אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הוראות ✔קורונה והעברת מסרים, איך לגרום למישהו להקשיב לבקשה שלך? למה אנשים מזלזלים בסגר? למה אנשים לא מקשיבים להוראות? איך להעביר הוראות בצורה נכונה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
קורונה והעברת מסרים, איך לגרום למישהו להקשיב לבקשה שלך? למה אנשים מזלזלים בסגר? למה אנשים לא מקשיבים להוראות? איך להעביר הוראות בצורה נכונה? איך לגרום לאנשים להקשיב להוראות שלך? איך לגרום לאנשים לא להילחץ ממך?
למה אנשים לא מקשיבים להנחיות של הסגר בקורונה?

אליעד כהן מסביר כי אנשים לא מצייתים להנחיות של הסגר, משום שהבקשה להישאר בבית לא תחומה בזמן. כשהבקשה או ההנחיה אינן מוגבלות ומוגדרות לתקופת זמן ספציפית, האדם חש תחושת צמצום, הגבלה ומחנק. לדוגמה, כאשר אדם מתבקש לשבת בבית ללא הגבלת זמן מוגדרת, הוא עשוי להרגיש כאילו קוברים אותו בחיים, ולכן הוא יתקשה לקבל את ההנחיה ולציית לה. לעומת זאת, אם היו אומרים לאדם להישאר בבית לפרק זמן מוגדר כגון שבועיים או חודש, הוא היה מבין שיש לכך סוף ברור ומוגדר, מה שהיה גורם לו להרגיש תחושת הקלה והבנה של המצב. אדם צריך לדעת מראש מתי יוכל לצאת ומהו התנאי המדויק לסיום ההנחיה, למשל: "תישאר בבית עד שירד גשם" או "תישאר בבית עד תאריך מסוים". כאשר אין בהירות, האדם חווה תחושה קשה יותר שמביאה להתנגדות פנימית להנחיות, ולכן הוא פחות משתף פעולה ומזלזל בסגר.

כיצד להעביר הנחיות בצורה נכונה?

אליעד כהן מסביר שאחד הכללים החשובים ביותר בהעברת הנחיות הוא תמיד לתת מסגרת זמן ברורה ומדויקת להנחיה. כאשר אתה אומר לאדם "אל תעשה משהו" או "אי אפשר", האדם מיד מרגיש תחושת הגבלה קשה, ומתעורר בו רצון להתנגד או להתמרד. כדי למנוע את התחושה הזו, יש להוסיף להנחיה מידע לגבי הזמן או התנאים שבהם ההנחיה תשתנה או תסתיים.

לדוגמה, אם הילד שלך פונה אליך בזמן שאתה עסוק, ואתה אומר לו: "אני עסוק", המסר הלא - ישיר שאתה מעביר הוא: "אל תפנה אליי לעולם". הילד אינו יודע מתי כן תוכל להיות זמין עבורו, ולכן הוא עלול להרגיש דחייה או לחץ. לעומת זאת, אם תאמר לילד: "אני אהיה פנוי בעוד שעה", או "אני אהיה זמין בשמונה בערב", הילד יקבל מסגרת ברורה ומוגדרת לזמן ההמתנה. זה יפחית את התחושה השלילית שלו ויגדיל את נכונותו להקשיב ולהמתין בסבלנות.

עוד דוגמה שאליעד נותן היא כאשר מישהו מבקש ממך משהו, במקום להגיד "אין אפשרות כרגע", תגיד: "תהיה אפשרות כאשר יתקיים תנאי מסוים". בצורה זו האדם שמולך ירגיש פחות תחושת לחץ וצמצום, ויוכל לקבל את ההנחיה או ההגבלה בקלות רבה יותר.

איך להפחית תחושת לחץ וצמצום כאשר נותנים הנחיות?

לפי אליעד כהן, אנשים נוטים להרגיש צמצום כאשר אומרים להם: "אי אפשר", "אין אפשרות", או "אני לא זמין". תחושה זו יוצרת לחץ וגורמת לאדם להרגיש רע. לכן, חשוב לנסח את ההנחיה כך שהאדם יבין שהיא מוגבלת או זמנית. במקום לומר "אין אפשרות", עדיף לומר: "תהיה אפשרות כאשר...". במקום לומר "אני לא זמין", עדיף לומר: "אני אהיה זמין בשעה מסוימת". על ידי כך, מקבל ההנחיה ירגיש הרבה פחות מצומצם, ופחות לחוץ או מוגבל.

כאשר האדם יודע במדויק מתי או באילו תנאים יוכל לקבל את מבוקשו או לשוב לשגרה, תחושת המצוקה שלו פוחתת, והסיכוי שהוא יקשיב ויציית להנחיות עולה משמעותית. באופן כזה ההנחיה או הבקשה תהיה יעילה יותר ותתקבל בצורה טובה יותר.

איך להשתמש בטכניקה זו עם ילדים ועם אנשים קרובים?

