אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דעת ✔NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך?
וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה, איך באפשרותך לעשות מניפולציה על תת המודע של אדם אחר, ולשכנע אותו לחשוב / לעשות מה שאתה רוצה. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מנתב את תחושת הספק שלו, מהרעיון שאתה רוצה שהוא יאמין לך, אל רעיון אחר שמאמין ברעיון שלך.

ואבאר כאן גם: איך המוח של האדם מנתח את המידע שהוא שומע? ואבאר, מהן שאלות הסחה ושאלות הטעייה ואיך להשתמש בהן? ומהו ספק מהותי ומהו ספק צורני ומהו ספק אלטרנטיבי? ואסביר גם, מהן שאלות של צורה / שאלות מורכבות, ומהן שאלות של מהות / שאלות פשוטות ואיך להשתמש בהן בתהליך של שכנוע? ומהי שאלה צורנית ומהי שאלה מהותית? ואבאר איך לעזור לעצמך לקבל החלטות יותר נכונות עבור עצמך, באמצעות שאלות עצמיות? ואבאר איך לחזק את הספק האלטרנטיבי שאתה מציב לאדם? ואיך לגרום למישהו להאמין לך? ועוד.

ואסביר: כאשר אתה אומר למישהו רעיון כלשהו, אוטומטית תת המודע של השומע, מטיל ספק באינפורמציה שנתת לו ומנסה לבדוק, האם אכן זאת האמת, או שלא. וכאשר אתה רוצה שמישהו יסכים איתך ואתה מעביר לו מסר מסוים, מיד בתת המודע שלו מתעוררת תחושת חוסר אמון ורצון לבדוק את אמיתות המידע שמסרת לו.

וכדי לעשות על מישהו מניפולציה, לשם כך צריך לדעת איך לעקוף ולהשתיק את מערכת ההגנה של תת המודע שלו, שבודקת את אמיתות המידע שהוא מקבל. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מנתב את תחושת הספק שיש לאדם לגבי מה שאתה אומר לו, אל דבר אחר ואל רעיון אחר, שעצם הטלת הספק באותו הדבר, היא עצמה הבעת אמון ברעיון שלך.

לדוגמה (חינוך ילדים): נניח שאתה רוצה שהילד שלך יאכל ארוחת צהריים. עכשיו, אם תשאל אותו "האם אתה רוצה לאכול צהריים?", או אפילו לדוגמה תאמר לו "בא לאכול צהריים", בכל אחד מהמקרים בתת המודע של הילד, תהיה תחושת ספק לגבי הרצון לאכול צהריים. דהיינו, תת המודע של הילד ישאל את עצמו, האם אני רוצה לאכול צהריים.

לעומת זאת, באפשרותך לשאול את הילד שאלה אחרת ולומר לילד משפט אחר, שיעביר את הספק של הילד, למקום שבו בכל מקרה הוא מסכים עם מה שבאמת חשוב לך שהוא יסכים. לדוגמה: "מה אתה רוצה לאכול לארוחת צהריים?", שאז אתה בעצם מעביר מסר לתת המודע של הילד, שהספק הוא רק לגבי מה לאכול ולא לגבי האם לאכול. ואת הרצון של הילד להטיל ספק ולחשוב בחשיבה עצמאית לגבי מה שאתה אומר לו, את זה אתה מנתב אצלו לגבי מה לאכול, ולא לגבי האם לאכול.

כי הטלת ספק, היא לא רק מנגנון הגנה, אלא היא גם צורך רגשי של האדם, שרוצה להרגיש שהוא מחליט בכוחות עצמו ושאף אחד לא מחליט לו מה לעשות וכיו"ב. ואז את הצורך הרגשי של האדם להטיל בך ספק, את זה אתה מנתב אצלו למקום שבו זה אפשרי מבחינתך שהוא יטיל ספק, כגון לדוגמה מה לאכול לארוחת צהריים. ולא למקום שלא נוח לך שהוא יטיל ספק, כגון האם בכלל לאכול צהריים.

