אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוצר שלך ✔איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:00איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
מהי הטעות הנפוצה בהתייחסות ללקוחות?

אליעד כהן מסביר בהרצאה כי הטעות הנפוצה של אנשים שנותנים שירות או מוכרים מוצר, היא שהם חושבים שהעסקה בינם לבין הלקוח היא טכנית בלבד. לדוגמה, אם אתה מלמד שיעורים פרטיים במתמטיקה, אתה עשוי להניח שהמוצר שאתה מספק הוא הידע בתחום המתמטיקה. לכן, אתה עשוי לחשוב שהלקוח יבחר בך רק בגלל שאתה טוב יותר, מקצועי יותר, מנוסה יותר או זול יותר ממורים אחרים. אבל זו תפיסה מוטעית.

מה באמת הלקוח מחפש כשהוא פונה אליך?

הלקוח לא מחפש רק מוצר או שירות, אלא תחושה טובה. לפני הכל, הוא בן אדם שמעוניין להרגיש טוב. לדוגמה, אם תלמיד מגיע ללמוד מתמטיקה מתוך חרדה לקראת מבחן, אפילו אם תלמד אותו את החומר בצורה לא מושלמת, אבל תגרום לו להרגיש ביטחון עצמי רב יותר, הוא יצא ממך עם תחושה טובה. התחושה הזו היא מה שיגרום לו לאהוב אותך, להיות נאמן אליך ולהביא לך לקוחות נוספים. כלומר, הוא לא קונה ממך רק ידע, אלא הוא רוכש ממך בעיקר ביטחון ותחושה חיובית לגבי עצמו.

איך אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב?

הדרך לגרום ללקוח להרגיש טוב היא לא רק באמצעות המקצועיות שלך, אלא גם באמצעות היחס שאתה נותן לו והקשר האישי שאתה מייצר איתו. לדוגמה, אליעד מסביר שהלקוח משלם לא רק על השירות הישיר, אלא בעיקר על התחושה שהוא יוצא איתה אחרי המפגש. גם אם הלקוח קיבל מוצר לא מושלם אבל הרגיש שהיחס כלפיו היה מעולה, הוא יצא מרוצה ויחזור אליך שוב. לכן, חובה לשאול את עצמך מול כל לקוח: איך אני יכול לגרום לו להרגיש טוב? איך היחס האישי שאני נותן לו משפיע על תחושת הסיפוק שלו?

איך נכון להתנהל מול לקוח במחלוקת כספית?

כאשר יש מחלוקת כספית, למשל כשהלקוח רוצה לשלם פחות ואתה רוצה יותר, אליעד מדגיש שהעיקר הוא לא הכסף או הפרטים הטכניים, אלא ההבנה ההדדית והתחושה. לדוגמה, אם תסביר ללקוח בצורה מכובדת ומבינה מדוע המחיר שלך גבוה יותר, אפילו אם יש מחלוקת, היחס והכבוד שנתת לו יגרמו לו להרגיש טוב יותר. כלומר, גם במחלוקת חשוב לזכור שהמטרה היא לשמר את התחושה החיובית ולא רק לפתור את הצד הטכני של העניין.

מה קורה כשהלקוח לא מתעניין במוצר שלך למרות שאתה מקצוען?

אליעד מסביר שלפעמים אתה יכול להיות מקצוען בתחומך, אך אנשים לא ירצו לעבוד איתך בגלל חוסר היכולת שלך ליצור קשר אישי נכון. הוא נותן כדוגמה אנשים שיש להם מומחיות טכנית גבוהה, אך חסרה להם מיומנות בין - אישית, מה שגורם ללקוחות להתרחק מהם. אם אתה נתקל בכך, כדאי לך לבחון את הגישה שלך מול לקוחות ולהוסיף ממד אישי וחוויית שירות נעימה לצד המקצועיות הטכנית.

מה לעשות כשלקוח רוצה אווירה נעימה ולא רוצה לפתור את הבעיה?

אליעד מתייחס לדילמה שהעלה אחד המשתתפים, שהביע חשש שמטופל יעדיף להישאר בבעיה שלו רק כי הוא נהנה מהאווירה הנעימה בטיפול. אליעד ענה שאם אתה באמת יכול לפתור את הבעיה, עליך לפתור אותה באופן כזה שגם הסיבה שהלקוח רצה את האווירה הנעימה (הבעיה האמיתית שלו) תיפתר. אם הלקוח נשאר רק בגלל האווירה, סימן שלא פתרת את הבעיה האמיתית. הוא מבהיר שאם המטרה שלך היא לגרום ללקוח לחזור, כדאי לייצר אווירה נעימה, אך אם המטרה שלך היא רק לפתור בעיה ולהתקדם הלאה, אתה יכול להיות יותר קשוח ופחות להשקיע ביצירת אווירה נעימה.

איך אליעד מציע להתמודד עם לקוח או עובד לא מרוצה?

אליעד מציין שהיחס האישי שאתה נותן חשוב לא רק מול לקוחות, אלא גם מול עובדים. עובד לא נשאר אצלך רק בגלל הכסף אלא בגלל תחושת הסיפוק שהוא מקבל. אם אתה נותן לעובדים או ללקוחות שלך תחושה שאתה מכבד אותם, מקשיב להם ומתייחס אליהם ברמה האישית, הם יבחרו להישאר איתך גם אם מבחינה כספית או מקצועית הם יכלו לקבל תנאים טובים יותר במקום אחר.

האם להיות נחמד תמיד עוזר ללקוחות לרצות אותך?

אליעד מדגיש שלפעמים יש צורך למצוא את האיזון הנכון. אם המטרה שלך היא שהלקוח ימשיך איתך לזמן ארוך, אתה צריך ליצור חוויית שירות חיובית. אך אם אתה מעוניין רק בעסקה טכנית נקודתית, אין הכרח להיות נחמד בצורה מוגזמת. הוא מציע למצוא את האיזון ולהתאים את עצמך למטרה הספציפית שלך עם כל לקוח.
איך להתייחס ללקוחות כדי להשיג את אהבתם?

הטעות הקלאסית של אנשים שנותנים שירותים היא לראות את העסקה ביניהם לבין הלקוח כעסקה טכנית בלבד. לדוגמה, אם אתה מלמד שיעורים פרטיים, רבים חושבים שהמוצר שהם מציעים הוא השירות עצמו, כלומר, שיעור שבו יעניקו ללקוח ידע בתחום מסוים. אך זו לא האמת - המהות של העסקה היא לא רק המוצר הטכני שאתה נותן, אלא התחושה שהלקוח יקבל ממך. הלקוח פונה אליך כי הוא רוצה להרגיש טוב, ורק לאחר מכן הוא מתעניין בשירות עצמו.

מה הלקוח באמת רוצה?

הלקוח רוצה תחושה טובה, ולא רק את המוצר או השירות שאתה מספק. לדוגמה, אם הוא מגיע ללמוד מתמטיקה ומרגיש חרדה לפני מבחן, אתה לא רק מלמד אותו את החומר, אלא גם מספק לו ביטחון בכך שאתה משדר לו תחושת ביטחון לקראת המבחן. גם אם הלימוד עצמו לא היה מושלם, התחושה החיובית שצבר יגרום לו להרגיש טוב ולקבל ערך מהמפגש. כאשר הלקוח מרגיש טוב, הוא ירצה לחזור אליך, להמליץ עליך ולקבל את השירות שלך גם אם המוצר עצמו לא היה מושלם.

איך לגרום ללקוח להרגיש טוב?

