אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם לסיים את הלימודים? ✔יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
12:55יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח ולהצליח בסטארטאפ?

במהלך ההרצאה, אליעד כהן עוסק בשאלות מפתח בתחום הסטארטאפים, פיתוח מוצרים, וההשקעה הנדרשת להצלחתם. עיקר השיח מתמקד בסוגיות של פיתוח עסקי, האם להשקיע יותר בפיתוח המוצר או בשיווקו, ומהן הדילמות שסטארטאפים נתקלים בהן בדרך להצלחה.

למה סטארטאפים נכשלים?

אליעד מציין כי רוב הסטארטאפים נכשלים משום שהם לא מצליחים לפתח מוצר שמצליח להימכר או כי הם לא מצליחים למכור אותו למספר מספיק של לקוחות. הכישלון עשוי לנבוע מהשקעה לא נכונה בפיתוח המוצר או בשיווקו. אחת הדילמות המרכזיות היא כיצד להקצות את המשאבים בצורה נכונה בין פיתוח המוצר לשיווקו. בחלק מהמקרים, הסטארטאפים מפתחים מוצרים בלי לדעת אם יש בכלל שוק או קהל יעד שמוכן לשלם עליהם.

האם לפתח מוצר לפני שיש לקוח?

אחת השאלות המרכזיות שנדונות היא האם כדאי לפתח את המוצר לפני שנמצא לקוח מוכן לשלם. אליעד מציין כי המצב האידיאלי הוא כאשר יש כבר לקוח שמוכן לשלם עבור המוצר, מה שמאפשר לפתח את המוצר על חשבונו. במקרה זה, הלקוח למעשה מממן את הפיתוח ומספק גם תמיכה בשלב מוקדם של התהליך. אולם, ישנם מקרים שבהם היזם מפתח את המוצר ללא התחייבות מצד הלקוח, ויש כאן סיכון ברור, שכן לא תמיד ניתן יהיה למכור את המוצר בהמשך.

אפשרויות פיתוח המוצר על חשבון הלקוח

אליעד מציין מספר דרכים בהן אפשר לפתח מוצר על חשבון הלקוח:

1. הסכמות מראש עם לקוח עתידי - המצב האידיאלי הוא כאשר יש לקוח שמסכים מראש לשלם עבור המוצר או הטכנולוגיה שפותחה. במקרה זה, הלקוח משלם עבור הפיתוח מראש, בתמורה לכך שהמוצר יפותח במיוחד עבורו.

2. פיתוח על בסיס מחקר - אפשרות נוספת היא כאשר הלקוח משלם לא רק עבור הפיתוח אלא גם עבור מחקר ראשוני שיבדוק אם הפיתוח אפשרי. במקרה הזה, הלקוח מקבל את התחייבות המפתח רק לפיתוח טכנולוגי ולא להצלחה מלאה של המוצר בשוק.

תהליך של פיתוח מול מכירה

אליעד מדגיש את הצורך בהבנת השוק ודרישות הלקוחות לפני שמתחילים בתהליך הפיתוח. אם המפתח לא יודע מי יהיו הלקוחות, מה הם צריכים ומה המחיר שהם מוכנים לשלם, יש סיכון גבוה שהפיתוח לא יצליח. במקרים רבים, יזמים מתחילים לפתח את המוצר כי הם מאמינים שהוא טוב, אך ללא הבנה ברורה של דרישות השוק, הסיכון הוא גבוה.

פיתוח עסקי וייעוץ לסטארטאפים

אליעד מציע דרכים להצליח גם כאשר היזם לא בטוח האם להשקיע בשיווק או בפיתוח. אם היזם לא מרגיש שהוא מסוגל להציג את המוצר בצורה אפקטיבית, ייתכן שזו בעיה של חוסר ביטחון עצמי או יכולת מכירה. במקרה כזה, יש מקום להשקיע בהכשרה בתחום השיווק והמכירות, ואליעד אף מציע להיעזר בייעוץ מקצועי לעסקים ולסטארטאפים, כדי להגדיל את הסיכוי להצלחה.

השפעת השיווק על הצלחת הסטארטאפ

מכירת המוצר היא לא פחות חשובה מהפיתוח עצמו, ולעיתים ההשקעה בשיווק עשויה להיות זו שמובילה להצלחה הגדולה. אליעד מציין שלעתים הבעיה היא לא במוצר אלא בהעדר יכולת שיווקית להציג אותו בצורה אפקטיבית לקהל היעד.

