אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חוקי הכסף, איך לעשות יותר כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? איך להרוויח כסף? איך עושים כסף? איך להתעשר? איך להיות עשיר? איך להצליח? הצלחה כספית, הצלחה עסקית...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:04חוקי הכסף, איך לעשות יותר כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? איך להרוויח כסף? איך עושים כסף? איך להתעשר? איך להיות עשיר? איך להצליח? הצלחה כספית, הצלחה עסקית, להקים עסק
איך לעשות יותר כסף בצורה חוקית?

אליעד כהן פותח בכך שכדי להרוויח כסף בצורה חוקית, יש להבין קודם כל מהו כסף. כסף הוא בעצם דבר שמישהו אחר מוכן לתת בתמורה לשירות או למוצר שנתת לו, משהו שנתפס כ"טוב" בעיניו. לכן, ככל שאדם רוצה להרוויח יותר כסף, הוא צריך להתמקד בשאלה: "איך אני עושה טוב לאנשים?". לפי אליעד, הרעיון המרכזי שמוביל לרווח כלכלי הוא היכולת של האדם לספק ערך אמיתי לאחרים, כזה שאנשים יהיו מוכנים לשלם עליו. המיקוד צריך להיות ביצירת טוב לאנשים אחרים, מתוך ההנחה שככל שאדם יעניק יותר ערך לאחרים, כך יגדלו סיכוייו לקבל כסף בתמורה.

איך מתחילים להרוויח כסף בפועל?

אליעד מסביר שההתחלה נמצאת בהבנת החסרונות של האנשים סביבנו. צריך לבדוק: "איזה חסרונות קיימים אצל אנשים?", "איך אני יכול למלא את החסרונות הללו?", "אילו חסרונות אני מצליח למלא לעצמי ואחרים לא מצליחים למלא לעצמם, ואני יכול למכור להם את הפתרון?". זוהי למעשה השיטה הבסיסית של מציאת הזדמנויות עסקיות - זיהוי צורך קיים והיכולת לספק מענה עבורו.

לדוגמה, אם אדם הוא אומן שרוצה להרוויח כסף, הוא לא יכול סתם לצייר משהו שמבטא את רגשותיו האישיים בלבד. הוא צריך למצוא דרך שבה הציור יתחבר לרגשות או לצרכים של קהל מסוים. אם למשל הוא מצייר ציורים שמכוונים לקהל ספציפי, נניח "נשים מבוגרות", הוא צריך לוודא שהן אכן מעוניינות במה שהוא יוצר, אחרת הן לא יקנו את יצירותיו.

לכן, אליעד מדגיש שהאתגר המרכזי בעשיית כסף הוא למצוא נקודת חיבור בין מה שאנשים רוצים לקבל לבין מה שאדם יכול ורוצה לתת. השילוב בין תשוקה אישית ליצירת ערך אמיתי הוא המפתח להצלחה כספית ועסקית.

איך להרוויח יותר כסף בעסק קיים?

אליעד מדגיש כי אותם עקרונות חלים גם על עסקים קיימים. אם לאדם יש עסק, למשל מכולת, עליו לשאול את עצמו באופן קבוע: "איך אני יכול לעשות יותר טוב ללקוחות שלי?". ככל שהעסק מספק שירות טוב יותר, כך לקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר או לבחור דווקא בעסק שלו ולא בעסק מתחרה. אליעד מסביר שהעיקרון הזה אולי נשמע פשוט, אך רבים טועים כשהם מחפשים "טריקים" או דרכים קצרות - טווח להרוויח כסף. לטווח הארוך, הצלחה עסקית מגיעה מהיכולת לתת ערך משמעותי ומתמשך ללקוחות.

האם בהכרח צריך לעשות טוב לאחרים כדי להרוויח כסף?

אליעד מציין שלא תמיד מי שעושה טוב ירוויח כסף, ולא תמיד מי שמרוויח כסף עושה בהכרח משהו שנתפס כ"טוב" בעיני כולם. עם זאת, העיקרון המרכזי שמוביל לרווח כספי מתמשך הוא עשיית טוב לאחרים. גם אם קיימות דרכים אחרות, כמו ניצול או הונאה, הן בדרך כלל מוגבלות וקצרות - טווח בלבד. לעומת זאת, נתינת ערך אמיתי ומתמשך מאפשרת הצלחה כלכלית ארוכת - טווח. הוא נותן דוגמה של שוד בנק כפעולה שמספקת כסף רק לזמן קצר מאוד, לעומת בניית חברה מוצלחת שנותנת ערך קבוע ללקוחות, שהיא הדרך להצלחה כלכלית מתמשכת.

כיצד להצליח כלכלית לאורך זמן?

אליעד מסביר שכדי להצליח כלכלית לאורך זמן, יש להתמקד ביצירת מוצר או שירות שיספק את הביקוש הקיים בשוק. ככל שהמוצר או השירות טובים יותר, כך הביקוש אליו גדל, והסיכוי להרוויח כסף עולה. עם זאת, הוא מציין שיש כאן גם עניין של "סינון", כי לא כל אדם יוכל לספק משהו ייחודי או מספיק טוב כדי שירצו לשלם עליו הרבה. ככל שהמוצר או השירות ייחודי ובעל ערך אמיתי, כך הלקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר עבורו.

