אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הלקוחות שלך ✔לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ורעים בעסק?

בעלי עסקים רבים נתקלים לעיתים במצבים שבהם יש להם לקוחות שהם פשוט לא רוצים לעבוד איתם. מדובר בלקוחות בעייתיים, לקוחות רעים, או כאלו שמקשים על העבודה, פוגעים באיכות החיים ובשביעות הרצון הכללית. אז איך נכון לפעול במצב כזה? האם צריך פשוט לפטר את הלקוחות הבעייתיים או שיש דרך אחרת להתמודד איתם?

אליעד כהן מסביר שהפתרון להתמודדות עם לקוחות רעים ובעייתיים הוא לא להיכנס איתם לעימותים או להילחם בהם, אלא לפעול בצורה הרבה יותר חכמה ופשוטה - להשתמש בשיווק ומכירות. המשמעות היא להתמקד בשיפור עצמי, שיפור העסק, והגדלת כמות הלקוחות הפוטנציאליים הפונים אל העסק שלך.

למה שיווק יעזור לך להתמודד עם לקוחות לא רצויים?

כאשר עסק נמצא במצב שבו יש לו מעט לקוחות, הוא לעיתים נאלץ להתפשר על סוגי הלקוחות שלו, אפילו אם מדובר בלקוחות לא נעימים או לקוחות שמערערים לו את החיים. אבל ברגע שאתה פועל בצורה נכונה ומגדיל את כמות הלקוחות החדשים שפונים אליך, אתה יוצר לעצמך אפשרויות בחירה. האפשרויות האלו מאפשרות לך לוותר על הלקוחות שפוגעים באיכות החיים והעסק שלך, וכך אתה בעצם יכול לבחור את הלקוחות שאתה רוצה לעבוד איתם. המטרה של כל עסק היא להגיע למצב שבו הוא בוחר את הלקוחות שלו ולא להפך.

כיצד לשפר את העסק ולהגדיל את אפשרויות הבחירה שלך בלקוחות?

אליעד כהן מפרט כמה דרכים מרכזיות שבעזרתן אפשר לשפר את העסק ולהגדיל את כמות הלקוחות החדשים:
  • שיפור השירות ללקוח

    - כאשר אתה מעניק שירות איכותי ומקצועי יותר, אתה מושך אליך לקוחות טובים ואיכותיים יותר שמעריכים את השירות הזה. לקוחות בעייתיים נוטים להימנע מעסקים שמספקים שירות ברמה גבוהה.
  • שיפור איכות המוצר או השירות שאתה מציע

    - כאשר אתה מפתח מוצר או שירות ברמה גבוהה, אתה פונה לקהל שמעריך איכות, מה שמקטין את הסיכוי להיתקל בלקוחות בעייתיים. לקוחות שמחפשים איכות מוכנים לשלם יותר, וכך אתה יכול ליצור קהל לקוחות יותר נעים ונוח לעבודה.
  • שיווק נכון ואפקטיבי

    - כאשר אתה משקיע בשיווק ומכירות, אתה מגיע לקהל לקוחות גדול יותר. ככל שכמות הפניות עולה, אתה נמצא במצב של יתרון, שבו אתה יכול להרשות לעצמך לבחור רק את הלקוחות שאתה באמת רוצה לעבוד איתם. זה מאפשר לך להימנע מלקוחות שגורמים לך נזק או חוסר שביעות רצון.
האם צריך לפטר לקוחות בעייתיים?

אליעד כהן לא ממליץ להתמקד בפיטורי לקוחות בצורה ישירה כאסטרטגיה העיקרית, כי זה לא פותר את הבעיה האמיתית. אם תמשיך לפטר לקוחות אבל לא תמשוך לקוחות חדשים, בסופו של דבר אתה עלול להישאר ללא לקוחות כלל. במקום זאת, חשוב להשקיע בשיפור העסק, בשיפור השירות, בשיפור המוצרים ובשיווק אפקטיבי. ברגע שאתה עושה את הדברים הללו נכון, אתה מגיע למצב שבו תוכל באופן טבעי לוותר על לקוחות שאתה לא מעוניין בהם ולבחור את הלקוחות שמתאימים לך בצורה טובה יותר.

איך להגיע למצב שבו אתה בוחר את הלקוחות ולא הם בוחרים בך?

