אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP / שכנוע - רצון לקבל / רצון לתת - איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך לגרום למישהו לבקש עזרה ממך? איך להתמודד עם מישהו שמתבייש לבקש עזרה? איך לחזק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP / שכנוע - רצון לקבל / רצון לתת - איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך לגרום למישהו לבקש עזרה ממך? איך להתמודד עם מישהו שמתבייש לבקש עזרה? איך לחזק את הביטחון העצמי של השומע?
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להשפיע על אנשים ולשכנע אנשים? וכיצד באפשרותך לגרום לאדם שיהיה לו אינטרס אישי להקשיב לך? והפעם אדבר על סיטואציה שבה אתה רוצה לגרום למישהו לבקש ממך משהו, ואתה חושב שהוא נמנע מלבקש ממך את הדבר, משום שהוא מרגיש שלא בנוח לבקש ממך את אותו הדבר.

וזה יכול להיות לדוגמה אדם שזקוק לעזרה כלשהי, והוא מתבייש לבקש ממך עזרה. ואתה רוצה לגרום לו לבקש ממך עזרה. או לדוגמה אדם שצריך את עזרתך וכיו"ב, אבל הוא מרגיש שהוא לא רוצה להפריע לך וכיו"ב. ואתה רוצה לגרום לו בדרך כלשהי, כן לבקש ממך את העזרה. או לדוגמה לקוח שאתה רוצה שהוא יבקש ממך עזרה, והוא מתבייש לבקש ממך עזרה וכיו"ב.

ובאופן כללי מדובר על מצב, שבו אתה רוצה לגרום למישהו, לבקש ממך שאתה תיתן לו משהו. והאדם מסרב לבקש ממך לתת לו את הדבר. והשאלה היא, איך אפשר לשכנע מישהו לבקש ממך משהו, למרות שהוא לא רוצה לעשות זאת?

ומי שיתבונן יראה, כי בעולם שלנו יש שני סוגים של רצונות. ויש רצון לקבל ויש רצון לתת. ורצון לקבל פירושו, שיש לאדם רצון שבו הוא רוצה לקבל ממישהו משהו. ורצון לתת פירושו, רצון שבו האדם רוצה לתת למישהו משהו.

ומי שיתבונן יראה, כי כאשר יש לאדם רצון לקבל, הוא מרגיש חלש ונחות וחסר ערך. כי הרצון של האדם לקבל משהו ממישהו, בעצם גורם לאדם להרגיש את החיסרון שיש לו, ביחס לאותו הדבר שאותו הוא רוצה לקבל, וגם ביחס לאותו האדם שממנו הוא מבקש לקבל את הדבר. וברגע שהאדם מבקש ממך עזרה, הוא בעצם מודה מול עצמו, שיש לו חיסרון כלשהו, ושהוא לא מאושר ולא שמח בחלקו. כי הרי הוא מבקש ממישהו משהו. וכאשר האדם נמצא במצב של רצון לקבל, הוא מרגיש סבל וחוסר אושר, מכך שהוא כאילו משפיל את עצמו ומודה בחיסרון שלו מול עצמו, והוא בעצם נצרך לבריות וצריך עזרה וסיוע מאדם אחר.

ולעומת זאת, יש גם רצון לתת. שבו האדם מרגיש סוג של נתינה. שהוא נותן מעצמו למישהו אחר. דהיינו, האדם מרגיש, שיש לו יותר מאשר לאדם האחר. ושהאדם האחר, צריך את מה שיש לו לתת. והאדם מרגיש סוג של מילוי ושל חיזוק הערך העצמי שלו וחיזוק של הדימוי העצמי שלו. כי הוא מרגיש שיש לו כוח של נתינה. וכאשר האדם מזדהה עם רצון לתת, הוא בעצם מרגיש את היתרון שיש לו, ביחס לאותו האדם האחר שהוא נותן לו.

ובכל מקרה ניתן להבין, שיותר קל לאדם לתת ולהעניק לאדם אחר, מאשר לקבל ולבקש עזרה וסיוע מאדם אחר. כי הנתינה יוצרת אצל האדם תחושה של שלמות ושל יתרון. והקבלה יוצרת אצל האדם תחושה של חוסר שלמות ושל חיסרון.

וזה בעצם אומר, שאם ברצונך לגרום למישהו לבקש ממך עזרה כדי שתוכל לעזור לו, לשם כך עליך להפוך את הרצון לקבל, לרצון לתת. דהיינו, עליך לגרום למציאות להיראות בצורה כזאת, שבה, הוא בעצם לא יראה כאילו הוא מבקש עזרה, אלא הוא יראה כאילו הוא מציע עזרה ועוזר לאדם אחר. דהיינו, עליך לגרום לאדם להרגיש שזה שהוא מבקש ממך את הדבר, הרי שבכך הוא לא נמצא בעמדת נחיתות מולך, אלא הוא נמצא בעמדת כוח ביחס אליך. או על כל פנים, שהוא נמצא בעמדה שווה אליך. אך העיקר הוא, שהוא לא ירגיש נחות וחסר ערך עם ערך נמוך, בעקבות זה שהוא מבקש ממך את העזרה.

ואיך באפשרותך לגרום למישהו להרגיש שהוא מציע עזרה, כאשר בעצם הוא מבקש עזרה? תשובה: על ידי זה שאתה מנמיך את עצמך ביחס אליו, ועל ידי זה שאתה יוצר את הרושם, שהוא יעשה לך טובה גדולה, אם הוא יבקש ממך עזרה.

ואת זה אתה עושה לדוגמה, על ידי זה שאתה אומר לאותו אדם, לדוגמה: אני אשמח מאוד לעזור לך / אני מאוד רוצה לסייע לך ( + המרת המילה לעזור במילה לסייע) / אני מאוד אשמח אם אוכל להסביר לך על המוצרים שלנו / אני מאוד אשמח שתאפשר לי להראות לך את המבחר של המוצרים שלנו / אני אשמח מאוד אם תסכים שאני אשתתף איתך בביצוע ה...

