אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם להחליף או לתקן? ✔איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
מה עדיף למכור: מוצר מתכלה או מוצר שמחזיק לנצח?

אליעד מסביר על אסטרטגיית שימור לקוחות באמצעות השוואה בין שני סוגים של מוצרים: האחד הוא מוצר מתכלה, כזה שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב ושוב, והשני הוא מוצר איכותי ועמיד, שהלקוח קונה פעם אחת ולא צריך לחזור יותר לעולם. כדוגמה פשוטה, אליעד משתמש בעגבניות. עגבניות רגילות הן מוצר מתכלה - הלקוח קונה אותן, אוכל אותן, וכשהן נגמרות הוא חייב לחזור ולקנות שוב. לעומת זאת, "עגבניות קסם" הן עגבניות מיוחדות שלעולם אינן נגמרות. לדוגמה, כאשר הלקוח מכניס את העגבנייה לתוך קופסה, הוא פותח אותה ומוצא שתי עגבניות חדשות, כך שלעולם לא יצטרך לחזור ולקנות שוב עגבניות.

השאלה שאליעד מציג היא מה כדאי לכם למכור כלקוחות: את העגבנייה הרגילה או את עגבניית הקסם, שהלקוח לא יצטרך לקנות שוב? לכאורה, התשובה הפשוטה היא שהכי משתלם למכור מוצר מתכלה, כך שהלקוח תמיד יהיה תלוי בכם ויחזור לקנות שוב ושוב. ואכן, רוב החברות בשוק מעדיפות למכור מוצרים מתכלים או כאלה שמתוכננים מראש להתקלקל, כדי להבטיח שהלקוח יהיה תלוי בהן לאורך זמן.

מדוע חברות מייצרות מוצרים עם "תקלות מתוכננות"?

אליעד נותן דוגמה מהמציאות - חברות רבות מייצרות מוצרים כמו טלפונים או מחשבים, בכוונה תחילה שהם יתקלקלו לאחר תקופה מסוימת או יהפכו למיושנים במהרה. כך הלקוח חייב לשוב ולקנות את הגרסה החדשה של המוצר שוב ושוב. זו השיטה הנפוצה ביותר בשוק: לגרום ללקוח להיות תלוי בך באמצעות יצירת מוצרים נחותים או בעלי "תקלה יזומה".

האם כדאי למכור מוצר מושלם במחיר גבוה יותר?

גישה אחרת שאליעד מציג היא אפשרות למכור מוצר מושלם ועמיד לאורך זמן, אך במחיר גבוה משמעותית. לדוגמה, אם המוצר המתכלה עולה שקל, אז אפשר למכור מוצר איכותי במיוחד במחיר של מיליון שקלים, ולהסביר ללקוח שהוא לעולם לא יצטרך להחליף או לתקן אותו. עם זאת, החיסרון בשיטה זו הוא שהלקוחות לא תמיד יסכימו לשלם מחיר גבוה במיוחד, ולכן היא לא תמיד משתלמת.

איך אליעד מציע לשמר לקוחות באמצעות מוצרים איכותיים?

הגישה שאליעד עצמו ממליץ עליה שונה לחלוטין משתי השיטות הנפוצות שהוצגו קודם. לפי גישתו, אם אתם יכולים למכור ללקוח מוצר מושלם ועמיד - כדאי תמיד לעשות זאת, אפילו במחיר נמוך יותר מהמוצר המתכלה. במקום לגרום ללקוח להיות תלוי בכם באמצעות מוצרים פחות טובים, אליעד מציע ליצור תלות מסוג אחר לחלוטלין: תלות חיובית. התלות נוצרת לא מכיוון שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב מוצר גרוע או מוצר שהתקלקל, אלא מכיוון שהלקוח רוצה לחזור לקנות מכם מוצרים נוספים, בגלל שהמוצר הראשון שקנה מכם היה מושלם.

לדוגמה, אם מכרתם ללקוח מוצר איכותי שאינו מתקלקל לעולם והוא היה מאוד מרוצה, הלקוח כבר ירגיש בטוח ואפילו ירצה לחזור אליכם כאשר יצטרך מוצר נוסף. הלקוח יפנה אליכם ביוזמתו ויחפש אצלכם מוצרים נוספים מתוך ביטחון מלא באיכותכם. בצורה הזו אתם לא תלויים בכך שהמוצר הראשון יתכלה, אלא בכך שתיצרו מוצרים נוספים באותה רמת איכות גבוהה.