אליעד כהן מדגים את החשיבות של הטכניקה בהעברת מסרים ברורים גם מול ילדים. למשל, כאשר הילד מבקש תשומת לב מההורה, במקום להגיד לילד: "אני עסוק כרגע", מה שיכול לגרום לילד תחושת דחייה וחוסר הבנה לגבי מתי ההורה יהיה זמין, יש לומר לילד מתי בדיוק ההורה יהיה פנוי עבורו. לדוגמה, "אני אהיה פנוי עוד שעה" או "אני אתפנה אליך בשמונה בערב". הילד יקבל כך תחושת ביטחון ובהירות לגבי המצב ויהיה מוכן יותר לקבל את ההמתנה ואת ההגבלה הזמנית.

למה אנשים מרגישים לחץ מהנחיות ללא הגבלת זמן ברורה?

אנשים מרגישים לחץ כאשר אין להם בהירות לגבי סיום ההגבלה. אליעד מסביר שהלחץ נובע מכך שההגבלה נתפסת כבלתי מוגבלת, דבר שגורם לאדם להרגיש שהוא מצומצם לתמיד. כאשר אין לאדם אור בקצה המנהרה ואין לו מסגרת זמן מוגדרת וברורה להסתכל עליה, הוא מתקשה לקבל את ההנחיה ומתחיל להתנגד לה נפשית, באופן מודע או בלתי מודע. לכן, כדי להקל על ההרגשה השלילית ולגרום לאנשים לשתף פעולה עם ההנחיות, חיוני להגביל אותן באופן ברור ובעל אופק מוגדר.
איך להעביר מסרים בצורה נכונה? איך לא לגרום למישהו להרגיש צמצום? אני לא זמין כרגע, אני אהיה זמין יותר מאוחר, אין אפשרות כרגע, תהיה אפשרות כאשר, הנחיות לשעת חרום, איך לגרום למישהו להקשיב להנחיות שלך?
למה אנשים טכניקה לשכנע מישהו להרגיש החשובים ביותר דוגמאות חוויות לגרום לילד בחיים איך לא לגרום למישהו להרגיש צמצום ילדה איך להשתמש איך לגרום איך לגרום לאנשים איך לגרום לאנשים לא להילחץ ממך איך לגרום לאנשים להקשיב להוראות שלך איך לגרום לה איך לגרום לו איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו להקשיב איך לגרום למישהו להקשיב לבקשה שלך איך לגרום למישהי איך להעביר איך להעביר הוראות בצורה נכונה איך לשכנע אנשים איך לשכנע מישהו אנשים אנשים לא מקשיבים להוראות אנשים מזלזלים בסגר בצורה נכונה הוראה הוראות העברת מסר העברת מסרים הקשבה זלזול כיצד לשכנע אנשים לא להילחץ לגרום לגרום לאישה לגרום לאנשים לגרום לאנשים לא להילחץ ממך לגרום לאנשים להקשיב להוראות שלך לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום למישהו לגרום למישהו להקשיב לגרום למישהו להקשיב לבקשה שלך לגרום למישהי להילחץ להעביר להעביר הוראות בצורה נכונה להעביר מסרים להקשיב להקשיב לבקשה שלך לזלזל לחץ למה אנשים למה אנשים לא מקשיבים להוראות למה אנשים מזלזלים בסגר לשכנע אנשים לשכנע מישהו לשכנע מישהו להקשיב מזלזל מסרים קורונה קורונה והעברת מסרים
התורה, הוראות הפעלה, הוראות יצרן - האם הוראות היצרן אלוהים של העולם היא התורה? האם יש הוראות יצרן?
התורה, הוראות הפעלה, הוראות יצרן - האם הוראות היצרן אלוהים של העולם היא התורה? האם יש הוראות יצרן?
