אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בחירת חברים ✔איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק / יועץ שיווקי / משרד שיווק / מנהל מכירות / איש מכירות וכולי. ובעיקרון יש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, גם בהקשר הכללי של גיוס עובדים וגם בהקשר הכללי של איך לבחור יועץ וגם בהקשר של ממי לקבל עצות ועוד, אבל כאן אתן עוד נקודת מבט בנושא.

אז המטרה שלך כבעל עסק, היא להגדיל ולמקסם את הרווחים שלך באמצעות הגדלת המכירות באמצעות שיפור תהליכי השיווק והמכירה. ולשם כך אתה פונה ליועץ שיווקי / מנהל שיווק / מכירות וכיו"ב. אז מי בעצם יביא לך את התוצאה הטובה ביותר עבורך?

אז בעולם אידיאלי, היה אפשרי לעשות מכונת זמן, לבדוק בה את כל האפשרויות האפשריות, לחזור אחורה בזמן ולבחור את האפשרות שהכי טובה עבורך. אבל מאחר שבפועל זה לא אפשרי, אז בעצם אתה צריך להסתמך על ניתוח המידע שאתה יודע על מנהל השיווק, כדי להעריך מה הסיכוי שהוא יוכל להיות הטוב ביותר לצרכים שלך.

ומה שצריכים לדעת זה, ששיווק ומכירה של מוצר אחד, לא תמיד דומה לשיווק של מוצר אחר. ויכול להיות מישהו שהוא מומחה עם המון הצלחות מוכחות בשיווק ומכירות של המון תחומים, שהוא לא יוכל לעזור לך במקרה הטוב, ובמקרה הרע הוא גם יגרום לך לנזקים. ובמקרה הפחות גרוע, הוא לא יהיה הכי טוב עבורך.

ואתן כאן כמה דוגמאות שיסבירו, למה בעצם יש שונות בין מוצרים שונים, ולמה בעצם שיטת שיווק אחת, לא בהכרח תעבוד ואולי אפילו תגרום נזק, אם ננסה לשווק ולמכור מוצר אחר.

אז צריך לדעת, שלמוצר שאתה רוצה לשווק, יש את המאפיינים הספציפיים שלו, שיתכן מאוד שצריכים להתאים את השיווק, ספציפית למאפיינים הספציפיים של המוצר הספציפי שלך.

לדוגמה:

מחיר המוצר שלך, ביחס למוצרים המתחרים שלך. האם ועד כמה המרחק למטה או למעלה של מחיר המוצר שלך, ביחס למוצרים שמתחרים במוצר שלך.

איך המותג שלך נתפס כרגע בעיני הלקוחות שלך, האם ועד כמה הם כרגע מכירים את המותג שלך, מה הם חושבים על המותג שלך כרגע.

מיהו קהל היעד שלך? האם הוא מחפש את המוצר הזול ביותר? הטוב ביותר? האיכותי ביותר? המשתלם ביותר, דהיינו, איזון בין מחיר לבין איכות?

מה עולם הערכים ועולם המושגים של קהל היעד שלך?

מה היתרונות שלך ביחס למתחרים שלך? מה יהיה יותר קל להסביר ללקוחות שלך, לגבי היתרונות שלך? איזה יתרונות צריך לספר ללקוחות שלך, עליך, כדי שירצו לרכוש דווקא את המוצר שלך?

מה התנגדויות המכירה של הלקוחות שלך? למה הם לא קונים? למה שהם לא יקנו?

האם המוצר שלך, הוא מוצר מאוד זול? מאוד יקר? האם צריך עבורו מימון?

האם אדם אחד מקבל את ההחלטה או כמה אנשים מקבלים את ההחלטה במשותף, לגבי רכישת המוצר שלך?

האם תהליך הרכישה של המוצר שלך, הוא בעיקרו רגשי או יותר שכלי?

האם תהליך הרכישה של לקוחות שלך, הוא תהליך מתמשך או קצר ומזדמן?

האם הלקוחות שלך הם אקראיים, או שאתה צריך לבנות תהליך שיווקי ארוך עם משפך שיווקי ארוך?