איך ליישם גישה זו בתחום הייעוץ והשירותים?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהתחום של נותני שירות, כגון מטפלים, פסיכולוגים או יועצים עסקיים. הגישה הנפוצה בתחום הזה היא לגרום ללקוח להיות תלוי ביועץ לאורך זמן, ולמשוך את תהליך הטיפול או הייעוץ על פני כמה שיותר פגישות. אם יועץ מזהה שהלקוח חושב שהבעיה שלו קשה מאוד ודורשת 100 פגישות, למרות שהיועץ יכול לפתור את הבעיה בשתי פגישות, היועץ עלול לנצל את הלקוח ולספק לו טיפול לאורך 80 פגישות. כך הלקוח אפילו יחשוב שהיועץ עשה עבודה טובה, כיוון שהוא ציפה ל - 100 פגישות אך קיבל "רק" 80.

לעומת זאת, הגישה של אליעד אומרת בדיוק הפוך: אם אתם יכולים לפתור את הבעיה ללקוח בתוך דקה, עשו זאת בדקה אחת. גם אם הלקוח מצפה לתהליך ארוך, אל תמרחו אותו. אם פתרתם לו את הבעיה מהר, הוא יכיר לכם תודה ויחזור אליכם בעתיד בכל פעם שיצטרך פתרון לבעיה אחרת. כך אתם יוצרים אמון עם הלקוח לטווח ארוך ומעודדים אותו להיות תלוי בכם מתוך הערכה לאיכות העבודה והיושר שלכם, ולא בגלל שאתם מושכים את התהליך ללא צורך.

איך יוצרים לקוחות נאמנים לפי אליעד?

בשורה התחתונה, אליעד אומר שאם אתם רוצים ליצור לקוחות נאמנים, עליכם לתת תמיד את המוצר הטוב ביותר שאפשר לתת, לא להוריד את איכות המוצר, ולא ליצור תלות מלאכותית באמצעות תקלות או מוצרים פחות טובים. התלות הנכונה נוצרת כאשר הלקוח יודע שהוא יכול לסמוך עליכם ולחזור אליכם בכל פעם שיצטרך מוצר נוסף או שירות נוסף, כי אתם מספקים תמיד את הפתרונות הטובים ביותר. במילים אחרות, אל תנסו "לסחוט" לקוחות או לנצל אותם, אלא השקיעו במצוינות אמיתית, ותראו שהלקוחות יחזרו אליכם שוב ושוב מתוך רצון ואמון.
שלום חברים

נניח שאתם מוכרים מוצר ללקוח, ויש לכם שני סוגי מוצרים להציע לו. מוצר אחד שהלקוח יצטרך לשוב ולרכוש מכם שוב ושוב, ומוצר אחר שהוא פתרון קבוע שלא דורש קנייה חוזרת. לדוגמה, אם אתם מוכרים עגבניות - כאשר הלקוח יסיים את המלאי שלו, הוא יצטרך לקנות שוב ושוב לאורך כל חייו.

עגבניות קסם - פתרון קבוע

בואו נדמיין שיש לכם שני סוגים של עגבניות:
  • הסוג הראשון הוא עגבניות רגילות - הלקוח צורך אותן, וכשהן נגמרות הוא צריך לקנות עוד.
  • הסוג השני הוא עגבניות קסם - עגבנייה שכאשר מכניסים אותה לקופסה, היא מתרבה לעוד עגבניות, והיא לעולם לא נגמרת.
אם הלקוח יקנה מכם את עגבניות הקסם, הוא לעולם לא יצטרך לרכוש עגבניות נוספות. השאלה היא - איזה עגבנייה עדיף לכם למכור?

מה עדיף למכור ללקוח?

