אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הוראה ✔החלטה בלתי חוזרת, החלטה בלי אפשרות להתחרט, החלטה עתידית, קבלת החלטות, חולה סופני, הוראה בלתי חוזרת, התחייבות בלתי חוזרת, חרטה, איך לקבל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
החלטה בלתי חוזרת, החלטה בלי אפשרות להתחרט, החלטה עתידית, קבלת החלטות, חולה סופני, הוראה בלתי חוזרת, התחייבות בלתי חוזרת, חרטה, איך לקבל החלטה? המתת חסד, איך להחליט? מחלה סופנית
מהם הקריטריונים לקבלת החלטה בלתי חוזרת?

בהרצאה, אליעד עוסק בנושאים הקשורים להחלטות בלתי חוזרות, במיוחד כיצד אנשים מקבלים החלטות עתידיות וגורליות, וכיצד כל החלטה כזו משפיעה עליהם ועל הסובלים ממנה. הוא דן בשאלה כיצד לנהוג כאשר אדם מצהיר הצהרה חד משמעית, כמו "לא תעשו לי החייאה", אך לאחר זמן משנה את דעתו ומבקש שתהיה לו אפשרות לחיות. השאלה המרכזית היא: האם אנחנו אמורים להקשיב להצהרה הראשונה, שנעשית כשהוא היה במצב רגשי או פיזי מסוים, או שעלינו להקשיב להצהרה החדשה שמבוססת על רצונו הנוכחי?

ההרצאה מתמקדת בהבנת המורכבויות הקשורות לקבלת החלטות כאלו, כמו מה המשמעות של הצהרה "לא ניתן להתחרט על כך", במיוחד כאשר מדובר בהחלטות הקשורות לבריאות או למוות. הוא מציין את הדילמות שמקורן בבעיה של חרטה, ומביא דוגמאות מעשיות מחיי היום - יום, כמו דיבורים על חתימה על טפסים רפואיים שבסופם מצהירים אנשים כי הם רוצים להימנע ממכונות החייאה, אך אח"כ עשויים להתחרט.

איך מתמודדים עם חרטות והחלטות סופיות?

אליעד מסביר איך חשוב להבין את המניעים שמובילים את האדם להצהיר הצהרות מסוג זה, ומדוע פעמים רבות אין אפשרות לחזור על החלטות שנעשו. הוא מציין שאם אדם כותב את רצונו בכתב, כמו טופס שבו הוא מצהיר על רצונו לא לבצע טיפול מציל חיים, עליו להבין שההצהרה הזאת חייבת להיות סופית ובלתי ניתנת לשינוי. כלומר, אם הוא מתחרט מאוחר יותר, השאלה היא אם אנחנו צריכים להקשיב למה שהוא אמר בשעתו או לדברים שהוא אומר עכשיו.

המרצה מציע שבמקרים כאלו, עלינו להבין את משמעות ההצהרה בעת קבלתה, ולא לפסול אותה בטענה של חרטה. לעיתים ההצהרה המקורית, שנעשית כאשר האדם במצב קשה או רגשי, נחשבת כהצהרה "הכנה" שמתקבלת בהחלטה בלתי חוזרת. מצד שני, במקרים שבהם ההצהרה מבוצעת מתוך מניעים מובהקים או רצון לשנות מציאות עתידית, יש מקום להקשיב להצהרה החדשה.

האם אפשר לשנות את העבר? איך קובעים אם צריך להקשיב להצהרה מוקדמת או מאוחרת?

אליעד מסביר שלמרות שההצהרה הראשונה עשויה להיות נדחתה, חשוב לדעת אם הצהרתו האחרונה של האדם יותר משקפת את רצונו האמיתי, ואם מדובר בהחלטה שהייתה אמורה להיות מוכללת באופן מוחלט. הוא מציין שבמקרים שבהם מדובר בהצהרה שקשורה לבריאות או לחיים, אין מקום לטעות או לאפשר לאדם לשנות את החלטתו מבלי לדעת בדיוק על מה הוא מתחרט.