סיכום

ההצלחה של סטארטאפ תלויה בשילוב של פיתוח המוצר בשוק נכון וביכולת השיווק שלו. המפתח להצלחה הוא לא בהכרח רק בפיתוח הטכנולוגי אלא גם בהבנה של הצרכים של הלקוחות, ובחיפוש מתמיד אחר הדרכים למכור את המוצר בצורה שתייצר ערך מוסף.
יעוץ לחברות startup, פיתוח מוצרים, השקעה במחקר ובפיתוח, סוגים של סטארטאפים, למה חברות סטארטאפ נכשלות? קשיים של סטארטאפים, דילמות של סטארטאפים, השקעה בשיווק ובמכירות בחברות סטארטאפ, לקבל תשלום על המאמץ, לקבל תשלום על התוצאה, שכר על המאמץ, שכר על התוצאה, פיתוח טכנולוגיות וניהול עסקי, יעוץ לסטארטאפים, פיתוח עסקים, איך לפתח עסקי? איך להתקדם מבחינה עסקית? האם לצבור עוד ידע? האם לעשות תואר אקדמי? האם להוציא עוד תעודה מקצועית? האם לסיים את הלימודים? האם להשקיע בשיווק המוצר או בפיתוח המוצר? אימון עסקי, אימון לעסקים, אימון להקמת עסק, איך להקים עסק מצליח? חרדת ביצוע עסקית
חברת הזנק יעוץ לחברות startup המדריך ליזם יעוץ איתור צרכי לקוח הבנה איך להקים עסק מצליח תואר אקדמי לימודים אקדמיים משכורות מה הצרכים של הלקוח startup איך להצליח איך להצליח בסטארטאפ איך לנהל איך לנהל סטארטאפ איך לנהל סטארטאפ מוצלח איך לפתח איך לפתח מוצר איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח האם להשקיע האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר הלקוח הלקוח שלך המדריך ליזם המדריך לסטארטאפיסט המתחיל המוצר שלך הצלחה השקעה השקעות חברת הזנק חשבון יועץ יעוץ יעוץ לחברות יעוץ לחברות סטארט אפ להצליח להצליח בסטארטאפ להשקיע להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר לנהל לנהל סטארטאפ לנהל סטארטאפ מוצלח לפתח לפתח מוצר לפתח מוצר על חשבון הלקוח לקוח לקוחות מדריך לסטארטאפים מוצלח מוצר מנהל ניהול סטארט אפ סטארטאפ סטארטאפיסט סטארטאפיסטים על חשבון הלקוח עסק עסקים פיתוח פיתוח המוצר פיתוח מוצר פיתוח מוצרים פיתוח עסקי פיתוח עסקים שיווק שיווק המוצר
נוסחה לא להרגיש כישלון, הדרכת מטפלים, איך לגרום למישהו לא להרגיש שהוא כישלון? איך להתמודד עם רגשות אשמה? איך לטפל בשנאה עצמית? איך להסיר אחריות? איך לגרום למישהו לאהוב את עצמו? איך לגרום למישהו לסלוח לעצמו? תחושת כישלון
נוסחה לא להרגיש כישלון, הדרכת מטפלים, איך לגרום למישהו לא להרגיש שהוא כישלון? איך להתמודד עם רגשות אשמה? איך לטפל בשנאה עצמית? איך להסיר אחריות? איך לגרום למישהו לאהוב את עצמו? איך לגרום למישהו לסלוח לעצמו? תחושת כישלון
... אז למה בסוף אתה רצית או לא רצית? אם רצית להמשיך בלימודים אז למה עזבת כי אם רצית אין בעיה אז זה מה שרצית עשית את מה שרצית למה נכשלת אתה לא רצית להצליח אתה רצית לא לסיים את הלימודים אתה רצית להפסיק. ואם אתה אומר לא רציתי להמשיך רק לא יכולתי, מה באמת לא יכולת אתה בטוח שלא יכולת אוקי ואתה חושב תגיד ...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... עבודה שיחת מכירה ניהול משא ומתן זיהוי צרכי הלקוח מכירות לפעמים על האדם לנהל שיחת מכירה כלשהי ולנסות למכור בה מוצר כלשהו. וכאן יתבארו השלבים, כיצד לנהל שיחת מכירה בצורה נכונה? וכיצד לנהל משא ומתן בצורה נכונה? או לדוגמה בראיון עבודה, שעל האדם לנסות למכור את הכישורים ואת הזמן של עצמו. ובאופן כללי, כאשר האדם מנהל משא ומתן כלשהו, עליו לנסות לשכנע אנשים ברעיונות שונים. והשאלה היא, איך לנהל משא ומתן ושיחות מכירה בצורה נכונה? ובמקרה של ראיון עבודה, כיצד ... בראש ובראשונה עליו לנסות להסתכל על הדברים, מנקודת מבטו של זה שרוצים לשכנע אותו, שהוא זה שאמור לקנות את הרעיון מוצר. על האדם לנסות להבין, כיצד האדם שמולו חושב? מה חשוב לאדם