האם עדיף לכם למכור מוצר שהלקוח יזדקק לו שוב ושוב, או מוצר אחד שיפתור לו את הבעיה לצמיתות? נניח שאתם מציעים ללקוח שתי אפשרויות:
  • מוצר רגיל שהוא צריך לקנות שוב ושוב.
  • מוצר איכותי כל כך, שהוא מחזיק לנצח.
רוב בעלי העסקים יעדיפו למכור את המוצר הרגיל, כדי לוודא שהלקוח ימשיך לקנות מהם. למעשה, יש חברות שמראש מתכננות את המוצרים שלהן כך שהם יתקלקלו תוך שנה - שנתיים, כדי שהלקוח ייאלץ לקנות חדש.

גישה נוספת - למכור מוצרים באיכות הגבוהה ביותר

במקום לנסות להשאיר את הלקוח תלוי בכם, אפשר ללכת בגישה אחרת: למכור לו את המוצר הכי טוב שאתם יכולים, מבלי לפחד שהוא לא יצטרך אתכם יותר. אם הלקוח רואה שהמוצר שלכם איכותי ועמיד, הוא יחזור אליכם גם עבור מוצרים אחרים.

הקשר לייעוץ וטיפול

הגישה הזאת לא מוגבלת רק למוצרים פיזיים. למשל, אם אתם נותני שירות - מטפלים, יועצים עסקיים או פסיכולוגים - האם עדיף לכם לפתור ללקוח את הבעיה במהירות האפשרית, או למרוח את הטיפול כדי להבטיח הכנסה לאורך זמן? יש מטפלים שמושכים תהליך של ייעוץ על פני עשרות פגישות, למרות שהיה אפשר לפתור את הבעיה בפחות זמן. לעומת זאת, אם תפתרו ללקוח את הבעיה מהר וביעילות, הוא יסמוך עליכם ויחזור אליכם בעתיד במקרה שיצטרך עזרה נוספת.

לסיכום

במקום לגרום ללקוחות להיות תלויים במוצר שלכם בגלל חוסר האיכות שלו, תנו להם את המוצר והשירות הכי טובים שאתם יכולים. כך תיצרו לעצמכם קהל לקוחות נאמן, שידע שאתם תמיד מספקים פתרונות מעולים. כשלקוח רואה שאתם מקצועיים ואמינים, הוא לא יחפש אלטרנטיבות - הוא פשוט יחזור אליכם שוב ושוב מרצונו.