... הוראות הפעלה, הוראות יצרן - האם הוראות היצרן אלוהים של העולם היא התורה? האם יש הוראות יצרן? האם התורה היא באמת הוראות היצרן של העולם? הרעיון של הוראות יצרן, אותו מנסים דתיים להציג כבסיס לתורה, הוא בעצם מיתוס ושיגעון לוגי עמוק שנמצא בכל אדם, לא ... דתיים אלא גם באתאיסטים ובחילונים. אליעד כהן מסביר שהטיעון הנפוץ שאומר: אם יש יצרן (אלוהים) שברא מוצר (העולם), אז בהכרח יש הוראות יצרן (התורה) הוא למעשה שקר מוחלט. מדוע הלוגיקה של הוראות היצרן מוטעית מהיסוד? אליעד כהן מתאר את הלוגיקה המוטעית הזאת ומסביר שדווקא מי שבקיא בפילוסופיה של היצרן והמוצר אמור להבין שאין שום הכרח שהמוצר יבוא עם הוראות יצרן. הוא מדגים זאת באמצעות השוואה למוצרים בעולם האמיתי. ככל שהיצרן הוא טוב ומוכשר יותר, כך המוצר שלו דורש פחות הוראות הפעלה. מוצר מושלם, שנוצר על ידי יצרן מושלם (כמו שאלוהים אמור להיות), אמור להיות כזה שאין צורך בשום הוראות כדי להשתמש בו נכון, והוא יעבוד היטב בכל מצב ובכל דרך שישתמשו בו. לדוגמה, בעולם הטכנולוגי קיים ... Plug and Play - מוצר פשוט שאינו דורש שום ידע או הכשרה מוקדמת, פשוט מחברים ומתחילים לעבוד. ילד שמקבל צעצוע איכותי אינו מקבל דף הוראות שמסביר כיצד בדיוק לשחק בו, פשוט נותנים לו את הצעצוע והוא מתחיל לשחק וליהנות באופן אינטואיטיבי. מהי הוראת היצרן היחידה לפי סיפור הבריאה בתורה? אליעד כהן מנתח לעומק את סיפור הבריאה בתורה ומוכיח מתוכו שאין שום בסיס להנחה שיש הוראות יצרן בעולם. הוא מזכיר שאלוהים ברא את האדם הראשון כבר בתוך גן עדן, וכי לא נאמר לאדם הראשון: תקיים מצוות ואז תיכנס לגן עדן, אלא האדם כבר היה בגן עדן מלכתחילה. אלוהים נתן לאדם הראשון הוראה אחת בלבד: אל תאכל מעץ הדעת טוב ורע, שמשמעותה: אל תעשה הבחנה בין טוב ורע. כלומר, הוראת היצרן היחידה של אלוהים לפי התורה עצמה היא בעצם לא לעשות הפרדה בין טוב לרע, ודווקא התורה עצמה היא הפרה של הוראה זו, כיוון שכל התורה בנויה על הפרדה בין טוב לרע (מצוות וחטאים). מדוע העולם הזה אינו פרוזדור ... הדתית. מבחינה זו, כל התפיסה הדתית של שכר ועונש בעולם הבא היא שגויה ומוטעית. האם בני האדם הם היצור היחיד בעולם שמחפש משמעות והוראות? אליעד כהן מציג נקודה חשובה נוספת: כל בעלי החיים, הציפורים, הצמחים, האש, המים וכל הטבע מתנהלים באופן אינטואיטיבי וטבעי לחלוטם, בלי שום הוראות יצרן. אף חיה או צמח לא מחפשים משמעות חיים, הוראות כיצד לפעול, או מנסים להבין מה יקרה איתם אחרי שימותו. הם פשוט חיים לפי האינסטינקטים וההיגיון ... מה צריך לעשות כדי לזכות באושר או להימנע מסבל, וזה הופך את האדם ליצור המתוסבך ביותר בעולם. לדוגמה, ציפורים יודעות לעוף בלי שום הוראות, צבי הים שיוצאים מהביצים בחוף מיד יודעים לאיזה כיוון ללכת באופן טבעי, ולא זקוקים להוראות מיוחדות או הסברים. מדוע גם החילונים בעצם חיים בחשיבה דתית? אליעד כהן מדגיש שבאופן פרדוקסלי גם ... מלאכותית בין טוב ורע בדיוק כמו החשיבה הדתית, ולכן גם החילונים בעצם חיים לפי לוגיקה דתית מבלי לשים לב לכך. מה המסקנה הסופית לגבי הוראות היצרן והתורה? המסקנה הסופית של אליעד כהן היא פשוטה וברורה: ככל שהיצרן הוא טוב ומושלם יותר, המוצר שהוא יוצר אינו דורש שום הוראות שימוש. לכן, אם אלוהים הוא מושלם, אז העולם שהוא ברא אמור להיות מוצר מושלם שאין בו צורך בהוראות הפעלה. ההבנה היחידה האמיתית של הוראת היצרן היא ההבנה שאין שום הוראות יצרן, ושהמציאות היא מושלמת בדיוק כפי שהיא. כל ניסיון לייצר הוראות הוא בעצם סימן לכך שהיצרן (אלוהים) הוא מוגבל או נכה או שהוא פשוט אכזר. לסיכום, הוראת היצרן האמיתית היא להבין שאין הוראות יצרן. אליעד כהן מציע לכל אדם להבין את השיגעון הפנימי שמוביל אותו לחפש אחר הוראות חיצוניות, ולהגיע למצב שבו הוא חי טוב כאן ועכשיו, ללא תנאים מוקדמים או ציפיות לאושר עתידי. האם התורה היא הוראות יצרן? מהן הוראות ההפעלה של העולם? האם העולם הזה הוא פרוזדור לעולם הבא? מדוע האדם מחפש משמעות לחיים? האם יש הוראות שימוש לחיים? למה בעלי חיים אינם זקוקים ל
