אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם לנהל עובדים? ✔ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
איך לגרום לעובדים לרצות בהצלחת העסק שלך?

כל מנהל שואף שהעובדים שלו יתייחסו לעסק כאילו הוא שלהם, שירצו שהעסק יצליח בדיוק כמוהו. החלום האולטימטיבי של כל בעל עסק הוא שהעובד לא רק יבצע את תפקידו, אלא יחשוב באופן כללי על הצלחת החברה. השאלה החשובה ביותר היא: כיצד יוצרים מצב שבו לעובדים באמת אכפת מהעסק שלך?

למה לך אכפת מהעסק יותר מאשר לעובדים?

לך אכפת מהעסק כי הוא שלך, ואתה נהנה ישירות מהצלחתו וסובל ישירות מהפסדיו. אתה מרוויח כסף, סטטוס, או כל סוג של תועלת אישית אחרת מהצלחת העסק. לעובדים שלך אין בדרך כלל תועלת ישירה וברורה כזאת, ולכן, באופן טבעי, האכפתיות שלהם כלפי העסק נמוכה בהרבה. כדי לשנות את זה, עליך להבין את המניעים והצרכים של העובדים שלך.

מדוע יחס אישי לעובדים חשוב להצלחת העסק?

העובדים שלך הם לא רובוטים ולא עבדים. מדובר בבני אדם עם שאיפות, פחדים, רצונות ובעיות אישיות. אם תתייחס אליהם כאל מספרים או "פונקציות", הם יתייחסו אליך כאל בוס בלבד, מישהו שנותן להם כסף בתמורה למינימום הכרחי של עבודה. לעומת זאת, כאשר אתה מתייחס לעובדים כאל בני אדם, הם יראו בך דמות משמעותית יותר, יתייחסו אליך בכבוד ובסימפטיה, ובאופן טבעי ירצו בהצלחתך.

לדוגמה, כאשר עובד מגיע לעבודה עצוב או מתוסכל מבעיה בבית, מנהל שמתייחס אליו כאל בן אדם יכול לדבר איתו על זה, להראות לו שאכפת לו, לעזור לו וליצור קשר אישי שיגרום לעובד להרגיש מוערך. כשהעובד מרגיש מוערך, הוא יתאמץ הרבה יותר וירצה שהעסק יצליח, כי העסק הופך לחלק מחייו האישיים.

גם אם מדובר בחברה גדולה עם מאות או אלפי עובדים, עדיין חשוב לייצר כמה שפחות מרחק בין ההנהלה לעובד הפשוט. מנהלים בכירים צריכים לפנות זמן להכיר את העובדים, לשוחח איתם, להכיר את שמותיהם, לשמוע על חייהם האישיים, וכך ליצור חיבור אישי שישפיע על מחויבות העובד להצלחת העסק.

איך להפוך את העובדים לשותפים בעסק?

השיטה הטובה ביותר לגרום לעובדים להיות מחויבים היא להפוך אותם לשותפים בתוצאות העסק. אמנם העובד לא יכול לקבל את אותו תגמול כמו בעל העסק, מאחר ואין לו סיכונים והתחייבויות כלכליות כמו שיש לבעל העסק, אבל עדיין אפשר לתת לו תגמול משמעותי על הצלחת העסק.

לדוגמה, עובד שמקבל שכר קבוע בלבד לא מרגיש מחויבות להצלחה. לעומת זאת, אם העובד מתוגמל לפי תוצאות, כמו אחוז מסוים מהמכירות או בונוס בהתאם להישגים שלו ושל החברה, הוא ירגיש שהצלחת העסק משפיעה עליו ישירות. התוצאה תהיה שהעובד ישקיע הרבה מעבר לנדרש ממנו, כי הוא רואה קשר ישיר בין עבודתו לבין הרווח שלו.

האידיאל הוא להציע לעובדים שכר בסיס נמוך יחסית ותגמול נדיב על ביצועים. למשל, עובד שציפה להרוויח 10,000 ש"ח, יכול לקבל שכר בסיס של 5,000 ש"ח, אך בפועל, עם בונוסים ותגמולים לפי הצלחה, יגיע ל - 12,000-15,000 ש"ח. מצב זה גורם לעובד לעבוד קשה, כי ההצלחה שלו תלויה בתוצאות.