למה חשוב להאמין במוצר שלך?

אליעד נותן דוגמה של צנצנת ריקה לעומת צנצנת מלאה בזהב, ומסביר שכשאדם משוכנע שהוא מספק מוצר או שירות בעל ערך אמיתי (כמו זהב בצנצנת), הוא יכול בקלות לשכנע אחרים לשלם עבורו. ביטחון במוצר או בשירות חשוב לא פחות מהשירות עצמו, שכן אנשים נמשכים לאלו שבטוחים בערך שהם נותנים.

למה אתה באמת רוצה כסף?

אליעד מעלה נקודה נוספת וחשובה בנושא הרצון לכסף. לדעתו, אדם צריך לשאול את עצמו: "למה אני בכלל רוצה כסף?". כסף הוא לא תמיד המטרה הסופית אלא אמצעי להגיע לתחושות כמו ביטחון, אושר או סיפוק. לכן, מי שמבין לעומק למה הוא רוצה כסף, יכול להגיע למטרות אלו גם בדרכים אחרות. הוא מציע דרך נוספת להשיג את אותה התחושה ללא תלות בכסף, ובכך האדם יכול להקטין את הלחץ והדחף להשיג כסף בכל מחיר. זוהי גם דרך יעילה יותר, מכיוון שהיא קרובה יותר למהות הפנימית של הרצון - להרגיש טוב ומסופק.