שמולו? מה ... השני? וכולי. על המוכר, לנסות להבין כמה שיותר טוב, את המטרות ואת הרצונות של האדם שאותו הוא רוצה לשכנע, שהוא הלקוח הפוטנציאלי. דהיינו, שלב ראשון, נסה להבין את המטרות ואת הרצונות של האדם שמולך. לאחר מכן ובשלב השני, עליך לנסות למצוא נקודות התאמה, בין הרצונות והצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, לבין הדבר שאותו אתה רוצה למכור לו. עליך לנסות להבין עם עצמך, איך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לענות על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ואיך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לסייע ללקוח הפוטנציאלי וכיוב. בשלב הבא והשלישי, על האדם לנסות לחשוב, כיצד הוא גורם ללקוח הפוטנציאלי שמולו, להבין ולראות את נקודות החיבור שיש, בין הצרכים והרצונות שלו כלקוח הפוטנציאלי, לבין המוצר שאותו אתה מנסה למכור לו. והעיקר שצריך לשים אליו לב, הוא כיצד לגרום ללקוח הפוטנציאלי, להבין, שהמוצר שלך, יכול לענות על הצרכים שלו. ועל ידי זה שמצליחים, גם להבין את הצרכים של הצד השני, וגם להבין כיצד המוצר שלך עונה על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, וגם מצליחים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין שהוא יכול להיעזר במוצר הזה, על ידי זה מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח הפוטנציאלי יקנה את מה שרוצים למכור לו. ובמקרה של ראיון עבודה. שלב ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ומתן, או דיונים בין - אישיים, יש להתחיל בהבנת ... רוצים לשכנע מישהו, בין אם מדובר על לקוח שמתלבט לגבי רכישת מוצר, או אדם שנמצא בעמדה שונה משלנו בוויכוח, צריך תמיד לשאול שתי שאלות מרכזיות: מהי הסיבה האמיתית שבגללה האדם השני חושב שהוא צודק? למה הוא מאמין בדעתו? מה מרחיק אותו ... לדעתנו גם מעבר לנושא עצמו? למשל, אם לקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר את המוצר המתחרה, לא מספיק להבין מה היתרונות שהוא רואה במוצר של המתחרים, אלא חשוב להבין גם למה הוא לא מעוניין במוצר שלנו. ייתכן שהסיבות הן לא רק היתרונות של המתחרה, אלא גם חסרונות או התנגדויות פסיכולוגיות כלפי המוצר או ההצעה שלנו. כיצד לנתח את האמת של הצד השני בוויכוח? לפי אליעד, חשוב לא להסתפק בכך שאנחנו מבינים את הצד השני כטועה או לא מבין. יש לשאוף להבין כיצד מנקודת מבט ... מבט נוספת. איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח , אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר של המתחרה. מה מושך אותו שם? לברר מה בדיוק מרחיק אותו מהמוצר שלנו. מה מפריע לו, או יוצר אצלו תחושה שלילית? המשמעות היא, שלא די להסביר ללקוח מדוע המוצר שלנו טוב, אלא יש לתת מענה גם לחסרונות המוצר שלנו מנקודת מבטו, ולמה הוא אינו נמשך אליו. רק הבנה של שני ההיבטים האלו - היתרונות שהוא מוצא אצל המתחרה, והחסרונות שהוא מוצא אצלנו - מאפשרת לנו למצוא פתרון ... התנגדויות, ולהוסיף מידע שיעזור ללקוח לשנות את עמדתו. איך ניתן לתרגל בפועל הבנת הצד השני? אליעד כהן מציע תרגול מעשי ליישום הגישה שלו בפועל. יש לבחור ויכוח או קונפליקט אמיתי שקרה, ולנתח אותו באופן הבא: ... אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? איך ניתן לפתור ויכוחים ולשכנע אנשים? השלב הראשון והחשוב ביותר הוא להבין ... כאשר אנו מנסים לשכנע מישהו לקנות מוצר, חשוב להבין גם למה הוא נוטה לבחור במוצר אחר וגם מה מרחיק אותו מהמוצר שלנו. כיצד לזהות את האמת בצד השני? במקום לנסות להוכיח שאנחנו צודקים, עדיף להתחיל מהשאלה: כיצד גם הצד השני צודק מנקודת מבט אובייקטיבית? עלינו לחפש את נקודת האמת ... התנגדויות בוויכוח או במכירה? נניח שלקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר במוצר של המתחרים. כדי לשכנע אותו, יש להבין שני דברים: 1. מה היתרונות שהוא רואה במוצר של המתחרים? 