ויש כאן רמת תחכום נוספת, והיא שבאפשרותך עוד יותר להרחיק את הספק מהמקום שבו אתה לא רוצה שהאדם השני יטיל ספק. כגון לדוגמה, המשפט שאומר "מה אתה רוצה לאכול לארוחת צהריים", שהוא בעצם מעביר את הפוקוס של השומע, מהשאלה האם אתה רוצה לאכול, לשאלה מה אתה רוצה לאכול, שההתלבטות בה, בכל מקרה מסכימה עם זה שהוא רוצה לאכול. אבל עדיין יש בה חיסרון. כי כאשר האדם חושב על "מה לאכול", המרחק מהשאלה "מה לאכול", לשאלה "האם לאכול", המרחק מהספק שאתה מוכן שהוא יחשוב עליו, אל הספק שאתה לא מוכן שהוא יחשוב עליו, המרחק הזה הוא לא כ"כ גדול. וכאשר אתה אומר לילד "מה אתה רוצה לאכול", עדיין אתה לא מספיק מרחיק אותו מהספק של "האם לאכול".

ולשם כך יש אפשרות לעשות את המניפולציה בצורה יותר מתוחכמת, שבה אתה מרחיק את תחושת הספק שבתת המודע של השומע, למקום רחוק יותר מהמקום שאליו אתה לא רוצה שהוא יסתכל. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה הופך את הספק האלטרנטיבי שאתה מציג בפניו, ליותר ממשי וליותר מוחשי.

לדוגמה: במקום לשאול "מה אתה רוצה לאכול לארוחת צהריים", תשאל "מה אתה רוצה מעדיף לאכול לארוחת צהריים, אוכל מסוג 1 או אוכל מסוג 2 או אולי בכלל אתה מעדיף לאכול אוכל מסוג 3" וכיו"ב (בהמשך אסביר את ההבדל בין רוצה לבין מעדיף). כאשר הניסוח של השאלה, לוקח בעצם את תחושת הספק האלטרנטיבי שאתה יוצר לאדם, ומעצים אותה והופך אותה ליותר ממשית, כדי שהאדם יתמקד בספק האלטרנטיבי, במקום בספק המהותי לגבי מה שאתה אומר לו.

כי יש שני סוגים של ספק. יש ספק מהותי (שאלות של צורה / שאלה צורנית), שהוא ספק שעוסק במהות של הדבר. ויש ספק צורני (שאלות של מהות / שאלה מהותית), שהוא ספק שעוסק בצורה החיצונית של הדבר, אך מסכים עם המהות של הדבר. וכל ספק צורני, שעוסק בצורה החיצונית של הדבר, יכול להיות ספק אלטרנטיבי לספק המהותי.

דהיינו, בכל פעם שאתה רוצה לגרום למישהו לא להטיל ספק מהותי באופן מהותי לגבי מה שאתה אומר, אז תיצור עבורו ספק צורני שיהיה עבורו ספק אלטרנטיבי לספק המהותי. ואיך ליצור ספק צורני?

תשובה: על ידי זה שאתה לוקח את הדבר שאתה רוצה שהוא יסכים איתך, ואתה משלב אותו בתוך משפט שאלה, כאשר בעצם השאלה עצמה, יש הסכמה מהותית עם מה שאתה רוצה שהוא יסכים איתך. כי בשאלה מה אתה רוצה לאכול X או Y? יש בעצם הסכמה מהותית שהוא באמת רוצה לאכול.

ומה לאכול, זאת בעצם צורה, של המהות שהיא לאכול. וכאשר המחשבה של האדם חושבת על הצורה של מה לאכול, בעצם אין לאדם ספק לגבי המהות של האם בכלל לאכול.

ובנוסף כפי שכבר אמרתי, את הספק הצורני שעוסק בספק לגבי צורה של המהות של הדבר שאתה רוצה לשתול במחשבה של השומע, את הספק הזה באפשרותך להרחיב אותו ולהפוך אותו ליותר ממשי, כדי שהאדם יתמקד בו כמה שיותר. כגון בדוגמה הנ"ל, להרחיב ולפרט את השאלה לגבי הצורה של מה לאכול, כדי למקד את הספק במה לאכול, ולא באם לאכול.