במהלך ההרצאה, הוא מדבר על האפשרויות הקיימות לאנשים שמתמודדים עם החלטות סופניות או עם מצבים שבהם הם צריכים לבחור בין הצהרה שהייתה נכונה להם בעבר לבין הצהרה שנכונה להם כרגע. הוא מביא את הדוגמה של חולה סופני שמחליט לפני המוות אם הוא רוצה להימנע ממכונות החייאה, אך לאחר זמן מתחרט על כך. במקרה כזה, יש לשאול האם אנחנו באמת צריכים להקשיב להצהרה הראשונה או רק...
ספק קושי רצון הוראה בלתי חוזרת מחלות רגשות לטעות להתחרט החלטה בלי אפשרות להתחרט ספקות להתמודד איך להחליט איך להתחרט איך לקבל החלטה איך לקבל החלטות הוראה הוראה בלתי חוזרת הוראות החלטה החלטה בלי אפשרות להתחרט החלטה בלתי חוזרת החלטה עתידית החלטות החלטיות המתת חסד התחייבות בלתי חוזרת חולה חולה סופני חסד חרטה להחליט להתחרט לפי מה להחליט לקבל לקבל החלטה לקבל החלטות מחלה מחלה סופנית מחלות סופני עתיד קבלת החלטה קבלת החלטות
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 1
... לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 1 מה עושים כשילד לא רוצה ללמוד? איך להסביר ...
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 2
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 2
... לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 2 מה עושים כאשר ילד לא רוצה ללמוד? איך לשכנע ילדים ללמוד? בהרצאה זו, אליעד כהן דן בשיטות חינוך והוראה על מנת לשכנע ילדים ללמוד ולרצות להשקיע בלימודים. הוא מציע מספר רעיונות ועקרונות שמסייעים בהבנת הדרך בה ילד חושב ... בכנות, ולהציג את הלמידה כדרך לשיפור והעצמה אישית, ולא כמשהו חיצוני שנכפה עליהם. איך לשכנע ילד ללמוד? שיטות חינוך והוראה הדרכת הורים מיומנויות תקשורת עם ילדים איך להסביר לילדים? שיטות להשראת עניין בלימודים
ממי לקבל עצות, מי יודע ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי
ממי לקבל עצות, מי יודע ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי
... יכולת ניתוח והסקת מסקנות? מדוע אין לגזור את איכות העצה מההישגים האישיים של היועץ? ההבדל בין מומחיות מעשית ליכולת הוראה מי יכול להיות יועץ מקצועי טוב? האם חייבים ניסיון מעשי כדי ללמד? מדוע מקובל לומר שעדיף ללמד אדם לדוג ... אדם שגם מבצע היטב וגם מסוגל לפרק ולהסביר את התהליך עבור התלמיד הספציפי. הישגים גבוהים אינם מוכיחים בהכרח יכולת הוראה, ובה במידה היעדר הישגים אישיים אינו מעיד תמיד על חוסר ידע תיאורטי או כושר ניתוח. איך למצוא מדריך מקצועי ... יכולת ניתוח והסקת מסקנות מדוע אין לגזור את איכות העצה מההישגים האישיים של היועץ ההבדל בין מומחיות מעשית ליכולת הוראה אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, ...
התורה, הוראות הפעלה, הוראות יצרן - האם הוראות היצרן אלוהים של העולם היא התורה? האם יש הוראות יצרן?
התורה, הוראות הפעלה, הוראות יצרן - האם הוראות היצרן אלוהים של העולם היא התורה? האם יש הוראות יצרן?