הוכחות לשכר ועונש, מי יצר את העולם? הוראות היצרן של העולם, האם יש הוראות יצרן? למה יש הוראות יצרן? מה טוב בהוראות יצרן? התורה כהוראות יצרן, שמירת מצוות, הוכחות לאמיתות התורה, חזרה בתשובה
הוכחות לשכר ועונש, מי יצר את העולם? הוראות היצרן של העולם, האם יש הוראות יצרן? למה יש הוראות יצרן? מה טוב בהוראות יצרן? התורה כהוראות יצרן, שמירת מצוות, הוכחות לאמיתות התורה, חזרה בתשובה
... לשכר ועונש, מי יצר את העולם? הוראות היצרן של העולם, האם יש הוראות יצרן? למה יש הוראות יצרן? מה טוב בהוראות יצרן? התורה כהוראות יצרן, שמירת מצוות, הוכחות לאמיתות התורה, חזרה בתשובה האם העולם נברא עם הוראות יצרן? אליעד כהן דן בנושא של הוכחות לשכר ועונש והטענה שהעולם נוצר עם הוראות יצרן. הנושא מוצג דרך דוגמה מוכרת שמטרתה להוכיח שיש מי שיצר את העולם, ולכן יש לו גם הוראות לשימוש. בדוגמה שניתנה, נאמר כי כאשר קונים שעון חדש, יש תעודת אחריות והוראות ברורות לשימוש, כמו לא להכות אותו בפטיש ולא לחשוף אותו למים, כי אחרת הוא יתקלקל. הדובר הדתי משתמש בהשוואה זו כדי לטעון שהעולם, שהוא מורכב בהרבה משעון, חייב שגם לו יהיו הוראות יצרן מפורשות. לפי אותה השוואה, המסקנה המתבקשת היא שהתורה והמצוות הן ההוראות של אלוהים, ושמי שלא יפעל לפיהן יקלקל את חייו וייענש בגיהנום. מה התשובה ההגיונית לטענת הוראות היצרן של הדתיים? אליעד מציע תשובה נגדית פשוטה וברורה לדוגמה שהובאה על ידי הדובר הדתי. הוא מסביר שדווקא כאשר מוצר הוא טוב יותר ומתקדם יותר, יש לו פחות מגבלות והוראות שימוש. למשל, פעם יצרו שעונים שלא ... שככל שהיצרן יותר טוב, כך יש פחות מגבלות על המוצר. מה המסקנה לגבי אלוהים אם העולם מושלם? אליעד מסביר שהרעיון של אלוהים, כפי שמוצג על ידי הדתיים, מתאר אל מוגבל שזקוק להוראות מפורשות עבור העולם. אך לטענתו, אם אלוהים הוא באמת כל - יכול ומושלם כפי שטוענים המאמינים בו, הרי שהעולם שהוא יצר אמור להיות מושלם, חסר מגבלות, וללא הוראות שימוש. אליעד טוען שהוראות שימוש נובעות מהמגבלות של היצרן עצמו. מוצר מושלם באמת, שנברא על ידי אלוהים כל - יכול, אמור לתפקד בכל מצב וללא צורך בהוראות שימוש כלשהן. לדוגמה, הוא משתמש ... הוא היה יוצר מוצר כל כך מושלם שניתן היה לעשות איתו כל דבר. מכיוון שאלוהים אמור להיות בלתי מוגבל, העולם אמור להיות המוצר האולטימטיבי - מוצר ללא שום מגבלות וללא שום הוראות שימוש. מכאן נובע שכל הוראות שימוש דתיות, כמו מצוות התורה, מעידות על מוגבלותו של האל המתואר באותה דת. האם המגבלות על העולם מעידות על אל מוגבל? אליעד מדגיש שאם לאלוהים יש צורך לספק הוראות מפורטות לעולם, הוא לא באמת כל - ... שאקיים מצוות. אבל אלוהים שלי כל כך כל - יכול שאני סומך עליו שכל מה שאני עושה זה בסדר גמור. זוהי הטענה שמכניסה את הדתי לדילמה - או שהוא מודה שאלוהים מוגבל ולכן נתן הוראות מוגבלות, או שהוא צריך להודות שהעולם אכן מושלם ללא הוראות ומגבלות, ואז אין הצדקה לציווי הדתי. איך נכון להתייחס לטענות על הוכחות דתיות? אליעד ממליץ שכאשר נתקלים בטענות דתיות לגבי הוכחות לקיום אלוהים, שכר ועונש, או הוראות יצרן לעולם, לא להתווכח על נקודות פרטניות, אלא להראות את הסתירה הבסיסית והלוגית שבטענות עצמן. הוא מציע להציג את הדברים באופן ברור שמבליט את הסתירה - ככל שהאל יותר חזק ויותר מושלם, כך הוא פחות זקוק להוראות. כלומר, דווקא הטענה שאלוהים נתן הוראות מוגבלות מוכיחה, באופן לוגי, ... היה יוצר מוצר מושלם לחלוטין, ללא כל מגבלה, וכל דבר שהיית עושה היה יוצא מושלם. אלוהים של התורה, לעומת זאת, מוצג כאל שמתקשה ליצור עולם מושלם, ולכן הוא נאלץ לתת אינסוף הוראות ומגבלות. זו הדרך להראות שדווקא תפיסת האל בדת מצביעה על כך שהוא לא מושלם, ולכן הטענה על הוראות יצרן הופכת לטענה שמחלישה את הדת במקום לחזק אותה. האם יש הוראות יצרן לעולם? הוכחות לשכר ועונש מי יצר את העולם? האם התורה היא הוראות יצרן? האם אלוהים מושלם? האם ...