ובפועל, כאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, קח את המהות של מה שאתה רוצה לשכנע אותו. ותשאל את עצמך, אם הוא היה מסכים איתי על הדבר, איזה ספק נוסף היה יכול להיות לו בעקבות ההסכמה שלו עם הרעיון שאני רוצה שהוא יסכים איתי. לדוגמה: אתה רוצה לשכנע מישהו לפגוש אותך. עכשיו תשאל את עצמך, אם הוא היה רוצה לפגוש אותי, איזה ספק היה יכול להיווצר אצלו, בעקבות זה שהוא רוצה לפגוש אותי.

תשובה אפשרית: אם הוא היה רוצה לפגוש אותי, היה יכול להיווצר לו ספק לגבי איפה / מתי לפגוש אותי וכיו"ב.

ואז, כאשר אתה רוצה לשכנע אותו לפגוש אותך, אז במקום לדבר איתו על הרצון לפגוש אותך, תדבר איתו על מתי / איפה הוא רוצה להיפגש. וככל שתפרט יותר את שאלת ההסחה...
תהליך לאכול לגרום למישהו להאמין העדפות אפשרי רמת תחכום האם אני רוצה ספק לשמור לגרום לו ספק מהותי nlp nlp שכנוע איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לו איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו להאמין איך לגרום למישהו להאמין לך איך לגרום למישהי איך להשתמש איך ליצור איך ליצור ספק איך לעשות איך לעשות הסחת הדעת איך לעשות מניפולציה איך לעשות מניפולציות איך לשכנע מישהו איך לשתול איך לשתול מחשבות אלטרנטיבות אפשרויות דעת הסחת דעת הסחת הדעת חוסר ודאות חוסר וודאות לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום למישהו לגרום למישהו להאמין לגרום למישהו להאמין לך לגרום למישהי להאמין להאמין לך להשתמש ליצור ליצור ספק לעשות הסחת הדעת לעשות מניפולציה לעשות מניפולציות לשאול לשאול שאלות לשכנע מישהו לשכנע מישהו להאמין לשכנע מישהו להאמין לך לשתול לשתול מחשבות לשתול מחשבות בת מודע מודעות מחשבות מניפולציה מניפולציות נלפ ספק ספק אלטרנטיבי ספקות שאלה שאלות שאלות הטעייה שכנוע שתילת מחשבות
תלמיד ורב - מהו תלמיד אמיתי? ואיך להשיג את דעת רבך?
... ורב - מהו תלמיד אמיתי? ואיך להשיג את דעת רבך? ובו יתבארו סוגים שונים של תלמידים, ומיהו ומהו תלמיד אמיתי? ואיך להיות תלמיד ... בו), אך הם אינם תלמידיו כלל. ותלמיד אמיתי, הוא רק זה שאין חילוק בין דעתו של התלמיד לבין דעתו של רבו. כי כל זמן שהתלמיד הוא עדיין תלמיד, הרי שהוא תלמיד של טעות. כי הוא רק טועה לחשוב, שהוא לומד את דעת רבו האמיתית. ואילו היה האדם לומד את דעת רבו באמת, הרי שדעתו הייתה נכללת בדעת רבו, ולא היה שום חילוק בינו לבין דעת רבו. ושלמות התלמיד, היא כאשר אין שום חילוק, בין דעתו לבין דעת רבו. כי כל זמן שדעת הרב נפרדת מדעת התלמיד, דהיינו, שהתלמיד רואה את דעת הרב, כחיצונית וכנפרדת מדעתו האישית שלו, הרי שזהו תלמיד של טעות. כי הוא עוד לא מבין את ... מלבד השכל של האחדות, הרי שהאדם הזה, הוא תלמיד של טעות. כי הוא לא מבין את דעת רבו, אפילו לא ברמת האמונה והדמיון בלבד. כי תלמיד של אמת, הוא רק זה שמשיג בשכלו את שכל האחדות, שאז דעת התלמיד, מתאחדת עם דעת הרב. אבל עד שדעת התלמיד ודעת הרב מתאחדות, עד אז, התלמיד משיג בכח המדמה שלו ובדמיון ובאמונה שלו, את דעתו של רבו. שבעיניו של התלמיד, היא עדיין נפרדת מהשכל שלו, של התלמיד. ורק כאשר התלמיד מכוון את כל עומק מחשבתו ורצונו, להבין את דעת רבו, שנפרדת מכל שאר השכלים שבעולם, רק אז האדם הוא בבחינת תלמיד אמיתי, בתוך כל תלמידי ... בעולם, הרי שהאדם הוא תלמיד של טעות. משום שהוא לא מבין ולא באמת לומד את דעת רבו. כי האדם, לא לומד את דעת רבו מנקודת המבט של רבו, אלא את דעת רבו, מנקודת המבט האישית שלו (של