אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דרך החשיבה ✔איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
וכאן אסביר, איך באפשרותך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך, מה השפה של הלקוח שלך ואיך להכיר את עולם המושגים של הלקוח שלך, בדרך עקיפה, בלי שאף פעם דיברת עם הלקוחות הפוטנציאלים שלך.

והעניין הוא, כזה. כאשר אתה מכין חומרי שיווק, כדאי שתתרכז בכאב של הלקוח שלך. במובן שחומרי השיווק שלך, ידברו אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לפרסם שירות שיפוצים לקהל יעד מסוים. ונניח שאתה רוצה להכין פרסומת לקהל היעד שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שלך. במקרה כזה, כדאי שהפרסומת שלך ושחומרי השיווק שלך, ידברו אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, 1 - בשפה של הלקוחות שלך. 2 - על מה שהלקוחות שלך רוצים.

אם לדוגמה הלקוחות שלך מחפשים איכות, אז תדבר על איכות. ואם הלקוחות שלך מחפשים שירות, אז תדבר על שירות וכולי. ואת המסר עצמו שאתה מעביר בפרסומת, אותו עצמו תעביר בשילוב של שימוש בשפה של הלקוח שלך / דימויים של הלקוח שלך / מושגים של הלקוח שלך וכולי כמו שכבר הסברתי את כל זה במקומות אחרים.

וכאן אשיב לשאלה הבאה שהולכת כך. נניח שאתה רוצה להתחיל לעבוד עם שוק חדש, שאתה עדיין לא מכיר אותו מספיק טוב. נניח לדוגמה במקרה הנ"ל, שאתה רוצה להתחיל למכור שירותי שיפוצים, ללקוחות מהאלפיון העליון בלבד. ונניח שמעולם עדיין לא עבדת עם לקוחות כאלו. ונניח גם שאין לך חברים כאלו ואתה לא מכיר שום בן אדם שהוא מקהל היעד שלך של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. ונניח שלמרות זאת ובכל זאת, בא לך לעבוד דווקא עם האלפיון העליון ולמכור דווקא לאלפיון העליון כי ככה בא לך.

אז לצורך העניין אתה רוצה לתכנן חומרי שיווק לאלפיון העליון ואתה רוצה לעשות איזו פרסומת לאלפיון העליון וכיו"ב. וכאן אתה מתלבט, איך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך מהאלפיון העליון? מה הלקוחות שלך מהאלפיון העליון מחפשים, שיגרום להם לסגור איתך עסקה? איזה תכנים שיווקיים אתה צריך לעשות, כדי לדבר אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, מהאלפיון העליון?

כי במקרה הזה, אתה לא באמת מכיר את קהל היעד שלך. אין לך מושג מה הכאב של הלקוח שלך. אתה לא מכיר את עולם המושגים ואת דרך החשיבה של הלקוחות שלך. ולכן נשאלת השאלה, איך לדעת איך הלקוח שלך חושב, ומה הכאב של הלקוח שלך, בלי שמעולם דיברת איתו? איך בעצם להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, בלי שאתה יודע מה השפה של הלקוח?

ויש לזה הרבה תשובות. ותשובה אחת אומרת, שבאפשרותך ללמוד מהמתחרים הישירים שלך. דהיינו, באפשרותך לנסות לראות פרסומות וחומרי שיווק, של עסקים אחרים שאתה רוצה להתחרות בהם. ולנסות דרכם להבין מה השפה של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. מתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, מכירים יותר טוב ממך את הלקוחות הפוטנציאלים שלך ומתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, כנראה עושים שיווק בצורה נכונה, דהיינו, מדברים אל הצורך של הלקוח ובשפה של הלקוח.

ולכן עצה אחת אומרת, תלמד מהמתחרים שלך. דהיינו, תחקור את חומרי השיווק של המתחרים שלך. ומהם תנסה להבין, מה הצרכים של קהל היעד שלך, מה השפה ומה המושגים ומה הרצונות של קהל היעד שלך וכולי.