איפה מסתובבים הלקוחות שלך? איפה הם נחשפים למסרים השיווקיים שלך?

כמה מידע יש לך על הלקוחות שלך? מה ידוע לך עליהם?

מהו מערך המכירות שלך? כמה לידים אתה יכול לקבל? מהי ההכשרה של אנשי המכירות שלך? כמה הם מקצועיים? מה המשאבים שאתה רוצה ויכול להקדיש למכירות ביחס לתהליכי השיווק בעסק שלך?

וכמובן, מהו התקציב שלך, מהו? גדול? קטן? מה האפשרות שלך למרווח טעות בתקציב השיווקי שלך?

לוחות זמנים - תוך כמה זמן אתה רוצה לראות תוצאות? בטווח הקצר / בינוני / ארוך?


כל הדברים האלו ועוד המון שיקולים נוספים, עשויים להשפיע על האסטרטגיה השיווקית שלך ועל כל תהליכי השיווק והמכירה שלך.

ויתכן מומחה בתחומו הכי טוב בעולם, שיודע לשווק את המוצרים הכי זולים, אבל לא ידע לשווק את המוצרים הכי יקרים. או שהוא יודע לשווק את המוצרים הכי יקרים, בשוק שאין בו הרבה מתחרים, אבל לא בשוק שיש בו הרבה מתחרים.

או לדוגמה מישהו שיודע לשווק את המוצרים הכי יקרים בשוק הכי תחרותי, אבל דווקא לקהל יעד מסוים, שמחפש יתרון מסוים במוצר מסוים, אבל הוא לדוגמה לא ידע לשווק את המוצר הכי טוב, לקהל יעד שאולי לא מחפש את היתרונות הספציפיים של המוצר הספציפי שלך.

או לדוגמה מישהו שיודע לשווק מוצרים לחברות, אבל לא לאנשים פרטיים. או שהוא יודע לשווק לחברות שלא חסר להן כסף, ולא ידע לשווק לאנשים מעוטי יכולת. או לדוגמה מישהו שיודע לשווק ללקוחות אקראיים ברכישה מהירה אקראית ורגשית, אבל הוא לא ידע לשווק היכן שצריכים לבנות תהליך ארוך של המון מסרים ללקוחות שעוברים מסע לקוח שלם, לפני שהם מקבלים החלטה האם לרכוש או לא לרכוש.

או לדוגמה מישהו שיודע לשווק, כאשר יש תקציב שיווקי מסוים ושצריכים להביא תוצאות בלוחות זמנים מסויימים, אבל הוא לא ידע למקסם את התוצאות בתקציב יותר קטן ובלוחות זמנים יותר קצרים.


כל אלו ועוד, יש המון דוגמאות, לאנשים שיכולים להיות מומחים בתחום שלהם, בשיווק, מכירות וכיו"ב, אבל שהם לא יהיו הטובים ביותר עבורך במקרה הטוב, ויהיו גרועים ביותר עבורך במקרה הרע, במידה ובמקרה שלך אתה צריך לעשות שיווק בצורה שונה כדי להצליח לפצח את האתגרים השיווקיים הספציפיים שלך.


ובאותו הקשר אומר, שיש כמובן את השיקולים הכלליים בבחירת איש מקצוע שאמור להשיג לך מטרה כלשהי. השיקולים הכלליים של כמה אתה חושב שהוא חכם באופן כללי. וכמה אתה חושב שהוא בעל ניסיון בתחום זהה או קרוב למשימה הספציפית שאתה צריך. וכמה הוא מספיק חכם, כדי ללמוד דברים מהר. וכמה הוא מספיק חכם כדי להבין דבר מתוך דבר ולהסיק מסקנות בצורה נכונה. וכמה הוא מספיק חכם, כדי לדעת שהוא לא מספיק חכם בדברים מסויימים וכדי לדעת שהוא צריך לבקש עזרה לדוגמה מבעל הניסיון וכיו"ב.

לסיכום: צריכים לדעת, שיש מורכבות בבניית תהליכי שיווק. ומי שטוב בשיווק / מכירה של תחום אחד או הרבה תחומים או אפילו הרבה מאוד תחומים עם המון הצלחות, יתכן שהוא לא יצליח ולא יהיה הכי טוב עבורך, במקרה הספציפי שלך, שאולי בו צריכים לעשות שיווק / מכירה בצורה אחרת.