התלמיד). והשגת הרב, את דעת עצמו, רחוקה כרחוק מזרח ממערב, מהשגת התלמיד את דעת רבו. והתלמיד לומד את דעת רבו, כפי מה שהוא משיג אותה. למרות שהיא בכלל רחוקה, ממה שדעת רבו באמת. ואיך יזכה האדם ... הוא גם העולם והמקום והזמן, שהם גם אלוהים, שהוא האחדות של המציאות. והשגת דעת הרב בשלמות, היא בסך הכל הבנת האדם את עצמו. כי שורש השכל של הרב ושל התלמיד, הוא אותו השורש. כי השורש של הכל, הוא אחד. והתלמיד שלומד את דעת רבו, הוא לומד את דעת האני האמיתי שלו עצמו. וכל השכלים שבעולם, הם לימוד עצמי של האדם את עצמו. ושורש כל ... שורש הכל. וכיצד יהפוך האדם להיות מי שהוא באמת? וכיצד יוכל האדם להתאחד עם דעת רבו? תשובה: על ידי זה שהאדם יכפור בדעת רבו בשלמות, דהיינו, שינקה את עצמו מכל אמונה ... נמצא מחוץ לשכל הגלוי של החכם, שמלובש במילים במחשבות ובצמצומים שונים. ואז דעת התלמיד, נכללת בדעת רבו, שהוא האני האמיתי של האדם, ואז האדם משיג את אחדות השכל באמת. ...
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
... על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על ... על ההתייחסות של הבוס גם אליך כמנהל וגם אל העובדים שלך. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים, חשוב להבין שהדברים ... חשוב למצוא איזון בין שיבוח העובדים לבין הצגת תחומים שדורשים שיפור. חוות דעת נכונה היא כזו שתשדר שליטה ... או שלילית מדי עשויה להשפיע על איך הבוס יתייחס אליך ואל העובדים שלך. חוות דעת מקצועית ומאוזנת יכולה לשפר את מעמדך ולהבטיח את ההערכה המקצועית שאתה שואף לה. חוות דעת על עובדים משוב לעובדים המלצה על עובדים ניהול עובדים איך לתת חוות דעת אחריות המנהל על ביצועי העובדים ... מדובר בסיטואציה שיש לה היבטים שונים והשלכות משמעותיות. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים שלך, חשוב להבין ... להדגיש את היתרונות של העובדים תוך ציון תחומים לשיפור, ולנסח את חוות הדעת באופן מקצועי ולא קיצוני לכאן או ... על הדרך שבה הבוס יתייחס אליך ואל צוות העובדים שלך. ניהול נכון של חוות הדעת שלך יכול לשפר את מעמדך ולהבטיח ... להיכנס לאתרים רלוונטיים ולחפש מידע נוסף על נושאים כמו ניהול עובדים, חוות דעת על עובדים ומשוב לעובדים. שיהיה ...
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
... הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך ... התנגדות ותסיט את תשומת הלב ליתרונות. ישנן טכניקות שונות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות. איך להשתמש ביתרון ... לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון. איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון? שיטה נוספת היא לאחר הצגת החיסרון, לשאול מיד ... על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. כדי להגביר את האפקט, השאלה ... שואל שאלה שמסיטה את תשומת הלב, שימו לב לכך. ייתכן שהיתרון שמציגים לכם הוא רק הסחת דעת מהבעיה האמיתית. לכן, כשמציגים לכם מידע, עצרו ושאלו - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתכם מהחיסרון האמיתי? איך לשכנע אנשים למרות חסרונות? איך ... בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה ... ירתיע את הלקוח או האדם שמולו אנו מדברים. ישנן מספר טכניקות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות. איך להשתמש ביתרון ... לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון. איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון? שיטה