המטרה האולטימטיבית של כל בעל עסק, בין אם הוא עצמאי או בעל חברה גדולה, היא להגיע למצב שהוא זה שבוחר את הלקוחות שלו, ולא להפך. הדרך להגיע למצב הזה היא להשקיע כל הזמן בשיפור ובהתפתחות של העסק, כדי להגדיל את ההיצע שלך ולמשוך יותר לקוחות. כאשר יש לך שפע של אפשרויות ולקוחות חדשים, אין סיבה שתקבל לקוח לא רצוי או בעייתי.

לסיכום, הדרך הטובה והיעילה ביותר להתמודד עם לקוחות רעים או בעייתיים היא לא לנסות להילחם בהם או להתפשר עליהם, אלא לשפר את עצמך, לשפר את העסק שלך, להשקיע בשיווק נכון ואפקטיבי, וכך להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים שפונים אליך. רק במצב כזה תוכל לבחור באמת עם מי אתה רוצה לעבוד וליצור עסק מוצלח, משגשג ונעים לניהול.
מה לעשות עם לקוחות רעים ובעייתיים?

בהנחה שיש לך לקוחות שאתה לא רוצה לעבוד איתם, לקוחות שמערערים לך את החיים וגורמים לך לחוסר שביעות רצון - מה עושים? הפתרון ללקוחות רעים ובעייתיים הוא פשוט: שיווק ומכירות.

איך שיווק יכול לעזור לך להתמודד עם לקוחות בעייתיים?

המשמעות של שיווק היא להגדיל את כמות הלקוחות שפונים אליך. ככל שיהיו לך יותר לקוחות פוטנציאליים, כך תוכל לבחור את הלקוחות שאתה באמת רוצה לעבוד איתם. בסופו של דבר, כל עסק צריך לשאוף להגיע לנקודה שבה הוא בוחר את לקוחותיו ולא להפך.

איך משפרים את העסק כדי למשוך לקוחות טובים?
  • שיפור השירות - ככל שתעניק שירות טוב יותר, כך תמשוך לקוחות איכותיים יותר.
  • שיפור המוצר - אם המוצר שלך טוב יותר, הלקוחות שיבואו יהיו כאלה שמעריכים איכות.
  • שיווק יעיל - ככל שתשווק את עצמך בצורה טובה יותר, תוכל להגיע לקהל יעד רחב יותר ולבחור עם מי לעבוד.
ברגע שתצליח להביא יותר לקוחות, תוכל לסנן ולבחור את אלה שמתאימים לך.