התורה, הוראות הפעלה, הוראות יצרן - האם הוראות היצרן אלוהים של העולם היא התורה? האם יש הוראות יצרן? האם התורה היא באמת הוראות היצרן של העולם? הרעיון של הוראות יצרן, אותו מנסים דתיים להציג כבסיס לתורה, הוא בעצם מיתוס ושיגעון לוגי עמוק שנמצא בכל אדם, לא רק באנשים ... גם באתאיסטים ובחילונים. אליעד כהן מסביר שהטיעון הנפוץ שאומר: אם יש יצרן (אלוהים) שברא מוצר (העולם), אז בהכרח יש הוראות יצרן (התורה) הוא למעשה שקר מוחלט. מדוע הלוגיקה של הוראות היצרן מוטעית מהיסוד? אליעד כהן מתאר את הלוגיקה המוטעית הזאת ומסביר שדווקא מי שבקיא בפילוסופיה של היצרן והמוצר אמור להבין שאין שום הכרח שהמוצר יבוא עם הוראות יצרן. הוא מדגים זאת באמצעות השוואה למוצרים בעולם האמיתי. ככל שהיצרן הוא טוב ומוכשר יותר, כך המוצר שלו דורש פחות הוראות הפעלה. מוצר מושלם, שנוצר על ידי יצרן מושלם (כמו שאלוהים אמור להיות), אמור להיות כזה שאין צורך בשום הוראות כדי להשתמש בו נכון, והוא יעבוד היטב בכל מצב ובכל דרך שישתמשו בו. לדוגמה, בעולם הטכנולוגי קיים המושג Plug ... פשוט שאינו דורש שום ידע או הכשרה מוקדמת, פשוט מחברים ומתחילים לעבוד. ילד שמקבל צעצוע איכותי אינו מקבל דף הוראות שמסביר כיצד בדיוק לשחק בו, פשוט נותנים לו את הצעצוע והוא מתחיל לשחק וליהנות באופן אינטואיטיבי. מהי הוראת היצרן ... לפי סיפור הבריאה בתורה? אליעד כהן מנתח לעומק את סיפור הבריאה בתורה ומוכיח מתוכו שאין שום בסיס להנחה שיש הוראות יצרן בעולם. הוא מזכיר שאלוהים ברא את האדם הראשון כבר בתוך גן עדן, וכי לא נאמר לאדם הראשון: תקיים מצוות ואז תיכנס לגן עדן, אלא האדם כבר היה בגן עדן מלכתחילה. אלוהים נתן לאדם הראשון הוראה אחת בלבד: אל תאכל מעץ הדעת טוב ורע, שמשמעותה: אל תעשה הבחנה בין טוב ורע. כלומר, הוראת היצרן היחידה של אלוהים לפי התורה עצמה היא בעצם לא לעשות הפרדה בין טוב לרע, ודווקא התורה עצמה היא הפרה של הוראה זו, כיוון שכל התורה בנויה על הפרדה בין טוב לרע (מצוות וחטאים). מדוע העולם הזה אינו פרוזדור לעולם הבא? ... התפיסה הדתית של שכר ועונש בעולם הבא היא שגויה ומוטעית. האם בני האדם הם היצור היחיד בעולם שמחפש משמעות והוראות? אליעד כהן מציג נקודה חשובה נוספת: כל בעלי החיים, הציפורים, הצמחים, האש, המים וכל הטבע מתנהלים באופן אינטואיטיבי וטבעי לחלוטם, בלי שום הוראות יצרן. אף חיה או צמח לא מחפשים משמעות חיים, הוראות כיצד לפעול, או מנסים להבין מה יקרה איתם אחרי שימותו. הם פשוט חיים לפי האינסטינקטים וההיגיון הפשוט שלהם. רק ... לזכות באושר או להימנע מסבל, וזה הופך את האדם ליצור המתוסבך ביותר בעולם. לדוגמה, ציפורים יודעות לעוף בלי שום הוראות, צבי הים שיוצאים מהביצים בחוף מיד יודעים לאיזה כיוון ללכת באופן טבעי, ולא זקוקים להוראות מיוחדות או הסברים. מדוע גם החילונים בעצם חיים בחשיבה דתית? אליעד כהן מדגיש שבאופן פרדוקסלי גם חילונים ואתאיסטים חיים ... כמו החשיבה הדתית, ולכן גם החילונים בעצם חיים לפי לוגיקה דתית מבלי לשים לב לכך. מה המסקנה הסופית לגבי הוראות היצרן והתורה? המסקנה הסופית של אליעד כהן היא פשוטה וברורה: ככל שהיצרן הוא טוב ומושלם יותר, המוצר שהוא יוצר אינו דורש שום הוראות שימוש. לכן, אם אלוהים הוא מושלם, אז העולם שהוא ברא אמור להיות מוצר מושלם שאין בו צורך בהוראות הפעלה. ההבנה היחידה האמיתית של הוראת היצרן היא ההבנה שאין שום הוראות יצרן, ושהמציאות היא מושלמת בדיוק כפי שהיא. כל ניסיון לייצר הוראות הוא בעצם סימן לכך שהיצרן (אלוהים) הוא מוגבל או נכה או שהוא פשוט אכזר. לסיכום, הוראת היצרן האמיתית היא להבין שאין הוראות יצרן. אליעד כהן מציע לכל אדם להבין את השיגעון הפנימי שמוביל אותו לחפש אחר הוראות חיצוניות, ולהגיע למצב שבו הוא חי טוב כאן ועכשיו, ללא תנאים מוקדמים או ציפיות לאושר עתידי. האם התורה היא הוראות יצרן? מהן הוראות ההפעלה של העולם? האם העולם הזה הוא פרוזדור לעולם הבא? מדוע האדם מחפש משמעות לחיים? האם יש הוראות שימוש לחיים? למה בעלי חיים אינם זקוקים להוראות הפעלה? האם אלוהים מושלם?