למדו עוד על שיווק, מכירות, ייעוץ עסקי ונושאים נוספים באתר EIP.co.il.
למכור את המוצר הטוב ביותר, נטישת לקוחות, איך לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך? אוטומציה של מוצרים, לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך, לתת את השירות הטוב ביותר, מצויינות בעבודה, איך לגרום למישהו להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? אסטרטגיה מכירה, מוצר מתכלה, מוצר לא מתכלה, מוצר בלי תקלות, מוצר עם תקלות, תקלה יזומה במוצרים, עקרונות שירות לקוחות, איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? לקוח חוזר, מוצרים מצוינים, למכור מוצר אוטומטי, מוצרים אוטומטים, איך לשמר לקוחות? כמה פגישות צריך? כמה זמן לוקח טיפול? כמה זמן לוקח לפתור בעיה? סוגים של יועצים, משך זמן הטיפול, מה השיטה של אליעד כהן? מצא את ההבדלים, לפגוש את אליעד כהן, טיפול אצל אליעד כהן, לקבל יעוץ מאליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, מניפולציות של יועצים, 2 סוגים של יועצים, איך ליצור לקוחות חוזרים? איך לגרום ללקוחות לחזור? איך לגרום ללקוח לחזור? איך לשמר לקוח? איך ליצור לקוח חוזר? איך להשיג לקוחות? איך לעשות עוד כסף? איך להיות הכי טוב? למה לא לרמות את הלקוח? למה להיות הכי טוב? לעשות אוטומציה ללקוח, לגלות ללקוח סודות, לגלות סודות ללקוח, לחשוף מידע ללקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוחות מרוצים, לקוח מרוצה, מניפולציות של נותני שירות, מניפולציות של מנטורים, לסחוט לקוחות
איך להחליף לשכנע את הלקוח לרכוש ליצור לקוח חוזר מטופלים מוצר מתכלה איך לפתור בעיה סודות תקלה יזומה במוצרים מוכרים מוצר לשכנע מישהו להתמכר פגישה איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך איך לגרום ללקוח להתמכר איך לגרום ללקוח להתמכר אליך איך לגרום ללקוח לחזור איך לגרום ללקוח לחזור אליך איך לגרום ללקוח לקנות איך לגרום ללקוח לקנות שוב איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוח לרכוש איך לשכנע לקוחות איך משמרים לקוחות אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיית שימור לקוחות גמילה גמילה מהתמכרויות גמילה מהתמכרות התמכרויות התמכרות טיפול בהתמכרויות טיפול בהתמכרות לא לעזוב אותך לגרום ללקוח לגרום ללקוח לא לעזוב אותך לגרום ללקוח להיות תלוי בך לגרום ללקוח להתמכר לגרום ללקוח להתמכר אליך לגרום ללקוח לחזור לגרום ללקוח לחזור אליך לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוח לקנות שוב לגרום ללקוחות להיגמל להיגמל מהתמכרויות להיגמל מהתמכרות להיות תלוי להיות תלוי בך להתמכר להתמכר אליך לחזור אליך לטפל בהתמכרויות לטפל בהתמכרות לעזוב לעזוב אותך לקוח לקוחות לקוחות חוזרים לקנות לקנות שוב לרכוש לשכנע את הלקוח לחזור אליך לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע לקוח לשכנע לקוח לחזור לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוחות לשמר לקוח לשמר לקוחות מכור שימור לקוחות
אסון הקורונה ופתרון בעיות בשורשן, איך לפתור את בעיית הקורונה בשורשה? מה שורש בעיית הקורונה? האם לפטר את המנהל? קבלת החלטות בארגון, איך לקבל החלטה נכונה? איזה שינוי לעשות? למה הדג מסריח מהראש ממשלה? איך לפתור בעיה בשורשה?
אסון הקורונה ופתרון בעיות בשורשן, איך לפתור את בעיית הקורונה בשורשה? מה שורש בעיית הקורונה? האם לפטר את המנהל? קבלת החלטות בארגון, איך לקבל החלטה נכונה? איזה שינוי לעשות? למה הדג מסריח מהראש ממשלה? איך לפתור בעיה בשורשה?