למה חשוב לתגמל עובדים בכמה רמות?

כדי למנוע ניגוד אינטרסים בין העובדים, חשוב לתגמל בשלוש רמות שונות:
  • תגמול אישי: העובד מקבל תמריץ על הביצועים האישיים שלו.
  • תגמול מחלקתי: העובד מתוגמל גם לפי ההצלחה של המחלקה שלו.
  • תגמול ארגוני: העובד מתוגמל בהתאם להצלחה הכוללת של כל העסק.
למשל, עובד במחלקת מכירות יקבל בונוס אישי על כל מכירה, אך יקבל בונוס נוסף אם כל המחלקה עמדה ביעד הכללי, ובונוס נוסף אם החברה כולה הגיעה ליעד השנתי. כך העובד יהיה מעוניין לעזור לעובדים אחרים, לדאוג להצלחה הכוללת ולא רק לביצועים האישיים שלו.

אם לא מתגמלים ברמה המחלקתית והארגונית, עובדים עלולים לפתח יריבות ביניהם או לא לדאוג להצלחה הכוללת של החברה. למשל, עובד שלא מתוגמל על ההצלחה של מחלקות אחרות ירגיש אדישות אם הוא רואה משהו שמפריע להצלחתן, כי זה "לא הבעיה שלו".

איך ערבות הדדית מונעת בעיות בעסק?

ערבות הדדית נוצרת כשכל עובד יודע שההצלחה של האחר משפיעה ישירות על הצלחתו האישית. במצב כזה, כל עובד הופך למעין מנהל של שאר העובדים. לדוגמה, אם עובד רואה עובד אחר שלא עושה את תפקידו כמו שצריך, הוא לא ישתוק, אלא ינסה לעודד או ללחוץ עליו לעבוד טוב יותר, כי ברור לו שהכישלון של העובד האחר פוגע גם בבונוס האישי שלו.

כך נוצרת מערכת של פיקוח פנימי, שבה כולם דואגים להצלחה המשותפת, ולא רק להצלחה האישית שלהם. במקום שיהיה רק מנהל אחד שאחראי לפקח, נוצרים עשרות או מאות מנהלים פוטנציאליים, שכל אחד מהם שומר על איכות הביצועים של כל השאר.

איך להתמודד עם עובדים בעייתיים?

לצד התגמול והערבות ההדדית, חשוב גם להפעיל מנגנון שמוציא עובדים בעייתיים מהעסק. עובדים שאינם יעילים, מנצלים את השיטה או מורידים את המוטיבציה של אחרים, חייבים להיות מזוהים ומסולקים. עובד בעייתי אחד יכול לפגוע בכל המערכת, ולכן חשוב לא להעלים עין ולאפשר למערכת התגמולים לעזור לך לזהות את העובדים החלשים.

לסיכום, הדרך האפקטיבית ביותר לגרום לעובדים שלך לרצות בהצלחת העסק שלך כוללת שני דברים עיקריים:
  • להתייחס לעובדים כאל בני אדם, לתת יחס אישי, ליצור קשר רגשי שיגרום להם לרצות את הצלחתך.
  • להפוך אותם לשותפים מלאים, שיתוגמלו באופן אישי, מחלקתי וארגוני על הצלחת העסק.
יישום שני הדברים הללו יהפוך את העובדים שלך למנועי הצמיחה של העסק שלך.
איך לגרום לעובדים שלך לעבוד טוב יותר עבורך?

יש לך עסק, יש לך עובדים, ואתה רוצה שהם יעבדו בצורה הטובה ביותר עבורך. אתה שואף לכך שלעובדים שלך יהיה אכפת מהעסק שלך בדיוק כמו שלך אכפת ממנו. זהו חלומו של כל מעסיק - שהעובדים שלו ירצו בהצלחת העסק ממש כפי שהוא רוצה בכך.

למה שלך אכפת מהעסק שלך?