באותו הקשר כדאי לחקור גם על העניין של האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר וגם על כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת וגם כמובן בהקשר הרחב יותר של איך לבחור איש מקצוע וכולי.
להחליט איזון זה יקר לי צריך לדעת לקוח אקראי שיפור איך לבחור תוצאות מומחה איך למכור מוצר יקר הטוב ביותר איך לבחור איך לבחור איש מכירות איך לבחור איש מקצוע איך לבחור חברים איך לבחור חברת שיווק איך לבחור מנהל איך לבחור מנהל שיווק איך לבנות איך לבנות אסטרטגיה שיווקית איך לגייס מנהל איך לגייס מנהל מכירות איך לגייס מנהל שיווק איך לגייס סמנכל מכירות איך לגייס סמנכל שיווק אין חכם כבעל הניסיון אין חכם כבעל ניסיון איש מכירות איש מקצוע איש שיווק אנשי מכירות אנשי שיווק אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיות בחירה בחירת חברים בחירת חברת שיווק בחירת מנהל בחירת מנהל שיווק בעל הניסיון בעל ניסיון גיוס גיוס איש מכירות גיוס מנהל גיוס מנהל מכירות גיוס מנהל שיווק גיוס מנהלים גיוס עובד גיוס עובדים האם אין חכם כבעל הניסיון התמחות ספציפית חברת שיווק חכם יועץ יועצים יעוץ לבחור לבחור איש מכירות לבחור איש מקצוע לבחור חברים לבחור חברת שיווק לבחור יועץ לבחור יועץ שיווקי לבחור מנהל לבחור מנהל שיווק לבחור משרד שיווק לבנות אסטרטגיה שיווקית לגייס לגייס מנהל לגייס מנהל מכירות לגייס מנהל שיווק לגייס סמנכל לגייס סמנכל מכירות לגייס סמנכל שיווק לגייס עובדים לנהל לקבל עצות מכירות ממי לקבל עצות מנהל מנהל מכירות מנהל שיווק מנהלי מכירות מנהלי שיווק מנכל מקצוע ניהול ניסיון ניסיון ספציפי סמנכל סמנכל מכירות סמנכל שיווק עובד עובדים עצות שיווק שיקולים שיקולים בבחירת חברת שיקולים בבחירת חברת שיווק שיקולים בבחירת מנהל שיקולים בבחירת מנהל שיווק
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה, לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב, מה הקשרים החברתיים שלך אומרים עליך? איזה חברים אתה בוחר? מי החברים שלך? מערכות יחסים, בחירת חברים, בחירת בן זוג, הפכים נמשכים, הפכים משלימים, הפכים בזוגיות
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה, לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב, מה הקשרים החברתיים שלך אומרים עליך? איזה חברים אתה בוחר? מי החברים שלך? מערכות יחסים, בחירת חברים, בחירת בן זוג, הפכים נמשכים, הפכים משלימים, הפכים בזוגיות
... לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב, מה הקשרים החברתיים שלך אומרים עליך? איזה חברים אתה בוחר? מי החברים שלך? מערכות יחסים, בחירת חברים, בחירת בן זוג, הפכים נמשכים, הפכים משלימים, הפכים בזוגיות האם החברים שלך באמת משקפים מי אתה? המשפט המפורסם אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה טוען שבחירת החברים שלנו משקפת את האופי ואת הזהות שלנו. אליעד ... מפיקים, גם אם לא במודע, ולכן הם לעולם אינם אקראיים. למה אתה בוחר חברים מסוג מסוים? אליעד מציג מספר סיבות אפשריות לבחירת החברים שלנו ומדגים זאת באמצעות דוגמה של אדם שמתחבר ... שאתה עושה בחייך. כיצד קשר זוגי משקף את האישיות שלך? אליעד כהן מרחיב את