייבת להיות אתגר? אליעד טוען שלא, כל עוד אתה מבין את הערך של המוצר. אם אתה מרגיש שהמחיר גבוה מדי או שהמוצר לא מספק ערך, תהליך ... מבין את הערך שאתה מציע ללקוח, המכירה תהיה קלה יותר גם כשמדובר במוצר יקר. במקרים שבהם אין לך חשק למכור, ... יפחתו והמכירה תתבצע בצורה טבעית. איך למכור? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצרים יקרים? איך לשכנע לקוחות? ... ולהרגיש בנוח כשמוכר, איך להתמודד עם חרדת מכירות ואיך למכור גם כשהמוצר יקר או אין חשק למכור. התשובה לשאלה ... ובמחיר, המכירה תתבצע בקלות רבה יותר. איך להתמודד עם מכירה של מוצר יקר או בלי חשק? מכירת מוצרים יקרים לא חייבת להיות מאתגרת אם אתה מבין את הערך של המוצר. אם אתה מרגיש שהמחיר גבוה מדי או שהמוצר לא טוב מספיק, תהליך ... שלם עם הערך שאתה מציע, תוכל למכור אותו בקלות רבה יותר, גם אם המחיר גבוה. בנוסף, אם אין לך חשק למכור, זה ... שאתה מבקש, תוכל להציג את זה בקלות. איך למכור איך למכור בלי חשק איך למכור מוצרים יקרים איך לשכנע לקוחות הדרכת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: המחיר גבוה, איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: המחיר גבוה, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למנהלים, קואצר לזוגיות, הכוונה אישית בתחום המחיר גבוה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 09:34:05 - wesi1