לסיכום, אליעד מדגיש שהדרך להרוויח כסף היא תמיד להתמקד בשאלה "איך אני יכול לעשות טוב לאחרים?", למצוא התאמה בין מה שאנשים רוצים לבין מה שהאדם יכול להעניק, ולהבין לעומק את המטרה האמיתית מאחורי הרצון לכסף.
להצליח איך עושים כסף הצלחה עסקית להרוויח יותר כסף צריך למצוא רוצה להרוויח כסף איך להרוויח רגשות עומק בנק לייצר הכנסה איך להיות איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להיות עשירים איך להצליח איך להרוויח איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח כסף איך להתעשר איך לעשות איך לעשות הרבה כסף איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך מרוויחים כסף איך עושים איך עושים כסף הצלחה הצלחה כספית הצלחה עסקית הקמת עסק חוקי הכסף יותר כסף ייצור הכנסה כסף להיות מיליונר להיות עשיר להיות עשירים להצליח להקים עסק להרוויח להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להתעשר לייצר הכנסה לעשות הרבה כסף לעשות יותר כסף לעשות כסף לפתוח עסק מרוויחים כסף עסק עסקים פתיחת עסק
מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע
מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע
... כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע כמה להתאמץ עבור ... מהי הסתירה הבסיסית בין הרצון להרוויח יותר ולהתאמץ פחות? אליעד מסביר שכל אדם רוצה להרגיש כמה שיותר טוב וכמה שפחות רע. באופן טבעי, האדם שואף להרוויח כמה שיותר, אך במקביל הוא שואף להתאמץ כמה שפחות. הרצון להרגיש טוב מתבטא ברצון להרוויח יותר, והרצון להימנע מרע מתבטא ברצון להקטין את המאמץ וההשקעה ככל האפשר. כאן נוצרת סתירה ברורה: מצד אחד, אם האדם רוצה להרוויח יותר, עליו להשקיע ולהתאמץ יותר בפיתוח המוצר, בשירות ללקוח או במקום העבודה. מצד שני, ככל שהוא מתאמץ יותר, כך הוא חש יותר רע, כי מאמץ הוא סוג של סבל, והאדם רוצה להימנע ... וייתן שירות טוב יותר, הסיכוי להצליח ולהרוויח יותר גדל משמעותית. לדוגמה, אם אדם עובד כשכיר במקום עבודה ורוצה להרוויח כמה שיותר, כדאי לו להתאמץ יותר כי כך יש יותר סיכוי שהוא יקבל העלאה או קידום בתפקיד. מצד שני, המאמץ שהוא משקיע גורם לו לחוש פחות טוב, ולכן הוא יעדיף להקטין את רמת ... שיתאמצו מעט מאוד ויזכו להצלחה גדולה בזכות צירוף נסיבות או מזל. לדוגמה, אדם יכול להשקיע שעות רבות בשיפור המוצר שלו ולגלות שהלקוחות כלל לא מעריכים את התוספת הזו. מאידך, אדם אחר יכול להשקיע מאמץ ... בהרבה. כיצד בכל זאת אפשר להרוויח יותר ולהתאמץ פחות? אליעד מציין דרך שיכולה לעזור לאדם להשיג את המטרה הזו, והיא מתמקדת בעיקרון של היצע וביקוש. הוא מסביר שככל שהאדם יהיה יותר טוב במה שהוא עושה, כך ... בעצם הוא יוכל לעבוד פחות ולהרוויח יותר. למה צריך להתאמץ בהתחלה כדי להצליח מאוחר יותר? אליעד מסביר שלמרות שהמטרה היא להגיע למצב שבו האדם מתאמץ כמה שפחות ומרוויח כמה שיותר, עדיין בתחילת הדרך חובה להתאמץ. האדם צריך להשקיע בשיפור עצמי, במיתוג ... אדם שרק מתחיל את דרכו בעסק חדש או במקום עבודה חדש, חייב להשקיע ולהוכיח את עצמו. ככל שהוא יהיה טוב יותר ויקבל יותר המלצות, כך בעתיד הוא יוכל לבחור לקוחות נוחים יותר או לעבוד פחות שעות ולבקש תגמול גבוה יותר. האם כל אדם יכול להרוויח הרבה ולהתאמץ מעט? אליעד מדגיש שלא כולם יכולים להגיע למצב האידיאלי הזה, כי הדבר תלוי מאוד ברמת הכישרון, ביכולת האישית של האדם וביכולת שלו למתג ולמכור את עצמו. לכן, כדי ... האישי שלו בין כמה שהוא רוצה להרוויח לבין כמה שהוא מוכן לסבול את המאמץ שנדרש לשם כך. כמה צריך להתאמץ בעבודה? איך להרוויח יותר ולהתאמץ פחות? מהו איזון בין עבודה והנאה? האם אפשר להרגיש טוב בלי מאמץ? כמה להשקיע בשיפור המוצר? איך לשפר את הביקוש למוצר שלי? מהי נקודת האיזון האישית בעבודה? ... בסיסי. מכאן נגזר שהוא רוצה להרוויח כמה שיותר ולהתאמץ כמה שפחות. אבל יש כאן סתירה - מצד אחד הוא רוצה להרוויח יותר, ומצד שני הוא רוצה להתאמץ כמה שפחות. הפרדוקס של המאמץ מצד אחד, אם אתה רוצה לעבוד כמה שפחות, אז הגיוני שתרצה להתאמץ כמה שפחות. אם כך, האינטרס שלך הוא לא להשקיע ... יותר, יש יותר סיכוי שתצליח, תרוויח יותר כסף, תשיג העלאה, תקבל יותר לקוחות וכולי. אין תשובה מוחלטת אז כמה להשקיע? כמה להתאמץ? אין לזה תשובה חד משמעית. מצד אחד, ככל שתשקיע יותר, אתה