2. מה החסרונות שהוא מזהה במוצר שלנו? אם נתמקד רק בהסבר היתרונות של המוצר שלנו, אך לא נתייחס לפער שמונע ממנו לבחור בנו, הסיכוי לשכנוע קטן. לכן, חשוב לזהות גם מה מרחיק אותו מאיתנו, ורק אז לחפש דרכים לצמצם את החיסרון או להציג מידע נוסף ... אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? אז הנושא הוא איך צריך לפתור וויכוחים. דבר ראשון צריך לדעת שאין פתרון ...
עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות
עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות
... עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות למה אנשים מרגישים כמו עבדים בעבודה שלהם? ... מגיע לנקודה הזו, העבודה שלו הופכת להיות רק עוד חוויה שהוא בוחר בה בחופשיות, ולכן הוא לא מרגיש בה תחושת עבדות. מדוע חשוב להשתחרר מהתלות הרגשית בלקוחות ובכסף? אליעד מסביר שכאשר האדם תלוי רגשית בלקוחות או בכסף שהם משלמים, הוא לעולם לא יהיה מסוגל לתת ... וללא תלות בפחד או לחץ. באופן פרדוקסלי, דווקא השחרור המוחלט מהצורך לקבל את הכסף מאפשר לאדם לספק שירות איכותי יותר ולהגיע לשביעות רצון גבוהה יותר של הלקוחות. בסופו של דבר, החופש המוחלט וההבנה העמוקה ...
הפליליסטים / עורכי דין פליליים - לא מתעסקים באמת של הלקוח - מה המשמעות הרוחנית?
... עורכי דין פליליים - לא מתעסקים באמת של הלקוח - מה המשמעות הרוחנית? הפליליסטים, הוא כינוי לעורכי דין פליליים, דהיינו, ... על מי שנחשד בפלילים. וכאשר עורך דין פלילי בא להגן על לקוח שנחשד בעברה פלילית חמורה כלשהי, יש לאותו עורך הדין את ההתלבטות המצפונית שלו, האם להגן על הלקוח הזה או שלא. כי בעצם אותו עורך הדין, אמור להגן על אדם שיתכן שהוא עשה מעשים ... כמה האמת חשובה לו, הוא השיב, כי עורך דין פלילי לא מתעסק באמת של הלקוח, אלא באמת המשפטית. וכאן במאמר נסביר את המשמעות של העניין. כי השואל ששאל את ... את עורך הדין, שהיא, לו יצויר שאתה יודע את האמת, שאכן הלקוח שלך שהוא זה שנחשד ונאשם בפלילים, לו יצויר שאתה יודע בוודאות שהוא עשה ... בעצם מנסים לעמת את עורך הדין הפלילי, עם האמת של הלקוח. דהיינו, יכול להתברר לעורך הדין, שאכן אותו הלקוח שלו מודה בכך שהוא אכן ביצע את דבר הפשע. ואז ממילא נשאלת השאלה, אם אתה עורך הדין יודע מהלקוח שלך עצמו, שהוא אכן ביצע את הפשע, האם גם אז תגן עליו? והתשובה שמשיב ... שלא. וכאשר עורך הדין הפלילי בא להגן על הנאשם, הוא לא מתעסק באמת של הלקוח, דהיינו, הוא כרגע לא מתבונן על הלקוח מנקודת מבט אישית, של האם הוא היה רוצה באופן אישי להיות חבר של אותו האדם, ... את האשמה שלו ולהרשיע אותו, או שלא. ועורך דין פלילי, מתעסק פחות במה שקרה בפועל, ויותר במה שניתן או לא ניתן להוכיח שקרה. ובמה שניתן או ... הזה יזוכה מחוסר ראיות וכיוב. ועורך הדין הפלילי, לא מתעסק במה שקרה בפועל, אלא הוא כן מתעסק באמת המשפטית, שהיא האם מבחינה משפטית אפשר או אי אפשר להרשיע את האדם. ... היא נחשבת לאמת גדולה יותר מאשר האמת העובדתית של הלקוח, הרי שעל האדם להבין שלפעמים יש אמת אחת, שהיא חזקה יותר וחשובה יותר מאשר ...
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח
... משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח איך לענות לילדים על השאלה מהי משמעות החיים? כאשר ילדים שואלים מהי משמעות החיים, הם למעשה מבקשים להבין משהו עמוק יותר על עצמם ועל העולם. לפי ... אישית, ומעודדות חקירה עצמאית. העיקרון המרכזי הוא שלא לתת לילדים או לשואלים תשובות סגורות, אלא תשובות שיפתחו אותם לחשיבה ולחיפוש עצמאי של משמעות החיים בהתאם ליכולות ולהבנה שלהם. איך לענות לילד על משמעות החיים? מה לענות לילדים על שאלות קיומיות? האם קיימת ...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
... לקוח טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? וכאן אבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשחרר את האחיזה שלו בדעה שלו. ובמקרה של לקוח, איך אפשר לגרום ללקוח להחליש את ההתנגדות שלו, למה שאתה רוצה שהוא יעשה. והדרך לכך היא, על ידי זה שמטילים ספק בהתנגדות שלו. בין בצורה גלויה ובין בצורה סמויה. לדוגמה: הלקוח אומר אני לא רוצה את המוצר הזה. צריך לומר לו למה אתה לא רוצה את המוצר הזה?. והמילה למה, היא בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. וככל שמטילים ספק גדול יותר בהתנגדות של הלקוח, כך מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח ישחרר את ההתנגדות שלו, ושהוא יסכים עם דעתך. ונחדד, כי לפעמים, אין צורך להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח. ואפשר פשוט לבדוק, איפה הלקוח כן מסכים איתך, ודרך זה לבצע את המכירה. כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני לא רוצה את המוצר הזה. אז אפשר פשוט לשאול אותו איזה מוצר אתה כן רוצה. דהיינו, לא חייבים לרוץ מיד להטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. אלא אפשר לנסות ולחפש נקודות התאמה, בין דעתך, לבין דעתו של הלקוח. אבל, לפעמים מגיעים למצב, שכבר לא מוצאים שום נקודת התאמה רצויה, בין דעתו של הלקוח, לבין דעתך. או לדוגמה, שהלקוח רוצה לרכוש איזה מוצר, אבל אתה רוצה שהוא דווקא ירכוש מוצר אחר. או שאתה רוצה לנסות לגרום לו לרכוש מוצר כלשהו, למרות שהוא כן רוצה לרכוש מוצר אחר. ובמקרה כזה, הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח, היא הדרך הטובה ביותר לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו. כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות מוכן לרכוש את המוצר. אבל מצד שני, זה גם יוצר אצל
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, איך אפשר לטפל בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמחלישים את ההתנגדות של הלקוח. וכדי להחליש את ההתנגדות של הלקוח, לשם כך יש להבין, מהיכן ההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה. וההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה, מהסיבה שלה. זא אם הלקוח אומר לדוגמה אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר. אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. זא ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של המוצר. או לדוגמה הלקוח אומר המוצר לא מתאים לי, כי אני לא צריך אותו כרגע. אז ההתנגדות של הלקוח, היא שהמוצר לא מתאים לו. והסיבה לכך היא, שהוא אומר שהוא לא צריך כרגע את המוצר. והרעיון הוא, שהסיבה להתנגדות שלו, היא מקור ... רעיון שואב את כוחו, מהסיבה שעליה הוא נשען. וכאשר חוזרים על הסיבה שהלקוח הסביר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר, הרי שבכך בעצם מחזקים את ההתנגדות של הלקוח למוצר. וזה בעצם אומר, שאם הלקוח אומר שהוא מתנגד לרכישת המוצר מסיבה כלשהי, אז לפעמים רצוי מאוד להמשיך לנהל איתו את השיחה, כאשר אפשר לחזור על ההתנגדות שלו, אבל רצוי מאוד להשמיט את הסיבה שבגללה הוא התנגד לרכישת המוצר. דהיינו, אם הלקוח אומר לדוגמה אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כרגע מספיק כסף, אז אפשר להמשיך ... של ההתנגדות שלו. כגון לדוגמה לומר לו הבנתי שאתה לא רוצה לקנות את המוצר. האם אתה חושב שיש דרך שבכל זאת תקנה את