וכיו"ב דוגמאות שונות של משפטים, שבעצם הם משדרים לתת המודע של השומע, שיש לו כוח, ושזה אתה זקוק לו ולא הוא זקוק לך. ושהוא עושה לך טובה, אם הוא יאפשר לך לעזור לו. ושאתה מאוד רוצה לעשות את אותו הדבר, שאתה רוצה לעשות עבורו. ושאם הוא רק יסכים שתעשה את אותו הדבר, בכך בעצם הוא החזק והגיבור, יעשה אותך למאושר.

והרעיון הוא, שבעצם לוקחים את חוויית הקבלה של האדם ואת הרצון לקבל של האדם, וממירים אותו לחוויית נתינה ולרצון לתת. דהיינו, באפשרותך להציג את הדברים בצורה כזו, שתגרום לאדם להרגיש, שהוא בעצם עוזר לך ועושה לך טובה, אם הוא יאפשר לך לעזור לו ואם הוא יסכים וירשה לך, להסביר לו את מה שאתה רוצה להסביר לו וכיו"ב.

ועל ידי זה שאתה ממיר את החוויה של האדם, מחוויה של בקשת עזרה, לחוויה של הצעת עזרה. דהיינו, שהוא מציע לעזור לך, ושהוא עוזר לך בכך שהוא מאפשר לך לעזור לו. על ידי זה יש לאדם יותר אינטרס לבקש ממך את אותה העזרה והסיוע.

ועוד אחדד, כי רצוי גם להמיר את המילה "עזרה", בתיאור של הפעולה בפועל של אותה העזרה. ז"א שאם לדוגמה מדובר (מתחום חינוך ילדים) על ילד שברצונך לעזור לו לעשות שיעורי בית ולעזור לו ללמוד למבחן. אז בעצם העזרה היא, בכך שאתה עושה איתו שיעורי בית ולומד איתו למבחן. ואז במקום לומר לילד "אני אשמח שתבקש ממני לעזור לך בשעורי בית", במקום זה יש לומר "אני אשמח שתאפשר לי לעשות איתך את שעורי הבית ביחד". דהיינו, מסירים מהמשפט המקורי את המילה בקשה (תבקש) ואת המילה עזרה (לעזור), ובמקומם מדברים על הפעולה עצמה. דהיינו, שאתה מציג את הדברים, כאילו אתה עצמך רוצה שהדבר עצמו יקרה, בלי להזכיר את זה, שמדובר כאן על בקשת עזרה.

ואסביר יותר: המשפט שאומר "אני אשמח שתבקש ממני לעזור לך בשעורי בית", מצד אחד אומנם הוא מציג את הדברים בצורה כזו שאומרת, שאם הילד יבקש עזרה בשעורי הבית, הרי שבכך בעצם הוא נמצא בחוויה של נתינה כלפי ההורה שלו, שאמר שהוא מאוד רוצה ומאוד שמח לעזור לילד בשעורי הבית. אבל מצד שני, עדיין הדברים מוצגים בצורה כזו, שאתה מאוד תשמח, כאשר האדם השני יבקש ממך עזרה / יבקש שתעזור לו. דהיינו, מהצד של השומע, אומנם הוא מבין שהוא בעצם נותן לך משהו, כאשר הוא מבקש ממך עזרה. אבל עדיין הוא נמצא בחוויה של בקשת עזרה ממך.

ולכן, הדבר היותר נכון לעשות, זה גם ליצור אצל השומע תחושה של חוויית נתינה, מכך שהוא יבקש ממך את הדבר. אבל במקום להציג את זה בצורה שמשתמע שהוא מבקש ממך עזרה וסיוע, במקום זה רצוי להציג את הדברים בצורה כזו שישתמע, שהוא נותן / מרשה / מאפשר לך לעשות בפועל את הדבר שבעצם הוא היה צריך לבקש ממך כעזרה.

דהיינו, במקום לומר ללקוח "אני אשמח לעזור לך לבחור את המוצר הטוב ביותר עבורך", במקום זה רצוי לומר ללקוח "אני אשמח להסביר לך על המוצרים שלנו, כדי שתוכל ליהנות מהמוצר הטוב ביותר עבורך". או לדוגמה "אני אשמח אם תאפשר לי / תרשה לי להסביר לך על המוצרים שלנו". וכיו"ב ניסוחים שונים, שהם גם יוצרים סוג של בקשה אצל השומע ומגדירים את הסיטואציה כרצון לתת במקום רצון לקבל. אבל במקביל גם משמיטים את המילה עזרה ולבקש עזרה וכיו"ב, ובמקום זה אתה מבקש באופן ישיר מהאדם, לעשות את הדבר שאותו אתה רוצה שהוא יבקש ממך לעשות.

ועוד דוגמה: אדם מבוגר שמתבייש לבקש ממך עזרה להרים עבורו את סלי הקניות שלו וכיו"ב. באפשרות להציג את הדברים בצורה של "אני אשמח שתבקש ממני לעזור לך להרים את סלי הקניות". ואפשר לומר בצורה יותר עדינה, "אני אשמח SSשתבקש ממניSSS לעזור לך להרים את סלי הקניות" כאשר יש השמטה של "שתבקש ממני". ואפשר לומר בצורה עוד יותר עדינה "אני אשמח SSשתבקש ממני לעזור לךSSS להרים את סלי הקניות", עם השמטה גם של "לעזור לך".

ואם רוצים להיות עוד יותר מתוחכמים ולעשות את הדברים בצורה עוד יותר מקצועית, אז צריך בעצם להציג את ביצוע הפעולה של העזרה, כביצוע של פעולה שהיא לא קשורה לאדם שאתה עוזר לו.

לדוגמה: אדם מבוגר שאתה רוצה לעזור לו לסדר את החדר שלו, והוא מתבייש לבקש עזרה למרות שקשה לו וכיו"ב. אז כפי שאמרתי, אפשר לומר לו "אשמח לסדר את החדר שלך" או "אשמח שתרשה לי לסדר את החדר שלך". אבל הניסוח הזה, עדיין הוא בעייתי, בגלל המילה "שלך" שנמצאת בתוך הטקסט.