קורונה וכל המוסיף גורע, תקנות הקורונה, למה אנשים לא מקשיבים לחוקי הקורונה? מהי הטעות של חוקי הקורונה? מהו השקר של סגר הקורונה? איך לתת הנחיות? חטא אדם הראשון, מסכות הקורונה, הגבלות הקורונה, מחדלי הקורונה הגל השני, לתת הוראות
קורונה וכל המוסיף גורע, תקנות הקורונה, למה אנשים לא מקשיבים לחוקי הקורונה? מהי הטעות של חוקי הקורונה? מהו השקר של סגר הקורונה? איך לתת הנחיות? חטא אדם הראשון, מסכות הקורונה, הגבלות הקורונה, מחדלי הקורונה הגל השני, לתת הוראות
... הקורונה, מחדלי הקורונה הגל השני, לתת הוראות למה אנשים לא מקשיבים לחוקי הקורונה? אליעד כהן מסביר מדוע אנשים רבים אינם מקשיבים או מזלזלים בתקנות הקורונה. הסיבה המרכזית אותה הוא מציג היא העיקרון של כל ... הפסיק להקפיד עליהן. מה הדרך הנכונה לתת הוראות לאנשים? אליעד מדגיש כי הדרך הנכונה לתת הוראות לציבור היא להגיד רק את מה שנחוץ והגיוני. ככל שהתוספות מיותרות ומוגזמות, כך הציבור יאבד אמון בכל התקנות, כולל התקנות החשובות. כלומר, כשההנחיות נראות הגיוניות ... מה הטעות בהנחיות המסכות בקורונה? איך לתת הוראות בצורה נכונה? מהו השקר של סגר הקורונה? למה אנשים מזלזלים בחוקי הקורונה? ...
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
... החברה, הפועל יקבל הוראות מפורטות מה עליו לעשות מדי יום. לעומת זאת, המנהל יקבל הגדרה כללית יותר של יעדים ומטרות, כמו להגדיל את המכירות, לשפר את השירות, או לייעל ... אדם: אם אתה מעדיף לקבל הוראות מדויקות ולבצע אותן בלי הרבה חשיבה או אחריות רחבה, כדאי לך להישאר פועל. בתפקיד כזה אין צורך בחשיבה אסטרטגית או בקבלת החלטות מסובכות. אם ... שהמנהל בכיר יותר, כך ההוראות אליו צריכות להיות פחות מפורטות ויותר אסטרטגיות וכלליות. המנהל הבכיר צריך לקבל הנחיות כלליות לגבי התוצאות הרצויות, ולא הנחיות פרטניות על ... החתולים), ולא מקבל הוראות ברורות כיצד לבצע כל פעולה. מה המשמעות של חשיבה ניהולית מופשטת? חשיבה ניהולית דורשת ראייה רחבה, מופשטת ואסטרטגית. ככל שהמנהל בכיר יותר, ... מתמקד בדרך ומקבל הוראות מדויקות לביצוע, ואילו המנהל מתמקד בתוצאה, מקבל הנחיות כלליות, וחושב באופן עצמאי איך להגיע אליהן. ככל שהמנהל בכיר יותר, כך הוא פחות עוסק ... לקבל מטרות כלליות ולא הוראות מדויקות. ככל שהתפקיד בכיר יותר, כך ההנחיות צריכות להיות כלליות יותר. כמובן, יש צורך לבדוק באיזו דרך הוא מבצע את תפקידו, אך בעיקר חשוב ... כמו פועל - הוא מקבל הוראות מפורטות ופועל בהתאם. ככל שרובוט מתקדם יותר, כך הוא נדרש לקבל החלטות בעצמו ולחשוב, בדיוק כפי שמנהל בכיר נדרש לחשוב ולא לפעול רק לפי הוראות. לסיכום המנהל אחראי על התוצאה, הפועל אחראי על הדרך. לפועל יגידו איך לעשות, למנהל יגידו מה המטרה שהוא צריך להשיג. איך לנהל מנהלים איך ...