לסיכום

אם אתה לא רוצה לעבוד עם לקוחות מסוימים, הפתרון הוא לא להילחם בהם, אלא להשתפר, לשווק את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות. ככל שיגיעו יותר לקוחות פוטנציאליים, תהיה לך האפשרות לבחור את הלקוחות הנכונים עבורך.
אליעד כהן להיכנס אפשרויות נזק איך לנהל עסק שיפור עצמי אליעד פוטנציאל הגדלת ההיצע לקוחות מתעניינים לבחור איך לבחור איך לבחור את הלקוח איך לבחור את הלקוחות שלך בחירה בעיה בעיות הלקוח הלקוח שלך הלקוחות שלך התמודדות התמודדות עסקית לא טובים לבחור לבחור את הלקוח לבחור את הלקוחות לבחור את הלקוחות שלך לפטר לפטר את הלקוח לפטר את הלקוחות לפטר לקוח לפטר לקוחות לקוח לקוח בעייתי לקוח טוב לקוח לא טוב לקוח קשה לקוח רע לקוחות לקוחות בעייתיים לקוחות טובים לקוחות לא טובים לקוחות קשים לקוחות רעים לשווק לשווק את עצמי לשווק את עצמך מנטור מנטור עסקי מנטורים מנטורינג עסק עסקים פיטורים קושי קשיים
הלקוחות שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד שלי? מי הלקוחות שלי? מי הלקוח האידיאלי שלך? לקוח לא אידיאלי, פרופיל לקוח, מי קהל המטרה שלך? להביא ערך ללקוח, סוגים של לקוחות, לקוחות משלמים, להביא תועלת ללקוח, איך לעשות כסף מלקוחות טובים? הקמת עסק
הלקוחות שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד שלי? מי הלקוחות שלי? מי הלקוח האידיאלי שלך? לקוח לא אידיאלי, פרופיל לקוח, מי ... שירות מסוים ללקוחות שלך. יחד עם זאת, כמות הכסף שתרוויח, תלויה בין השאר גם בסוג הלקוחות שלך, בסוג האנשים שרוכשים ממך את השירות שלך. יש לקוחות שישלמו לך יותר ואפילו ישאירו לך טיפ ויש לקוחות שיריבו איתך על כל שקל ויגידו לך יקר לי. והשאלה היא, איך לבחור את הלקוחות שלך שלך? איך לדעת מי קהל היעד שלך, שממנו תוכל להרוויח הכי הרבה כסף? והתשובה לכך היא, שאתה אמור לבחור את הלקוחות שלך, בהתאם למי שאתה מספק לו הכי הרבה ערך. ואני אסביר: צריך לעשות הפרדה בין השאלה, האם אתה יכול לספק ערך ולהביא תועלת למישהו, לבין השאלה למי אתה יכול להביא הכי הרבה ...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
... את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך , לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או ... האם אתה יכול להעלות את המחיר ללקוחות, בלי שתאבד לקוחות. ואיך לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ואיך אפשרי לנתח את ההתנהגות של הלקוחות שלך , כדי לדעת מה יקרה אם תעלה להם את המחיר, האם הם ירכשו יותר ... את אותו הסכום, כי יקנו פחות אבל באותה הכמות וכולי. בקיצור, אם אתה שוקל להעלות מחיר, איך אתה יכול לדעת איך זה ישפיע על הלקוחות שלך, האם זה יגרום לך לאבד לקוחות, או שאולי בכלל, זה יגרום ... יותר או שתפסיד לקוחות, באפשרותך לנסות ליצור כמה חבילות של מוצרים, או כמה סוגים של מוצרים בתמחורים שונים ובאפשרותך לראות מה הלקוחות שלך רוכשים. האם הם רוכשים את המוצר הכי זול או את המוצר הכי יקר ... של עגבניות, תחליט שעגבניות בצבע כלשהו או בצורה כלשהי, יש להם מחיר שונה, יותר זול ויותר יקר, אז אם תעשה את זה, תוכל לראות מה הלקוחות שלך רוכשים ממך ובהתאם לזה תוכל להעריך מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אם כאשר יש לך כמה מוצרים במחירים שונים, רוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצרים הזולים, היותר זולים, רק את הזולים וכולי, ... שזה אומר שהלקוחות הנוכחיים שלך, מחפשים כנראה את המוצר הכי זול. ולכן אם תעלה את המחיר, כנראה שתאבד לקוחות. אבל אם תראה שרוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצר הכי יקר, או את המוצרים הכי יקרים וכולי, הרי שבעצם זה אומר, שאם תעלה את המחיר, הרי שלא תאבד את הלקוחות שלך, אלא