כי המילה שלך, יוצרת שייכות ומזכירה לשומע, שבעצם מדובר על זה שאתה מסדר את החדר שלו שזה בעצם עבורו. ולעומת זאת, אם תאמר "אשמח שתרשה לי לסדר את החדר" או...
מה יעשה לך טוב חיזוק הערכה עצמית חוסר אושר איך לגרום לה לעשות החזרת הביטחון העצמי הערכה עצמית גבוהה איך להיות בטוח בעצמי עמדת נחיתות אני שונא את עצמי סוגים של רצון סוגים nlp nlp שכנוע איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום למישהו לבקש איך להיות בטוח בעצמי איך להיות בטוח בעצמך איך להתמודד איך להתמודד עם מישהו איך לחזק איך לחזק את הביטחון העצמי איך למכור איך למכור יותר איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשכנע מישהו בושה בטוח בעצמי בטוח בעצמך ביטחון ביטחון עצמי ביטחון עצמי אמיתי ביטחון עצמי בחיים ביטחון עצמי גבוה ביטחון עצמי חזק ביטחון עצמי חלקי ביטחון עצמי ירוד ביטחון עצמי מופרז ביטחון עצמי נמוך בניית ביטחון עצמי בעיות ביטחון עצמי בעיית ביטחון עצמי הביטחון העצמי הביטחון העצמי של השומע הגברת ביטחון עצמי הגברת הביטחון העצמי הגדלת ביטחון עצמי הגדלת הביטחון העצמי החזרת ביטחון עצמי החזרת הביטחון העצמי העלאת ביטחון עצמי העלאת הביטחון העצמי העצמת ביטחון עצמי העצמת הביטחון העצמי הרגשת ביטחון עצמי התמודדות חוסר ביטחון עצמי חיזוק ביטחון עצמי חיזוק הביטחון העצמי חסר ביטחון עצמי לבנות ביטחון עצמי לבקש לבקש עזרה לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום ללקוחות לגרום למישהו לבקש לגרום למישהו לבקש עזרה להגביר את הביטחון העצמי להגדיל את הביטחון העצמי להוריד ביטחון עצמי להחזיר את הביטחון העצמי להיות בטוח בעצמי להיות בטוח בעצמך להעלות את הביטחון העצמי להעלות ביטחון עצמי להעצים את הביטחון העצמי להרגיש ביטחון עצמי להשיג ביטחון עצמי להתמודד להתמודד עם מישהו לחזק לחזק את הביטחון לחזק את הביטחון העצמי לחזק ביטחון עצמי ליצור ביטחון עצמי למכור למכור יותר לפתח את הביטחון העצמי לפתח ביטחון עצמי לקבל לקוח לקוחות לרכוש ביטחון עצמי לשדר ביטחון עצמי לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשכנע מישהו לשכנע מישהו לבקש לשכנע מישהו לבקש עזרה לשפר את הביטחון העצמי לשפר ביטחון עצמי לתת מתבייש מתבייש לבקש מתבייש לבקש עזרה נלפ עזרה פיתוח ביטחון עצמי פיתוח הביטחון העצמי רוצה ביטחון עצמי רצון רצון לקבל רצון לתת שידור ביטחון עצמי שיפור ביטחון עצמי שיפור הביטחון העצמי שכנוע תחושת ביטחון עצמי
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח? איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את המוצר? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוח היא למכור לו בדיוק את מה שהוא רוצה, כלומר, למלא את החיסרון שיש ללקוח. לדבריו, מוכרים רבים מתמקדים יותר מדי בשיווק המוצר שלהם מבלי שהם בכלל מבינים מה באמת הלקוח מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הצורך האמיתי שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר. אליעד מדגיש שבתחילת תהליך המכירה, המוכר צריך להימנע להתחיל למכור או לשכנע את הלקוח עד שהוא לא מבין בדיוק מה הלקוח צריך ומה החיסרון שהלקוח מנסה למלא. הוא נותן דוגמה שבה אדם נכנס לחנות ושואל את המוכר לגבי מוצר ספציפי, מוצר X. אם המוכר לא פועל בצורה חכמה, הוא מיד מתחיל לספק מידע מפורט על המוצר, מבלי לדעת אם זה באמת מה שהלקוח מחפש. אליעד טוען שהפעולה הנכונה היא לשאול את הלקוח שאלות לפני שמציגים מידע, כמו למשל: מה בדיוק אתה מחפש? מה המטרה שלך? מה הכי חשוב לך במוצר הזה? שאלות אלה עוזרות למוכר להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח, וכך להתאים לו את המוצר בצורה מדויקת יותר. מה עושים אם הלקוח לא מוכן לחשוף את הצרכים שלו? אליעד מסביר שיכולים להיות מקרים שבהם הלקוח לא מעוניין לחשוף את הצרכים שלו במפורש. במצב כזה, המוכר לא צריך להיכנס מיד לפרטים ספציפיים מדי לגבי היתרונות של המוצר, אלא לתת תשובה כללית ולא מוגדרת. למשל, אם הלקוח מחפש רכב, אך לא אומר מה בדיוק חשוב לו, המוכר צריך להציג את המוצר בצורה כללית: הרכב הזה ... מתקדמת, בטיחות גבוהה וצריכת דלק חסכונית. על מה היית רוצה לקבל עוד מידע? אם המוכר יבחר להציג מראש תכונה ספציפית כמו חסכון בדלק, בעוד שהלקוח מחפש דווקא בטיחות, הלקוח עלול לחשוב בטעות שהמוצר לא מתאים לו. אליעד מביא דוגמה שבה לקוח שמחפש בטיחות שומע מהמוכר בעיקר על כמה הרכב חסכוני בדלק, ועשוי לחשוב: אם כל כך מדברים על ...
