🖶 מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירותוכאן נסביר לגבי תהליכים מקבילים שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון. ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי השיווק לארגון, נסביר איך לעזור לאנשי המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות שיש לאנשי מכירות אחד על השני? מי יכול להתנגד לתהליך שיפור תהליכי המכירה? ועוד.
חומרי השיווק ועזרי המכירה הם יכולים או להיות שיקוף וביאור והמחשה של מידע אמיתי ומדויק על המוצר שאותו אנו רוצים למכור? או שהם יכולים להיות מסרים כאלו ואחרים, שהם לאו דווקא משקפים את המאפיינים האמיתיים של המוצר עצמו.
כרגע נדבר על מצב שבו רוצים להכין חומרי שיווק שמשקפים באופן מלא אך ורק מאפיינים אמיתיים של המוצר שאותו רוצים למכור.
אז ברמת העיקרון יש כל מיני שיקולים לגבי איזה חומרי שיווק כדאי להכין על המוצר, באיזה סדר להכין את חומרי השיווק? כמה השקעה כדאי להשקיע בהכנת כל חומר שיווקי? מתי לפרסם את החומר השיווקי וכולי. אבל כאן ניתן נקודת מבט נוספת לגבי תהליך של הכנת חומרי השיווק על המוצר שלך.
אז בעיקרון, חומרי השיווק אמורים להיות תיאור יותר מוחשי ויותר מפורט של מסרי המכירה שאנחנו מעבירים ללקוח בפגישות השונות. כי כמו שהסברתי, עליך לנסות להבין מה המידע שאותו אתה מעביר ללקוח שלך בשיחות המכירה ומשם לגזור את רשימת חומרי השיווק שאתה רוצה להכין.
וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שלטובת העסק, כדאי שתהיה לו רשימה של כל המידע שיש לו על המוצר, רשימה שממנה ניתן לאחר מכן להכין חומרי שיווק, אבל כדאי להכין את המידע הזה, גם בלי קשר לרצון להכין מהם חומרי שיווק בפועל.
ואני אסביר: נניח שאנחנו רוצים לעבוד מסודר בתהליך של הכנת חומרי שיווק. אז עלינו לקחת את תהליך המכירה מול הלקוח ולנסות להבין איזה מסרים אנחנו מעבירים ורוצים להעביר לו בתהליך המכירה. וצריכים לקחת את כל המידע שמועבר ללקוח בתהליך המכירה וממנו ועבורו להכין את חומרי השיווק.
לדוגמה, נניח שבפגישה אנחנו מסבירים ללקוח על המהירות הייחודית של הרכב, או על הבטיחות של הרכב, על זה שיש ברכב כרית אוויר מיוחדת, אז ממסרי המכירה האלו, מהם ועבורם נכין חומרי שיווק, שיוכלו להמחיש יותר טוב את המהירות והבטיחות של הרכב. ושוב, אני לא נכנס כאן לשאלה איזה חומר שיווק לפרסם והיכן ומתי בתהליך של המשפך השיווקי. וזה כמובן נושא אחר.
אבל כאן אני רוצה לחדד, שצריך להפריד בין תהליך שבו אנחנו מכינים רשימה מסודרת של הרעיונות שאנחנו מעבירים ללקוח בתהליך המכירה, עבור תהליך של הכנת חומרי שיווק, לבין זה שכדאי ורצוי מאוד להכין את הרשימה הזאת, של כל המידע על המוצר ושל כל המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, גם בלי קשר לתהליך השיווק, אלא אך ורק עבור תהליך המכירה עצמו.
דהיינו, כדאי לכל עסק להכין רשימה מסודרת של כל הרעיונות שהוא מעביר ללקוחות שלו, בתהליכי המכירה השונים ביחס למוצרים שלו. וכדאי שהרשימה תהיה מסודרת לדוגמה לפי מידע על המוצר, מידע שהלקוח חייב לדעת, מידע שכדאי שהלקוח ידע, תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות, לפי קטגוריות וסיווגים וכולי.
ואת המידע הזה כדאי להכין אותו עבור מחלקת המכירות ולא רק עבור מחלקת השיווק. דהיינו, זה נכון לומר שכדאי מאוד שלמחלקת השיווק יהיה מידע מסודר על כל המאפיינים השונים של המוצר שאותו רוצים לשווק. וזה נכון לומר שכדי להכין חומרי שיווק או כדי להכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה.
אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע / קובץ / תיעוד, של כל המידע שמעבירים ללקוח על המוצרים השונים של החברה. ושהמידע יהיה מסודר לפי סיווגים שונים וכיו"ב. וזה על מנת לעזור להטמעת המידע בתוך מחלקת המכירות עצמה, גם בלי קשר לתהליכים השיווקיים שאפשרי לאחר מכן לגזור מהמידע הזה.
