אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דירוג אנשים ✔איך לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע
איך לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר בתחומו?

כאשר אנחנו עומדים בפני הצורך לבחור איש מקצוע, חשוב לדעת איך להעריך אותו כראוי ולבחור את המתאים ביותר לצרכים שלנו. הבחירה אינה תמיד פשוטה, ויש הרבה גורמים שיכולים להטעות אותנו. אליעד כהן מציע מספר רעיונות שיכולים לעזור לנו לבחור בצורה נכונה.

מהו איש מקצוע טוב?

שאלה בסיסית שנשאלת לעיתים היא איך אפשר לדעת אם מישהו הוא איש מקצוע טוב בתחומו. כאשר אדם פונה למוסכניק, פסיכולוג, אינסטלטור או רופא, הוא שואל את עצמו אם אותו איש מקצוע יכול לספק את מה שהוא רוצה. זהו שלב בסיסי, אך ישנו גם שלב מתקדם יותר: האם אותו איש מקצוע טוב יותר מאחרים בתחום?

למשל, אם מישהו לא טוב במכירות, הוא עלול להניח שאיש מכירות שהוא טוב יותר ממנו הוא מצוין, אך למעשה ייתכן שאותו איש מכירות לא מצוין כלל, אלא פשוט טוב יותר מהמעריך, שמצדו לא טוב בתחום. החשש הזה מצביע על אחת הבעיות - חוסר היכולת להעריך איש מקצוע אם אנחנו לא מכירים את התחום.

האם מספיק שאיש המקצוע טוב יותר ממך כדי להיחשב טוב?

אליעד כהן מציין את הדוגמה של איש המכירות: אדם שמכיר את עצמו כמכור גרוע יכול לראות מישהו שמוכר טוב יותר ממנו ולהניח שהוא טוב מאוד, אך בהכרח הוא לא. חשוב לזכור שהשאלה היא לא אם מישהו טוב יותר ממך, אלא אם הוא טוב בהשוואה לכל אנשי המקצוע האחרים בתחום.

האם אני צריך להבין בתחום כדי לדרג מומחים?

כדי לדעת אם איש מקצוע הוא טוב יותר מאחרים, צריך להבין את התחום בו הוא פועל. אם אינך מבין ברפואה, אינך יכול להעריך רופא באופן מקצועי. אם אינך מבין בתחום האינסטלציה, קשה יהיה לך להעריך אינסטלטור, ולעיתים אנשים לא שמים לב למרכיבים שונים בעבודת המקצוע, כמו זמנים שמוקדשים לעבודות או שיטות עבודה שמתבצעות בצורה שונה מהרגיל אך יותר מקצועית.

איך לבחור איש מקצוע כשאתה לא מומחה?

למרות שההבנה בתחום מסייעת בבחירה, לא תמיד צריך להיות מומחה. אפשר להסתפק בהבנה בסיסית או להיעזר במומחה אחר כדי לקבל עזרה בהערכה. לדוגמה, אם אתה מנהל מכירות ואין לך זמן לנהל את תחום הרכש, חשוב שיהיה לך ידע מספיק, או לפחות עזרה ממישהו שמבין בתחום, על מנת להעריך את המועמדים הנכונים.

איך לבחור עובד או ספק שירותים?

כשהמנכ"ל לא מבין בתחומים מסוימים בחברה, יש חשיבות להבנה בסיסית כדי לדעת איזה עובד או ספק מתאים ביותר. אם המנכ"ל מבין בניהול רכש, סביר להניח שהוא יוכל לבחור טוב יותר את מנהל הרכש. לעומת זאת, אם הוא לא מבין בתחום, יש סיכון שהוא יבחר אדם שלא מתאים.

האם תוכל לבחור איש מקצוע אם אינך מומחה?

בעולם הממשי, לא תמיד אפשר להיות המומחה בתחום בו אתה בוחר. אך עם זאת, אפשר להסתפק בהבנה בסיסית כדי לקבל החלטות טובות יותר. אם אינך מומחה, רצוי להיעזר במישהו שמבין בתחום או לפחות ללמוד כמה פרטים חשובים שיכולים לשפר את תהליך הבחירה.
איך אפשר לדעת שאיש מקצוע באמת טוב בתחומו?

כדי לזהות אם מישהו הוא באמת איש מקצוע טוב, מוזכרים דוגמאות שונות כמו מוסכניק, פסיכולוג, אינסטלטור, חשמלאי או רופא. בתחילה מתעוררת השאלה הבסיסית: האם אותו איש מקצוע מסוגל לספק את מה שרוצים ממנו? אך יש גם דרישה עמוקה יותר: האם הוא הטוב ביותר בתחומו או לפחות טוב יותר מאחרים?

לדוגמה, אם מישהו אינו בקיא בתחום המכירות ורואה איש מכירות שמוכר מוצרים בצורה טובה, הוא עלול להניח בטעות שהאדם הזה הוא "הכי טוב בתחום". בפועל, העובדה שהוא טוב יותר ממי שמעריך אותו לא אומרת בהכרח שהוא אכן מעולה ביחס לכל האחרים.

האם מספיק שאיש המקצוע טוב ממך כדי להיחשב הכי טוב?