לקבל העלאה במשכורת / לבקש העלאה בשכר / לנהל משא ומתן על שכר עבודה / רוצה לקבל העלאה במשכורת - לבוס אין מספיק כסף - שכנוע / מכירות / NLP / שינוי עמדות / לשכנע
... העלאה במשכורת לבקש העלאה בשכר לנהל משא ומתן על שכר עבודה רוצה לקבל העלאה במשכורת - לבוס אין מספיק כסף - שכנוע מכירות NLP שינוי עמדות לשכנע וכאן אתן דוגמה של אסטרטגיה לניהול משא ומתן על שכר עבודה. אסטרטגיה שמשולבת עם שיטות שכנוע שונות. וכמובן שהדוגמה הבאה, היא רק דוגמה בלבד, ובכל משא ... להעלות לך את המשכורת. שזה בעצם אומר, שהוא מסתכל על הדברים גם מנקודת מבט נגדית, שהוא כן רוצה להעלות לך את המשכורת בעתיד. ואז כמובן שצריך לנצל את ההזדמנות ולגרום לו להרגיש שאתה לא מאמין לו, ושאתה רוצה שהוא יוכיח שהוא באמת ... הולך להעלות לך את המשכורת. ואם הוא ינסה להתחמק ולענות לך תשובה לא מוגדרת, כי הוא כמובן לא רוצה להתחייב לך, אז צריך להמשיך ולהקצין שום פעם את דבריו, כדי לגרום לו לחוש אי נוחות לגבי מה שהוא עצמו אומר. ואז למשוך אותו שוב ... גם אם לא יהיה עוד כסף, אז לנסות לקחת את ההתחייבות שלו להעלות לך את המשכורת בעתיד, גם אם לא יהיה מספיק כסף, ולחזור על אותה התחייבות בלשון הווה. דהיינו, לבקש ממנו העלאה במשכורת, כבר עכשיו, למרות שהוא אומר שאין לו ... הוא כבר היה מוכן להעלות לך את המשכורת בעתיד, גם אם לא יהיה לו כסף. ועוד דבר נוסף שאפשר לעשות, זה שאם המצב הוא שהוא יודע שבוודאות יהיה לו כסף בעתיד, אז אפשר לבקש ממנו להעלות לך את המשכורת כבר עכשיו בהווה, על חשבון ... ומתן, עליך לנסות לגרום לבוס שלך, לומר בעצמו את הסיבות האלו, כגון שהוא מעריך אותך רוצה לתגמל אותך וכיוב. ואז אחכ כאשר הוא מתחמק מלהעלות לך את המשכורת, עליך לגרום לו להיראות שקרן, בכך שאתה תציג את הדברים, כאילו שהוא חוזר בו ... לך את המשכורת. ואז, בכל פעם שהוא מעלה התנגדות, עליך לנסות להציג לו את מה שהוא עצמו אמר קודם לכן. ובסיכומו של דבר, בהחלט קיימות אפשרויות ללחוץ על הבוס שלך לתת לך העלאה במשכורת. אבל לשם כך צריך להכין מראש אסטרטגיה של ...
כבוד עצמי, ערך עצמי, לבקש כבוד, לרצות שיכבדו אותך, ענווה פסולה, גאווה, פסיכולוגיה יהודית, פסיכולוגיה חילונית, פסיכולוגיה כללית, שבירת התאוות, עבודת האל לשם שמים, מתוך שלא לשמה בא לשמה
כבוד עצמי, ערך עצמי, לבקש כבוד, לרצות שיכבדו אותך, ענווה פסולה, גאווה, פסיכולוגיה יהודית, פסיכולוגיה חילונית, פסיכולוגיה כללית, שבירת התאוות, עבודת האל לשם שמים, מתוך שלא לשמה בא לשמה
... עצמי, ערך עצמי, לבקש כבוד, לרצות שיכבדו אותך, ענווה פסולה, גאווה, פסיכולוגיה ... מתוך שלא לשמה בא לשמה למה קשה לנו לבקש כבוד מאחרים? אליעד כהן מסביר שישנם אנשים שמרגישים אי - נוחות גדולה כשהם צריכים לבקש כבוד מאחרים. מצב כזה יכול להיווצר במשפחה, במקום עבודה או ... שיכבד אותו, כי הוא חושב: מה, אני צריך לבקש ממנו שיכבד אותי? מי הוא בכלל?. התחושה הזו של למה שאני אבקש ... מסביר בצורה מפורטת שהסיבה שלאדם קשה לבקש כבוד מאחרים היא לא בגלל שהוא באמת צנוע או שיש לו ענווה, אלא ... בפועל, ככל שאדם פחות מבקש כבוד כי הוא מתבייש, זה מעיד דווקא על חוסר ביטחון וערך עצמי נמוך, לא על ענווה אמיתית. מהי ענווה אמיתית ... לפי התפיסה החילונית, האדם במרכז, עליו לחזק את העצמי שלו ולהשיג סיפוק אישי. לעומת זאת, בפסיכולוגיה ... יהודית לחילונית? איך להשתחרר מהרצון לקבל כבוד? מהי הדרך להתמודד עם רצון לכבוד ובקשה לכבוד? ההרצאה ... גאווה. הוא טוען כי מי שמרגיש לא נעים לבקש כבוד בעצם משדר את תחושת הגאווה שלו, שלפיה הוא לא צריך לבקש כבוד, כי הוא כבר שווה. לדברי אליעד, אמנם יש אנשים שיכולים ... שמיים, אך למעשה אנו עושים אותן מתוך רצון לקבל גמול כלשהו, כמו עולם הבא או טובת הנאה אישית. מהי ענווה ...
אמירת תודה, הכרת הטוב, טובה תחת טובה, להכיר תודה, להכיר טובה, ואהבת לרעך כמוך, מודעות עצמית, לעשות טובה לאחרים, לעזור לאנשים, להיות אדם נחמד, לבקש סליחה, לבקש בבקשה, הזדהות רגשית
אמירת תודה, הכרת הטוב, טובה תחת טובה, להכיר תודה, להכיר טובה, ואהבת לרעך כמוך, מודעות עצמית, לעשות טובה לאחרים, לעזור לאנשים, להיות אדם נחמד, לבקש סליחה, לבקש בבקשה, הזדהות רגשית
... תודה, הכרת הטוב, טובה תחת טובה, להכיר תודה, להכיר טובה, ואהבת לרעך כמוך, מודעות עצמית, לעשות טובה לאחרים, לעזור לאנשים, להיות אדם נחמד, לבקש סליחה, לבקש בבקשה, הזדהות רגשית מה המשמעות של אמירת תודה והכרת הטוב? בהרצאה זו, אליעד כהן ... מציין כי לעיתים כשאנחנו עוזרים לאחרים או מודים להם, אנחנו למעשה לא עושים את זה מתוך רצון טהור אלא מתוך רצון לראות תמורה מהמעשה שלנו, בין אם מדובר בעזרה עתידית או תחושת ערך עצמי. מהי אמירת תודה? מהי הכרת תודה? הזדהות רגשית טובה תחת ...