וכאן צריכים לשים לב, שבעיקרון יש לך 2 סוגים של מתחרים. סוג אחד נגדיר אותו כמתחרים ישירים, דהיינו, עסקים אחרים שמוכרים בדיוק את אותו השירות שאותו אתה מוכר לאותו קהל יעד. הסוג הנוסף של המתחרים, יהיה ניתן לקרוא לו מתחרים עקיפים (קולגות עסקיים). דהיינו, נותני שירותים אחרים לאותו קהל יעד. במובן שהם לא מספקים שירות זהה בדיוק לשירות שאתה מספק, אבל הם מספקים שירות אחר לאותו קהל יעד.

לדוגמה, נניח שאתה מספק שירותי שיפוץ, אז המתחרים העקיפים שלך, יהיה ניתן לומר שהם בעלי עסקים שמספקים שירותים אחרים לאותו קהל יעד. זה יכול להיות לדוגמה שירותי ריהוט, רכבי יוקרה, חופשות בחול, שירותי ניקיון לבית וכל כיו"ב. הם לא באמת מתחרים ישירים בך, כי הם מוכרים שירות אחר מהשירות שלך. אבל מצד שני, במובן מסוים גם הם מתחרים על קהל היעד שלך, למכור לו שירותים אחרים.

וזה בעצם אומר, שיש לך גם עוד אפשרות נוספת ללמוד על קהל היעד שלך בדרך עקיפה, באמצעות זה שתנתח חומרי שיווק של מתחרים עקיפים שלך, דהיינו, של עסקים אחרים שמוכרים שירותים ומוצרים אחרים, לקהל היעד שלך. כי כנראה שיהיו קווי דמיון בשיטות השיווק ובמסרים השיווקיים, כאשר פונים לאותו קהל יעד. למרות שמדובר על מוצרים שונים.

ולכן יש לך גם אפשרות נוספת, והיא לנתח חומרי שיווק של המתחרים העקיפים / הקולגות העסקיים שלך, ולנסות להבין באיזה מסרים משתמשים, באיזו שפה משתמשים, באיזה עולם מושגים משתמשים וכיו"ב. וכך אתה יכול לנסות להכיר את שיטות השיווק לקהל היעד שלך שאתה רוצה להגיע אליו, גם אם לא פגשת אותו מעולם באופן ישיר.

אפשרות נוספת להכיר את קהל היעד שלך, ולא דרך לחקור חומרי שיווק של המתחרים שלך, היא באמצעות זה שתוכל לראות ולקרוא ראיונות וכתבות על קהל יעד שלך. לדוגמה בהקשר הזה, לראות כתבות על האלפיון העליון וכיו"ב. החל מכתבות כלליות ועד ראיונות אישיים עם אנשים שייכים לאלפיון העליון. ככה תוכל לנסות להתחבר לדרך החשיבה של קהל היעד שלך, להכיר את השפה של קהל היעד, את עולם המושגים של קהל היעד ואת עולם הדימויים של קהל היעד.

כל זה בכלל ובפרט ראיונות וכתבות שעוסקים באספקת שירותים לאותו קהל יעד, או שירותים מקבילים לאותו קהל יעד. דהיינו, שאתה תוכל לקבל תועלת לדוגמה מלצפות בכתבת תוכן כלשהי בנושא כלשהו, על קהל היעד שלך. אבל תוכל לקבל יותר תועלת, אם תראה כתבות שעוסקות לצורך העניין בשיפוץ בתים של האלפיון העליון. דהיינו, לצרוך תכנים שעוסקים באספקת שירותים שדומים לשירות שלך, עבור קהל היעד שלך.

כי כאשר לצורך העניין את רואה כתבה על שיפוץ בית של האלפיון העליון, הרי שגם מכך תוכל ללמוד על המושגים, מטרות, הגדרות, צורת חשיבה של קהל היעד שלך. ומכך תוכל לקבל רעיונות והשראה לתכנים השיווקיים שלך.