הרעיון גם לגבי זוגיות ואומר שאותו עיקרון של בחירת חברים תקף גם בבחירת בן זוג: לעיתים אנשים נמשכים ... עם מצליחנים, זה אומר שאתה מצליחן - היא לא בהכרח נכונה. עם זאת, ברור שיש סיבה לכך שאתה בוחר להתחבר דווקא לאותם אנשים. בחירת החברים שלך אינה מקרית, והיא נובעת מהתועלת שאתה מפיק ... אנשים מחפשים אצל בני הזוג תכונה הפוכה כדי להשלים את עצמם, ולפעמים מחפשים תכונה דומה כדי להעצים אותה. מה ניתן ללמוד מבחירת החברים שלך? לסיכום, החברים שלך אכן מעידים עליך, אבל ...
חברים, איך לבחור חברים? האם כדאי להיות חבר של מישהו? אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה, מי החברים שלך? נגינה ממנגן רשע, להיות חבר של רבי נחמן מברסלב, להתחבר לאלוהים, שיחת חולין של תלמיד חכם, השפעת הסביבה על האדם, השפעת החברים על האדם, איך להיות חבר של מישהו? צריכת תכנים ברשתות חברתיות, רבי נתן מברסלב, פרשנות פוליטית, בחירת חברים, להתחבר לאנשים מוצלחים, צפייה בטלוויזיה, הניגון של הצדיק, השפעת תת המודע של מישהו עליך, הניגון של אליעד, ממי לקבל עצות?
... להתחבר לאלוהים, שיחת חולין של תלמיד חכם, השפעת הסביבה על האדם, השפעת החברים על האדם, איך להיות חבר של מישהו? צריכת תכנים ברשתות חברתיות, רבי נתן מברסלב, פרשנות פוליטית, בחירת חברים , להתחבר לאנשים מוצלחים, צפייה בטלוויזיה, הניגון של הצדיק, השפעת תת המודע של מישהו עליך, הניגון של אליעד, ממי לקבל עצות? אז איך לבחור חברים? האם כדאי להיות חבר של ...
חברים, איך לבחור חברים? עם איזה חברים להסתובב, איך החברים שלך משפיעים עליך? השפעת הסביבה, השפעת החברים, חברים טובים, חברים רעים, ממי לקבל עצות? אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה, פיתוח חברויות, פיתוח קשרים בין אישיים
חברים, איך לבחור חברים? עם איזה חברים להסתובב, איך החברים שלך משפיעים עליך? השפעת הסביבה, השפעת החברים, חברים טובים, חברים רעים, ממי לקבל עצות? אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה, פיתוח חברויות, פיתוח קשרים בין אישיים
... העברת מידע ושיחות נעימות, אלא תהליך של השפעה הדדית, בו כל אחד תורם לצמיחתו של השני. כאשר אתה בוחר חברים איכותיים, סיכוייך להצלחה, אושר והתפתחות אישית גדלים משמעותית. איך לבחור חברים בצורה מודעת ונכונה? אליעד מדגיש כי בחירת חברים אינה עניין של נוחות או קרבה בלבד, אלא החלטה מודעת המשפיעה ישירות על מסלול החיים שלך. ...
2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים
... תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים והפעם נסביר לגבי 2 תהליכי שיווק שונים ונפרדים, שצריכים לדעת להבדיל ביניהם. ולמרות שיש קשר ביניהם, הרי שצריכים להתייחס לכל אחד מהם בנפרד. וכאשר אנחנו מדברים על תהליכי שיווק, הרי שבפועל אנחנו יוצרים חומרי שיווק ומפיצים אותם במקום כזה או אחר. לדוגמה יוצרים קמפיין דיגיטאלי ומפיצים אותו ברשתות חברתיות. ומה שצריך לדעת זה, שבתהליך השיווק יש לנו 2 תתי תהליכים. יש לנו תהליך של יצירת חומרי שיווק ויש לנו גם תהליך של הפצת חומרי שיווק. ואלו שני תהליכים נפרדים. ובפועל, כל תהליך של הפצת חומרי שיווק, הרי שמפיצים בו את חומרי השיווק