עוד נוסיף ונעמיק: כדאי לעסק להיכן מאגר מידע מסודר של כל המידע שיש לו לגבי המוצרים שאותם הוא מוכר, כולל מידע בסיסי כזה או אחר, ועד תשובות לשאלות נפוצות או נדירות של לקוחות לגבי המוצרים שהעסק מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי.
כי כנ"ל, יש...
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגוןניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון... ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון מהו התפקיד העיקרי של המנהל בארגון? התפקיד המרכזי של המנהל בארגון הוא לבצע כמה שיותר משימות שרק הוא יכול לבצע, וכמה שפחות משימות שגם אחרים מסוגלים לבצע. כאשר המנהל מתלבט איזו משימה עליו לעשות מתוך אותן משימות ייחודיות, עליו לבחור תמיד במשימה שתביא את התועלת הרבה ביותר לארגון. הרעיון המרכזי הוא שלכל עובד בארגון, ובמיוחד למנהל, יש משימות ספציפיות שאם הוא לא יעשה אותן, אף אחד אחר לא יבצע אותן בצורה מספקת או בכלל. איך נכון לחלק משימות בין עובדים בארגון? חלוקת המשימות בארגון צריכה להיעשות לפי היכולות של כל עובד ולפי מידת הייחודיות של המשימות השונות: אם יש עובד אחד ומשימה אחת - ברור שהעובד יבצע את המשימה הזאת. אם יש עובד אחד ושתי משימות ... לארגון ושרק הוא יכול לבצע אותן, כדי לא לבזבז את זמנו על משימות שאחרים יכולים לבצע גם אם ברמה מעט נמוכה יותר. למה חשוב שהמנהל לא יבצע משימות שגם עובדים יכולים לעשות? בארגונים רבים מנהלים נוטים לעשות משימות שגם עובדים אחרים מסוגלים לבצע, ולעיתים אפילו בצורה טובה יותר. זו טעות נפוצה שמורידה את היעילות של הארגון, מכיוון שכאשר המנהל עושה ... העובד יעשה את הדוח ברמה של 70% ממה שהמנהל היה עושה, התרומה לארגון תהיה גדולה יותר אם המנהל ינהל את המשא ומתן במקום לכתוב את הדוח בעצמו. מהי הנוסחה לחישוב חלוקת המשימות בארגון? ישנה נוסחה פשוטה וברורה לחלוקת משימות בארגון: קודם כל, לזהות את כל המשימות בארגון. לזהות אילו משימות יכול לבצע כל עובד, ובאיזו רמה. את המשימות שיכולים לבצע כמה עובדים, להאציל לאלו שאין להם יכולת לבצע משימות ייחודיות אחרות. משימות שרק אדם אחד יכול ... חשוב לזכור שלא מספיק לעשות דברים טוב - צריך לעשות את הדברים הטובים ביותר לארגון, לפי סדר עדיפויות ברור ומדויק. איך לנהל צוות? איך לחלק משימות לעובדים? מהו תפקיד המנהל בארגון? איך להיות מנהל טוב? איך לחלק את התפקידים בארגון? ייעוץ ארגוני איך להקצות משימות לעובדים? תפקידו של המנהל בארגון שלום חברים, הפעם נסביר לגבי תפקידו של המנהל בארגון - מה הוא אמור לעשות, מה הוא לא אמור לעשות, ומה צריך לעשות כדי שארגון יצליח. הנושא הזה נכון לא רק למנהל, אלא גם לעובדים, ולכל ארגון שבו יש מספר עובדים. נדון בשאלה ... האם עדיף לשפר את עבודת העובדים או להתמקד במשימות אחרות. לבצע משימות לפי סדר עדיפויות שיביא את הערך הגבוה ביותר לארגון. לפרטים נוספים והעמקה בנושא ניהול, תפקיד המנהל בארגון, חלוקת משימות וניהול עובדים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה! איך לנהל טוב? איך להיות מנהל טוב? איך לנהל צוות? איך לחלק משימות לעובדים? איזה עובד צריך לעשות את המשימה? מה התפקיד של העובד בארגון? איך הכי נכון לחלק את התפקידים בארגון? יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנהלים, איך לחלק את המשימות בין העובדים בארגון? מנהל שלא מבצע את תפקידו, מהו תפקיד ניהולי? מה זה תפקיד ניהולי? תפקידו של המנהל לנהל, מנהל שעושה את התפקיד של העובד, לנהל עובדים, לנהל או לעבוד, ניהול עובדים בארגון, הקצאת משימות בארגון, התייעלות ארגונית, איך לחלק משימות בין עובדים? איך להקצות משימות לעובדים? ...