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי שכבר ביארתי, ההתנגדות של הלקוח, שואבת את כוחה, מהסיבה שעליה היא מבוססת. לדוגמה שהלקוח אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כסף לקנות את המוצר. שאז ההתנגדות של הלקוח לרכישת המוצר, מבוססת על הסיבה, שאין לו כסף לרכישת המוצר. או לדוגמה לקוח שאומר, המוצר הזה לא מתאים לי, כי אין לי מקום בבית אשתי לא רוצה את המוצר הזה בבית וכיוב. שאז ההתנגדות של הלקוח היא, חוסר התאמה של המוצר עבורו. והסיבה לכך היא, ההתנגדות של אשתו חוסר מקום בבית וכיוב. וכפי שכבר ביארתי, הכוח של ההתנגדות, תלוי בסיבה שלו. וככל שהסיבה היא יותר חזקה, כך ההתנגדות של הלקוח היא יותר חזקה. ויש דרך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמשנים את הסיבה של ההתנגדות שלו. זא שגורמים ללקוח לחשוב, שהוא מתנגד לרכישת המוצר, מסיבה אחרת שהיא חלשה יותר מהסיבה שאותה הוא הציג. ובפועל זה אומר, שכאשר הלקוח מבטא התנגדות כלשהי, והוא מנמק אותה בסיבה כלשהי, עליך לנסות לשתול בראש שלו באמצעות סוגסטיה דמיון מודרך, סיבה אחרת חלשה יותר מאשר הסיבה שאותה הוא אמר (להפוך את המחויב לאפשרי ואת החזק לחלש). דהיינו, כאשר הלקוח אומר סיבה כלשהי, עליך לנסות למצוא סיבה אחרת חלשה יותר, שתהיה דומה לסיבה שהוא אמר, אבל שבעצם היא תהיה שונה מהסיבה שהוא אמר. בכך שהיא תהיה חלשה יותר. כי קיימת אפשרות להכניס ללקוח את המחשבה, שהוא לא רוצה את המוצר, מסיבה אחרת שהיא סיבה חלשה הרבה יותר. אבל אם הלקוח יקלוט שזאת לא הסיבה שאותה הוא אמר, זה עלול ליצור אצל הלקוח חוסר אמון + זה עלול לגרום לכך שללקוח עכשיו תהיה סיבה נוספת לכך שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר. ולכן רצוי לחפש סיבה אחרת, שהיא מצד אחד תהיה דומה לסיבה המקורית של הלקוח. אבל מצד שני שהיא תהיה חלשה יותר מהסיבה שאותה הלקוח אמר. ואחרי שמוצאים את הסיבה הזאת, אז פשוט צריך ...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
... מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, משפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת ... היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון לדוגמה שהלקוח לא רוצה לרכוש איזה מוצר, ובצורה גלויה הוא אומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר הזה, כגון לדוגמה בגלל שהוא טוען שאין לו צורך במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח מוכן לקבל את האפשרות שהוא כן צריך את המוצר. וזאת נקראת השפעה גלויה על המודעות של הלקוח. והיתרונות של צורת השפעה כזאת, שבה הלקוח באופן מודע מבין שגרמו לו לשנות את העמדה שלו, הם שהלקוח בצורה ברורה, מודע לכך שהוא שינה את העמדה שלו. זא הלקוח יודע ברמת המודעות שלו, שהוא כרגע חושב שהמוצר כן מתאים לו. ואם משכנעים את המודעות הגלויה של הלקוח, בכך שהוא צריך את המוצר, אז ההיגיון אומר שהלקוח אכן ירכוש את המוצר, כי הוא מודע לכך שהוא חושב ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: האם לסיים את הלימודים?, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: האם לסיים את הלימודים?, איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קואצ'ינג, אימון אישי לביטחון עצמי, אימון אישי קריירה בתחום האם לסיים את הלימודים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8130 שניות - עכשיו 04_09_2025 השעה 01:03:50 - wesi1