תרוויח יותר כסף. במילים אחרות, כאשר אתה רוצה להעלות מחירים, או כאשר אתה רוצה להביא לחנות שלך מוצרים יותר יקרים שהם אולי יותר רווחיים עבורך, אתה בעצם רוצה לדעת, מה יקרה עם הלקוחות שלך. ולשם כך אתה רוצה לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך, האם ללקוחות שלך חשוב יותר הכסף או האיכות של המוצר, האם הלקוחות שלך מאמינים שמוצר יקר הוא מוצר טוב, או שאולי הם מאמינים שמוצר זול הוא מוצר שכדאי לקנות אותו. אתה בעצם רוצה להיכנס לראש של הלקוחות שלך, להבין איך הם חושבים, איך הם מתייחסים לכסף, מה עובר להם במוח, מה יקרה אם תבקש יותר כסף על המוצר שלך. ויש כל מיני דרכים לדעת מה קורה במוח של הלקוחות שלך. זה יכול להיות לדוגמה להסתכל על הבגדים של הלקוחות שלך , אולי על הרכבים של הלקוחות שלך, לנסות להבין האם הלקוח שלך הוא פזרן או חסכן וכיוב. כמו כן ... בודקים את החשבון של המוצרים שלהם, או מתעלמים ממנו. האם הלקוח שלך מבקש עודף, או משאיר לך את העודף כטיפ. באיזה כרטיס אשראי הלקוחות שלך משלמים. האם הם משלמים בכסף קטן או בשטרות גדולים. האם הלקוחות שלך רוכשים בכמויות, גם מה שהם לא צריכים, או שהם רוכשים רק בכמות מאוד קטנה, רק את מה שהם חייבים לרכוש. האם הלקוחות שלך רוכשים שירותים נוספים, או רק את מה שהם חייבים. אבל אחד ... את המוצרים היותר יקרים. במילים אחרות, באפשרותך לעשות כל מיני ניסויים ומבצעי מכירות ומשחקים, שדרכם תוכל להכיר יותר טוב את הלקוחות שלך. וככה תוכל לנסות להבין מה יקרה אם תעלה את המחיר. עד כמה ...
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך ... לשנות את הדרך שבה אתם מתייחסים אליהם - העובדים שלכם הם למעשה הלקוחות שלכם. למה העובדים הם הלקוחות שלך? רוב המנהלים רואים בעובדים שלהם אנשים הכפופים להם, כאלה שיש לבצע עבורם משימות על פי ההוראות שהם נותנים. אך ...
2 סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
2 סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
... סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ... יותר רק כדי לעבוד איתך. לקוחות - מי צריך לרדוף אחרי מי? ניהול עסקים - איך לבחור את הלקוחות שלך? איך להצליח בעסקים ולגרום ללקוחות לרדוף אחריך? מהם הקריטריונים לסינון לקוחות בעסק מצליח? איך ... אלה שמתאמצים לעבוד איתו. לקוחות - מי צריך לרדוף אחרי מי? ניהול עסקים - איך לבחור את הלקוחות שלך? איך להצליח בעסקים ולגרום ללקוחות לרדוף אחריך? מהם הקריטריונים לסינון לקוחות בעסק מצליח? איך ...
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
... רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך מצב 1 - חוסר הזדהות מוחלט עם הרצון של הלקוח. לראות בלקוח, רק ארנק זז, שבמקום לשדוד אותו, מוכרים לו מוצר. הלקוח לא מעניין. הכסף של הלקוח הוא המטרה ולא טובת הלקוח. מצב 2 - ...
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
... מספק, הוא בעצם שירותי מכירה. שוב, אתה לא שכיר שעובד במכירות, אלא אתה עצמאי שמספק שירות של יכולת מכירה, ללקוחות שלך. כאשר הלקוחות שלך, הם בעלי העסקים שאתה מוכר את השירותים והמוצרים שלהם ללקוחות שלהם. אז המיינדסט שלך צריך להיות, שאתה מנהל עסק, שהשירות שאתה נותן, הוא יכולת המכירה שלך. והלקוחות שלך, אלו בעלי עסקים, שהם רוצים למכור את המוצרים והשירותים שלהם, ללקוחות פוטנציאלים שלהם. ואיך אתה נהיה עשיר מלהיות איש מכירות? תשובה: בדיוק כמו שכל עסק עושה כדי להצליח ולגדול. ... הזמן לשפר את היכולת שלך למכור ולספק שירותי מכירה. ובזה יש כמה רבדים. 