הסיבה פשוטה - זה שלך. אתה מרוויח מהעסק, הוא מספק לך ערך. ולכן, השאלה האמיתית היא איך לגרום לכך שגם לעובדים שלך יהיה אכפת באותה מידה? יש כמה גישות לכך:
  • אפשר לשאוף לכך שהעובד יבצע את תפקידו בלבד.
  • אפשר לרצות שהוא יהיה מחויב לתפקיד שלו.
  • ואפשר לרצות שיהיה לו אכפת מכלל העסק, לא רק מתפקידו.
הגישה השלישית היא האידיאלית, משום שאם העובד דואג רק לתפקידו, ייתכן שהוא לא ישים לב לבעיות אחרות בעסק או לא יפעל כדי לשפר דברים מחוץ לגבולות תפקידו.

כיצד יוצרים מחויבות עסקית אצל העובדים?

קודם כל, חשוב להבין שהעובדים שלך הם לא עבדים, הם לא רכוש שלך, והם לא רובוטים. הם בני אדם עם רגשות, שאיפות, פחדים, ותסביכים אישיים. אם תתייחס אליהם כאל בני אדם, הם יתייחסו אליך בהתאם.
  • אם תתייחס אליהם כאל עובדים בלבד - הם יתייחסו אליך כאל "הבוס", ולא מעבר לכך.
  • אם תתייחס אליהם בצורה אישית, תתעניין בהם, תכיר אותם - הם יראו בך דמות משמעותית יותר.
למה חשוב יחס אישי?

כשאתה מתייחס לעובדים שלך כאל בני אדם, הם ירגישו שותפים לעסק, ולא רק שכירים. ישנם עובדים רבים שלא מרגישים מחוברים למקום העבודה, כי הם מרגישים כמו מספרים במערכת, ולא כאנשים בעלי חשיבות.
  • אם אתה מכיר את העובדים שלך, יודע מה חשוב להם ומה הם אוהבים - אתה תוכל ליצור קשר אישי שיגרום להם לרצות להצליח.
  • אם לעובד יש בעיות אישיות בבית, ואתה מתעניין בו ומסייע לו להתמודד - הוא יזכור זאת ויתגייס יותר לעסק שלך.
  • אם תדע איך לגרום לו להרגיש טוב בעבודה, הוא יהיה נאמן לך ולארגון.
תגמול על הצלחה - המפתח למוטיבציה

מעבר ליחס אישי, חשוב מאוד שהתמריצים של העובדים יהיו מיושרים עם הצלחת העסק. עובד לא יכול להרגיש מחויב לעסק אם הוא לא מתוגמל כאשר העסק מצליח.
  • כאשר העובד רואה שהמנהל מרוויח כסף, אבל הוא עצמו נשאר עם אותה משכורת - הוא לא ירגיש מחויב.
  • אם העובד יראה שהוא מקבל תגמול על הצלחת העסק, יהיה לו אינטרס שהעסק ישגשג.
  • עדיף לשלב בין שכר בסיסי לבין תגמול מבוסס ביצועים - כך שהעובד ירגיש שותף להצלחת העסק.
תגמול על כמה רמות

כדי שהעסק יתנהל בצורה נכונה, כדאי לתגמל את העובדים על שלוש רמות:
  • רמה אישית

    - כל עובד מתוגמל על פי הביצועים האישיים שלו.
  • רמת המחלקה

    - העובד מתוגמל גם על ההצלחה של הצוות או המחלקה שלו.
  • רמת החברה

    - העובד מתוגמל כאשר החברה כולה מצליחה.
למה תגמול משולב חשוב?

כאשר מתגמלים רק לפי ביצועים אישיים, עלול להיווצר מצב שבו העובדים דואגים רק לעצמם, בלי להתחשב באחרים. זה עלול לגרום לכך שעובדים ישימו רגל אחד לשני, ימנעו משיתוף פעולה, וינסו לקדם את עצמם על חשבון אחרים.

איך יוצרים תרבות של שותפות?

ברגע שהעובדים מבינים שכולם מרוויחים כאשר העסק מצליח, הם יתחילו לדחוף זה את זה להצלחה.
  • כל עובד הופך להיות מנהל בפועל - כי הצלחת העסק משפיעה ישירות עליו.
  • עובדים מתחילים לדאוג אחד לשני - כי הם יודעים שהביצועים של האחרים משפיעים גם עליהם.
  • אם עובד אחד לא עובד כמו שצריך, שאר הצוות ינסה להפעיל עליו לחץ לעבוד טוב יותר.
איך להתמודד עם עובדים לא מועילים?