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
... בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור איך לסרב בנימוס בלי לפגוע? כאשר מדובר בסרוב של בקשות או רצונות של אחרים, הדרך בה מבוצע הסירוב ... אדם מבקש הנחה ואתה לא מעוניין להעניק לו אותה, אתה יכול להפנות את תשומת ליבו למשהו אחר שהוא חשוב לו יותר, כך הוא יפסיק לחשוב על מה שהוא רצה (ההנחה) ויתמקד בצורך אחר. איך לגרום למישהו לא להרגיש שאתה מסרב לו? תהליך הסרוב יכול להתבצע בצורה כזו שהצד השני לא ירגיש שהוא מסורב, ... לנושא אחר. אליעד מסביר כי כדי לסרב בלי לגרום לאדם להרגיש בכך, עליך לשאול את עצמך מה חשוב לו יותר מהבקשה שהוא מציב, ואז לפנות את תשומת ליבו לנושא חשוב יותר. לדוגמה, אם לקוח מבקש הנחה, תוכל להסביר לו את היתרונות של המוצר בצורה שיכולה להרתיע אותו מלבקש הנחה. במקום ... השני ירגיש, הוא יפסיק לרצות את מה שביקש. אליעד מציע לשאול את עצמך מה הבעיה האמיתית של האדם ומה חסר לו, ולמצוא דרך לענות לו על חסרונו מבלי לבצע את הבקשה. אם לדוגמה, הלקוח רוצה הנחה מתוך חשש שהוא עשוי לשלם יותר מדי, אפשר להסביר לו שהמחיר הכולל של המוצר נמוך יחסית ... שהצד השני לא תמיד מבקש את הבקשה בגלל צורך אמיתי אלא מתוך מניעים שונים יכולה לעזור לך לזהות את הדרך בה תוכל לסרב מבלי לפגוע. איך לסרב בנימוס? טכניקות מניפולציה בסרוב איך לשכנע לקוח בלי לפגוע? סירוב בעסקים איך לסרב מבלי לפגוע כיצד לשכנע מבלי להרגיש מניפולטיבי? כן הלאה. ש: אני רוצה לדעת איך לשלוט ברצונות שלי, סתם. אליעד: נו. ... בעצם אני צריך לעשות עליו מניפולציה, לסרב לענות לו בלי שהוא ירגיש. בא נחשוב הוא שאל שאלה, איך לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש נכון, אוקי מה התשובה, בא נחשוב על תשובות, רוצה לתת דוגמה או רוצה להסביר את המהות של השאלה? ש: סתם נגיד אתה מוכר משהו, מישהו מבקש ממך הנחה ואתה ... מסרב, זאת אומרת אנחנו צריכים שבמחשבה שלו שהרצון שלו לא יהיה על מה שהוא רוצה שאתה לא רוצה. זה ברור? יפה. עכשיו אתה יכול לשאול שאלה אחרת, אתה יכול נגיד לדוגמה איך אפשר לגרום למישהו להבין, אתה יכול לדוגמה לשאול את עצמך שאלה אחרת, אתה יכול לשאול איך אפשר לגרום למישהו שאתה מסרב לרצונו והוא שם לב שאתה מסרב לרצונו והוא נגיד לא נפגע מזה או נגיד משהו כזה, אתה מבין אבל בהנחה שיש מישהו שרוצה משהו ואתה רוצה לסרב למה שהוא רוצה אתה צריך להעביר את הפוקוס שלו למה שהוא רוצה לרצון אחר. אתה הבנת, מה הבנת? ש: אתה יכול לגרום לו לא לחשוב על מה שהוא רוצה. אליעד: קודם כל לוגית לסרב פירושו להתעלם מרצון, יש לו רצון חיסרון ואתה ... אתה מעלה נושא אחר שיותר מעניין אותו או שאתה שואל את עצמך למה הוא רוצה את מה שהוא רוצה? ואז אתה מטיל ספק על מה שהוא רוצה ואז הוא פחות רוצה את זה. תראה נגיד לדוגמה שהלקוח רוצה ממך הנחה, דוגמה והלקוח אומר לך אני רוצה הנחה ואז נגיד, עכשיו הוא רוצה הנחה ואתה לא רוצה לתת לו הנחה נגיד אז מה אתה עושה? אתה צריך או להעביר נושא למשהו שהוא רוצה יותר, מה הוא רוצה יותר ... אתה לוקח את הבן אדם יש לו רצונות, אתה אומר בוא נבדוק מה הוא רוצה יותר מאשר ההנחה. מה הוא רוצה יותר מההנחה? הוא רוצה להיות בטוח שהמשלוח יגיע בזמן, אם נגיד אני אשאל את הלקוח תגיד לי מה חשוב לך יותר לקבל הנחה או להיות בטוח שהמוצר הזה יחזיק להרבה שנים?, שהמוצר יחזיק ... לו שהוא לא רוצה את זה באמת. עכשיו מה האמת? שהוא לא באמת רוצה לצאת מוקדם כי אם הוא היה רוצה לצאת הוא היה יוצא בלי לשאול אותך, אתה הבנת, הבנו? ש: רגע הפוך אבל איך גורמים לבקש הנחה, איך גורמים למוכר לתת לי כן הנחה? אליעד: אוקי עכשיו בא נלך מהכיוון ההפוך נגיד שאתה רוצה שמישהו ייתן לך הנחה והוא מסרב ... רוצה יותר, אתה אומר נכון שככה וככה אבל, מה נגיד? אתה הולך לחנות ורוצה הנחה זה בדיוק אותו דבר רק לכיוון ההפוך, אתה הולך לחנות ואתה מבקש הנחה הוא אומר לך אני לא יכול לתת לך הנחה, לדוגמה למה הוא לא רוצה לתת לך הנחה? כי הוא רוצה את הכסף. עכשיו, דרך אחת להגיד לו לא משנה אם תיתן הנחה, לא יקרה לך כלום אתה מוכר את זה הרבה, אתה תרוויח דרך האחרים, אתה כאילו אומר לו אתה לא, לא רוצה לתת לי הנחה אל תדאג, למה הוא לא רוצה לתת לי הנחה? כי הוא רוצה את הכסף, אל תדאג אתם מצליחים, אתה מכרת מספיק, אתה מוכר מספיק, אתה מרוויח מספיק, כאילו אל תדאג אתה תרוויח את זה ממקומות אחרים או אני אביא לך לקוחות אחרים, אני אביא לך לקוחות אחרים זה כאילו אני אמלא לך את החיסרון בדרך אחרת, אין דרך אחת וכאילו הוא אומר אוקי, לא קריטי אני אתן לך הנחה לא יקרה כלום. אפשרות נוספת שאתה אומר לו אוקי אם לא תיתן לי הנחה אני לא אקנה את המוצר, מה אתה רוצה למכור את המוצר או מה אתה רוצה את הרווח של 50% או את הרווח של ה20% כאילו מה אתה מעדיף, זה בדיוק אותו ...