כאן עולה הדוגמה של איש המכירות: אדם שאינו אוהב או אינו יודע למכור עלול לראות מישהו מוכר קצת יותר ממנו, ולהעריך אותו יותר ממה שהוא באמת. זאת מפני שהפער ביכולות ביניהם גורם לחשוב שהאדם השני הוא "פי אלף יותר טוב". אך עדיין ייתכן שיש לו הרבה מקום להשתפר, והשאלה היא עד כמה הוא טוב יחסית לאנשי מכירות אחרים.

אותו רעיון חוזר גם לגבי אינסטלטורים, חשמלאים או כל בעל מקצוע אחר. עצם העובדה שהוא טוב יותר ממך לא מבטיחה שהוא באמת הטוב מכולם.

מדוע חייבים להבין בתחום כדי לדרג מומחים?

בשביל לדעת באמת אם מישהו הוא טוב יותר מאחרים, צריך להבין לעומק את אותו תחום. אם רוצים לדרג רופאים, עלינו להכיר ברמת מומחיות גבוהה מאוד ברפואה, אם רוצים להעריך מי האינסטלטור הטוב מכולם, עדיף שנהיה אינסטלטורים טובים בעצמנו, או לפחות טובים באותה רמה.

הסיבה לכך היא שלא תמיד אפשר לדעת מה עומד מאחורי הזמן, השיטות או שיקול הדעת שאיש המקצוע מפעיל. ייתכן שאינסטלטור אחד משקיע שעתיים בעבודה לעומת חצי שעה אצל אחר, אך עושה זאת בצורה יסודית שתמנע בעיות עתידיות. מישהו שאינו מבין בתחום עלול לטעות ולחשוב שהעבודה האיטית יותר היא פחות מקצועית, כשלמעשה היא עשויה להיות טובה בהרבה.

איך לבחור איש מקצוע גם כשאינך מומחה בעצמך?

באופן מעשי, אין צורך להפוך למומחה גדול בכל תחום. אפשר להסתפק בהבנה מסוימת של הנושא, או להיעזר באדם שמבין בו, כדי לבחור היטב.

בדוגמה של מנהל מכירות או מנהל רכש בחברה:

- אם מחפשים מנהל רכש בגלל שהבעלים מבין היטב בניהול רכש, אך אין לו זמן לעסוק בכך, הסיכוי לבחור מנהל טוב גבוה יותר, כי הבעלים יודע לבדוק לעומק את המועמד.

- לעומת זאת, אם הבעלים אינו מבין בניהול רכש כלל, הוא עלול להתרשם מכל מועמד שטוען שהוא יודע משהו בנושא, ולא תמיד לבחור את המנהל הנכון.