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?... של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של מנהלים בארגון? אחת הטעויות הנפוצות ביותר שמנהלים עושים בארגונים היא עקיפת סמכויות של המנהלים הכפופים להם. לכאורה נראה שלמנהל בכיר יש את כל הסמכות לפנות ... יוצר בכך נזק וסיבוכים גדולים בארגון. מה המשמעות של עקיפת סמכויות בארגון? עקיפת סמכויות מתרחשת כאשר מנהל בכיר פונה לעובד שנמצא בדרג נמוך יותר, מבלי לעבור דרך ... שאחראי על אותו עובד. למשל, בארגון עם שלוש רמות ניהול - מנהל בכיר (רמה 3), מנהל ביניים (רמה 2), ועובד (רמה 1) - המנהל הבכיר ... מדוע עקיפת סמכויות יוצרת בעיות בארגון? עקיפת סמכויות מייצרת אי סדר בארגון, כי היא פוגעת באחריות ובסמכות של מנהלי הביניים. לדוגמה, אם המנהל הבכיר פנה ישירות לעובד ... שלהם? הדרך הנכונה לנהל מנהלים בארגון היא להקפיד על כך שכל מנהל פונה אך ורק לדרג הניהולי שנמצא תחתיו באופן ישיר, ואינו מדלג על ... מוגדרת לכל עובד ולכל מנהל בארגון. שימוש לרעה בכוח הניהולי עקיפת סמכויות בארגון איך לנהל מנהלים? למה לא לפנות לעובד ישירות? איך להימנע מבלאגן בארגון? מי המנהל הישיר של העובד? ניהול נכון בארגון הטעות הנפוצה בניהול: עקיפת סמכויות של עובדים שלום חברים, הפעם נדבר על אחת הטעויות הנפוצות בארגונים - מצב שבו המנהל עוקף את הסמכויות של העובד שלו. עוד פעם - המנהל עוקף את הסמכויות של ... אחריות ארגונית, הסרת אחריות בארגון, ריבוי מנהלים לעובד בארגון, מי המנהל של העובד? עובד מול כמה מנהלים, עקיפת סמכויות בתוך הארגון, לא לעקוף את המנהל ... ישירה? הסרת אחריות של מנהלים בארגון, יעוץ ארגוני, ניהול ארגונים, תפקידו של המנהל בארגון, מנהל ישיר, חלוקת תפקידים בארגון, לא לפנות לעובד באופן ישיר, לפנות לעובד דרך המנהל שלו, מי המנהל הישיר של העובד? מי אחראי ...
אוטומציה ארגונית, אוטומציה של תהליכים, מחשוב תהליכים בארגון, תיעוד הידע הארגוני, תהליכי אוטומציה, טכנולוגיה בארגון, מחשוב ארגוני, חשיבות האוטומציה בארגון, אוטומציה של הארגון, אוטומציה עסקית, אוטומציה לעסקים, תיעוד הידע בארגוןאוטומציה ארגונית, אוטומציה של תהליכים, מחשוב תהליכים בארגון, תיעוד הידע הארגוני, תהליכי אוטומציה, טכנולוגיה בארגון, מחשוב ארגוני, חשיבות האוטומציה בארגון, אוטומציה של הארגון, אוטומציה עסקית, אוטומציה לעסקים, תיעוד הידע בארגון... ארגונית, אוטומציה של תהליכים, מחשוב תהליכים בארגון, תיעוד הידע הארגוני, תהליכי אוטומציה, טכנולוגיה בארגון, מחשוב ארגוני, חשיבות האוטומציה בארגון, אוטומציה של הארגון, אוטומציה עסקית, אוטומציה לעסקים, תיעוד הידע בארגון מהי אוטומציה ארגונית ומהם היתרונות ... הידע נשמר בתוך הארגון ואינו תלוי בעובד יחיד או בקבוצה מצומצמת של עובדים. המשמעות היא שהארגון יכול להמשיך לפעול באופן חלק ויעיל גם כשכוח האדם מתחלף. לדוגמה, אם בארגון קיים עובד שאחראי לשלוח אימייל ... להפוך את הפעולה הזו לאוטומטית. אם העובד נעדר או עוזב, המערכת ממשיכה לשלוח את האימיילים בצורה סדירה ועקבית, ללא תלות בעובד ספציפי. איך מבצעים אוטומציה של תהליכים בארגון? כדי לבצע תהליך אוטומציה מוצלח, חשוב לבצע מספר שלבים מסודרים: ניתוח תהליכים: בשלב זה מזהים אילו משימות בארגון חוזרות על עצמן בתדירות גבוהה ויכולות ... ומבצעת את המשימות בדיוק כפי שתועד. מבצעים בדיקות מקיפות, בוחנים מקרי קצה, ובמידת הצורך מבצעים התאמות כדי להבטיח את תקינות הפעולה. דוגמה מעשית לתהליך