לסיכום: אם אתה רוצה ליצור חומרי שיווק עבור קהל יעד, שאתה לחלוטין לא מכיר אותו לא באופן אישי ולא בכלל, ואם ברצונך להתאים את התכנים שלך לקהל היעד שלך, בלי שתכיר באופן אישי את קהל היעד שלך, באפשרותך לעשות את זה, באמצעות מחקר של תכנים שיווקיים באופן כללי, שנועדו עבור קהל היעד שלך, בפרט בשירותים מקבילים או זהים לשירות שאתה רוצה לספק. וגם לחקור תכנים כללים על אותו קהל יעד, גם זה יכול לעזור לך להבין את קהל היעד שלך, את עולם המושגים שלו, את הדרך שהוא חושב וכולי. ומכך תוכל לנסות להבין, מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שלך ואיך לעשות עבורו את השיווק הטוב ביותר.
למכור ליצור חומרי שיווק לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי צרכי הלקוח צריך צרכים של לקוח עיקרון הדרך פרסומת דרך החשיבה איך לדעת איך לדעת מה איך לדעת מה הכאב של הלקוח איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי איך להכיר את איך להכיר את הלקוח איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי איך להעתיק מהמתחרים איך ללמוד איך ללמוד מהמתחרים איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח בלי לדבר עם הלקוח דרך דרך החשיבה דרך החשיבה של הלקוח דרך חשיבה האלפיון העליון החשיבה החשיבה של הכאב של הלקוח הכאב של הלקוח הפוטנציאלי הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים הלקוח הלקוח הפוטנציאלי הלקוח הפוטנציאלי רוצה הלקוח שלך הפוטנציאל הפוטנציאלי הצורך של הלקוח הצורך של הלקוח הפוטנציאלי הצרכים של הלקוח השפה של הלקוח זיהוי זיהוי הכאב של זיהוי הכאב של הלקוח זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי זיהוי כאב של הלקוח חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרי שיווק של המתחרים חומרים שיווקיים חשיבה יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים כאב כאב של הלקוח כאב של הלקוח הפוטנציאלי כאב של לקוח כאבים כניסה לשוק חדש לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לדבר לדבר עם לדבר עם הלקוח לדבר עם לקוח לדבר עם לקוחות לדעת לדעת מה הכאב של הלקוח לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי להכין להכין חומרי שיווק להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח להכיר להכיר את דרך החשיבה של הלקוח להכיר את הלקוח להכיר את הלקוח הפוטנציאלי להכיר את קהל היעד להעתיק להעתיק מהמתחרים ליצור חומרי שיווק ללמוד ללמוד מ ללמוד מהמתחרים למידה לקוח לקוח מתעניין לקוח פוטנציאלי לקוחות לקוחות מהאלפיון העליון לקוחות מתעניינים לקוחות פוטנציאלים מה הכאב של הלקוח מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה מה הצורך של הלקוח מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי מתחרים פוטנציאל פוטנציאליות צורך צורך של הלקוח צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח קהל היעד קהל יעד רוצה רצון שיווק שיווק לשוק חדש של מתחרים שפה של לקוח
השכל של שיחת החולין של החכם האמיתי - מהו?
... דיבורים של פסולת וקליפות בלבד. ובשורה התחתונה, הכל סובב סביב דרך החשיבה הנכונה, איך האדם צריך לחשוב, כדי לראות את האמת שהכל אחד. והכל אלו רק הקדמות אל התכלית הזאת. ועל האדם להתבונן היטב על פנימיות השכל שיש בכל דבר, ובפרט בתוך שיחת החולין של החכם האמת, שהאדם מוכרח לחקור ולהבין את דרך החשיבה של החכם האמיתי. והאדם לא צריך לנסות להבין את הלבוש החיצוני של החכם האמיתי, אלא לנסות להבין רק את דרך וצורת החשיבה של החכם האמיתי. ועל ידי זה האדם מקבל אל תוכו את דרך החשיבה הנכונה, והוא זוכה להיות חכם אמיתי בעצמו וכולי. ...
רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון, משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון - 2
רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון, משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון - 2
... שהוא הכי צריך לבדוק. אז איך נדע? למעשה אנו מבינים שהשאלה היא לא תחושת הבטן, כי היא לא מעניינת אף אחד. אדם שיש לו אירוע, צריך לשאול את עצמו האם האירוע הזה הוא אירוע סיבתי או אקראי? אני מדבר כאן על דרך החשיבה, יכול להיות שאי אפשר לגלות ונדפקת לי התשובה, אני מדבר כאן על דרך החשיבה, לכן כל דבר שקורה לאדם, האדם צריך לשאול על הכל, לא רק על הדברים שיש לו תחושת בטן, סתם עבר לידו פרפר, הוא צריך לשאול ...
חוכמה או טיפשות, לא חוכמה לצטט אנשים חכמים, מהי חוכמה אמיתית? דברים חכמים, תובנות חכמות, חשיבה חכמה, יכולת חשיבה, יכולת ניתוח, האם אני חכם? האם מישהו חכם? חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, החוכמה של גוגל, להיות חכם
חוכמה או טיפשות, לא חוכמה לצטט אנשים חכמים, מהי חוכמה אמיתית? דברים חכמים, תובנות חכמות, חשיבה חכמה, יכולת חשיבה, יכולת ניתוח, האם אני חכם? האם מישהו חכם? חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, החוכמה של גוגל, להיות חכם
... ובתשובות נכונות, אלא ביכולת להבין, לנתח ולהסיק מסקנות מתוך חשיבה עמוקה. על כן, כדי להעריך חוכמה, יש לבחון את דרך החשיבה ולא להסתנוור רק מהדברים שנשמעים חכמים. איך לזהות מישהו חכם? מה ההבדל בין חוכמה ... חושבים בצורה חכמה. יש אנשים שמשתמשים בזיכרון טוב או באוצר מילים עשיר כדי ליצור רושם של חוכמה, אך כאשר בוחנים את דרך החשיבה שלהם, מגלים שאין שם באמת ניתוח עמוק או הבנה מעמיקה. חשיבה חכמה היא היכולת לנתח דברים ... מתוך חשיבה עמוקה. לכן, כאשר אנו מנסים להעריך חוכמה, חשוב לא להסתנוור רק מדברים שנשמעים חכמים, אלא לבחון את דרך החשיבה שמאחוריהם. איך לזהות מישהו חכם? מה ההבדל בין חוכמה לאינטליגנציה? האם אני חכם או טיפש? ...
ראיון עבודה, איך לענות בראיון עבודה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? איזה תשובות לתת בראיון עבודה? איך לענות לשאלות בראיון עבודה? תשובות לשאלות שאין להן תשובה, איך לא לצאת טיפש בראיון עבודה? תהליכי חשיבה בראיון עבודה, ראיון עובדים
ראיון עבודה, איך לענות בראיון עבודה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? איזה תשובות לתת בראיון עבודה? איך לענות לשאלות בראיון עבודה? תשובות לשאלות שאין להן תשובה, איך לא לצאת טיפש בראיון עבודה? תהליכי חשיבה בראיון עבודה, ראיון עובדים
... בראיון עבודה? למה אני לא יודע בראיון עבודה? שאלות ללא תשובה בראיון עבודה איך המראיין חושב? טיפים לראיון עבודה איך לענות לשאלות שאין להן תשובה? להראות את דרך החשיבה טיפ להצלחה בראיון עבודה שלום חברים הנה טיפ חשוב לראיון עבודה: כאשר שואלים אתכם שאלה, ייתכן שאין לכם תשובה, או שיש לכם תשובה אך אינכם בטוחים ... שאלות קשות בראיון עבודה, מה המראיין רוצה לשמוע? איך המראיין חושב? טיפים לראיון עבודה, לפרט איך הגעת לתשובה, איך לענות לשאלות שאין להן תשובה? להראות את דרך החשיבה