... המנהל? הדג מסריח מהראש ממשלה ניהול וקבלת החלטות בארגון מה מקור כל הבעיות בחיים? איך להתמודד עם בעיית הקורונה? מתי להחליף ומתי לתקן? האם לפטר את העובד או את המנהל? האם לתקן או לקנות חדש? האם לקנות חדש או לתקן? האם להחליף או לתקן? אחריות ניהולית בארגון, אחריות המנהל בארגון, למה רק לא ביבי? לנה להחליף את ראש הממשלה ...
סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה, העימות של ברק אובמה מול מיט רומני, ברק אובמה נגד מיט רומני, חוסר ההשפעה של ברק אובמה, סודות השכנוע וההשפעה של אובמה, איך לנצח בויכוחים? איך להשפיע על אנשים? רטוריקה / דיבייטינג / NLP / לתכנת את התת מודע / תכנות התת מודע / אסטרטגיות שכנוע ועוד...
... רטוריקה דיבייטינג NLP לתכנת את התת מודע תכנות התת מודע אסטרטגיות שכנוע ועוד... וכאן אנתח חלקים ונקודות להתבוננות, בקרב הויכוח הראשון שהתרחש בין נשיא ארצות הברית ברק אובמה, לבין המועמד לנשיאות, מיט רומני. ואראה כיצד אפשר להעביר ... שהוא עצמו מכבד את רומני. והדבר המומלץ ביותר ברמה העקרונית כאסטרטגיה שאמורים להיצמד אליה כמה שיותר, הוא שלא להתייחס למיט רומני בצורה מכובדת, בשום שלב שהוא. וכמה שפחות פעמים להתייחס אליו בתור מושל וכיוב תארים מקבילים, שזה בעצם מזכיר ...
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
... NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע מהם הכשלים בניתוח טכניקות ה , NLP? במהלך הניתוח של הווידאו, אליעד מסביר כיצד המומחה המפגין טכניקות NLP מציג את המידע. המומחה טוען כי ... עולה השאלה , מה קרה מאז? אם הוא היה אומר לקוחותיי הם X ו , Y, זה היה חזק יותר. חיבור שגוי בין עלייה בתאונות לתוכן פרסומי המומחה טען כי בגלל קמפיין בטיחות בדרכים שנאמר בו אל תתפרץ לכביש, חלה עלייה ... אתה מתעסק בזה. מה שהוא היה צריך להגיד בין לקוחותי 1 2 3 מה אתה צריך להתחיל לי בשנת 2011. ש, כן, אבל אז אתה אומר בין לקוחותי, לך תדע אולי זה עשרים שנה בערך. אליעד, מה את אומרת? ש, אני אומרת על החלק האחרון, זה נדיר בזה שהוא אמר. אליעד, לא, לא נכון. גם בהתחלה הוא אמר בשנת ... כמו שאתה נכנס לאיזה אתר והם אומרים בין לקוחותינו ויש שם רשימה כמעט של כל המדינה. אז אתה אומר רגע, אז איך יכול להיות הם עובדים עם כולם?. נגיד אני נכנס לאיזה אתר, בין לקוחותינו משטרת ישראל, משרד ראש הממשלה, כולם. עכשיו, אתה נכנס לאתר של המתחרה הוא אומר גם. כאילו, מה אתה אומר באותה שנה הזמינו את אותם שירותים לכל הספקים? ... עצמו לקולגות שלו הוא מנסה למכור את עצמו ללקוחות שאין להם מושג איך עובדים עליהם ולכן הלקוחות מספיק טוב שתגיד להם זה הלקוחות והם הזמינו אותי או מזמינים אותי. למה אתה צריך להגיד בבושה 2011?הלקוחות לא יודעים את המניפולציה וזה גם לא יעזור שתגיד 2011 אם הם מספיק מתוחכמים אז גם שתגיד 2011 הם יתחילו לבדוק רגע, אז למה 2011?. עכשיו, חיסרון נוסף הוא ... אתה בכלל צריך לציין את זה, אתה אומר יש לי לקוחות שהם 1,2,3, לא, יש כאלו שהם יותר מפעם אחת הזמינו אותי. ש, הוא רוצה להדגיש את זה שכאילו המצב שלו טוב. אליעד, זה לא רציני. אם בן אדם יגיד לך זכיתי ... למה יותר מפעם אחת? הרי ההיגיון אומר שאם הלקוח מרוצה הוא אמור להזמין אותך עוד פעם ועוד פעם, מה זה חלקם יותר מפעם אחת? למה אתה אמור בכלל להכניס לראש של השומע את המחשבה רגע רגע, איזה חלק יותר מפעם ... לא טוב. למה לפתוח את זה? היית אומר בין לקוחותי 1,2,3 אני עובד איתם, הם מזמינים אותי על בסיס קבוע כשהם רוצים. המילה כשהם רוצים לא צריך לדחוף אותה אבל זה מה שהמוח יבין. כשאתה אומר חלקם יותר מפעם ... זה הרעיון. ש, השאלה לא קיימת ממילא אצל הלקוחות? אליעד, קיימת. אבל מה