כך גם כשמגייסים חשמלאי, רופא, או כל בעל מקצוע אחר. אם אינך בקיא בתחום, עדיף שתתייעץ במישהו שמבין, או תלמד לפחות קצת על התחום, כדי להגדיל את הסיכוי להחלטה נכונה.
להתראיין טוב במכירות זמן בלי מקום יועצים לבחור מנכל מימד המקום לבחור ספק שירותים לראיין עובד עבודה להיות טוב דעת איך לבחור איך לבחור איש מקצוע איך לבחור מנכל איך לבחור ספק איך לבחור ספק שירות איך לבחור ספק שירותים איך לבחור עובד איך לגייס עובד איך לגייס עובדים איך לדעת איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב איך לדעת מי הכי טוב איך לדרג אנשי מקצוע איך לראיין איך לראיין עובד איך לראיין עובדים איש מקצוע אנשי מקצוע בחירה גיוס עובדים דירוג אנשי מקצוע דירוג אנשים חוסר ודאות חוסר וודאות יועץ יעוץ יעוץ למשאבי אנוש לבחור לבחור איש מקצוע לבחור מנכל לבחור ספק לבחור ספק שירות לבחור ספק שירותים לבחור עובד לגייס לגייס עובד לגייס עובדים לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב לדעת מי הכי טוב לדרג לדרג אנשי מקצוע להתראיין לראיין לראיין עובד לראיין עובדים מנכל מקצוע משאבי אנוש נותן שירות נותני שירות סמנכל ספק ספק שירות ספק שירותים ספקות ספקי שירות ספקי שירותים ספקים עובד עובדים ראיון עבודה ראיונות
מי הכי חכם בעולם? האיש הכי חכם בעולם, איך לדעת מי חכם? דירוג אנשים אחרים, שיפוטיות אובייקטיבית, סולם ערכים, דירוג אנשים, מי יותר חכם?
מי הכי חכם בעולם? האיש הכי חכם בעולם, איך לדעת מי חכם? דירוג אנשים אחרים, שיפוטיות אובייקטיבית, סולם ערכים, דירוג אנשים, מי יותר חכם?
... הכי חכם בעולם? האיש הכי חכם בעולם, איך לדעת מי חכם? דירוג אנשים אחרים, שיפוטיות אובייקטיבית, סולם ערכים, דירוג אנשים, מי יותר חכם? איך אפשר לדעת מי הכי חכם בעולם? אליעד כהן מציג דיון ...
עצות ויועצים, בחירת יועץ, בחירת מנטור, לבחור יועץ, לסמוך על היועץ, איך לא ליפול עם נוכלים? איך לבחון איש מקצוע? איך לדעת האם זה איש מקצוע? איך לזהות נוכלים? איך לזהות שקרנים? איך לזהות שרלטנים? למה לשאול למה? סוגים של יועצים
עצות ויועצים, בחירת יועץ, בחירת מנטור, לבחור יועץ, לסמוך על היועץ, איך לא ליפול עם נוכלים? איך לבחון איש מקצוע? איך לדעת האם זה איש מקצוע? איך לזהות נוכלים? איך לזהות שקרנים? איך לזהות שרלטנים? למה לשאול למה? סוגים של יועצים
עצות ויועצים, בחירת יועץ, בחירת מנטור, לבחור יועץ, לסמוך על היועץ, איך לא ליפול עם נוכלים? איך לבחון איש מקצוע? איך לדעת האם זה איש מקצוע? איך לזהות נוכלים? איך לזהות שקרנים? איך לזהות שרלטנים? למה לשאול למה? סוגים של יועצים איך אפשר לדעת אם יועץ באמת חכם או שרלטן? הדרך לדעת אם יועץ הוא אמיתי או שרלטן טמונה בשאלה אחת פשוטה: למה? השאלה הזו, שנשמעת בסיסית, היא המפתח שמאפשר להבין אם אדם מבין את תחום ההתמחות שלו, או אם הוא פשוט ממציא תשובות חסרות בסיס. כאשר אדם נותן עצה או מציע פתרון כלשהו, חשוב לשאול אותו שוב ושוב: למה? זה יכול להיות ... הזה? למה אתה חושב שזה יעזור? מה הקשר בין הפעולה שתציע לתוצאה הצפויה? השאלות האלו לא רק עוזרות להבין את ההיגיון שמאחורי העצה, אלא גם חושפות את עומק הידע של היועץ. למה למה נחשבת למילת הקסם? השאלה למה מסייעת לחשוף את עומק הידע של היועץ. יועץ שמבין את התחום שבו הוא עוסק ישמח להסביר ולפרט כל פרט ופרט. לעומת זאת, יועץ שמגיב בחוסר סבלנות או מנסה להימנע מתשובות מפורטות עלול להסתיר חוסר ידע או ניסיון. שאלה זו לא נועדה רק לערער את סמכות היועץ, אלא לאפשר הבנה מעמיקה של העצה כדי להבטיח שההחלטה שתתקבל תהיה מבוססת על היגיון ולא על סמכות. איך כדאי לשאול למה ולמה להתעמק בתשובה? חשוב לשאול את השאלה למה? בצורה עניינית וממוקדת. אם התשובה של היועץ היא כללית מדי או לא מספקת, יש להמשיך ולשאול שאלות כגון: למה זה ככה?, מה ההיגיון מאחורי זה? ולמה זה לא עובד בדרך אחרת?. יועץ טוב לא רק יסביר, אלא גם יתעקש שאתם תבינו את מה שהוא מסביר. אם הוא לא ... להסביר את הקשר בצורה ברורה ומנומקת, זה סימן שהוא מבין את המצב ויכול להציע פתרון יעיל. מה החשיבות של הבנת ההיגיון שמאחורי העצה? כשהבנתם את ההיגיון מאחורי העצה, האחריות נשארת בידיים שלכם. אתם לא מקבלים את ההמלצה בעיניים עצומות, אלא מפעילים שיקול דעת עצמאי. ברגע שאתם מבינים את למה מאחורי כל