1 - אתה צריך לשפר את היכולת שלך למכור את המוצרים של הלקוחות שלך , ללקוחות שלהם. דהיינו, לדעת למכור יותר טוב את המוצרים של הלקוחות שלך, ללקוחות שלהם. ואיך עושים את זה? זה עוד עניין שלם בפני עצמו. ויש את העניין של שיפור יכולות המכירה שלך באופן כללי. אבל יש גם את העניין שאתה יכול להיות איש המכירות הכי טוב ... ספציפית, כדי (למכור מוצרים ספציפיים). וזה עוד עניין בפני עצמו. בכל מקרה, במהות, שפר את היכולת שלך, למכור את המוצרים של הלקוחות שלך, ללקוחות שלהם. 2 - אתה צריך לשפר את היכולת שלך, למכור ללקוחות שלך, את שירותי המכירה שלך. דהיינו, אתה צריך לדעת לגרום ללקוחות שלך, שהם בעלי העסקים שאתה מוכר את המוצרים שלהם, ... לשרוף כספים של לידים טובים, כי הוא לא יצליח לסגור עסקאות וכולי. בקיצור, עליך לשפר את היכולת שלך, 1 - למכור את המוצרים של הלקוחות שלך , לדוגמה להתמקצע בתחום כלשהו. 2 - אתה צריך לשפר את היכולת שלך לסגור עסקאות עם הלקוחות שלך , שיתנו לך את ההזדמנות לעשות כסף, מכך שתמכור את המוצרים שלהם. שיווק עצמי ויצירת לידים אתה צריך לדעת להגיע לבעלי עסקים שאתה יכול למכור להם את שירותי המכירה שלך. יש כאן תהליכי שיווק שאתה יכול לעשות בדרכים שונות. כאשר במהות, הגיוני שכמה שיותר עסקים ירצו שאתה תמכור את המוצרים שלהם. בחירת הלקוחות שלך עליך לדעת לבחור את הלקוחות שלך, שמהם תוכל להרוויח כמה שיותר כסף. דהיינו, כמו בכל תחום אחר, אתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף, ממכירת המוצר שלך. וכאן השירות שאתה מוכר, הוא שירותי מכירה. דהיינו, אתה מספק שירות ... כמו כן אתה צריך לדעת לשווק וגם למכור את שירותי המכירה שלך. שזה עוד תהליך בפני עצמו. אתה צריך לדעת גם איך לבחור את הלקוחות שלך, לדעת גם איך לנהל משא ומתן ולקבל יותר כסף על שירותי המכירה שלך ועוד. אבל בטוח נכון, שאפשרי לעשות המון כסף, מלייצר כסף לאנשים אחרים, שישמחו להתחלק איתך בכסף שאתה מייצר ...
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
... אותו ב 110 ומרוויח מכך 10 שח. ונניח שתעלה את המחיר ל 120 ותפסיד בגלל זה לצורך ההגזמה את כל הלקוחות שלך. השאלה היא, כמה יעלה לך לגייס לקוחות חדשים, שיסכימו לשלם לך את המחיר היותר יקר שלך. כי יתכן, שהעלות שלך לגייס לקוח חדש שישלם לך 120 שח, היא יותר ... את הפרופיל הכלכלי של הלקוח שלך. דהיינו, תנסה להבין כמה השיקול הכספי, הוא השיקול המרכזי של הלקוחות שלך וכמה הוא משפיע על הלקוח שלך. ואיך תדע את זה? אחת הדרכים לדעת את זה, היא לפי זה שאתה רואה האם הלקוח שלך תמיד רוכש את המוצר הזול ביותר או שהוא ... מוצרים שהם לא הכי זולים. לדוגמה, נניח שאתה מוכר מוצר שיש בו כל מיני אפשרויות בחירה. האם רוב הלקוחות שלך, רוכשים את החבילה הכי זולה, או את החבילה הכי יקרה? אם הלקוחות שלך תמיד רוכשים את המוצר שהוא כמה שיותר זול, כנראה שהלקוחות שלך מנסים לחסוך כמה שיותר כסף. וזה מגדיל את הסיכוי לכך שאתה תאבד אותם אם תעלה את המחיר שלך ללקוחות הקיימים. אבל אם הלקוחות שלך, לא בודקים את החשבון, רוכשים את המוצרים הכי יקרים, לא עושים חשבון לכסף ובוחרים לא את ההכי זול אלא את מה שהכי טוב להם, הרי שבמקרה כזה זה מגדיל את הסיכוי, שכנראה פחות תאבד לקוחות. ובמקסימום, אולי הלקוחות שלך, ירכשו מוצרים יותר זולים, אבל לא תאבד אותם לחלוטין. דהיינו, אובדן הלקוח יכול להתבטא בכך שהלקוח ירכוש חבילה יותר זולה. שאולי לא תרוויח מכך יותר, ... את העלות לגייס לקוחות חדשים במחיר יותר גבוה, וגם יש אפשרות להעריך איך העלאת המחיר תשפיע על הלקוחות שלך .
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הלקוחות שלך, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הלקוחות שלך, איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בסקייפ, מאמן אישי לילדים נוער והורים, ייעוץ אישי מומלץ בנושאי הלקוחות שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 20:06:38 - wesi1