לקיחת אחריות בעבודה, הודאה באשמה, להודות באשמה, קונפליקט במערכות יחסים, מה הכי נכון לענות? איך לענות לשאלה?
לקיחת אחריות בעבודה, הודאה באשמה, להודות באשמה, קונפליקט במערכות יחסים, מה הכי נכון לענות? איך לענות לשאלה?
... באשמה, קונפליקט במערכות יחסים, מה הכי נכון לענות? איך לענות לשאלה? מה הכי נכון לענות כשמאשימים אותך שלא ביצעת הוראה בעבודה? כאשר מישהו טוען נגדך שלא ביצעת הוראה או משימה שהוא נתן לך, יש מגוון דרכים אפשריות להתמודד עם הסיטואציה, וכל אחת מהן תלויה בהקשר ובמטרה הסופית ... הייתה כוונתך, או אמרת משהו, אך לא הבנתי שזו הייתה הנחיה מפורשת. אפשרות שלישית היא שאתה שמעת היטב את ההוראה, אבל לא הבטחת לבצע אותה, ולא הייתה שום התחייבות מצדך. במצב זה, התגובה המתאימה תהיה: אכן אמרת לי, אבל ... עליך. מה היתרונות והחסרונות בכל אפשרות תגובה? לכל תגובה אפשרית יש יתרונות וחסרונות. למשל, להודות בגלוי שלא ביצעת את ההוראה עלול לגרום למתח או לעימות, אך מנגד, זה עשוי למנוע דרישות לא הגיוניות בעתיד. לעומת זאת, לנסות לרצות את ...
לשלוט לאנשים במוח, שקרים של אליעד כהן, לשתול מחשבות, האם אליעד כהן שקרן? למה אליעד כהן מלמד לשקר? ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד איך לשקר לאנשים, ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד לעשות מניפולציות, ללמוד לשכנע אנשים, שתילת מחשבות
לשלוט לאנשים במוח, שקרים של אליעד כהן, לשתול מחשבות, האם אליעד כהן שקרן? למה אליעד כהן מלמד לשקר? ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד איך לשקר לאנשים, ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד לעשות מניפולציות, ללמוד לשכנע אנשים, שתילת מחשבות
... ובמהות הלימוד של הכלים השונים לשקר בצורה מקצועית. אליעד מציין שמה שהוא מלמד אינו הצעה לשקר או לרמות, אלא הוראה טכנית על איך לעשות זאת, אם מישהו בוחר בכך. הוא מדגיש כי המטרה היא לא להמליץ על השקר כדרך ... בהמלצה אמיתית לשקר. לא נאמר לאף אחד אני ממליץ לך ללכת ולרמות מישהו אחר או לשקר לו, אלא שישנה הוראה כיצד לבצע זאת, אם מישהו אכן רוצה לשקר. הרעיון הוא שאם מישהו מבקש ללמוד איך לשקר או איך לרמות, ...