אוטומציה בארגון: ניקח כדוגמה פשוטה: עובד בארגון צריך בכל יום לעבור על טפסים שמולאו ... בכל פעם שטופס מתקבל ונמצא תקין, ישלח אימייל אישור אוטומטי ללקוח. כך הארגון מבטיח יעילות, חוסך זמן, ומצמצם טעויות. האם אוטומציה יכולה להחליף לחלוטין את ההנהלה בארגון? חשוב להבין כי למרות שאוטומציה מתעדת ... או נעדרים. כך נשמרת הפרודוקטיביות, האיכות והיעילות לאורך זמן. ניהול עובדים ניהול ארגונים אוטומציה עסקית מחשוב תהליכים תיעוד ידע ארגוני היתרונות של אוטומציה בארגון אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בתהליך ... לפעול. כתיבת קוד - מפתחים תוכנה שמבצעת את התהליכים הללו בצורה אוטומטית. בדיקות והתאמות - מבצעים ניסויים כדי לוודא שהאוטומציה פועלת כראוי. דוגמה לאוטומציה נניח שיש בארגון עובד שכל יום צריך לשלוח אימייל ללקוח ... כאשר מתעדים תהליכים וממירים אותם לקוד, ניתן לשמור על הידע הניהולי גם כאשר כוח האדם מתחלף. חשוב להבין שהאוטומציה אינה מחליפה לחלוטין את ההנהלה או את קבלת ההחלטות בארגון, אך היא מאפשרת להפוך חלקים גדולים ...
תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? איך לחשוב בלי אילוצים? איך לאפיין תהליך ארגוני? איך לנתח תהליך עסקי? איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים? אילוצים באפיון תהליך עסקי, אילוצים באפיון תהליך ארגוני, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנכלים, יעוץ אסטרטגי לארגונים... בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך ... וכולי. ויש בעניין הזה כל מיני היבטים שונים, אבל כאן ניתן את נקודת המבט הבאה. והיא, שכמובן הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר אנחנו מנסים לבנות תהליך בארגון, עלינו לשאול את עצמנו, מה היינו רוצים שיקרה בסוף התהליך, מה לדעתנו יחשב כתהליך המוצלח ביותר, מה התוצאה האופטימאלית שהיינו רוצים להשיג בארגון. במילים אחרות, שלב ראשון הגדרת תוצאה אופטימאלית, שאינה קשורה לאילוצים כלשהם. במילים אחרות, קודם כל תגדיר את התוצאה הרצויה מהתהליך ... היא, שמי שרוצה לדעת מהי הדרך הנכונה ביותר להשיג את התוצאה הטובה ביותר, אז ראשית עליו לחשוב באופן חופשי ובלי אילוצי המבנה הארגוני של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, שבפועל מה שקורה זה, שהרבה פעמים שמנסים לאפיין ולהגדיר תהליך בארגון, אז אוטומטית יש את האילוצים של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, יש את האילוצים של בני האדם שבארגון שבסופו של דבר, יצטרכו ליישם את התהליך שאנחנו מנסים לבנות בארגון. כי התוצאה של התהליך ברורה. והדרך יש לגביה ספקות. אבל יש גם את האילוצים של כוח האדם שבארגון, שבסופו של דבר יצטרך ליישם את התהליך. והעצה שלי אומרת, כאשר מנסים להבין ולאפיין את התהליך הארגוני בצורה הטובה ביותר, אז צריכים לחשוב שלצורך העניין אין שום בעיית תקשורת בין העובדים בארגון, וכן צריכים לנסות לאפיין את התהליך, כאילו רק בן אדם אחד בלבד עובד בארגון. דהיינו, נניח שאתה מנסה להגדיר תהליך שיחבר בין מחלקת השירות לבין מחלקת המכירות. עליך לשאול את עצמך, נניח שבארגון כולו היה רק בן אדם אחד שהוא אתה. דהיינו, נניח שאתה העובד היחיד בארגון. ונניח שאתה אחראי גם על השירות וגם על המכירות וגם על השיווק וגם על הייצור וגם על כל מה שזז בארגון. ונניח שיש לך את הכישורים הנדרשים לביצוע המשימות. ונניח שיש לך את המוטיבציה לביצוע המשימות. במילים אחרות, נניח שיש בארגון בן אדם אחד