התנהגות עובדים, חשיבה כלכלית, איך מקבלים החלטות? הימור עסקי, לבקש העלאה במשכורת, מרד עובדים, שכר מינימום, שמירת מצוות, הרצון של אלוהים, איך אלוהים מחליט?
התנהגות עובדים, חשיבה כלכלית, איך מקבלים החלטות? הימור עסקי, לבקש העלאה במשכורת, מרד עובדים, שכר מינימום, שמירת מצוות, הרצון של אלוהים, איך אלוהים מחליט?
... עובדים, חשיבה כלכלית, איך מקבלים החלטות? הימור עסקי, לבקש העלאה במשכורת, מרד עובדים, שכר מינימום, שמירת מצוות, הרצון של אלוהים, איך אלוהים מחליט? כיצד ... כל העת. אליעד מבהיר שלמרות הכללים האלה, הפרטים עצמם תמיד יהיו בלתי צפויים. הוא מדגיש שהחוקיות קיימת רק ברמה הכללית, ולא בפרטים המדויקים של התהליך. איך לקבל החלטות נכונות? איך לבקש העלאה במשכורת? מה הרצון של אלוהים? למה קשה לחזות את העתיד? מהי חשיבה כלכלית? מה לעשות כשעובדים ...
רטוריקה, איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים?
רטוריקה, איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים?
... איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים? מה המשמעות של השאלה למה? כיצד היא משפיעה על דעות ומעמדות? האם יש משמעות לשאלה למה כאשר מישהו מביע דעה? לרוב, כאשר ... עובדתיות שהן כה בסיסיות וברורות כמו הכדור הארץ עגול או יש שמש בחוץ, בהן אף אחד לא שואל למה. כיצד השאלה למה יכולה להחליש או לחזק דעה? יש רעיונות שמבוססים על עובדות פשוטות ואינם דורשים נימוק, כמו יש שולחן כאן. לעומת זאת, טענה כמו השולחן הזה יפה מצריכה נימוק, כמו ... הצבע שלו מוצא חן בעיני. ברגע ששואלים אדם מדוע הוא טוען טענה מסוימת, הדבר עלול להחליש את עמדתו אם הוא לא יכול להציג נימוק משכנע או אם הנימוק עצמו מתערער. לדוגמה, אם שואלים מישהו למה אתה חושב שזה יקר?, הוא עשוי להתחיל לחשוב על הסיבות שהביאו אותו למסקנה הזו, וזה עשוי להחליש את עמדתו אם יגלה שלא היו לו נימוקים חזקים. מצד שני, כאשר אדם נשאל למה? ומסביר את עמדתו, הוא עשוי לחזק את הדעה שהוא מביע. הסיבה לכך היא שהנכונות להעניק נימוק מבהירה שהוא לא רק מרגיש את דבריו, אלא גם מסוגל להעמיק בהם ולהתבונן בהם בצורה ברורה. כך, במקרים מסוימים, השאלה למה? עשויה להוביל את האדם להבנה ברורה יותר של עמדתו, או אפילו לחיזוק של הביטחון שלו בה. כיצד לשאול למה באופן אסטרטגי? החלטה האם לשאול למה תלויה במטרה שלך בשיחה. אם אתה מעוניין להחליש את הדעה של הצד השני, שימוש ... ספק במעמדו של הצד השני בצורה ישירה. כל שיחה היא הזדמנות ליישם את הכלים הללו ולהתאים את השאלות בהתאם לסיטואציה. מהן דרכים לשכנע אנשים? כיצד ניתן לשנות עמדות של אחרים? איך להתמודד עם התנגדות בשיחה? מהו תהליך השכנוע המנטלי? כיצד להטיל ספק בצורה אפקטיבית? האם יש משמעות לשאלה למה כאשר מישהו מביע דעה? כאשר מישהו מביע דעה כמו אני לא רוצה לעשות ... מוצא חן בעיני או כי הצורה שלו נראית לי אסתטית. כאשר דעה זקוקה לנימוקים, הדבר יכול להחליש אותה, שכן אם הנימוק יתערער או לא ישכנע, גם הדעה עצמה תתערער. לכן, כשאדם אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים ואנחנו שואלים למה אתה אומר את זה?, אנחנו עלולים לגרום לו להרגיש שפחות בטוח בדבריו - זאת משום שהוא צריך להסביר אותם ולהוכיח אותם לנו או לעצמו. בדיוק כמו בדוגמה עכשיו 19:00 - עצם השאלה למה אתה ... נימוק אפשר לשאול ולמה הנימוק הזה נכון?. באופן לוגי, כל טענה מתפרקת אם חוזרים בלי הרף על שאלת למה. האם השאלה למה יכולה גם לחזק את הדעה? מהיבט אחר, לפעמים דווקא עצם הצורך לנמק ולחפש סיבה מחזק את הדעה. כשאדם נשאל למה אתה חושב שזה יקר? ומתחיל לפרט טיעונים שונים, הוא עשוי דווקא להגיע להבנה ברורה יותר של עמדתו ולהרגיש שהיא מוצדקת יותר. הנכונות לתת נימוקים ולהסביר עשויה לחזק את הביטחון בדעה, כיוון שלא מדובר רק בתחושה מעורפלת אלא במשהו מגובה בסיבות. בנוסף, ייתכן שבמהלך מתן ההסברים יעלה האדם טיעון חזק כלשהו ... סיבות ולחזק את עמדתו. במצב כזה, ייתכן שעדיף להתמקד בלהסביר לו למה כדאי לעשות משהו אחר או למה כדאי לשקול כיוון שונה, במקום לבקש ממנו שוב ושוב לנמק את עמדתו. לדוגמה, כשילד אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים, אפשרות