שיצרנו בתהליך השיווק. ובלי ליצור חומרי שיווק, אי אפשר להפיץ אותם. וכך גם שבכל תהליך של יצירת חומרי שיווק, הרי שאם היינו בטוחים במאה אחוז שלעולם לא נפיץ את חומרי השיווק האלו, הרי שכנראה לא היינו יוצרים את חומרי השיווק האלו. דהיינו, יצירת חומרי שיווק, תכליתם היא ההפצה שלהם. ולכן שני התהליכים האלו שלובים ושזורים אחד עם השני. אבל יחד עם זאת כאשר בונים תהליכי שיווק, צריכים להפריד את שני התהליכים האלו אחד מהשני. וברמת העיקרון, צריכים להכין חומרי שיווק, לפי תוכנית של הכנת חומרי
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
... בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ... להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל והפעם אסביר לגבי אחת הטעויות הבסיסיות ביותר בניהול קמפיין דיגיטלי, והיא שמנהלים את הקמפיין לפי התפישה שאומרת, שככל שיהיו יותר חשיפות ויותר ... תהליך. שלכאורה זאת טענה נכונה, אבל היא לא מדויקת, כפי שאני אסביר. נניח שאתה רוצה למכור מוצר, ואתה מפרסם אותו באינטרנט כדי להגיע לרוכשים באמצעות משפך שיווקי שאתה בונה. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שכל הלקוחות שיחשפו למודעה ... לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות ... שיעור ההמרה בסוף המשפך, להשיג לקוחות משלמים. אבל מאוד יתכן, שצריך לשפר את המשפך השיווקי, לא בכך שנגדיל את החשיפות, אלא דווקא בכך שנשנה את המסרים של ... הלידים תעלה וממילא כמות הלקוחות המשלמים, תגדל. דהיינו, יתכן מאוד שהשיפור של המשפך השיווקי, לא יקרה באמצעות הגדלת חשיפות והגדלת הקלקות, אלא דווקא באמצעות זה ... שכבר הסברתי, צריך להתחיל מהסוף ולהבין מי קהל היעד, ומשם להמשיך לתכנן את הקמפיין השיווקי, בהתאם למסרים שאותם צריך קהל היעד וכולי. וככה כן להגדיל את כמות ...
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק אז כאן נשיב לשאלה, איזו חברה עושה שיווק יותר טוב, האם חברת סובארו או חברת פרארי? איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? איך מודדים תהליך שיווקי? איך מודדים קמפיין שיווקי? ועוד. והתשובה לכך היא, שכדי לדעת מי עושה
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי? וכאן אסביר, מה לעשות אם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק? ומה לעשות אם אתה רוצה לאתר עוד לקוחות חדשים ... מהלקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 3 - לשפר את תהליך המכירה שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שכבר יש לך כיום, ולשפר את יחסי ההמרה שלך להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות ... כסף, אתה יכול להביא לקוחות חדשים, ולהעביר אותם תהליך מכירה דומה למה שיש כיום. אתה יכול להביא לקוחות חדשים מסוג חדש שאולי יותר מתאימים לעסק שלך. ואתה יכול גם ללמוד למכור יותר טוב את עצמך, שגם זה יכול להיות במאה ואחת צורות ואפשרויות שונות. ולכן כאשר אתה חושב על להביא לקוחות חדשים, יהיה נכון יותר להתבונן על תהליך השיווק והמכירות שיש לך כרגע, לנתח אותו ולנסות להבין, מה יהיה הכי נכון לשפר? האם באמת כדאי להביא עוד ... שמתאים לעסק שלך? ואולי יהיה