החלטה, אתם יכולים להיות בטוחים יותר שההחלטה היא הנכונה. יועץ אמיתי לא רק ייתן לכם עצה, אלא גם ילמד אתכם כיצד להבין את ההיגיון שלה כדי שתוכלו לקבל החלטות מדויקות בעתיד. מדוע יועץ מסוים עלול להילחץ מהשאלה למה? ישנם אנשים שמבססים את סמכותם על חזות ... תעודות, חליפה, או קהל מעריצים. כאשר אתם שואלים אותם למה?, אתם חושפים את חוסר הידע האמיתי שלהם, ולכן הם עשויים להימנע מלספק תשובות עמוקות או להימנע מלספק הסברים מנומקים. לעיתים הם ינסו להפעיל מניפולציות רגשיות או להפעיל סמכות חיצונית כדי שתאמינו להם, מבלי לבדוק את עוצמת ההיגיון שמאחורי העצה. איך השאלה למה קשורה לדוגמאות על חדר כושר ומתמטיקה? במכון כושר, ... להיות חכמים באמת ולא להאמין בצורה עיוורת? כדי להיות חכמים באמת, יש לשאול למה? בכל תחום, גם כשמדובר במורים רוחניים, יועצים או כל אדם אחר. מי שרוצה להאמין רק בגלל סמכות חיצונית, לא יוכל לפתח הבנה אמיתית. חכמה אמיתית נוצרת כאשר אנחנו שואלים שאלות, מחפשים הסברים ומבינים את התשובות. יועץ אמיתי ייהנה מל
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים איך לבחור יועץ מקצועי או מטפל טוב? ההבנה כיצד לבחור יועץ מקצועי או מטפל טוב היא נושא חשוב במיוחד, משום שלפעמים אדם נופל קורבן למניפולציות של שרלטנים או אנשים שאינם באמת מומחים בתחום. כדי לזהות מי באמת איש מקצוע איכותי ומי לא, יש להבין כמה עקרונות בסיסיים: מדוע חשוב מקור הסמכות של היועץ? כאשר יועץ מקצועי מספק עצות, הוא צריך להיות מסוגל להסביר את ההיגיון שמאחורי עצותיו. יועץ אמיתי יוכל להסביר בדיוק מדוע הוא ממליץ על פתרון מסוים, איך הוא פועל, ואילו אפשרויות נוספות קיימות. מצד שני, יועץ שאינו באמת מומחה ינסה להפעיל מניפולציות על המטופל או הלקוח, במקום להסביר באופן ברור ומפורט את ההיגיון של העצות שהוא מציע. לדוגמה, אם רופא ממליץ על תרופה מסוימת, הוא אמור להסביר כיצד היא פועלת ומהן האפשרויות האחרות, ולא להגיד אני רופא 20 שנה, תסמוך עליי. מהי הדרך הטובה ביותר לבחון יועץ? הדרך הטובה ביותר לבחון יועץ או מטפל היא לשים לב אם הוא מסוגל להסביר את ההיגיון מאחורי מה שהוא מציע. אם יועץ או מטפל עונים בצורה כזו שהם לא יכולים להסביר את הרציונל של העצה, אלא רק מבקשים ממך לסמוך עליהם, זו נורה אדומה. יועץ טוב לא רק ייתן פתרונות, אלא יפרט את הדרך בה הוא הגיע אליהם ויסביר את הצעדים שהוא ... אנו מניחים כי תעודות, תארים או ניסיון מעידים על מומחיות, תעודה לא תמיד מבטיחה ידע עמוק או הבנה אמיתית של התחום. יועץ אמיתי לא צריך להיתלות בתעודות בלבד. הוא צריך להיות מסוגל להסביר בצורה ברורה כל פרט ופרט בעצות שהוא נותן, ולספק הסברים בהירים ומסודרים. אדם שמסתמך בעיקר על תעודות על הקיר כדי להוכיח את סמכותו, ככל הנראה לא מבין את העבודה שהוא מבצע לעומק. איך מניפולציות של מנטורים עובדות? מנטורים, גורואים ויועצים מסוימים נוטים להשתמש במניפולציות כדי לגרום לאנשים להאמין בהם, גם אם אין להם בסיס ...
איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים של הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע?
איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים של הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע?
... לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים של הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע? כאשר אתם מבצעים ראיון עבודה או מראיינים איש מקצוע, השאלות שתחליטו לשאול הן קריטיות עבור הערכת הידע והיכולות של המרואיין. אליעד כהן מסביר כיצד לשאול שאלות בצורה נכונה ומעוררת מחשבה, ומהם הדברים שחשוב להימנע מהם במהלך ראיון כזה. הנה הסיכום המלא והמפורט של עקרונות המפתח: איך לשאול שאלות כדי לברר מה מרואיין יודע? הנקודה המרכזית שצריך להבין היא, כאשר אתם שואלים מישהו שאלות, מטרתכם היא לגלות את הידע וההבנה שלו בנושא מסוים. חשוב לשים לב שאתם לא נכנסים לדמות שבה אתם מנסים להרשים את המרואיין בידע שלכם. המטרה היא לא להציג את עצמכם כמומחים בתחום, אלא להוציא מידע מהמרואיין בצורה נקייה ונטולת פניות. המלכודת בה מראיין נכנס: הנטייה להרשים את המרואיין במהלך ריאיון עבודה או ראיון עם איש מקצוע, יש נטייה מובהקת של מראיינים לנסות להרשים את המרואיינים בידע שלהם. לדוגמה, אם אתם מראיינים רואה חשבון או עובד אחר, אתם עשויים להרגיש צורך להשלים את תשובות המרואיין, להוסיף מידע, או לתרום מידע תוך כדי השיחה. התנהגות כזו יכולה להסתיר את המידע האמיתי על הידע של המרואיין. יש היגיון במצבים בהם עליכם לשדר שאתם מבינים גם בנושאים שאינכם בקיאים בהם, אך בהקשר של ראיון עבודה זה לא רלוונטי. כשאתם מראיינים מישהו, אל תנסו להרשים אותו. המטרה היא לבדוק מה הוא באמת יודע. אם תתחילו להוסיף מידע, אתם בעצם מונעים מעצמכם את היכולת ...