אחת היא לשאול למה אתה לא רוצה?, אך לעיתים שאלה זו תגרום לו לעמוד יותר על שלו. אפשרות אחרת היא להציג לו את התועלת שבשיעורים - כלומר, לחזק את הצד שלנו במקום להחליש את הצד שלו. בסופו של דבר, כל מקרה לגופו. אם אנחנו מאמינים ששאלת למה תוביל את האדם להחליש בעצמו את טענתו (כי אין לו נימוקים משכנעים), נשתמש בשיטה זו. אם נראה שזה גורם לו רק להתחזק בדעתו, נעדיף גישה אחרת. חשוב לזכור שגם לגבי הדעות שלנו, אפשר ליישם את הכלל: אם יש ... בהרגל מחשבתי שאפשר להטיל בו ספק. כיצד לזהות טענות חזקות מול טענות חלשות שאלת למה ככלי לניתוח חשיבה עצמית גישות שונות לשכנוע ולהשפעה שלום לכולם הפעם אני רוצה להתייחס לנושא הבא והוא לבקש מבן אדם אחר נימוק וסיבה לדעה שלו, האם בעצם זה מחליש את הדעה שלו או מחזק את הדעה שלו לדוגמה ילד אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים אתה ... להיות ככה, קודם כל יש היבט מסוים שאומר ברמה הלוגית כשאתה שואל מישהו למה זה ככה למה אתה אומר שזה ככה בעצם אוטומטית שידרת לו לתת מודע שמה שהוא אומר זה לא ברור מאליו מה שהוא אומר זה לא חייב להיות ככה זה גם יכול להיות אחרת, זה היבט ראשון. יחד עם זאת אז לכאורה מה ... עם סיבה הוא יותר חזק מדבר בלי סיבה. ולכן כשמישהו טוען איזו טענה ואומרים לו למה אתה אומר שזה ככה? מהיבט מסוים זה גם גורם לו לחזק כשהוא התחיל לחשוב למה הוא אומר שזה ככה זה גם יכול לחזק אצלו את המחשבה כן למה? כי ככה וככה ועכשיו אני עוד יותר חושב את מה שאמרתי קודם כי אפילו גם נימקתי למה אני חושב את זה. ולכן בסיכומו של ... לדוגמה יש הרבה פעמים שמישהו טוען טענה אל תשאל אותו למה הוא חושב ככה במקום לשאול אותו למה אתה חושב ככה בא תסביר לו תנסה לשכנע אותו יותר טוב למה הוא צריך לעשות אחרת אל תנסה להחליש את הדעה שלו, הרי כשמישהו טוען טענה ואנחנו רוצים לשנות את הדעה שלו לצד ...
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד? איך נכון לפנות למוכר ... במחיר נמוך יותר. בצורה כזו, המחיר הופך לפרמטר עיקרי למדידת הערך של המוצר, וזו גישה שעלולה לגרום למוכר להתרחק מהעסקה. למה מוכר עשוי לסרב למכור לך מוצר? קורה שלמוכר יש אינטרסים נוספים מלבד הרצון להרוויח ... במוצר או משווה אותו באופן שטחי למוצרים אחרים ואומר משהו כמו: אבל אצל האחר זה זול יותר, המוכר עשוי להגיד לו: לך תקנה את זה שם, לא מעוניין למכור לך את המוצר שלי. הסיבה לכך היא שהמוכר מרגיש שהקונה לא מעריך באמת את מה שהוא מוכר, ולכן הוא יעדיף לא למכור כלל, אפילו אם הקונה יסכים לשלם את המחיר המלא בסופו של דבר. האם ... ההחלטה הופכת לפשוטה מאוד וברורה: המחיר יהיה הגורם המרכזי להחלטה, ואין כאן עניין של העדפה אישית אלא שיקול כלכלי בלבד. מתי כדאי למוכר לשלוח לקוח לקנות במקום אחר? אליעד כהן מסביר כי לעיתים המוכר יעדיף לשלוח ... ולא משום שהוא מאמין שהמוצר אינו שווה את מחירו המקורי. כך, המוכר יהיה הרבה יותר פתוח למשא ומתן ולקונה יהיה סיכוי טוב יותר לקבל הנחה. איך לבקש הנחה ממוכר? איך לדבר עם מוכר בצורה מכובדת? איך נכון להתמקח על המחיר? האם כל המוצרים זהים לחלוטין? למה מוכר מסרב למכור לי מוצר? האם לשלוח לקוח לחנות אחרת? יש מישהו שאומר שלום אני רוצה את המוצר הזה ואז הוא ... שלך אם ללכת לפה או לשם זה כסף לך לשם. ש: אומנים בדרך כלל עושים דבר כזה. אליעד: עוד פעם אם המחויב שלך זה להרוויח כסף מה זה משנה תנסה לשכנע אותו לבוא אבל בהנחה שזה לא המחויב שלך להרוויח כסף אז יש ... הוא אומר לך לא אני יכול לקנות את זה שם אז הרבה פעמים אתה תגיד לו לך תקנה את זה שם וזה לא משנה כמה אתה מוכן לשלם לך תקנה את זה שם, לא רוצה למכור לך בכלל. ש: רציתי להגיד עוד משהו, סליחה שמעולם גם המוצר הוא לא ...
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
... לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף ... השכר הראוי לו. ישנן מספר דרכים להתמודד עם השאלה הזו. אפשר לציין טווח שכר, אך לרוב, אם יוזכר טווח, המעסיקים יעדיפו לתת את הטווח הנמוך. אפשר גם לומר משהו בסגנון אני חושב שאני ... לתמחר את עצמו. כשעצמאי מתמחר מוצר, הוא צריך להבין תחילה מה העלויות שלו ומה המחיר שמתחתיו לא כדאי לו כלל לייצר או למכור את המוצר. לאחר מכן הוא מבצע סקר שוק, ובודק את המחיר הגבוה ... הגישה הנכונה היא הפוכה - אתה עושה טובה לחברה בכך שאתה מוכר לה את היכולות שלך. זוהי בדיוק הגישה שיש לעצמאי כלפי לקוחותיו. כאשר עצמאי פונה ללקוח, הוא שואל את עצמו: למה שאעבוד דווקא עם הלקוח הזה ולא עם לקוח