כמו שחשוב לתגמל עובדים טובים, חשוב גם להוציא מהעסק עובדים שפוגעים בו. אם יש עובד שמנצל את שיטת התגמולים כדי לא לעבוד, יש להכניס מנגנון שמזהה ומטפל בכך.

לסיכום - איך לגרום לעובדים שלך לעבוד טוב יותר?
  • להתייחס אליהם כבני אדם, להבין שיש להם צרכים, רגשות, ושאיפות.
  • לתת להם תמריצים כך שהצלחה של העסק תהיה גם ההצלחה שלהם.
  • לבנות מערכת תגמולים שמבוססת על ביצועים אישיים, מחלקתיים וארגוניים.
  • לטפח אווירה של שותפות, כך שכל העובדים ידאגו זה לזה.
  • להפעיל מנגנון שבודק ומסנן עובדים שלא תורמים לארגון.
כאשר תשלב את כל הגורמים הללו, העסק שלך יתנהל בצורה טובה יותר, והעובדים שלך יהיו מחויבים להצלחתו ממש כפי שאתה מחויב לה.
יצירת מוטיבציה לעובדים, יצירת מוטיבציה בעבודה, איך ליצור מוטיבציה בעבודה? איך ליצור מוטיבציה לעובדים? משאבי אנוש, איך לנהל עובדים? טיפים למנהל טוב, יעוץ עסקי, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, הדרכת מנהלים, איך להיות ראש צוות טוב? מהם מאפייני מנהל טוב? דוגמה למנהל טוב, מהו ניהול מוצלח? מהם מנהלים מצליחים? איך להיות מנהל טוב יותר? ניהול עובד בעייתי, איך לנהל עובד בעייתי? איך לפתור בעיות עם עובד? מהי ערבות הדדית בעבודה? מהי ערבות הדדית בארגון? איך נכון להתייחס לעובדים? האם להיות חבר של העובדים? דרג ניהולי, איך להתמודד עם ניגוד אינטרסים בארגון? איך להתמודד עם ניגוד אינטרסים במילוי תפקיד? איך להתמודד עם ניגוד אינטרסים בעבודה? איך להתמודד עם ניגוד אינטרסים במקום העבודה? איך להתמודד עם ניגוד עניינים בעבודה? מריבות בין עובדים, מריבות בין מנהלים, איך לתגמל עובדים? רעיונות לתגמול עובדים, תגמול עובדים משאבי אנוש, מהי מדיניות תגמול עובדים? תגמול חומרי, תגמולים לעובדים, תגמול הוני, שיטות לתגמל עובדים, תמרוץ ותגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? להפוך את העובדים לשותפים בעסק, לגרום לעובדים לאהוב אותך, לגרום לעובדים לרצות לעבוד עבורך, איך לגרום לעובד להיות מרוצה? קשר אישי עם עובדים, קשר בין אישי עם עובדים, שיטות תמריץ, תגמול עובדים בארגון, תגמול אישי, איך מתגמלים איש מכירות? תמריצים ובונוסים לעובדים, עקרונות בניהול עובדים, מהו ניהול עובדים נכון? שיטות ניהול עובדים, מהם עקרונות הניהול? למה להתייחס לעובדים כאל בני אדם? למה להתייחס לעובדים באופן אישי? איך לתמרץ עובדים? תמרוץ והנעת עובדים, מהו תמרוץ עובדים? תגמול עובדים, תוכנית בונוסים לעובדים, העלאת שביעות רצון עובדים, למה לתת בונוסים לעובדים? מהו בונוס לעובדים? הצבת יעדים ומטרות, מהי הנעת עובדים? איך ליצור מוטיבציית עובדים? איך ליצור הנעה לעבודה? ניהול מוטיבציה של עובדים, איך ליצור מוטיבציה בארגון? איך להעלות מוטיבציה בעבודה? איך להניע עובדים? איך להניע עובדים למכור? איך לקבוע יעדי מכירות? האם להציב יעדי מכירות? מתי לפטר עובדים? האם לפטר עובדים? יצירת אינטרס אצל העובדים, מהו האינטרס של העובדים שלך? תגמול לפי ביצועי העסק, ביצועים עסקיים, ביצועי המחלקה, ביצועי החברה, מניות בחברה לעובדים, עובדים אך לא עבדים, העובדים אינם עבדים, לשלם שכר מינימום, תגמול לפי תוצאות, משכורת לפי תוצאות, משכורת לפי ביצועים, להפוך את העובדים לשותפים