מגדיל את הסיכוי להרוויח יותר. מצד שני, אם תשקיע יותר מדי, אתה עשוי לסבול ולבזבז אנרגיה לחינם. הפתרון: יצירת ביקוש מה שבטוח נכון הוא שככל שאתה טוב יותר, כך יותר אנשים ירצו את השירות שלך. וככל ... אנשים ירצו אותך, כך תוכל להרוויח יותר ולהתאמץ פחות. לכן, כדי להגיע למצב שבו אתה עובד פחות ומרוויח יותר, עליך להשקיע בשיפור עצמי, במיתוג אישי ובמכירה של עצמך. האם תמיד כדאי להתאמץ? לא בהכרח. אתה יכול ... למצוא את הדרך שלכם לשפר את ההצלחה תוך כדי שמירה על איזון בחיים. למידע נוסף על איך למצוא איזון בין מאמץ לרווחים, כיצד להרגיש טוב בעבודה ולשפר את עצמך, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. ...
דיון שכר, הכנה לראיון עבודה, איך לקבל העלאה בשכר? כמה כסף לבקש? איך לקבל יותר כסף? איך להוציא יותר כסף? היצע וביקוש, כמה שכר אני יכול לקבל? כמה כסף אני שווה? כמה כסף מגיע לי? לחפש עבודה, העלאה במשכורת, טיפים לראיון עבודה
דיון שכר, הכנה לראיון עבודה, איך לקבל העלאה בשכר? כמה כסף לבקש? איך לקבל יותר כסף? איך להוציא יותר כסף? היצע וביקוש, כמה שכר אני יכול לקבל? כמה כסף אני שווה? כמה כסף מגיע לי? לחפש עבודה, העלאה במשכורת, טיפים לראיון עבודה
... שכר, הכנה לראיון עבודה, איך לקבל העלאה בשכר? כמה כסף לבקש? איך לקבל יותר כסף? איך להוציא יותר כסף? היצע וביקוש, כמה שכר אני יכול לקבל? כמה כסף אני שווה? כמה כסף מגיע לי? לחפש עבודה, העלאה במשכורת, טיפים לראיון עבודה מדוע המעסיק רוצה ... שכר מסוים, למשל מאה שקלים לשעה, והמעסיק מציע רק חמישים שקלים לשעה, הסיבה לכך היא שהמעסיק, כבעל עסק, רוצה להרוויח כמה שיותר. המעסיק בודק את העלות מול התועלת שהוא יכול להפיק מהעובד החדש. אם המעסיק משוכנע שהוא יכול להשיג את אותה התועלת בדיוק עבור פחות כסף, הוא לא ישלם יותר. הוא תמיד יחפש את האלטרנטיבות הזולות יותר, כי כל שקל נוסף שמשולם לעובד הוא שקל פחות ברווח של העסק. לדוגמה, אם המעסיק יודע שיש אנשים אחרים שמוכנים לעשות את העבודה ב - 50 שקלים, ... שהם משקיעים לבין השכר שהם מקבלים. לדוגמה, עובד אומר: אני קורע את עצמי בעבודה ולכן מגיע לי לקבל יותר כסף. אך במציאות הכלכלית אין קשר ישיר בין המאמץ האישי של העובד לבין גובה ... הטענה הזו אינה תקפה. המעסיק משלם לפי מה שניתן להשיג בשוק. אם יש מישהו שיכול לבצע את העבודה בפחות כסף, המעסיק יעדיף אותו. התחושה של העובד לגבי המאמץ שלו לא משפיעה ישירות על השכר שלו. מה שמשפיע הוא כמה אנשים אחרים יכולים לעשות את אותה העבודה בפחות כסף, והאם המעסיק מסוגל לקבל את אותה תוצאה במחיר נמוך יותר. האם כל עובד יכול להשיג העלאת שכר בשיטה זו? רק עובד שהוא באמת טוב וייחודי יכול להשתמש בשיטה של חיפוש אלטרנטיבות ולהצליח. אם יש מספר גדול של עובדים דומים, גם אם הם טובים, המעסיק לא ימהר להעלות את ... כך יהיה לו קל יותר לקבל שכר גבוה ולהיות בעמדת כוח במשא ומתן מול המעסיק. איך לקבל העלאה בשכר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? עיקרון היצע וביקוש בשוק העבודה התמודדות עם טענות של ... או שהמעסיק מושפע מהאלטרנטיבות שיש לו? וכיצד בודקים את ערך העובד בשוק התעסוקה? נאמר שהמעסיק הוא בעל עסק שמטרתו להרוויח כמה שיותר, ולכן הוא יטה לשלם שכר מינימלי. אם העובד בא ודורש סכום מסוים, המעסיק יבדוק מה האלטרנטיבה שלו: אולי יש מועמדים אחרים שיעשו את אותה עבודה בפחות כסף. אם כן, מדוע שישלם יותר? כאן עולה רעיון שלפיו האדם המגיע לראיון חושב: ... גם אם העבודה בשמש, קשה פיזית ודורשת מאמץ רב, השאלה היא האם יש אנשים המוכנים לבצע את העבודה בפחות כסף. למשל, עובדים זרים שעבורם השכר המוצע נחשב גבוה יחסית למה שהיו מרוויחים ... לקבוע הסכמים מדורגים. לדוגמה: בוא נסכם שבחצי השנה הראשונה אקבל חמישים, ואז אם רואים שאני תורם לעסק כמצופה, מעלים לי לשכר שרציתי מלכתחילה. ניתן אפילו לדרוש שזה יהיה רטרואקטיבי, ... האישי לבין הסכום שאתה מקבל. מה שמשנה באמת הוא: האם יש מישהו שעושה את עבודתך או מציע אותה בפחות כסף?, או האם המעסיק יכול להשיג תוצאה דומה בשכר נמוך יותר?. ומה אם כמה אנשים ... ש: מדוע המעסיק רוצה לשלם כמה שפחות? ת: כי מבחינתו, כל שקל נוסף שהוא משלם, הוא הורדה ביכולת של העסק להרוויח. המעסיק בודק את התועלת מול העלות, ואם הוא משוכנע שיוכל להשיג את אותה תפוקה בפחות כסף, הוא