נוספת היא לאחר הצגת החיסרון, לשאול מיד ... על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. אבל כדי להגביר את האפקט, ... שואל שאלה שמסיטה את תשומת הלב, שימו לב לכך. ייתכן שהיתרון שמציגים לכם הוא רק הסחת דעת מהבעיה האמיתית. לכן, כשמציגים לכם מידע, נסו לעצור ולשאול - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתי מהחיסרון האמיתי? איך לשכנע אנשים למרות חסרונות? איך ... בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד דרך איך ... עבורו. זאת אומרת המהות היא כזאת אנחנו אומרים לבן אדם חיסרון ואנחנו רוצים להסיח את דעתו מהחיסרון ואנחנו רוצים להסיח את דעתו באמצעות שאלה לדוגמה, כי מה יותר מסיח את דעתו של בן אדם שמספרים לו משהו או ששואלים אותו שאלה? ... במה ששאלנו אותו זה אומר להתרכז פחות בחיסרון. אבל אנחנו גם רוצים למכור לו את הסחת הדעת, אנחנו רוצים לגרום לו לרצות לחשוב על הדבר שבאמצעותו אנחנו מנסים להסיח את דעתו ולכן לדוגמה אנחנו נשאל אותו שאלה שהשאלה עצמה תעשה לו ... שבכלל הוא לא רוצה אותו. ואתם השומעים כשמישהו עושה לכם טוב או כשמישהו מנסה להסיח את דעתכם תשימו לב שהרבה פעמים הטוב הזה הוא רק הסחת דעת. כשמישהו אומר מידע ופתאום הוא מביא איזה משהו טוב אולי משהו הטוב הזה הוא בכלל סוג של הסחת דעת מאיזה חיסרון אחר. אז שלא יעבדו עליכם. ...
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
... ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן איך ... העובד בצורה מפורשת ולבדוק אם הבין את כל הפרטים של המשימה. מדוע חשוב לשאול את דעתו של העובד על המשימה? מעבר לווידוא הבנת המשימה, אליעד כהן ממליץ לקבל את דעת העובד על המשימה עצמה. כלומר, לאחר שווידאתם שהמשימה ברורה לעובד, מומלץ לשאול אותו מה דעתו על המשימה - האם היא הגיונית, האם הוא חושב שהמשימה נכונה או לא נכונה, ואיך הוא היה מתעדף אותה לעומת משימות אחרות. ... לעומק. עובד כזה אומר לעצמו האם המשימה הזו באמת הגיונית?, ומעביר לכם כמנהלים את דעתו - גם אם היא ביקורתית. מנהל גרוע הוא מנהל שלא רוצה לשמוע שום ביקורת ורוצה שהעובדים פשוט יבצעו את מה שנאמר להם. מנהל טוב, לעומת זאת, שואף לכך שהעובדים ירגישו חופשיים לומר את דעתם בכנות, גם אם היא ביקורתית, כדי לגבש את הדרך הטובה ביותר לביצוע המשימה. כמובן, בסוף אתם כמנהלים אומרים את המילה ... העובד. למה עובד נמנע מלהביע דעה כנה על משימה? רבים מהעובדים נמנעים מלהביע את דעתם הכנה לגבי המשימה מכיוון שהם חוששים לפגוע באגו של המנהל, או חוששים להיתפס כמי שמתנשאים או לא מצייתים להוראות. לכן ... יותר, ולא רק הוראה יבשה שמועברת לעובד ללא המשך. האם כל עובד צריך לתת חוות דעת על המשימה? באופן כללי, ככל שהעובד נמצא בדרגה גבוהה יותר, כך חשוב יותר לקבל ממנו חוות דעת וביקורת על המשימה שנתתם לו. עובדים בדרגות בכירות בדרך כלל בעלי ראייה רחבה יותר, ולכן דעתם וביקורתם חשובות ביותר. לעומת זאת, מעובדים בדרגות נמוכות יותר, נצפה בדרך כלל שיבצעו את המשימה כפי שניתנה להם, עם פחות שיקול דעת או ביקורת. זהו חלק מהשיקול הכללי שעליכם לעשות בעת ניהול המשימה והקצאתה לעובד. מדוע חשוב לערב את העובד בהחלטות על ... בדרך שאליעד כהן מתאר - הכוללת שיחה מפורטת, הבנה מלאה של המשימה, קבלת חוות דעת מהעובד ודיון על אופן ביצועה - הסיכוי שהמשימה תבוצע לשביעות רצונכם גדל משמעותית. ביצוע נכון של הקצאת משימות מגביר את ... איך לתת משימות לעובדים? ניהול משימות בארגון איך לנהל עובדים בצורה נכונה? מה דעת העובד על המשימה? ניהול מנהלים בארגון איך לשפר ביצועי עובדים? חשיבות משוב מהעובד ...