חלומות להניע עובדים איך ליצור מוטיבציה בארגון ערבות הדדית של עובדים מחויב חלשים מחויבים מתי לפטר עובדים איך לגרום לכך חלום תגמולים לעובדים איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד לעבוד איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים להקשיב איך לגרום לעובדים להקשיב לך איך לגרום לעובדים למכור איך לגרום לעובדים שלך איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח איך למכור איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים איך לתגמל איך לתגמל עובד איך לתגמל עובדים איך לתמרץ עובדים במה לעבוד האם לנהל עובדים הדדיות הצלחה הקשבה לגרום לעובד לגרום לעובד לעבוד לגרום לעובדים לגרום לעובדים להקשיב לגרום לעובדים להקשיב לך לגרום לעובדים למכור לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח להקשיב להקשיב לך למי להקשיב למכור לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים לעבוד לשכנע עובד לשכנע עובדים לשכנע עובדים להקשיב לשכנע עובדים להקשיב לך לתגמל לתגמל עובד לתגמל עובדים לתמרץ לתמרץ עובדים מנהל משאבי אנוש מתי לנהל את העובד ניהול ניהול משאבי אנוש ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים עסק עסקים ערבות הדדית ערבות הדדית של עובדים רצון תגמול תמרוץ
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
... חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי האם כדאי להעביר משימות בעסק לאאוטסורסינג או לבצע אותן ... יש תועלת כלכלית ממשית בהעסקת אדם חיצוני. אם לא, ייתכן שבעל העסק יעדיף לבצע את המשימות בעצמו. ניהול עסק ניהול עובדים אאוטסורסינג לעסקים שיקולי רווח והפסד בזמן עבודה קבלנות משנה, מתי לגייס עובד? כדאיות גיוס עובדים, כדאיות שימוש במיקור חוץ, ... גיוס עובדים, האם לעשות את המשימה לבד? האם להיעזר באחרים? שיקולים כלכליים, איך מנהלים עסק? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? משאבי אנוש ומיקור חוץ, השמת עובדים, חברת נקיון, עשה זאת בעצמך, שירותי מיקור חוץ, שירותי אאוטסורסינג, שירותי outsourcing
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל ... על שנינו? וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של עובדים? ש: אולי אני לא יודע תגיד לי ...
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים האם כדאי לפטר עובד שמתנהג בחוצפה ולא מקשיב למנהל? אליעד כהן דן בנושא חשוב במיוחד בתחום ניהול עובדים, והוא שאלת ההתמודדות עם עובדים בעייתיים שמגלים חוסר משמעת וזלזול בהוראות המנהל. בהרצאה מוצגת דוגמה מעשית של עובד המתנהג ... בהנהלה ולפגוע במורל הכללי. לדעת אליעד, זה דורש בחינה מדוקדקת של הסיטואציה ושל האישיות של העובד. מהו הלקח המרכזי בניהול עובדים בעייתיים? אליעד מסכם כי כאשר עובד מראה באופן עקבי חוסר משמעת והתנהגות מזלזלת, לא תמיד שווה לשמור עליו, גם ... חייבת להתחשב בהשלכות הרחבות יותר על העסק ועל הצוות, תוך הקפדה על ניהול תקין ותקשורת ברורה וישירה עם העובדים. ניהול עובדים בעסק כיצד להתמודד עם בעיות משמעת אצל עובדים פיטורין עובדים בעסק איך לשמור על צוות מאוחד ומוראל גבוה השלכות ... למנהל ומתנהג בחוסר משמעת בצורה בולטת, חשוב לחשוב על פתרון שמשרת את טובת העסק והצוות, כולל פיטורין במקרים מסוימים. ניהול עובדים בעסק כיצד להתמודד עם בעיות משמעת אצל עובדים פיטורין עובדים בעסק איך לשמור על צוות מאוחד ומוראל גבוה השלכות ...