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
... לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא ... ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו והפעם נדבר על עוד טעות נפוצה של אנשי מכירות, והיא שאיש המכירות רוצה למכור ללקוח. ... לסמוך עליך גם בתור איש מקצוע. ואז בגלל שאיש המכירות רוצה שהלקוח יסמוך עליו בתור איש מקצוע, בגלל זה איש המכירות רוצה להישמע כאיש מקצוע בעיני הלקוח. ובגלל זה איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כמו שמדברים עם איש מקצוע. והכל כדי להישמע מקצועי בעיני הלקוח. שאז איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא איש מקצוע. ואיפה כאן הבעיה? הבעיה היא שאומנם אתה רוצה שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני הלקוח שאתה מדבר איתו, לא בהכרח מבין את השפה המקצועית שאתה מדבר איתו בה. כי מצד אחד כאשר אתה בדמות של איש מקצוע, הרי שאתה מדבר בשפה מקצועית. אבל מצד שני כאשר אתה מדבר בשפה מקצועית שהלקוח לא מבין אותה, הרי שזה יכול לגרום לתחושת ריחוק מול הלקוח ולגרום לו לא להבין אותך וכתוצאה מכך דווקא לא לסמוך עליך. כי הוא לא מבין מה אתה אומר לו. ולכן צריך ... ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, כי יתכן שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל הוא יחשוב גם שהוא לא מבין אותך או שאתה לא מבין אותו ובכך זה מגדיל את הסיכוי שלא תהיה עסקה. ולכן אתה צריך גם לגרום ללקוח להבין שאתה מבין אותו ושהוא מבין אותך ... של השימוש במושגים מקצועיים. ולשים לב שלא מדברים בשפה גבוהה מידי שתיצור ריחוק מהלקוח ולא בשפה פשוטה מידי שאולי תגרום ללקוח לחשוב שאתה לא מקצועי. והכל במינון הנכון וכולי. ...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ... אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך? אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן ... באופן ישיר על צריכת המוצר. לדוגמה סוגים של תכנים מקצועיים שמעבירים אנשי מקצוע ברשתות החברתיות, שגורמים למי שצורך את התכנים האלו, להתחבר לאותו איש מקצוע ולתפוס אותו כאיש מקצוע מומחה בתחומו. כדי, שאם אותו הצרכן מתישהו ירצה את השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר. מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב ... למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי. מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף ... סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי. אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע. איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך? אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים: 1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמה: אם אתה ...
איך להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה
... שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור ... טי גם ממציא מידע שלא קיים במציאות? מה יקרה אם מחר או אפילו כבר עכשיו, הלקוח חושב מחשבות שליליות כלשהן על התוקף של המידע שמספק הצאט גי פי טי? במילים אחרות, זה גם מוריד אותך, שהלקוח משתמש בצאט גי ... נתן לך את המידע המפורט. ונניח שהרופא ישאל אותך, מה המידע שהצאט גי פי טי נתן לך? ואתה תשיב בדיוק את המידע שהרופא רצה לתת לך. איך לדעתך הרופא יגיב במקרה הזה? האם לדעתך הרופא יהיה מרוצה ויגיד, טוב מאוד, כל הכבוד שמצאת את המידע בצאט גי פי טי? או שהוא ינסה להסביר לך שאתה לא צריך לסמוך על הצאט גי פי טי, אלא לשאול גורם אנושי מקצועי מה נכון לעשות במקרה הספציפי שלך? ומכאן נעבור נקודה שניה שצריך ... אמר לך. והלקוח מניח שאתה תגיב בצורה X, גם בגלל שהלקוח מתייחס אליך כאיש מכירות