בלבד, שיש לו גם את היכולת וגם את הרצון לבצע את המשימות. במקרה שכזה, איך היה הכי נכון לבצע את התהליך? האם היה נכון לעשות ... את הסיכוי לכך, שבתור התחלה נראה את התהליך האופטימאלי להשיג את המטרה הארגונית שאנחנו רוצים להשיג. כי ברגע שחושבים בצורה נקייה, שיש רק בן אדם אחד בארגון, שאחראי על הכל, ושיש לו את היכולת ואת הרצון לבצע את המשימה, הרי שכאן בעצם יש את האפיון הנכון ביותר לביצוע התהליך. זאת נקודת ההתחלה. מכאן ואילך יתחילו להיכנס אילוצים, של מצבת כוח האדם בארגון. כי יש את רמת היכולת ואת רמת המוטיבציה של העובדים השונים שבתוך הארגון. ויש את קשיי התקשורת הארגונית שבין העובדים שבתוך הארגון. אבל ... ברורה עד כמה שאפשר. שנית אם יש לך ספקות לגבי הדרך להשיג את המטרה, בגלל כל האילוצים השונים שקיימים במציאות, אז תשאל את עצמך, במידה והיית עובד לבד בארגון והיה לך את הידע של כולם ואת הרצון הטוב ביותר לגרום לארגון להצליח, איך היית פועל? אם אין לך תשובה ברורה לשאלה הזאת, אז אל תמשיך ...
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגוןיעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון... למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון כיצד לנהל מנהלים בארגון בצורה נכונה? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בארגונים היא ההתנהלות של מנהלים בכירים מול מנהלים זוטרים או מנהלים תחתיהם. כדי להבין כיצד יש לנהל מנהלים בצורה נכונה, חשוב תחילה להבחין בין שני סוגים שונים של עובדים בארגון. מה ההבדל בין עובדים רובוטיים למנהלים חכמים? אליעד כהן מסביר שבכל ארגון ישנם עובדים המבצעים פעולות פשוטות, מוגדרות, וברורות - עובדים ... בתפקודם ובהתנהלות הארגונית התקינה. לעומתם, בארגון ישנם גם מנהלים, אשר מומלץ שיהיו בעלי יכולת חשיבה מפותחת ויכולת קבלת החלטות עצמאית. לפעמים מנהלים בכירים חוששים ממנהלים זוטרים חכמים ... למנוע ממנהלים להיות חכמים מדי מחשש לפגיעה בארגון? אליעד כהן מסביר שחשש זה מיותר, ואף מזיק. יש מנהלים שחוששים שמנהל חכם מדי יחשוף חולשות שלהם, יתחיל לחפש עבודה בארגון מתחרה, או שינסה לתפוס את מקומם. אך זהו פחד שנובע מחוסר ביטחון ומחוסר חכמה של המנהל הבכיר עצמו. מנהל שבאמת בטוח בעצמו, מבין שלעבוד עם ... תהליך זה מבטיח התפתחות טובה יותר של המנהלים בארגון ושל הארגון כולו. ניהול מנהלים כיצד להכשיר עובדים? פיתוח עובדים בארגון ניהול עובדים חכמים ניהול יעיל בארגון איך לנהל מנהלים בצורה נכונה? אחת הטעויות הנפוצות שעושים מנהלים היא ההתנהלות עם העובדים שלהם, במיוחד כאשר מדובר במנהלים שמנהלים אחרים תחתיהם. קיימים שני סוגי עובדים בארגון - יש את העובדים שברוב המקרים מבצעים עבודה חוזרת, פשוטה, מוגדרת וברורה. עובדים אלו משמשים כמעט כתמורה לרובוט, כלומר, אין צורך לחשוב יותר ... חכם מדי, מחשש שמא הוא יבין את מה שקורה בארגון ויתחיל לפתח אינטרסים אישיים שיכולים להזיק למנהל שמעליו. אחד החששות הוא שמנהל חכם מדי יכול להתחיל לחפש עבודה במקום אחר או להרגיש שהוא ... מנהלים כיצד להכשיר עובדים פיתוח עובדים בארגון ניהול עובדים חכמים ניהול יעיל בארגון עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם ... הפעולה ושלא ידעו שום דבר מעבר. לעומת זאת יש בארגון גם מנהלים שכדאי שהם יהיו חכמים כמובן שכדאי או לפעמים יש כאלה שחושבים שכדאי שלא יהיו חכמים מדי כדי שלא יבגדו באמון שלא זה אבל זאת חשיבה ...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?