עליך להתמקד לא רק במקצועיות שלך, אלא גם במעטפת הרגשית שאתה מספק. גם אם המוצר שלך טוב מאוד, הלקוח לא ירגיש אליו חיבור אם אתה לא תדע איך ליצור איתו קשר אישי ולהתייחס אליו. כשאתה עובד מול לקוח, תשאל את עצמך איך אתה יכול להקל עליו להרגיש טוב, כיצד תחושת השייכות וההבנה שתקבל ממנו תשפיע עליו בצורה חיובית.

איך להתמודד עם דילמות בנוגע לאווירה עם הלקוח?

אם אתה נמצא במצב שבו הלקוח רוצה חווית שירות נעימה, אך אתה חושש שהוא לא ירצה לפתור את הבעיה שלו מתוך חשש לא לאבד את התחושה הטובה, זה הזמן לשאול את עצמך אם באמת אתה יכול לעזור לו לפתור את הבעיה. אם אתה מאמין שאתה יכול לפתור את הבעיה, עליך להרגיש נעים ומקצועי במקביל, ולזכור שלפעמים כדאי להתעקש על פתרון הבעיה ולהשאיר את הלקוח מרוצה מהתהליך כולו.

מה קורה כאשר הלקוח לא מביע עניין בשירות?

אם אתה מקצוען בתחום שלך אך הלקוח לא רוצה לעבוד איתך, חשוב להבין שיכולות להיות סיבות מעבר למקצועיות שלך. ייתכן שהבעיה נעוצה ביכולת שלך ליצור קשר אישי עם הלקוח ולהתאים את עצמך לצורכי הלקוח. אם אתה מוצא את עצמך במצב כזה, תוכל לשקול אם כדאי להימנע מהגישה הטכנית ולהתמקד יותר ביצירת חוויית שירות חיובית עבור הלקוח.
עכשיו עוד דבר שמי שזה פשוט לו אז זה פשוט לו ומי שזה לא פשוט לו אז זה יחדש לו או יחדד אז הנושא כזה טעות קלאסית של אנשים שנותנים שירות למישהו, מה הטעות יש אנשים שחושבים כשהם נמצאים מול לקוח.

ש: שהלקוח הוא המלך.

אליעד: לא שמה שהם חושבים שהמהות של העסקה בינם לבין הלקוח זאת עסקה טכנית, נגיד שאתה לדוגמה מה נגיד?

ש: מלמד שיעורים פרטיים.

אליעד: מלמד שיעורים פרטיים אוקי נניח אז לכאורה מה המוצר שאתה נותן ללקוח שיעורים פרטיים מה הוא אמור לקבל בתמורה לדעת נגיד את תחום המתמטיקה, עכשיו מה אמור לכאורה על פי ההיגיון הבסיסי לגרום ללקוח לרצות לעבוד איתך שאתה יכול לתת לו מוצר יותר טוב מאחרים מוצר יותר טוב אתה תסביר לו יותר טוב יש לך יותר מיומנות יותר ניסיון יותר ידע, אתה יותר מקצועי אתה מסביר יותר טוב וכו' ואם זה גם יותר זול אז זה בכלל אתה גם יותר זול וגם יותר טוב וכו'.

ואז מה שקורה שבפועל זה לא תמיד ככה בפועל זה לא תמיד ככה זאת אומרת החשיבה שחושבת שמה שיש בינך לבין הלקוח זה עניין טכני היא טעות, נסביר מה נכון לחשוב ומה נגזור את מה שצריך לגזור. זה עובד אחרת יש מולך לקוח הלקוח הוא קודם כל בן אדם הוא בן אדם לפני שהוא לקוח לפני שהוא רוצה לדעת מתמטיקה לפני שהוא רוצה שיעור פרטי לפני שהוא רוצה את השירות שלך קודם כל הוא בן אדם, כבן אדם מה הוא רוצה הוא רוצה להרגיש טוב למה הוא פונה אליך כי הוא רוצה להרגיש טוב אתה בעיקרון אמור לגרום ללקוח שלך להרגיש טוב.

באיזה דרך אתה גורם לו להרגיש טוב יש גבול אתה אומר לדוגמה אני לא מוכן לגרום לו להרגיש טוב בללכת לעשות לו קניות אני לא מוכן לעשות דברים מסוימים ויש דברים שאני רוצה לעשות אבל עדיין יש, זה לא אתה לא עושה לו טוב רק במוצר שאתה נותן לו אתה עושה לו טוב גם מסביב. בסופו של דבר נגיד שהוא בא אליך נגיד לדוגמה ללמוד תחום מסוים אוקי הוא לא משלם לך כסף רק על מה שלימדת אותו הוא משלם כסף על זה שבאופן יחסי כשהוא יצא ממך הוא הרגיש יותר טוב מאשר אם הוא לא היה יוצא ממך שזה בעצם אומר אם הוא לא היה בא לא היה הולך למישהו אחר.

לדוגמה נגיד שהוא נכנס אליך נגיד עם חרדה שהוא יכשל במבחן ואתה לימדת אותו את החומר בצורה מקרטעת אבל נתת לו ביטחון שהוא יצליח במבחן ונגיד שהביטחון הזה לדוגמה נגיד עשה לו טוב, אוקי הדבר הזה יגרום לו לאהוב אותך יגרום לו לאהוב אותך הוא יהיה לקוח שלך יותר טוב הוא יביא לך עוד לקוחות הוא יאהב אותך וכו'. מה שאני בעצם חותר פה, ואם לדוגמה נגיד אתה תתמקד אך ורק בקטע הטכני ורק בקטע המקצועי וכל שאר הסיפורים ואתה לא תהיה נחמד ולא משנה מה הוא לא ירצה אותך.

עכשיו מה חשוב לי להגיד פה עוד פעם יש עוד תופעה מעניינת שהרבה פעמים אנשים מתעסקים באומנות באיזה משהו הם יוצרים איזה מוצר מסוים ואז הם מחליטים ללכת למכור אותו לציבור הרחב אבל יש להם מיומנות ביצור של המוצר ואין להם את המיומנות במכירה, עכשיו והאנשים האלה בעיקר האנשים האלה שהם באים נגיד מרקע טכני הם תופסים את העסקה כעסקה טכנית הם תופסים אותה "כי אני בא לתקן לו את המזגן אני בא לסדר לו את ה - x בבית, אני נותן לו תיקון ל - x אני נותן שירות x" אבל זאת לא האמת אתה לא נותן שירות x אתה עושה לאנשים טוב.

מה אתה עושה להם טוב שהמוכר במכולת עושה להם טוב בלתת להם אוכל אתה עושה להם טוב במשהו אחר אבל במהות המהות היא שאתה עושה להם טוב זאת המהות. עכשיו ולכן כשעומד מולך לקוח תשאל את עצמך איך אני יכול לעשות לו טוב כבן אדם מה הרצונות שלו איך אני יכול למלא לו אותם, אתה כמובן תשתדל שזה יהיה באמצעות המקצועיות שלך אבל המקצועיות שלך היא צורה שבה אתה עושה לו טוב היא לא המהות של מה שאתה נותן לו הלקוח לא בא אליך בשביל המוצר שאתה נותן לו אלא בא אליך בשביל התחושה הטובה שבאופן כללי הוא קיבל ממך.

ולכן אם לדוגמה נגיד הלקוח נגיד רוצה לשלם לך מאה שקלים ואתה נגיד רוצה ממנו מאתיים שקלים נניח עכשיו האם מחויב שתריב עם הלקוח שלך אז אם אתה חושב שהעיקר זה הדבר הטכני אז מתחיל להיות פה בלגן "הוא רצה ככה אני אמרתי לו ככה" נהיה בלגן אבל הלקוח רצה להרגיש טוב, אם הוא יבין למה לקחת לו יותר אם הוא יבין למה ביקשת יותר אם הוא יבין שאתה מכבד אותו אם יהיה פה סיפור שלם כאילו גם אם נגיד אתה מתווכח עם הלקוח שלך על משהו ולפעמים יש מצבים שאתה מתווכח עם הלקוח שלך על משהו השאלה איך אתה עושה את זה.