אחר? השכיר צריך לשאול את אותה שאלה בדיוק: למה לעבוד דווקא ... או לא. בדרך זו, תהליך הראיון הופך לתהליך של משא ומתן בין שני צדדים שווים, שבו כל אחד צריך להציג את היתרונות שלו ולשכנע את הצד השני. אחת הבעיות המרכזיות אצל שכירים, לפי ... נותנים להם את התמורה המקסימלית לכישוריהם. כדי להימנע מכך, יש לאמץ חשיבה של עצמאי, שמתייחס אל מקום העבודה כאל לקוח פוטנציאלי. למה חשוב לגשת לראיון עבודה בגישה של עצמאי? ... שירותים ויתרונות. לכן, גם השכיר צריך לשקול ולבדוק בצורה מעמיקה, בדיוק כמו עצמאי, האם כדאי לו לסגור עסקה עם אותו לקוח לאורך זמן. גישה כזו מאפשרת לשכירים להיכנס למומ על שכר מתוך ... שותפות ארוכת טווח, שבה כל צד בוחן את הכדאיות שלו להיכנס לעסקה הזו. לסיכום, אליעד מדגיש שוב שהפתרון לשאלה כמה כסף לבקש? נעוץ בגישה האסטרטגית והעסקית של עצמאים. במקום לגשת לראיון בגישה של תלות וחוסר ביטחון , יש לאמץ עמדה של עצמאי שמוכר מוצר בעל ערך - ובמקרה ... והכישורים שאתה מביא איתך למקום העבודה. איך לדבר על שכר בראיון עבודה? איך לתמחר מוצר? איך לנהל משא ומתן על שכר? איך למכור את עצמך? כיצד להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב כמו ... על שכר בראיון עבודה, ומסביר שהשיח על שכר בין מעסיקים לעובדים דומה מאוד לשיחה על תמחור מוצר. המפתח כאן הוא להבין איך למכור את עצמך בצורה נכונה ולהתנהל בצורה אסטרטגית במהלך המשא ... במצבים בהם הם מתבקשים לציין סכום שכר, בין אם זה בראיון עבודה ובין אם זה בשיחה על שכר. השאלה הגדולה היא: כמה לבקש מבלי להיראות תאב כסף או חמדן, ומבלי להמעיט בערך שלך. הדרך להתחיל היא לחשוב כמו עצמאי. העצמאי נתקל בבעיה דומה כאשר הוא צריך לתמחר מוצר: אם המחיר גבוה מדי, הלקוח לא יקנה אותו, אם המחיר נמוך מדי, הוא לא יוכל להרוויח. על ... כאשר נשאלת השאלה כמה אתה רוצה, אליעד מציין שציון טווח עלול להוביל לכך שהמעסיק יבחר בטווח הנמוך. אך ניתן לומר בביטחון, אני חושב שאני מתאים לטווח העליון. עם זאת, יש גם חשש ... על שכר ואז שואלים אותו כמה כסף אתה רוצה, מה הדרך הכי נכונה לנהל את הדיון הזה מה הדרך, איך בן אדם אומר כמה כסף לבקש איך אני אדע כמה ואם לא ירצו אותי ואם אני אבקש יותר מדי ואז ... ועניינים. ש: אפשר לציין בטווח הזה של התפקיד הזה השכר הוא בין זה לזה. אליעד: כן אבל אם אתה תציין טווח תמיד יעדיפו לתת לך את הטווח הנמוך. ש: אז אתה יכול להגיד אני חושב שאני מתאים ... ש: להגיד את זה בצורה לא מחויבת להגיד את זה באיזושהי צורה שאותך אני מתאים לטווח הגבוהה יותר והשאלה אם המקום יכול לתת לי את האפשרות הזאת או משהו כזה. אליעד: אז אני רגע רוצה לתת פה פרספקטיבה אחרת על העניין אוקי, הבעיה הזאת היא בעיה של ... לתמחר את המוצר אם הוא יהיה גבוהה מדי לא יקנו ואם הוא יהיה זול מדי אתה לא תרוויח אתה יכול להרוויח יותר אולי יכולת למכור ביותר יקר. ולכן השאלה איך לדבר על שכר בראיון עבודה או ... ואז אתה יודע שזה הרף התחתון שמתחתיו אין טעם לייצר את המוצר בכלל, אחר כך אתה עושה סקר שוק כמה אתה חושב שאתה יכול למכור את זה ואז אתה מבקש איזה מחיר שאתה חושב שאתה יכול לקבל עליו ... כזה נניח. מה שזה אומר בפרקטיקה לגבי השכיר שהשכיר צריך לחשוב כמו העצמאי, זאת אומרת אתה המוצר אתה רוצה לדעת כמה שכר לבקש לך לכמה מקומות אל תתעצל אל תהיה עצלן לך לעשרים מקומות תגיד ... נגיד לדוגמה בשביל להשאיר למשא ומתן. או שתבקש את מה נגיד שאתה רוצה או משהו כזה אבל הרעיון תפיסתית זה לא שונה מלמכור מוצר, זה בגישה הבן אדם בראיון עבודה צריך להיות בגישה של אני עושה טובה שאני מוכר לכם את המוצר, מה אתה יכול לתת לי כדי שאני ארצה למכור לך את עצמי זה הרעיון. אתה מוכר לו יתרונות מסוימים אני יכול לתת לך שירותי ניהול שירותי פיתוח, שירותי יעוץ שירותי מזכירות שירותי אינסטלציה כל שירות, מה אתה יכול לתת לי בתמורה שאני ארצה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP / שכנוע - רצון לקבל / רצון לתת - איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך לגרום למישהו לבקש עזרה ממך? איך להתמודד עם מישהו שמתבייש לבקש עזרה? איך לחזק את הביטחון העצמי של השומע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בקשת עזרה, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בקשת עזרה, איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לעסקים, אימון אישי לפרישה, מומחה בנושאי בקשת עזרה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 4.0664 שניות - עכשיו 04_07_2025 השעה 16:27:51 - wesi1