למה התכוון המשורר? לסמוך על עצמך, לסמוך על אחרים, להבין אחרים, להבין את עצמך, איך ללמוד? להבין אנשים, להבין ספרים, להבין את רבי נחמן מברסלב, להבין את אליעד כהן, תלות במורה רוחני
למה התכוון המשורר? לסמוך על עצמך, לסמוך על אחרים, להבין אחרים, להבין את עצמך, איך ללמוד? להבין אנשים, להבין ספרים, להבין את רבי נחמן מברסלב, להבין את אליעד כהן, תלות במורה רוחני
... נחמן מברסלב, להבין את אליעד כהן, תלות במורה רוחני איך אפשר לדעת למה התכוון אדם שכתב ספר או נתן הוראות? כאשר אדם קורא ספר, מקשיב להרצאה, או מקבל הוראות כלשהן, מתעוררת השאלה: איך אפשר לדעת למה באמת התכוון הכותב או הדובר?. אליעד כהן מדגיש ששאלה זו רלוונטית לכל תחומי החיים - בין אם מדובר בספרים של רבי נחמן מברסלב, סרטוני וידאו שלו עצמו, הוראות של אלוהים או אפילו כל אינטראקציה יומיומית פשוטה. על פי אליעד, הבעיה היא שברוב המקרים לא ניתן לדעת בוודאות ... לדעת בבירור האם רבי נחמן התכוון לכך באופן מילולי, סמלי, הומוריסטי או נסתר. אליעד כהן נותן דוגמה נוספת של הוראות מאלוהים: אם אלוהים נותן לך תורה או הוראה מסוימת, כיצד אפשר לדעת אם הוא מתכוון ברצינות או שמא בוחן אותך? לדוגמה, אם נאמר לך אל תיסע בשבת, ...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
... שאתה רוצה שהוא יעשה. ואסביר: כאשר אתה מבקש ממישהו לעשות משהו, אוטומטית, המוח של השומע מרגיש שמישהו נתן לו הוראה / ציווי / בקשה לעשות משהו, ואז ממילא הוא מרגיש שהוא נמצא בעמדת נחיתות, מול המבקש. כי הוא כאילו ...
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
... ולכן אני אסביר איך אפשר לעשות את זה בצורה מתוחכמת וזה הולך ככה הבן אדם נגיד ביקש בקשה נתן הוראה נתן ציווי מה שזה לא יהיה, עכשיו מה שצריך לעשות זה כביכול נגיד לשאול שאלה על מה שהוא אמר, ...
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
... לעשות משהו אחר, הילד יכול לשנות את תשומת הלב מיד, כיוון שהמחויבות שלו משתנה לפי מידת הוודאות והנחרצות של ההוראה. איך ליצור אצל הילדים עניין משותף ומחויבות? מורה הציגה מצב שבו ילדים רבים רוצים לעזור לה בכיתה, ואלו שלא ... ובדיקת האפקטיביות שלהן. תכנון משימות שמאפשרות לכל ילד להרגיש שהוא תורם לכיתה. הכרה בכך שילדים שונים דורשים גישות שונות והוראה גמישה. יצירת תחושת ערך ומחויבות אישית של כל ילד דרך השתתפות פעילה בשיעור. אליעד מסביר שתמיד יש למצוא את ... תורם, בין אם דרך תורנויות או דרך פרויקטים קבוצתיים גדולים. להבין שהבדלים בין ילדים דורשים גמישות ושילוב של דרכי הוראה מגוונות (כדורגל, אומנות, פעילויות יצירה וכדומה). לזכור שתמיד עובדים במרחב שבין גזר למקל: מי שהסנקציות לא מתאימות לו, יכול ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על החלטה בלתי חוזרת, החלטה בלי אפשרות להתחרט, החלטה עתידית, קבלת החלטות, חולה סופני, הוראה בלתי חוזרת, התחייבות בלתי חוזרת, חרטה, איך לקבל החלטה? המתת חסד, איך להחליט? מחלה סופנית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הוראה, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הוראה, איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הכוונה אישית, אימון אישי לזוגיות, מאמן אישי לקריירה בנושאי הוראה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7656 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 11:31:45 - wesi1