אתה עושה את זה מתוך כבוד אתה עושה מתוך מאבק של אגו אתה מתחשב ברצונות שלו מה אתה עושה שם בדיוק זה העניין. ומה שאני חותר ואומר עוד פעם אתה לא מוכר ללקוח מוצר אתה מוכר לו תחושה אתה מוכר לו תחושה התחושה זה שהוא ירגיש טוב והמוצר שאתה נותן לו זה אחת הדרכים שלך לגרום לו להרגיש טוב הוא בא אליך בשביל להרגיש טוב לא בשביל המוצר, תבין את זה תעשה לו טוב הוא ירצה אותך גם אם המוצר שלך יהיה גרוע לא תבין את זה גם אם המוצר שלך יהיה טוב הוא לא ירצה את המוצר.

הבנו את הסיפור כנ"ל לגבי העובדים שלך כנ"ל לגבי כל מיני מערכות יחסים אתה חושב שאם הוא עובד שלך הוא בא לפה בשביל הכסף אתה נותן לו עוד כסף ובזה קנית אותו אבל זה לא נכון הוא בא אליך כי הוא חושב שיהיה לו יותר טוב לעבוד אצלך מאשר לשבת בבית ויהיה לו יותר טוב לעבוד אצלך לא רק בגלל הכסף שאתה נותן לו גם בגלל הצורה שאתה מדבר אליו גם בגלל איך שאתה מתייחס אליו, גם בגלל שאתה מתייחס ברמה האישית גם בגלל כל מיני סיבות. מה אתה רוצה להגיד?

ש: זה סוג של דילמה שיש בנושא הזה מטופל שמגיע נגיד לעשות לו אווירה נעימה וטובה, עכשיו השאלה היא הדילמה היא חשש שהוא לא ירצה להיפטר מהבעיה שלו כי בשבילו זאת חוויה עם המטפל זאת חוויה טובה על מנת לא להפסיד את החוויה הטובה שיש לו אז הוא לא ירצה להיפטר מהבעיה שיש לו זאת הדילמה.

אליעד: ואתה יכול לפתור אותו?

ש: אז אולי עדיף כאילו בהתלבטות אם אולי יותר טוב אולי עדיף לא ליצור אווירה נעימה בעניין טכני כאילו.

אליעד: מהמם מה שאתה אומר מהמם, עכשיו יש לי שאלה אתה רוצה לפתור אותו מהבעיה שלו?

ש: כן.

אליעד: אוקי ואתה חושב שאתה יכול לפתור אותו מהבעיה שלו?

ש: אני מאמין שכן.

אליעד: אוקי ואתה יכול לפתור אותו מהבעיה שבגללה הוא גם רוצה את האווירה הנעימה?

ש: מה השאלה.

אליעד: אז זאת אומרת שאתה לא יודע לטפל טוב כי אם בסופו של דבר הוא נשאר בשביל האווירה זה אומר שמספיק רע לו בחיים בשביל להישאר בשביל האווירה אז תפתור לו את הבעיה שגורמת לו לרצות להישאר בגלל האווירה. אתה צודק שאם יש לך מישהו שבא עם בעיה מסוימת ואתה רוצה להעיף אותו ממך שגם זה לא ברור למה שתרצה להעיף אותו ממך, אם אתה רוצה להעיף אותו ממך אז תבעט בו.

ש: לא להעיף אותו מעצמי הוא בא עם בעיה מסוימת.

אליעד: מה הבעיה המסוימת?

ש: עכשיו המטרה היא לטפל בבעיה הזאת וזהו.

אליעד: נכון מה המטרה של מה שאני אמרתי אני ניסיתי להסביר לך איך לגרום לו לרצות לעבוד איתך אם אתה רוצה שהוא יעבוד איתך פחות תהיה נחמד פחות זה כל הסיפור בפשיטות. אם אתה בראש שלך, יש מצבים שאתה איש מקצוע מאוד טוב בתחומך ואנשים לא רוצים לעבוד איתך כי אתה מאוד לא טוב בתקשורת בין אישית אני דיברתי על זה על זה דיברתי מעבר לזה זה סיפורים אחרים.

ש: אבל לפעמים בן אדם כאילו קשה לבן אדם בגלל המקצועיות האישית ולא בגלל המוצר גם יש תופעה כזאת.

אליעד: ומה אכפת לך מה הבעיה שלך אתה לא מעוניין.

ש: אני במטרות.

אליעד: אז אתה לא מעוניין אתה אומר מי שרוצה את המוצר הזה כן מי שלא שילך לעזאזל כן נגיד שכן אז תעשה מראש תגיד "אתה רוצה את המוצר? כן, לא לך לעזאזל" זהו תהיה קשוח מראש מה הבעיה אל תהיה נחמד תהיה כמו הנאצי של המרק.

ש: אני רוצה שהוא יהיה אצלי.