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
... הבסיסית ביותר בניהול עובדים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא מצב שבו לעובד אחד יש כמה מנהלים שונים במקביל. הכוונה היא שהעובד מקבל הוראות מכמה אנשים, וכל אחד מהם מצפה ממנו לבצע דברים לפי סדר עדיפויות משלו. ברגע שיש לעובד כמה מנהלים, הוא צריך לבחור למי להקשיב קודם, והתוצאה היא בלבול וסיבוכים רבים. למה מצב של כמה מנהלים גורם לכאוס ארגוני? כשהעובד מקבל הוראות ממספר מנהלים, כל אחד מהם מצפה לביצוע משימות שונות, לעיתים סותרות, וזה גורם לו לחלק את זמנו בין מספר הוראות מבלי שיתקיים סדר ברור. כשעובד מקבל הוראות ממספר מנהלים, הוא עלול להתעכב בביצוע משימה כי הוא עסוק בהוראה אחרת ממנהל שונה. זה פותח פתח לתירוצים ולהעברת אחריות בין המנהלים, כך שלעיתים אף אחד לא יודע מה באמת קורה עם המשימות. העובד מתחיל ... לרכב: ניתן שיהיו שני נהגים לרכב, אך שניים לא יכולים לנהוג בו זמנית. כלומר, כל רכב זקוק לנהג אחד בלבד. כך גם בעבודה, יש צורך במנהל אחד, שיתן את ההוראות ויקבע את סדר העבודה. כשיש לעובד כמה מנהלים, הוא מוצא את עצמו חצוי ומבצע משימות לפי מה שנראה לו נכון באותו רגע, וזה יוצר כאוס בארגון. הדרך הנכונה לניהול עובדים הדרך הנכונה היא לוודא שלכל עובד יהיה מנהל אחד ויחיד, ורק הוא נותן לעובד הוראות ישירות. גם אם בארגון יש כמה מנהלים, אף אחד מהם לא יפנה ישירות לעובד. כל בקשה או משימה שקשורה לעובד תעבור דרך המנהל הישיר שלו. כך העובד לא יצטרך לבחור בעצמו איזה מנהל להקשיב לו קודם, ויש סדר ברור במי נותן את ההוראות. מה עושים כאשר בכל זאת עובד צריך לקבל הוראות מכמה מנהלים? במקרים שבהם עובד צריך לתת שירות למספר מנהלים שונים, יש כמה פתרונות אפשריים: 1. חלוקת זמן ברורה: העובד יוכל לעבוד בחלק מהשעות או בימים מסוימים אצל מנהל אחד, ובשעות אחרות אצל מנהל נוסף. כך נמנע מצב שבו ישתלבו ההוראות השונות באותו זמן. 2. מנהל אחראי יחיד: יש למנות מנהל אחד שיהיה אחראי לקבל את כל ההוראות מכל הגורמים בארגון, ולחלק אותן לעובד לפי הצורך והעדיפויות. 3. פיצול המשרה: במקרה קיצוני, ניתן לחלק את התפקיד לשניים, כך שכל עובד ... על הסמכויות והדיווח כאשר לכל עובד יש מנהל אחד, ברור למי עליו לדווח על ביצוע המשימות. גם אם יש צורך בקשר עם מנהלים שונים, העובד לא יקבל מהם הוראות ישירות. כל בקשה תועבר דרך המנהל הישיר של העובד, כך שכל משימה תישקל על ידי המנהל עצמו, ולא על ידי העובד שצריך להחליט לאיזה מנהל ... מה שנוח לו ולהימנע מהתחייבויות ברורות. כיצד למנוע את הטעות ולקבוע ניהול אפקטיבי? כדי למנוע את הטעות, יש לוודא שמבנה הארגון ברור, וכל עובד מקבל הוראות ממנהל אחד בלבד. כאשר יש צורך להעביר הוראות דרך כמה מנהלים, יש למנות מנהל אחראי שיתאם את כל המשימות ויוודא שהעובד מקבל הוראות ממנהל אחד בלבד. סיכום ומסקנות ניהול עובדים בצורה אפקטיבית דורש מנגנון ברור של סדר והיררכיה. כל עובד צריך לקבל הוראות ממנהל אחד בלבד, מה שיבטיח סדר, בהירות ויכולת לפקח על העבודה בצורה ממוקדת ויעילה. ניהול עובדים בצורה נכונה טעויות ניהוליות הקצאת ... הבסיסית ביותר בניהול עובדים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא מצב שבו לעובד אחד יש כמה מנהלים שונים במקביל. הכוונה היא שהעובד מקבל הוראות מכמה אנשים, וכל אחד מהם מצפה ממנו לבצע דברים לפי סדר עדיפויות משלו. ברגע שיש לעובד כמה מנהלים, הוא צריך לבחור למי להקשיב קודם, ... בו יחד באותם רגעים. באופן דומה, עובד הוא רכב אחד, והמנהל שלו הוא הנהג. אם כמה מנהלים מנסים להכווין אותו בו - זמנית, הוא מוצא את עצמו חצוי בין הוראות שונות ומתקשה למלא את הציפיות של כולם. למה מצב של כמה מנהלים גורם לכאוס ארגוני? כשהעובד מדווח לכמה גורמים, נוצר בלבול כללי בארגון. ... מאשימים זה את זה או את העובד, והארגון מאבד שליטה. איך למנוע את הטעות? הדרך הנכונה היא להבטיח שלכל עובד יהיה מנהל אחד בלבד, ורק הוא נותן לעובד הוראות ישירות. גם אם בארגון קיימים מנהלים רבים, אף אחד מהם לא פונה לעובד באופן ישיר אלא רק דרך המנהל הרשמי של אותו עובד. העובד מוסר דוחות ... אינו צריך להחליט בעצמו איזה מנהל עדיף או איזו משימה קודמת, ואין לו פתח לתרץ שהוא עסוק במשימה של מנהל אחר. מה עושים כאשר בכל זאת עובד צריך לקבל הוראות מכמה גורמים? יש מקרים שבהם עובד אחד אמור לתת שירות למספר מנהלים שונים. במצב כזה, קיימות כמה דרכים: 1. חלוקת זמן ברורה: אפשר לקבוע ... אחד, ובשעות אחרות אצל מנהל נוסף. באופן זה לא נוצר מצב של התנגשות בו - זמנית. 2. מנהל אחראי יחיד: ניתן למנות מנהל אחד שיהיה אחראי לקבל את כל ההוראות מכל הגורמים בארגון, ולחלק אותן לעובד לפי הצורך והעדיפויות. כך בפועל, העובד עדיין מדווח למנהל אחד בלבד, וגורם אחר פונה אך ורק לאותו ... כאשר יש עובד עם מנהל אחד בלבד, ברור לחלוטין למי הוא צריך לדווח על ביצוע המשימות. גם במקרה שיש צורך בקשר עם מנהלים שונים, העובד לא מקבל מהם הוראות ישירות אלא המנהלים מתקשרים ביניהם, או פונים למנהל הישיר של אותו עובד. כך, לכל משימה יש אחראי מוגדר שיודע מה הציפיות וכמה זמן העובד ...