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה הדבר הכי חשוב בניהול עובדים? הדבר הכי חשוב בניהול עובדים הוא להבין שעובדים הם בני אדם, וכדי להצליח בניהול, צריך להבין את המוח האנושי. עובדים הם למעשה סוג של ... להרגיש טוב ולהימנע מהרגשה רעה. ניהול מוצלח של עובדים הוא בעצם ניהול מוצלח של בני אדם, ולכן מי שרוצה לנהל עובדים צריך ללמוד לעומק כיצד עובד המוח האנושי באופן כללי. האם עובדים הם באמת רובוטים אנושיים? כן, לפי ההסבר של ... לתקשר איתם בצורה אפקטיבית. למה לא כדאי לחפש שיטות ניהול מיוחדות לעובדים? אליעד מדגיש שלא צריך לחפש שיטות מיוחדות לניהול עובדים, אלא פשוט להבין שמדובר בבני אדם רגילים, וללמוד באופן כללי כיצד עובד המוח האנושי. ניסיון למצוא שיטות ספציפיות לתמרץ ... חושבים, איך נוצרת מוטיבציה, איך נוצר פחד, ואיך אנשים מקבלים החלטות באופן כללי. איך יכול להיות שמנהל לא יודע לנהל עובדים? לא ייתכן מצב שבו מנהל לא מבין בני אדם ובכל זאת מצליח בניהול עובדים. מי שלא טוב במערכות יחסים בין - אישיות, לדוגמה, ביחסים עם בני הזוג, עם הילדים או עם לקוחות, יתקשה מאוד לנהל עובדים בצורה מוצלחת. תקשורת בין - אישית לקויה היא הבסיס לכישלון בניהול עובדים, מכיוון שניהול עובדים תלוי לחלוטין ביכולת של המנהל להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים. איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד לנהל אנשים אחרים היא ללמוד איך המוח של בני האדם פועל. ... אליעד מציין שגם אתה כמנהל הוא סוג של עובד, שעובד בארגון גדול יותר הנקרא המציאות. בדיוק כמו שאתה מנסה לנהל את העובדים שלך, גם המציאות מנהלת אותך, מפעילה אותך, משפיעה על הרצונות וההחלטות שלך. ברגע שאתה מבין את ההקבלה הזו, אתה ... אחרים, כי אתה יודע בדיוק מה מפעיל גם אותם - בדיוק מה שמפעיל אותך. איך אפשר ללמוד עוד על ניהול עובדים ובני אדם? אליעד מזכיר שקיימים מקורות נוספים להבנת המוח האנושי, ובמיוחד מציין את האתר EIP.co.il כאתר שבו נמצא כמעט כל המידע שאפשר להעלות על הדעת על איך עובד המוח של בני אדם, ניהול עובדים, מערכות יחסים, שפת גוף, אומנות הניהול ושיטות ניהול אפקטיביות. איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? שיטות ניהול עובדים איך עובד המוח האנושי? מה גורם לאנשים לפעול? איך נוצרת מוטיבציה? איך לשפר תקשורת בין - אישית?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד ... לאחר מכן תוכל לחבר את הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי ... אחרים לשתף איתך פעולה. ההבנה של הצרכים האנושיים של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים בעבודת ... האינטרס שלו. אם נשקול את היתרונות שבפניו בצורה כנה, יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים עסקיים. מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה עסקית? הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד לנהל עובדים בצורה אפקטיבית. אליעד מציין שבמקרים רבים, כאשר עובדים לא מבצעים משימות, הבעיה לא טמונה בהבנה של העבודה או במיומנויות ... להבין מה מניע אותו - וכיצד נוכל לעזור לו להשיג את הצרכים והיעדים שלו. הדינמיקה האנושית משחקת תפקיד מרכזי בניהול עובדים. לעיתים יש צורך לראות את העובד כאדם שמחפש לא רק תשלום כספי, אלא גם משמעות ותמיכה. אם נצליח ליצור ... של הבעיה, נוכל ליצור קשרים שמאפשרים לעובדים, ללקוחות או לשותפים לפתח אמון ולהגיב בצורה שתסייע בהתגברות על האתגרים. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה?