יפעל לפי זה. ש: למה העובד לפעמים נשאר באותו מקום למרות השכר הנמוך? ת: כי לעתים עדיף להישאר במקום מוכר, גם אם השכר קצת יותר נמוך, מאשר לעבור למקום חדש ולהסתכן באי - הצלחה או בהשקעת זמן ומאמץ בהתאקלמות. ש: האם באמת אין תקציב לשכר גבוה, או שהמעסיק מסתיר את יכולתו הכלכלית? ת: לא בהכרח שאין כסף. לפעמים המעסיק אומר אין לי כסף פשוט כי הוא לא בטוח שכדאי לו להשקיע סכום גדול בעובד זה. אם הוא היה בטוח ... התשלום שלו, אלא מידת הרצון של המעסיק להחזיקו אצלם לעומת החלופות שהמעסיק רואה בשוק. מי שרוצה לקבל יותר כסף צריך לשפר את יכולותיו, להגדיל את היתרון היחסי שלו, או לחפש מקומות ... מעבר הרחבת מיומנויות וכישורים לקבלת שכר גבוה יותר עכשיו מישהו רוצה להתקבל לעבודה הוא מבקש כמה כסף לשעה מאה שקלים לשעה כמה מוכנים לשלם לו חמישים והוא אומר איך אני עכשיו ... שיתנו לי יותר הוא רוצה מאה לשעה מוכנים לתת לו חמישים הוא אומר איך אני עכשיו יכול לגרום להם לתת לי יותר כסף, אוקי אז ככה בן אדם מוכן לשלם כסף לפי כמה שהוא חושב לפי ככה בן אדם יש לו עסק העסק רוצה לה
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
... למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח? למה אנשים חוששים להציע מחיר גבוה ללקוחות? פעמים רבות אנשים נמנעים מלהציע מחיר גבוה ללקוחות מתוך פחד ... או משא ומתן, אליעד מסביר שאין צורך לפחד כלל להציע מחיר גבוה. במצב כזה, גם אם המחיר ייראה ללקוח גבוה בצורה מוגזמת, הוא לא מיד יעזוב את העסקה, אלא ינסה לשוחח ולברר את המצב. אם לקוח נכנס לחנות ושואל לגבי מחיר של סוכריה, והמוכר עונה לו שהסוכריה עולה מיליון ... גבוה וייתן הזדמנות לתקן את ההצעה. במצב כזה, הלקוח עשוי אפילו להתעקש לקבל הנחה או התאמה במחיר, בעיקר אם הוא מעוניין להמשיך את התקשורת והעסקה עם אותו מוכר. איך להציג הצעת מחיר בצורה נכונה? כדי להימנע ממצב שבו הלקוח בורח בגלל מחיר גבוה, אליעד ממליץ להציג את ... מיד. אבל בכל מצב אחר שבו מתקיים דיאלוג, תמיד יש הזדמנות לשוחח, להתאים את המחיר, ולנהל תהליך שבסופו יגיעו שני הצדדים להסכמה. לסיכום: איך להצליח למכור במחיר גבוה? המפתח להצלחה במכירה של מוצר יקר או במחיר גבוה הוא להציג את ההצעה כחלק מתהליך. אליעד ממליץ שלא לפחד אף פעם להציע מחיר גבוה, אלא ...
עלות אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים
עלות אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים
... אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים מהי עלות אלטרנטיבית וכיצד היא משפיעה על החלטות פיננסיות? ההחלטה האם למכור מנייה או להשקיע במקום אחר כרוכה בהבנה ... במניה אחרת שיכולה להניב יותר. הגיוניות העסקה: ויתור על עסקה טובה לטובת מצוינות העיקרון שמוביל את המחשבה הכלכלית כאן הוא שוויתור על עסקאות טובות לטובת עסקאות מצוינות עשוי להיות הדרך הנכונה. אליעד מדגים זאת בעסקאות בהן יש לך מוצר שאתה יכול למכור במחיר מסוים, אך קיימת הזדמנות למכור אותו במחיר נמוך יותר לטובת השקעה שתניב רווח גבוה יותר ... היא הבדיקה האם כדאי להשקיע זמן ומאמץ בעסקה מסוימת או לסיים אותה מהר ולהעביר את המשאבים למקום אחר. כאשר זמן ומאמץ צריכים להיות משקעים גם בהחלטות פיננסיות, לעיתים יהיה עדיף לבצע עסקה קטנה אך מהירה מאשר עסקה שמצריכה משאבים רבים. החשיבה במיקרו מול המקרו ההבחנה בין חשיבה במיקרו לבין חשיבה במקרו משמעותית מאוד בתכנון הכלכלי. המיקרו מתמקד במקסום הרווח בעסקה בודדת, בעוד שהמקרו עוסק בהשגת הרווח הכללי ביותר מתוך מספר עסקאות אפשריות. אליעד מציין כי התמקדות מדי בפרטי עסקה בודדת עלולה להביא לאיבוד הזדמנויות רווחיות יותר, לכן חשוב לאזן ולתכנן את כל המהלכים הפיננסיים בצורה אסטרטגית וכוללת. החלטות ... כלכלי חכם וראיית תמונה רחבה המפתח להצלחה בהשקעות הוא ראיית התמונה הרחבה ולא להתמקד רק בעסקה אחת. החלטות חכמות הן אלו שנעשות תוך התחשבות בהזדמנויות אחרות שיכולות להניב יותר. אליעד ממליץ לא רק לחשוב על המיקרו (העסקה הספציפית) אלא גם על המקרו - כיצד כל פעולה משתלבת בתמונה הכוללת כדי להפיק את התוצאה הטובה ביותר. הבדל בין מיקרו למקרו בכלכלה ... ההחלטה הכלכלית הרציונלית תהיה להעביר את הכסף להשקעה שמניבה תשואה גבוהה יותר. מהות הרעיון: ויתור על עסקה טובה לטובת עסקה מעולה הטענה המרכזית היא