שרוצה שיחשבו עליו דברים טובים. בשונה לדוגמה מאיש מקצוע כמו רופא כנל, שחשוב לו שהמידע יהיה אמיתי, שבמקרה כזה איש מקצוע לא יסתפק במה שהמחשב אומר, אלא הוא יגיד שהוא עצמו צריך לאמת את ... במילים אחרות, אם אתה תגיב בצורה X, כמו שהלקוח מצפה שאתה תתנהג, מעצם זה שאתה איש מכירות שרוצה שיחשבו שהוא טוב, ולא כמו איש מקצוע, שכנראה יעדיף שלא תסמוך על הצאט גי פי טי, הרי שזה עצמו בתת המודע של הלקוח, זה גורם ללקוח להאמין שאתה לא איש מקצוע, אלא שאתה איש מכירות. וזה גורם ללקוח לא להאמין לך. ולכן, ... מצפה שאתה תגיב כאיש מכירות. במילים אחרות, אל תגיב כמו איש מכירות שיהיה מרוצה מכך שהצאט גי פי טי משבח אותו, אלא תגיב כמו איש מקצוע, שכנראה יגיד לך לא לסמוך על הצאט גי פי טי וכן לבקש מגורם אנושי מקצועי, מידע אמין. דהיינו, תחזיר את מקור הסמכות אליך ואל תישען על הצאט ... ג, בפרט דרך הצאט גי פי טי, הרי שבמובן מסוים זה מקטין אותך, ובנוסף אם תגיב בשמחה, הרי שזה מחזק את המחשבה של הלקוח, שאתה לא איש מקצוע אלא איש מכירות. לכן יש היגיון להגיב דווקא את ההפך, להקטין את השבחים של הצאט גי פי טי שאז הלקוח חווה אותך כאיש מקצוע ולא כאיש מכירות. ובנוסף אתה מגדיל את עצמך על פני הצאט גי פי ... את האמונה של הלקוח בך. אפילו אם אתה תקטין את השבח של הצאט גי פי טי עליך, שזה מצד אחד מקטין אותך, אבל מצד שני מחזק אותך כאיש מקצוע וגם כמקור סמכות מעל הצאט גי פי טי. ...
ניהול עסקים, למה עסקים טובים נסגרים? איך מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים? למה אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים? איך שף מוצלח פושט רגל? למה מסעדות נסגרות? טעויות בפתיחת עסק, להיות עצמאי או להיות שכיר, טעויות של עסקים
ניהול עסקים, למה עסקים טובים נסגרים? איך מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים? למה אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים? איך שף מוצלח פושט רגל? למה מסעדות נסגרות? טעויות בפתיחת עסק, להיות עצמאי או להיות שכיר, טעויות של עסקים
... עסקים, למה עסקים טובים נסגרים? איך מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים? למה אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים? איך שף מוצלח פושט רגל? ... בתחרות בין - לאומית, איך יכול להיות שמסעדה שלו תיכשל? השאלה הזו מתעוררת כשיש פער בין היכולת המקצועית של אדם לבין יכולתו לנהל עסק בצורה מוצלחת. ... הוא שכדי להצליח בעסק לא מספיק להיות טוב בתחום מסוים. יש צורך בידע נוסף שאינו קשור ישירות למקצוע שבו אתה עוסק. כמו לדוגמה, שף שמצליח מאוד ... הבעיה של בעלי העסקים המומחים? הבעיה שהרבה אנשים שמצליחים בתחום מסוים כמו שף טוב או בעלי מקצוע אחרים, נכנסים לעסק ונתקלים בכישלון, היא שהם לא מבינים שהידע במקצוע שלהם הוא רק חלק מהתמונה. למרות שהשף יכול להיות מצוין במקצועו, הוא יכול להיכשל בניהול העסק אם אין לו את הידע הניהולי הנדרש. ניהול עסק דורש יכולות נוספות כמו שיווק, ניהול עובדים, תמחור המוצר ויכולת גיוס לקוחות - כל ... ולמשוך לקוחות, ואיך לנהל את הצוות בצורה אפקטיבית. זהו המפתח להצלחה בעסק: לא די בכישרון המקצועי בלבד. תהליך ניהול עסק מצליח כולל מיומנויות רבות מעבר למקצוע עצמו. טעויות נפוצות של בעלי עסקים רבים מבעלי העסקים המתחילים עושים את הטעות להאמין שהם יכולים להצליח בעסק רק כי הם טובים במקצועם. אם אתה שף טוב מאוד, זה לא בהכרח אומר שתצליח בפתיחת מסעדה. המיומנות בניהול עסק היא קריטית לא פחות מהכישרון המקצועי שלך. תחום אחד בו אפשר להיתקל בבעיה כזו הוא ... כישורים רק בתחום אחד. לפעמים, להיות שכיר יכול להיות המהלך הנכון. כעצמאי, אתה לא רק אחראי על העבודה המקצועית שלך, אלא גם על כל ... הדרך הטובה ביותר היא להיות שותף בעסק, כשמישהו אחר מנהל את התחום העסקי, ואתה ממקד את עצמך במקצוע שבו אתה מצטיין. האם הביטחון העצמי יכול ... אחד לא מבטיחה בהכרח הצלחה בעסק. כדי להצליח כעצמאי או בבעלותו של עסק, יש צורך לא רק בכישורים המקצועיים אלא גם בידע הניהולי שכולל מיומנויות כמו ניהול עובדים, שיווק, תמחור ויכולת גיוס לקוחות. רבים מבעלי העסקים המתחילים עושים את הטעות להניח שיכולת מקצועית מספיקה להצלחה בעסק, אבל האמת היא שלפעמים ... אם הוא לא יודע לנהל אותה כעסק. יכול