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני למה כדאי להתייחס ... כמו אל לקוחות. רוב המנהלים חושבים שהעובדים שלהם הם אנשים שתפקידם פשוט למלא הוראות, אך הגישה הנכונה והיעילה יותר לניהול עובדים היא לראות בהם לקוחות שאתם כמנהלים אמורים למכור להם את המשימות, את הרעיונות ואת החשיבות של השקעת המאמצים בעבודה. ... אותה ללא מוטיבציה או חשק, ולכן לא ישיג את התוצאות המצופות ממנו. איך למכור לעובדים שלך משימות ורעיונות? כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת ולהביא לתוצאות טובות, אליעד כהן מסביר שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות וליישם את השלבים הבאים בתהליך ... לאורך זמן. מהי השורה התחתונה? השורה התחתונה שאליעד כהן מדגיש היא שגישה של לראות בעובדים לקוחות היא חיונית להצלחה בניהול עובדים. ככל שתדעו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות, כיצד לשכנע אותם ולהסביר להם את היתרונות במוצר שלכם, כך תצליחו ... בדיוק כמו שהייתם מתייחסים ללקוחות שאתם רוצים לשמר לטווח ארוך, ותראו שיפור משמעותי בביצועי העובדים ובהצלחת הארגון שלכם. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד נכון עם לקוחות שיטות ניהול אפקטיביות ניהול עובדים - גישה מכירתית כאשר מדובר בניהול עובדים, יש נקודת מבט מעניינת שיכולה לשנות את הדרך שבה אתם מתייחסים אליהם - העובדים שלכם הם למעשה הלקוחות שלכם. ... אותם ומספקים להם חוויה חיובית. כך גם העובדים יישארו נאמנים למקום עבודה שבו הם מרגישים מוערכים. השורה התחתונה כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת, יש לראות בהם לקוחות שצריך למכור להם את הרעיון שכדאי להם להשקיע, לעבוד ולהתאמץ. ככל שתבינו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות ולשכנע אותם, כך תצליחו יותר לנהל את העובדים שלכם בצורה יעילה וליצור סביבת עבודה בריאה ומועילה. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד נכון עם לקוחות שיטות ניהול אפקטיביות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ... אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי בלנהל את עצמך. מדוע לימודי ניהול סטנדרטיים אינם מספיקים? אליעד מדגיש שוב ושוב כי לימודי ניהול רגילים, קורסים, ... בניהול, וכל התקדמות בתחום האישי תורגש מיד גם ביכולת הניהול שלך. איך לנהל אנשים? מה הקשר בין ניהול עצמי לניהול עובדים? איך להיות מנהל מוצלח? איך לנהל עובדים נכון? מהי מיומנות ניהולית? האם אני מתאים להיות מנהל? כיצד ללמוד לנהל את עצמי? כיצד לנהל אנשים? תכונות ניהוליות, גישות ניהוליות, חוזקות ניהוליות, לנהל פרויקט, טיפים למנהל טוב, ניהול צוות עובדים, ניהול עובדים נכון, ניהול מוצלח, ניהול עובד בעייתי, תכונות של מנהל מוצלח, איך להיות מנהל מוצלח? אופי של מנהל מוצלח, ניהול צוותים, ניהול ארגוני, לנהל את המנהל, איך לנהל אנשים ביעילות? ניהול אנשים, סודות הניהול, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, לנהל פרוייקט, איך ללמוד לנהל? איך לנהל אנשים מבריקים? איך לנהל עובדים? איך לנהל צוות עובדים? איך לנהל נכון עובדים? איך מנהלים עובדים? להיות מנהל ולהצליח, איך ללמוד לנהל אנשים? איך ללמוד לנהל עובדים? איך ללמוד לנהל ארגון? איך ללמוד להיות מנהל? איך ללמוד לנהל צוותים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות ...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, לדברי אליעד, היא לא איך לגרום לעובדים לעשות את העבודה, אלא איך לגרום להם לרצות לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. מה המהות של ניהול עובדים? המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה שהוא עושה הוא ... מתקיימת בקשר עם מטרות החברה, הוא עלול לא לפתח את המוטיבציה הנדרשת כדי לבצע את העבודה בצורה האופטימלית. האם ניהול עובדים כרובוטים יכול לעבוד? מנהל שיגיע לניהול עובדים מתוך גישה של ניהול רובוטים - כלומר, יצפה שהעובדים פשוט יבצעו את המשימות המוטלות עליהם בלי לחשוב יותר מדי ... פיזיים ורגשיים של העובדים, כמו יחס אישי, אווירה נוחה בעבודה, ופיתוח מקצועי, תעזור במידה רבה להשגת המטרה הזאת. איך לנהל עובדים? ניהול עובדים בצורה נכונה ניהול עובדים ומוטיבציה איך להפעיל מוטיבציה אצל עובדים? מהות ניהול עובדים