שהרבה אנשים שואפים לבצע עסקאות טובות, אך בכך הם עלולים להחמיץ עסקאות מצוינות. לפעמים, הרצון להרוויח כמה שיותר מכל עסקה מסוימת גורם להפסד הזדמנויות טובות יותר. לדוגמה, נניח שיש לך מוצר שאתה יכול למכור במחיר של 10 שקלים, אך קיימת אפשרות אחרת: למכור ... ב - 5 שקלים עכשיו ולהשקיע את ההכנסות בעסקה שתניב רווחים גבוהים יותר בעתיד. הרעיון דומה להשקעה בבורסה: אם יש לך מנייה שמבטיחה תשואה מסוימת, כדאי תמיד לבחון האם קיים אפיק ... המאמץ והזמן על ההחלטה מעבר להשוואה בין עסקאות שונות, יש להתחשב גם בעלות הזמן והמאמץ. נניח שאתה יכול למכור מוצר מסוים במחיר גבוה יותר, אך הדבר ידרוש זמן ומשאבים רבים יותר. האם זה באמת שווה את זה? אולי עדיף לסגור עסקה מהירה ברווח קטן יותר, אך להשתמש במשאבים שהתפנו כדי לבצע השקעות משתלמות יותר? זו בדיוק הבעיה עם אנשים שמתמקדים יותר מדי בפרטים ... (המקרו). אדם עלול להתאמץ מאוד כדי להרוויח עוד כמה אחוזים בעסקה מסוימת, אך להחמיץ
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
... שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, ... ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש? והפעם נסביר, איך לדעת האם אתה יכול להעלות ... בלי שתאבד לקוחות. ואיך לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ואיך אפשרי לנתח את ההתנהגות של ... אחת היא, שאם תמכור ביותר יקר, תרוויח יותר כסף. אפשרות שניה היא, שיקנו ממך פחות ותרוויח פחות כסף. ואפשרות כמובן אמצעית, שתרוויח את אותו הסכום, ... יותר גבוה וכולי. ואיך אפשרי לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך וכולי. ויש לכך כל מיני תשובות. ... הרי שלא תאבד את הלקוחות שלך, אלא תרוויח יותר כסף. במילים אחרות, כאשר אתה רוצה להעלות ... שלך. ולשם כך אתה רוצה לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך, האם ללקוחות שלך חשוב יותר הכסף או האיכות של המוצר, האם הלקוחות שלך מאמינים ... להבין איך הם חושבים, איך הם מתייחסים לכסף, מה עובר להם במוח, מה יקרה אם תבקש יותר כסף על המוצר שלך. ויש כל מיני דרכים לדעת מה ... הלקוחות שלך משלמים. האם הם משלמים בכסף קטן או בשטרות גדולים. האם הלקוחות שלך רוכשים ... מה יקרה אם תעלה את המחיר. עד כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך ועד כמה הם ימשיכו לקנות ממך ...
כסף, איך נוצר הרצון לכסף? האם יש לי מספיק כסף? מתי נפסק הרצון לכסף? למה אני רוצה כמה שיותר כסף? האם לרצות כמה שיותר כסף? האם יש סוף למרדף אחרי הכסף? למה אני רוצה עוד כסף? איך להיות שמח במה שיש? האם להפסיק את המרדף אחרי הכסף? איזהו עשיר שמח בחלקו, איך להיות שמח בחלקך? כמה זה מספיק כסף? האם אני צריך עוד כסף? איך להפסיק לרצות עוד כסף?
כסף, איך נוצר הרצון לכסף? האם יש לי מספיק כסף? מתי נפסק הרצון לכסף? למה אני רוצה כמה שיותר כסף? האם לרצות כמה שיותר כסף? האם יש סוף למרדף אחרי הכסף? למה אני רוצה עוד כסף? איך להיות שמח במה שיש? האם להפסיק את המרדף אחרי הכסף? איזהו עשיר שמח בחלקו, איך להיות שמח בחלקך? כמה זה מספיק כסף? האם אני צריך עוד כסף? איך להפסיק לרצות עוד כסף? וכאן נשיב לשאלה, האם מי שאוהב כסף ומי שרוצה כסף, האם הוא אמור לרצות כמה שיותר כסף, או שהגיוני שהוא יסתפק בכמות מסוימת של כסף ושאחריה הוא ישמח בחלקו? והתשובה לכך היא, שזה תלוי בעיקר בסיבה שבגללה האדם רוצה כסף. ובהתאם לכך, האם סכום X של כסף, ימלא לו את הרצון שלו בכסף או שלא. ואני אסביר. בן אדם רוצה כסף מכל מיני סיבות. לדוגמה, בן אדם רוצה שיהיה לו כסף, כדי שהוא יוכל תמיד לקנות את כל מה שהוא רוצה, או כדי שהוא ירגיש שהוא הצליח בחיים, או בכלל בגלל שהוא מוצא עניין בלהרוויח כסף, כמו מישהו שמשחק משחק של מרדף אחרי הכסף וכיוב, סיבות שונות. ובהתאם לכך, אם לדוגמה בן אדם רוצה כסף, כדי להרגיש שהוא מוצלח, אז יתכן שאחרי שהוא ירוויח סכום X, אז הוא כבר ירגיש שהוא מוצלח, או אפילו ההפך שהוא ירגיש שהכסף כבר לא גורם לו יותר להרגיש מוצלח ואז ממילא הוא פחות ירצה כסף. או לדוגמה בן אדם שרוצה להיות תמיד יותר טוב מכל הסביבה שלו, בתחום הכלכלי, אז כנראה שהוא ירצה כסף, עד לרמה שהוא ירגיש שהוא יותר טוב מכל הסביבה שלו. או בן אדם שרוצה