אליעד: הבנתי אז בהתחלה תהיה נחמד ואחרי שהוא יבוא אליך תבעט בו תמצא איזון בסדר.
לזכור החשיבה לקוח לא מרוצה העובדים שלך נכון לחשוב לדוגמה איך לשכנע מושלם חסר ביטחון עצמי תחושת ביטחון עצמי מטרה אהבה איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך איך להבין איך להבין לקוח איך להבין לקוחות איך להשיג איך להשיג לקוחות איך להתייחס איך להתייחס ל איך להתייחס ללקוח איך להתייחס ללקוחות איך לרכוש איך לרכוש לקוחות איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות הישגים הלקוח הלקוח רוצה הלקוח שלך המוצר המוצר שלך התחברות לאהוב לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוחות לגרום ללקוחות לאהוב אותך להבין להבין לקוח להבין לקוחות להשיג להשיג לקוחות להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך להתחבר להתחבר עם הלקוח להתחבר עם לקוח להתייחס להתייחס ל להתייחס ללקוח להתייחס ללקוחות לקוח לקוחות לרכוש לרכוש לקוחות לרצות אותי לרצות אותך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשכנע לקוחות לאהוב אותך מה הלקוח רוצה מה הלקוח שלך רוצה מה המוצר שלך מה שהלקוח רוצה מוצר רוצה רצון שכנוע
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע? האם עדיף לדבר על יתרונות המוצר שלך או על חסרונות המתחרים? כאשר רוצים לשכנע לקוח לקנות מוצר, עולה השאלה מהי הדרך היעילה ביותר - האם כדאי להתמקד ביתרונות של המוצר שלך, או אולי דווקא להדגיש את החסרונות של המוצר של המתחרים? אליעד כהן מסביר שהתשובה הנכונה תלויה בסיטואציה הספציפית שבה נמצא הלקוח. איך הלקוח בוחר מוצר ומה משפיע על החלטתו? כל לקוח שקונה מוצר עושה זאת מתוך אמונה שהמוצר יביא לו יותר תועלת מנזק. כלומר, הלקוח תמיד יבדוק האם המוצר שלך טוב עבורו, אבל לא רק באופן כללי, אלא ביחס ... נמוך יותר, אז ברור שהוא יעדיף את האפשרות האחרת. לכן, ההחלטה אם להתמקד ביתרונות שלך או בחסרונות של המתחרים תלויה במה שהלקוח כבר יודע ובמה שהוא מאמין לגבי המוצרים השונים. מתי צריך להתמקד ביתרונות של המוצר שלך? אליעד כהן נותן דוגמה למצב שבו הלקוח כבר מכיר את החסרונות של המתחרים. הוא יודע שהמוצר של המתחרים לא מתאים לו או שהוא פחות איכותי, אבל הוא לא מספיק משוכנע עד כמה המוצר שלך טוב. במצב כזה, אין צורך לדבר על המתחרים, כי הלקוח כבר יודע על הבעיות שלהם. במקום זאת, הדבר הנכון לעשות הוא להציג ללקוח את היתרונות של המוצר שלך, להסביר לו על הערך המוסף שלו ולתת לו להבין מה הוא ירוויח מכך שיקנה דווקא את המוצר שלך. כך הלקוח יראה בבירור כיצד המוצר שלך עונה על הצורך שלו. מתי צריך להדגיש דווקא את חסרונות המתחרים? לעומת זאת, קיימים מצבים אחרים, שבהם הלקוח מכיר היטב את היתרונות של המוצר שלך, אבל בטעות הוא חושב שגם למתחרים יש את אותם ... טובים יותר ממך. במצב כזה, אין טעם להדגיש שוב את היתרונות שלך כי הלקוח כבר מכיר אותם. מה שחשוב לעשות הוא לספר ללקוח על החסרונות שיש למתחרים, ולהראות לו שהמוצר של המתחרים פחות טוב ממה שהוא חושב. רק אחרי שהלקוח ... מסביר שוב ושוב שהכל תלוי בסיטואציה. אם הלקוח יודע היטב את היתרונות שלך, תתמקד בחסרונות של המתחרים, ואם הלקוח יודע את החסרונות של המתחרים אבל לא בטוח למה המוצר שלך טוב - תתמקד ביתרונות שלך. ההחלטה מה להדגיש ... המוקדמות של הלקוח. למה חשוב להתאים את השיחה לתפיסת הלקוח? העיקרון הבסיסי שאליעד מדגיש הוא התאמת הגישה לסוג הלקוח, למה שהלקוח כבר יודע ולמה שהלקוח מאמין על המוצרים השונים. רק כאשר המוכר מבין בדיוק את תפיסת העולם של הלקוח, הוא יוכל לדעת האם להדגיש את היתרונות של המוצר שלו או את החסרונות של המתחרים. איך למנוע טעויות מול לקוח? הטעות הנפוצה שאליעד מזהיר מפניה היא להתעקש להציג את היתרונות של המוצר שלך כשהלקוח כבר מכיר אותם, או לדבר על חסרונות ... ביתרונות או בחסרונות? מה משפיע על החלטת לקוח? איך להציג מוצר מול המתחרים? איך להתאים את המכירה ללקוח? שלום לכולם הפעם אני רוצה להתמקד בעוד נושא של יתרונות של המוצר שלך וחסרונות של המוצר של המתחרים שלך. והשאלה הנשאלת היא האם בעצם עדיף, מוכרים מוצר ללקוח האם עדיף להתמקד ביתרונות של המוצר שלך או להתמקד בחסרונות של המוצר של המתחרים שלך וכל אחד עכשיו מוזמן לתת את התשובה ... תלוי בסיטואציה יש מצבים שבהם צריך להתמקד בחסרונות של המתחרים ויש מצבים שבהם צריך להתמקד ביתרונות שלך. ואני אסביר בגדול בן אדם קונה מוצר שהוא חושב שבאופן יחסי המוצר הזה יעשה לו יותר טוב מרע, שהרכישה של המוצר תגרום לו בסך הכל הסופי ליותר תועלת מנזק או איך שלא נגדיר את זה. עכשיו הבן אדם שקונה את המוצר הוא בודק שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב מרע אבל גם ביחס לאלטרנטיבות. ... תועלת בפחות עלות אז ממילא עדיף לו להשיג את אותה תועלת שהוא חושב שהוא ישיג במוצר שלך בפחות עלות במקום אחר וכו. ולכן בסופו של דבר הבן אדם עשה שיקול אם לקנות את המוצר שלך או את
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
... לגרום ללקוח לשנות את דעתו? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, לאהוב את המוצר שלך? וכיצד אפשר לגרום למישהו שחושב שאתה רק טועה, לחשוב שאתה ... של רק כן. דהיינו, שהאדם חושב שהרעיון המסוים הוא רק כן נכון ושכל שאר הרעיונות ששונים ממנו, הם רק לא נכונים. וזה מצב שבו, הלקוח שלך חושב שהוא צריך רק את המוצר שלך, ושרק המוצר שלך טוב עבורו, ושכל שאר המוצרים של המתחרים, הם רק לא טובים עבורו, והם רעים עבורו, ושרק המוצר שלך, הוא המוצר האחד והיחיד שיכול לעזור לו למלא את הצרכים שלו. שזהו כמובן המצב האידיאלי והטוב ביותר האפשרי. משום, שבו האדם משוכנע שהמוצר שלך, רק אותו הוא צריך, ושאת כל שאר המוצרים המתחרים, לא רק שהוא לא צריך אותם, אלא שהוא צריך להתרחק מהם כמה שיותר. והמצב הזה נקרא, מוצר מחוייב. שהלקוח מרגיש, שהוא מחוייב להשיג את המוצר שלך. ויש גם נקודת מבט נוספת מנוגדת והפוכה, שהיא המצב הגרוע ביותר עבורך כמוכר שמנסה לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולשכנע את האדם ברעיון שלך, והמצב הזה, הוא כאשר הלקוח מתייחס למוצר שלך, בהתייחסות שנקראת רק לא. דהיינו, שהלקוח מבחינתו חושב שהוא בטוח בדבר אחד, והוא, שהוא צריך להתרחק מהמוצר שלך כמה שיותר. ושאפילו עדיף לו להישאר בלי שום אלטרנטיבה, העיקר שהוא לא ירכוש ממך את המוצר שלך. וגם מצבים כאלו קיימים, כגון כאשר הלקוח חווה כעס שנאה נקמנות וכיוב. שלפעמים במקרים כאלו, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל רק לא. שזה מצב, שבו הלקוח מרגיש שמחוייב עבורו, שהוא יהיה