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון איך ... חלקי, וכך להקטין את התלות באדם אחד בלבד. איך ליצור תחרות חיובית בין עובדים? לפי אליעד כהן, דרך נוספת לנהל עובדים היא ליצור ביניהם תחרותיות חיובית. הוא מציע מצב שבו, במקום לחלק כל משימה לעובד אחד, אפשר לתת לכמה עובדים ... באווירה בעבודה. מה עדיף - לתת לעובדים שיקול דעת או להחליט עבורם הכל? אליעד כהן מתאר שני קצוות אפשריים בניהול עובדים: לתת להם חופש פעולה מוחלט או לקבוע עבורם הכל מראש. התשובה שלו היא שהדרך הנכונה נמצאת בדרך כלל באמצע, ... לפתח את היכולת לחשוב בעצמך, לבחון כל עצה לגופה ולראות האם היא מתאימה לעסק הספציפי שלך. מהי הדרך האידיאלית לנהל עובדים ועסקים מצליחים? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהדרך האידיאלית לניהול עסק מצליח היא לא ללכת באופן אוטומטי לפי שיטות ניהול ... לעסק שלך בלבד. איך להחליט כמה עובדים לגייס? כיצד להקצות משימות לעובדים? האם כדאי לתת לעובדים שיקול דעת? איך לנהל עובדים בצורה נכונה? האצלת סמכויות בארגון ניהול תחרותיות בין עובדים
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
... בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? כאשר אדם מנהל עסק, הוא עשוי להיתקל ... חייב לבצע אותן על מנת להתקדם בעסק, אך הן לא מעוררות בו תשוקה. לדוגמה, ייתכן שהוא מבין שהוא צריך לנהל את העובדים טוב יותר, אך הוא נמנע מלעשות זאת משום שהוא לא בטוח אם הוא עושה זאת בצורה נכונה. למה אנשים ... לשפר את יכולתו, ולא היה מרגיש כך כלפי המשימה. כך גם בעסקים: אם אדם לא משקיע בלימוד ושיפור היכולת לנהל עובדים, למכור, לתמחר או לבצע כל משימה אחרת בעסק, הוא ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה לא טובה. ברגע שהוא לא ... את ביצוע המשימות שאתה פחות אוהב, חשוב לעבור שלב של התנסות אקטיבית במיומנויות שקשורות למשימה. אם אתה לא אוהב לנהל עובדים, אתה יכול להתחיל לקרוא על תחום הניהול ולגלות כיצד אחרים מצליחים בניהול צוותים. בנוסף, ניתן לצפות בהדרכות וללמוד טכניקות ... הסיבה לכך היא שהוא אינו בטוח שהוא מבצע אותן נכון או שהן פשוט אינן מעניינות אותו. לדוגמה, אם עליו לנהל עובדים אך אינו מיומן בכך, הוא עלול להימנע מכך בטענה שהוא לא יודע כיצד לעשות זאת נכון. למה אנשים נמנעים ... ובשיפור יכולות הבישול שלו, ולכן התוצאה אינה מספקת. אותו הדבר קורה במשימות העסקיות - אם אדם לא מנסה להשתפר בניהול עובדים, שיווק או כל תחום אחר, הוא לא ייהנה מהמשימה, ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה גרועה וינסה להתחמק ממנה. איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: האם לנהל עובדים?, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: האם לנהל עובדים?, איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לירידה במשקל, יועץ טיפולי, טיפול נפשי בתחום האם לנהל עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5000 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 06:34:21 - wesi1