שווי השוק של המוצר, הוכחה לשווי שוק של מוצר, טריקים של מנטורים לכסף, איך לראיין עובדים? משא ומתן על שכר בראיון עבודה, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה שכר מגיע למישהו? כמה לשלם לנותן שירות? שיטות מכירה של מנטורים, איך למכור את עצמך ביותר כסף? איך למכור סדנא ביותר כסף? הצעות מתחרות בראיון עבודה, כמה כסף מגיע לך? כמה כסף אתה רוצה? כמה כסף לבקש? איך לבקש משכורת? מניפולציות של מנטורים
... השוק של המוצר, הוכחה לשווי שוק של מוצר, טריקים של מנטורים לכסף, איך לראיין עובדים? משא ומתן על שכר בראיון עבודה, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה שכר מגיע למישהו? כמה לשלם לנותן שירות? שיטות מכירה של מנטורים, איך למכור את עצמך ביותר כסף? איך למכור סדנא ביותר כסף? הצעות מתחרות בראיון עבודה, כמה כסף מגיע לך? כמה כסף אתה רוצה? כמה כסף לבקש? איך לבקש משכורת? מניפולציות של מנטורים וכאן נדבר על מניפולציות של ... שעות. ברמת העיקרון, כשמישהו מצדיק את המחיר שהוא מבקש ממך, באמצעות הוכחה שמוצר אחר שלו עולה יותר כסף, באפשרותך לבקש ממנו להראות לך שהוא עושה מכירות בפועל של המוצר היקר ... שמקובל לקבל על התפקיד שלך בשוק העבודה, אז תגיד שזה מה שאתה רוצה, ושזה מה שאתה שווה ושאתה תביא לעסק יותר תועלת ממה שאתה מבקש. אבל אל תשתמש בקלף של במקום אחר מציעים לי יותר. כי זכותך לרצות את מה שאתה רוצה, גם בלי קשר למה שמישהו אחר מציע לך. מידע נוסף בנושא, כאן וכאן כמה כסף לבקש בראיון עבודה? וכאן ציפיות שכר. ולא, זאת לא חוצפה. כי אם מישהו אומר ...
איך להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם המחיר שלך? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח, איך להרגיש בנוח עם המחיר שלך? איך להרגיש בנוח לבקש כסף? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך להרגיש בנוח עם תמחור גבוה? איך להרגיש בנוח לבקש הרבה כסף? איך להרגיש בנוח להעלות מחירים? איך להרגיש בנוח לבקש יותר כסף? איך להיות רגוע עם המחיר שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך למכור מוצר יקר, איך להעלות מחירים? איך לתמחר מוצר ביוקר?
איך להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם המחיר שלך? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח, איך להרגיש בנוח עם המחיר שלך? איך להרגיש בנוח לבקש כסף? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך להרגיש בנוח עם תמחור גבוה? איך להרגיש בנוח לבקש הרבה כסף? איך להרגיש בנוח להעלות מחירים? איך להרגיש בנוח לבקש יותר כסף? איך להיות רגוע עם המחיר שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך למכור מוצר יקר, איך להעלות מחירים? איך לתמחר מוצר ביוקר? וכאן אסביר, איך להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם הכסף שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך להיות שלם עם המחיר שלך? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח? ובמילים אחרות, איך באפשרותך להיות שלם עם הסכום המחיר התשלום שאותו אתה מבקש מהלקוח שלך, עבור המוצר שירות שלך? והתשובה לכך היא, ... עם המחיר שלך. מה כן? כן יש אפשרות לעזור לך להיות שלם עם המחיר שלך, כשזה כן אפשרי. אבל לא בהכרח שזה אפשרי. אז איך להיות שלם עם המחיר שלך? והתשובה היא, שכדי שתוכל להרגיש בנוח עם המחיר שלך, לשם כך צריכים להבין למה אתה לא שלם עם המחיר שאתה מבקש מהלקוח שלך? כי לזה יכולות להיות המון ... יכול לרכוש את אותו המוצר יותר בזול במקום אחר. אפשרות 2 - אתה חושב שהלקוח לא באמת צריך את המוצר הזה וחבל על הכסף של הלקוח. ואתה לא מרגיש בנוח לקחת מהלקוח כסף שהוא לא באמת צריך אותו. אפשרות 3 - אתה חושב שהלקוח יכול לרכוש מוצר אחר אפילו ביותר יקר, אבל שהמוצר האחר יותר יתאים לו. ומשום כך, ללקוח לא שווה לרכוש את המוצר ... לדוגמה, עלות הייצור מאוד זולה ויש רווח מאוד גדול כתוצאה מהתמחור היקר. ולדעתך, זאת גנבה ובקשה לא מוסרית, להרוויח הרבה כסף על הלקוח. כי הרווח כאן מאוד גדול וניתן למכור את המוצר בהרבה יותר זול. אפשרות 5 - אתה חושב שללקוח אין את הכסף לשלם על המוצר הזה. ושבגלל שהלקוח ירכוש את המוצר הזה, לא יהיה לו כסף לדברים אחרים שלדעתך יותר חשובים מהמוצר הזה. אפשרות 6 - אתה חושב שהלקוח טיפש והוא רוכש את המוצר מסיבות לא טובות ולא מוצדקות. ואתה בעצם מנצל את הלקוח וגורם לו לנזק. אפשרות 7 - אתה חושב