אתה מנסה לחזק את השאלה או לחזק את התשובה? מה המטרה שלו? הוא לא רוצה להזדהות. להזדהות תישארו בבית, תסתכלו רק ביוטיוב, כי הוא ... צריך לשים לב. אבל פה זה שונה כי אתה מנסה לשכנע את הלקוחות. פה זה שונה. אתה מנסה לשכנע את הלקוחות? אל תדחוף להם לראש את האופציה שהם לא יכולים. כי אתה מנסה להגיד להם שהם יכולים. ש, אולי הוא רוצה להעצים את עצמו, ולגרום לאנשים לבוא גם כן. אליעד, דרך ... אותי אבל הוא עדיין משמעותו יש אפשרות של לעזוב. אמת? אז מה עושים? לכן קודם כל ברמה העקרונית גם להגיד תשאר איתי גם זה בעייתי. לא רק להגיד אל תעזוב אותי זה בעייתי כי אתה מזכיר את האופציה של לעזוב. לא רק להגיד אל תרצח זה מזכיר את האופציה של תרצח, כי אם זה לא לגיטימי לרצוח אז הוא היה אומר אם אני לא אמור עכשיו לא לרצוח אז למה אומרים לי לא לרצוח. ... מוביל את זה. אליעד, ואם את רואה שהוא רוצה לעזוב. ש, כל דבר שאתה מלמד אותנו. אליעד, אבל גם זה חיסרון. כי כל מה שאת אומרת את אומרת גם ההפך. ש, אבל אני נהנת להיות פה, כייף לי להיות פה. אליעד, אני שמח ...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
... שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים איך ניתן לשנות את תפיסת האדם באמצעות טכניקות ... את האבסורד שבדבריו ומחפש פתרון באופן עצמאי. מהי אסטרטגיית השינוי תודעה? אסטרטגיית השינוי תודעה היא דרך להשפיע על אדם מבלי לעורר התנגדות ישירה. במקום לומר למישהו שהוא טועה, השתמשו בהגזמה מכוונת, כך שהאדם יגיע למסקנה בעצמו. לדוגמה, אם אדם ... הקצנה ככלי לשינוי תפיסה טכניקות NLP היפוך מחשבתי אסטרטגיות שכנוע בהוראה טיפול אישי ושכנוע הבנת עקרון ההקצנה ככלי לשינוי תפיסה במהלך השיחה נדונה שיטה פילוסופית ופסיכולוגית שבאמצעותה ניתן לשנות את תפיסתו של אדם ... להיות מאושר גם כשהוא חולה. אדם שאומר אין לי כסף לקנות מוצר, אם הוא ישמע טענה נגדית ישירה כמו יש לך כסף, הוא יתבצר בעמדתו ויאמר לא, אין לי . אך אם נשאל אותו, מה זאת אומרת אין לך כסף? אין לך שקל בארנק? אתה חסר כל ... למעשה, אין לו שליטה מוחלטת כפי שחשב. סיפור נוסף לקוח מתוך סיפורי מעשיות, שבו מסופר על הקבצן עם הצוואר העקום. הקבצן הזה היה מומחה להשמעת קולות עד כדי כך שהוא יכול היה לגרום לשומעים לחשוב שהקול נשמע ממקום אחר לגמרי. ... זה כבר יהיה מאוחר מדי , הוא כבר יהיה משוכנע בעצמו. האסטרטגיה של שינוי תודעה השיטה הזו היא דרך להשפיע על אדם מבלי לעורר התנגדות ישירה. במקום לומר למישהו שהוא טועה ולנסות לכפות עליו עמדה אחרת, משתמשים בתהליך של הגזמה ... ולמצוא את הדרך החוצה בעצמו. במילים אחרות, זוהי אסטרטגיה לגרום למישהו לריב עם עצמו, במקום לגרום לו לריב עם האדם שמנסה לשנות את דעתו. כאשר אדם שומע טענה שהוא לא מסכים איתה, הוא מיד נעמד על רגליו האחוריות, אבל כאשר ... לחשוב על איך הוא יכול להתנגד לרצון של עצמו. עכשיו האסטרטגיה היא לקחת את המחויב שלו, עכשיו אני יודע שהוא לא רוצה את כל המחויב, הוא כאילו לוקח גם וגם ומציג אותו כמחויב אז אני זורע, עכשיו אם אני אגיד לו את הגם השני הוא ... עכשיו אם נגיד לדוגמה בן אדם אומר נגיד אין לי כסף לקנות את המוצר, נגיד אתה אומר למישהו אתה רוצה לקנות? הוא אומר לך לא אין לי כסף. עכשיו איך אתה נגיד יכול אם אתה תגיד לו לא נכון יש לך כסף הוא יגיד לא אין לי כסף אז מה שאתה עושה אתה לוקח את זה שהוא אמר אין לי כסף, ... אז הוא אומר לא לא, יש לי זה, אה אז אתה גם יכול לקנות. עוד פעם, אם בן אדם אומר אין לי ואני אגיד לו נגיד יש לך הוא יתחיל להתווכח יש, אין, יש, אין אז אני לוקח את מה שהוא אמר והופך את זה לאבסורד כדי שהוא עצמו ירצה להביא ... בנקיטת עמדה של עצמך, את אומרת לה אבל איך אני יכולה לעזוב את העיסוק שלי בזה, איך אני יכולה לעשות כזה דבר? אבל אני עסוקה. למרות שיש פה קצת הבדל כי נגיד לדוגמה להביא מגבת זה פעולה סגורה, לסדר חדר זה פעולה ארוכה, היא יכולה ...