איך להעיר הערות? איך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות? איך לגרום לעובד לא לטעות שוב? איך להסביר למישהו את ההיגיון? איך להסביר למישהו משהו? איך ללמד מישהו משהו? איך לגרום למישהו לא לטעות? איך למנוע טעויות? לנהל אנשים, הסברה ושכנוע
... כך, או תעשה בדיוק כך. אליעד כהן מסביר שזאת הדרך הפשוטה והפרימיטיבית ביותר להסביר משהו למישהו, אך היא גם הכי פחות יעילה. כשהאדם מקבל הוראות בלבד, הוא מתנהג כמו רובוט שמנסה לזכור מה מותר ומה אסור. התוצאה היא שהאדם לא באמת מבין את המהות של ההוראה, ולכן יש סיכוי גבוה שימשיך לטעות שוב ושוב בעתיד. לעומת זאת, אליעד מציע אלטרנטיבה יעילה בהרבה: במקום רק לתת הוראות יבשות, צריך להסביר לאדם את ההיגיון והרציונל מאחורי מה שמבקשים ממנו. כאשר אדם מבין את הסיבות להוראות שהוא מקבל, הסיכוי שהוא יישם אותן בפועל בצורה נכונה וימנע מטעויות חוזרות גדל באופן משמעותי. מדוע חשוב להסביר את קו החשיבה מאחורי ההוראות? לפי אליעד, אם האדם לא עושה את מה שמבקשים ממנו, זה קורה ... זה, הדבר גורם לכך שתמיד נצטרך להזכיר לו שוב ושוב מה לעשות ומה לא לעשות. ההסבר של ההיגיון יוצר מצב שבו האדם לא צריך לזכור בצורה טכנית הוראות, אלא מבין את הרעיון, מה שיפחית את הצורך להזכיר לו שוב ... מה הסיכום המעשי של השיטה למניעת טעויות? השיטה המעשית שאליעד מציג כדי למנוע טעויות חוזרות, היא לעולם לא להתעצל בהסברים. במקום להגיד הוראות קצרות וישירות כמו אל תעשה כך, כדאי להשקיע את הזמן ולנמק ... ולהזכיר לו שוב ושוב מה לעשות. בשורה התחתונה, אם ברצונכם שעובדים או אנשים אחרים לא יחזרו על טעויות, השקיעו מאמץ בהסבר ההיגיון ולא רק בהוראות טכניות. אם הם יבינו ויסכימו עם ההיגיון שהצגתם, רוב הטעויות החוזרות יימנעו. איך לתת הערות בצורה יעילה? איך למנוע טעויות של עובדים? איך להסביר לעובד את ההיגיון מאחורי ההוראות? איך ללמד מישהו משהו בצורה נכונה? ניהול נכון של עובדים איך ...