שהלקוח לא מבין את הנזק שיגרם לו מכך שהוא מבצע עכשיו את הרכישה. ובעתיד הוא יגלה שהעסקה הזאת לא באמת טובה עבורו. אפשרות 8 - אתה חושב שהלקוח לא מבין את המוצר מספיק טוב. ושהלקוח חושב שהמוצר יותר טוב, ממה שהוא באמת. ואם כך, הרי שאתה מטעה את הלקוח. ... - אתה חושב שאתה מנצל את הלקוח בתהליך הרכישה, מסיבות שונות. אפשרות 12 - אתה חושב שלא הגיוני שאתה תבקש כל כך הרבה כסף, מסיבות שונות. אפשרות 13 - אתה חושב שאם תבקש הרבה כסף, אז יכול להיגרם לך נזק מזה. לדוגמה, ללקוח יהיו יותר ציפיות ממך והלקוח יבוא אליך יותר בתלונות וכיוב. אפשרות 14 - אתה חושב שאם תמכור ביוקר, אז אולי יגרם לך נזק לשם שלך ולתדמית שלך בעיני הלקוח שירכוש או בעיני אנשים אחרים. אפשרות 15 - אתה חושב שאנשים עשירים, הם אנשים רעים. אפשרות 16 - אתה חושב שאסור לקנות בזול ולמכור המון ביוקר, כי זה ניצול וכיוב. אפשרות 17 - אתה נזכר בטראומה שיש לך, שניצלו אותך או שרכשת מוצרים ... ביוקר והתחרטת עליהם. ואתה לא רוצה לעשות לו רע, כמו שאתה לא היית רוצה שיעשו לך רע. אפשרות 18 - אתה חושב שלבזבז כסף זה רע. ובעיניך המוצר הזה הוא בזבוז כסף. אפשרות 19 - אתה חושב שבאופן כללי מי שרוכש את המוצר הזה, הוא טיפש ושהוא רוכש אותו מסיבות לא נכונות. אפשרות 20 - אתה חושב שאם תבקש הרבה כסף, זה יגרום ללקוח לא לרצות לרכוש ממך עוד מוצרים נוספים. אפשרות 21 - אתה חושב שאם תמכור ביוקר, זה יכול לגרום ללקוח או למישהו אחר, לחשוב עליך כל מיני מחשבות רעות. ... דוגמאות ופירוט. אז איך להתמודד עם זה? אז כמו שניתן להבין, קודם כל צריכים להבין, למה אתה מרגיש לא בנוח לבקש עוד כסף? למה אתה מרגיש לא בנוח לבקש העלאה במשכורת? למה אתה מרגיש לא בנוח להעלות מחיר? וכיוב. ורק בהתאם לכך להחליט מה הפתרון הנכון עבורך. ומה בטוח נכון? בטוח נכון, שעצות של כל מיני יועצים עסקיים כאלו ואחרים, יכולות לא להתאים לבעיה הספציפית שלך ויכולות לגרום לך ליותר נזק מתועלת. כי כאשר נותנים לך עצה, שלא מתאימה לבעיה שלך, הרי שיכול להיגרם יותר נזק מתועלת. ועיקר החידוד כאן, הוא להראות שיש המון סיבות אפשריות לכך שאתה לא מרגיש בנוח לבקש את הכסף שאתה מבקש. ולכן צריכים להבין מה הבעיה, לפני שמציעים לה פתרון. וברמת העיקרון צריכים לדעת, כי תמחור ולדעת כמה כסף לבקש, אלו נושאים שצריכים לדעת ללמוד אותם ולחקור אותם. כי הם מצד אחד פשוטים, מצד אחר מורכבים. ויש בהם המון שיקולים כאלו ואחרים. ואם לדוגמה אין לך מושג איך הגעת ... לא יודע איך להסביר ללקוח את המחיר וכיוב, או אם יש לך כל מיני אמונות כאלו ואחרות בנושאים שונים, כגון אמונות לגבי כסף, אמונות לגבי העולם, אמונות לגבי אנשים
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
... בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך? והפעם אסביר, איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה נכונה, שמצד אחד הוא גם יחשוב ... שמעבירים ידע מקצועי שאמורים לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. 1 - כדי שירצה לקבל ממך שירות. 2 - כדי שירצה לבוא דווקא אליך ולא למישהו אחר. 3 - כדי שירצה לשלם לך יותר כסף, מאשר למתחרים שלך, שבעיניו הם פחות מקצועיים. ולכן בעצם אתה תכין חומרי שיווק שמטרתם היא לשדר מקצועיות. ומה שצריכים לדעת זה, שיש כאן עניין של ... לגאון המשוגע, שכדי ליהנות ממנו, צריך מנהל פרויקט מתווך באמצע, שידע להשתמש בכישורים שלך, כדי לספק לו שירות. כמו שקורה בעולם האמיתי, שהגאונים, עובדים אצל אנשים העסקים, שיודעים להמיר את הגאונות של הגאונים, לשירות עבור הלקוחות. כמובן שהנושא הזה פתיר, באמצעות זה שלומדים איך לעטוף ואיך להציג ללקוח את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חוקי הכסף, איך לעשות יותר כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? איך להרוויח כסף? איך עושים כסף? איך להתעשר? איך להיות עשיר? איך להצליח? הצלחה כספית, הצלחה עסקית, להקים עסק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הכסף, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הכסף, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למציאת זוגיות, פסיכותרפיה הוליסטית, טיפול אישי בתחום הכסף - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5942 שניות - עכשיו 17_06_2025 השעה 01:37:47 - wesi1