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
... ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה איך לגרום לאדם לשנות את דעתו מבלי להיכנס לקונפליקט? אליעד כהן מסביר באופן מפורט כיצד ניתן לשכנע אדם לשנות את דעתו, מבלי ליצור אצלו התנגדות או קונפליקט פנימי. ... הזדהות בשכנוע? ניהול משא ומתן מוצלח מתי להסכים ומתי להתנגד בשכנוע? אסטרטגיות למכירות יעילות ...
רומן עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך
רומן עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך
... לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב ... רומן? אליעד מסביר לעומק על אסטרטגיה לגרום למישהו לרצות לנהל איתך רומן, בדגש על רומן עם הבוס במקום העבודה. ... הופך ליתרון משמעותי. מהי אסטרטגיה יעילה לשכנוע? אליעד מציע שיטת פעולה ברורה, זהי מה הכי חשוב לבוס (למשל, ... את מטרותינו. איך לדעת אם האסטרטגיה עובדת? אליעד מציע מבחן פשוט, שאלי את עצמך האם לאחר שתנהלי את הרומן ... התשובה היא חיובית, סימן שהאסטרטגיה נכונה, ואת יכולה להשתמש בטיעון זה בשכנוע שלך. איך להתמודד עם התנגדות ... חושב שמראש את כבר בדרך לעזוב או שאינך נאמנה מספיק לעסק, הוא יחשוש יותר מהשינוי. לכן, המשימה שלך היא לגרום ...
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית אקראית, הארה רוחנית סיבתית, סבל אקראי, סבל סיבתי, אקראי או סיבתי, רוחניות סיבתית, רוחניות אקראית, דרך רוחנית
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית אקראית, הארה רוחנית סיבתית, סבל אקראי, סבל סיבתי, אקראי או סיבתי, רוחניות סיבתית, רוחניות אקראית, דרך רוחנית
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית ... הטובה להתמודד עם מחשבות אקראיות או שרירותיות? אליעד מציג שתי אסטרטגיות מרכזיות להתמודדות עם מחשבות או רצונות שרירותיים ... שגורם לנו לחוסר יציבות מוחלט במסקנות שלנו לגבי המציאות. מהי האסטרטגיה המומלצת של אליעד? האסטרטגיה שאליעד מציע לבסוף היא שילוב בין שני התהליכים, מצד ... כדי להצדיק את ההחלטה ולתמוך בה בצורה סיבתית. אך גם אסטרטגיה זו, הוא מבהיר, אינה מושלמת, משום שבסופו של דבר גם ...
איקס עיגול, איקס מיקס דריקס, תורת המשחקים, אסטרטגיות לקבלת החלטות, שיטות לקבלת החלטות, קבלת החלטות, איך לנצח במשחק? ללכת עד הסוף, איך לקבל החלטה? השכל שיש בכל דבר
איקס עיגול, איקס מיקס דריקס, תורת המשחקים, אסטרטגיות לקבלת החלטות, שיטות לקבלת החלטות, קבלת החלטות, איך לנצח במשחק? ללכת עד הסוף, איך לקבל החלטה? השכל שיש בכל דבר
... עיגול, איקס מיקס דריקס, תורת המשחקים, אסטרטגיות לקבלת החלטות, שיטות לקבלת החלטות, קבלת החלטות, איך לנצח במשחק? ללכת עד ... הוא מצליח להימנע מהספקות שמובילים לתסכולים ולחוסר הצלחה. אסטרטגיות לקבלת החלטות תורת המשחקים איך לנצח במשחק? שיטות לקבלת החלטות הקשר בין ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: האם להחליף או לתקן?, איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: האם להחליף או לתקן?, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, אימון אישי לילדים נוער והורים, מאמן אישי לתזונה נכונה בתחום האם להחליף או לתקן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 05:56:35 - wesi1