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית
... שאין לך יתרון משמעותי. מה אי אפשר להעתיק ממך לעולם? למרות זאת, יש דבר אחד מרכזי שכמעט בלתי אפשרי להעתיק: שיטת הניהול שלך, דרך החשיבה שלך, ובעיקר האופי שלך. ההצלחה העסקית שלך אינה תלויה רק באיכות המוצרים שאתה מוכר, בפיתוח הטכנולוגיה או בפטנטים ... עסקית ולנצח בכל שוק תחרותי, הקפד להטמיע את העיקרון הבא: ודא שההצלחה שלך תלויה במרכיבים הפנימיים האישיים שלך, באופי, בגישה ובדרך החשיבה שלך. כל אלו, אף מתחרה לעולם לא יוכל להעתיק, והם אלו שיהפכו אותך לייחודי, חזק ויציב מול כל סוג של תחרות עסקית. ... הרכב, לקחת אותו למעבדה, לפרק כל רכיב וללמוד איך בנית אותו. אבל יש משהו אחד שהוא לא יוכל להעתיק בקלות - וזה שיטת הניהול שלך ודרך החשיבה שלך. ההצלחה שלך תלויה בך, לא רק במוצר שלך העסק שלך יצליח לא רק בגלל איכות המוצרים שאתה מוכר או מייצר, אלא בגלל שיטת הניהול שלך, שהיא בעצמה תלויה בדרך החשיבה שלך ובאופי שלך. את זה - אי אפשר להעתיק. גם אם מישהו יקבל לידיו את כל הידע העסקי שלך, את המוצר שלך, את כל ...
אמת משוגעת - חיפוש האמת ורעיונות משוגעים - מה לעשות?
אמת משוגעת - חיפוש האמת ורעיונות משוגעים - מה לעשות?
... אם הרעיונות המוזרים שהתגלו בחיפוש הם נכונים - על האדם להבין ולשנות את דרך החשיבה שלו, ולא לנסות לשנות את המציאות עצמה. למעשה, המרחק בין החכם הגדול ביותר למשוגע הגדול ביותר ...
מי אני, מה אני, האני, אין או יש אני או לא אני, ביטול האני עצמי, ממה האני מורכב, מה היית לפני שהיית, חיפוש עצמי
מי אני, מה אני, האני, אין או יש אני או לא אני, ביטול האני עצמי, ממה האני מורכב, מה היית לפני שהיית, חיפוש עצמי
... למה? - יש להבין כאן את החוקיות של הסיבה תוצאה, רוצה - מה זה רוצה? להרגיש - מה זה להרגיש? טוב - מה זה טוב? תתחיל לצמצמם. דרך החשיבה זה להתחיל לצמצם את השאלה לחלקים יותר קטנים, ולגלות את השורש. כמו למשל שלומדים בבית הספר דקדוק ושואלים אותך ...
ריכוז, הפרעת קשב וריכוז - להתאבד, התאבדות, מחשבות אובדניות - חיים לאחר המוות - אהבה עצמית, לאהוב את עצמך - חלק 3
ריכוז, הפרעת קשב וריכוז - להתאבד, התאבדות, מחשבות אובדניות - חיים לאחר המוות - אהבה עצמית, לאהוב את עצמך - חלק 3
... קיים. עכשיו אם תחקור את הנושא הזה ותתבונן בו ותבין אותו אז תחווה אותו, ואם לא, לא תחווה אותו. אחר כך אני אסביר לך זאת בצורה פרקטית, אבל קודם כל תבין את דרך החשיבה. שאלה: בעצם ההבנה היא הפיתרון. כדי לחוות את חווית האחדות עלי להעמיק ולהבין, ולהתחבר לשכל הזה? אליעד: להבין את זה, לא להאמין, ...
ספק אמיתי, וודאות אמיתית, כנראה אולי, חוויה רגשית, מחוייב המציאות, מציאות לא הגיונית, שקרים קטנים
ספק אמיתי, וודאות אמיתית, כנראה אולי, חוויה רגשית, מחוייב המציאות, מציאות לא הגיונית, שקרים קטנים
... מבין. אליעד: יפה, זאת כבר הבנה. אם הייתי מבין מה זה לא, אז היית מבין מה זה כן. כל זמן שאתה מגדיר, אתה לא מתקרב להבנה. שאלה: האם דרך החשיבה אפשר להגיע ללא מוגדר? אליעד: אפשר, כשהולכים עד לקצה, הכי רחוק ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: דרך החשיבה, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דרך החשיבה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לביטחון עצמי, מטפל, מאמן אישי לחיים בנושאי דרך החשיבה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 26_05_2025 השעה 06:12:00 - wesi1