נכון לשפר לך את תהליך המכירה? ושיפור תהליך המכירה, לא חייב להיות דווקא בהיבט של ללמד אותך לדבר אחרת כמו איש מכירות, אלא הוא יכול להיות לצורך העניין ללמד אותך להוציא הצעת מחיר בצורה אחרת, או לבנות ללקוח חבילות שונות, ... ידרשו ממך להשתנות באופי שלך כבן אדם. כי שיפור תהליך המכירה, יכול להיות בהמון דרכים ובהמון צורות. ולכן בפועל, יהיה נכון לעבור על תהליך המכירה הנוכחי, ולהתחיל דווקא מהלקוחות שאתה פוגש במציאות. לנסות להבין את הלקוחות שרכשו ממך, למה הם רכשו דווקא ... קשור לפרופיל של הלקוחות האלו? אולי זה קשור לתהליך המכירה שלך? מה הסיבה שהם לא רוכשים ממך? מכל הניתוחים האלו, ניתן להבין האם כדאי להתמקד בלהביא עוד לקוחות ... בפרופיל הלקוח שלהם, או אולי להתחיל בלשפר את תהליך המכירה שלך. וכמובן שאם עושים תהליך שיווקי, דרך השאלות הנל אפשרי אולי להבין איזה מסרים כדאי להעביר בפרסום שלך, שיבטא את החוזקות שלך, לבנות משפך שיווקי בצורה נכונה שיעביר את הלקוח מסע לקוח בצורה נכונה. דרך השאלות האלו, אפשרי להבין גם, איפה לאתר את ... את הפרסום שלך וכולי. במילים אחרות, חקירת תהליכי המכירה הקיימים, אמור לתת תובנות על תהליכי השיווק החדשים גם אם תהיה ההחלטה לשפר את השיווק, בלי קשר לשיפור תהליכי המכירה. כי ההתחלה של ה
מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
... האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג? והפעם אסביר את העניין של מיתוג ובניית מותג. ויש בזה המון היבטים, אבל הפעם אדבר על עוד אחת מהטעויות של מנהלי שיווק ושל עסקים שעושים בניית מותג מחדש ומיתוג מחדש. והטעות המחשבתית הולכת כך: ברמת העיקרון נכון לומר, שיש לקוחות שאוהבים מותגים ויש לקוחות שלא אוהבים מותגים. ... שלא אוהבים מותגים, גם הם כן אוהבים עסקים שמיתגו את עצמם, כעסקים שאינם מותגים. ובהקשר הזה אפשרי להעמיק גם בהקשר של לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים ועוד. בכל מקרה ניתן לומר, שמיתוג זה חשוב. ושצריך להפריד בין השאלה של איך כדאי לך למתג את העסק שלך, לבין השאלה של האם כדאי לך למתג את העסק שלך. ... כסף, עבור מוצר שנתפס כיותר ממותג וכולי. עד כאן הכל נכון. עכשיו, לצורך העניין ניקח עסק שרוצה להרוויח יותר כסף ורוצה למכור מוצרים במחיר יותר גבוה ממחיר השוק הממוצע. דהיינו, העסק לא רוצה לפנות לקהל יעד שמחפש את המוצר הכי זול, ולכן הוא לא ירצה למתג את עצמו בתור המוצר הכי זול. אבל הוא כן רוצה ... הכי יקרים והכי גדולים בעולם. דהיינו, נניח שלקוחות מוכנים לשלם 1M על החולצה הכי יקרה בעולם, האם זה אומר שאותו עסק שמוכר חולצות ב 1M לחולצה, האם זה אומר שהוא עושה המון רווחים, יותר מאשר מישהו שמוכר את החולצות הכי זולות בעולם? תשובה: לא בהכרח, וממש ממש לא בהכרח. כי זה שמישהו מוכר מוצר בהמון כסף, זה לא אומר שבשורה התחתונה הוא עושה יותר כסף, ממישהו שמוכר הרבה יותר מוצרים במחיר הרבה יותר זול. ולכן ברמת העיקרון, לא בהכרח שכדאי לבנות מותג יוקרה, במידה ורוצים להרוויח כסף, אבל זה כמובן עוד עניין בפני עצמו. בכל מקרה, נניח שיש לנו עסק, שלא רוצה למתג את עצמו בתור המוצר הכי זול והוא רוצה למכור מוצרים במחיר יותר גבוה ממחיר