להיות שהוא יודע להכין אוכל מצוין, אבל אינו יודע לנהל עובדים, לתמחר נכון, לשווק את העסק או למשוך ... אך לא מבין בניהול, מסעדה שלך עשויה להיכשל. יש להבין שניהול עסק דורש לא רק את המיומנויות המקצועיות, אלא גם מיומנויות נוספות כמו שיווק, ניהול עובדים, תמחור ויכולת גיוס לקוחות. אדם שהוא ... רבות נעשות על ידי אנשים שמחליטים לפתוח עסק בתחום שהם טובים בו. הם חושבים שכאשר הם מצוינים במקצוע שלהם, זה יספיק, אך לא כך הדבר. הם צריכים ... בתחומו אך נכשלה המסעדה או העסק שלו, הסיבה היא שאין לו את הידע הניהולי הדרוש להצלחה בעסק. ידע מקצועי הוא רק חלק מהתמונה, ושאר המיומנויות ... מאומנות, 3 תנאים להצלחה בכל תחום, למה עסקים נסגרים? טעויות של מנהלי עסקים, טעויות של עצמאים, יעוץ להקמת עסק, אימון עסקי, אימון לעסקים, פתיחת עסק, פתיחת מסעדה, ניהול מסעדה, יעוץ עסקי ...
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
... בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק מהי הטעות הגדולה ביותר של אנשי מקצוע הרוצים לפתוח עסק? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר את הטעויות הנפוצות של אנשי מקצוע שמעוניינים לפתוח עסק עצמאי. על פי אליעד, הטעות הגדולה ביותר היא ההנחה שניהול עסק מסתכם רק ביכולות המקצועיות של בעל העסק. לדוגמה, אדם שהוא צייר מוכשר או מתכנת מבריק עשוי להאמין כי הצלחה עסקית תלויה רק במיומנות האישית שלו במלאכת הציור או התכנות. אולם, על פי אליעד, עסק מצליח חייב לכלול הרבה יותר ממחלקת ייצור בלבד. העסק צריך לפעול בכמה תחומים בו זמנית: שיווק, פרסום, גבייה, גיוס עובדים, יחסי ציבור ועוד. אם בעל העסק מתמקד אך ורק במקצוע שלו, הוא עלול להחמיץ את הצורך בפונקציות אחרות הנדרשות להצלחת העסק. לדוגמה, אם הצייר או המתכנת ישקיעו את כל ... מצליח יש כמה מחלקות, ולא ניתן להסתפק רק בהשקעה במחלקת היצור. גם חברות גדולות כמו מייקרוסופט ו - גוגל משקיעות לא רק בפיתוח המוצר אלא גם בשיווק, פרסום, גבייה, הכשרת עובדים ועוד. אם לא תהיה השקעה בשיווק, בלקוחות וביחסי ציבור, המוצר הטוב ביותר לא יביא בהכרח להצלחה עסקית. ... להצלחה: 1. ללמוד להרחיב את תחומי העיסוק - בעל עסק יכול ללמוד תחומים נוספים כמו שיווק, מכירות, שירות לקוחות ויחסי ציבור, או לפחות להכיר בחשיבותם. 2. לצרף שותפים או עובדים - אם אדם אוהב לצייר או לתכנת, הוא יכול לשתף פעולה עם שותף שיתמחה בשיווק או בגביית תשלומים. כך כל אחד יוכל להתמקד במה שהוא טוב בו, וכך יכוסו כל תחומי העסק. האם עיקרון זה נכון גם לשכירים? העקרונות המובאים על ידי אליעד לא תקפים רק לעסקים עצמאים, אלא גם לשכירים. עובדים אשר מצטיינים במקצוע שלהם, אך לא מפתחים את הכישורים החברתיים, ניהוליים ושיווקיים שלהם, עשויים להיתקע באותו תפקיד. על פי אליעד, שכירים צריכים להבין שהבוס שלהם הוא הלקוח שלהם, ושהם צריכים לפתח גם את מחלקת השיווק שלהם על מנת להתקדם. עליהם להשקיע לא רק במקצועיות שלהם אלא גם בכישורים ניהוליים, חברתיים ותקשורתיים על מנת להצליח ולקדם את הקריירה שלהם. מה כדאי לזכור כדי להתקדם? כמו בעסק עצמאי, גם כשכיר חשוב לזכור ששיפור מקצועי הוא רק חלק מהפאזל. אם השכיר רוצה להרוויח יותר ולהתפתח, עליו להשקיע לא רק בכישוריו המקצועיים אלא גם בתחומים נוספים כמו שיווק עצמי, יכולות ניהול, ופיתוח קשרים ארגוניים. עליהם לבדוק איפה להשקיע את המשאבים: האם לפתח את יכולות התקשורת, ללמוד ניהול או לשפר את השיווק העצמי? לסיכום, מה חשוב לעשות? בפתיחת עסק, חשוב לזכור שאין להסתמך רק על המיומנויות המקצועיות כדי להצליח. יש להשקיע גם בתחומים נוספים כמו שיווק, פרסום, גבייה, שירות לקוחות ויחסי ציבור. אם אינך יכול להשקיע בעצמך בכל תחום, ניתן לשתף פעולה עם שותפים או עובדים שמתמחים בתחומים האלה. גם כשכיר, השקעה בכישורים ניהוליים ושיווקיים היא חיונית להתקדמות בקריירה. אל תשכח לראות את הבוס שלך כלקוח, ולבצע שיווק עצמי, בדיוק כמו בעסק עצמאי. איך לנהל עסק ולהגדיל את הרווחים טיפים לעצמאים ולפתיחת עסק חדש דרכים להתפתחות מקצועית ושיווק עצמי לשכירים התגברות על פחד ממכירות ומכישלון עסקי מהי הטעות הגדולה ביותר של אנשי מקצוע הרוצים לפתוח עסק? אנשים מקצועיים רבים, בין אם הם הטובים בעולם בתחומם או פשוט מצטיינים בעבודתם, מאמינים שאם ישקיעו