בלי המוצר שלך. שאז הלקוח הוא לקוח קשה מאוד ואפילו לקוח עוין. כך שנקודת המבט הראשונה היא: מחוייב + יש + המוצר שלך. דהיינו, שהלקוח חושב שהוא מחוייב שיהיה לו את המוצר שלך. ונקודת המבט הנגדית שלה היא: מחוייב + אין + המוצר שלך. שהלקוח חושב שהוא מחוייב שלא יהיה לו את המוצר שלך. ואלו שני הקצוות האפשריים שהלקוח יכול להתייחס אל המוצר שלך. בקצה אחד יש אהבה אין סופית למוצר שלך. שזה נקרא מחוייב + יש + המוצר שלך. שהלקוח מרגיש שהוא רק + כן + רוצה את המוצר שלך. ויש את נקודת המבט הנגדית שהיא הגרועה ביותר עבור המוצר שלך, והיא שהלקוח מרגיש שהוא מחוייב + אין + המוצר שלך. דהיינו, רק + לא + רוצה את המוצר שלך. ובין הטווח הרגשי הזה של ההתייחסות של הלקוח אל המוצר שלך ואל הרעיון שלך, באמצע יש את כל שאר הטווח. דהיינו, שהלקוח ... שכן או שלא. ושהלקוח לא מתייחס למוצר שלך כאל רק כן או רק לא. אלא הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל גם כן וגם לא. וזאת בדכ ההתייחסות הנפוצה ביותר של הלקוח אל המוצר שלך. וכאן יש לשים לב, שסיכויי המכירה להתבצע גדלים יותר, ככל שהלקוח מתקרב יותר אל התפישה של המוצר שלך , כ: רק + מחוייב + יש + המוצר שלך. ככל שהלקוח בטוח יותר ומשוכנע יותר שהוא צריך וחייב רק את המוצר שלך, כך הסיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר. וכאן נבאר את הסוד ואת הדרך, כיצד אפשר לגרום לאדם שחושב שהוא רק לא ...
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
... איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על לקוחות ולבנות אמון ... אתה עוטף בחזרה את המוצר ללקוח, בעטיפה של מה שהוא ביקש, אז יש אפשרות לומר ללקוח הנה טלביזיה, שתוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה שזה בעצם לחזור כמעט ... שתעטוף ותציג ללקוח את המוצר שהוא רוצה, בעטיפה של הרצון הסופי שלו כנל. אבל ישנם מקרים, שבהם הלקוח מציג את מהות הדבר שהוא רוצה, והוא עוטף אותה ומציג אותה ... להשיג בסופו של דבר מהמוצר שלך, אז רצוי שתעטוף לו את המוצר שלך, בעטיפה של מה שהוא רוצה להשיג בסופו של דבר. דהיינו, תציג ללקוח את המוצר שלך, עם תיאור של מה שהלקוח עצמו רוצה שיקרה בסופו של דבר עם המוצר שלך. אבל עליך לזכור, שלפעמים אתה לא באמת יודע מה באמת הלקוח רוצה להשיג מהמוצר שלך. והוא אומר דבר אחד, אבל הרצון האמיתי שלו, הוא יכול להיות רצון אחר לגמרי. ואז, אם תשנה את הניסוח המקורי של הלקוח, אז ... מרחק גדול יותר, בין המוצר שלך, לבין מה שהלקוח באמת רוצה. או לדוגמה הלקוח אומר אני מחפש צעצוע לילד הקטן שלי, כדי שהילד יוכל ליהנות ולהתפתח מהמשחק ... דהיינו, מציגים את המוצר, בעטיפה שהיא כמה שיותר קרובה וממשית לחוויה שאותה הלקוח רוצה להשיג. והרעיון הוא, שהלקוח, כאשר הוא מציג את הרצון שלו, הוא ... מה הוא רוצה להשיג מהמוצר. מילים שגורמות לו להרגיש אהבה כלפי המוצר. לדוגמה: המילים הילד הקטן שלך ייהנה ויתפתח מהמשחק המילים האלו גורמות ללקוח לאהוב את המוצר שלך. כי הלקוח עצמו השתמש בהן, כדי לספר לך למה הוא רוצה לאהוב את המוצר שלך. כמו אדם שמחפש זוגיות, שאומר מה הוא מחפש בבן בת הזוג שלו, כך הלקוח שלך אמר, מה הוא מחפש במוצר שלך. וככל שיש התאמה זוגיות גדולה יותר, בין המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש, כך יש סיכוי לזוגיות טובה יותר. ועוד אוסיף, שאם לדוגמה הלקוח אומר אני מחפש משחק עבור הילד שלי, ... התאמה גדולה יותר בין המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש. ועוד אוסיף, שלמרות שיש יתרון גדול כאשר משתמשים במילים של הלקוח לתאר לו את המוצר שהוא מחפש, אעפכ לפעמים צריך גם לדעת להשמיט ולהסיר מילים שהלקוח משתמש בהן. כי לפעמים הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל מוצר אפשרי ... של הלקוח, שמציגות את המוצר שלך כמוצר אפשרי בלבד. ועליך לדעת להפוך את ההתייחסות של הלקוח למוצר שלך, מכך שהוא מוצר אפשרי עבורו, לכך שהוא יהיה מוצר ... מחירים וכיוב, בין המוצר שלך לבין המוצרים של המתחרים שלך, כדי שאולי הוא יצא לנופש וכולי. וכאן לדוגמה אפשר להציג ללקוח את הדברים בצורה של אני אתן לך פרטים על חבילת ... על המרחק של הלקוח, מהמוצר שלך. ואם ברצונך לקרב את הלקוח למוצר שלך, אז תשמיט את המילים המרחיקות של הלקוח מהמוצר שלך (וכן, זה סוג של יצירת לחץ על הלקוח). ולכן תאמר לו יש לי בשבילך חבילת נופש שמתאימה לך עבור הנופש הקרוב שלך. דהיינו, ... ותחליט לו שהוא רוכש את המוצר שלך. ותעשה את זה על ידי זה שאתה הופך את ההתלבטות שלו ואת הספקות שלו, לוודאות ביחס למוצר שלך. ועכשיו אוסיף עוד רמת עומק ... שלה. ותעטוף ללקוח את המוצר שלך, במילים שמנוגדות למילים שמהן הלקוח רוצה להתרחק. או במילים אחרות, כאשר הלקוח מציג לך את מה שהוא רוצה, תנסה לאתר: 1 - ... כלשהי, ושאולי בכלל המוצר לא מתאים לו, ושאתה רק מציג את הדברים, כאילו המוצר מתאים לו. ולכן צריך לדעת לעשות את זה בצורה טבעית והגיונית, שיראה ללקוח שבאמת המוצר שלך, מתאים בדיוק למה שהוא מחפש. ואתה, כאשר אתה רואה שמשהו מתאים בדיוק למה שאתה חושב שאתה מחפש, האם זה באמת אומר שזה מה ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... איך סוגרים את המכירה הראשונה? איך משכנעים את הלקוח הראשון? ועוד. אז נקודת ההתחלה, היא בהבנה הבסיסית ביותר של תהליך המכירה. והיא, שכדי שהלקוח יקנה ממך את המוצר, לשם כך הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע. דהיינו, הלקוח צריך לחשוב, שלקנות את המוצר שלך יעשה לו טוב, יותר מאשר לא לקנות את המוצר שלך ויותר מאשר לקנות מוצרים אחרים. או במילים אחרות, הוא צריך לחשוב שלקנות את המוצר שלך, יש בזה עבורו, יותר יתרונות מאשר חסרונות, גם ביחס ... והלקוח צריך לחשוב, שהאפשרות הטובה ביותר עבורו, היא להשתמש במוצר שלך + לקנות אותו ממך ולא מהמתחרים שלך. ולכן ממילא השאלות הנשאלות הן: 1 - איזה טוב יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 2 - איזה רע יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 3 - מהן האלטרנטיבות של הלקוח שלך, להשיג את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות עבורו, בצורה שתעשה לו פחות רע. לדוגמה, מחיר יותר נמוך אצל המוצרים המתחרים שלך. ואחרי שתשאל את השאלות הנכונות, ותמצא את ... על עצמן בניסוח שונה, אבל יש סיבה שהניסוח שונה, כי המשמעות שונה. וצריך להבין את הניסוח השונה ואת המשמעות השונה, ולהתייחס לכל משמעות בפני עצמה. שלב 1: הכר את המוצר שלך! אז כמובן לפני שניגשים בכלל להתחיל לשאול, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, לשם