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
... עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון מה ... להתעכב בביצוע משימה כי הוא עסוק בהוראה אחרת ממנהל שונה. זה פותח פתח לתירוצים ולהעברת אחריות בין המנהלים, כך שלעיתים אף אחד לא יודע מה באמת קורה עם המשימות. העובד מתחיל להפעיל שיקול דעת מה לעשות קודם, במקום לבצע את המשימות לפי סדר עדיפויות אחד ומוגדר. הדמיית מצב ... ישירות אלא המנהלים מתקשרים ביניהם, או פונים למנהל הישיר של אותו עובד. כך, לכל משימה יש אחראי מוגדר שיודע מה הציפיות וכמה זמן העובד באמת צריך להשקיע בה. העובד לא צריך להפעיל שיקול דעת בין משימות סותרות, וכל תהליך העבודה הופך שקוף וברור יותר עבור כולם. מדוע עובד ...
אחרי רבים להטות - מדוע דעת הרוב חשובה? ומה המשמעות של מה שכולם חושבים?
... רבים להטות - מדוע דעת הרוב חשובה? ומה המשמעות של מה ... מי שיתבונן בעניין יראה, כי דעתו של האדם מושפעת ממה שכולם ... עליו וכיוב. והאדם מגבש את דעתו, גם לפי מה שכולם חושבים. ... ומהי מהות העניין של חשיבות דעת הרוב? והעניין הוא, כי יש אמת. ...
הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
... מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, ... האמת, אי אפשר להגדיר באופן מדויק כל דבר עד הסוף. ובבא היום, יכול להיות שתהיה מריבה, על מה התכוונתם בהצעת המחיר, שאולי יש כל מיני דרכים לפרש אותה. ויתכן גם ששופט בבית משפט יאמר שאומד דעת הצדדים היה משהו מסוים, למרות שבהצעת המחיר כתוב אחרת. דהיינו, שהשופט יכול לפסוק שהצדדים ...
עמידה מול קהל, פחד קהל, מנהיגות, איך להנהיג אנשים? איך להשפיע על אנשים? יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לנצח בויכוח? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור אמון אצל אנשים? איך לשנות דעת קהל? איך לשנות דעה של מישהו? איך להשפיע על מישהו? רטוריקה, דיבייטינג
... לבחור בך? איך לנצח בויכוח? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור אמון אצל אנשים? איך לשנות דעת קהל? איך לשנות דעה של מישהו? איך להשפיע על מישהו? ... ולגרום להם להסכים איתך. גם במצבים שבהם אתה מנהל דיון מול קהל וברצונך לשכנע אותם במשהו, נגד דעתו של נואם אחר מישהו אחר מהקהל, וגם במקרה שאתה סתם מתווכח ... איתו. לדוגמה, נניח שמישהו טוען שצריך לעשות X. ואתה טוען שלא צריך לעשות X. אם רק תחזור על דעתך שלא צריך לעשות X, ולא תראה לאנשים השומעים, שאתה הבנת היטב גם את דעתו של האדם השני, שאומר שכן צריך לעשות X, הם בטעות יכולים ... כי לא הבנת את הדעה שמנוגדת לדעתך. ושאם רק היית מבין גם את הדעה השנייה, הרי שהיית משנה את דעתך. וגם אם הטיעונים שלך מאוד חזקים ושל השני מאוד חלשים ... את כל הדעות, ובכל זאת חושב את הדעה שלך. אז מה בעצם הבנו, שאם תתעלם מהדעה הנגדית ותציג רק את דעתך , מישהו יכול לחשוב שאתה נוקט בדעתך, כי לא ממש הבנת את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: דעת, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דעת, איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לדיאטה, אימון אישי לימודים, מאמן אישי קשב וריכוז בנושאי דעת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3909 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 00:36:10 - wesi1