את כל המאמצים שלהם ביצור המוצר או במתן השירות, העסק בהכרח יצליח. אם מישהו הוא צייר ... או מתכנת מבריק, נדמה לו שהסיבה שהוא יצליח מבחינה עסקית היא איכות המוצר או השירות שהוא מייצר. אך למעשה, עסק דורש מחלקות נוספות ומגוון פונקציות: שיווק, פרסום, גבייה, גיוס עובדים, יחס לציבור ועוד. כאשר אדם פותח עסק ומתמקד אך ורק במה שהוא אוהב לעשות, לדוגמה לצייר כל היום או לתכנת את ... גוגל או מייקרוסופט, מתקיימים כמה תחומי פעילות במקביל. לא די רק בהשקעה במחלקת הפיתוח או היצור: לצד הפיתוח, משקיעים בשיווק, בפרסום, במיתוג, בגבייה, בגיוס ובהכשרת עובדים. מי שפותח עסק מתוך תשוקה גדולה לתחום העיסוק (כמו ציור או תכנות) נוטה להמשיך ולהתמקד רק בצד המקצועי ולהזניח את שאר החלקים החיוניים להצלחת העסק. בנוסף, גם אם המשך ההשקעה במוצר משפר את האיכות או מוסיף עוד ... עשויה להקפיץ את ההכנסות משמעותית. כיצד לפתור את הבעיה ולהתמקד בעוד תחומים? יש כמה אפשרויות: 1. ללמוד לאהוב ולפתח את שאר החלקים של העסק. במקום להישאר בתשוקה המקצועית המקורית בלבד, אפשר לרכוש מיומנויות נוספות כמו שיווק, מכירות, שירות לקוחות ויחסי ציבור, או לפחות להכיר בחשיבותם. 2. לצרף שותפים או עובדים נוספים. אם מישהו אוהב רק לצייר או רק לתכנת, אפשר לצרף שותף שכל תפקידו הוא שיווק ומכירות, או מישהו ... עוסק במה שהוא טוב בו ומהנה אותו, וביחד מכסים את כל תחומי העסק. מדוע העיקרון נכון גם לשכירים? למרות שיש הבדל בין עצמאים לשכירים, הטעות קיימת גם בעולם התעסוקה השכיר. עובד שכיר טוב מאוד בתחומו עלול להישאר באותו תפקיד אם אינו מקדם את עצמו בתחומים אחרים. שכיר שרוצה להתקדם בקריירה צריך לראות בעצמו עסק לכל דבר: - לזהות שהבוס אינו בוס אלא לקוח. - להבין שמעניקים שירות (הכישורים והיכולות) לבוס שמשלם משכורת. - להשקיע לא רק במקצועיות עצמה, אלא גם בכישורים חברתיים, יכולות ניהול, שיווק עצמי ופיתוח קשרים בתוך הארגון. כך, בדיוק כמו בעל עסק הנדרש לנהל מספר מחלקות, גם שכיר יכול לשפר את מחלקת השיווק שלו מול הבוס או מול מקומות עבודה אחרים, לבחון אפשרויות תעסוקה נוספות, לבקש העלאה במשכורת ועוד. מה כדאי לזכור כדי להתקדם? חשוב להבין ששיפור הצד המקצועי הוא רק חלק מהפאזל. אם רוצים להרוויח יותר או לגדול בתפקיד, צריך להקדיש משאבים גם לתחומים נוספים. בעסק יש ... התקשורת הבין - אישית? האם ללמוד כלים מעולם הניהול כדי לקחת אחריות רבה יותר בתפקיד הנוכחי? אלו דוגמאות למחלקות נוספות שאפשר ואף כדאי לפתח, במקום להתמקד אך ורק במקצועיות הליבה. לסיכום, מה חשוב לעשות? כאשר פותחים עסק, אי אפשר להסתמך אך ורק על היכולת ה
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה
... עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה מה ההבדל בין עבודה לתוצאות בניהול עובדים? כאשר מנהלים עובדים חשוב להבין את ההבדל בין עבודה לבין תוצאות. כאשר אליעד מדבר על ניהול עובדים, הוא מדגיש שמטרת המנהל אינה שהעובד יעבוד או יתאמץ, אלא שישיג את התוצאות הרצויות. מה שמעניין אותנו כמנהלים זה לא הפעולות שהעובד עושה, אלא האם הוא מביא את התוצאה הסופית שהגדרנו לו. זהו ההבדל המרכזי שצריך להבין וליישם בניהול צוותים או עובדים. לדוגמה, אם אתה מנהל עובד בתחום המכירות, השאלה החשובה היא לא כמה שעות הוא עבד, אלא האם הוא הצליח להגיע ליעד המכירות שהוגדר לו. אם העובד יכול להגיע ליעד המכירות שלו בלי להשקיע הרבה שעות או מאמץ, זה מצוין. לעומת זאת, אם העובד עובד קשה מאוד, מתאמץ ומשקיע הרבה זמן אבל לא מצליח להגיע ליעד, אז אין שום ערך לכל העבודה הזאת. האם חשוב שעובדים יעבדו הרבה שעות? אליעד מסביר שחשיבה של מנהלים רבים מתמקדת בטעות בכמות שעות העבודה או במאמץ שהעובד משקיע. מנהלים כאלה שואלים שאלות כמו: כמה זמן עבדת?, למה הגעת באיחור לעבודה?, כמה מאמץ השקעת?. כאשר אתה כמנהל מתמקד בדברים האלה, אתה גורם לעובד שלך לשים את תשומת הלב שלו על עצם ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דירוג אנשים, איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: דירוג אנשים, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בסקייפ, אימון אישי לילדים נוער והורים, מאמן מכירות בתחום דירוג אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 19:45:33 - wesi1