השוק הממוצע, ונניח שאותו עסק מתקשה למכור את המוצרים במחיר שהוא רוצה. אז במקרה כזה עלולה להיות הטעות המחשבתית הבאה, שהולכת כך: מאחר שבאופן כללי כדאי לבנות מותג, ומאחר שבאופן כללי יהיה נכון לומר, שמוצר ממותג נמכר ביותר כסף ממוצר שאינו ממותג (תלוי סוג המיתוג), ומאחר שאותו עסק היה רוצה למכור את המוצרים הרבה יותר ממחיר השוק, בדיוק כמו אותם מותגים שמוכרים מוצרים הרבה מעבר למחיר השוק, מכאן לכאורה ניתן להסיק, שהדרך להגיע לכך שאותו עסק יוכל למכור מוצרים מעל מחיר השוק, היא באמצעות בניית מותג או מיתוג מחדש וכולי. כי נראה שהלוגיקה אומרת, שאם אנשים מוכנים לשלם המון כסף על מותגים, הרי שאם תבנה מותג, אנשים יהיו מוכנים ... אבל כמובן, זה שמשהו נראה הגיוני, זה עדיין לא אומר שהוא באמת נכון. ואני אסביר. 1 - אני מזכיר את העניין שמותגים אולי מוכרים ביותר יקר, אבל לא תמיד הם יותר רווחיים. ויש המון מותגים שמפסיקים לייצר מוצרים ממותגים ועוברים לייצר מוצרים פחות ממותגים או מותגים יותר זולים, כדי להתפרנס. 2 - צריך ... תשקיע באיכות המוצר עצמו, כנראה שאתה תשקיע גם המון משאבים במיתוג של העסק שלך, שיהיה נחשב כמותג יוקרתי. לא כדי שתוכל למכור ביותר כסף, אלא בגלל שזה חלק מעצם השירות שאתה מספק. כי אתה לא מוכר ללקוח רכב, אלא אתה מוכר לו את התחושה שהוא שייך למועדון יוקרתי, של אנשים חשובים, שנוסעים ברכבי יוקרה. ואתה לא רק מוכר ללקוח תיק, אלא אתה מוכר לו את המעמד החברתי, שכולם ידעו ויחשבו שהוא איש חשוב, שמשתמש בתיק יוקרתי וכולי. במילים אחרות, ישנם מצבים שהשקעה בבניית מותג יוקרתי, היא בעצם חלק מעלות הייצור ולא חלק מעלות השיווק. כי המוצר עצמו, הוא תחושת היוקרה, שיש ללקוח כאשר הוא משתמש במוצר. יחד עם זאת כאשר אתה חושב על מיתוג של העסק שלך, כדי לגרום ללקוחות להיות מוכנים לשלם לך יותר כסף, כמו שלקוחות מוכנים לשלם יותר כסף למותגי יוקרה, אתה צריך לשאול את עצמך, מה האמת שלך לגבי המוצר שלך? מה בדיוק אתה מוכר? האם לצורך העניין אתה מוכר נעליים? או שאתה מוכר תחושה של השתייכות למועדון האנשים שנועלים את הנעליים הכי איכותיות? מה בדיוק אתה מנסה לייצר? מה בדיוק אתה מנסה למכור? עליך גם לנסות להבין, מי קהל היעד שלך שאתה מנסה למכור לו? איזה סוג טיפוס הוא? האם הלקוחות שאתה רוצה למכור להם, האם באמת מעניין אותם להרגיש שהם שייכים למועדון יוקרתי? אולי בכלל הם מינימליסטים והם לא רוצים או לא מעדיפים מותגים או מוצרים שנתפסים בעיניהם כמוצרים יוקרתיים? מה האמת? מה אתה רוצה למכור? למי אתה רוצה ל
לבחור חברת קידום אתרים, ניתוח תהליכים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, לתת אמון, נתינת אמון, קידום אתר באינטרנט, באיזו דרך ללכת? איך לבחור מורה דרך?
לבחור חברת קידום אתרים, ניתוח תהליכים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, לתת אמון, נתינת אמון, קידום אתר באינטרנט, באיזו דרך ללכת? איך לבחור מורה דרך?