כך כמובן עליך להכיר את המוצר שלך, כמה שיותר, יותר טוב. וגם זה, לא ברור מאליו. כי ישנם הרבה אנשי מכירות, שלא מכירים כל המאפיינים של המוצר שהם מוכרים. ובכל מקרה, בשלב הראשון, עליך קודם כל להכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, כמה שיותר טוב. ולהכיר פירושו, מה המוצר יודע לעשות? מהן אפשרויות השימוש במוצר? איך משתמשים במוצר? מה המוצר יכול לעשות? מה המוצר נותן? מהם המאפיינים הטכניים של המוצר? וכולי. שלב 2: למד להכיר את יתרונות המוצר שלך! ואחרי שאתה כבר מכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, עכשיו בשלב השני עליך להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך. שזה בעצם אומר לשאול את עצמך ... השאלות הבאות, שמטרתן היא לגרום לאיש המכירות למצוא את כל הטוב האפשרי שיש במוצר שלו. כאשר את כל תחושת הטוב הזה, צריך כמובן להעביר ללקוח. והשאלות הן: מה הטוב שהמוצר שלי יכול לעשות ללקוח שלי? איזה טוב המוצר שלי עושה לאנשים? איך המוצר שלי יכול לשמח אנשים מישהו בעולם? אם המוצר שלי היה ניתן לאנשים בחינם, איזה טוב הוא היה עושה להם (בידוד העלות של הכסף)? איזה טוב המוצר שלי היה עושה לי, אם אני הייתי משתמש בו? איזה טוב המוצר שלי יכול לעשות למישהו כלשהו בעולם? איזה שימושים ניתן להשתמש במוצר שלי? אולי יש עוד שימושים שניתן להשתמש במוצר שלי, למרות שמלכתחילה המוצר שלי לא נועד עבורם? איזה בעיות המוצר שלי יכול לפתור ללקוח? איזה בעיות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ... אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות הלקוח יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה תועלות המוצר שלי יכול להביא ללקוח? איזה יתרונות
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... חלק מחומרי השיווק נועדו לספר ללקוח על המוצר. יש חומרי שיווק שנועדו למתג את העסק, יש חומרי שיווק שנועדו לגרום ללקוח לרצות את המוצר וכולי, בהתאם לצורך של המשפך השיווקי. וכאשר אנחנו מדברים על חומרי שיווק, לכל חומרי השיווק יש את אותה המהות האחת. והיא להגדיל אצל הלקוח הפוטנציאלי, את הרצון ... ללקוח להאמין במוצר שלנו ולרצות לרכוש את המוצר שלנו. ויש 2 שיטות לדבר הזה. שיטה אחת של מיתוג ושל בניית מותג, תהיה הכנת חומרי שיווק שמהדהדים שוב ושוב ללקוח מסר על המותג. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכבים ואתה ... נמצאים הלקוחות שלך, שאולי ירכשו ממך את המוצר, תנסה להבין איך הכי נכון להעביר להם את המסר, כמה המותג שלך טוב ומוצלח עבורם. ועכשיו תהדהד להם אותו שוב ושוב בדרכים כאלו ואחרות ובקמפיינים שיווקיים כאלו ... של מה המסר שאתה רוצה שהלקוח יאמין לגבי המוצר שלך ואז לבנות ולפרסם קמפיין בהתאם, אלא לגשת לעניין מנקודת מבט אחרת, שחושבת על איך אני גורם ללקוח להבין שהמוצר שלי הוא הכי טוב עבורו, ולא באמצעות הדהוד חוזר של מסרים שיווקיים, אלא בדרך אחרת. שהיא, שאתה לוקח את המוצר שלך ומכין רשימה של פירוט של מה המוצר שלך מספק ללקוח. והרשימה יכולה להתחלק ל 2 חלקים. חלק אחד לפרט ברשימה על המוצר שלך, כל דבר שהמוצר שלך מספק ללקוח באופן כללי, בצורה הכי פשוטה והכי בסיסית שיש. החלק השני יהיה פירוט של ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך. כמה הבדלים? תשובה: כמה שיותר. איזה הבדלים? תשובה: ההבדלים שאתה חושב שיהיו הכי חשובים ללקוח שלך. או במילים אחרות, שלב ראשון תכין רשימה בסיסית של תכונות ומאפיינים של המוצר שירות שלך. שלב שני תכין את הרשימה הזאת, עם דגש על הבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך. אז השלב הראשון בתהליך הכנת חומרי השיווק, הוא הכנת רשימה של המאפיינים של המוצר שלך, עם דגש על ההבדלים שבין המוצר שלך לבין מוצרים מתחרים. השלב השני יהיה, לחשוב, על איך מכינים חומרי שיווק, שמטרתם לא תהיה לשתול ללקוחות מסר בתת מודע באמצעות הדהוד של המסר השיווקי, אלא ... ללקוח שלך להתנסות במוצר שלך ולהרגיש את המוצר שלך, כמה שיותר. רצוי גם באמצעות לספק ערך ללקוח שלך. דהיינו, נכין חומרי שיווק, שיעזרו ללקוח שלך להתנסות ולחוות את השימוש במוצר שלך. ורצוי באמצעות הכנת ... שלהם וכולי, אז ממילא הוא ירגיש כלפי המוצר שלך, את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש כלפי המותג שלך. או אם לדוגמה יש לך נגריה, ואתה חושב שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, ברמת הדיוק שאתה מדייק את העבודה שלך, אז ... כאן הבנו, שלב 1 להכין רשימת מאפיינים של המוצר שלך, עם דגש לגבי ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך. שלב 2 להכין תכנים שיווקיים שימחישו ללקוח שלך את ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך. כאשר הרעיון הוא, לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך כמה שיותר, ליהנות באמת מהמוצר שלך כמה שיותר, כדי שזה בעצמו יגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. והכל כמובן, במידה והמוצר שלך באמת טוב ללקוח. כי אם אתה נוכל ואתה הולך לשקר את הלקוח שלך, או אם אתה מוכר מוצר די גרוע ושבאמת לא כדאי ללקוח לרכוש את המוצר שלך, גם לא בגלל מחיר זול, אז אולי כן כדאי ללכת על שיטת השיווק של ליצור קמפיין שיווקי ולהדהד שוב ושוב את המסר כנל. כי אפילו אם אתה מוכר מוצר גרוע, אבל ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
... מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך ... למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? ... כי לפעמים אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר, שבאמת הוא יותר יקר מאשר שאר המוצרים המתחרים שלו. ולפעמים באמת המחיר שלנו הרבה יותר יקר מאשר שאר המוצרים שהלקוח יכול לרכוש. ואנחנו רוצים שהלקוח ירכוש את המוצר שלנו, שלצורך העניין הוא המוצר הכי יקר בקטגוריה שלו. כמה יקר? נניח שהוא יקר פי 10 מכל שאר המוצרים שמתחרים בו. אז איך עושים את זה? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו? ועל הדרך נסביר גם, איך ... לבנות מותג על? ועוד... אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שכדי שהלקוח ירכוש את המוצר שלנו, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש את המוצר שלנו, ביחס לכל שאר האפשרויות שיש לו. דהיינו, הוא כנראה צריך לחשוב שלרכוש את המוצר שלנו, יעשה לו מאוד מאוד טוב. כל כך טוב, עד כדי כך שהוא יהיה מוכן לשלם פרמיית מחיר מאוד גבוהה, בגין המוצר שלנו. ולכן השאלה היא, איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו טוב מאוד מאוד טוב, טוב מאוד מאוד וכולי? ויש לכך כל מיני תשובות, אבל ... לנתח את העניין. והיא, כי יש 2 דרכים אפשריות איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו מאוד מאוד טוב. הדרך האחת אומר, באמצעות אמונה והדרך השניה אומרת, ... והיגיון. והדרך של האמונה אומרת, שעלינו לגרום ללקוח להאמין כמה שיותר, שהמוצר שלנו הכי טוב שיש, בפער הכי גדול שיש ביחס לשאר המוצרים. ואיך גורמים ללקוח להאמין בכך? בכל מיני דרכים כאלו ואחרות, שהן מהדהדות ללקוח את המסר התת הכרתי, שהמוצר שלנו יותר טוב, הכי טוב בעולם, טוב מכדי להיות אמיתי אבל הוא בהחלט אמיתי ... חשיפה וכולי ולא ניכנס לכאן כרגע. אבל יש עוד דרך איך לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלנו הכי טוב בעולם, והיא באמצעות השכל ולא באמצעות האמונה. ובאמצעות השכל ... לכל החיים, זה מסר שמדבר אל השכל של הלקוח. כי הוא עוזר ללקוח להבין, למה המוצר שלך יותר טוב והכי טוב שיש. ואני אסביר שוב. כאשר אנחנו מנסים לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלנו הכי טוב, אנחנו יכולים לעשות את זה באמצעות מערכת האמונה של הלקוח, שבה ... המסר הוא באופן ישיר או באופן עקיף. אבל בטוח נכון, שאם נשאל את הלקוח למה המוצר שלנו הכי טוב שיש, אז הוא לא ידע לנמק ולהסביר את הסיבות לכך שהמוצר שלנו הכי טוב בעולם. ושוב, ההפרדה בסוגי הפרסום, היא האם הלקוח יודע להסביר לעצמו את ההיגיון שיש למה המוצר שלנו הכי טוב שיש בעולם. איך זה נמדד? איך זה בא לידי ביטוי בפועל? במה באמת זה יותר טוב? מה באמת ההבדלים והיתרונות שיש בין המוצר שלנו, לבין שאר המוצרים המתחרים? אם בעקבות הפרסומת שלנו, הלקוח לא יודע להסביר ולנמק ולתת סיבות לכך שהמוצר שלנו יותר טוב ממוצרים אחרים, הרי שזו שיטת פרסום שמבוססת על אמונה ועל הדמיון. אבל אם הלקוח יודע להסביר בדיוק במה המוצר שלנו יותר טוב ממוצרים אחרים, הרי שזאת שיטת פרסום שמתבססת על ההיגיון ועל ... של הלקוח. ואיזו שיטה עדיפה מבין השיטות האלו? האם עדיף לנו שהלקוח יאמין שהמוצר שלנו הכי טוב, או שהלקוח שלנו יבין שהמוצר שלנו הכי טוב? אז התשובה היא כזאת: לכאורה עדיף שהלקוח יבין. אבל ליתר דיוק צריך לומר, שיתכן שאם הלקוח יבין במה המוצר שלך יותר טוב משל המתחרים, הוא לא ירצה לרכוש את
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחוייב או אפשרי?
... שיווק שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחוייב או אפשרי? כאן במאמר אבאר את אחד מהעקרונות ... שחושב שהוא צריך שיהיה לו גם מוצר מסוים, בנוסף על המוצרים שכבר יש לו. ויש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו רק את אותו המוצר המסוים. ונשאל: איזה לקוח יש סיכוי גדול יותר, שהוא ירכוש את אותו המוצר? תשובה: כמובן שהלקוח שחושב שהוא צריך רק את אותו המוצר, יש סיכוי גדול יותר, לכך שהוא ירכוש את אותו המוצר. הרעיון הזה מבוסס על רעיון אחר עמוק יותר, והוא הרעיון של ... או כאל דבר שהוא רק אפשרי עבורו. הלקוח שמתייחס אל המוצר שלך, כאל דבר שהוא חייב להשיג אותו, אצל הלקוח הזה, המוצר שלך נכנס להגדרה של רק. שהלקוח מרגיש ומבין, שרק המוצר שלך יכול לספק לו את מה שהוא רוצה. לקוח כזה, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר שלך, אם יש לו את היכולת לעשות זאת. מאחר שהוא חושב, שרק המוצר שלך הוא הטוב ביותר עבורו. ולעומת זאת, הלקוח יכול גם ... דהיינו, הלקוח חושב, שזה רק אפשרי בלבד שהוא ירכוש את המוצר שלך, אבל הוא לא מרגיש שהוא חייב לרכוש את המוצר שלך. במקרה כזה, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל דבר שמוגדר כגם. דהיינו, הוא מוכן לרכוש גם את המוצר שלך, והוא לא יסרב שיהיה לו גם את המוצר שלך. אבל הוא לא חושב שהוא חייב להשיג רק את המוצר שלך, ושרק המוצר שלך יכול לעזור לו. ולכן, במקרה כזה לדוגמה, יש פחות סיכוי שהלקוח ירכוש את המוצר. מאחר שהוא חושב שזאת רק אפשרות בלבד שהוא ירכוש את המוצר, ושהוא לא חייב לרכוש את רק את המוצר שלך. והמשמעות של זה היא, שכאשר אתה מדבר עם הלקוח, עליך כמוכר, להשתדל להעביר לו את המסר, שהמוצר שלך, הוא מחוייב עבורו, ושהוא לא רק אפשרי בלבד עבורו. ושהוא צריך רק את המוצר שלך , ולא גם את המוצר שלך. וככל שהלקוח יהיה יותר משוכנע, שהוא צריך רק את המוצר שלך, ושהוא חייב להשיג את המוצר שלך, כך יש סיכוי גדול יותר, לכך שהעסקה תתבצע. ...
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
... לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד ... מכירה ללקוח, כאשר באים לשכנע לקוח, וכאשר מנסים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך וכולי, צריכים לשים לב לכך ... צריך להחליט כמה החלטות. החלטה 1 הלקוח צריך להחליט שהוא רוצה לרכוש את המוצר באופן כללי. החלטה 2 שהלקוח צריך להחליט, היא שהוא רוצה לרכוש את המוצר שלך ממך ולא לרכוש את אותו המוצר או מוצר דומה או אחר מהמתחרים שלך. ואני מזכיר שיש תמיד גם תחרות פנימית בין סוגי מוצרים שונים, אצלך. כי גם המוצרים שלך, מתחרים אחד בשני. למרות שזה קצת שונה מהמוצרים של המתחרה שלך וכולי. וכאשר אתה בא לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, אז יש כאן כמה תהליכים. גם לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר באופן כללי, לדוגמה לשכנע את הלקוח שהוא ... את הרכב שלך ממך ולא משהו אחר ממישהו אחר. וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך ולא מוצר אחר ממישהו אחר. ... כך יש כאן כמה תהליכים שצריכים לקרות. הלקוח צריך להשתכנע 1 - שהוא רוצה את המוצר שלך. 2 - שהוא לא רוצה את המוצרים של המתחרים שלך. וכאשר אתה מנסה למכור ... עם המתחרים שלך. וגם אם למוצר שלך אין מתחרים, עדיין הלקוח לא חייב לרכוש את המוצר שלך והוא יכול לרכוש מוצרים שהוא ... יותר מאושר מאשר לרכוש ממך. ולכן עליך לשכנע את הלקוח, גם שעליו לרכוש את המוצר באופן כללי. וגם שכדאי לו לרכוש את המוצר ממך. וגם שלא כדאי לו לרכוש את המוצר של המתחרים שלך. ואם לדוגמה אתה מתמקד רק בלהסביר את היתרונות של המוצר שלך, יתכן שהלקוח בסופו של דבר ... חושב על המתחרים שלך. ויתכן שהלקוח ירכוש ממך, לא בהכרח כי הוא אוהב את המוצר שלך, אלא בגלל שהוא עוד יותר לא אוהב את המוצרים של המתחרים שלך. דהיינו, יתכן שאם תנסה להסביר ללקוח שהמוצר שלך טוב ומתאים לו, הוא לא ירכוש ממך. כי המוצר שלך לא באמת מספיק טוב לו. ואולי אם תסביר לו למה המוצרים המתחרים לא טובים לו, הוא כן ירכוש ממך, כי אולי בעיני הלקוח, המוצר שלך הוא הרע במיעוטו. בשורה ... תנסה לשים לב היכן נקודת הטורפה שלך? האם היא בכך שהלקוח שלך לא מבין למה המוצר שלך כל כך טוב עבורו? או שאולי הלקוח שלך לא מבין שהמוצרים של המתחרים שלך, גרועים עבורו, ביחס למוצר שלך? כי הרבה פעמים הלקוח חושב שהמוצר שלך יותר טוב, אבל רוכש את המוצרים המתחרים שלך, כי הוא לא מבין כמה הם גרועים וכמה המוצר שלך יותר טוב מהמתחרים שלך. ולכן לפעמים צריכים לשים דגש, לא רק על כמה המוצר שלך טוב, אלא גם על כמה המוצרים המתחרים שלך גרועים. ואיך להעביר את כל ...