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
... שמנהלים עושים בארגונים היא עקיפת סמכויות של המנהלים הכפופים להם. לכאורה נראה שלמנהל בכיר יש את כל הסמכות לפנות ישירות לעובד שנמצא תחת מנהל בדרג ביניים, ולתת לו הוראות או משימות באופן ישיר. הרי באופן טבעי, ככל ... לא מתייחס אליו כמקור הסמכות המרכזי שלו. המנהל הבכיר מאבד את האפשרות לבוא בטענות כלפי המנהל בדרג הביניים על כך שהעובד אינו מבצע את תפקידו, כי המנהל הבכיר עצמו נתן הוראות לעובד באופן ישיר ועקף את הסמכות של המנהל ... ברמה 3 זקוק למשימה ספציפית מעובד שנמצא ברמה 1, עליו לפנות תחילה למנהל בדרג הביניים (רמה 2), להסביר לו מה הוא צריך, והמנהל בדרג הביניים יפנה לעובד וייתן לו את ההוראות הנדרשות. באופן זה, יש מספר יתרונות ברורים לארגון: כל עובד מקבל הוראות ברורות ממנהל אחד בלבד, דבר שמונע בלבול ... יותר לבצע משימות, אך בפועל הם גורמים ליותר נזק מתועלת. התפיסה היא שאם הם צריכים משהו דחוף מהעובד, קל יותר לפנות ישירות ולא להמתין עד שהמנהל הכפוף להם יעביר את ההוראה הלאה. למרות שזה קל יותר, בטווח הארוך זה ... בא לעובד ושואל - למה לא עשית את העבודה שלך? 2. העובד משיב - המנהל הבכיר נתן לי משימה אחרת. 3. עכשיו, מנהל הביניים לא יכול להאשים את העובד, כי המנהל הבכיר נתן הוראות ישירות לעובד מבלי לעדכן אותו. וכך נוצר ...
תכליתיות היא טיפשות או חוכמה? מה התכלית של אלוהים? תכלית רצון האלוהים החכם, האם יש תכלית?
תכליתיות היא טיפשות או חוכמה? מה התכלית של אלוהים? תכלית רצון האלוהים החכם, האם יש תכלית?
... חייב לבצע את מעשיו מתוך תכלית. הדתיים משתמשים בהנחה הזו כדי להוביל אנשים לאמונה שיש לאלוהים הוראות יצרן, הנחיות כיצד לחיות, אותן חייב האדם למלא כדי לקיים את רצון האל. ... דווקא מי שהוא כל כך חכם יכול להיות חופשי מהצורך בתכלית מוגדרת למעשיו. האם תכלית האל מחייבת הוראות יצרן לאדם? אליעד תוקף את הרעיון שהתכלית של אלוהים מחייבת בהכרח קיומן של הוראות יצרן לאדם, ומסביר שהדתיים קופצים מהר מדי למסקנה שיש לאדם משמעות ... עד אינסוף, הוא אמור להיות מסוגל להשיג את מטרותיו ללא כל צורך במערכת מסובכת כמו הדת, מצוות או הוראות ספציפיות לאנשים. הוא מגדיר את הרעיון של התורה והדתות השונות כקונספט ...
למה התכוון המשורר? לסמוך על עצמך, לסמוך על אחרים, להבין אחרים, להבין את עצמך, איך ללמוד? להבין אנשים, להבין ספרים, להבין את רבי נחמן מברסלב, להבין את אליעד כהן, תלות במורה רוחני
למה התכוון המשורר? לסמוך על עצמך, לסמוך על אחרים, להבין אחרים, להבין את עצמך, איך ללמוד? להבין אנשים, להבין ספרים, להבין את רבי נחמן מברסלב, להבין את אליעד כהן, תלות במורה רוחני
... אנשים, להבין ספרים, להבין את רבי נחמן מברסלב, להבין את אליעד כהן, תלות במורה רוחני איך אפשר לדעת למה התכוון אדם שכתב ספר או נתן הוראות? כאשר אדם קורא ספר, מקשיב להרצאה, או מקבל הוראות כלשהן, מתעוררת השאלה: איך אפשר לדעת למה באמת התכוון הכותב או הדובר?. אליעד כהן מדגיש ששאלה זו רלוונטית לכל תחומי החיים - בין אם מדובר בספרים של רבי נחמן מברסלב, סרטוני וידאו שלו עצמו, הוראות של אלוהים או אפילו כל אינטראקציה יומיומית פשוטה. על פי אליעד, הבעיה היא שברוב המקרים לא ניתן לדעת בוודאות למה בדיוק התכוון האדם. תמיד קיימת האפשרות שאולי הוא אמר ... מוהרן, הקורא לא יכול לדעת בבירור האם רבי נחמן התכוון לכך באופן מילולי, סמלי, הומוריסטי או נסתר. אליעד כהן נותן דוגמה נוספת של הוראות מאלוהים: אם אלוהים נותן לך תורה או הוראה מסוימת, כיצד אפשר לדעת אם הוא מתכוון ברצינות או שמא בוחן אותך? לדוגמה, אם נאמר לך אל תיסע בשבת, אבל לפתע מתעורר בך רצון לנסוע בשבת, איך תדע אם הרצון הזה הוא מבחן ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קורונה והעברת מסרים, איך לגרום למישהו להקשיב לבקשה שלך? למה אנשים מזלזלים בסגר? למה אנשים לא מקשיבים להוראות? איך להעביר הוראות בצורה נכונה? איך לגרום לאנשים להקשיב להוראות שלך? איך לגרום לאנשים לא להילחץ ממך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הוראות, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הוראות, איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ נפשי, מאמן קריירה, ייעוץ פילוסופי בתחום הוראות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2539 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 08:45:57 - wesi1