לבחור חברת קידום אתרים, ניתוח תהליכים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, לתת אמון, נתינת אמון, קידום אתר באינטרנט, באיזו דרך ללכת? איך לבחור מורה דרך? למה חשוב להבין את השיטות של חברת קידום האתרים? אליעד כהן מסביר שישנם מצבים שבהם אדם מציע שירות, כגון חברת קידום אתרים, אך אינו מסביר מה בדיוק הוא עושה ואיך הוא מתכוון לבצע את העבודה. הוא שואל האם הגיוני לדרוש הסבר או שאין צורך להבין כיצד בדיוק העבודה תתבצע, כל עוד המטרה הסופית מושגת. לדוגמה, כשאדם שותה קוקה - קולה, הוא לא מבקש לדעת את הנוסחה המדויקת שלה, אלא רק נהנה מהמוצר הסופי. אך כשמדובר במישהו שמציע ... המלצה להימנע מחברות שלא מסבירות את שיטת הקידום שלהן. ההיגיון של גוגל הוא שחברות שעובדות בשיטות לא מקובלות, כמו מניפולציות באלגוריתם, עלולות לגרום לנזק. אם גוגל מזהה קידום פסול, היא יכולה להעניש את האתר ולהעיף אותו מהתוצאות. לכן, הוא אומר, ... היא אם יש לך היכרות מוקדמת עם האדם או החברה שמציעה לך את השירות, ואתה כבר סומך על שיקול הדעת שלהם. במקרה כזה, אם האדם אומר לך: סמוך עליי, אני יודע מה אני עושה, ואתה יודע בוודאות שהוא מתחשב באינטרסים שלך, אז אפשר לתת לו לעבוד ללא הסברים מפורטים על השיטות המדויקות שבהן הוא משתמש. עם זאת, אליעד מדגיש שהסיטואציה הזאת נדירה, כי בדרך כלל יש לאנשים אינטרסים נוספים, מעבר לאינטרס הראשוני. ... זאת לפושעים שמעסיקים אנשים לעשות עבורם פעולות לא חוקיות, אך גם אז, הפושע אומר לעובד שלו: תגיד לי בדיוק איך אתה הולך לעשות את זה, כדי שאני לא אפגע מזה בהמשך. כלומר, גם בעולם הפשע יש עניין לוודא שפעולותיו של העובד לא יגרמו לנזק למעסיק בטווח הארוך. למה גוגל מזהירה מפני חברות שלא חושפות את השיטות שלהן? אליעד מסביר שגוגל מנסה לשמור על אינטרס ברור שלה - שהאתרים יקדמו את ... של קידום אתרים, כדי להגן על עצמה וגם על בעלי האתרים עצמם. מתי שאלות על שיטת העבודה יכולות להזיק לך? אליעד מתייחס גם למקרים שבהם לא הגיוני או לא רצוי לשאול שאלות. למשל, במקרה שיש למישהו שיטה או פטנט ייחודי, שחשיפתו עלולה לגרום לנזק לאדם ... היגיון ברור בלדרוש הסבר ולוודא שלא יהיה נזק. מה הקשר בין אמון אישי לבין מתן אמון מקצועי? אליעד מציין שכאשר אנו פוגשים מישהו בפעם הראשונה, קשה מאוד לתת אמון מלא מבלי לשאול שאלות. אך כאשר יש היכרות אישית קודמת, והאדם הוכיח עצמו כאמין, סביר יותר ... גם ללא הסברים נוספים. כלומר, מתן אמון בחברת קידום אתרים או באדם שמספק לך שירות מקצועי תלוי מאוד ברמת ההיכרות שלך איתו וברמת האמון הבסיסית שנוצרה מראש. למה חשוב להגדיר מטרות לפני שבוחרים חברת קידום אתרים? אליעד מדגיש את החשיבות של הגדרת מטרות ... שלעיתים ניתן לתת אמון מלא אם האדם שהולכים איתו כבר הוכיח את עצמו כאמין לחלוטין. איך לבחור חברת קידום אתרים? למה חשוב לדעת מה חברת הקידום עושה? האם אפשר לסמוך על חברת קידום אתרים בלי לדעת את השיטה? מה הסיכונים בקידום אתרים לא חוקי? מתי נכון לתת אמון מלא באדם מקצועי? למה חשוב להגדיר מטרות לקידום אתר? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בחירת חברים, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בחירת חברים, איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למציאת זוגיות, אימון אישי למתבגרים, אימון אישי לעסקים בתחום בחירת חברים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 22:34:08 - wesi1