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
... למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר? כאשר לקוח מציין שהמוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין אם המוצר באמת יקר או אם מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. ... את האמת האם באמת מדובר במוצר יקר, לפני שמתחילים לענות או לשכנע את הלקוח. אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא לא להילחץ, אלא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם המוצר אכן יקר. אם אתה מוכר מוצר שעולה יותר ממתחרים, אך ... אליעד מציין כי יש לבחון את המצב באופן אובייקטיבי, ולא להסתמך רק על תחושת הלקוח. האם המוצר באמת שווה את המחיר או לא? אם המוצר שווה את המחיר, יש להסביר זאת ללקוח. אם לא, יתכן ... או להוסיף תועלות נוספות שיצדיקו את המחיר הגבוה. הדרך הראשונה היא לשאול את עצמך האם המוצר שלך באמת יקר. אם התשובה היא כן, ומדובר בעלויות גבוהות או רווח גבוה, אז יש להסביר זאת ללקוח בצורה כנה. אם המוצר שלך לא יקר, תסביר ללקוח את היתרונות שמגיעים עם המוצר הזה, ותסביר מדוע זה שווה את המחיר. במצבים שבהם ... זול יותר, יש לבדוק אם מדובר במוצר זהה. אם מדובר במוצר זהה, יש להסביר את היתרונות של המוצר שאתה מציע, גם אם המחיר גבוה יותר. לעיתים הלקוח לא מודע להבדלים בין המוצרים, ויש צורך להציג את היתרונות שלך. במקרה שבו המוצר אכן יקר, המוכר יכול לשקול אם להוריד את המחיר או ... להילחץ מההצהרה של הלקוח על המחיר. אם הלקוח מרגיש שאתה משדר ביטחון ומסביר את היתרונות של המוצר שלך בצורה כנה, סביר להניח שהוא יהיה פתוח לרכוש את המוצר במחיר שאתה מציע. מה המשמעות של המחיר הגבוה? אליעד מדגיש שהמוכר צריך לשאול את עצמו האם המוצר שלי באמת יקר? לפני שהוא ממהר להציע הנחות או ... איכות גבוהה יותר, יש להסביר את היתרונות ללקוח בצורה כנה, ובאופן שמראה על הערך המוסף של המוצר. אם המחיר הגבוה נובע מעלויות ייצור גבוהות או ... לשקול להוריד את המחיר או להוסיף תועלות אחרות שיגבירו את הערך המתקבל מהעסקה. מה לעשות אם המוצר לא שווה את המחיר? במקרים בהם המוצר לא שווה את המחיר בעיני הלקוח, או שאין לו יתרונות שמצדיקים את עלות המוצר, אליעד מציין כי המוכר צריך לשקול אם כדאי לו להוריד ... הבסיסי שמבקש אליעד להעביר הוא: אל תעשה הנחות או שינויים במחיר מבלי להבין קודם אם המוצר שלך באמת יקר. תתחיל בשאלה האם המוצר שלך באמת יקר, ולאחר מכן תוכל להסביר את ... של הלקוח בצורה כנה. איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדות לקוח איך לענות ללקוח שטוען שהמוצר יקר? הדרכת אנשי מכירות מכירה ושיווק מוצר יקר איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר? כאשר לקוח מציין כי המוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין האם המוצר באמת יקר או שמא מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. ... חשוב לבחון את המצב באופן אובייקטיבי, ולא להסתמך רק על תחושת הלקוח. בהנחה שהלקוח אומר שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם אכן מדובר במוצר יקר. לעיתים, כאשר המחיר של המוצר גבוה ביחס לעלות הייצור או העלויות הקבועות של העסק, ...
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
... השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף ... כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם ... התמחור? האם התמחור לא הגיוני? וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך משפיע תמחור יקר מידי של המוצר שלך ותמחור מעל מחיר השוק של המוצר שלך? האם ואיך הם משפיעים על הדרך שבה הלקוחות ... המון השפעות שונות. ההשפעה הראשונה כמובן יכולה להיות שיהיה לך יותר קשה למכור את המוצר שלך. כי הלקוחות שלך אולי ירצו לרכוש את המוצר המתחרה שלך, שהוא יותר זול מהמוצר שלך. כמו כן יתכן שאולי תצטרך להשקיע הרבה יותר כסף בשיווק של העסק שלך, כדי שתוכל להצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו. ויתכן גם כמובן, שלא תצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה ויתכן גם שלא משנה כמה כסף תשקיע בשיווק המוצר שלך, לא תצליח לשכנע לקוחות לרכוש ממך את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו ויתכן שתפסיד כסף ... אבל כאן ננסה להסביר, בטווח הקצר, באופן מידי, כאשר לקוח נתקל במוצר שבעיני הלקוח המוצר הזה מתומחר הרבה מעבר למחיר השוק שלו, איך הלקוח תופש את המוצר הזה ואת העסק הזה? והאם ואיך זה משפיע על הלקוח שלך? ... אסביר, ברגע שלקוח נתקל במוצר מסוים עם מחיר מסוים, הלקוח חושב לעצמו מה דעתו על המוצר אבל הלקוח גם חושב לעצמו מה דעתו על התמחור של המוצר. האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? למה המוצר מתומחר במחיר הזה? וכאשר הלקוח שואל את עצמו מה ... לעצמו כל מיני הסברים בראש שלו. הלקוח יכול לדוגמה להסביר לעצמו שלמרות שהמחיר של המוצר X הוא הכי יקר שיש יותר מכל שאר המוצרים המתחרים, הרי שבאמת לדעתו של הלקוח, המוצר הזה מתומחר מאוד זול, ביחס לכמה שהלקוח חושב שכן אפשרי לבקש בעבור המוצר הזה. סיטואציה שכזאת יכולה להיות, כאשר הלקוח מבין את היתרונות של המוצר ביחס למוצרים המתחרים וכאשר הלקוח חושב לעצמו שהמוצר באמת הכי טוב שיש ושאם היה לו את הכסף, הוא עצמו היה רוכש את המוצר. וכאשר הלקוח מאוד אוהב את המוצר וכאשר הלקוח מבין את הערך שהמוצר נותן, אז למרות שאולי המוצר מתומחר יותר יקר מכל שאר המוצרים, הרי שהלקוח יכול בכלל לחשוב שביחס ליתרונות של המוצר, הרי שהמוצר מתומחר יותר זול ממה שהיה הגיוני לתמחר אותו. ויכול גם להיות מצב שהלקוח יחשוב שהתמחור של המוצר נכון ומוצדק, לא בגלל שהלקוח יודע להסביר לעצמו מה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: המוצר שלך, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: המוצר שלך, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מכירות, מאמן אישי קשב וריכוז, מאמן קריירה בתחום המוצר שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2810 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 00:45:58 - wesi1